Beoordelingen over Strandhotel 4-sterren

Boulevard de Wielingen 49, 4506 JK Cadzand-Bad, Nederland

#5 van de 8 hotels in Cadzand-Bad

Uniek
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Binnenland

Geen airco (oude hotelgedeelte) Hooiduivel aanwezig in de kamer maar hier valt weinig aan te doen

Mooie ruime & moderne kamer met terras Goede douche Lekker ontbijt in unieke locatie Minibar tegen correcte prijzen Super ontvangst aan onthaal en in de ontbijtzaal. Veel informatie ontvangen van de zaal verantwoordelijke.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De verwachtingen waren te hoog. Voor dit niveau verwacht ik dat er bij het ontbijt een eitje naar wens wordt gebakken. Roergebakken ei van buffet zag er waterig en niet aantrekkelijk uit. Ook verwacht ik voor de prijs van de kamer dat de koffie naar de tafel wordt gebracht. Telkens in de rij moeten staan om een bakje koffie uit de automaat te halen. Ook vond ik het ontbijtbuffet erg eenvoudig. Vergeleken met andere hotels op hetzelfde niveau is het niet bijzonder.

ondermaats
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer waren niet conform prijs/kwaliteit. Het ontbijt en service ontbijt was ondermaats . Helaas want enkele jaren geleden was het beter, ondanks de verouderde kamers,..en rekening houdende met de fase van de verbouwingen. Precies of het hotel staat ook in stilstaande fase,..geen leven !

Teleurstellend vanwege het lawaai.
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Binnenland

De kamer en badkamer vonden wij erg klein, niet in verhouding met de prijs. Wij werden elke morgen heel vroeg wakker van de bouwvakkers , en hadden hierdoor geen vakantie gevoel. Wij hadden het op prijs gesteld als wij hier over waren geïnformeerd.

Uitstekend ontbijt.

zeer deugddoend, ik zou er bij gelegenheid zeker weer gaan voor een kortverblijf!
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Binnenland

hammam was stuk en infrarood sauna werkte ook niet. Iets meer licht in de gewone sauna had top geweest. Ideaal voor een a twee nachten, voor meer vind ik het iets te duur... ook spijtig dat er op maandag geen bar is... kan je niets drinken s'avonds...

super ontbijt en zeer mooie kamer!

SUPER VERBLIJF AAN ZEE IN CADZAND
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Binnenland

Overheerlijk ontbijt met prachtig zeezicht. Van 's morgens vroeg genieten!! Supervriendelijk personeel. En het etentje in Pure c om af te sluiten, overtrof alles!

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het is jammer dat, als je €200,- betaald voor een kamer met zeezicht, word geplaatst in een kamer in het oude gedeelte en met uitzicht over het dak van het restaurant (en wat zee). Er zijn meerdere gebouwen toch? Als je in het nieuwe gedeelte zat en iets hoger snap ik deze vraagprijs, maar ik vind zelf dit bedrag in deze tijd van het jaar te duur voor de kamer en uitzicht wat je krijgt. Verder deed de Wifi het niet op de kamer.

Personeel bij de receptie en de kale man bij het ontbijt waren zeer professioneel en aardig! Top locatie in de duinen en dicht bij de zee!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Wakker worden met zicht op zee
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het was een heel oncomfortabel bed, misschien worden deze nog vervangen met de renovatie van het hotel.

Het wakker worden met zicht op zee was echt een pluspunt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Zeer mooie omgeving!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het balkon was niet gezellig,netjes! En schuifraam piepte enorm bij het openen.Beetje verouderd.

Het ontbijt was op een toplocatie!!!zeer goede bedden

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Eten geweldig! Maar zelfde kamers van 25 jaar geleden !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De uitbreiding van het Hotel is nog altijd bezig en zorgde voor de nodige (geluids)hinder

De maaltijd in de Pure C, waarvoor we kwamen. Er waren bouwwerken en deze zullen pas binnen een paar jaren afgewerkt zijn !

Heel goed naar onze zin gehad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ons bed was een beetje te zacht, en in de douche miste ik goed licht bij de spiegel. Verder niks op te merken

Het ontbijt was goed. Alles lekker vers. Vleeswaren en kaas zelf gesneden. Minpuntje vond ik geen broodrooster (lekker bij roerei). Alleen was er roomboter en geen halvarine. Personeel vond ik heel vriendelijk ook voor onze hond, die we mee hadden. Er werd ook meteen water neergezet. En het uitzicht was heel mooi. Zeker de moeite waard

Aangenaam.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dames aan de receptie mogen iets vriendelijk zijn.Bij binnenkomst een goeie dag.Niet alleen bij het in-uitchecken.aa

De ligging is geweldig.Geweldig ontbijt.

Ik had het gevoel bedrogen te zijn.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er was ontzettend veel lawaai van de werf ernaast. Ik vind het eigenlijk onaanvaardbaar dat een kamer die eraan paalt wordt verhuurd aan 180€ per nacht terwijl er vanaf 7 u s morgens hels lawaai is.

Ontbijt en het prachtige uitzicht vanuit het restaurant. Dat heeft veel goedgemaakt maar de balans niet doen keren.

Weekendje Cadzand
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Personneel was behulpzaam maar beetje kortaf, niet van harte vriendelijk. Onze kamer lag rechtstreeks naast de verbouwingswerken, ook al stond er een zinnetje op booking.com, de situatie ter plaatse was niet aangenaam (vooral vanaf 7:00 's ochtends)

Het Strandhotel ligt op de duinen van Cadzand, heerlijke zeezicht, uitstekend ontbijt (organisatie ervan wel wat omslachtig omdat men alles apart naar de tafels moest dragen, een tableau was handig geweest).

Kamer en ontbijt waren prima in orde.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenlanden

Personeel dat Engels spreekt ipv Nederlands.

Kamer en ontbijt waren prima in orde. Was wel moeilijk om onze fietsen te stallen (waarschijnlijk door de werkzaamheden).

Top ligging
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Kamer was wat verouderd Geen airco aanwezig (Was zeker nodig) Slechte gordijnen (heel veel licht 's morgens)

Top ligging Super goed ontbijt Vriendelijk personeel Mooie badkamer Groot terras Hond mocht mee ontbijtruimte in Gratis privé parking

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

In een woord Pet, omdat het niet voldoet,aan het woord Hotel, geef mij maar v.d.Valk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen gezelligheid, en sfeer.

Jammer was geen gezellige ruimte waar je kon zitten bij slecht weer, moest op je kamer blijven . En geen lounge waar je ook maar iets kon drinken, dus je gezelligheid buiten het hotel, en dat is zeer slecht. Ook 2 dagen geen restaurant ,in het hotel, dit vind ik geen hotel ,maar gewoon kamer verhuur.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Jammer van de verbouwing! Gelokt met een mooi plaatje...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dat het hotel te midden van de bouwlocatie stond, dat de bouwvakkers al om 7 uur aan de gang gingen.

Beetje jammer dat we tijdens boeken niets hebben vernomen van de verbouwing, maar dit pas bij de bevestiging stond vermeld!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Veel te dure kamers, maar wel fantastisch ontbijt. Dat maakt het goed
    • Cottage

Tochtgeluid in de kamer. Ondanks slechts 20gr buiten, waren de kamers een echte sauna, alsof ze al weken niet gelucht werden

Mooie ligging aan het strand

We waren, na vele strandvakantie's in "huisjes" voor het eerst in een hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Het was geen gezellig hotel. Er was nauwelijks gelegenheid een kopje koffie te drinken. Onze kinderen waren met hun gezinnen op campings in de omgeving. We hadden geen neiging hen uit te nodigen ons te bezoeken. Toen we de eerste dag aankwamen rond het middaguur was er geen plaats meer voor de lunch. En op onze vraag of er dan niet een kopje soep kon worden geserveerd, was het antwoord: wat denkt U wel: dat staat niet eens op onze kaart !!

kamer en ontbijt prima

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Goede ligging maar de werf rondom is niet zo leuk doch moet éénmaal gebeuren....
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

20 euro betalen voor ons hondje is veel en een bakje kon toch wel op voorhand geplaatst worden, we hebben het wel gekregen na gezeur.

Fantastisch ontbijt.

Restaurant top, hotel is echt niet geld niet waard.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kosten van de kamer in relatie tot de kamer, Uitzicht was heel mooi, maar kamer had heel weinig sfeer, waren slechts 2 cupjes voor de koffie en in zijn geheel echt wat gedateerd.

Het ontbijt was super. We zijn blijven slapen in verband met een diner bij Pure C

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Dit is een aanrader, het is zalig GENIETEN in het Strandhotel! Beste Bed ooit in een hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Welness was ondermaats, 2 van 3 saunas buiten gebruik, ruimte verouderd.

Kamers recent vernieuw, heel goed bed, prachtige badkamer, supervriendek personeel. Het onbijt en de ruimte super, zeer vriendelijke ontvangst bij ontbijt. Zicht vanuit de kamer onbetaalbaar. We ondervonden totaal geen last van de werken. Gratis parking was een pluspunt. Ook onze fietsen stonden er veilig.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Dit was ons tweede bezoek en smaakt naar meer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Heerlijk ontbijt; kamer is; niettegenstaande de onmiddellijke nabijheid van een bouwwerf, zeer goed geïsoleerd zodat je er eigenlijk geen hinder van heeft. En als je over de werf heen kijkt is het uitzicht mooi. En natuurlijk: Pure C is een top-ervaring wat gastronomie betreft

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Genieten in Strandhotel!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Een dissonant was dat Cadzand 1 grote bouwput is. 'S Morgens al heel vroeg veel herrie. Bij het hotel is er wel adequaat op gereageerd, de tweede nacht konden we naar een andere kamer, waar het aanzienlijk rustiger was.

Schoon , fris hotel. Uitstekend ontbijt met zeer vriendelijke ontvangst in ontbijtruimte. Personeel vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Kijkt uit op een prachtig strand met strandbars.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenlanden

Kijkt uit op een prachtig strand met strandbars. Leuk om te wandelen. Cadzand wordt vollop vernieuwd. Mooie ruime kamer. We jregen een upgrade naar zeezicht. Superlekker ontbijt in PureC met uitzicht op het strand. Elke hap us een belevenis. Sauna ook helemaal in orde. Een aanrader

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima verblijf na diner bij Pure C, maar duur

De prijs/ kwaliteit verhouding. De giga bouwput. De prijzen van de kamers zouden wel tijdelijk wat kunnen zakken

Het heerlijke ontbijt. De lekkere douche.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Ontbijt was fantastisch en de locatie van het restaurant.
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Binnenland

Bij aankomst zagen we de enorme bouwput rondom het hotel. Dat hadden we graag van tevoren geweten. Nu werden we om 7.30 uur gewekt door de bouwwerkzaamheden. Het restaurant bleek een sterrenrestaurant te zijn en was al maanden volgeboekt. Het hotel heeft geen bar of andere gelegenheid iets te gebruiken.

Ontbijt was fantastisch en de locatie van het restaurant. Mooi ingerichte kamer met goed bed. Badkamer erg mooi, maar onhandig omdat je nog geen flesje weg kunt zetten

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Een hele mooi verblijf op een prachtige locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer van het oud terras, er was ook geen verlichting en s' morgensvroeg al lawaai van de bouwvakkers en ook spijtig dat de helft van de straat openligt, het leek wel een bouwwerf.

We dachten bij de eerste indruk dat het een oud hotel was maar dat was enkel de buitenkant binnen was het een mooie nette kamer, niets op aan te merken en het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. Doordat het heel mooi weer was, hebben we buiten op het mooi terras kunnen ontbijten

Super locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

het was goed gecommuniceerd dat er werken aan de gang waren en wij waren zelf geïnteresseerd in het verloop ervan. Andere mensen zou dit kunnen storen maar de storing is voorlopig enkel in de kamers met duinenzicht. Dus best eerst eens informeren.

Vooral de ligging en het uitzicht + zalige bedden

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima hotel maar niet vlekkeloos
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Geen airconditioning op de kamer. Balkons niet gescheiden dus ramen kunnen niet open blijven. inbraak/insluip-gevoelig

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Mooi maar onrustig door vele bouwwerkzaamheden
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Meer informatie vooraf over grootschalige verbouwingswerkzaamheden rond het hotel en bouwwerkzaamheden binnen geheel Cadzandbad .

Het ontbijt was top met erg vriendelijk gastheer .

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Prima prijs-kwaliteit, uitstekende locatie & heerlijk ontbijt in aangenaam kader.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Wij zijn wat langer blijven zitten na't ontbijt op het buitendeck, genietend van een kopje koffie in de zon. Bij vertrek (ongeveer 10u30) liepen we voorbij enkele personeelsleden die bezig waren om de middagcouverts te dekken. Niemand die ons heeft aangekeken of 'dag' zei, incluis de maitre die aan haar desk bezig was met administratie ofzo. Dat was een grote tegenvaller! Balkon en terrasmeubelen helemaal onder de duivenpoep, onmogelijk om daar te zitten en genieten van het uitzicht, duidelijk al even niet schoon gemaakt.

Inrichting, kleine extra's in de kamer zoals kamerjas, nespresso... Heerlijk, verzorgd ontbijt met uitgebreide keuzemogelijkheden.

Heerlijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenlanden

Mooie, ruime kamer ; met balkondeur toe redelijk geluidsarm wat meevalt als je achteraan slaapt waar je zicht hebt op de werken! Badjas aanwezig voor wellness, handdoeken aan zwembad voorhanden. Luxueus ontbijt in zeer prettig eetzaal waar je ook buiten kan ontbijten.!! Ook dieetprodukten.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Heel positief op elk vlak.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Eigenlijk niks. Toch ééntje, we verlangen tot de werken gedaan zijn rond hotel. Nog veel geduld denken we.

Heerlijk ontbijt, super verzorgd en moderne versie van presenteren.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Fantastische locatie, vriendelijke bediening, overheerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

De warmte op de kamer en de matras. Waardoor we eigenlijk niet goed geslapen hebben. Daarom vonden we de prijs wat hoog in verhouding.

Het ontbijt was overheerlijk, super fijne kwaliteitswaren. Mooie presentatie en vriendelijke,aangename bediening.Je krijgt er een aangenaam welkomsgevoel in een mooi kader.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Het lag mooi aan zee
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Café en restaurant waren dicht verder zijn ze aan het bouwen. We kwamen op dinsdag dus niets te eten drinken in hotel en in de buurt. Ik heb gelijk aangeven dat we niet blijven en dat ze dit duidelijk hadden moeten aangeven. Wel netjes kreeg geld terug wat ik reeds betaald had. Voor ons niet meer daar

Het lag mooi aan zee

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het zwembad mocht er iets netter /schoner uit zien zoals bv de badkamer deze was erg schoon en netjes gestyled.De gangen/ lift en uiterlijk van het hotel (van buiten gezien)komen een beetje donker over.

Onbijt was heerlijk en personeel bij onbijt erg vriendelijk. Net als de medewerkers schoonmaak en het personeel bij de receptie.

Prima hotel!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Wij waren er op maandag en dinsdag. Jammer dat het restaurant dan dicht is! Ook raar dat er maar 1 stoel op de kamer staat je bent toch met z'n tweeën.

Ontbijt heerlijk! Mooi restaurant. Kamer netjes. Bedden prima! Badkamer super netjes!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prachtige moderne kamer, fris/ nieuw.
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Binnenland

Ietswat kleine kamer eerste verdieping naast eetzaal.Uitzicht boven trap uitkijk parkeerplaats.

Prachtige moderne kamer, fris/ nieuw. Aanwezigheid koelkasten en nespresso apparaat, prima bed. Zeer prettig personeel vooral vriendelijke eigenaar?

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Het ontbijtbuffet was lekker en zeer uitgebreid.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Bij het ontbijt hadden we onhandige koffiekoppen, deze zijn te groot, drinken niet fijn,en de koffie word snel koud!

Het ontbijtbuffet was lekker en zeer uitgebreid. En vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Een mooi gelegen hotel, dat eens de werken voorbij wel een speciaal karakter vertoont
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wegenwerken in en rondom het hotel met veel lawaaihinder tot gevolg. Restaurant was die dag gesloten

Heerlijk ontbijt en mooi uitzicht op Scheldemonding vanaf de kamer (met zeezicht)

Hotel met mooie ligging.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Momenteel nog steeds werken aan de gang die om 7 uur 's morgens starten. Geen barfaciliteiten. Restaurant lang op voorhand volgeboekt.

Mooie kamers met alle comfort. Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Mooie comfortabele kamer, voorzien van nespresso, minibar,...
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Binnenland

De werken die er momenteel uitgevoerd worden, doch dit wordt aangegeven op de website. Moet je er momenteel bijnemen.

Mooie comfortabele kamer, voorzien van nespresso, minibar, regendouche, strijkplank en strijkijzer ... Werkelijk een stapje meer dan andere 4 sterren hotels Ook zeer vriendelijk, aangenaam personeel. Ontbijtbuffet super!

Super hotel! !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij hebben een super leuke tijd gehad samen met onze hondjes. De private parking is ook een pluspunt. Ontbijt heel lekker. ..alles gewoonweg super geweest. Wij komen terug!

De vriendelijkheid van het personeel en de lokatie

De vriendelijkheid van het personeel en de lokatie

het bed

het bed

Super bedden, prachtig uitzicht, goed ontbijt

Volop verbouwing bezig !

Super bedden, prachtig uitzicht, goed ontbijt

De locatie en het zwembad

comfort was matig

De locatie en het zwembad Vriendelijk personeel

Heel goed

Het weder

Heel goed

Ontspannend!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Goed dat het hotel opgefleurd zal worden.

Het ontbijt was heerlijk. Het zwembad is een pluspunt.

Culinair feest

Zwembad,eigen parking, geweldig restaurant

Het ontbijt was heel goed en de obers heel vriendelijk

Het ontbijt was heel goed en de obers heel vriendelijk

Zeer goed ontbijt

Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Zwembad en Welness zijn sterk verouderd en niet voldoende...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Zwembad en Welness zijn sterk verouderd en niet voldoende hygiënisch.

Een dagje genieten van de natuur en gastronomie

Inkomsthal

Kwaliteit van het eten. Uitzicht op duinen en zee.

Het zicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Oude kamer met versleten handdoeken en ......wellness helemaal niet in orde , alles oud of defect

Het zicht

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Onvergetelijk !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Vrij onpersoonlijk personeel aan de balie van het hotel

Prachtige kamer met zeezicht, super ontbijt op een mooie locatie, zalig eten in Pure C

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

na duizenden andere hotels weggeblazen dr indrukwekkend ontbijt

niets voor die prijs

fenomenaal ontbijt kunnen 5sterrenhotels niet aan tippen

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Cadzad heel mooi voor ons toppie !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenlanden

Het onbijt was heel lekker de koffie was ook super!

Genieten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

Het ontbijt was subliem niets was er tekort zalig en personeel top

TOP verblijf op TOP locatie 😃🍽🍷
    • Cottage

We sliepen in bungalow waar de verwarming veel lawaai maakte s nachts 😏

Het eten in Pure C 😋😋😋

Heerlijke verwennerij en mooi uitzicht op strand en zee
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenlanden

Kleine receptie voor ontvangst en opletten op opstapje als je met de trap gaat

Heerlijke verwennerij en mooi uitzicht op strand en zee

Het uitzicht op zee en het uitstekende ontbijt.

Renovatie werkzaamheden

Het uitzicht op zee en het uitstekende ontbijt.

locatie, restaurant

Verbouwing: dus veel geluidsoverlast

locatie, restaurant

• Beoordeeld op: 27 september 2017

goed ontbijt

hygiëne nok

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 september 2017

We hebben een prima midweek gehad. Hotel ligt op een mooie locatie aan zee. We komen zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ze waren druk met de bouw bezig, dus dat was wat aanpassen.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was goed.

Locatie direct aan het strand
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenlanden

De bouw direct naast het hotel, aannemer begon zaterdag om 6.30 uur.

Locatie direct aan het strand

Ontbijt in restaurant Pure C was een leuke plus!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Duinen

De kamers zijn in realiteit iets minder modern dan op de foto.

Ontbijt in restaurant Pure C was een leuke plus!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Geen airco op de kamer

Geen airco op de kamer

Even ontspannen aan het water

Aparte bedden

Super ontbijt prima kamer

Super ontbijt prima kamer

Het restaurant was heel goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel is een beetje veroudert

Het restaurant was heel goed

• Beoordeeld op: 7 juli 2017