Beoordelingen over Stayokay Texel

Haffelderweg 29, 1791 AS Den Burg, Nederland

#10 van de 17 hotels in Den Burg

Gebaseerd op 801 beoordelingen over dit hostel

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam met goede tips!

Familiekamer was verder prima, simpel en prima voor 1 nachtje. Kamer keek uit op een binnenplaats met grint. Kids konden naar buiten, maar niet echt om te spelen.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam met goede tips! Fijn terras en speelgelegenheid voor de kids. Ontbijt was super!

Goedkoop, schoon, ontspannen sfeer, nachtrust afhankelijk van je kamergenoten!
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

Ik sliep een nacht op een gedeelde kamer (4 pers.) Gasten opvoeden is natuurlijk geen verplichting. Maar het verbaasd mij dat er volwassen mensen bestaan die om half één s'nachts de slaapkamer in komen, het felle licht aan doen, luidruchtig hun tanden gaan poetsen en nog even hun bed gaan opmaken...

Super vriendelijk personeel (met name Judith). Het verblijf was boven verwachting. Rustige plek, goed ontbijtje, leuk barretje, prima hostel! Veilige stalling voor je fiets. Top!

Oke
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Vanwege het bezoek van scholen werd er geen roerei bij het ontbijt geserveerd. Daarmee werd het ontbijt wel heel karig. RAAR, vervelend voor ons en hoe leuk was juist voor die scholieren.

Prima slaapplek

Mooie locatie en erg vriendelijk personeel

1 nacht veel geluidsoverlast door een grote groep jongeren , die toevallig allemaal op dezelfde gang zaten als waar ik zat

Mooie locatie en erg vriendelijk personeel

Super Vriendelijk personeel, gezellige hostel.

Eigenlijk viel er niets tegen !

Super Vriendelijk personeel, gezellige hostel. Er waren op dat moment veel scholen aanwezig maar die waren best fijn gescheiden van onze kamer . Wie voor rust komt kan beter niet in juni gaan ivm veel schoolreisjes . Wij hadden er geen last van, het was heerlijk weer en er is buiten heel veel te doen voor kinderen.

Ontspannen en gezellig hotel!

Slapen in een stapelbed...

Echt een leuke sfeer. Je maakt gemakkelijk contact met anderen, tijdens ontbijt live muziek, centraal gelegen, schoon, lekker ontbijt, goede fietsen te huur.

Alleen, met vrienden of met de (hele) familie. Een aanrader voor iedereen!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Kamers kunnen iets meer vrolijkheid gebruiken. Hebben een "klinische" uitstraling. Nog teveel weg van een jeugdherberg. In de douche houdt het douchegordijn niet veel water tegen dus ik zou slippers meenemen.

Uitgebreid ontbijt met vers gebakken producten. Kamers waren simpel ingericht maar prima en schoon. Ligt op goede loopafstand van het centrum. In de avond erg gezellig in de bar en overdag lekker op de loungebanken buiten zitten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Buiten leuke speelweide en een voetbalarena. Binnen spelletjes om te spelen, kleurplaten voor de kleine en een biljarttafel & tafelvoetbalspel. Een aanrader voor iedereen die hier naar toe wil gaan. Alleen, met vrienden of met de (hele) familie. Een en al gezelligheid. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

The Stay was Okay, maarNiet voor herhaling vatbaar.

Kwaliteit van uitklapbaar kinderbedje was matig tot slecht. Stayokay had niet standaard bij aankomst een goed matrasje erin gedaan. Gelukkig was er een personeelslid die wat langer meedraait of deze vraag al eerder heeft gehad. Een meeneem matrasje van Prenatal was gelukkig aanwezig, want anders hadden we moeten gaan freumelen met dekbedden in een hoeslaken! Voor een kleine ‘familie’kamer voor 4 pers. kamer voor 1 nacht voor €142, vind ik dit eigenlijk niet kunnen. En dan moesten we nog €10,- extra betalen omdat het op de begane grond was. Het zou aan een speeltuin grenzen. Speeltuin was om de hoek. Tip voor deze Stayokay: zorg dat de kwaliteit voor de kinderbedjes helemaal goed is. Als ouder wil je het beste voor je kind. Zelf mag je slecht slapen, maar je kind van, in dit geval 8 mnd, moet goed liggen en kunnen slapen in zijn/haar bedje

Ontbijt en op loopafstand van centrum Den Burg

Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend; normaal verblijven we in zeer luze accomodaties, maar dit was enige nog beschikbare; een schot in de roos; een prima ontbijt, gezellige bar, leuke inrichting rest van het pand, zeer fijn personeel

Heerlijk ontspannen (behalve dus het in slaap vallen).

Wat me erg tegen viel was het gezoem van het luchtfilteringssysteem tot 12 uur 's nachts op je kamer. Ik vond dat een heel erg storend geluid en kon niet fijn in slaap vallen. Als hier wat aan gedaan kan worden, zou dat de accomodatie van een 8 een 10 maken (zeker in deze prijskwaliteitverhouding).

Super veel leuke dingen te doen voor (en samen met) kinderen en de bar/zithoek is ook erg gezellig. Op dat vlak een dikke 10 en komen wij zeker terug.

Fantastische accommodatie!

Om eerlijk te zijn kunnen de matrassen wel dikker zijn. Je voelde de bodem van het bed best goed. Hier had mijn man ook last van.

Het is een fantastische accommodatie met uitstekende faciliteiten voor de kids! Echt een mooie grote speeltuin. Daarnaast kun je er heerlijk buiten zitten op comfortabele meubels. Het ontbijt is uitmuntend en het personeel zeer vriendelijk. Dat viel echt op!

Het is heerlijk 'thuiskomen' in het Stayokay na een dagje uit op het mooie Texel!

Niets viel mij tegen.

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben mij en mijn dochter fantastisch geholpen. Mijn dochter ging met school op kamp, maar omdat ze haar voet gebroken had mocht ze onverwacht niet mee omdat ze met een aantal onderdelen niet mee kon doen en omdat ze bang waren dat er iets mis zou kunnen gaan als ze bij haar klasgenoten op de slaapkamer zou slapen. Ik heb toen gezegd dat ik ook heen zou gaan om mijn dochter te kunnen helpen en ze onder mijn verantwoordelijkheid zou vallen mocht er iets gebeuren. Ik heb het Stayokay gebeld en ze waren meer dan bereid om mij en mijn dochter te helpen! Zo geweldig. Ik mocht zelfs gratis mee eten en de kamer voor een super gereduceerd tarief. Ik en mijn dochter zijn alle medewerkers van het Stayokay ontzettend dankbaar!!! Het ontbijt en het avondeten zijn heel goed en uitgebreid. Stayokay is zeker de moeite waard om te bezoeken!!!

Een gezellige fijne sfeer van personeel en gasten

Wat niet? Het was heerlijk dat de kinderen konden spelen, het terras fijn om te zitten. Eten allemaal top in orde en het cadeautje waar we allemaal erg van hebben genoten, de band bij het ontbijt zondag. We hebben ons goed vermaakt tijdens ons verblijf.

Kort maar krachtig

Kamers waren niet geheel goed gepoetst ,ontbijt wel wentelteefjes maar geen Scrambled eggs, omgebouwde bedden niet als voorbeeld op site en bij aankomst niet omgebouwd .

Vriendelijkheid van personeel .

ontbijt was prima.

de buffet maaltijd van donderdagavond de deuren van de kamers gaan vrij hard dicht

ontbijt was prima. Rustige kamers en gangen ondanks dat er behoorlijk wat gasten waren

Eenvoudig, schoon, ietwat duur.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Tafelvoetbal en poolen gratis maken voor Kids. Voor 6 persoonskamer mag een grotere tafel en meer stoelen verwacht worden. En 180 euro voor eenvoudige kamer met 3 stapelbedden is wel massa-kassa-principe. Waarschijnlijk marktcomform?

Ontbijt erg goed. Avondeten daarentegen valt dan in kwaliteit tegen. Voor een buffet had ik ook groter verwacht. Je ziet wel dat alles vers is. Eten wordt in zicht klaar gemaakt. Had van ons niet gehoeven. Kamer schoon.

Persoonlijke badkamer, dus alleen voor de mensen met wie je...
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

Er kwam een soort zoemgeluid uit de luchtventilatie, dat stoorde een beetje.

Persoonlijke badkamer, dus alleen voor de mensen met wie je op de kamer slaapt (ik had kleine slaapzaal voor 4 personen). Mooie omgeving direct om de hoek.

Aangenaam en leuk verblijf op een uitstekend bereikbare locatie
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

- er was wat onduidelijkheid over de rekening. Deze kreeg ik achteraf en op de rekening werden al kosten genoemd voor te laat betalen (dus al als je nog helemaal niet te laat bent met betalen). Niet zo klantvriendelijk en onduidelijk. - het gesnurk van een kamergenoot, maar daar kan de stayokay niets aan doen :-) - de informatie over de extra faciliteiten op de website e.a. kan beter. Je kunt er bijvoorbeeld ook wat eten 's avonds als vegetarier maar wat dan blijft onduidelijk.

- Ik was er met Pasen in verband daarmee was er extra aandacht besteed aan het ontbijt: mooi en lekker! - je kan er de krant lezen en het personeel is behulpzaam - Het aardige van Stayokays iha: is dat het gestandaardiseerd is, je weet wat je kunt verwachten en de gemeenschappelijke ruimtes bieden veel gelegenheid om met andere reizigers of het personeel van gedachten te wisselen. - deze stayokay is opvallend kindvriendelijk en mede door de beperkte hoogbouw en ruime opzet relatief handicap vriendelijk

Goed om te verblijven, kamer nauw door weinig efficiënte indeling

Kamer is wat spartaans ontworpen. Zou veel efficiënter en comfortabeler kunnen. Vgl bijvoorbeeld ontwerp van Ibis Budget

De uiterst comfortabele dagverblijven, het ontbijt en diner

Prima Paasbreak, lammetjes om de hoek.

Aparte plek maken voor tv kijken, nu temidden van spelletjesruimte.

Prima ontbijt en dinerbuffet voor weggeefprijzen. Zeer vriendelijke staf. Toplocatie.

voor herhaling vatbaar

De bedden waren niet heel comfortabel en wanneer je kiest voor de optie "tweepersoonsbed" heeft alleen de slaper bij de muur een leeslampje. Verder is er heel erg weinig bergruimte, bij het bed is bijv. ook niet de mogelijkheid om bril, telefoon, horloge etc. bij de hand op te bergen.

Het personeel is geweldig vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt is prima, heel uitgebreid en gevarieerd. Verder is het leuk dat er allerlei spelletjes en spelen zijn (biljart, tafelvoetbal enz.) al hebben wij daar geen gebruik van gemaakt.

Hele fijne eerste ervaring in een hostel, een aanrader voor gezinnen!

Vaak koud in de resto, vooral bij het ontbijt niet zo aangenaam. Eveneens op de kamer vaak ventilatie met koude lucht en lawaai, meermaals per nacht

Spontaan onthaal en losse omgang met kinderen, heel verdraagzaam en kindvriendelijk

Leuk verblijf.

Hoge prijs voor kamer zonder handdoeken, zeep, geen lekkere douche en zelf bedden opmaken.

Vriendelijk personeel, leuke faciliteiten zoals poule tafel en goed ontbijt.

Een gemoedelijke sfeer, prima ontbijt, kleine kamers maar...

Een gemoedelijke sfeer, prima ontbijt, kleine kamers maar alles wat je nodig hebt! Het personeel is vriendelijk en de locatie is schoon en dichtbij centrum.

Leuk vakantieverblijf met kinderen, voor iedereen wat te doen op de locatie.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Badkamer muren onder kunnen schoner, plafond ventilatie kanaal zit stof, oogt niet lekker dan

Ontbijt uitgebreid, lekker, avondeten mogelijkheid super. Spelen kinderen buiten toestellen, ook ondanks, vrieskoude laatste dgn Zithoek voor ontspanning voor iedereen

Erg warm op de kamer. Radiator uit gezet, maar vloerverwarming zorgde dat het niet afkoelde voor de nacht. Met als gevolg dat er op t bovenste stapelbed niet te slapen viel (bovenin nog meer warmte). Ventilatie niet kunnen ontdekken... Deur op kier geen optie, waaide open, geen tochtstand.

Het gebouw, de gezelligheid. Lekker gewoon. Fijne, vriendelijke mensen. Genoeg te doen. Komen in een warmere periode zeker een keer terug.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Heerlijk genieten

Geen keukentje

Prima kamer met eigen badkamer, zeer uitgebreid ontbijt, heerlijk. Jammer dat er geen keukentje is om zelf thee te zetten, wel prima cafe. Prachtige locatie, je loopt zo Den Burg in, ga je de andere kant op sta je midden tussen de weilanden en de schapen. Mooie zonsopkomst.

Dynamische en vriendelijke uitvalsbasis om omgeving te verkennen op een prima locatie

Mooie uitstraling van het gebouw, veel licht door de grote ramen, vriendelijke sfeer, goede locatie, behulpzaam personeel, gasten van alle leeftijden en nationaliteiten, gezelligheid, prima ontbijt. Ideaal ook voor mensen met kinderen vooral als het wat mooier weer is.

Hotelwaardig verblijf centraal in Den Burg

De douche was niet comfortabel. Veel geluidsoverlast. Vroeg uitchecken.

De tweepersoonskamer was aangenaam. Omdat het op de begane grond was, aangrenzend aan de kinderspeeltuin, moesten de gordijnen wel dicht blijven voor privacy. Verwarming op de kamer was prettig. Eigen wc en douche. De douche was echter niet fijn. Te vergelijken met een douche in een zwembad: kleine straal en na een paar minuten ging de douche weer uit. Bed was wel comfortabel. De gang was erg lawaaierig en de kamers zou ik niet als 'geluidsdicht' willen bestempelen. 's Morgens om 6:00 begonnen de kinderen te schreeuwen en te rennen op de dag. Ontbijtservice was wel echt grandioos, beter dan in menig hotel, laat staan hostel.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Geen idee.

Het ontbijt was heerlijk en heel fijn om in de gezamenlijke ruimte spelletjes te spelen en een krantje te lezen. Ideaal met kinderen. Het was slecht weer maar ik denk dat de speeltuin fantastosch is voor kinderen wanneer het mooi weer is

Geweldig, ontspannen en gemoedelijke sfeer!

De ontspannen sfeer en chillhoekjes..kindertjes in pyama en op slofjes! Geweldig! En een heerlijk ontbijt! Een aanrader voor grotere groepen met kids. Mogelijk komen we nog eens weer met kids en vrienden! Nu waren we zonder kids. Wel donker op de parkeerplaats achteraan.

Wij zijn echt geen luxe paarden maar stayokay hstel is niets voor ons maar daar kunnen jullie niets

koude kamer slecht diner

ontbijt was uitstekend diner was slecht koud opgediend alles {voor gerecht,,hoofd en dessert ]in een keer opgediend .dat koste 14,00 euro vind ik te veel. kamer was ontzettend koud was niet warm te krijgen, bedden zijn perfect heerlijk geslapen

Gehorigheid op gang en kamers

Prima concept voor jong en oud met voldoende vermaak. Eten was goed en uitgebreid. Leuke live muziek op zondagochtend bij het ontbijt

Heel fijn.

Kunst op de muur in de kamers plus een kleedje of zo om het wat gezelliger te maken.

Heel vriendelijk personeel en de ruime inrichting. De band op de zondag ochtend was ook een aardig extratje.

Voor 1 nacht was het te doen maar ik zou niet zo gauw nog een keer boeken.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De badkamer had beschimmelde voegen tussen de tegels. Geen plankje om wat toiletspullen op te zetten. Geen stopcontact voor föhn of scheerapparaat. Beetje onhandig allemaal. We hadden een 6 pers. kamer met slechts 2 stoelen.

Dat er van alles te doen was voor de kinderen. Speeltuin buiten, spelletjes, leesboekjes en kleurtafel binnen.

Uitstekend bevallen.

"Het weer" . Helaas kan het personeel hier niets aan veranderen.

We werden vriendelijk ontvangen, het personeel deed zijn uiterste best om het inchecken vlotjes te laten verlopen. We waren met een groep van +/_ 30 personen. Het eten was goed en de warme broodjes waren heerlijk. De kamers waren prima verzorgt.

Super hostel, alleen niet voor solo-reizigers

De koffie viel niet goed in de smaak en de sfeer tussen bezoekers was een beetje grimmig. Het is geen hostel waar je snel mensen zult ontmoeten.

Ontbijt is echt super uitgebreid (pistoletjes, croissantjes, yoghurt, rijstwafels, roggebrood, fruit, eitjes etc etc). Voor mij met een tarwe-allergie was er alsnog heel veel keuze. Ruime kamers (wel warm) en openslaande deuren naar balkon.

Het was prima, maar ik zou niet zo snel weer kiezen voor deze vorm van verblijf.

Harde muziek bij het ontbijt op zondagochtend. Weinig ruimte tussen de tafels tijdens ontbijt.

Ruimte voor de kinderen om te spelen zowel binnen in de openbare ruimtes, als buiten.

Een keer maar nooit meer ondanks het uitstekende ontbijt

Lawaai van andere gasten. Deuren dichtknallen tot 04.00 uur 's nachts. Luid praten en schreeuwen. Daar wordt niet op gewezen. Wel een energieprotocol maar niets over hoe te gedragen na 24.00 uur.

Ontbijt was voortreffelijk. Locatie ook. Kamers zijn praktisch. Handdoeken en zeep behoren helaas niet tot de standaardinventaris.

Was prima voor een nachtje, goede locatie, maar prijs/kwaliteit scheef.

Erg duur voor een zeer krappe kamer met simpel bed/matras, eenvoudige douche zoals op de camping (geen handdouche bv).

Goede locatie, goede buitenruimte en ook binnen netjes en zelfs een gezellige bar met hangbanken. Veel voor kinderen te doen. (hoewel voor ons nvt) Prima ontbijt. 5-10 minuten lopen centrum.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Fantastisch!

De prijs.

Ontbijt prima en uitgebreid. Enthousiast en gezellig personeel. Bedden prima: heerlijk geslapen! En mooie rustige en ruime plek, toch niet ver van het centrum.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Ze lopen daar rond met een t-shirt "Don't Google, just ask me"! Klant is echt koning

Kan ik zo echt niet verzinnen

In verhouding met andere hotels is StayOkay prijstechnisch, hygiene, kindvriendelijke omgeving en entertainment vele malen beter! Een van mijn betere vakantieverblijven ever!

Leuk

De eetgelegenheid. Volle bezetting van hostel maar slecht voorbereid met eten hoeveelheid. Lang moeten wachten voor nieuwe voorraad. Ontbijt was te eenvoudig

De spelletjes en activiteiten voor kinderen

Weekendje Texel

De stayokay Texel is een topper!! De locatie, faciliteiten, leuk terras, personeel erg vriendelijk. Kamers eenvoudig maar alles aanwezig. Lekker en compleet ontbijt. Wij komen zeker terug

Top!!

de douches, als het tegenzit kan je met de vaste douchekop na ruim 15 keer indrukken een paar minuten douchen, niet handig als in Noordzee gezwommen had.

ontbijt was perfect!!!!!! klantvriendelijk en behulpzaam, de kinderen speelde met andere kinderen zowel binnen en buiten, voor de kids alle gemakken voorzien voor hun!!!! Elke dag was er wat voor de kids, teken een eigen douche shower fles, een eigen tas schilderen of Boris de schildpad tekenen, om de kinderen bewust te maken om het plastic soep in het water, kinder muziekbingo etc. Life muziek

Eerste maar zeker niet de laatste keer in een Stay-okay!

Heerlijk ontbijtbuffet met elke dag iets anders, ruime kamer, goed sanitair, mooi groot terras. Vriendelijke, relaxte sfeer. Veel waar voor je geld. Goede fietsen te huur. Ook voor 55+ een prima plek!

Goed vertoeven

Plastics overtrokken matras erg zweterig kamers erg warm.

Gezellige bar,goed uitgebreid ontbijt ,gezellig personeel,veel speelgelegenheid voor kinderen

Fijn verblijf jong gezin

De bbq op dinsdag viel wat tegen qua opties, maar nog steeds prima voor de prijs. De pooltafel was ook niet altijd werkzaam en een paar werknemers keken wat chagrijnig uit hun ogen.

Ons verblijf bij Stayokay Texel is enorm goed bevallen. Met een kindje van 1,5 jaar reizen is soms een uitdaging, maar omdat er zoveel gezinnen waren, vond niemand het vervelend als ze af en toe wat gilde in de eetzaal. Daarnaast is er genoeg vermaak, van spellen tot voetbalveldje buiten. Dus voor gezinnen met kinderen een aanrader. Ook het ontbijt en diner (van 14 euro pp) was erg uitgebreid en goed van kwaliteit.

Kamer eenvoudig maar prima, je slaapt er alleen maar. Alleen 2 glazen (evt weggooi) zou wel handig zijn.

Wat een leuke plek om te verblijven: geweldig aardig en behulpzaam personeel, een heerlijk ontbijt (kan menig hotel niet aan tippen), schoon, leuk terras buiten...helemaal goed!

Tevreden en heerlijk

Het ontbijt was heel erg lekker! De wentelteefjes vielen heel erg in de smaak bij de kids! Jullie accommodatie is erg kindvriendelijk en we hebben ons uitstekend kunnen vermaken, bedankt!

Groot, maar echt goed voor elkaar. Goedkoop en een top-ontbijt!
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

Ik ben geen hostel-adept, maar dit viel niet tegen.

Mijn eerste echte hostel! Was er alleen maar op doorreis, maar toch lijkt Stayokay Texel mij ook een prima uitvalsbasis voor een langer verblijf op het eiland. Veel jeugd, maar toch wel rustige accommodatie. Het personeel is bijzonder vriendelijk, een verademing. Alles is tip-top in orde, schoon en er zijn veel (eveneens op jeugd gerichte) vermaaksmogelijkheden. Ontbijt is voor dat geld echt heel goed!

De omgeving en de speelgelegenheden voor de kinderen.

De bedden, zeer harde matrassen. Waardeloos geslapen hierdoor. En tijdens ons verblijf was er een hele grote groep met mannen/vaders met hun kinderen (?) en deze kinderen waren tot zeer laat nog veel herrie aan het maken, zowel binnen als buiten. Dit was zeer hinderlijk.

De omgeving en de speelgelegenheden voor de kinderen. Een zeer uitgebreid en goed ontbijt. Zeer schone en ruime kamer. Een bank oid om op te zitten zou het nog iets aangenamer maken voor ouders. Even lekker zitten en ontspannen terwijl de kinderen in bed liggen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

prima verblijf !!

in de badkamer mistte ik een wastafel en spiegel. die zaten in de slaapkamer.

prima locatie, voor herhaling vatbaar, heerlijke zitruimte in de bar, buiten ook een mooi groot terras, voor kinderen een leuke grote speelplaats, prima bedden, schone kamer. locatie dichtbij het centrum en bushalte. ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker. heel vriendelijk personeel! goed verblijf!

speeltuin voor de kinderen

Bijna niets- alleen de douche (wel aan onderhoud toe) en de doucheknop lang ingedrukt houden.

speeltuin voor de kinderen uitstekend en uitgebreid ontbijt gezellige loungehoek met piano en spelletjes gezellig terras

Ontbijt was heerlijk!

Douchen was minder comfortable (gepriegel met de knop). Kamers zijn erg gehorig, maar we zijn niet zo moeilijk en zijn gauw tevreden.

Ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ik zou er niet nog een keer naar toe gaan

Kamer: geen hangertjes om onze kleding op te hangen . Geen haakjes om iets op te hangen. Geen haakjes in de douche om je spullen aan op te hangen . Geen badmat. We hadden een bruiloft dus wel wat kleding bij ons. Gelukkig konden we het over een stoel hangen . Vrijdagochtend viel het ontbijt tegen . We hadden het advies gehad om later te gaan ontbijten want dan zouden de schoolklassen weg zijn . Dit was ook zo . We hadden nog later moeten gaan want nu was het allemaal nog erg chaotisch. Het ontbijt zaterdag was aanmerkelijk beter , meer keus en schoner.

Bedden zijn redelijk en het personeel erg vriendelijk .

Schoolkinderen op een andere etage zetten. Aangeven dat er een schoolreisje aanwezig is. Het klonk allemaal erg luidruchtig. De stoelen de op de kamers waren wel erg hard. Als de stoelen op de kamers nou wat zachter waren. Je kon op je kamer helemaal niet lekker zitten.

De accommodatie was goed. Het ontbijt was prima. Het lag goed gelegen. Bedden waren goed op de kamers.

Prima voor de prijs

Voor deze prijs kan je niet een fantastische kamer verwachten, en dat krijg je dan ook niet. De kamer is wat klein en heel basic maar dient het doel. Wel een fijn zitje in de tuin.

Prijs/kwaliteit verhouding was ok, zeker in vergelijking met ander accomadaties op het eiland. Gehuurde fietsen zijn goed. Het personeel probeert je zo goed mogelijk te helpen en is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prijs kwaliteit is goed.

Ondanks dat ze er alles aan doen tegen geluidsoverlast hebben wij alsnog last gehad van andere gasten die hard over de gang schreeuwen/praten en met deuren gooien. De muren tussen de kamers zijn ook vrij dun.

Ontbijt was erg uitgebreid. Diner was ook erg lekker. Personeel in het restaurant was behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

prima geslaagd. Beetje ballen buiten was ook leuk

Miste spiegel met wasbakje in douche ruimte. en een was bakje in toilet. Maar alla....het was goed. Oh ja, de beide keus van het poolbiljart waren super slecht. Niet mee te spelen.

ontbijt prima, met muziek van zangeres erbij. apart, leuk personeel erg vriendelijk.

Basic Totaal

Kende de policy niet van Stayokay, zelf je bed opmaken, geen handdoek ( optioneel te bestellen) zeep of andere zaken om je handen te wassen, echt heel basic.

Ontvangst en locatie van het complex, ontbijt prima geregeld.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Vriendelijk te woord gestaan, prijs/kwaliteit verhouding goed zeker met het ontbijt.

Stopcontact onder de bedlampjes zijn niet te gebruiken.

Niet veel comfort in de kamer. Maar daar kom je ook niet voor. Alles aanwezig, schoon en degelijk. Goede douche. Ontbijt geweldig

Driegangen dinerbuffet viel erg tegen. Voor 16 euro kan je ook niet zoveel verwachten maar dit was toch wel minimaal. Patat en hamburger heb ik goedkoper bij de snackbar!

Ontbijt was prima

Fantastische locatie voor een ontspannen (familie) uitje

Schoonmaak van de kamer had beter gekund. Onder het bed lagen nog snoeppapiertjes. De houten loungebanken buiten zitten hard. Kussens zouden het comfort verhogen.

Gezellige accommodatie, zowel binnen als buiten genoeg ruimte voor kinderen en ouders om te spelen/zitten. Familiaire sfeer mede door gratis aangeboden spelletjes en tekentafel voor kinderen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Dit was een rustige nacht omdat het na het hemelvaart...

Dit was een rustige nacht omdat het na het hemelvaart weekend viel en de jongeren in de minderheid waren, dus geen geklap met deuren en nachtelijk gedribbel en gelach over de gang.

Ontbijtuur

Ontbijt pas vanaf 8u van mij had het wat vroeger gemogen.

Het ontbijt was heerlijk en de zitgelegenheid voor stayokay vond ik ook leuk. Ook heel leuk personeel aan de balie en in de bar.

Goed voor een kort verblijf op Texel!

Jammer dat er op 2 persoonskamer geen mogelijkheid van 2 aparte bedden is. Alleen mogelijkheid voor stapelbed.

Prettige ontvangst, goede parkeer mogelijkheid, schoon en verzorgd. Ontbijt heerlijk.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Het was rustig.

Ik had verwacht dat er zeep en föhn beschikbaar was

Het was rustig. Zeer geschikt voor familievakantie.Vriendelijk personeel. Gratis Parkeerplaats beschikbaar. Grote speeltuin buiten. Veel te doen voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Genoten, prima locatie en faciliteiten!

Om het helemaal top te hebben, zouden we iets meer comfort waarderen. De bedden waren okee, maar konden beter. De douche mag iets hardere straal hebben.

De locatie, het ontbijtbuffet, de faciliteiten zoals speeltuin, pooltafel, café, de ruimte en de fietsverhuur bij de stayokay bevielen het meest. En de ongedwongen sfeer.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

De entree en gemeenschappelijke ruimtes zijn heel ruim, mooi...

De verlichting in de kamer. De kamer is vrij donker en de lampen geven te weinig licht. De airco maakt teveel lawaai. Kun je niet zelf regelen.

De entree en gemeenschappelijke ruimtes zijn heel ruim, mooi, met heel veel ramen dus heerlijk veel daglicht.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Leuke, ruim opgezette Stayokay met aardige mensen.

Hier en daar een extra haakje om iets op te hangen zou handig zijn, bijvoorbeeld in de badkamer.

Goed ontbijtbuffet, erg leuk ingerichte Stayokay met ruime gratis parkeermogelijkheid (op Texel is een parkeervignet nodig van ma-za). De ontbijtzaal heeft veel ramen, je zit er leuk. Het personeel is heel vriendelijk en we kregen uitgebreid en goed advies voor een tochtje, inclusief een tip voor een leuke en goed bereikbare strandtent om er te eten. De kamers zijn eenvoudig en er is niet veel kastruimte, maar dat weet je van tevoren. Wij hadden een tweepersoonskamer en dat beviel goed. Normaal gesproken slaap je met meer personen op een kamer met stapelbedden. Het comfort valt tegen als je op een 'gewoon' hotel rekent, maar het concept van Stayokay borduurt in feite voort op de oude jeugdherbergen. Je hebt gewoon alles wat je nodig hebt, de bedden liggen goed en als je wilt kun je de bedden van te voren laten opmaken. Ook handdoeken kun je huren, als je die thuis hebt laten liggen. De bij te boeken late check out is ons erg goed bevallen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

prijs kwaliteitverhouding redelijk goed

Graag biologisch ontbijt of streekprodukten. De douchecabine vonden we te krap. De temperatuur in de kamer was aan de kille kant.

De gemoedelijkheid van dit verblijf. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Het ontbijt was heel uitgebreid voor de prijs qualiteit...

Het ontbijt was heel uitgebreid voor de prijs qualiteit verhouding Ook nog live muziek bij het zondag ontbijt. Uitstekend voor gezinnen en een heel gemoedelijke sfeer!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Super gezellig met het gezin op pad.

Kamers waren erg warm.

Ontbijt heerlijk en uitgebreid. Biologische sappen, koffie, thee, (soja)melk, biologisch brood en broodbeleg, vleeswaren met beter leven keurmerk, versgemaakte wentelteefjes en pannenkoekjes, cereals, (aardbeien)joghurt en veel keuze uit fruit. Leuke ruimte waar kinderen kunnen spelen met computerspelletjes, een pooltafel, sjoelen, tekenen en spelletjes. Heel aardig en behulpzaam personeel. Fijn om eigen sanitair op de kamer te hebben. Avondeten super goed geregeld en lekker!

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Fijne kamer, heerlijk ontbijt.

nvt

Heerlijk ontbijt met veel keus. Lekker avondeten. goede gezinskamer, lekkere bedden/matras gezellige gezamenlijke huiskamer leuk extraatje er was een jutter die over zijn vondsten vertelde, leuk !