Beoordelingen over Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 4-sterren

Stationsplein 951 ZW, 1117 CE Schiphol, Nederland

#6 van de 10 hotels in Schiphol

Uitstekend en prettig verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De waterkoker kwam niet aan de kook. Dus geen lekkere thee kunnen zetten.

De kamer was groter en luxueuzer dan ik had verwacht. Heerlijk bed, fantastische handdoeken en leuke kleine extraatjes.

SUPER GEWELDIG
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldige binnenkomst, vriendelijk personeel, netjes geholpen. En super heerlijk geslapen. Lekker gezwommen en ook nog de sauna gepakt was heerlijk echt een aanrader. TOP VERBLIJF Heel erg bedankt.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Shuttlebus: dienstregeling werd met veel vertraging.uitgevoerd. Shuttletelefoon op Schiphol Plaza werd niet beantwoord. Op za en zo is de kofie- en wijnbar gesloten. Baliemedewerkers niet erg vriendelijk; maakten gestresste indruk.

Kamer: schoon encomfortabel; goede faciliteiten

Prijs/kwaliteit niet in verhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-bedden waren door gelegen -moest €50 als onderpand achterlaten voor oa de minibar. Deze was alleen niet gevuld. -ik had vroeg geboekt a €136 terwijl kamers net voor mijn verblijf €94 kosten. -verouderde kamers.

-Locatie. -shuttle naar Schiphol.

Precies wat we zochten...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets. Reken ( rond 4 am) op 20 min met een taxi naar de luchthaven. De prijs van 15 euro die de receptioniste zowel telefonisch als persoonlijk aan de balie voorspelde klopte niet. Het ritje was 32 euro. Gewoon goed om te weten.

Het bed was heerlijk, superschoon, fijn als eerste vakantienacht op weg naar Sicilië

Perfect hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi is niet echt snel; voor de rest helemaal niks om je aan te storen.

Perfect hotel. Deze staat inmiddels in mijn wereldwijde top-5 (hoewel ik liever wat minder betaald had; wel goedkoper dan Hilton of Sheraton op Schiphol). Supergrote TV, prachtige afgesloten parkeergarage zodat mijn auto veilig stond geparkeerd. Diverse eetgelegenheden in het hotel. Perfecte kamer! Aanrader. Volgens mij gaan er ook continu gratis bussen naar Schiphol (10 min rijden).

Fijn verblijf vlakbij Schiphol
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De shuttle naar Schiphol zat helaas vol, de chauffeur zou ervoor zorgen dat er een nieuwe shuttle zou rijden. Door miscommunicatie tussen de chauffeur en hotel zijn wij een kwartier later vertrokken dan de planning (gelukkig hadden we deze tijd om de vlucht te halen en was dit voor ons dus geen probleem) en werd het goed opgelost doordat wij alsnog met een shuttle naar de terminal gebracht werden.

Check-in verliep soepel. Op een ontspannen manier het vliegtuig kunnen pakken naar de vakantiebestemming, door de nacht ervoor in dit hotel te slapen. Het zwembad en de sauna mogelijkheden waren erg uitgebreid. De kamer was netjes.

Prima hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat je als gast van het hotel ook voor de bijbehorende parkeergarage moet betalen

Nette schone kamers, vriendelijk personeel en een lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

Personeel niet behulpzaam.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel niet behulpzaam. Extra reservering op creditcard weken vastgehouden. Shuttlebus veel te geringe capaciteit voor aantal gasten. Geen aanrader. Hotel prima, maar service echt ondermaats en onpersoonlijk.

Superontbijt, vriendelijk personeel, lokatie wat minder.
    • Superior Plus Kamer

Het tweepersoonsbed bleek twee aaneengeschoven eenpersoonsbedden te zijn. Dat was wat minder gezellig.

Heel fijn hotel, goede bediening. Met stip op nummer 1 staat het ontbijt, zelden zo'n heerlijk uitgebreid buffet gezien. Echt super!

Afvoer bad/douche functioneerde niet naar behoren,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afvoer bad/douche functioneerde niet naar behoren, waardoor tijdens het douchen ongeveer 10 cm water in het bad stond, hetgeen na het douchen nauwelijks wegliep.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Wellness en Spa
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De slordigheid van de baliemedewerkers. Wij zijn niet gewekt door de wekservice, (verkeerde kamernummer was doorgegeven), er was geen taxi voor ons besteld terwijl we daarom gevraagd hadden. Kwamen daardoor enigszins in tijdnood. Bovendien was de eigen taxichauffeur van Steigenb erger die nacht erg chagrijnig. In Italië ontdekten we dat Steigenberger het bedrag op onze creditkaart nog steeds geblokkeerd hield. Zal ook wel weer vergeten zijn om te deblokkeren.

Wellness en Spa

Steigenberger Schiphol. Eén keer, nooit meer...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De boeking was niet die die we gevraagd hadden, dan maar en 2de boeking gedaan waar - zo beweerde men - het ontbijt inbegrepen was. 'S morgens door een boertige hotelmedewerkster uit het ontbijtrestaurant gezet omdat er in onze boeking geen ontbijnt voorzien was. Op de dag dat we terug op Schiphol waren is de afgesproken shuttle niet komen opdagen. Heb nog een extra taxirit mogen betalen om de auto op te pikken...

De kamer was perfect, de bedden super.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige kamer, vriendelijke service en perfecte shuttleservice en parkeergelegenheid voor eigen auto gedurende onze vakantie. Ruime plekker om te parkeren.

Verder alles oke
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet alles was open en wij vonden de prijs. Van het eten erg duur bv 6 bitterballen voor 6€ 🙃 en 6 kaasstengels 6€ 🙃

Ontvangst en kamer prima. Shuttleservice uitstekend

Prima verblijf bij luchthaven.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed te hard, vroeg om extra dekbedden/ dekens. Maar er waren te weinig. Bij balie vriendelijk personeel, ander personeel ronduit onvriendelijk. Shuttlebusverbinding fijne optie.

Ontbijt hebben we niet genomen omdat dat nogal prijzig was. DE kamer was prima, de badkamer ook. Prima rustig. Het zwembad was lekker!

slechte prijs kwaliteit verhouding, met name service en weinig comfort en luxe voor het aantal sterr
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

slechte service aan de balie, weinig medewerking. we waren met 3 personen maar moesten voor 4 personen ontbijt betalen. Bij uitchecken verschoven de baliemedewerkers steeds van rij waardoor mensen onnodig langer moesten wachten. Op de kamer bleek geen afstandsbediening, dit hebben we 4 x moeten melden telefonisch, na 1,5 uur werd de afstandsbediening pas gebracht.

Erg net (zakelijk) hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Melkglazen deurtje in de badkamer bleef niet dicht, waterdruk handdouche wel erg eco/minimaal. Prijs van kamer inclusief parkeren is behoorlijk fors gezien de locatie.

Nette, moderne (net ge/verbouwde) kamer. Weinig geluidsoverlast. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

ik zou in de buurt een ander airport hotel zoeken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

lawaaierige airco die niet uitgezet kon worden hield ons ehoorlijk uit de slaap!!! televisie afstandsbediening werkte zeer matig. moest de televisie uitzetten door de stekker er uit te trekken. wifi niet aan de praat gekregen. zou dat allemaal aan mij liggen????

Goed verblijf, prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen trap naar bepaalde verdiepingen(alleen voor nood) Geen prullebak in badkamer Shuttle nr schiphol niet eerder dan 06.00 uur

Goede en schone kamer / vriendelijk personeel receptie

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Lekker dichtbij Schiphol met prima shuttleservice
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inchecken duurde erg lang omdat de medewerkster erg haar tijd nam voor de gast voor ons. De tweede medewerker hielp ons niet, maar steeds mensen die pas na ons gearriveerd waren. Dit was erg vervelend omdat we laat aankwamen en graag naar bed wilden.

Erg slechte bedden!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg slechte bedden!! De 2e nacht pas werd er een harder 2 persoonsbed geregeld. Hotels van dit kaliber dienen juist uitstekende bedden te hebben. (VD VALK heeft dit veel beter voor elkaar) Je mag van deze Duitse keten meer hiervan verwachten !!

ver beneden het te verwachten niveau!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De 1 persoonsbedden zijn (helaas anders dan je mag verwachten in dit toch normaal goed aangeschreven Hotel , erg slecht en veel te zacht. Bij de boeking duidelijk aangegeven dat ik in verband met mijn lengte gewicht en grootte een tweepersoonsbed wilde. Kamer 101 gekregen met erg slecht 2 pers bed (op wieltjes!!??) uitzicht op een vies dak en parkeergarage. Nee ga hier niet weer naar toe voorlopig

Ontbijt was anders dan gewend in dit Hotel. broodjes waren hard. Een erg ouderwetse sinasappelpers , ongemanierde en met hun smartfoon bellende chinezen met veel lawaai inde zaal. Niet door manager aangesproken.

Aanrader, vlak aan Amsterdam bos en aan de luchthaven
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Blij met ons verblijf in Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. Vriendelijk personeel, goede locatie vlak aan Amsterdam Bos en aan de luchthaven. Ideaal voor wandelingen en fietstocht. Amsterdam centrum is vlot bereikbaar met de fiets (die je kan huren in het hotel aan een voordelige prijs) en uiteraard ook met de wagen. Het is een fietstocht van +/- 14km. Rustige locatie. Geen geluidshinder van de luchthaven. Mooie propere en moderne kamers. Fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Het was matig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een optie voor een upgrade (tegen betaling) gekregen en daarop positief gereageerd. De receptie wist van niets. Minibar was niet gevuld.

Taxivervoer was prima.

prettig verblijf, na een slechte start
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had van te voren gebeld om te vragen of ik eerder kon inchecken dat kon, er was een kamer beschikbaar, echter bij aankomst bleek deze kamer niet beschikbaar, voor niks eerder gekomen. Ik kon wel even wachten bij het zwembad?? Na 1,5 uur (!!) wachten toch maar even gevraagd of de kamer al klaar was, dit bleek niet zo te zijn. Na in totaal 3,5 uur wachten kon ik eindelijk op mijn kamer, kreeg een upgrade aangeboden, gratis shuttle naar schiphol en gratis parkeren voor een week, meer dan redelijk, bedankt Steigenberger naar tevredenheid opgelost!

de manier hoe het een en ander opgelost is

Best lang in het shuttle busje.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Best lang in het shuttle busje. Chauffeur liet de helft van de passagiers op Schiphol ook nog staan omdat het busje vol was. Zal je maar gebeuren... sta je daar half uur te wachten, moet je nog een half uur wachten!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

heerlijk hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding door de aanbieding.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

iets grotere douchekop zou plezierig zijn.

ruime kamer, prima bedden, koffie + thee faciliteit, prachtig zwembad + sauna's, goede fitnessruimte. Lift alleen met kamersleutel te bedienen dus veilig. Toen er een rij wachtenden bij de receptie ontstond werd er snel extra personeel opgetrommeld om te helpen.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Steigenberger vertrouwd adres voor mij

Weet niet.

Voor de 5e keer in dit hotel. Vertrouwd adres geworden voor mij. Lekker gegeten in het Italiaanse restaurant, de serveerster herkende mij nog van vorige bezoeken. Ook ontbijt was prima in orde. Zwembad stoombad en sauna prima in orde. Ook 2 keer de wake-up call ging af ; belangrijk voor luchtreizigers. Kom hier zeker terug.

Aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt.

Het ontbijt was vreselijk duur maar wel heel goed. Kamer was comfortabel en schoon. Personeel vriendelijk en de gratis shuttle service was erg handig.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Perfecte locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was niet erg vriendelijk. Maar dat zal wel iets Amsterdams zijn. Een badjas op de kamer was prettig geweest voor wanneer je naar de Spa loopt.

Ideaal voor wanneer je een late/vroege vlucht hebt. Er gaat om de 15 minuten een gratis shuttlebus van/naar Schiphol. Kamer was prima en netjes. De Irish bar voor een snelle hap was ook prima. Ook fijn zijn de spa-faciliteiten.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Comfortabele overnachting
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime kamer met een heerlijk bed. Het hotel biedt veel faciliteiten en heeft een zeer goede gym die je kunt gebruiken. Het personeel is verder vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat het hotel shuttle-diensten aanbiedt, alleen jammer dat het pas vanaf 6 uur s'ochtends geldt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het sport restaurant was het eten slecht en te duur voor de kwaliteit. Er was ook verder geen ander restaurant open dus je moest ook eten in de sportbar in het weekend.

Het zwembad, de sauna en de fijne rustige kamers en heerlijk onbijt.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is heel erg duur. €27,50 is het absoluut niet waard. Ook parkeertarief veel te duur. Extra kosten voor late checkout zijn 10€ per uur. Dit kun je airline crew niet aandoen met zeer onregelmatige uren.

Kamers zeer goed geïsoleerd voor geluid. Prima receptie personeel. Veel faciliteiten beschikbaar.

keurig hotel op een effectieve locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schandalige prijs voor het ontbijt(€28,50). De pub zat dicht wegens een verbouwing en werd helemaal nergens vermeld. Ook niet op de site van het hotel zelf.

Keurig hotel met fijn bed, zwembad en schitterende wellness. Bovendien goede locatie en punctuele shuttleservice als je vanaf Schiphol gaat reizen

Goed, comfortabel verblijf vooraf aan vlucht!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was niet altijd even vriendelijk, de sportsbar was gesloten voor renovatie en er waren weinig opties voor eten. De kamers zijn wat gedateerd.

Mooi hotel met een goede ligging, shuttle service en fijne faciliteiten. We kregen automatisch een upgrade naar een Green Executive Room met de minibar gratis.

Goeie plaats om de nacht door te brengen voor een vliegreis
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dure Irish Coffee, lauw geserveerd, weinig whiskey met weinig en slappe koffie bereid - kleine hoeveelheid. Houd er rekening mee dat het uurrooster van de shuttle naar de luchthaven pas om 6:00 uur 's morgens start en dat dat voor de zeer vroege vluchten jammer maar helaas te laat is.

Goede nette kamer met bad. Goede parking. Vriendelijk personeel. Geen ontbijt genomen wegens vroege vertrek op Schiphol. Door promotieprijs hadden we een goedkoop vier sterren verblijf voor de afreis op Schiphol.

Uitstekende bedden, vlakbij Schiphol.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was goed behalve dat de warmteregelaar van de douche niet functioneerde. Zwembad functionaliteit was prima en kwam derhalve goed uit.

Uitstekende bedden, vlakbij Schiphol. Zwembad en overige faciliteiten waren prima.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Veel te duur
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant viel ontzettend tegen qua sfeer, erg goedkoop en ongezellig. Eten te weinig, te duur en veel te gekruid.

Ontbijt was heerlijk maar te duur

mooie hotel, pendel naar Schiphol onbeschoft
    • Green Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het afzetten van op Schiphol werd gedaan door een ongeïnteresseerde chauffeur die niets met klantgerichtheid had en ronduit onbeschoft was. Ik ben 75 jaar en ik moest zelf met mijn koffers sjouwen.

Ontbijt goed , bedden goed. Leuke modern hotel

De inrichting van de kamer is iets gedateerd, medewerkers...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De inrichting van de kamer is iets gedateerd, medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam! Jammer dat er niet een Nespresso apparaatje op de kamers staat...

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Goed hotel op prima locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergarage van het hotel kost ook in het weekend 23 euro per dag, terwijl men tijdens het weekend op straat volop gratis kan parkeren.

Comfortabel hotel met prima ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Zeer stille kamers ondanks dat het hotel vlakbij Schiphol ligt. Goede uitvalsbasis voor stedentrip naar Amsterdam.

Ruime, nette kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime, nette kamers. Zeer goede geluiddemping dankzij onder meer extra schuifdeur tussen slaapruimte en kamerdeur. Zeer goed ontbijt met veel variatie maar wel prijzig (EUR 27). Goed internet (gratis).

Goed hotel voor kort verblijf dicht bij luchthaven.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs voor parkeren te duur. Ook eten en drinken in lobbybar veel te duur. Clubsandwich €17,50. Prijzen zijn bijna dubbele van wat normaal lees acceptabel is.

Nette kamers geluidsdicht. Goed ontbijt mooie ondergrondse parkeergarage

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Fijne ruime kamers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel aan de balie bij uitchecken vooral minder vriendelijk en afstandelijk.

Mooie ruime kamers en goed royaal ontbijt en wat ook prettig was was de wellness facilities met zwembad. Verder was ook alles schoon

Vriendelijke ontvangst en goed bed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

tapijt in de kamer niet hygienisch. Tijden van de bustransfer op de Steigenberger website kwamen niet geheel overeen met de rijtijd van Schiphol naar het hotel.

Vriendelijke ontvangst en goed bed

Erg teleurgesteld
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel bij inchecken was gewoon ongeinteresseerd en gaf geen antwoord op vragen. Daarnaast heeft t meer dan n uur gekost om met de shuttle van schiphol naar hotel te komen. Overvolle bus een keer per half uur is te weinig

Nette kamer

Ideaal en goed hotel voor een vroeg vertrek vanaf Schiphol.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede kamer, lekker bed, geen ontbijt genomen. Ideaal hotel voor een vroege vlucht, dichtbij schiphol en de bus gaat vanaf 06.00 uur. Vriendelijk personeel.

Prima doorreis verblijf of voor een dagje Nachtje Amsterdam.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat het ontbijt nu net dat weekend voor de helft was... is nooit anders toch? Kan me immers niet indenken ruim 27 euro pp voor een ontbijt te betalen, betaal ik vrijwel nergens ter wereld. Deze marketing Truc viel erg slecht bij mij.

Heerlijk ontbijt, veelal vers. Genoeg plek en gemoedelijke sfeer. Uitleg bij aankomst over shuttle e.d. Allervriendelijkste medewerkster.

Zeer goeie keuze 'prijs/kwaliteit' ideale wanneer je A'dam per fiets wil ontdekken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In een upgrade naar de executive room had men ons 'runway view' beloofd, maar dat valt tegen. Voor de rest kan ik zo een executive room wel aanbevelen, ook al omdat de inhoud van de mini-bar included is.

Het ontbijt was zeer uitgebreid ! voor 13,50 euro is dit meer dan zijn geld waard. De saunas en zwembad waren in orde. De kamer was zeer netjes, en alles was aanwezig. De ligging vlakbij de luchthaven, doch geen enkel vliegtuig hoorbaar op de kamer zelf.

Prima ruim ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Men promoot met het hebben van veel restaurants, echter is de keuze op zondag er maar 1. Beviel overigens prima. Ook andere faciliteiten zijn in het weekend dicht. Mijn doel van verblijf was het lopen van de marathon, zoals meer van de gasten. De sauna en Spa waren erg fijn geweest.

Prima ruim ontbijt. Schoon hotel en prima shuttleservice.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima kamer, service aan de balie beneden peil
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na inchecken kregen we een pasje mee van een kamer die al bezet was. Baliemedewerkster reageerde daarop niet adequaat. We moesten ook € 50,- borg betalen voor de minibar die helemaal leeg bleek te zijn.

Schone ruimte kamer, uiteindelijk

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Heerlijk, efficiënt en ontspannend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

een badjas op de kamer was misschien fijn geweest

Ik vond het een heerlijk hotel, vriendelijke mensen op de shuttlebus die stipt op tijd van en naar Schiphol reed, fijn zwembad en sauna

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Goed Airporthotel met spafaciliteiten
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi was niet zo makkelijk om in te komen , heb hulp gevraagd aan de receptie - werkte weer. Luchthavenshuttle duurt iets langer dan vroeger, moet nu met een ander hotel gedeeld worden. Kluis op de kamer deed het aanvankelijk niet , werd door technisch medewerker snel gereset. Alsnog goedgekomen.

Prima Airporthotel .Zwembad was weer in gebruik, een belangrijke reden dat ik voor dit hotel gekozen heb. Ook met de kleedhokken en sleutels goed in orde. Lekker Italiaans gegeten in het restaurant. Prima wekservice ,belangrijk voor luchtreizigers.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Het was erg goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als gehandicapte is een douche boven het bad erg vervelend en vaak glad. In dit geval was het bad laag, het ging net om er in te komen. Als anti-slip leg ik de badmat die vóór het bad moet, er in.

De ruime kamer met een goed bed. De taxiservice waren we blij mee. Zeer efficiente opbergmogelijkheden t.a.v. koffie en thee zetten.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Slecht, personeel moet beter luisteren ipv slechts te horen!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel aan de balie - Annelies- was grandioos slecht. Vergat mijn shuttlebus te boeken, maar heeft het bij inchecken wel aangerekend. Haar vertelend dat ik een vriege ochtebd vlucht heb en direct wil vertrekken heeft ze de afrekening ook niet afgehandeld bij het inchecken zoals gevraagd. Heb mijn vlucht nipt gehaald in alle stress na een zwae maand reizen!!

Afstand tussen AirPort en hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten was gewoon slecht. Een Wienerschnitzel die nergens op leek. Koude groente daarbij geserveerd! Een bord nassi rames, wat er niet uitzag! Deze kok kan beter ergens anders gaan werken! In de ochtend ontbijt niet klaar ( tijd 00.5 ) ook kwam er geen taxi opdagen die besteld was! Gelukkig met een andere groep kunnen mee rijden.

Afstand tussen AirPort en hotel. Alle vermelde klachten werden welleswaar door het hotel naar tevredenheid opgelost, maar het kwaad was al geschied. Nogmaals Steinber?????,, het valt te betwijfelen

Parkeren kost 1 euro per uur.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren kost 1 euro per uur.. maar met afrekenen betaald men gewoon een hele dag.. 24,- euro dus. Veel geld voor als gast in het hotel. Kamers mooi echter niet bijzonder. Boeking zonder ontbijt. Tegen betaling kon dat wel... voor meer als 26,- euro... !! Belachelijk..!!

Heel vriendelijk personeel, uitgebreid en heerlijk ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren echt minder, we voelde duidelijk een kuil welke onze nachtrust niet bevorderde.

Heel vriendelijk personeel, uitgebreid en heerlijk ontbijt. Prima zwembad met voldoende kleedruimte met handige kluisjes die op de pas van de kamer werken.

Het ontbijt was zeer goed, veel keuze.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was zeer goed, veel keuze. De kamer en badkamer is netjes, zelfs 2 haardrogers en een strijkplank + ijzer! En niet onbelangrijk een goede vergrotende spiegel :-)

• Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

So far geen negatieve ervaringen.

Erg prettige ontvangst. Kreeg spontaan een upgrade aangeboden. Front desk heeft ook nog wat andere zaken voor me geregeld. Samenvattend: een zeer prettig verblijf voor een zeer acceptabele prijs.

handig

Jammer genoeg moesten we te vroeg (net voor 6 uur in de morgen) vertrekken om van het ontbijt te genieten, het personeel wist ook niet dat ons ontbijt inbegrepen was, werd later wel rechtgezet maar bood ons geen pakket om mee te nemen aan, dat is jammer...

Voldeed aan alle verwachtingen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel vriendelijk receptiepersoneel, handig dat we fietsen konden huren (bovendien heel betaalbaar) om naar het centrum te fietsen, prima bereikbaar per auto, keurige kamer, heerlijk bed, uitstekend ontbijt.

Luxueus hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren moet betaald worden. €24 per etmaal: veel geld. Erg gericht op reizigers, minder op "vakantiegangers"= b.v. geen fietsroutes te verkrijgen....

Luxueus hotel. Super fijne bedden! Ontbijt prima!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Goed airporthotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tijden van de luchthavenshuttle. Ik heb bij aankomst nog net de shuttle gehaald, maar de volgende zou dan pas anderhalf (!!) uur later zijn gekomen. Dit verwacht ik niet van een airporthotel.

Goed airporthotel.

Fijn en comfortabel verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij inchecken geen keuze voor wijze van betaling. ' U kunt uw creditcard aan de bovenzijde invoeren'. Werd ongevraagd 50 euro meer berekend zonder uitleg. Dit blijkt de borg te zijn . Vorige keer precies hetzelfde verhaal. Kort door de bocht en slordig.

Fijne en comfortabele kamers. Stil en goede faciliteiten.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt duurde tot 11u en wordt om 11u stipt ook als een tornado afgeruimd, terwijl we nog iets namen om te eten. De bar was redelijk duur

Heel vriendelijk personeel. Het hotel ligt op een wandelafstand van het Amsterdamse Bos

Creditcard reservering
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vind de reservering die op mijn creditcard belast is echt te lang.. de kosten van de overnachting en ontbijt direct volgende dag voldaan maar reservering is nog niet vrij gegeven nu 26 dagen .. het gaat nu om 1 nacht maar zou dit in het vervolg niet meer zo doen

Kort verblijf 1 nacht maar ontvangst was hartelijk

Het ontbijt was overheerlijk en heel uitgebreid.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vrijdagavond is de Trattoria open. Het eten was daar heel lekker. 's Anderendaags was de Trattoria dicht en gingen wij eten in de Sport-Bar van het hotel. Hoewel het eten goed was (niet zo goed als bij Trattoria) was de ervaring ter plaatse heel onaangenaam door het feit dat er ontzettend veel lawaai was. Spijtig.

Het ontbijt was overheerlijk en heel uitgebreid. Ook de kamer was heel fijn, zonder hinder van vliegtuigen.

Hotel dicht bij Schiphol.

N.v.t.

Nette, schone kamer. Geboekt omdat we de volgende ochtend een zeer vroege vlucht hadden op Schiphol. Binnen 6 minuten ben het op het parkeerterrein van Schiphol (P3 lang parkeren). Onder het hotel kun je parkeren. Kosten 10,- euro per nacht. Goed hotel.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Heel goede tussenstop om uw vlucht op Schiphol te nemen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De liften werken enkel met de badge die ook als kamersleutel dient. Toen ik van de wellness terug naar de kamer ging, stapte ik zonder weten in de verkeerde lift. De deuren gingen dicht en ik had het gevoel dat de lift bewoog, maar dit was niet zo. Ook gingen de deuren niet direct open, wat een schrikwekkend gevoel geeft. Ik kreeg het warm, door de stress, want op de alarmknop reageerde niemand. Gelukkig heb ik mijn partner kunnen bellen, en terwijl ik met haar aan de telefoon hing, ging de deur plots opnieuw open en stond ik beneden in de receptie. Heel rare beleving wel ...

We hadden onze vlucht op Schiphol gemist, en hadden de volgende vlucht de ochtend nadien. Dus hebben we even kunnen genieten van het zwembad, alsook van de wellness in het hotel. 's Avonds buiten correct gegeten. We waren wel onder de indruk van de grote keuze bij het ontbijt ! De shuttlebussen tussen de luchthaven en het hotel is ook handig meegenomen.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Goed hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Luchthavenshuttle pas vanaf 6.00 uur 's ochtends. Voor een heel vroege vlucht moet je dus toch een taxi nemen. Bij het boeken is niet aangegeven of het ontbijt wel of niet is inbegrepen, dat was dus niet het geval.

Mooi hotel. Schoon, mooie ruime kamer. Vriendelijk personeel. Lekker bed.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Min punt niets in koelkast van de kamer. Bij de koffie was er niet gekeken of de zakjes met koffie vol waren.

De stoel met voetenbankje was heel erg relaxed.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Prima hotel, alleen prijs van Radler belachelijk hoog
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het restaurant van het hotel hebben we gegeten, maar de prijs van een simpel flesje Radler was € 8,30. Volstrekt belachelijke prijs en voor mij een reden om niet weer naar Steinberger te gaan. Heel jammer eigenlijk omdat alles verder prima in orde is. Hopelijk wordt er met deze feedback iets gedaan.

Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij!

Degelijk, proper, goede accomodatie, wel dure faciliteiten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs/kwaliteit verhouding van een fles wijn uit de bar. Voor zeer matige witte wijn betaalde ik 30 €. Ik verwacht meer kwaliteit voor die prijs. Ontbijt kost 27,50€ wat ik ook wel veel vind.

Kamer was fantastisch, goed gelegen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam