Beoordelingen over Herberg Oer't Hout

Gebaseerd op 235 beoordelingen over dit hostel

5,9

6,4

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

De accommodatie en het ontbijt zijn eenvoudig, maar goed.

Het enige, maar wel belangrijke, negatieve punt was dat we beide nachten geluidsoverlast hadden van groepen jongeren buiten voor de deur van de herberg. Eén nacht duurde dit zelfs tot half 5. Volgens de receptionist waren dit geen jongeren uit de herberg, maar dorpsjeugd. Hoe dan ook, wij vinden dat de herberg moet zorgen dat dit niet gebeurt.

De accommodatie en het ontbijt zijn eenvoudig, maar goed. Dit klopte met onze verwachtingen

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Drama, niet uitgerust.

De nacht! Zeer gehorig Na 22.00 uur veel herrie op de gang 4.00 uur s nachts trompet overlast Kon de receptie niet bereiken, heb s ochtends klacht ingediend maar ging niet met n goed gevoel weg. Iets van een compensatie had op zn plek geweest.

Ontbijt was wel ok

redelijk voor deze prijs, personeel behulpzaam/ mooie omgeving

Uitzicht in alle kamers is niet optimaal. Wifi op eigen kamer en diverse andere vertekkenkt niet. Alleen bij receptie werkte de wifi

ontbijt is prima,en de ligging t.o.v. Leeuwarden is prima mooie omgeving. Personeel aardig en informatief

Prima voor het geld.

De verlichting had beter gekund en de douche was veel te heet en niet te regelen, voor mij onbruikbaar.

Ontbijt was o.k., jammer genoeg geen echte boter. De lokatie was het beste, Grou is heel mooi.

Prima! Genoten

De douche was krap, het water was heel heet! (opletten met kleine kinderen!!) De matrassen waren te hard, en met warm weer, heel zweterig vw de hoes die erom heen zit.Jammmer dat het raam niet geheel open kan worden gezet met warm weer

ontbijt was prima! schoon en netjes, dat is voor ons heel belangrijk. Hieraan voldoet de accomodatie. Prima locatie!

Slecht.

Mijn viel het accomodatie echt tegen. Personeel was niet goed. En bieden geen goede oplossing voor fouten wat hun zelf hebben gemaakt.

Voor mij was locatie wel ideaal.

Ik zou het niet weten. Het is een hostel, je kunt het niet vergelijken met een hotel accommodatie.

De ligging is erg moor! Aan de ene kant aan het plein met resturants en winkeltjes en aan de andere kant aan het water. Mooi terras aan het water waar weinig gasten gebruik van maken. En een fantastische bediening. Prima ontbijt.

Gelukkig maar voor een nacht.

De kamer was minimaal ingericht. Gaat hen wsl meer om kwantiteit dan kwaliteit. Hygiene liet ook te wensen over. In de douche loopt de warm waterleiding over de muur, deze wordt bloedheet. Bedden zijn ronduit slecht. De prijs is dan ook niet in verhouding met hetgeen geboden wordt.

Het ontbijt was goed.

Grou is een heel leuk plaatsje, het hostel ligt midden in het dorp.J

Er was alleen wifi op internetwerkplekken. Er hing een t.v. op de recreatieruimte, toen ik vroeg of de t.v. aan mocht duurde dit een uur voor dit ook gebeurde.

We waren er al in de ochtend en konden zonder problemen onze koffers op de kamer zetten, kamer was wel erg klein. Er was een stoel en een stapelbed. Wat minder was dat we geen wifi op de kamer hadden. Ook geen t.v.

Een mooie locatie vriendelijke medewerkers, een schone kamer maar zonder de sfeer van een herberg

De naam herberg dekt wat ons betreft niet de lading. De naam hostel is meer van toepassing. De prijs voor een relatief kale kamer is relatief hoog in aanmerking nemend dat je in een stapelbed slaapt. Voor extra faciliteiten als handdoeken en opmaken van het bed moet extra worden betaald.

De locatie is hartstikke mooi met een groot terras aan het water. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamer is schoon en de badkamer voldoet prima.

het ontbijt was in orde, de kamer was klein en moeilijk te...

een raam op de kamer dat je goed open kan zetten

het ontbijt was in orde, de kamer was klein en moeilijk te verluchten, het was warm toen we er verbleven.

Het ligt mooi in het dorp.

Dat ze niet hadden vermeld dat het skûtsjesilen week was. Dit houdt in veel herrie. Hadden kamer aan de achterkant moeten vragen.

Het ligt mooi in het dorp. Met een heel goed buitenterras.

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Openingstijden van de bar.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Niet duur, maar simpel. Wat je van een hostel mag verwachten. Superligging aan het water. De kamer is alleen nodig om te slapen.

Het ontbijt aan het water was erg fijn.

De douche is niks, het is een straaltje waar je amper nat van wordt dus haren wassen is er niet bij

Het ontbijt aan het water was erg fijn. Ontbijtje is wat sober maar voldoende

Hygiene kon beter! en ik ben hoogzwanger en kon niet makkelijk de douche binnen komen erg smal en vond de bedden te hard

Dat we een na nachtje konden boeken

Helemaal prima!

De kamer was echt te heet. Jammer dat het raam nauwelijks open kon en er geen ventilatie in de douche was waardoor het nog beter werd.

Klantvriendelijk. Het was netjes en schoon. Ontbijt was goed en ligging perfect. Mensen behulpzaam. We hebben leuke dagen gehad.

Bereikbaarheid.

Geen airco op de kamers. Met het warme weer niet echt aangenaam op de kamer. Geen goed werkende Wi-Fi.

Bereikbaarheid. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

In het centrum en prima bedden.

Het terras wat aan het water ligt nodigde niet echt uit om te gaan zitten. Er is een mooie bar maar ook daar konden we geen gebruik van maken. Jammer!

In het centrum en prima bedden.

redelijk betaalbaar slapen en ontbijten wegens afwezigheid Vrienden op de Fiets adres

Omdat ik laat incheckte (omstreeks 21 uur) moest ik € 10,- extra betalen dat vond ik niet leuk. Ik moest tamelijk vroeg weg. Het ontbijt was vanaf 0800 uur. Toen ik om 0750 ging kijken was het al mogelijk te ontbijten. Jammer dat ik dat niet wist. Het ontbijt was overigens prima.

Ik sliep alleen in een 2 persoonskamer.

Grou is een leuke plaats maar komen zeker niet terug naar de herberg.

De kamer was een tegenvaller, een stapelbed, erg klein en gedateerd. De sfeer is er niet, muren zijn wit en er staat een tafeltje met 1 stoel. De geur is niet heel fijn, de luxe is ver te zoeken. Je moet zelf je bedden opmaken (of tegen bijbetaling van 4,50 p.p. euro word het gedaan). Het ontbijt is basis, de beschuiten waren zacht en niet heel veel keus. Prijs-kwaliteit is niet goed!!!!

De omgeving is leuk, een schattig klein stadje met genoeg mogelijkheden om te eten. Lekker aan het water zitten waar iedereen vaart met een bootje.

prima voor 1 of 2 nachtjes. leuke omgeving op het pleintje kan je lekker eten.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

alles naar verwachting. tip , loop even naar de Bierhalle , gezellig kroegje met lekkere biertjes.

ontbijt perfect , we waren met de motor en konden ze veilig achter het hek stallen bij de kano verhuur. kamer niet bijzonder 8 stapelbedden maar dat wisten we van te voren was prima. voor je handdoek betaal je extra 3 euro maar krijg je er 2. top.

Zeer slecht

Alles we hadden een 2 persoons kamer geboekt. We kregen een zeer kleine 1 persoons met stapelbed. Verder niks. Zeer kleine douche met alleen komend water O der hadden ze een trouwerij, dus geen bar en geen restaurant wel stampende muziek tot 1 uur in de nacht. Wij lagen er recht boven

Het bed lag heerlijk

Omdat de prijs zo laag was, had ik geen verwachtingen. Ik was er ook alleen maar om er even te slapen en 's ochtends heel vroeg weer te vertrekken. Het tuintje bij het water vond ik wel heel erg gaaf.

Voor herhaling vatbaar!

De aanrijroute was, door weg omleiding, door een nauwe woonwijk (hier kan de accommodatie niets aan doen).

Onbijt was prima! Uitzicht (met het mooie warme weer) op het terras was heel mooi. De avond in het dorp met het orkest uit Hamburg was heel gezellig.

Eenvoud is niet erg maar dit was weinig voor veel geld.

Tijdens ons verblijf was er een feest in de bar/restaurant. Daardoor konden wij geen gebruik maken van de bar om 's avonds gezellig iets te drinken/een spelletje te doen. Op de kamer was geen ruimte en slechts 1 stoel. Het feest gaf veel lawaai, ook op onze kamer.

Het was maar voor 1 nacht, maar we zijn zeer tevreden.

Er viel niets tegen, maar bij het ontbijtbuffet zou het handig zijn, dat je je het bord, glas en bestek in daarvoor bestemde bakken kunt doen. Nu werden de volle dienbladen kris kras op een tafel neer gezet. Dat lijkt heel rommelig.

De vriendelijkheid van het personeel.

Eenvoudige locatie maar voor 1 nacht prima voor deze prijs.

Eenvoudige locatie maar voor 1 nacht prima voor deze prijs. Ontbijt was inbegrepen en een prima ontbijtje met gekookt eitje en diverse broodjes! Ontbijt om 07.00 uur is mogelijk. Bij inchecken was er niemand aanwezig maar kreeg de sleutel mee in goed vertrouwen.

Tegenvaller

Geen voorzieningen zoals linnenpakket,geen bekertjes om evt tanden poetsen of te drinken. In beschrijving staat niet dat het een stay okay is. Anders dit zeker niet geboekt. Niet geschikt voor ouderen.

Prima verblijf, verkeerd moment voor Grou

Er was geen stopcontact bij het bed, wat wel op de website stond. Er was geen wifi, of er was niks over verteld en ik kon het niet vinden. De douche was oud en niet te verstellen, 's morgens kreeg ik telkens afwisselend koud en heet water. Het was me niet bekend dat er kermis in het dorp was, waardoor er veel lawaai was en ik geen parkeerplaats in de buurt kon vinden.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, mooie omgeving.

We hebben ons goed geamuseerd in Grou.

Het slechtste was de kamer, weinig ruimte, geen fatsoenlijk bed. Er is niet een keer schoongemaakt. We zijn 4 nachten daar geweest

Het beste was de mooie locatie, buiten kan je lekker zitten aan het water, ontbijt was goed en lekker. Grou is een leuk dorp met een eigen haven, bootje huren is een aanrader. Heel fijne en gezellige bar.

Samen met mijn zoon hebben we genoten van u accommodatie en Grou. We komen zeker nog eens terug.

Dat er geen eitjes en fruit waren. Wel voor de groepen die een lunchpakket kregen/ namen.

Het ontbijt was eenvoudig, maar smaakte goed. Het was een fijne accommodatie waar we zaten bij het ontbijt.

Slecht. We hebben geen ontbijt genomen daar.

Het is een jeugdaccomodatie. Een gevangenis. Geen raam om naar buiten te kijken. Gehorig. Totaal ongezellige hokken en ongezellig gebouw.

Niets positiefs

nooit weer.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

harde muziek tot 's avonds laat matrassen leek wel plastic waar je op moest liggen pakketjes bedlinnen niet compleet niks te doen voor kinderen kamer stonk, slecht ventilatie, kinderen klaagden over hoofdpijn!!

ontbijt eenvoudig, maar wel lekker

Slecht onderdak

Stapelbed in plaats van gevraagde tweepersoonsbed en geen raam in de kamer. Daarbij geen receptionist aanwezig bij aankomst terwijl we binnen de openingstijden waren.

Locatie was uitstekend, kamer viel tegen.

niets bijzonders

In het weekend was de opening van de Sneekweek en de kermis stond onder het raam. Veel lawaai overlast. Ook na sluiting van de kermis. Veel jongeren die geen rekening hielden met andere slaapgasten. Als je wat later op het ontbijt kwam, was al het lekkere zoals broodjes, bepaalde vleeswaren al op. Parkeergelegenheid was niet in de buurt. Alles is voor vergunninghouders met als gevolg dat ik de 1ste dag bijna 2 kilometer moest rijden om een plekje te vinden. En weer terug lopen. Niet handig al de auto vol is met spullen die je de volgende dag nodig hebt.

De kamer was goed.

met gierende banden naar een andere locatie gegaan.

Kamer zeer matig schoon, oftewel ronduit vies. bedompte geur in hele gebouw. De foto's op internet zijn niet de realiteit, verre van dat.

centrale ligging

Buitengewoon goed en zeer vriendelijke en gastvrij ontvangst. Het is voor herhaling vatbaar. HGROET

Ik was nog nooit in een waterhostel geweest mijn in indruk was dat een fijne gezellige en sfeervol ingerichte outillage is.waz erg verrast hierdoor qua gebouw en de ligging aan het water. Fantastisch.Ik heb in feite geen bijzondere knelpunten te noemen. Ben erg tevreden.

Het ontbijt was goed te noemen daar zijn er geen commentaar op.

prima te doen voor mijn doel

Veel geluids overlast tot 2.00 s'nachts van andere gasten. Geen raam wel een koepel in het plafond. Geen t.v.

Het was prima , goede internet verbinding.... prima locatie

Goedkoop en keurig.

Er was geen lampje bij het bed. Hoewel van tevoren duidelijk was verteld dat ik eigen handdoeken moest meenemen was ik verrast dat er geen zeep was. Maar misschien is dat normaal bij een (water)sporthotel.

Goedkoop! En een prachtige locatie in mooi Grou.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima kamers voor een goede prijs.

Prima kamers voor een goede prijs. Het ontbijt is voor die prijs best uitgebreid.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Kon er mee door.

De bedden. Het matras was ten opzichte van de bedrand te laag!! .

Ontbijt was uitstekend!!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Locatie prima
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Best hoge prijs voor een herberg

Locatie prima

De douche ruimte ,was een beetje krep voor ons. Wel goede waterstraal.

Het ontbijt was goed. De bedden waren prima alleen de douche was krap.

de plek van de jeugdherberg

Weinig te beleven

Prettig

Parkeren

de locatie is super,voor wat je er voor betaalt is het prima...

de bedden

de locatie is super,voor wat je er voor betaalt is het prima en een groot pluspunt is dat de hond mee mag.

waardeloos , nooit weer

zeer storend geluid in de nacht waardoor zeer slecht geslapen

Prijs en locatie

Echt oud stay okay hotel. Alles karig.

Prijs en locatie

Zeer goedkoop

Zeer goedkoop

Ligging, parkeergelegenheid, gemoedelijke sfeer.

Ligging, parkeergelegenheid, gemoedelijke sfeer.

Voor de prijs was het een goede slaapplaats.

De ruimte van de kamer 13

De matrassen

Koppel uit België

Zeer gastvrij personeel. Zeer nette kamers. Lekker ontbijt. Zeer gezellige bar . Een aanrader.

Klantvriendelijkheid ver te zoeken.

Helaas moeten betalen voor consumpties die door andere mensen op onze kamer zijn gezet, ook konden ze dit niet aantonen met een bon. Erg slecht!!

De lokatie en terras aan het water.

Het raam kon niet open

De lokatie en terras aan het water.

Het personeel was uiterst vriendelijk

De douche was erg klein noet een veilige mengkraan voor kinderen

Het personeel was uiterst vriendelijk

Voor een nacht prima,mooie lokatie aan het water.

klein kamertje

Kamer met uitzicht op water

Een goed nacht slaap en een lekker ontbijt

Eenvoudig maar goed voor een lage prijs.

voor deze prijs is alles in orde

voor deze prijs is alles in orde

Ik heb het reuze naar mijn zin gehad; erg gezellig.

Ik had graag gratis thee of koffie voor het slapen gaan gewild.

De kamers waren heel goed; goed ruim en goed schoon. En het ontbijt was erg goed.

Goed, naar verwachting

Fietsenstalling niet aanwezig. Benauwde kamer, geen mogelijkheid om een raam open te doen.

Prima ontbijt, leuke ligging aan het water.

Prima prijs/kwaliteit verhouding en goede service van het personeel.

Het ontbijt had uitgebreider gekund.

Prijs

OK

OK

Slechte nachtrust door smal hard bed, en warm door 2 afzonderlijke overlappende dekbedden

Te smal tweepersoonsbed

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

T

T

Prima verblijf gehad

Prachtige locatie met een mooi terras aan het water. De kamer was prima en schoon. Het ontbijt was heerlijk.

Kort maar leuk plaatsje, we hadden een kleine maar fijne kamer met goeie ruime douche en toilet.

Top ontbijtbuffet

Prima hostel zonder poes en pas

Beetje oubollig (bijvoorbeeld geen stopcontact naast bed om telefoon s nachts op te laden)

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

ontbijt

slapen in kleine stapelbedden, matras hard

Redelijk

Ontbijt de geen die er stond vulde niet goed bij je moest het hem echt vragen

De omgeving

Ontspannend

Iets meer comfort, het is allemaal heel basic

Locatie is geweldig, mooie uitvalsplek voor een fietstocht.

Prima bed. Heel spartaans. Veel jeugd.

Vals Brandalarm.

Leuk personeel

prima.

prijs kwaliteit

prima hostel

bed was niet zo.comfortabel en bij hij het hoofdeinde geen stopcontacten.

prachtig terras, diner lekker voor weinig geld.. kamer keurig schoon.

Goede locatie, goede prijs / kwaliteit

Kamervloer plakkerig/ vies

Prachtig terras aan het water!