Beoordelingen over Strandhotel Buren aan Zee 3-sterren

#1 van de 11 hotels in Buren

9,8

Heerlijk verblijf aan zee
    • Suite

Er viel niks tegen, we hebben een heerlijk verblijf gehad! Maar als ik iets zou moeten noemen: Ik zou de volgende keer een eigen kussen meenemen, die waren erg zacht. Maar dat is een persoonlijke voorkeur. Doordat het ruime balkon om de hoek liep was er daar altijd wind, wat het vrij snel fris maakte om er te zitten. Misschien zou een extra wandje dit kunnen verhelpen?

De ligging direct nabij het strand was met het uitzonderlijk mooie weer echt top. We konden zo naar het strand lopen en genieten. Onze kamer (19) was heel ruim, van alle gemakken voorzien en schoon. Het personeel was heel behulpzaam en het ontbijt heerlijk met ruime keuze.

Voor herhaling vatbaar, Prima Hotel
    • Standaard Kamer

Dat je niet wat kunt nuttigen aan drankjes of eten aan een barretje of zo. Geen bedrijvigheid bij het Hotel in de avond

Ontvangst hartelijk, Kamers schoon, badkamer prima, Ontbijt meer dan voldoende ,Ligging heerlijk bij het strand. Fietsen te huur bij het Hotel( Aanbevolen) ligt wel wat uit de bebouwde kom.

Een prima accomodatie die z'n geld meer dan waard is!
    • Standaard Kamer

Een bar en terras ontbreken. Het is nu een appartementencomplex met een receptie en een ruimte voor het ontbijt. Het nabijgelegen Strandhuys voorziet hier wel in en behoort tot dezelfde 'firma'.

Het hotel ligt op een prachtige locatie in de duinen bij Strand Buren. Het is modern ingericht en schoon. Bedden en kussens zijn prima evenals het uitzicht. Ook het ontbijt is meer dan compleet!

Heerlijk!!!!!!!
    • Standaard Kamer

Erg lichte gordijnen op de kamer .

Het ontbijt was prima, veel keus . Het was lekker rustig, geen overlast van andere gasten. En de ligging is perfect, zo aan het strand. Kamer prima.

Heel fijn!!!!!!!!!
    • Standaard Kamer

De verduistering op de slaapkamer kan beter. Je bent ‘s morgens bij zonsopkomst al wakker (je hebt zo wel een lange dag)

Geweldige kamer (suite). Hartelijke bediening. Niets was te veel. Hadden dit al jaren geleden op het programma staan. Was er nog nooit van gekomen.

Fijn!
    • Standaard Kamer

Jammer dat er in de avond een kooklucht hing, beetje vreemd want er is geen restaurant. Ontbijt goed maar niet alles voldoende aangevuld op onze 2e dag.

Prima hotel. Fijn aan het stand. Vriendelijk personeel. Koffie en thee in de kamer.

Fantastisch, we hebben heerlijk genoten
    • Standaard Kamer

Het enige wat ons opviel is dat het hotel 's nacht onbemand is en iedereen in en uit kan lopen. In noodgevallen wel iemand bereikbaar.

Prima locatie, mooie kamers met goede bedden. Fijne badkamer met douche. Mooi uitzicht. Lekker dicht bij het strand.

een heerlijk weekend Ameland mede door het hotel.
    • Standaard Kamer

jammer dat er geen bar is. ook de receptie was na 17.00 uur dicht, beetje self service. het was ook niet duidelijk hoe de sauna werkte.

Het ontbijt was prima. het hotel ligt er erg mooi.

Plezierig hotel, dat erg mooi ligt

Er is geen lounge

Het ontbijt was prima, maar wel hetzelfde als de voorgaande dag. De ligging van het hotel is mooi, het uitzicht op het strand en de zee is geweldig.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Heerlijk, we komen graag terug.
    • Standaard Kamer

Ontbijt was goed, kamers ook. We vonden de wastafel erg laag en misten een handdoek om de wastafel droog te maken na gebruik. Deze werd n.l. erg nat door gebruik van de kraan. Bedden zijn goed. Locatie is goed, heerlijk rustig.

Uitstekende locatie maar matige kamer
    • Standaard Kamer

Wij vonden de kamer klein.Wij zaten op de honden-etage,misschien dat dat er mee te maken had.Ook een nieuwe ervaring was dat wij met hond niet de ontbijtzaal in mochten en in de gang moesten ontbijten, hebben wij nog nooit meegemaakt.Ook een superklein tv-tje vonden we apart.Jammer dat je in de avond niets kan gebruiken in het hotel.

De ligging is geweldig ! Binnen een paar minuten loop je op het strand.

Heerlijke rustige midweek in een relaxt hotel
    • Standaard Kamer

Een extra sleutel, waarmee je de ingang in kunt als gast als er in de avond niemand aanwezig is. In deze tijd vond ik dat een beetje een gevoel van onveiligheid... Of komt t omdat ik zelf uit de stad kom😄

Iedere dag een heerlijk vers ontbijt met vriendelijk personeel. Een rustige accommodatie en je loopt met de hond zo de wandelpaden of het strand op en daar op t strand direct een leuk strandpaviljoen. Heerlijke bedden!!!

Het ontbijt was lekker en uitgebreid, de locatie is geweldig.
    • Standaard Kamer

Er staat een koelkast en het zou fijn zijn als daar een paar drankjes in zouden staan. Verder een glas ipv een plastic bekertje om iets te drinken.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid, de locatie is geweldig. Onze kamer werd niet goed warm maar de volgende ochtend kregen we daarom een andere kamer. Personeel erg vriendelijk.

Prima hotel en zeer vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer

De tv op de kamer is een oud TFT schermpje met het formaat van een flinke iPad.

Prima ontbijt. Vriendelijke medewerkers! Prachtige locatie voor een goede prijs

Zeker een herhaling waard.
    • Suite

Ontbijt niet zo goed als reviews aangeven. Alles was niet aangevuld maar t'was in de griep epidemie tijd. Maar zeker een goed ontbijt.

Sfeer was goed, prettige mensen, erg attent en vriendelijk. Perfecte ligging van locatie dichtbij strand en goede parkeer mogelijkheid. Mooie ruime kamer, goed bed en prima uitzicht op de Noord- en Waddenzee. Ontbijt was goed niet uitstekend t'was erg druk in de eetzaal. Een aanrader voor weekend uit.

Mooie locatie maar gehorig/licht id kamer en harde bedden
    • Standaard Kamer

Het was niet donker id kamer want de buitenlampen van de buren stonden aan en de gordijnen waren niet helemaal afsluitend en schenen door. Dus we hadden veel licht in de kamer. Ook was er een irritant airco geluid in de kamer waardoor het ook niet stil was en dat wilde we in de duinen graag hebben. Snack-faciliteiten in het hotel een bar ofzo zou wel handig zijn geweest aangezien er niets id buurt meteen is. Zodat je savond nog wat lekkers kan eten.

Locatie was mooi in de duinen.

Fantastisch weekend gehad!
    • Standaard Kamer

Kan geen minpunten bedenken!

Erg netjes en schoon, de ligging was Super! Ontbijt was ook geweldig verzorgd met alles erop en eraan..ontbrak aan niets.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Dit is een geweldig ontspannen verblijf geweest.
    • Suite

Voorheen had je op het strand bij Buren de strandtent de Heksenketel. Hoort niet bij het hotel. Daar is nu een net niet hippe restaurant voor in de plaats gekomen. Een forse achteruitgang, vooral omdat de tent goedkoop aan doet.

De derde X en het blijft fantastisch We hadden de pech van mooi weer in januari, zodat ik niet helemaal aan mijn geplande schrijfwerk toekwam. Compleet appartement, waar je van alle gemakken voorzien bent.

Super maar veel te kort verblijf hier gehad.
    • Standaard Kamer

We waren ervan op de hoogte maar toch jammer dat dit hotel geen lobby/bar heeft om even gezellig een drankje te doen.

De ligging van het hotel was geweldig. Het ontbijt was zeer goed. Personeel was vriendelijk.

Heerlijk ontspannen verblijf gehad!
    • Standaard Kamer

De accommodatie, bereidheid van het personeel, (omdat wij nogal wat te wensen hadden) maar alles was mogelijk en goed geregeld, kostelijk ontbijt.

heerlijk ontspannen in een fijn hotel en prima eiland!
    • Standaard Kamer

eigenlijk niets, alleen misschien een klein lampje voor 's nachts in de badkamer

gezellige kamer met prima badkamer en koelkast en 's morgens een heerlijk ontbijt

goed!
    • Standaard Kamer

De douche viel wat tegen, de grote douche bovenin de douchecabine deed het niet goed. Hartige vegetarische mogelijkheden die niet op kaas waren gebaseerd waren er niet.

Mooie locatie, erg vriendelijke mensen, uitgebreid ontbijt, schoon

• Beoordeeld op: 24 november 2017

• Standaard Kamer

Mensen liepen veel zand naar binnen. Mogelijkheid creëren om vooraf schoenen beter schoon te kunnen maken.

Ontbijt zeer goed, medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie locatie.

Gewldig verblijf voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

Mooi hotel in prachtige omgeving. Mooie schone kamers en lekkere bedden! Uitgebreid ontbijt . Kortom voor herhaling vatbaar, we komen zeker nog een keer terug en dan wat langer.

Voor herhaling vatbaar.

Alles klopte

Locatie,prima kamer met goed sanitair,keurig en schoon,perfect uitzicht op prachtige duinen,overweldigende natuur met verstilde stranden en last but not least schitterend herfstweer.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Heerlijk, het hoofd even laten leegwaaien en genieten!
    • Standaard Kamer

De temperatuur op de kamer was helaas niet goed te bedienen. Hierdoor een wat warme nacht gehad.

Fijne kamer en ook erg fijn dat de hond welkom was. Prima ontbijt en heerlijk dat het strand op loopafstand was!

Relaxed, 24/7 genieten.
    • Suite

WIFI, maar daar wordt al aan gewerkt. Is binnenkort opgelost.

De kamers (studio nr 5 en suite nr 3) zijn geweldig, ruim met een mooi uitzicht op de duinen. Het sanitair is prima, het personeel is vriendelijk en voorkomend. De ligging van het hotel is uniek. En het hotel is goed ingesteld op de aanwezigheid van honden. Heel prettig. Grappig dat sommigen het ontbijt als slecht beoordelen terwijl wij 7 dagen van het ontbijt hebben genoten. Smaken en verwachtingen verschillen.

Prima.
    • Suite

Geen hotel in de ware zin van het woord; buiten ontbijt geen mogelijkheden om er wat te eten of te drinken. Dat de gasten zelf hun ei en spek moeten bakken heeft wel iets leuks, maar betekent ook dat je voortdurend in de baklucht zit.

De grootte van de kamers en het mooie uitzicht vanaf het balkon.

zoals gewenst
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was prima verzorgd, voor iedereen een goed ontbijt samen te stellen. Prima buffet met ruime keuzes. Wordt voortdurend bijgevuld en ververst. De kamers zijn voorzien van koelkast, senseo en waterkoker. Badkamer was netjes en bedden zeker goed te noemen

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed hotel voor paar dagen
    • Standaard Kamer

Er lag stof en de glazen voor de thee of koffie in het kastje waren vies en alles plakte De douche cabine zat onder de kalk Het toilet was zeer laag

Prachtig uitzicht op zee Prima ontbijt

relaxed hotel vlakbij het strand met fantastisch uitzicht.
    • Standaard Kamer

De wc was wat laag maar er is een verhoger beschikbaar, zou voor oudere mensen lastig kunnen zijn. ook het meubilair is wat laag maar wordt volgend jaar vernieuwd zo werd ons verteld.

De kamer was geweldig ook omdat het uitzicht verbluffend mooi was. Het duin, de zee en het strand was op 30 meter afstand! Daar kun je ook heerlijk gebruik maken van het strand restaurant. Fantastische fietspaden. Het hotel was kleinschalig, ontbijt inbegrepen, wifi goed en er is een regendouche ,tv, muziek installatie en koffie ne thee faciliteiten. Ook een balkon. heerlijk.

We hebben een fijne fietsvakantie gehad, met hotel van Buren als uitvalsbasis.
    • Standaard Kamer

Wij zaten op de derde etage hetgeen een uiterst klein balkon had. De facilitaire dienst was niet altijd zorgvuldig. Er werd niet altijd goed schoon gemaakt. De handdoeken waren zelfs op een dag verschoond voor 1 persoon.

Het ontbijt was goed alsook de grote van de kamers.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Niet het hotel maar Ameland prijst zich langzamerhand uit de...
    • Standaard Kamer

Niet het hotel maar Ameland prijst zich langzamerhand uit de markt. Het wordt te duur. Vooral al je een terrasje hebt bezocht. Met name eten en drinken.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

we hebben ondanks het minder goede weer heerlijke dagen gehad
    • Standaard Kamer

het hotel heeft geen goede lounge ruimte en omdat onze hond niet in de ontbijtruimte mocht zaten we in de hal te ontbijten tussen de heen en weer lopende mensen

goed ontbijt; prachtige ligging aan het strand

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

• Standaard Kamer

Het strand tent vlak aan het strand daar was het eten slecht. In het dorpje 7min met de fiets vanaf het hotel was wel goed👍🏼

Dat huisdieren toegestaan zijn. Paar meter lopen en je bent al bij het strand. Top!

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Heerlijk hotel met geweldige lokatie
    • Standaard Kamer

Buiten ontbijt geen faciliteiten wat betreft bar of restaurant. Hierdoor dus weinig te beleven na half elf. Maar er zit een strandtent op loopafstand waar je al die gemakken wel hebt.

Geweldig ruime en goed ingerichte kamers met balkon met uitzicht op duinen/zee. Heerlijk ontbijt. Lekker rustig gelegen en toch dicht bij het strand.

Prima hotel!
    • Suite

Wij hebben het afgelopen weekend voor de 3e keer het hotel bezocht en zijn alleen maar tevreden over het hotel. Omdat wij met hond reizen, hebben wij de voorkeur om gelijk bij het strand te zijn, wat dat betreft is er geen betere plek te vinden.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Zeer uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Kamer

De temperatuur instellen in de kamer. 's avonds ruim voor het slapen gaan de temperatuur lager gezet, maar deze ging automatisch terug naar 20°c. Was te warm om in te slapen.

Zeer uitgebreid ontbijt. Werd continue opnieuw aangevuld. Was echt goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Mooie locatie met keurige kamer.
    • Standaard Kamer

Mooie locatie met keurige kamer. Erg prettig is het balkon dat je hebt vanaf de eerste verdieping. Daardoor kun je ook met mooi weer buiten zitten en (beperkt) de zee zien. Keuze bij het ontbijt was prima, had mogelijk wat uitgebreider gekund met grotere keuze aan luxere broodjes. Kwaliteit was prima!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

• Standaard Kamer

Tip, het hotel heeft een restaurant op het strand, maar maakt daar zelf weinig reclame voor.

Super ontbijt buffet, zeer vriendelijk personeel en zeer dicht bij het strand!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Heerlijke plek op Ameland
    • Standaard Kamer

TV scherm erg klein. We hadden last van het roken van buren op het balkon

De locatie, uitzicht op zee en de vriendelijke relaxte houding van het personeel. Het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Echt Fantastisch
    • Standaard Kamer

De locatie is echt super. Het personeel is zo behulpzaam en heel vriendelijk. Alles is zo goed geregeld. We dachten dat we een kamer hadden geboekt met een keukentje (suite) maar dat bleek niet zo te zijn maar omdat er nog er toch nog een kamer over was mochten we in de suite zonder bij te hoeven betalen. Echt geweldig !!! We hebben alweer ons volgende verblijf geboekt en dan blijven we 2 nachten. En er zullen nog zeker vele nachten volgen.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad
    • Standaard Kamer

Kleinigheid: sommige klapdeuren vallen nogal hard terug ondanks drangers. Dit was voor ons geen probleem maar voor de naastgelegen kamers lijkt mij dat storend.

Ontbijt met verse produkten, prima bed, ruime kamer, goed uitzicht, vriendelijk personeel, fietsrnstandaards met voldoende plek

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Prima accomodatie!
    • Standaard Kamer

Wij kunnen geen verbeterpunten noemen.

De locatie, fijne bedden, prima - ruime - badkamer, royale koffie- en thee faciliteiten op kamer, privacy, rust, hygiëne, comfort... Vriendelijk en to-the-point personeel.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Heerlijk en voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer

De bushalte is wel wat verder weg waardoor je goed moet plannen hoe laat je bij de halte moet zijn. Vooral winterperiode gaat de bus maar 1X per 2 uur vanuit buren. Erg jammer!!!! Verder kun je goed met openbaar vervoer naar rest van het eiland.

De locatie is perfect. Je loopt zo het strand op. Het strandhuys dichtbij voor heerlijke lunch.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Zalig weekend in uitstekend hotel
    • Studio (2 Volwassenen)

Het bedcomfort was voor mij minder, maar daarbij heb ik rugklachten (mijn reisgenoot had nergens last van). Ook een vreemde geur in de douche, maar na een sopje in het afvoerputje gegooid te hebben, trok dit weg.

Het geweldige uitzicht is een grote bonus bij dit hotel. Het ligt buiten het dorp en daarom heerlijk rustig. Zalig ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Prachthotel in de duinen!
    • Studio (2 Volwassenen)

Bij een redelijk perfect ontbijt hoort natuurlijk ook een glas vers geperste jus d'orange!

Een mooi appartement op een steenworp van het strand, heerlijk rustig gelegen hotel, van waaruit je mooie wandelingen kunt maken, zowel op het strand als door de duinen heen, leuk en goed strandpaviljoen in de buurt.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

De locatie is echt geweldig.
    • Standaard Kamer

De kamers zijn flink gedateerd en daardoor ook weinig sfeervol. Het interieur kan een opknapbeurt gebruiken!

De locatie is echt geweldig. Direct aan het strand. Ook het ontbijt is goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

zeer modern goed hotel op een zeer mooie locatie
    • Suite

geen tv op de slaapkamer wel in appartement. op de site staat de suite afgebeeld met een massagedouche deze was nog niet aanwezig werd aan gewerkt stond in de ter plaatse aanwezige info

zeer grote ruime kamers van alle gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 3 november 2016

het was een heerlijk verblijf en zeker voor herhaling vatbaar! ik kan het iedereen aanraden!
    • Suite

We vonden het bed niet zo lekker liggen.

De service was ontzettend goed, het personeel was vriendelijk. De omgeving was werkelijk prachtig en het ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Fantastische plek met mooi uitzicht

douchecabines, hoge opstap

Ligging midden tussen de duinen, het uitzicht, het balkon , de waterkoker, koelkast en Senseo op de kamer en de fijne bedden

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Mooi hotel, prachtige ligging en vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer

Zoals in de meeste hotels waren ook hier de afstandsbedieningen van de tv en dvd speler vies. Aangekoekt vuil rond de meestgebruikte knoppen.

Prima ontbijt met verse vruchten en voldoende broodjes. Mooie kamer met uitzicht op zee en duin. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

We kwamen voor rust en ontspanning dit heeft het ons zeker gebracht.
    • Standaard Kamer

De bedden waren iets aan de harde kant. Dit kan persoonlijk zijn en de dame aan de receptie vermelde ook dat de bedden nieuw waren. Dit kan natuurlijk een rol gespeeld hebben.

De ligging van het hotel was waanzinnig mooi. Dan waren de kamers zeer schoon. 's morgens was er een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

geweldig, komen zeker nog eens terug
    • Standaard Kamer

minpuntje: de deurdrangers van de kamers waren niet goed afgesteld, waardoor de deur te snel dichtviel met een knal

het ontbijt was zeer goed, de locatie geweldig, gastvrij, behulpzaam personeel, voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 27 september 2016

het is goed vertoeven in strandhotel Buren komen er zeker weer.
    • Suite

slaapkamer aan de krappe kant en meubilair op het balkon is karig

top locatie met vriendelijk personeel en een groot balkon met mooi uitzicht op de duinen.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Top plek OOK om met je hond te verblijven!
    • Standaard Kamer

Geweldige locatie om te verblijven. Voor je hond OOK een top plek. Ontbijten zonder iemand in de weg te zitten, waardoor het ook geen honden hotel wordt :)

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Een heerlijk weekend op Ameland
    • Standaard Kamer

We hebben op ons verblijft in dit hotel werkelijk niets aan te merken.

Wij verbleven in twee kamers. Deze kamers zijn van uitstekend comfort. De service is perfect: van aankomst tot vertrek. Het ontbijt was werkelijk perfect en we hebben zelfs vrij gebruik mogen maken van de zonnebank, een service waar normaal gesproken een toeslag voor wordt gerekend.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prima hotel, prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend, alleen deze bedden kunnen echt niet meer.
    • Standaard Kamer

De bedden!! Wat een drama. Door gebruik van synthetisch materiaal en geplastificeerde matrassen, veel te warm.

Ontbijt prima! Personeel ontzettend aardig en attent!

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Hotel met zeezicht
    • Standaard Kamer

De TV is erg klein t.o.v. de grootte van de kamer en staat bovendien erg laag. Het matras is wat zweterig. Douchecabine heeft hoge uitstap, kan gevaarlijk zijn voor oudere mensen.

Vriendelijk personeel, zeer goed ontbijt. De ligging van het hotel is uitstekend t.o.v. het strand. Grote kamer en balkon met zitje. Goed wifi signaal.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Een goed aan te bevelen hotel.
    • Standaard Kamer

Ontbijt is goed, alleen de locatie om te ontbijten had iets ruimer gekund. Maar wel gezellig.

Locatie zeer dicht bij het strand en wandel-en fietspaden. Goed ontbijt. Standaard kamer is goed en ruim. Dit hotel is zeker aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Mooi hotel met goede faciliteiten.
    • Standaard Kamer

De douchecabine beviel mij niet zo.

Mooie locatie, vlakbij het strand. Een ruim balkon op de tweede verdieping gericht op het westen, zeer goed voor de mooie zonsondergang. De aanwezigheid van een wijnopener en glazen was perfect om op het balkon te genieten van het uitzicht. Zeer luxe ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Prettige week in dit Strandhotel
    • Standaard Kamer

Perfecte ligging dichtbij strand en mooie uitvalbasis om actiefs iets te ondernemen. Zeer vriendelijk personeel, prima bed en ontbijt. Bovendien schoon en goede sanitaire voorzieningen !

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Goed gastvrij hotel. super lokatie
    • Suite

Slaapkamer was erg warm. De woonkamer had airco, maar de slaapkamer niet.

De ligging en heel goede douche. Aardig personeel en lekker ontbijt. Zeer hond vriendelijk. Konden in de lobby zelfs samen met de hond ontbijten.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Magnifieke 8 daagse fiets- en wandelvakantie gehad op Ameland.

Er viel niets tegen!

Vriendelijkheid personeel, grote keuze en verzorgd ontbijt. De rustige ligging van het hotel tegen de zee. Mooie kamer met alle nodige comfort. Prachtig eiland met verzorgde fietspaden.

Heerlijke dagen gehad.
    • Standaard Kamer

Ontbijt was goed en de kamers met inpandig balkon prima.

heerlijk fantastich weekend gehad

sorry ik heb niks

ontbijt is perfect de ligging super personeel is hartelijk we voelen ons thuis

Ideale ontspanning in natuur en op strand voor iedereen
    • Standaard Kamer

Een zijn met de natuur volle ontspanning wakker worden en volop genieten

• Standaard Kamer

Ontbijt was niet zo uitgebreid

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Het verblijf was super! We komen zeker terug!
    • Suite

Prima kamer. Van alle gemakken voorzien en met een geweldig uitzicht!

Super fijne en mooie plek
    • Standaard Kamer

Fijn hotel op de mooiste locatie van het eiland. Prima plek om ameland vanuit te verkennen.

Fijn hotel en personeel op mooie locatie
    • Standaard Kamer

De fijne kamer, vriendelijk personeel en mooie ligging

week end weg

zou het niet weten

ontbijt goed en kamers ook goed

Na brandalarm geen verantwoording, wel compliment wegens...
    • Suite

Na brandalarm geen verantwoording, wel compliment wegens goede opvolging brandsignaal. Misschien kleine beloning bij ontbijt

Bij aankomst bleek de kamer nog veel ruimer dan verwacht.
    • Suite

Bij aankomst bleek de kamer nog veel ruimer dan verwacht. Personeel is super vriendelijk en servicegericht.

Een fantastisch ontspannend verblijf.
    • Standaard Kamer

De wifi verbinding was niet goed.

De locatie was fantastisch. In de duinen vlakbij het strand. Kamers waren schoon en er was een groot bed.