Beoordelingen over Stayokay Amsterdam Vondelpark

Zandpad 5, Amsterdam Oud-West, 1054 GA Amsterdam, Nederland

#168 van de 410 hotels in Amsterdam

Gebaseerd op 6227 beoordelingen over dit hostel

1 nacht was genoeg..vr die prijs hadden we mss ook n B&B kunnen boeken

Om 5u s nachts werd er op de deur geklopt en getrokken en waren we wel bang..s morgens hebben we gekeken maar is er nergens camerabewaking..ook geen intercom in de kamer om de receptie te verwittigen. Om 1u was er ook al loos brandalarm geweest dus eigenlijk hadden we geen nachtrust.

De ontvangst en vooral de ligging zijn ideaal..wel jammer dat er geen parkeermogelijkheid is uitgezonderd de enorm dure ondergrondse parking om de hoek

Goede prijs-kwaliteit, een aangenaam verblijf.
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Jammer dat ze het hostel aan het verbouwen zijn. Er was overal stof en van ‘s morgens vroeg waren er al bouwvakkers in de weer. Dat zorgde voor wat lawaaihinder. Ook was het heel warm op de kamer, zelfs met de venster open.

Goede kamer en leuke kamergenoten. Ook een comfortabel bed en een goed ontbijt. Prijs-kwaliteit dik oké!

Gezellig hostel, super personeel
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal van meer dan 10 Bedden

Alles was goed aan dit verblijf :)

Het hostel heeft een goede sfeer. De mensen die er werken zijn allemaal even vriendelijk en zeer behulpzaam. Speciaal bedankje voor Koen die een heerlijk allergie vrij ontbijt heeft gemaakt!! Het hostel is verder erg schoon en de gemeenschappelijke ruimte is heel gezellig. Ik was wat huiverig voor de 20-persoons kamer maar ik zou hier zo weer gaan slapen: de indeling van de bedden maakt dat je niet eens door hebt met zoveel mensen op 1 kamer te zitten. Er is veel ruimte en je kijkt uit over het Vondelpark. De ensuite badkamer is ook schoon en netjes. Al met al, top verblijf.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prachtig in het groen midden in de stad.

Het personeel is vriendelijk, maar de professionaliteit die je bij een kamer van € 100,- mag verwachten ontbreekt.

De locatie is geweldig. In het groen midden in de stad. De kamer en het ontbijt waren basic maar goed.

teleurstellend.

Eén- of 2 persoonskamer zeer klein en bij aankomst snikheet. Venster kan maar op een kier open. Geen kast, geen tafel, alleen een krukje zonder leuning. Twee kisten kunnen onder het stapelbed uitgeschoven worden en dienen als bergruimte of bank maar dan is de afstand tussen bed en de muur vol. Geen voorzieningen, voor handdoeken moet toeslag betaald worden! Kamer leuk voor jongeren, niet voor seniors.

Alles in de kamer is in uitstekende staat en net (pas vernieuwd?) Er zijn voldoende stopkontakten. De verlichting is zeer goed. Bed is OK (wel zelf opdekken). Grote rol toiletpapier.

Heel aangenaam verblijf in mooi kader met centrale ligging

Als enige "min"puntje, maar dit is natuurlijk heel persoonlijk, vond ik het bed wat hard. Maar goed dit weegt zeker niet op tegen alle positieve punten van Stay Okay Vondelpark.

We hadden twee 2persoonskamers in het A-gebouw gereserveerd. Dit gebouw is recentelijk (april 2018) heel mooi vernieuwd. De kamers zijn ruim genoeg met mooie en propere badkamer. Ook het ontbijt is prijs-kwaliteit echt in orde. We waren een iets ouder gezelschap, maar dit stoorde absoluut niet in het kader. We hadden enkel wat schrik voor mogelijk nachtlawaai, maar de geluidsisolatie was perfect zodoende we geen enkele last ondervonden hebben. Ook het personeel is er super vriendelijk en zeer behulpzaam. Als laatste puntje is de locatie gewoon schitterend. Net aan het Vondelpark, op een steenworp van het centrum. Alles kan makkelijk te voet en/of met de tram gedaan worden!

Prima basic hostel op een schitterende locatie.

2 pers.kamer geboekt. Zeer simpel. Stapelbed, zelf bedden opmaken. Prima te doen, maar de prijs (95,00) was erg aan de hoge kant voor zo'n kamer. Waarschijnlijk zaten wij in een dure periode. Meivakantie.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

Leuke gezellige accomodatie voor iedereen (jong en oud!) die bekend is met het stayokay concept.

Veel stof en viezigheid op de kamervloer. Er kan geen raam open in de kamer. Geen haakjes in badkamer en kamer.

De prijs/kwaliteit verhouding voor het ontbijt was prima. Net gerenoveerde kamers. Kamers basic maar functioneel. Geen overlast. Badkamer prima. Gezellige ruimte voor eten/drinken. Op loopafstand van stad/tram. Naast Vondelpark.

Goede plek om met vrienden een nachtje te slapen
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal van meer dan 10 Bedden

Een handdoekje moet er toch vanaf kunnen voor die prijs, die kan je extra aanschaffen (huren).

De kamers zijn schoon en netjes onderhouden. goede prijs kwaliteit verhouding voor Amsterdamse begrippen, dichtbij het Leidse plein.

De ligging , de ontvangst , het restaurant , de bar , het...
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De kamer . Met een beetje verf en een betere verlichting zou de kamer er al helemaal anders uitzien.

De ligging , de ontvangst , het restaurant , de bar , het ontbijt waren top !

Ik zou nog eens terugkomen als het verblijf de douches aanpast.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De douches zijn uiterst onpraktisch.( Je kunt de douchekop er niet afhalen.) De bedden waren niet erg comfortabel.

De badkamers en het toilet waren heel proper.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Superleuke ervaring!

De kamer was iets minder cosy maar had niet meer verwacht dan basic dus wel tevreden maar niet om gezellig op je kamer te zitten.

Het café is er gezellig ingericht met heel vriendelijke bediening en goede koffie!

voor weinig midden in Amsterdam, top locatie!!!!!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

ons verblijf was boven verwachting! wij hadden voor de prijs veel minder verwacht.

Geweldig adres!! Je zit voor weinig midden in Amsterdam. Ook heel geschikt voor kinderen. 's avonds kunnen er spelletjes gedaan worden beneden, daar is het heel gezellig. leuke bar. het ontbijt is best uitgebreid voor weinig geld. Wij zaten met 3 kinderen in een 6 persoons kamer, 3 stapelbedden. de kamer was erg schoon. eigen toilet en douche. het personeel was erg vriendelijk en enthousiast. wij komen hier zeker terug. een echte aanrader!!!!!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Jammer dat er enkel een handdoek kan aangekocht worden.
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Jammer dat er enkel een handdoek kan aangekocht worden. Voor een kort verblijf van 1 nacht neem ik die nooit mee en ik ben het zo gewend om in jullie vestiging in Utrecht een handdoek te huren (met borg), dat ik er ook niet meteen meer aan gedacht heb.

Hostel op superlocatie dat wordt gemoderniseerd echter helaas zeer onrustige nacht

Helaas in de nacht zeer veel lawaai van andere bezoekers met agressief gedrag, een kamer die leek te worden "verbouwd" en veel geschreeuw recht boven ons hoofd. Na meer dan een uur herrie de receptie maar gebeld waardoor het na een half uur rustiger was echter een paar uur later begon het gebeuren opnieuw.

Superlocatie, prima ontbijt voor die prijs en gezellig restaurant.

Ga er niet heen als je 's nachts wil slapen.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De hele nacht was er vreselijk veel kabaal. Schreeuwende en gillende jongeren. Niemand van de hostel vond het nodig om in te grijpen.

De centrale ligging.

kort verblijf met mijn tienerdochter om onze hoofdstad te verkennen

De dame aan de receptie bij de incheck was niet echt vriendelijk. De andere personen tijdens ons verblijf wel. De afzuiging op de wc in de kamer maakt dag en nacht veel te veel lawaai. Ook snachts lawaai door thuiskomende jongeren na uitgaan. Slechte matras en schuine kamer..

personeel in het restaurant en de bar was zeer vriendelijk. En een heel gezellige locatie en goede prijzen.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

ik verwacht nooit iets.
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

te kort geweest om daar hier op te antwoorden

ik verwacht nooit iets. Ik kwam een nachtje slapen en de volgende dag verder met het vliegtuig. het was goed.

Goed voor studenten en een kort verblijf, maar niet al te schoon.

Er lagen overal haren en de badkamer was heel vies. Ook was er nauwelijks ruimte om door de bedden door te lopen. Handdoeken kosten ook 5 euro en er was niet eens een kleine (hand)zeep.

De lobby was heel mooi en het hostel was rustig!

Aangenaam

Het was een warme kamer, die wel wat naar de sigaretten rook. Bovendien was er 's nachts best veel lawaai, geen straatlawaai, maar van andere gasten die onder onze raam luid stonden te babbelen en te roken.

het onthaal verliep vriendelijk. De kamers zijn ruim genoeg. De onthaalruimte is zeker in orde. Door de verbouwingen hadden we geen toegang tot het mooiste deel van het gebouw. De ligging is ook zeer aangenaam, niet te dicht bij de megatoeristische Dam, en toch vlakbij het gezellige Oude Zuid en De Pijp.

Perfect verblijf voor een weekendje weg met vrienden
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De kamers zijn goed maar wel heel basic. Mischien nog een exrta haakje of schabje te voorzien in de douchruimte.

De locatie was echt uitstekend op amper 10 minuten stappen was je op het Leidseplein. Op elke hoek van de straten in de buurt was altijd wel iets om te eten of te drinken.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Super! Hier kom ik zeker nog eens terug!

Misschien minder handig (bij slecht weer) dat je naar buiten moet om het ontbijtgebouw binnen te kunnen. Parkeren in de nabijheid is wat moeilijker.

Prijs kwaliteit is zeer goed. Zeker betreffende het ontbijt: je hebt veel keuze voor weinig geld. En de locatie is super!

Voor de prijs goed, geweldige ligging.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Er zijn geen parkeer mogelijkheden, we moesten naar een P+R rijden en met de tram terug naar het hostel, was erg goedkoop, maar niet echt handig. En het doucheputje was zo goed als verstopt.

Personeel was erg aardig en geduldig. En de locatie is geweldig. Hygiëne was goed.

Leuk hostel, goede locatie.
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Kamers met dunne muren/ramen en matrassen erg dun. Er missen wat algemene hygiëne dingen, die vaak in andere hostels wel aanwezig zijn, zoals handzeep bv.

Locatie was super, personeel denkt met je mee

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Bovengemiddeld goed, en zeker voldoende waar voor je geld

Eigenlijk geen negatieve punten gevonden.

De kamer met stapelbed was voor Amsterdamse begrippen behoorlijk ruim. De bedden sliepen bovengemiddeld goed, en het ontbijtbuffet was ook goed. Ik heb helaas geen gebruik van de bar e.d. gemaakt omdat ik al gesloopt was van de conferentiedag.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Prima verblijf, wel meer voor jongeren. Kamers heel sober, maar voor een nachtje geen probleem.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Geen handdoeken. Zal wel ergens vermeld hebben gestaan maar dan blijkbaar niet gezien.

In het centrum, alles dicht bij. Wel heel eenvoudig qua opzet van de kamers. Ontbijt was prima.

Kwaliteit en prijs verhouding perfect. Fijne locatie en prima bedden.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Koffie was niet zo lekker. Wifi was niet zo snel. Douche putje was een beetje verstopt. Water liep niet goed weg. Verder alles prima en heerlijk geslapen en gegeten.

Ontbijt was prima. Kamers rustig en prima bedden. Bar goedkoop.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed hotel voor een nacht. Dicht bij Paradiso.

Helaas lag onze kamer op de eerste verdieping aan de straatkant en niet aan parkkant. Dit zorgt voor meer geluidsoverlast van de straat.

Het hotel ligt midden in het Vondelpark. Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Veel te duur
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal van meer dan 10 Bedden

Ongeveer 60 euro voor een overnachting in een slaapzaal is natuurlijk veel te duur. Zeker als je dan ook nog een slot nodig hebt om je bezittingen af te grendelen en je ook nog moet betalen voor een handdoek.

Locatie is prima

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Het ontbijt viel wat tegen. De harde broodjes waren op en er lag alleen nog maar normaal brood onder een warmhoud lamp. Dit komt de kwaliteit van de broodjes niet ten goede. We hebben daarom het ontbijt na 2 happen laten liggen en zijn in de stad gaan ontbijten.

Wij hadden een privé kamer en die was uitstekend. Goede bedden, prima douche en erg schoon.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

It was okay!

ontbijt was lekker, alles van het eten was vers. de kamer was perfect voor 1 dag te verblijven met mijn partner, het was hygiënisch en verzorgt en de bedden waren zeker prima. Dankje voor de goede zorge. It was absolutely okay!

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Voor 1 nachtje is het ok
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De wc en wasbak waren zo kort naast elkaar dat je met 6 mensen op 1 kamer elke keer moest wachten voordat de volgende naar de wc kon of kon tandenpoetsen dit nam veel tijd in beslag. En je had op die plek ook echt weinig plek er kon max 1 persoon daar staan. En de trap van de stapelbedden vond ik iets te klein voor mensen die iets langer zijn.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Prijs kwaliteit top!

Plastieke matrassen... Zelf op te maken bed... Nuja, voor die prijs...

Fantastische prijs-kwaliteits verhouding, ideaal voor na een nachtje stappen. Proper, vlot personeel, makkelijke overnachting. Ruime kamer. Doen we nog eens!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Vriendelijke receptioniste bij aankomst.
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal van meer dan 10 Bedden

In een 14-persoonskamer één dubbel-stopcontact voor het laden van o.a. de mobieltjes. Bedden zijn erg smal.

Vriendelijke receptioniste bij aankomst. Ontbijtbuffet is erg goed, dus sta wat eerder op om te voorkomen om in een lange rij te staan. Volop faciliteiten! Dicht bij het uitgaanscentrum van Leidsche Plein. In de warme maanden de mogelijkheid om in het Vondelpark te picknicken en te chillen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

ontbijtruimte is heel gezellig, met veel licht en zicht op...

slaapzalen zijn zeer basic. Kleine ruimte, geen mogelijkheid tot privacy zoals bvb een gordijntje aan het stapelbed enz. Zelfs twee bedden tegen de venster en tegen de verwarming aan. Bij deze stapelbedden was er zelfs geen nachtlampje of stekker aanwezig!

ontbijtruimte is heel gezellig, met veel licht en zicht op vondelpark. Ontbijt zelf is lekker en compleet

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Aangenaam verblijf gelegen op een goede locatie.

De hoofdkussens zijn van mindere kwaliteit.

De privékamers zijn niet groot, maar de bedden zijn uitstekend. Het ontbijt is sober doch zeer lekker en vers. De menukaart in het restaurant is beperkt, maar de gerechten zijn zeer lekker.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

ondanks de locatie géén aanrader

Veel geld voor een schamele kamer. De foto's zien er beter uit dan de werkelijkheid. Voor het ontbijtbuffet mag je onderaan de trap beginnen. Zolang is de rij. Geen aanrader, er zijn zat betere hotels te vinden voor dit geld.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Een oase van rust midden in Amsterdam!

Het enige minpuntje; bij het ontbijt moest iedereen zelf jam uit de pot halen en in een klein bakje doen. Dat werkt zeer vertragend. Maar verder was het wel een goed ontbijt!

De kamer was erg goed en ook sfeervol ingericht en het is 's nachts lekker rustig.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Het ventillatiesysteem op de badkamer bleef zoemen, dat was het enige minpuntje.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De locatie was top, zeker voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prima plek, ruime kamer, lekker uitgebreid ontbijt, leuke...

Goed dat het terrein voor het gebouw door het personeel netjes wordt gehouden, maar voor ons hoefde dat niet persé om 05.00 uur.

Prima plek, ruime kamer, lekker uitgebreid ontbijt, leuke sfeer

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Voor mij eenmalig
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal van meer dan 10 Bedden

Voor het eerst op een slaapzaal en dat was toch wennen. Moest er om 5:45 uit en het is en blijft amsterdam dus er komen ook mensen terug om 04:00 uur. Best gehorig, dus weinig slaap gehad. Voor jongeren vast en zeker een goedkope oplossing voor een stedentrip.

Vriendelijk personeel, alles zag er schoon uit. Het ontbijtpakketje was goed verzorgd! Locatie goed bereikbaar via tram.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

zeker waar voor je geld, een aanrader voor iedereen die in groep reist of mensen wil leren kennen.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

het personeel in de bar was echt onbeleefd, dus na de eerste avond ben ik dan ook niet meer terug gegaan

zeer hygiënisch het personeel aan de receptie was echt zeer hulpvaardig en altijd vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Een prima overnachting gehad.

De koffie in de hal was niet te drinken !!. Onvergelijkbaar met de koffie van het ontbijt.

Een prima overnachting gehad. Goed geslapen. Kamer eenvoudig en schoon, maar al het nodige was aanwezig. Prima ontbijt, uitgebreid en met goede keuzes. Uitstekende koffie ! Zeer veel nuttige informatie over de stad.

Dat het schoon was en iedereen vriendelijk
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Snurkend persoon op de kamer Helaas niets aan te doen

Dat het schoon was en iedereen vriendelijk

location

location

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Kamer veel te warm, geen mogelijkheid om raam open te doen

Bedden zijn prima;

Uitzicht niet mooi

Bedden zijn prima; ontbijt boven verwachting goed.

Ik zeg doen!!!!!!

Prima (eenvoudige) accommodatie in centrum Amsterdam.

De kamers zijn zo ouderwets

Gastvrije, no-nosene overnachting in heel rustige buurt!

Ongedwongen, internationale sfeer en basic

Heerlijk relaxte sfeer en super schoon

Heerlijk relaxte sfeer en super schoon

sfeervol zitje beneden voor een kop koffie, een borrel en...

sfeervol zitje beneden voor een kop koffie, een borrel en een spelletje

Prima accommodatie voor een goede prijs op een toplocatie!

Goed, uitgebreid ontbijt tegen een lage prijs. Vriendelijk hulpvaardig personeel.

vieze kamers

geen herhaling

geen handdoeken (E 4,50), shampoo , nog een plasje vloeistof? op de bedden

ontbijt

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Tof, vriendelijk, goede bereikbaarheid :)
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Ik kreeg een kamer van 6 personen voor mezelf :) het personeel is heel vriendelijk en grappig

Prettige ongedwongen sfeer, prima ontbijt.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Prettige ongedwongen sfeer, prima ontbijt. Top verblijf!

Gezellige boel!

Misschien een stoeltje in de douches

Gezellige boel! Mooie renovatie

Supertof

Aanvullen van ontbijt

Vriendelijkheid en properheid Goede locatie

prijs

prijs

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Wel erg prijzig en dat zonder ontbijt en handdoeken.

Wel erg prijzig en dat zonder ontbijt en handdoeken.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

De zithoek had groter gekund met mogelijkheden van oa een tv en activiteiten zoals tafeltennis oid

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Dacht inmiddels alles gezegd te hebben !

't Permanente muzieklawaai, maar dat heeft alles te maken met m'n leeftijd(77)

super gelegenheid in 't groen, omgeven door stadslawaai

Parkeergelegenheid

Goed verblijf dichtbij centrum

Lage prijs voor een twee persoons privé kamer

Ligging en ontbijt

Veel geluidsoverlast in de nacht door andere gasten.

Ligging en ontbijt

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Locatie.

Bed was te hard.

Locatie.

vakantie met gezin
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Drie maal brandalarm midden in de nacht

Gezellige bedrijvigheid

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Tegenvaller. Slecht geslapen. Niet weer!
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal van meer dan 10 Bedden

Snachts lawai op de gang hele nacht door gedreun. Buiten muziek en lawai zeer gehorig.

De prijs het is lekker goedkoop

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

in orde
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Het ontbijt was goed verzorgd, maar de broodjes (afbakbroodjes ...) en het (ambachtelijk!) brood waren droog.

ontspannen sfeer, verrassend stil.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Snurkende kamergenoten

Heel begripvol om de annulatiekosten die ik helaas had...

Heel begripvol om de annulatiekosten die ik helaas had opgelopen, te herbekijken. Snelle antwoorden en goed geholpen. De bar is uitstekend!

Zoals verwacht

Frigo'tje in de kamer of extra zitplek was wel welkom

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Stayokay Amsterdam Vondelpark