Beoordelingen over Stayokay Den Haag

Scheepmakersstraat 27, Den Haag Centrum, 2515 VA Den Haag, Nederland

#33 van de 39 hotels in Den Haag

Gebaseerd op 1772 beoordelingen over dit hostel

Zou het toch aanbevelen aan gezinnen met kinderen. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Onthaal. Niet bijzonder vriendelijk maar dat zijn wij, belgen, wel gewend in Nederland. Geen al te duidelijke informatie over parkeermogelijkheden. Is parkeergarage misschien een typisch belgisch woord? Ik heb een nederlandse moeder en spreek behoorlijk nederlands. Ik,heb. Bovendien twee jaar in Nedrland gewoond. Toch word ik altijd ietwat uit de hoogte behandeld. Ik begrijp heel goed dat mijn grootvader, bij terugkomst uit Indonesië, niet in Nederland wilde wonen. Dit moest me even van het hart.. de accomodatie was wel prima. De fietsen niet bijzonder goed.

Omdat we vroeg vertrokken en het ontbijtbuffet nog niet...
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Omdat we vroeg vertrokken en het ontbijtbuffet nog niet geopend was, stonden 's ochtends vroeg bij het uitchecken goed gevulde ontbijtpakketjes klaar.

Goede locatie, maar verouderde kamers die je niet donker kan maken.

Gordijnen lieten veel licht door. Hierdoor kon je de kamer niet donker maken. Sanitair is verouderd. Hoge toeristen belasting. Je moet nog eens ongeveer 10% bij de vermelde prijs tellen, dit zouden ze beter moeten vermelden. Gammel stapelbed dat slecht gezekerd kan worden. Het mijne plooide midden in de nacht bijna dubbel.

De locatie was op wandelafstand van het centrum en vlakbij het openbaar vervoer. Parkeren ging vlot aan de P+R aan de laan van zuid. Ontbijt was goed, spijtig van de trage koffiemachine. leuke bar vlak aan het water.

Ligging in de stad en eetzaal/verblijfruimte
    • Bed in een Slaapzaal met 6 - 8 Bedden

Het is slecht slapen op een warme slaapzaal waar de bedden trillen van het gesnurk van 5 mannen. Het stapelbed zelf was oke. Ik vind relatief duur voor een basic slaapplek. (75 euro voor 1 nacht, 2 bedden in slaapzaal)

Ligging in de stad en eetzaal/verblijfruimte

Prima hostel op goede locatie!

De douche in onze kamer was niet helemaal netjes schoon achter gelaten.

Locatie van het hostel is erg gunstig en nabij het station Hollands Spoor. Lopen naar het centrum is ook prima te doen. Het personeel is vriendelijk en bij het aangeven van mijn allergie werd er netjes aangegeven welke onderdelen van het ontbijt ik kon nemen. Fijne ervaring!

Stretcher in 8pers kamer, verkeerde info door over...
    • Bed op een Slaapzaal met 9 Bedden

Stretcher in 8pers kamer, verkeerde info door over ontbijttijden, verkeerde info over lockers, geen nachtlampje en stopcontact in buurt van bed, smerige douche, receptioniste bij check out heeft op elke klacht ‘okay’ gemompeld en verder amper iets gezegd of gedaan met de klachten. Na deze ervaring verblijf ik nooit meer bij stayokay!

Voor het korte verblijf was het goed te doen voor de prijs
    • Bed op een Slaapzaal met 9 Bedden

Het sanitair had iets schoner/groter gemogen aangezien in de douche toch wat vuil achterbleef op de tegels en de vloer. En de wc was wat klein op mijn kamer

Het ontbijt was goed en alles zag er netjes uit

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prima accomodatie om onderweg even te slapen.

Voor deze prijs een prima verblijf. Geen luxe dingen maar alles wat je nodig hebt (een bed en ontbijt) maar in ieder geval prima schoon

Het ontbijt is uitstekend. Presentatie is goed en goed klaargemaakt, lekker ontbijt. Het personeel is behulpzaam en regelen het meteen als je iets te melden hebt.

Ik had niet door dat dit een veredelde jeugdherberg is

5 minuten op de duer bel drukken bij aankomst (was kapot)....Zelf bed op maken...geen TV op de kamer...erg ongezellig....Voor de 72 euro voor een peroon zijn er over het algemeen beter kamers te krijgen...

ontbijt ok

Voor alleen slapen was het prima

Het koffieapparaat was 1 dag kapot. De koffie die in de thermoskan zat was echt vies. Het is een verblijf waar veel kinderen komen met begeleiders of ouders. Toe wij er waren zeer veel herrie beneden tijdens het ontbijt door al die spelende kinderen in het verblijf.

Het zitten beneden met uitzicht op het water. De mogelijkheid voor het huren van fietsen.

het ontbijt was goed verzorgt, ruime keuze.

het zou fijn zijn als er ook een gedeelte in de kast was waar hangers kunnen hangen nu konden we onze jassen niet kwijt. een trekker in de badkamer is wel zo praktisch aangezien het water onder het schot door loopt

het ontbijt was goed verzorgt, ruime keuze. slaap comfort was prima

Voorzieningen voor kinderen.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Voorzieningen voor kinderen. Het zou leuk zijn als er wat spellen zouden zijn, mogelijkheid om film te kijken, te spelen oid. Behalve de voetbaltafel was er niets voor kids.

Leuk maar gaan er niet weer naar toe en geven t ook niet door als tip aan vrienden.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Wc lekte. Diner buffet ging niet door , daarvoor alleen nasi in de plants, vinden wij geen goed alternatives. Krueger wel geld terug en zijn uit eten gegaan. Maar met gezin is buffet leuk en dat haf voor ons juist de doorslag te noemen. Koffie machine Helaas kaput...

Ontbijtbuffet goed!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Verrukkelijk ontbijt in smaakvolle eetzaal. Maar het slaapgedeelte is grauw en zakelijk ingericht.

Slaapgedeelte is niet meer van deze tijd. Koel en zakelijk ingericht. Grijs en grauw. En het matras lag niet lekker.

De ontvangsruimte en de benedenruimte. Smaakvol ingericht en er werd rekening gehouden met glutenvrij en lactose vrij dieet.

Goed ontbijtbuffet.
    • Bed in een Slaapzaal met 6 - 8 Bedden

Douche was minpuntje. Douchekop vast aan de muur (niet aan een slang) en niet zo'n goede straal. Het hostel is groot en daardoor minder gezellig.

Goed ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Kaartjes voor bus en tram in hostel te verkrijgen.

Ok, eenvoudig

Voor de prijs had ik wel iets meer verwacht van de kamer. Heel erg basic. Zelfs kleding haakjes waar je je jas op kan hangen missen.... Eenvoudig is niet erg maar dan moet er ook een passende prijs bij..

Super ontbijt! Goede ligging, aardig personeel. Weinig lawaai

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Fijn verblijf ,aardig en behulpsaam peroneel. centrum,strand en zelfs delft goed berijkbaar
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

Alleen gratis koffie en thee bij het ondbijt. Als je het raam open deed hoorde je wel de drukke weg Al je naar het centrum wilt lopen moet je langs coffie shop's

sliep op 4pers kamer ruime kamer en goed bed warme douch tram op loopaftand.

Goede prijs, alles schoon, vriendelijk personeel, dichtbij...

Bij booking.com had ik al betaald en in het hostel weer. Helaas zag de medewerkster dit zelf niet maar kwam ik er Gelukkig zelf achter.

Goede prijs, alles schoon, vriendelijk personeel, dichtbij het centrum etc! Kortom zeer tevreden!

Prima,
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Het was buiten steenkoud, maar op de kamer ook, de verwarming zat vol lucht en werd niet warm genoeg

Prima kamer, prima eten, dicht bij tram en centrum

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Heerlijk een aantal dagen in Den Haag doorgebracht met Stayokay als een prima uitvalsbasis.

Eigenlijk niets. Natuurlijk kunnen er soms dingen beter maar dit is geen 5-sterren hotel.... Het was een prima verblijf bij Stayokay Den Haag!

Hartelijk ontvangst. Eten qua prijs/kwaliteit prima. Openbaar vervoer om Den Haag verder te bezoeken bijna voor de deur.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Functioneel weinig charmant

Moesten bij aankomst nog apart betalen voor handdoeken. Daarmee was het duurder dan de Mercure 300 meter verderop. Vervolgens moesten we zelf het bed nog opmaken. De kamer zag eruit als een gevangeniscel

Ontbijt was goed

goed ontbijt.

goed ontbijt. maandags zelf zalm en rosbief erbij. zal dan wel over zijn van de vorige dag van het diner maar das alleen maar goed. opmaken dan die grondstoffen.

Simpel maar schoon en erg vriendelijk
    • Bed op een Slaapzaal met 9 Bedden

De volgende keer weet ik dat ik zelf zeep moet meenemen. Niet erg.

Erg vriendelijk personeel, zelfs toen we te laat waren voor het ontbijt, werden we niet opgejaagd. Fijne, relaxte sfeer. Mooi, ruim gebouw. Zeker een aanrader voor wie simpel wil reizen, zonder poespas.

hele fijne plek om te overnachten in Den Haag

de schoonmaakster die vanaf 10 uur elke 10 minuten op de deur klopte om te kijken of wij al vertrokken waren

Fijne plek op een goede lokatie. Volop ruimte voor kinderen

Heerlijk weekend in Den Haag!

Éen bed was wat minder om op te slapen, maar kon dit netjes doorgeven aan personeel. De gangen zijn gehorig maar dat weet je van een hostel.

De ligging, het stallen van de fiets en auto kon (nog wel) gratis in de buurt geparkeerd worden. Ipv een tweepersoonskamer hadden we een vierpersoonskamer. Dus hoefden we niet het stapelbed te gebruiken.

het ontbijt was prima

maar het viel tegen dat je geen handdoeken en zeep kreeg en zelf nog je stapelbed moest opmaken; dan is de prijs echt nog veel te hoog.

het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

alles was in orde.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Enkel parkeren vormt een groot probleem. Dichtbij parkeren kost heel veel geld, dus kregen we de tip in de hostel zelf om verderop te parkeren. Enkel was die 'verderop' haast een uur wandelen. wij hebben de auto wel op een veilige plaats kunnen parkeren maar mochten dan wel nog beroep doen op een taxi om ons terug te brengen (= extra kosten). Wij hebben hiervan geen melding zien staan bij het boeken van de Hostel.

alles was in orde.

Slecht
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Vieze kamer, schimmel in de douche, wc met kapot zeil en urinelucht. Saus, rijst, haren en stof id kamer. Klachtenafhandeling ook zeer slecht.

Het was dichtbij het station, maar daar was ook alles mee gezegd.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Beste hostel waar ik ooit verbleef.
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

Er kon 's avonds een maaltijd worden genomen in de hostel. De eerste avond heb ik dit geprobeerd. Ik vond echter dat 8,50 euro veel geld was voor een pizza die gewoon uit een verpakking kwam. Maar er zijn genoeg alternatieven in de dichte omgeving om iets anders te kopen.

De locatie van de hostel is uitstekend. Erg dicht bij een tramhalte die onmiddellijk naar het centrum van de stad rijdt. Door de kalme bezetting van de hostel was de kamer (4 personen) niet volzet, wat ook een bijzonder groot pluspunt was. Het ontbijtbuffet was uitmuntend. De werking van de WiFi was ook uitstekend.

Waar voor je geld
    • Bed op een Slaapzaal met 9 Bedden

Receptie is zeer hulpvaardig. Een bezoeker had een verkeerd bed genomen waardoor er geen plaats was op de mij aangeboden kamer. Er werd snel een vervangende slaapplaats voor mij geregeld. Ontbijt is erg goed verzorgd.

lekker geslapen en lekker ontbijt!

Niets eigelijk.

De stayoké is prima om te overnachten...geen luxe maar degelijkheid en schoon prima (stapel)bed hebben ook lekker maar simpel onbijt gehad aan het ontbijtbuffet! Voor ieder wat wils.

Prima om te verblijven voor het slapen en ontbijt.

Parkeren was een drama... en dan bedoel ik de hoge parkeer tarieven! In de Douche lag een pluk haar .....de rest was goed w.b.t. hygiëne. Mail van StayOkey was in het Engels.... Ik ben Nederlands en wil dat ook graag in mijn moedertaal de mail ontvangen.

Tramhalte en spoor zijn dichtbij! Met een dagkaart a €6,50 kun je heel Den-Haag en Scheveningen rondreizen!

De mensen aan de receptie waren niet echt vriendelijk.We moesten constant zelf in de gaten houden als we iets moesten betalen want er ging het een en ander mis.En vooral toen wij tegen de nacht met 4 fietsen terugkwamen keek het meisje achter de balie chagarijnig en maakte een beweging van die kant op.Wij dachten wat moeten we nou.S'middags werd verteld dat de nachtportier zou helpen maar wij moesten zelf met 2 kinderen met de fiets een steile trap af om de fiets in de kelder te zetten.Het was echt zoek het zelf maar uit.Het meisje achter de balie zei totaal niks.Geen hallo en toen we naar de kamer gingen geen goede avond/nacht.Wij gaan hier niet meer terug en raad het niemand aan.

Alles wat je van Stay Okay zou mogen verwachten: eenvoudig maar goed, behalve de bedden.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Op zich zou er niets met de bedden mogen zijn, ware het niet dat je compleet door de matras heen ligt en het onderstel als liggend op dunne spoorbielzen onder je voelt. Het erge is dat dit uit en te na bekend is bij Stay Okay, en men nu en dan de matrassen van het ene bed met het andere bed wisselt. Dat is natuurlijk geen oplossing voor het kernproduct dat je biedt: een goede overnachting.

Een gewoon goed ontbijt. Zelfs met kaiser broodjes. Ook fruit aanwezig.

Leuke voordelige locatie voor een paar dagen Den Haag/Scheveningen!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Basic, maar alles erop en eraan. Goed ontbijt en gezellige bar/vrije tijd ruimte. Op loopafstand van het centrum. Goede tramverbinding. Op korte afstand voordelig parkeren.

Functioneel

Instaphoogte trapje stapelbed, parkeergelegenheid en de prijs 1,70 per uur, geen eitjes bij het ontbijt,twee pasjes die uiterlijk identiek zijn maar een is voor de kamer de andere voor de lift. Veiligheid op straat : aan de overkant van de hoofdstraat zit de hoerenbuurt, junks op straat zijn ook aangeklampt, weinig tot geen straatverlichting waar de auto moet staan stads parkeergelegenheid,

Personeel was erg vriendelijk.

Alleen slapen in soberheid, personeel vriendelijk

Avond eten was soep, nier vers gemaakt ( blik??) Oude broodjes erbij van het ontbijt buffet, lasagne,( deze was niet vers gemaakt!! Smaakte naar de opgewarmde bak van de Aldi, ritje was ook niet vers gemaakt, ook kant en klaar uit een bakkie en daar 14 euro voor vragen!!😡😡😡te duur voor opgewarmde prak.

Ontbijt prima, maar iedere dag het zelfde. Miste het eitje.. Misschien door de besmetting van eieren momenteel?

kon boeking niet wijzigen naar een opvolgend weekend.
    • Bed op een Slaapzaal met 9 Bedden

kon boeking niet wijzigen naar een opvolgend weekend. plan was met racefiets vanuit nijmegen naar den haag te fietsen (triatleet) was niet meer te restitueren (door volkomen slecht weer uitstapje moeten staken/ niet veranderbaar na overleg om een week later te komen/gaan) jammer, uiteindelijk geen optie

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Basic

S Avonds was de bar afgehuurd voor een besloten feest. Met de kinderen konden we niet gezellig in de recreatiezaal/ bijde bar zitten. Veel luide muziek en sketches liedjes die door het gebouw schslden van het feest.

Dat we later konden uitchecken ivm het nog kunnen douchenna onze hardloopwedstrijd. Erg vriendelijk van de baliemedewerkers!!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Locatie, fijn zo dichtbij station HS
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

Jammer dat er geen koffie bij het ontbijt beschikbaar was, machine defect? Had dan even filterkoffie gemaakt o.d. Waarom toch is afscheiding douchekop > kleding zo kort? Handdoek e.d. wordt zeiknat :-(

Locatie, fijn zo dichtbij station HS

Goede kamer en erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geen punten.

Ontzettende goede service van het personeel. Ze zijn erg vriendelijke en maakte zelfs een ontbijtje to go omdat ik eerder dat het ontbijt vertrekken moest.

Ontbijt + service medewerkers was goed, verder valt er nog veel te verbeteren bij Stay Okay
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

De sanitaire ruimtes waren niet schoon en op de begane grond stonken de algemene toiletten vreselijk naar urine. Het bovenste deel van het stapelbed was moeilijk te bestijgen, mede door hoogte en losse trap. ´s Nachts rond half 4 (vrijdagavond) zeer veel rumoer door thuiskomende ´gasten´

Het ontbijt gaf ruim voldoende keus en smaakte goed

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Vlakbij het centrum, modern en sfeervol!

Stayokay ligt vlakbij het centrum. Altijd rechtdoor en je bent er zo. Het gebouw is modern en sfeervol. Je voelt je er direct thuis. Mijn kamer was groot met een eigen badkamer en kwam uit op een groot terras. Je krijgt gratis ontbijt en kan er fietsen huren. Ik ga zeker terug.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

voor mij was alles in orde prijs kwalieteit zeer goed

het hostel is dicht bij Holland spoor en niet ver naar pasar malam dus is het voor iemand die met de trein komt de beste keuse gr. marcel

• Bed op een Slaapzaal met 9 Bedden

bij aankomst geen kamer, terwijl ik wel betaald had vooraf.Na gepuzzel toch kamer gekregen maar daar was nog iemand bezig , zodat ik pas uur later kon slapen en 2 uur later ging het brandalarm af en lag ik stijf in bed. ook geen ontbijt gekregen.Voor de 3 uur dat ik maar van de kamer gebruik heb kunnen maken, ik wilde later nog terugkomen om 1450 uur maar dat kon niet ! ze kregen groepen..vind ik dat ik teveel heb betaald, ook het parkeren met de betaalautomaat is mij niet gelukt, zelfs nog naar andere om de hoek gelopen

bed en lakenpakket, douche

Ongedwongen sfeer

Nacht geen oog dicht gedaan. Heel gehorig en groep jongens naast ons stomdronken/luidruchtig. Zelfs op onze deur te bonken ipv hun eigen kamer.

Ongedwongen sfeer

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Aan te raden voor jonge mensen .

Stapelbedden en matras . Onthaal . Die lan was wel heel vriendelijk en van alles op de hoogte .

Het was heel net en heel veilig . Stapelbedden niet meer voor mij . Er was wel een onvriendelijke juffrouw aan het onthaal , weinig uitleg en niet op de hoogte van parking gelegenheden .

Prima verblijf voor reizend persoon.
    • Bed in een Slaapzaal met 6 - 8 Bedden

Route naar het hostel: als je beschrijving letterlijk neemt sla je te vroeg rechtsaf. Daarom heb ik nogal een groot stuk omgelopen;( Jammer dat je 's avonds als je aankomt niet zelf thee of koffie kunt pakken/klaarmaken.

Ontbijt was goed, vooral lekkere koffie. Een 4 persoonskamer in plaats van 6-8 persoons, vond ik heel prettig.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Ontbijt was prima .

In vergelijking met een hotel overnachting is een stayokay niet erg veel voordeliger en je moet voor die prijs nog vrij veel zelf doen.

Ontbijt was prima . Veilige fietsstalling.

slecht prijs kwaliteit

Zelf bed opmaken/afhalen op kamer twee stapel bedden een tafel en stoel huren van handoeken schandalig voor die prijs ,eens maar nooit meer scheveningse gevangenis heeft meer luxe.

Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Lekker ontbijt, goed bed, leuk dakterras aan onze kamer,...

Onze kamer lag langs de kant van de grote baan, dus toch wel wat geluid van verkeer en tram en trein.

Lekker ontbijt, goed bed, leuk dakterras aan onze kamer, fijn onthaal en bruikbare info/tips van receptioniste

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Prima budget optie voor 1 nacht

Kamer was moeilijk warm te krijgen ivm matige isolatie van kozijnen. Daardoor ook wel wat straatgeluiden hoorbaar.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was prima geregeld. Parkeren in de straat (tegen betaling) mogelijk.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goed vertoeven!

Parkeren is toch best lastig. Ook lastig aangegeven. Gelukkig hadden we van tevoren bij de receptie ingeinformeerd en wisten zo de juiste plekje te vinden!

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Prima faciliteiten, goed ontbijt en een zeer goede ligging!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Gewoon OK!

Gewoon OK! Wat je kan verwachten. Wij verbleven in een 2-persoonskamer. Geen last van lawaai, goede ligging, degelijk ontbijt... Voor 1 nacht geen klagen. Mag je natuurlijk niet vergelijken met een hotelkamer.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

stayokay is aan te bevelen en zeker voor herhaling vatbaar

Het personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Betrokken met kinderen. Kamer en badkamer waren basic (het is immers een jeugdherberg!)zeker niet ongezellig en absoluut schoon. Het beddengoed lag netjes (schoon) als setje op het bed. Ontbijt was goed met voldoende keuze ook daar personeel attent. 's avonds ook gegeten, prima prijs voor driegangenmenu (wat ook lekker was) en weer uiterst aardige bediening. Kortom voor een gezin een goed betaalbare locatie, zeer dicht bij openbaar vervoer. Moderne uitstraling, gezellig, no-nonsense en het was er leuk jeugdig internationaal.(doet me herinneren aan mijn jeugd.)

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Functioneel slapen voor volwassenen met weinig poespas
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Wij hadden een kamer geboekt voor vijf personen en telefonisch overlegd dat er geen extra persoon bij ons op de kamer zou komen. 's avonds bij binnenkomst toen wij wilden gaan slapen bleek op de kamer er echter wel iemand te slapen. Bij navraag bleek dat ze ons op de verkeerde kamer hadden ingedeeld waardoor we 's avonds weer moesten verkassen en de bedden opnieuw moesten op maken. De kamers waren erg gehorig.

Het ontbijt was goed... ruimte beneden was ook goed.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

- De kamer was netjes

Het is erg gehorig. De eerste nacht waren er een groep Britse jongeren die over de gang renden en schreeuwden. Dit was erg vervelend. De tweede nacht hier gelukkig geen last van gehad.

- De kamer was netjes - Lekker ontbijt - Aardig personeel

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Het glutenvrije ontbijt.

Het glutenvrije ontbijt. Bij stayokay terschelling kreeg mijn dochter een mandje met vanalles en nog wat( brood, crackers, cornflakes ) en hier alleen 3 boterhammen

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Heerlijk!

Dat je je auto niet gratis kunt parkeren. Maar ach, daar zijn trams voor. Auto in Voorburg gezet en verder met tram 2 naar het centrum. Prima!

prima bedden! Helemaal bovenin het pand. Alleen bedden, douche, toilet en een kast om je spullen in te hangen. Prima!

gezellig verblijf voor gezinnen

Helaas waren onze buren zeer luidruchtig: luide muziek en schreeuwen en dit ging tot 5:30 in de morgen door. Achteraf hadden we beter de nachtportier kunnen inschakelen voor onze rust.

Gezellige sfeer. Veel gezinnen. Prima bar, vriendelijk personeel. Leuk dat er spellen lagen om te spelen.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Prima verblijf voor een vriendelijke prijs!

Bij het diner moest ik zelf vragen of ik er ook wat te drinken bij kon krijgen. Hier zou het personeel nog iets commerciëler/assertiever kunnen zijn.

Personeel is heel vriendelijk; ik was met mijn dochtertje van 6. De mensen van het hotel namen alle tijd om een praatje met haar te maken en om bijvoorbeeld kleurplaten voor haar uit te printen. Top!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Goed, goedkoop en leuk personeel!

Er konden uiteraard dingen beter, maar boek dan een duur hotel.

Personeel zeer vriendelijk en een relaxte sfeer. Kamers prima en bieden een bed, prima douche en eigen toilet. Locatie uitstekend. Prijs is super.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prima hostel
    • Bed op een Slaapzaal met 9 Bedden

De douche gelegenheid was niet echt fris maar ik had een bed op een slaapzaal. Bed was niet echt comfortabel.

De sfeer beneden van personeel en in de bar. Gezelligheid

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Goed en goedkoop

Eigenlijk niets, wat we hadden verwacht.

Prima locatie gezien de prijs. Keurige maar simpele kamers. Geen tv maar wel gratis WiFi dus via internet genoeg te doen. Op loopafstand van centrum of je neemteven de tram die er langs komt. Je bent zo in Scheveningen, delft of op het Binnenhof. Aanrader is parkeren in p&r hoornwijck, erg goedkoop en je hebt een gratis dagkaart voorov erbij! Al met al een prima locatie met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

karig

de prijs kwaliteit verhouding. De kamer was erg klein en sober met minimaal confort en sfeer. De stapelbedden lieten te wensen over.

locatie en fasciliteiten in hotel. ook ontbijd was goed

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Eenvoudige kamers, wel schoon.

Eenvoudige kamers, wel schoon. Ligging prima. Station en tram op enkele minuten loopafstand. Afstand tot centrum ook prima te lopen (+/- 10-15 minuten)

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Prima plek
    • Bed in een Slaapzaal met 6 - 8 Bedden

Ontbijt dat ik meekreeg: als vegetariër kreeg ik 4 droge boterhammen zonder boter mee met slechte kaas, flesje water, en een keiharde peer.

Vriendelijke uitleg

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Het stayokay den haag is redelijk okay maar zeker (nog?) niet top!

Locatie veel te ver van het centrum af

Binnen was er redelijk wat te doen en beneden was het groot en het zag er zonnig uit, ontbijt prima, personeel aardig. Kamer was zeker niet top, heel klein voor 4 pax. er was wel airco! Viezige vloer, ultra basic badkamer met vreselijk harde straal. Deze stayokay was voor ons veel te ver van het haagse centrum vandaan.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Netjes en gezellig.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Ik ben helemaal niet zwaar maar voelde wel heel erg de latten van de bodem door het matras heen. Ik en mijn moeder hebben hierdoor erg slecht geslapen helaas.

Netjes en gezellig. Ontbijt niet uitgebreid maar zeker voldoende. Kamer was mooi ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding en geschikt om er met kinderen te verbllijven.

Ontbijt service genoeg keus maar de kwaliteit van de producten kunnen wat beter. Jammer dat je zelf geen eten en drinken mee mag nemen op de kamer.

Locatie goede plek Personeel hulpvaardig en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

geweldig

In de bagage ruimte tas met afval was echt vies en ruiktesmerig.Gemeld bij de balie de volgende dag stond het er nog.Dat is het enigste wat tegen viel.Voor de rest goed te spreken.Komen zeker terug👍👍👍

Ontbijt was goed verzorgd, locatie ook goed.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

als zestigers voelden we ons verbonden met de twintigers door onze gezamenlijke verblij in uw stayok
    • Bed op een Slaapzaal met 9 Bedden

Het ontbijt was uitgebreid en lekkere verse producten. De leuke kamergenoten, we sliepen op een kamer met 8 andere (jonge)vrouwen. En bij het ontbijt hadden we aangename gesprekken met andere toeristen

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Prima en zeer ontspannen:Ga zo voort !.

Het eindtijdstip van half 10 om te kunnen ontbijten. We hebben 1 avondmaaltijd genomen, maar....niet erg smaakvol (kleine 6 m.i.)

De benedenruimtes; alsook het personeel. Zeer, zeer attent en benaderbaar. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Sober en doelmatig
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Je moet niet meer verwachten van een stayokay. Het is wat het is. Verstopping toiletten en douche waren wel vervelend.

Locatie is prima, mensen aardig en hulpvaardig.

Prima budget hotel op een goeie lokatie met goed ontbijt en...
    • Bed op een Slaapzaal met 9 Bedden

Prima budget hotel op een goeie lokatie met goed ontbijt en een leuk terras

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Stayokay Den Haag