Beoordelingen over Stayokay Soest

#3 van de 4 hotels in Soest

Gebaseerd op 421 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Geslaagd.

De vloerbedekking in het slaapgebouw is aan vervanging toe.

De bosrijke locatie en omgeving, het mooie gebouw met ruimte rondom, de nabijheid van een station.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het was niet zo schoon. De vloer en delen van het bed plakten. Verder zaten er watervlekken in de kartonnen bekertjes in de badkamer, waardoor ik het idee kreeg dat ze al waren gebruikt. We hebben er dan ook niet uit gedronken. Wat ons bovendien verbaasde, was dat we buiten aan de picknicktafels geen zelf meegebracht eten mochten nuttigen. We zijn tot nu toe alleen in het buitenland in herbergen te gast geweest en daar is het heel gebruikelijk.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

De kamer vond ik echt té basic en niet schoon.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De kamer vond ik echt té basic en niet schoon. Prima voor 1 nachtje met 4 vier kinderen. Sfeer van het hotel, ontbijt en personeel was daarin tegen erg goed!

De informele sfeer was heel fijn

De douche en toilet vielen wat tegen, er zat nog iets in het prullenbakje waardoor ik mij afvroeg of het wel recent schoongemaakt was. Ook vond ik het erg jammer dat ik geen van de avonden mee kon eten. Blijkbaar moet je dat ver van te voren reserveren

De informele sfeer was heel fijn

Prima kamer schoon hostel

We hebben een kamer geboekt met als voorkeur een 2persoonsbed + stapelbed. Het bleek een kamer te zijn met 2 stapelbedden. Man achter receptie meldde dat er alleen stapelbedden waren in het hostel. Volgende dag bleek dat normaal gesproken de kamer aangepast had moeten worden (uitklapbare stapelbedden), dit was nu niet het geval. Excuses gehad van de receptie.

Prima kamer, basic (zoals een hostel ;) maar heel netjes en ruim. Het gehele complex is erg netjes en sfeervol. De omgeving van het hostel is erg mooi. De speeltuin was erg fijn voor de kinderen. Ook zijn er leuke boekjes en speelgoed in de algemene ruimte. Lekker ontbijt.

Schoon, gezellig hostel in een prachtige, bosrijke omgeving.

Schoon, gezellig hostel in een prachtige, bosrijke omgeving. Wel andere gasten aanwezig uiteraard, dat is vooral te merken aan het ontbijt en/of diner. Zeer zeker aan te raden!

Goed personeel, mooie locatie, geen goede prijs-kwaliteitverhouding. Te duur voor het gebodene.

Zeer kleine sobere kamer, geen kast, geen comfortabele stoel, geen koffie- theezet faciliteiten, zelf bed opmaken en afhalen. Dit is op zich allemaal geen probleem, maar voor € 70,00 per nacht verwachtten wij toch iets meer comfort

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Gastvrijheid vriendelijk personeel

De prijs kwaliteit verhouding voor een paar tientjes meer heb je een hotel kamer met alles erop en d’r aan en nu twee stapelbedden het doet aan als een jeugd hostel maar vraagt prijzen van een hotel

Gastvrijheid vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

prima verblijf

Douche gelegenheid was wel erg hoog 'camping gehalte' . Vind dat men wel handdoeken mag neerleggen.

Locatie, in het bosrijke omgeving. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Goede locatie iets minder klantvriendelijk
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Geen deur tussen slaapvertrekken en toilet/douche. Geen lunchlakket terwijl ik daar om vroeg. We konden lunchpakket bij ontbijt smeren, blijkt later tegen meerprijs. Werd niet verteld tijdens email verkeer. .beetje jammer. Ook je koel/vries element kun je niet laten invriezen. Beetje klantvriendelijker is geen overbodige luxe.. zal ook wel tegen meerprijs zijn 😉

Rustige omgeving

Leuke plek om er even uit te zijn zonder heel veel te betalen

De kamer was ontzettend warm. Het was een mooie lentedag maar zeker geen hartje zomer, dan is het daar niet uit te houden.

Het gebouw en de ruimte (tuin/terras) er omheen, de ligging, huurfietsen en mooie aankleding in de lobby en restaurant.

Wij zochten een gezinsovernachting om onze weekendactiviteiten in de buurt te linken.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Ik vind het jammer dat wij slechts een nacht daar gebleven hebben aangezien hoe mooi de omgeving is. Ook krijg ik spijt van de grootte van mijn maag (oftewel hoe klein die is) - heel lekkere ontbijt met diverse lekkernijen moest was veel meer dan genoeg.

Stayokay Soest is een perfecte accommodatie ook voor een langere verblijf, voor kleinere en grotere groepen. Deze object is gelegen in een heel rustige wijk, bosrijke omgeving en biedt heel veel rust maar toch gezellige activiteiten op de locatie zelf en in de omgeving. Kinderspeeltuin, pingpong tafel, fietsen verhuur, kampvuur plekje - alles ter plekke beschikbaar. En er is geen enkele ding die mij "het meest" beviel omdat alles prima en boven verwachting was.

Ligging in het bos en vlakbij het station vanwaar je binnen...
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Er wordt verwacht dat je je eigen handdoeken meenemt, het zou mooi zijn als die er bij het beddengoed in zouden zitten.

Ligging in het bos en vlakbij het station vanwaar je binnen korte tijd in Utrecht bent.

Goed verblijf

slapen niet zo vaak in stapelbed.... maar dat weet je van te voren...

eenvoudig te bereiken, parkeren en prima ontbijt. laagdrempelig, maar alles goed voor elkaar

goed genoeg

de kamers waren zeer sober; je moest zelf de bedden opmaken en er waren geen handdoeken in het hotel en ik heb nergens gelezen dat we die zelf hadden moeten meenemen. Gelukkig hadden we 1 handdoek mee, maar om je daar met drie mensen mee te moeten afdrogen is niet handig.

het personeel was supervriendelijk

Het was makkelijk om te parkeren en de omgeving was mooi

Ik had niet goed begrepen dat er geen handdoeken en toiletartikelen waren en dat het bed nog zelf opgemaakt moest worden. Qua prijs kwaliteitsverhouding vond ik dat jammer

Het was makkelijk om te parkeren en de omgeving was mooi

Gewoon prima prijs-kwaliteit verhouding

Linnenpakket was goed en in gesealed plastic, de dekens waren echt ranzig dus ik heb alleen het laken uit het linnenpakket gebruikt. De nacht was dus koud!

Gewoon prima prijs-kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Ik heb wel n tip voor bij het ontbijt, ook ontbijtgranen...
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Ik heb wel n tip voor bij het ontbijt, ook ontbijtgranen zonder toegevoegde suikers, en een potje kaneel om te strooien in yoghurt met appel en pure granen.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Buiten het hoogseizoen kan je hier goedkoop overnachten maar dan wel in een 6-persoonskamer
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

gekookt of gebakken eitje had ik wel lekker gevonden bij het ontbijt

Ik had de goedkoopste kamer geboekt (6 persoonskamer) in de hoop dat het rustig zou zijn. Die hoop werd bewaarheid. Het was er heel rustig dus ik had de kamer voor mij alleen. Je moet zelf wel je eigen handdoek meenemen want er is verder niks, ook geen tv op je kamer. De schone lakens en overtrek matras en kussensloop zelf uitpakken en s morgens deze weer in de wasserette deponeren. Op de kamer heeft een mug mij uit m'n slaap gehouden, dat was jammer, maar helaas dit kan gebeuren in een bosrijke omgeving. Het ontbijt was goed, het gekookt eitje heb ik gemist.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Diner was op!

Diner was op! / Ontbijt was een grote rommel door schoolreisje. Wij vonden het zeer onaangenaam. Voor ons is het stay away. Vriendelijke groet

Ontbijt is geweldig en goed verzorgd
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Geen beddengoed aanwezig bij aankomst, eten niet mogelijk had op voorhand opgegeven moeten worden ???? Werd bij aankomst ook niets over gezegd!

Ontbijt is geweldig en goed verzorgd

we hebben heerlijke dagen gehad in StayOkay Soest.

De kamer was kleiner dan verwacht en de verwarming stond aan, waardoor het wat warm was de eerste avond. Veel buiten speelgoed was niet compleet of kapot.

Het eten 's avonds en het ontbijt waren uitgebreid, volop keus en van goede kwaliteit. De liggin, in eht bos, is fantastisch en er was meer dan voldoende ruimte om buiten te zitten.

Voor 1 nacht prima te doen. Prijs kwaliteit verhouding is prima

Slaapkamer stapelbed maar was te verwachten in een stayokay. Slaapkamer was zeer basic maar schoon. Er hadden wel plastic bekers mogen staan in de badkamer. Ik had zelf handdoeken meegenomen maar niet aan bekers gedacht.

Het ontbijt was erg goed, koffie was heerlijk en een lekker gekookt eitje. Heerlijk uiten aan tafel kunnen eten want het was prachtig weer.

We wilden een keer een stayokay proberen. Blijkt niet bij ons te passen.

Onze dure fietsen zaten onder de modder, omdat iemand met een hoge drukspuit in de weer was. Hier viel geen normaal contact over te krijgen met deze persoon. Later wel met het andere personeel.

Locatie, mooi terrein

Kort verblijf

De kamer was niet schoon, kamer geboekt met een twee persoonsbed en stapelbed en komen op een kamer met drie stapelbedden.

Het personeel achter de balie

• Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

ik sliep op de meerpersoonskamer. Dat was prima, maar ik mis daar wel ruimte om je tas/kleding op te bergen. Een kast met lockers zou een uitkomst zijn!

alles was gewoon goed. Ook prima sfeer onder de gasten

Hartelijk ontvangst, huurfietsen waren prima voor een goede...

Het ontbijt verliep rommelig, een enorme rij, sommige broodjes waren op en er was niemand in de buurt bij wie we het aan kon geven. We hebben iemand in de keuken getipt en toen was het ook snel voor elkaar. Behalve de croissants....die waren op.

Hartelijk ontvangst, huurfietsen waren prima voor een goede prijs.

Ontbijt prima, koffie lekker.
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Ik was er rond 14 uur en kon helaas nog niet op de kamer om m'n bed op te maken. Nadat ik 's nachts terugkwam (ik was naar Royal Park Live op Soestdijk) moest ik daardoor in het donker een bovenbed opmaken wat erg onhandig is als je kamergenoten al liggen te slapen. Die nachtelijke onrust had ik graag voorkomen door 's middags al in de gelegenheid gesteld te worden het bed op te maken. Ik had hierover per mail al gevraagd of dat mogelijk was, in de praktijk bleken de schoonmakers nog lang niet toe te zijn aan het schoonmaken van de kamer waarop ik sliep. Jammer, miscommunicatie of verkeerde service?

Ontbijt prima, koffie lekker. Bovenbed sliep lekker, enkel een snurker onder me, maar daar kunnen jullie niets aan doen ;)

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

plezierig

Er had wat meer uitleg bij de gehuurde fiets gekund. Ik reed helemaal naar Hilversum en terug zonder zelf te ontdekken dat er een goeie versnelling opzat.

de kamer was goed en comfortabel. Het personeel was vriendelijk en hield er rekening ermee dat ik niet goed kan horen. Het ontbijt en de koffie waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Aangenaam en rustig vertoeven, alles naar wens.
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Avondmaal best wel uitgebreid en verzorgd, niet meteen top-kwaliteit, maar in verhouding met prijs zeker ok!

Lekker ontbijt, aangename omgeving, vriendelijk personeel.

Prima voor enkele nacht
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Geen toiletpapier, douche erg vies achtergelaten door iedereen, maar ook geen schoonmaakmogelijkheid, Ook vond ik het naar dat de kamers niet gescheiden waren qua dames en heren. Totaal niet gewend. Hoorde ik pas daar. Staat ook niet in de informatie die je van tevoren krijgt. Had ik wel willen weten zodat je je daarop in kan stellen of andere optie kan kiezen. Als ik het van tevoren geweten had zou ik zeker iets anders kiezen.

Matrassen super!! Ontbijt heerlijk! Service prima!!

Fijne sfeer, allemaal vriendelijke medewerkers, leuke bosrijke omgeving met veel te doen direct rondom. Prima buffet bij diner en ontbijt. Superfijn dat onze ( in het beddengoed gestrande ) favoriete knuffel met veel extra inspanning gevonden en nu weer bij ons is😃

Een prettige verassing
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Het doorspoelen van het toilet ging niet zo goed.

De sfeer en aankleding van entree, lounge en restaurant. Lichte kleuren en ziet er netjes/praktisch maar ook welkom uit

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Ontbijt was erg lekker.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De kamer was nog erg stoffig en er lag medicijnen op de vloer. Dat hebben we optijd weg kunnen halen voordat onze kids dit hadden gezien of gepakt.

Ontbijt was erg lekker.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

vriendelijk personeel, fijn bed, geweldig ontbijt en een kleine prijs. Wat wil je nog meer.

het was verschrikkelijk warm in het hostel, vooral op de verdieping waar je kon zitten, spelletje doen en iets drinken.

ontbijt was heerlijk, veel keus, warm brood, fruit en yoghurt of kwark met mushli of granen. prima

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Fantastisch, we komen graag terug !

Kan niets verzinnen :)

Prachtige ligging, rustig maar toch centraal. Mooie omgeving en huisvesting. Modern en sfeervol. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamer met stapelbed dat is om te bouwen naar 2 persoonsbed ! Heerlijk en uitgebreid ontbijt en prima sfeer !

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Kindvriendelijk gezonde en gezellig hostel!

Gezond ontbijt en diner, ruime keuze. Gezellige woonkamer met tijdschriften. Er stond een baby bedje voor ons klaar. In de zomer fantastisch buiten zitten!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima kamer , mooie omgeving en prima ontbijt.

Ik vind het avondeten te prijzig voor wat je krijgt. 10€ zou ik ervoor willen betalen. Ik was in de zomer bij stay okay Texel en daar vond ik het eten voor die prijs ook tegenvallen.

Locatie, gezellige inrichting

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Slecht

Lag een stuk glas in mijn kind zn bed, zwaar beschimmelde ventilatie roosters. Geen tv.

Het gratis kopje koffie van de receptioniste nadat dat bij het ontbijt niet meer mogelijk was klokslag 10 uur,( einde ontbjt).

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prachtige herfstvakantie gehad met gezin mede dank zij stay okay concept en fijn personeel

Gezamenlijke ruimte net voldoende qua oppervlakten vind pooltafel of dart altijd meerwaarde

Personeel heel gastvrij behulpzaam en vriendelijk dDiner buffer en Ontbijt buffet erg mooi verzorgd e gevarieerd aanbod

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Ontbijt voortreffelijk.

Bed slecht Erg koud op de kamer, heeeeel veel muggen vanuit ventilatie op de douche. Prijs erg hoog voor wat je krijgt.

Ontbijt voortreffelijk. Omgeving heel mooi Prima verblijf voor Nanaidag

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Perfecte locatie, gastvrij in een schitterende bosrijke omgeving
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

In principe is mij niks tegengevallen maar als verbeterpuntje zou ik graag b.v. 's avonds iets comfortabeler gezeten hebben. Ik miste eigenlijk een stoel met leuning. De houten stoelen zijn mooi qua design maar minder comfortabel als je even lekker wil zitten.

Wat mij het meest beviel is dat het heerlijk rustig was, het ontbijt was keurig netjes verzorgd, al het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Het ontbijt was goed!

Ongezellige kamer. Heel kaal. Hoort waarschijnlijk bij een stay-okay maar had niet verwacht dat ik mijn eigen bed op moest maken.

Het ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima verblijf in Stayokay Soest.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Etensresten onder het matras van een voorgaande gast.

Houding van het personeel.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

De ligging is prachtig en lekker centraal

De ligging is prachtig en lekker centraal

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Ontbijt was goed.

Vermelding maken in advertentie dat je zelf handdoeken etc moet meenemen

Ontbijt was goed. De kamer is schoon.

• Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Ontbijt boven verwachting Personeel zeer vriendelijk

Mooi gerenoveerde locatie.
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Stapelbed en eentrapje wat er recht tegenaan staat. Moeilijk om dan uit bed te komen.

Mooi gerenoveerde locatie.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

slecht en kom hier niet weer terug

De kamer . geen tv , bad handdoeken moet je huren voor 5 euro , zelf je bed opmaken , diner in buffet vorm was niet erg warm

ontbijt was goed

Ontbijt was goed, de kamers waren ook goed.

Ontbijt was goed, de kamers waren ook goed.

Fantastische locatie met fijn terras met loungebanken.

Fantastische locatie met fijn terras met loungebanken. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Fijne ontspannen sfeer.

Sfeer

Sfeer

Buiten het slapen wat werd verstoord, alles prima in orde
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Dat er mensen veel te laat op de kamers kwamen en veel overlast bezorgde.

ik heb het Soesterwandelweekend gelopen en hiervoor was het de perfecte accommodatie

Het ontbijt was perfect de bediening was reuze vriendelijk

Blij verrast

Wat verder bij de bus vandaan dan ik dacht (lag ook aan de planner)

Het avondeten was erg goed

Lekker geslapen, heerlijk ontbeten.

Haren in het doucheputje, brrrrr.

Mooie accomodatie, prima bedden voor een nachtje, lekker ontbijtje!

rustige locatie

beperkte kamer met stapelbed

rustige locatie

Prijs kwaliteit verhouding

Matige schoonmaak

Prijs kwaliteit verhouding

De grote van de kamer was met kinderen wel ideaal.

Dat de toilet op de gang was.

De grote van de kamer was met kinderen wel ideaal. Mooie locatie!

Prima bevallen

Prijs /diner.

Locatie prima. Heerlijke zitjes buiten in de schaduw bij ruim 30 graden.

Te warm op de kamer

Te warm op de kamer

Ontspannen!
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Mooie locatie en mogelijkheid tot ruilen van kamer was geen probleem! Tevens ook heerlijk kunnen zitten in de tuin rondom het pand!

Lekker rust in een bosrijke omgeving.

X

Lekker onbijt en het diner was ook goed. Fijne bediening.

Kamers

Kamers

Prima voor herhaling vatbaar

Raam kon maar klein stukje open s’ nachts, beetje benauwd

Alles beviel zeer goed, dikke voldoende

De locatie is prachtig , alles was prima !

De locatie is prachtig , alles was prima !

De prijzen lager als je meerdere dagen wilt verblijven dan vind ik €50,80 p dag veel geld

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Mooie locatie vrij parkeren, prima ontbijt, schoon.

beetje gehorig

alles OK !

We hebben er een heerlijke tijd gehad..Personeel super vriendelijk.

De kamer was niet erg schoon. onder de bedden lag nog erg veel troep. De douche en wc zagen er wel netjes uit.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goed bed,Mooie omgeving, schoon hostel

Geen hanfoeken en washandjes

Het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Uitstekend!

Ontbijt was prima. Kamers netjes en zoals beschreven. Prijs-kwaliteitverhouding prima! Mooie ligging. Aardig personeel. Kortom: aan te bevelen!

Mooie locatie

Het eten en ontbijt was matig

Mooie locatie

Genoten...

vriendelijk personeel, mooie ligging, fijne kamer, niet duur!

Voor 1 nachtje was het verder prima

In verhouding met een nacht in een hotel is het niet goedkoop.

De ligging lag heerlijk rustig en het zag er heel verzorgd uit.

Personeel

Personeel