Beoordelingen over stayokay Egmond

#2 van de 3 hotels in Egmond-Binnen

Gebaseerd op 594 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Meer van verwacht

Het was op de foto veel mooier dan in het echt . Ik vond het raar dat je voor nachtpas waarborg moet betalen . Het ontbijt was goed maar ik miste een Siegel ei

Niets , het was ons ding niet

Zeer geschikt voor een korte vakantie met jonge kinderen.

Diversiteit bij het ontbijt in broodsoorten. Er was maar één soort warme broodjes en één soort 'gewoon' brood. Misschien uitbreiden met iets van croissantjes of ook gewoon volkoren/tarwebrood voor de kinderen?

Gezellige gezamenlijke ruimte met leuke spelletjes voor de kinderen. Leuke activiteiten voor de kinderen. Ruime kamer, vriendelijk personeel.

100% voor herhaling vatbaar, mijn kinderen willen nu al weer terug.

Het personeel was heel behulpzaam, de maaltijden uitstekend, de ligging t.o.v. het strand was heel goed en de accomodatie was heel stijlvol ingericht.

Mijn zoon en ik vonden het hartstikke leuk in deze Stayokay.

Mijn zoon en ik vonden het hartstikke leuk in deze Stayokay. Enthousiast en hulpvaardig personeel, leuke atmosfeer en er werden dingetjes voor kinderen georganiseerd. Continentaal ontbijt met lekker brood en een gekookt eitje.

Leuk Hotel!

Avondeten is wat je thuis ook eet. Die 16 euro kun je beter ergens anders spenderen om te eten.

alles super geregeld voor fam met jonge kinderen. Erg gezellig hotel.

Prima verblijf op een prima locatie.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Last van lawaaiige jeugd die midden in nacht terug kwamen van t stappen.

Familiekamer was ok. Wel zelf bedden opmaken. De bedden waren ok en de kamer schoon. Schommels en voetbalveld voor de kids !

Je kunt niet beter treffen voor een familie weekendje

goed ontbijt, er is voldoende. 's-avonds prima dinerbuffet. aanrader voor familie met kleine kinderen. één van de kleinkinderen wilde blijven moest huilen toen we vertrokken

Prima bevallen, behalve dat ik zonder ontbijt moest vertrekken
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

Ik moest 's ochtends al eerder weg dan dat het ontbijtbuffet begon maar had op de website gelezen dat ik dan een ontbijtpakket kon krijgen. Daar heb ik naar gevraagd bij het inchecken. Dat was geen probleem zei men, ze zouden voor een pakket zorgen. Toen ik later op de avond terug kwam in het hotel nog even ernaar gevraagd en er werd me verzekerd dat ik het 's ochtends op de balie kon vinden, helemaal fijn! De volgende ochtend al vroeg richting uitgang en snel het ontbijt ophalen....stond er dus helemaal niets voor me klaar. Heel erg vervelend omdat er nog geen supermarkt open was en ik in mijn eentje mijn stand op een hobbybeurs in de buurt moest opbouwen. Geloof me, dan kun je wel een goed ontbijt gebruiken. Ik heb een briefje achtergelaten met daarop ook mijn telefoonnummer maar helaas.....ik heb niets meer gehoord. Echt een tegenvaller.

Ik vond het prettig om alleen op de kamer te slapen

De speelhal voor de kinderen was gesloten voor een yogagroep. Het avondbuffet was slecht, weinig keus, niet smaakvol. Als nagerecht stonden er koude muffe harde poffertjes die smaakten naar karton. En een paar bakjes chocoladevla, maar die waren snel op.

ontbijt prima

De ligging van deze locatie is prachtig!

De ligging van deze locatie is prachtig! Ontbijt was heerlijk. Het personeel is heel vriendelijk en klantgericht. Wij hadden fietsen vooraf gereserveerd, de fietssleutels lagen bij aankomst al klaar en omdat ik de maat van de kinderfietsen niet goed wist, hadden ze een extra sleutel erbij apart gehouden, zodat we het konden proberen. Lijkt misschien vanzelfsprekend, maar ik vond het heel meedenkend en klantvriendelijk. Ons verblijf viel in de meivakantie, daarom waren er ook activiteiten voor de kids waar mijn dochter graag aan meedeed. Kortom, wij hebben een prima verblijf gehad, een aanrader!

Leuk basic hostel!

Kamers wel wat gehorig.

Leuk voor kinderen, genoeg speelgelegenheden, spelletjes, boeken, etc. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

Kindvriendelijke stayokee, met goed ontbijt en fijne...
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Ik vond het nogal prijzig voor een Stayokee. Wij sliepen met zijn 3en op een kleine 5 persoonskamer omdat er geen 3 of 4 persoonskamers meer vrij waren en moesten €142 betalen oor 1 nacht incl ontbijt.

Kindvriendelijke stayokee, met goed ontbijt en fijne caferuimte. Uitstekende locatie, op loop/fietsafstand van Egmond aan Zee (2 km) en op fietsafstand van Bergen en Bergen aan Zee (9 km).

Zeer prettig verblijf, dichtbij het strand. Zeker een aanrader!!

Niks en was allemaal zeer goed in orde

Wij hebben ontzettend genoten. Het is er erg schoon. Het avondeten was in buffet vorm en dat was erg lekker. Het ontbijt buffet was ook erg uitgebreid en lekker. Buiten vind je een terras met en een speeltuin met glijbaan en schommels. Aan de voorzijde is nog een terras en een groot voetbalveld. Het gezellige centrum en strand van Egmond zijn te bereiken met de auto in 5 minuten. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Boven verwachting

De ingang ziet er minder vriendelijk uit dan de binnenkant

De gezellige huiskamer, lounge. Destapelbedden voelden niet als stapelbedden. Ze waren erg stevig

Stayokay had bij mij de naam van basic / hostel /...
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Eigenlijk niets. De kamer was klein, maar dat viel niet tegen. Je bent hier op je kamer om te slapen en te douchen. Verder ben je zoveel mogelijk buiten of beneden.

Stayokay had bij mij de naam van basic / hostel / low budget en jongeren. Het is inderdaad basis, maar ook schoon, vriendelijke prettige sfeer, ouders met kinderen, familie's, vrienden. Meestal verblijven wij in luxere accommodaties, maar nog nergens stond ik met mijn dochter 's morgens aan een poolbiljart :-) De bedlampjes, die tevens stopcontact zijn en plankje voor je telefoon en bril - Geweldig! Oh ja, het ontbijt - uitgebreid en lekker!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

voor herhaling vatbaar.

NIKS

Alles was boven verwachting!!!!!!!!!! Heerlijk ontbijt,gastvrije ontvangst,heel goede bedden. alles was keurig schoon! zelfs het weer was fantastisch ! wij komen er zeker weer terug! Dank je wel lief personeel!!

Fijne kamers met prettige leeslampjes waar je ook nog een telefoon in kan pluggen. Vriendelijk personeel dat met je meedenkt en niet als lijnrechters de regels strak hanteren. Gezellige bar en mooie omgeving.

Kom er niet snel nog een keer. Personeel was zakelijk, niet vriendelijk.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Het buffet. Communicatie over de prijs was niet helder. Buffet zegt dat je keuze hebt in je eten. Dat was er nauwelijks. 2 soorten groenten, maar verder moest je alles opscheppen om tot een aardappel, groente, vleesmaaltijd te komen.

De kamer was oke.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Leuk verblijf voor een goedkoop weekendje weg

Goed ontbijt. Super leuke mensen achter de balie en de bar. Kamer 206 had een soort van twee persoonsbed. Moet zelf dan wel een van de matrassen fixeren (met 'n stok, boek). Anders krijg je een spleet tussen de twee matrassen

• Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Douche weinig druk op de waterleiding erg klein straaltje water. De ruimte zelf werd erg nat. En geen trekker om het droog te trekken. Dus je moest je kleding goed ophangen en niet per ongeluk laten vallen. Misschien een Exstra plankje haakje zodat je daar wat op kan Leggen hangen en een trekker om het even droog te maken voor de volgende gast.

Het verblijf was naar mijn zin. Kamer was schoon. De arparte verlichting per bed met stopcontact is perfect. En gezamenlijke ruimte was ook goed. Voor ieder wat wils.

Voor herhaling vatbaar en dat doen we zeker!

Er viel ons niets tegen.

Waren met een stel fietsers. Zelfs een pastamaaltijd om 22.30 uur was geen probleem. Vriendelijk personeel. Zelfs later uitchecken geen probleem, maakten ze eerst de andere kamers schoon. Verblijf was boven verwachting.

Prettig en relaxt verblijf in een sfeervolle omgeving.

Doordat er geen douchegordijn was en geen trekker was de badkamervloer ook buite de douche nogal een natte bedoening.

Prima ontbijt, avondmaaltijd en sfeervolle groepsruimtes. Fijne bar.

Prettige locatie

Er was helaas geen lunch mogelijkheid

Het personeel was zeer vriendelijk. Goede ontvangst en ruime parkeergelegenheid. Ontbijt was goed verzorgt en ruime keuzes.

Lokatie-concept is duidelijk. Maar mist persoonlijkheid.

Avondmaaltijd: Buffet was koud. stond te lang. Toch tegen volle prijs verrekend. Personeel had beter kunnen adviseren. Niet onvriendelijk maar geen interesse in klant.

Goed zoals ik eerder gewend bij van verblijf bij Stayokay
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Eigenlijk niets, niet echt direct een pittoreske omgeving als je naar buiten kijkt, maar even rijden en je bent bij bos en duinen.

We zijn vaker in een stayokay geweest, en deze ligt niet in de mooiste omgeving. Aan een best drukke weg, naast een manege. Strand is 5 minuten met de auto. Er is wel een fijne tuin waar je kan zitten, met speeltoestel. Genoeg leuke spelletjes binnen om 's avonds te spelen. Ontbijt in de ochtend was gewoon goed, en alles ruim voorradig.

Gezellig hostel
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Het is gehorig, dus oordoppen zijn aan te raden

Hostel ligt op een ideale locatie voor liefhebbers van het strand. Strand is in 10 minuten op de fiets te bereiken. Lekker ontbijt, en het is er schoon!

Eenvoudig maar heel gezellig voor een kort verblijf dicht bij zee en leuke steden.

Gillende en rennende kinderen en dichtslaande deuren tot half 3 s nachts... we waren door personeel gewaarschuwd maar je denkt steeds: dit was de laatste keer...waar zijn de ouders/begeleiders?

De gezellige sfeer en het fantastische ontbijt!

Hartstikke leuk, ook voor de kinderen.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Het was een super leuke plek met super lief personeel! Het ontbijt was uitstekend en voor de kinderen is het ook heel fijn, met een speeltuin in de binnentuin. Voor de volwassenen die van een lekker speciaal biertje houden, stond er een Egmondse abdijbier uit de tap op het menu.

De ligging, de entree, de gezellige zithoeken en het terras...

Er stond maar 1 stoel in onze 5 pers. kamer, dus moest je op bed gaan zitten. Het raam wat op een kier open kon, waar geen hor voor zat, dus lek gestoken door de muggen.

De ligging, de entree, de gezellige zithoeken en het terras buiten.

Oké
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Lokatie ligt aan drukke weg. Dit is niet te zien op de foto's. Lounge beneden doet denken aan een kantine. De prijs voor een kamer is dan vrij hoog.

Prima ontbijt

prima voor gezinnen met kinderen voor kort verblijf
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Wellicht goed om te vermelden dat hier regelmatig jeugdige sport teams verblijven (heb er overigens geen last van ondervonden maar wel fijn om te weten)

Moderne uitstraling van receptie / bar

Gezellig in de gemeenschappelijke ruimte.

Erg duur voor een simpele kamer met twee stapelbedden.

Gezellig in de gemeenschappelijke ruimte. Vriendelijk personeel en leuke kinderactiviteiten. Kinderen kunnen er lekker buitenspelen.

Niet geweldig.

Niet gezellig, kamer was niet te ventileren, slechte bedden. Bed kwam in het midden omhoog zodat je steeds het gevoel had dat je uit je bed viel.

Het ontbijt en de zitjes met spelletjeskast e.d.

Erg gezellige accomodatie met vriendelijk personeel en leuke...

We waren helemaal tevreden en zijn zelfs nog een extra nachtje gebleven!

Erg gezellige accomodatie met vriendelijk personeel en leuke gemeenschappelijke ruimtes. Ook met klein kind uitstekend!

voor een bruiloft hier een nachtje geslapen.

voor een bruiloft hier een nachtje geslapen. was voor deze gelegenheid perfect ook fietsen kunnen huren en zo naar de trouwlocatie gegaan. personeel was ontzettend vriendelijk! Ontbijt zeer uitgebreid erg lekker. kamer met stapelbed geboekt maar kregen twee aparte bedden erg fijn dat er niemand hoefde te klimmen. lobby ziet er erg vrij uit als een huiskamer.

Goeie locatie, prima voor wandelaars maar aan de dure kant.

De prijs - kwaliteit verhouding vind ik langzamerhand niet meer kunnen. Met 2 personen betaal je hetzelfde als voor een tweepersoonskamer in een hotel maar moet wel je eigen bed opmaken en afhalen.

Alles volgens verwachting, Stayokay is me al jaren bekend.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prettig verblijf maar boek voortaan een 1 of 2 persoonskamer.
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Het was erg druk in het hostel omdat er veel kinderen van een school ook logeerden. Hierdoor was het tijdens het ontbijt erg druk.

Goed ontbijt en een schone kamer. Met 2 onbekenden de kamer gedeeld en dat vond ik niet voor herhaling vatbaar.

StayOkay is meer dan okay!! 👍

Als ik dan iets minder fijns moet noemen... de bedden zijn een beetje hard, mijn vriendin krijgt daarvan last van haar rug.

De sfeer is fijn, onze jongens kunnen lekker hun gang gaan, mooie kamer met leuke details en natuurlijk een heerlijk ontbijt!

Prima verblijf voor één nachtje of weekend met vrienden of het gezin, dichtbij het strand
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Vriendelijk personeel en het gemak om fietsen te huren etc. Had verwacht dat het rumoerig zou zijn s avonds omdat het een hostel is, maar dit viel reuze mee!!! Prima voor één nachtje met het gezin, gezellig met z'n allen op één kamer... Veel internationale (voetballende) gasten die veel gezelligheid meenamen...

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Heerlijke plek voor de kids en mij om even op minivakantie te zijn
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Personeel praat in bijzijn gasten over telefoontje dat vervelend (terecht)was. Dat hoef ik niet te weten.

Gezellige accomodatie, verrassend ook in de avond animatie aan te treffen voor de kids

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Simpele kamer maar een leuk hotel met kinderen en aardig personeel!!
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Eenvoudige kamers verder is het een leuk hotel vooral met kinderen. Simpel ontbijt maar wel goed!! Fietsen gehuurd voor een zeer schappelijke prijs. Gaan er zeker nog een heen!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Zeer goed verblijf

De koffie.

Er is flexibel omgegaan met een verzoek voor een andere kamer. Er was net een bus met Franse scholieren gearriveerd. Dat is ook te verwachten bij een stay okay maar het gaf ook sfeer.

Gezamenlijke ruimte is leuk en gezellig om te verblijven.

Kussens zijn niet geweldig. De broodjes bij het ontbijt worden ter plekke afgebakken. Ze zijn warm maar geen bakkerskwaliteit.

Gezamenlijke ruimte is leuk en gezellig om te verblijven. Oa pooltafel aanwezig.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

ontbijt was super, alles zeer netjes.

Ik had 4 kamers gevraagd, met bedden naast elkaar (oudere personen) was in het begin toegestaan, alles ok. doorziekte moest er 1 kamer geannuleerd worden en direct werd er geantwoord , er zijn maar 2 kamers met beneden bedden, de andere is een stapelbed. ik aanvaard dit.. maar eens ter plaatse was dit naar mijn normen een linnenkamer die omgebouwd was! dus helemaal niet aangenaam voor 2 dames die met pensioen zijn. de andere 2 kamers waren in orde. Ook de eerste nacht heel veel lawaai spelende kinderen in de gang tot na 11h. Daarna was het beter.

ontbijt was super, alles zeer netjes.

Prima verblijf, leuke activiteiten voor de kids. Meedenkend vriendelijk personeel.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Er was een grote groep Yogamensen, deze zorgde voor op oponthoud bij het buffet. Hierdoor was er een drempel om een 2e keer te gaan om bijv koffie te halen.

Vriendelijk personeel, activiteiten voor de kids

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima geslapen voor één nacht met dochtertje in camping bedje.

Prijs vonden we aan de hoge kant en helemaal omdat we zelf bedden opmaken en handdoeken mee nemen...

De laagdrempeligheid om mee te doen met eieren zoeken voor onze dochter en de persoonlijke behandeling door het personeel.

Prima voor weekendje weg, gunstig gelegen locatie met vriendelijk personeel
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Bedden erg hard, lagen niet lekker. Om over te steken naar de duinen moet je gevaarlijke weg oversteken, geen voetgangersoversteekplaats aanwezig. Met kinderen dus opletten, ze rijden erg hard daar!

Locatie, vriendelijk personeel. Kindvriendelijk

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

• Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

De matrassen op het bed zijn doorgezakt. oplossing: doe er een nieuwe matras bovenop. Deze hoeft niet zo dik te zijn, maar dan is het net lekker.

Het ontbijt was van zeer hoog niveau; de mensen waren heeeeel vriendelijk en behulpzaam; geweldige sfeer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima. We vonden het een gezellig en fris hostel met een leuke hippe bar en inrichting
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Het dunne matrasje op het stapelbed was wel ff wennen. Ook de spaardouche gaf niet zoveel water maar het past wel bij de prijs en de formule van een hostel

Het personeel was super vriendelijk en er is een gezellige bar

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Veel dingen voor kinderen maar niet voor volwassen

Wij hebben 2 persoonskamer besteld krijgen een kamer met 2 stapelbedden in waarvan je als koppel appart moest slapen niet leuk het properheid mag ook verbeteren en het ontbijt was goed maar beperkt aan beleg

Veel dingen voor kinderen maar niet voor volwassen

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

prettig verblijf

er mag niet gegeten worden in de kamer, maar 1 of 2 drinkglazen zou fijn zijn (glaasje water voor de dorst, tanden poetsen)

prima ontbijt, gezellige sfeer

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

lekker aan zee

ontbijt niet voldoende aangevuld tuinlieden die vroeg onder het raam met de bosmaaier aan het werk gaan, misschien handig om eerst op een plak te beginnen wat verder van gebouw(waar we ze later bezeig zagen) Met de bladblazer gewoon doorblazen terwijl wij aan het inladen zijn, stuift naar binnen, Heb zelf indie sector gewerkt , daar waren wij heel attent op.

lekker aan zee

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Niet echt geschikt voor oudere stellen zoals wij, ondanks dat het personeel erg vriendelijk was

Kamer was erg karig, wel schoon maar gezien de prijs per nacht hadden we een iets comfortabele kamer verwacht

Ontbijt was prima, we hadden alleen het pech dat er verschillende scholen tijdens ons verblijf aanwezig waren dus lange wachttijden. Maar er was genoeg voof iedereen.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima prijs/kwaliteit verhouding en alleraardigst personeel.

Het ontbijt viel ietwat tegen. Een warm item (gebakken ei, warme toast, worstje, roerei, oid) zou prettig zijn. In de nacht veel lawaai gehoord van andere kamers en daardoor nauwelijks geslapen. Er zat een groep met Duitse kinderen en die vonden het nodig om midden in de nacht te gaan zingen, om over de hal te rennen, op deuren te kloppen en met deuren te smijten. Jammer dat hier geen toezicht op werd gehouden. Heeft het verblijf een beetje verpest.

Zeer vriendelijk personeel. Prima kamers voor deze prijs. Schoon!Eigen wc en badkamer is ook zeer prettig.

Ontbijt super.

Ontbijt super...heerlijk rustig. Goede bedden

• Beoordeeld op: 6 september 2018

prima plek voor een nachtje

kamer rook niet lekker, andere kamer gekregen. Prima opgelost!

prima sfeertje

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

ontbijt was prima

eenvoudige kamer, douche erg basic. prijs kwaliteitverhouding viel beetje tegen

ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het personeel.

Het personeel. Klantvriendelijk!

Goede prijs/kwakiteit,

hygiene, ontbijt, aardig personeel,

Een fijne eerste kennismaking met het verblijf in een Stayokay!! Voor herhaling vatbaar...

De bedden sliepen niet echt lekker...

Wat een vriendelijkheid bij deze Stayokay! Fijne sfeer

Ontbijt is uitstekend .

Best ver van zee en dorpje

Ontbijt is uitstekend .

Rest alles meer dan prima!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Geluid, blaffende honden van de manage tegenover ons

Rest alles meer dan prima!

Uitstekend voor één nachtje!
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Het fruit bij het ontbijt. De speeltuin had wat groter gemogen.

Leuke kamerindeling met dat bed nog boven. Gezellige gezamenlijke ruimte.

Genoeg te doen voor de Kids
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Het lawaai van sommige gasten

Genoeg te doen voor de Kids

Gemoedelijke sfeer

Gemoedelijke sfeer

Slapen, kamer 112 de hele nacht lawaai van ventilator

Voor een nachtje okay voor langer verblijf toch iets meer luxe

De bedden zijn niet van hoge kwaliteit en zorgen voor een pijnlijk lichaam

Personeel is perfect leuke bar goed ontbijt

het ontbijt was goed en de personeel was vriendelijk.

de matrassen waren erg hard.

het ontbijt was goed en de personeel was vriendelijk.

Fijn en gezellig hostel.

Netjes, schoon en alles is aanwezig wat je nodig bent voor een nachtje. Ontbijt ook prima!

Gezellige stay Okay leuke inrichting
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

De gillende schoolkinderen op dat moment😳

Gezellige stay Okay leuke inrichting

Perfect als je er even tussenuit wilt.

Fijne kamerindeling, wc en douche gescheiden. Kamer was schoon en netjes. Ontbijt heerlijk vers! Lekkere koffie.

Ontspannen in egmond

Gezellige bar, goed ontbijt, veel ruimte. Kamer was mooi licht.

De bedden

De bedden

Gezellige sfeer.

Prijs kwaliteit verhouding

Gezellige sfeer. Goed en heel klantvriendelijk personeel

• Familiekamer (5 Volwassenen)

Mocht wel een grote raam in wat open kon. Bij warm weer wordt het dan wel erg warm.

Was goed schoon.