Beoordelingen over Strandhotel Duinheuvel 3-sterren

Badhuisweg 2, 4357 AV Domburg, Nederland

#7 van de 18 hotels in Domburg

Schitterend!
    • Comfort Plus

Vorig jaar hadden wij een kamer op de tweede verdieping met een klein balkon. Was wel leuker

Mooi gelegen hotel met mooie afgewerkte en ruime kamers. Alle kamers zijn evenwel niet even goed gelegen. Sommige kamers liggen immers aan een buitenuitgang waardoor het iets drukker is.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Heerlijk relaxte dagen gehad, moeten we vaker doen.
    • Comfort Kamer

Douche/wastafel/toiletruimte is klein. Douche is ruim, maar dat betekent minder ruimte voor wastafel/toilet.Dus zit je op het toilet en heb je een beetje lange benen dan moet je ze onder de wastafel kwijt.

We hadden een ruime, mooie en schone kamer op de begane grond. Prima bedden! Openslaande deur naar de gezellige patio, dus nog maar even een flesje wijn opengetrokken en de dag doorgenomen. Heerlijk relaxte dagen gehad.

Lekker ontspannen weekend Domburg.
    • Comfort Plus

Prettige ontvangst, schone kamer en dito sanitair. Onze hond was zeer welkom en kreeg een eigen dekentje voor op de kamer. Lekker ontbijt en op 1 minuut van het strand.

• Superior Kamer

De hoogte van de deuren en deurposten voor specifiek onze kamer, ik moest bukken, andere kamers hadden dit niet..

Ruime kamer en goed schoongemaakt, koffie thee aanwezig

geen opmerkingen

Kamer voldoende groot, goed bed/matras, natuurlijke verluchting, houten vloer: hygiënisch, goede douche. geen luxe maar functioneel; prima wifi. Ontbijtbuffet: ruime keuze, prima en hoge mate van vriendelijkheid.

mochten wij in een anderen kamer verblijven dan is dit een prima hotel.
    • Comfort Kamer

over de badkamer zijn we niet te spreken. douche, wc en wastafel op 3m² (1 x 3 m). Het toilet bevond zich net achter de mat glazen deur welke dan weer in hetzelfde gezichtsveld lag als het televisiescherm en rechtover het bed lag. Als je wat groter bent kom je met je knieën tegen deze glazen deur of moet je de deur laten open staan. Indien deze kamer bezet wordt door 1 persoon dan valt er met deze situatie te leven.

De ligging van het hotel is prima, dicht bij het strand en dicht bij het centrum. Het ontbijt is heel lekker en de kamer met balkonnetje is volgens de standaardnormen klein maar goed ingericht. We hadden zicht op de andere balkonnetjes ... niet mooi maar we konden s 'avonds toch nog even buiten zitten. Voor de prijs die we betaalden 104 euro voor de kamer en 30 euro voor het ontbijt hadden we wel iets meer kamerruimte verwacht. We konden gratis parkeren in de garage van het hotel. Het personeel is heel erg vriendelijk.

over het algemeen wel tevreden.
    • Comfort Plus

vlekkerig vies tapijt (mat) in de kamer en ook onder het tapijt veel stof/zand. nodigt zeker niet uit om op blote voeten te lopen

Ontbijt was zeer goed . Uitgebreid. Leuk en beleefd personeel

Onvergetelijk, we komen zeker terug, direct op strand en strandbar de stenen toko
    • Comfort Kamer

Meer Duitsers dan Belgen, maar dat stoort niet, ze waren heel vriendelijk

Ligging bij de duinen, stevige matrassen, prachtige badkamer met douche en ligbad, kluis inbegrepen en ontbijt om u tegen te zeggen, keuze te over, verse goeie koffie in kannetje aan tafel,receptie neemt tijd om vragen te beantwoorden, gratis parking

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Voor herhaling vatbaar..........
    • Comfort Kamer

bij boeking hadden wij het idee dat we overnachting met ontbijt hadden geboekt voor die prijs, maar bleek dus dat het ontbijt niet inbegrepen was. Ontbijt hebben we 1x gebruikt, was heel uitgebreid en heel goed verzorgd!

we werden allervriendelijkst ontvangen. de kamer heel netjes en best wel leuk ingericht. mooie badkamer. sfeerverlichting was ook aanwezig. en deze was ook aan toen we arriveerde, de kamer was behaaglijk warm. Je voelde je welkom. Mooi gelegen aan duinrand en op loopafstand van restaurants en winkels.

Prima hotel voor een weekendje Domburg
    • Comfort Kamer

Afwezigheid van koffie/thee faciliteiten op de kamer

Prima gelegen aan de rand van de duinen, met gratis eigen parkeergelegenheid. Mooie schone moderne kamers.

Geweldig mooi hotel, super ligging en uitgebreid ontbijt.
    • Comfort Kamer

Totaal niets op aan te merken!

Geweldig mooie, schone ruime kamer en ook een ruime fijne badkamer met inloopdouche. Fijne minibar met heel gewone prijzen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en extra koffie was geen probleem. En dan ook nog een super ligging, net achter de duinen en alle winkels en restaurants op loopafstand, met prive parkeerplaats. Wij gaan niet meer naar een ander hotel als we weer in Domburg zijn.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima verblijf, lekker dicht bij het strand en zeer vriendelijk personeel.
    • Comfort Kamer

Hoewel het ontbijt prima was, was de prijs van € 15,00 per persoon wel wat aan de hoge kant.

De kamers en het ontbijt waren prima in orde en vooral het personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 november 2017

De hond mocht begrijpelijk niet in de eetkamer dus we hebben...
    • Comfort Plus

Koffie/theevoorziening in de kamer was prettig geweest, er was wel een mogelijkheid om een Nespresso te huren......

De hond mocht begrijpelijk niet in de eetkamer dus we hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Zeer vriendelijk personeel, en de geboekte kamer had een trap naar de deur, niet fijn voor mijn hond. Kregen gelijk een andere kamer op de begane grond. Superservice, hondendeken, welkomsbrief...zeer prettig ontvangst

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Fijn Hotel aan zee.
    • Comfort Plus

Weinig. Zou fijn zijn als er een koffie machine op de kamer aanwezig was.

De ligging van het Hotel en kamer was netjes en compleet. Verrassing was de vloerverwarming.

Mooi hotel, met prachtige kamers en heerlijk ontbijt!
    • Comfort Kamer

Het hotel had misschien iets meer faciliteiten mogen hebben, zoals een bar of een sauna. Aangezien wij in het najaar er verbleven, zou dit fijn geweest zijn.

Het ontbijt was super, werkelijk alles op en aan. En als er iets leeg was, werd het direct bijgevuld. De ligging ook, vlak achter het strand. En toch ook dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Geweldig hotel ook qua ligging
    • Comfort Kamer

WiFi viel vaker uit, kapotte schemerlamp e loshangende gordijnhaakjes. Niet van essentieel belang. Kosten van het ontbijt .

Mooie hotelkamer! Schoon en verzorgd! Alleen de WiFi viel vaker uit op mijn IPad . Behulpzaam en aardig personeel!

Alles was prima verzorgd, maar niet echt gezellig.
    • Comfort Plus

We hadden geen uitkijk op zee en voelden ons opgesloten. De kamer was veel te warm, terwijl ook constant de ramen open stonden. En er was geen gelegenheid om thee of koffie te zetten.

Alles was prima verzorgd, maar niet echt gezellig.

Heerlijk en rustgevend!!
    • Comfort Kamer

Een kleinere wastafel in de badkamer had beter geweest ivm de ruimte die bij deze kamer beperkt was, maar dit verschilt per kamer!!

Het personeel en de kamers waren geweldig!!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Wij waren zeer tevreden met het hotel.
    • Comfort Kamer

De prijs van het ontbijt vonden wij te hoog. 2 sneetjes brood met beleg, een kannetje thee, 1 glaasje jus en wat fruit, meer krijgen wij morgens niet op.

Het ontbijtbuffet was voor ons uitgebreid genoeg.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

We hebben ons prima vermaakt tijdens Jazz by the Sea.
    • Comfort Kamer

Badruimte in kamer 2 viel tegen. Toilet zat tegen de wasbak aangebouwd!! Doucheruimte was weer erg ruim. Door houten plafonds was het erg gehorig.

Ontbijt was zeer uitgebreid en van prima kwaliteit.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Heerlijk!!
    • Comfort Kamer

Jammer dat je in het hotel in de avond niet nog even iets aan de bar kon drinken.

Het ontbijt was heerlijk!! Kamers waren mooi. Verder heel dicht bij het strand gelegen en het centrum van Domburg.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Vriendelijke ontvangst.

Geen koffie faciliteit.

Vriendelijke ontvangst. Receptie medewerker loopt mee naar de kamer. Deze is in Riviera Maison stijl ingericht. Mini bar aanwezig. Ontbijt is beter dan in veel 4 sterren hotels. Verse knapperige broodjes, vers uitgeperst sinaasappelsap, zalm, vers fruit, yoghurt, pro secco, sap in flesjes, hartig en zoet beleg, croissants en choco croissantjes etc. Gewoon perfect en mogelijk tot 11.00 uur!

Fantastisch.
    • Comfort Plus

Misschien airco op de kamer. Bij echt warm weer in de zomer is dat echt wel noodzakelijk

Het ontbijt was prima. De kamer goed maar niet overdreven luxe. Het personeel zeer behulpzaam en de vriendelijkheid van het personeel uitmuntend.

Mooie, rustige Iigging vlakbij zee, verzorgd, aangename...
    • Comfort Plus

Mooie, rustige Iigging vlakbij zee, verzorgd, aangename ontbijt/,-ruimte, gratis parking met beveiligde fietsberging, ruime kamer met zw terras (1 van de betere type comfort...), strandcabine op dagbasis met badhanddoeken te huur en vriendelijk onthaal.

Huisdieren
    • Comfort Kamer

Wij hebben besproken met onze hond en kregen kamers op 1e verdieping. Was beter over nagedacht geweest als er voor honden kamers op begane grond zouden zijn. Dit aangezien niet alle honden willen/kunnen of mogen traplopen. Heb dit gemeld maar konden ze echt geen rekening mee houden. Vreemde opmerking.

Aangenaam verblijf
    • Comfort Kamer

Een zeer uitgebreide ontbijtbuffet Keuze genoeg. Vers gebakken brood, vers gesneden fruit, vers geperst fruitsap enz.. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Plezierig hotel.
    • Comfort Plus

Temperatuur van de kamer was te hoog. Kwam doordat de warmwaterleiding onder de vloer liep (volgens de receptioniste). Kon niet worden opgelost.

Plezierig hotel. Goed verzorgd. Aardige mensen.

Een lang weekend Domburg is sfeer en vakantiegevoel.
    • Comfort Plus

Ik miste een waterkoker en we hadden geluidsoverlast. De binnenplaats waaraan de kamers gelegen zijn weerkaatst de geluiden nogal en we hadden bovenburen met kleine kinderen. Die hoge stemmetjes en het op en neer ge-ren was te goed te horen in onze kamer.

Fijn ontbijt, goede locatie,mooie kunst,lekker bed, heerlijke rituals producten.

Prachtig stadje met vedel mogelijkheden om de omgeving te...
    • Comfort Kamer

Parkeergelegenheid was te krap; we hebben de auto drie van de vier nachten 800 meter verder geparkeerd.

Prachtig stadje met vedel mogelijkheden om de omgeving te verkennen.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goed verblijf!
    • Comfort Plus

Lekkage aan de douchekraan!

Heel ons verblijf was toppie! Enorm dicht bij het strand, super voor de hondjes! Goede parkeerplaats voor auto, wel krappe plaatsjes!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Sfeerloos!
    • Superior Kamer

Wij vonden het hotel super ongezellig en het gezegde: 'een blind paard kan er geen kwaad' is hier uitstekend van toepassing! We betaalden een fors bedrag voor een prima lokatie, maar voor de rest vonden wij het dus sfeerloos en ongezellig. We waren uiteindelijk blij dat we geen ontbijt erbij hadden geboekt (15 euro pp). Je kunt er namelijk echt niet gezellig zitten. Wij komen hier zeker niet terug. Prijs-kwaliteitverhouding totaal niet in verhouding. Geen aanrader.

De lokatie was goed. Zeer dichtbij het strand!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Keurig appartement

Gevaarlijk steile trap naar accommodatie. Geen zitje.

Goed en gevarieerd ontbijt. Keurige kamers met moderne badkamer, ruim voorzien van linnengoed en lichaamsverzorgende artikelen. Vriendelijk en deskundig personeel. Faciliteit voor douche en omkleden na uitchecken.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

De kamer was heel goed en het ontbijt uitstekend
    • Comfort Plus

De vlaggenmasten maakten te veel lawaai tijdens de nacht , waardoor we genoodzaakt waren om de vensters te sluiten.

De kamer was heel goed en het ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Een super goed hotel. Heel goed gelegen. Dicht bij strand alsook bij centrum met leuke restaurantjes
    • Superior Kamer

We hadden een zeer ruime kamer met een zeer ruime badkamer met een ligbad alsook een douchecel. En het ontbijt was super. Veel keuze en heel verzorgd. Personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Zalig
    • Comfort Kamer

Relatief kleine kamer met weliswaar alle faciliteiten, maar een erg kleine badkamer waar men zijn spullen niet goed kwijt kan. Ook niet duidelijk of er verwarming is op de badkamer (hadden wij niet nodig).

Hotel prima gelegen valk achter de duinen, op een 5-tal minuten lopen van het strand. Uitgebreid ontbijt in ruime ontbijtzaal. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

zeer mooie kamer, lekker ontbijt met veel keuze...
    • Comfort Kamer

Verduisteren van onze kamer was niet mogelijk: badkamer (overigens zeer mooi met ruimte gevoel) heeft grote raam zonder gordijn/rolluik en glazen deur naar de kamer waardoor het erg licht was in de kamer

zeer mooie kamer, lekker ontbijt met veel keuze meergranenbrood ! goede locatie vlak bij strand en wandelroutes

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

gehoopt op leuk uitstapje met koningsdag en dit is helemaal uitgekomen
    • Comfort Kamer

toegangshek zijkant accommodatie, zat geen vergrendeling op.

totaal plaatje was erg goed/ ontvangst balie personeel/ bediening/entourage/accommodatie/ kortom voor herhaling vatbaar

Super !!!!
    • Comfort Kamer

Gehorig, dicht bij keuken geslapen denk !

Terras aan kamer, grote ramen die je kan openzetten ! Zeer vriendelijk ontvangen ! Gratis parkeren, bijna op het strand gelegen.

heerlijk uitwaaien en tot rust komen
    • Comfort Kamer

de accommodatie heeft geen ramen met uitzicht - wel een lekker balkonnetje!

De accommodatie is net een straatje weg van de drukbezochte hoofdstraat en van het drukbezochte strand. De accommodatie is dus rustig gelegen maar dichtbij beide.

Perfect

Beetje moeilijk parkeren.

Heerlijk en heel uitgebreid ontbijt. Mooie en propere kamer, comfortabele bedden en heel vriendelijke bediening en onthaal. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

We zijn zeer vriendelijk ontvangen.
    • Comfort Plus

We zijn zeer vriendelijk ontvangen. De kamer was prima. Puntjes van aandacht waren bespreekbaar en zijn adequaat en naar tevredenheid opgelost. Het ontbijt was meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

relaxing
    • Comfort Plus

Geen mogelijkheid om in hotel te lunchen /dineren. Kleine kamer voor een comfort plus kamer.

Zeer vriendelijk personeel met een echte top locatie vlak naast het strand en centrum. Mooi terras en leuke inrichting.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Veel lawaai van een afzuiging of frigo op de overloop van de...

Veel lawaai van een afzuiging of frigo op de overloop van de familiekamer en heel vroeg in de ochtend plots lawaai van een wasmachine, resulterend in geen goede nachtrust voor de ganse familie. Afzuiging in badkamer kon je uitzetten.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Heerlijk verblijf, goede locatie
    • Comfort Plus

De glazen deur in de badkamer is niet prettig als je geen stel bent. Vrouw achter de receptie (die mogelijk andere werkzaamheden deed) vroeg niet of ze kon helpen of iemand kon halen om te helpen. De handdoeken waren klein.

Het ontbijt was super en heerlijke bedden. De eigenaar was zeer vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

heel hondvriendelijk - ze hadden zelfs een hondendeken...
    • Comfort Plus

heel hondvriendelijk - ze hadden zelfs een hondendeken voorzien dat je mag meenemen. productjes van Rituals en vlakbij zee - echt perfect . Ik kom hier zeker terug

We komen nog terug met vrienden voor een fietsvakantie
    • Comfort Kamer

aparte verwarming badkamertje en slaapkamer is handig . Indeling ontbijtruimte een beetje 'refterachtig' .

Zeer netjes en aangenaam . Iedereen zeer vriendelijk .Mooi interieur . Direct op het strand en het gezellig stadje.

voor herhaling vatbaar
    • Comfort Plus

Een hartelijke ontvangst op een schitterende locatie. Een meer dan compleet ontbijt. De kamer sfeervol schoon en zelfs een welkomstplaid voor de hond.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Verder alles prima!
    • Comfort Plus

Bij aankomst werd verteld dat de buitendeur om 23 u dicht ging. Helaas was dit al om 22 u zodat wij onze hond de buitentrap op en af moesten tillen. (30 kg) Dit was niet handig.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Ligging, hondvriendelijkheid, grote kamer
    • Comfort Plus

Smalle parkeerplaatsen, gelukkige was er buiten het seizoen ruimte genoeg in domburg . Ontbijt goed maar prijzig.(15euro)

Ligging, hondvriendelijkheid, grote kamer

• Beoordeeld op: 21 november 2016

heel veel lawaai 's nachts van mast buiten recht voor de...
    • Comfort Kamer

heel veel lawaai 's nachts van mast buiten recht voor de kamer ...en spijtig dat ik 5euro moest betalen voor de huur van expressotoestel ..;had op de kamer mogen staan ..

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Top locatie. Goed voor een overnachting van 1 nacht.
    • Comfort Kamer

De kussens waren wat hard. De eieren en het spek waren niet meer warm. Maar de sfeer maakte veel goed!

Heel dicht bij het strand. Leuke sfeer. Welkom gevoel. Vriendelijk onthaal en bediening. De auto stond extra veilig bij het stormweer.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

5de verblijf in dit hotel en steeds een ontspannende ervaring!
    • Comfort Kamer

Niets Mocht er wat tegenvallen, dan ben ik overtuigd dat de crew al het mogelijke zal doen om dit te verhelpen.

Heerlijk ontbijt, zeer zorgzaam en betrokken medewerkers. Topligging tussen dorp en strand! Heerlijk!!!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Ontspannen in een hotel dat 1 ster meer verdient
    • Comfort Plus

Misschien 1 heel klein detail . De trap was wat steil voor de hond ( misschien alleen voor de onze )

Onmogelijk om te kiezen wat het beste was . Het was alles !

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima hotel.
    • Comfort Kamer

Het aantal plaatsen in de garage is beperkt en smal. Lastig draaien temeer dat er de nodige auto's met een fietsendrager zijn.

Locatie dichtbij strand en centrum. Mooie ruime kamer.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Mooie ruime kamer met balkon.
    • Comfort Plus

De prijs was nogal flink, zowel voor de kamer als het ontbijt. Had een ander soort hotel verwacht voor dit bedrag. Gevoelsmatig had het 20 procent goedkoper moeten zijn.

Mooie ruime kamer met balkon. Lift. Vlakbij het strand en heb centrum. Lief voor de hond. Lekkere badspullen van Rituals.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Super fijn gehad.
    • Comfort Kamer

Parkeerplaats gratis maar hele uitdaging om er met een grote auto te parkeren. Uitstappen ging ook maar aan 1 kant.

Prima kamer met koelkastje, badkamer ok, lekker bed, goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Fijn hotel, dicht bij zee en centrum.
    • Comfort Kamer

Te krappe parkeerplaatsen onder het hotel. Goed ontbijt maar te duur

Kamer was goed, modern en goed ingericht evenals ook de badkamer. Parkeren gratis onder het hotel of aan overzijde met parkeervergunning.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Super verblijf Domburg
    • Comfort Plus

Hooguit wat ruimere parkeerplaatsen en meerdere plaatsen nabij hotel, maar dit is nog niet eens tegenvallend

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel; uitstekend ontbijt en perfecte locatie

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Heerlijk, maar ontbijt te duur!
    • Comfort Kamer

Ik vind de prijs van een ontbijt erg hoog en tegenwoordig worden de kamers aangeboden zonder ontbijt. Ziet er beter uit wat prijs betreft. Je bent met 2 personen voor 2 nachten toch gewoon € 60 kwijt. Dat staat niet in verhouding. TE DUUR!

Goede kamer en zeer gunstig gelegen.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Wij komen terug!!
    • Comfort Kamer

Ontbijt was van erg goede kwaliteit en voldoende keuze in een erg mooie eetzaal of buiten op terras. Hondje welkom en op kamer lieve attentie v hondje, echt top!!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prachtig hotel met een toplocatie
    • Comfort Kamer

Het bed had beter gekund als jong stel kon je niet bij elkaar kruipen want het bed rolde uit elkaar.

Ontbijt was zeer uitgebreid de kamer was zeer fijn en de badkamer was ook zeer fijn. Het balkon was ook goed alleen wanneer het regent niet bruikbaar. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Parkeerplaatsen waren voldoende aanwezig.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Schoon hotel met vriendelijk personeel dichtbij het strand.
    • Comfort Kamer

Parkeerplaatsen beetje krap maar fijn dat die mogelijkheid er is.

Het ontbijt was heerlijk met een zeer uitgebreide keuze. De kamer gezellig, met balkon, badkamer klein maar prima en het geheel heel schoon. De mogelijkheid om een Nespresso apparaat te huren met cups tegen een vergoeding van €5. Rituals producten in de badkamer heerlijk. Een verstelbaar bedlampje prima om te kunnen lezen. De bedden lagen goed. De ontbijtzaal was lekker licht en ingericht met kunstwerken en overdag diende het als galerie. De strandopgang voor de deur en een terras op het duin op 2 minuten lopen. Het gezellige centrum lopend bereikbaar binnen 5 minuten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam we komen zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Tophotel op een toplocatie

Het regenweer op de tweede dag.

De parkeerplaats was gratis en recht voor de deur. Het onthaal was hartelijk, de kamers waren ruim en verzorgd (ook voor onze hond) en het ontbijt was uitgebreid, gezellig en lekker!

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

overheerlijk !
    • Comfort Kamer

een kleine beetje afkoeling tijdens de zwoele zomernachten

Het ontbijt was heerlijk, in alle rust en met veel lekkernijen. De accommodatie, gastvriendelijkheid en de goede zorgen waren om echt van te genieten. Bedankt voor de fijne vakantie !!!

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

zeer goede dagen gehad
    • Deluxe Kamer

ontbijt zou een paar euro goedkoper mogen zijn een te kleine tv voor s'avonds

zeer dicht bij het centrum en de zee ontbijt zeer goed maar wel naar de dure kant goede busverbindingen naar andere plaatsen fietsverhuur in centrum

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

heerlijk bijkomen!
    • Comfort Plus

Ik zou het zo niet kunnen bedenken. Het voldeed prima aan onze verwachtingen! En meer dan dat!

De combinatie van alle aspecten uit de hiervoor gestelde vragen. ook fijn dat er parkeergelegenheid was bij het hotel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

• Superior Kamer

Kamermeisjes kwamen steeds te vroeg. Zelfs op dag van vertrek om half 10. Al was cheque uit tijd 11.00 en wij nog sliepen

De ligging en de ritual producten

van een week hadden we 1 dag zon maar daar kan het hotel niets aan doen. hotel erg goed.
    • Comfort Plus

het ontbijt was zeer goed en variabel hotel was schoon en fris de plek uitstekend.

Lekker uitgebreid ontbijt, dicht bij het strand
    • Superior Kamer

Enkele kamers zijn enkel per trap (langs buiten) bereikbaar.

Lekker uitgebreid ontbijt, dicht bij het strand

Personeel was zeer vriendelijk.
    • Comfort Plus

Personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Perfecte locatie om er even tussenuit te gaan!!
    • Comfort Plus

Perfecte ligging met een heerlijk ontbijt!! Kleine tip: de prijs per nacht is dikwijls zonder ontbijt!

Ontbijt uitstekend

Ontbijt uitstekend

Prima ontbijt

Ontspannend

Geen parkeerplaats bij aankomst

Ontbijt was top

Fijn met verbeterpunten

Erg gehorig, houten vloer tussen verdiepingen in oude deel

Vriendelijk personeel, fijne sfeer