Beoordelingen over Strandhotel de Horn

Previnaireweg 4a, 1759 GX Callantsoog, Nederland

#1 van de 8 hotels in Callantsoog

fantastisch hotel
    • Tweepersoonskamer I

niets. meer hier over schrijven voegt niks toe.

alles was absoluut top. Ik zie er alweer naar uit om er weer heen te gaan het personeel geweldig en met name het ontbijt zeer goed, heerlijk zelf gebakken brood en veel variatie voor op brood. Jammer dat het hotel een periode sluit in de winter, ik had zeker een bezoek in de winter willen plannen.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

heerlijk
    • Tweepersoonskamer I

Niets. precies zoals ik verwacht had.

Dit hotel is fantastisch kleinschalig. De ligging vlak bij het strand en het centrum is ook een reden om dit hotel te kiezen. Daar het centrum veel eetgelegenheden heeft is er in het hotel geen keuken. Daar kan ik inkomen. Het is de tweede keer dat ik voor dit hotel heb gekozen.

Een heerlijke plek, vlak bij zee!
    • Tweepersoonskamer I

Wij hadden geluk met boeken! Lastminute. We troffen een zeer vriendelijke eigenares/ receptioniste. De kamer was ruim , mooi uitzicht, met een zitje buiten. In dit hotel kan men gebruik maken van borden, kopjes, bestek, magnetron, koffie en thee. Dat vond ik erg luxe. Het gaf mij een ontspannen thuis gevoel. We zijn in het dorp uiteten gegaan, er was een hele gezellige vakantie sfeer, veel mensen en er was markt. Terug in het hotel weer de rust, heerlijk!

Fijn hotel, we komen graag nog een keer.
    • Tweepersoonskamer I

Aardige medewerkers: Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Prachtig, rustig gelegen hotel. Fijne bedden.Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt met vriendelijke medewerkster die alles goed in de gaten hield. Veel extra service, aan alles is gedacht.

Rustig hotel op gunstige locatie
    • Tweepersoonskamer II

In de kamer hing een hele sterke (schoonmaak?)lucht. Zo sterk dat ik er high van werd.

Locatie was super. Lekker rustig hotel met mooie tuin, prima kamers.

Goede locatie vlakbij het strand en de dorpskern, proper en...
    • Tweepersoonskamer I

- ontbreken van een bar ( 's avonds) - jammer dat huisdieren niet toegelaten zijn, maar ja dat is een keuze

Goede locatie vlakbij het strand en de dorpskern, proper en rustig gelegen, nog een echt familiehotelletje

Fijne locatie
    • Tweepersoonskamer II

De kamerschoonmaak was rond 13 uur.

Heerlijk rustige locatie, dichtbij dorp en zee. Lekker ontbijt en prima kamer en douche. Voldoende kastruimte ook bij de douche. Fijn dat je beneden koffie/thee, bestek/servies kon pakken om op de kamer iets te eten/drinken. Beneden kan je de magnetron gebruiken.

In de gemeenschappelijke ruimte staat servies en een...
    • Tweepersoonskamer I

In de gemeenschappelijke ruimte staat servies en een magnetron die je kan gebruiken en je kan met eigen eten van het terras of je kamer gebruik maken.

Een gemoedelijk en rustig gelegen hotel.

Niks.

Badkamer was niet groot maar er was meer dan voldoende kast- en laderuimte om je toiletartikelen in op te bergen. Tevens er twee lekkere stoelen en een tafeltje in de hotel.

Prima verblijf uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer I

De kamer op de bovenverdieping was gezien het weer erg warm! Geen airco aanwezig!

Super ontbijt heerlijk vers brood en bijzonder vriendelijk personeel, koffie uit de automaat was boven verwachting goede koffie.

Uitstekende accommodatie, prima ligging.
    • Tweepersoonskamer I

Mooie rustige omgeving, dicht bij dorpskern en strand. Ontbijt is goed/uitgebreid. De kamer is netjes, goede bedden, leuk zitje en tv. In de hal staat een servieskast, magnetron, koffie en thee, waar je gebruik van kan maken. Badkamer (douche) is schoon, wel klein maar verder prima.

Fantastisch ontspannen in rustig dorp
    • Tweepersoonskamer I

Kamers zijn niet groot. Ik denk dat sommige mensen de douche wat te krap zouden vinden. Je hoort soms wel eens geluiden vanaf de gang. Voor zover ik weet is er geen lift maar het is een laag gebouw dus maximaal één trap op.

Hotel had een prettige sfeer. De ontvangst was prima. Kamer was schoon. Heerlijke handdoeken. Dagelijkse schoonmaak. Alles werkt. Goede Wifi. In en rond het hotel genoeg ruimte om te zitten. Prima bedden. Goed ontbijt. Rustige omgeving. Je hoort de vogels zingen. Het is vijf minuten lopen naar het dorp Callantsoog en tien minuten naar zee. Meer dan genoeg gratis parkeergelegenheid bij het hotel, wat een luxe. Er is zelfs een fietsenstalling.

hebben ons prima vermaakt

voldeed aan de verwachting

ontbijt was prima kamer was niet groot maar verder prima als we nog een keer boeken kiezen we voor een kamer op de begane grond ivm het zitje buiten

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Ons verblijf heeft ons goed bevallen.
    • Tweepersoonskamer I

In het hotel viel me niets tegen. Is gewoon top.

Ontbijt was goed en de kamers waren erg mooi en netjes. Iedereen in het hotel was ook heel erg vriendelijk. Ze zijn heel erg gastvrij. We werden op onze wenken bediend. Hotel ligt heel erg mooi en de omgeving is heerlijk rustig. Dorpje is net genoeg te doen om er een paar dagen om te krijgen.

een paar hele fijne dagen gehad:)
    • Tweepersoonskamer I

een plantenbak o.i.d. buiten bij het zitje. zodat je niet gelijk naast de buren zit.(viel niet tegen maar meer als een tip)

een heerlijk ontbijt.!! heerlijk rustige omgeving en toch dicht bij het centrum en het strand.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Prima hotel aan zee
    • Tweepersoonskamer I

Bij het uitchecken werd niet gevraagd naar onze ervaring terwijl ik bij inchecken vertelde dat we vanwege de slechte staat van de kamer bij het Fletcher hotel na 15 min zijn vertrokken.

Nette kamers, uitgebreid ontbijt. Dicht bij het strand

• Tweepersoonskamer I

De Temperatuur op de kamers was wat aan de warme kant

Door de eenvoud was het stijlvol, vriendelijk personeel, zeer goed ontbijt. kortom een hotel om nog eens terug te komen.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

We voelden ons thuis in dit goede hotel.
    • Tweepersoonskamer I

Het weer, maar dat valt buiten de voorzieningen van het hotel. (HaHaHa)

De faciliteiten voor een kopje koffie/thee enz. op de gang; kopjes, bestek etc.; magnetron om zelf iets klaar te maken om te drinken of te eten.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Goed hotel zonder restaurant alleen met ontbijt dichtbij dorp en strand.
    • Tweepersoonskamer I

Kamers zijn gehorig, boven op de douchekastjes en de muren van de douche was niet schoon gemaakt. Het is een rookvrij hotel zelfs op het terras, helaas staan de rokende gasten voor de voordeur te roken.

Rookvrij hotel, op loopafstand van het dorp en het strand, rustige ligging, kamer en de douche aan de kleine kant wel netjes met gelegenheid tot buiten zitten, voldoende kastruimte met kluisje, waterkoker en tv. In de hal een magnetron voor algemeen gebruik aangezien er geen restaurant is in het hotel, ook was er service op die plek met koffie en theezakjes. Het ontbijt was goed verzorgd en de koffie smaakte prima. Er was een terras met ligstoelen.Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

was een goed verblijf ,lekker dicht bij het strand.
    • Tweepersoonskamer I

Had wel verwacht dat je iets kon drinken bij aankomst.

Het ontbijt was heel erg goed,en dat je het servies goed kon gebruiken op de kamer.wel een beetje gedateerd het hotel.

Fijn verblijf en getroffen met het weer.
    • Tweepersoonskamer II

Ietwat gehorige kamers. Bijv. met TV-geluid. Badkamer wel wat klein en graag normaal toiletpapier.

De zelf te vullen koelkast. Mooie lichte kamer met schuifpui. Prima bed. Prima ontbijt. Dicht bij centrum Callansoog.Mooie rustige omgeving met prachtig uitzicht.

Een geweldige vakantie gehad, een mooie ligging v.h. hotel.
    • Tweepersoonskamer I

Een gehorig gebouw. De stilte tijdens ontbijt.

Prima ontbijt. Alles netjes en schoon. Slechts 10min. lopen naar het strand, of naar het dorp. Oase van rust, ondanks de vele toeristen aan het strand. Voldoende parkeerplaats. Geen honden. Kleinscha

Prettig verblijf in een qua prijs-kwaliteit verhouding gunstig geprijsd hotel.
    • Tweepersoonskamer I

De kamer was erg warm. Dekbed was ook erg warm. Wellicht is het een idee om standaard een ventilator op de kamer te zetten en in de zomer een minder dik dekbed op het bed te doen.

De kamer was schoon, dat gold ook voor de badkamer. Fijne handdoeken en lakens van katoen.

Verblijf was verder goed ,mooi dorp strand en fietsomgeving .
    • Tweepersoonskamer I

De wc te krap tussen muur en douchcel ,een beetje fors iemand krijgt zijn achterwerk niet schoon . En ik werd elke morgen met rugpijn wakker (geen idee of de matrassen nog wel goed zijn ). In de stoeltjes hou je het niet lang vol met tv kijken ,zodat je vanzelf wel op bed gaat liggen .

Ontbijt was top! Dit was voor ons een eerste keer in een hotel . Een hele week in dat kamertje ,is niets voor ons . Het was gewoon elke dag verplicht er op uit .s'avonds ook niets te beleven in het hotel ,ook al verleend zich het restourant zich er wel voor .(geen bar los en geen gezellige muziek op de achtergrond ). De uitzicht in de tuin hadden we na een paar dagen ook wel gezien . We zijn appartement of challet gewend . Dus volgende vakantie toch maar weer zoiets huren . Personeel enzv was top .

Prachtige locatie met heerlijke bedden
    • Tweepersoonskamer II

De badkamer is aan de kleine kant en we hadden misschien iets extra's verwacht qua bijv wellness vanwege de hoge prijs

Heerlijke bedden, goede locatie want het strand is vlakbij en veel keuze bij het ontbijt. Voor de rest was alles heel schoon!

• Tweepersoonskamer II

Prima ligging, dicht bij strand en centrum. Heerlijk rustig. Fijne kamer, netjes en schoon, goede bedden, badkamer is klein, maar functioneel. Ontbijt is uitgebreid en goed. Een aanrader!

Goede bedden, lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer I

Stoelen op de kamer waren erg oncomfortabel. Er was geen fatsoenlijk bureau. Alleen een extra bed??? Het vervelendeste was dat er geen horren waren. En erg veel muggen.

Goede bedden, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer I

Er viel niets tegen. We hebben alleen maar genoten. Zelfs het weer werkte aan alle kanten mee.

In één woord: fantastisch! De ligging van het hotel, de sfeer die er hangt, vriendelijk personeel en de rust is een verademing. Ontbijt ruim voldoende het feit dat er bestek beschikbaar is om iets te eten op je kamer is een grote plus. Er is zelfs een magnetron om maatlijden op te warmen. Het hotel is een prima uitvalsbasis voor mooie fietstochten of gewoon een lekkere luie dag aan het strand.

Te doen voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer II

Oudbollig hotel, erg warm op de kamer! Wel lekkere bedden en een fijne douche maar vieze wc pot! Belachelijk grote vuilnis emmer in de kamer. We misten balkon! Prima voor 1 nacht! Ontzettend chagarijnige man bij receptie! Vrouw erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

De Horne te Callantsoog is een hotel dat haar sterren volledig verdient.

Niets'De Horne'

De kosten van het ontbijt worden apart berekend. Voor twee personen: 20 euro per ochtend. Kwaliteit van het ontbijt: heel goed.

Prima hotel op goede locatie
    • Tweepersoonskamer I

Het was erg warm op de kamer, ook s ochtends al.

Een prima hotel op een goede locatie. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. De kamer was ruim en schoon. Een kleine badkamer, maar zag er mooi en schoon uit. Het ontbijt was ook goed, met een heerlijke verse fruitsalade.

Prima en gezellig hotel in direkte omgeving bruisend Callantsoog.
    • Tweepersoonskamer I

Misschien airco op de kamer zou prettig zijn geweest maar met schuifpui open was het goed uit te houden.

Gezellig hotel met huiselijke sfeer. Mooi en rustig gelegen maar wel op loopafstand van bruisend dorpsplein. Buiten uitgebreid ontbijten met uitzicht op meer was een genot! Service: koffie/thee kun je zelf zetten op hotelkamer. Evt. maaltijd opwarmen in magnetron ook geen probleem.

Goede plek om te vertoeven
    • Tweepersoonskamer I

De zitstoelen op de hotelkamer zaten slecht. Advies zorg voor betere kwaliteit waardoor je het langer uit kan houden op de zitstoelen

Prima hotel met goede ligging t.o.v. centrum Callantsoog.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Ontspannen en comfortabel verblijf vlakbij zee in landgoedsfeer.

Eigenlijk niets.

Mooi gelegen aan vennetje. Soepele houding tav eigen voedsel/ drank ( oa micro oven/ koelkastje ter beschikking. Zitje bij appartement en ligstoelen bij hoofdgebouw. Uitstekende koffie.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Een top hotel om volledig te ontspannen en tot rust te komen.

Niets valt tegen.

Accomodatie is op loopafstand van het gezellige dorpje. Met veel toppe restaurants. De zee en het strand zijn dichtbij. Fietsen door de duinen richting Den Helder is super. De bedden zijn van topkwaliteit.

Heerlijk genoten !!!!!!! in een rustige omgeving
    • Tweepersoonskamer I

Ligging bij het dorp en het strand en de ligging van onze kamer met uitzicht op het grote mooie veld met de vijver, heerlijk !!!! en de aanwezigheid van het diverse eet en drinkgerei.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

goed maar niks bijzonders.
    • Tweepersoonskamer I

wij vonden de prijs kwaliteit verhouding niet helemaal kloppen. 95 euro voor 1 overnachting is echt te duur voor wat je krijgt. wij hebben wel eens voor veel minder in een hotel gezeten met Jacuzzi en alles erop en eraan.

De kamers waren erg klein, en de badkamer kon je je kont niet keren.

Mooi gelegen, vrij uitzicht, rust. Een mooi hotel, eenvoudig maar prima om te verblijven.
    • Tweepersoonskamer I

Helaas het gedrag van de bezoekers viel ons tegen. Het luid praten in de gang en het laten knallen van deuren. Dat vonden wij erg vervelend, zeker in de nacht.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Goed hotel

Geen opgave.

Het hotel ligt lekker dicht bij het strand en bied eigen parkeerruimte voor hotelgasten. De bedden lieten zich goed beslapen en er was keuze genoeg bij het ontbijt. We hadden ook een eigen koelkast op de kamer, ideaal. Behalve het strand is natuurgebied het zwanenwater ook in de buurt om door te wandelen. Echt een aanrader! Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima korte vakantie, jammer dat het weer niet helemaal meewerkte.
    • Tweepersoonskamer I

Het toilet was wat aan de lage kant. Misschien helpt een wandbeugel om het gaan zitten en weer opstaan wat comfortabeler te maken.

Prima ontbijt, zeer uitgebreid en voor elk wat wils. Prettige kamer met eigen terraszitje.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Goede locatie als uitvalsbasis voor een weekendje zon, zee en strand.
    • Tweepersoonskamer I

Tegen is niet de juiste opvatting. Een gezellige plekje om na een wandeling even op adem te komen is er niet. Het zitje naast het ontbijtrestaurant nodigt niet echt uit. Vriendelijk personeel maakt wel weer een hoop goed. Prijs/kwaliteit is op het randje.

Zeer vriendelijk personeel. Kamers zeer schoon. Strand/duinen en dorpsplein echt op maar een paar minuutjes.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

mooie verblijfplaats, zeker bij mooi warm weer.
    • Tweepersoonskamer I

het was abnormaal koud voor de tijd van het jaar, zelfs als we vroegen om de verwarming hoger te zetten, was het er toch maar frisjes op de kamer. slechte isolatie van geluid, ik hoorde het geluid van de andere kamer: praten, douchen, kastdeur open en toe..

goede locatie, lekker ontbijt, gemakkelijke parking, prachtig uitzicht, douche met heel veel waterdruk.

Prima bestemming voor weekend uitwaaien, van de zon genieten, duinwandelingen maken
    • Tweepersoonskamer I

Kleine badkamer, geen bar voor afzakkertje, overigens wel consumpties verkrijgbaar

De locatie t.o.v. dorp en strand is uitstekend, een zeer prima ontbijt, kamer was zeer schoon en in erg nette onderhoudsstaat.

Topverblijf voor een heerlijk rustig weekend weg.
    • Tweepersoonskamer I

Sommige deuren naar het buitenterras waren gesloten. De kamersleutel past niet op die deuren. Om dan koffie (betaald) op het terras te krijgen moest je eerst door je kamer en de hal om bij de balie te komen waar je koffie kan bestellen voor op het terras. Dan weer helemaal terug door de hal en de kamer naar buiten. De gratis koffie/thee voor op de kamer mag daar niet genuttigd worden.

Heel goed ontbijt. Goede kamers en vriendelijk personeel. Schoon en comfortabel. Helemaal goed als je wilt wandelen en naar de zee wilt. Kamer is niet al te ruim maar met wandelen/fietsen/zee als doel zit je daar niet veel. Wifi, tv en koelkast op de kamer. Koffie en thee gratis op de kamer, aanwezig in de hal is een magnetron en borden/bestek kun je pakken als je op je kamer wil ontbijten/eten. Lekker rustig buiten zonnen op ligbedden op het terras. Stille omgeving en veel wandelmogelijkheden. Callantsoog heb je wel gezien in een dag maar daarbuiten zijn meer leuke plaatsen. Restaurants zijn goed en betaalbaar.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Hotel in een rustige fijne omgeving voor lekker ontspannen uitje
    • Tweepersoonskamer I

Iets uitgebreider ontbijtbuffet en misschien betere matras (maar die werden al vervangen hoorden we bij de receptie bij aangeven)

Dichtbij t strand en dorpje en ruime kamer, voorzien van waterkoker en faciliteiten voor koffie/thee en n koelkastje

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Rust en ruimte
    • Tweepersoonskamer I

Jammer dat vanaf volgende week het hotel voor de winter maanden zijn deuren sluit.

Prima kamer met goede bedden. Ondanks de aangrenzende trap wienig last van geluiden. Goed ontbijt in een zeer ruime tijds limiet. Komen zeker een keer terug.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

*Uitzicht kamers aan de achterkant erg mooi op gras, bomen...
    • Tweepersoonskamer I

Iets meer variatie in ontbijt

*Uitzicht kamers aan de achterkant erg mooi op gras, bomen en water. *Op mijn verzoek kreeg ik meteen een kamer aan de achterkant. *Zeer rustige omgeving

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Wat een geweldig goed hotel.
    • Tweepersoonskamer I

Er was niets wat tegen viel.

Een geweldig comfortabel hotel, met een hele goede sfeer. Ook toen het een middag regende waren wij zeer tevreden. Goed zittende stoelen op de kamer. Een schuifdeur naar buiten , een privé zitje waar we heerlijk in de zon hebben gezeten. Prima bedden! Een badkamer waar aan alles was gedacht. Genoeg ruimte om je spullen neer te zetten. In de kamer een klein koelkastje en een safe. Die hoefde je niet apart te huren. Nee, dat zat er gewoon bij in. Op de gang allerlei serviesgoed en theezakje, koffie etc. wat je kon gebruiken. Op de kamer een waterkoker. Gratis parkeerplekken. Op loopafstand van het strand, winkel en restaurants. Ja, wat moet ik verder zeggen. O ja, het ontbijt. Heel goed, ruime keus!!Heel vriendelijk personeel, die steeds goed in de gaten hielden wat er aangevuld moest worden en wanneer er afgeruimd moest worden. Wij gaan er zeker nog eens naar toe.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Rust, ruimte, vriendelijkheid, ontspannen sfeer. Goed om nog eens terug te komen.
    • Tweepersoonskamer I

Locatie is heel goed zo vlak bij het strand, centrum en toch rustig. Badkamer netjes schoon, ook in de hoekjes. Mooie omgeving, ontspannen, huiselijke sfeer in het hotel. Beschikken over een waterkoker en thee vind ik een grote luxe!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

prima hotel op een prachtige locatie
    • Tweepersoonskamer I

Bij het ontbijt waren meerdere tafels op de mooiste posities gereserveerd. Dat gaf ons als gast geen prettig gevoel. Wij konden geen enkele ochtend zitten waar we wilden.

De locatie is perfect. Vlakbij het strand en vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Een aanrader voor strandliefhebbers
    • Tweepersoonskamer I

de gehorigheid op de kamer beneden van met name de bewoners van de bovenverdieping was een minpuntje

Ontbijt was uitstekend verzorgd. De ligging op korte loopafstand van het strand is ideaal.

Prima kamer met heerlijke bedden.

de kleine hoofdkussens.

Prima kamer met heerlijke bedden. Geweldig ontbijt, vriendelijk personeel. Heerlijk dat er geen honden worden toegelaten.

De ligging van het hotel

De ligging van het hotel

Het was een kort verblijf maar alles was prima

Geen

Ontbijt was prima de kamer was schoon goede bedden

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fijn hotel, prima basis voor strandwandelingen en dorp.
    • Tweepersoonskamer I

Fijne kamer met schuifpui, fris, schoon, vriendelijk en ook nog eens een prima ontbijt.

uitstekend
    • Tweepersoonskamer I

eigenlijk heb ik daar geen opmerkingen over. Was prima

Prima kamer en voor het ontbijt in een mooie ruimte met een mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Van genoten, mooie omgeving

Badkamer was erg klein

Ontbijt prima, ook de ruime tijd dat het beschikbaar was

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Mooie kamer met lekker bedden en het onbijt is uitstekend verzorgd.

Heerlijke bedden

Locatie, kamer en ontbijt top!
    • Tweepersoonskamer II

Locatie, kamer en ontbijt top!

Perfect hotel!
    • Tweepersoonskamer I

Alle voorzieningen: magnetron in hal, bestek, glazen te gebruiken op de kamer. Perfecte locatie. Zeer vriendelijke eigenaren/medewerkers.

Tophotel

Tophotel

Heerlijke relaxte vakantie gehad !
    • Tweepersoonskamer I

Rustig gelegen hotel aan de rand van het dorp en op loop afstand van centrum en strand.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer I

Het ontbijt is erg lekker en gevarieerd!

Prachtig rustig gelegen!
    • Tweepersoonskamer II

Last minute geboekt, boven kun je niet buiten zitten , volgende x eerder boeken

Ontbijt, schoon,mooie lokatie

Prina

Goed ontbijt

Super!!
    • Tweepersoonskamer I

Het ontbijt was prima,het hotel goed en rustige omgeving,kortom prima verblijf!!!!!!

Leuk hotel op een leuke locatie
    • Tweepersoonskamer II

Was geen bar of iets waar je iets te drinken kon halen.

Het ontbijt was goed.Locatie uitmuntend

We hebben het heerlijk gehad
    • Tweepersoonskamer I

Het ontbijt was uitgebreid en verse producten.

• Tweepersoonskamer I

Een kamer op de beneden verdieping

Ontbijt was prima.uitzicht op de tuin was geweldig

prettig en rustig hotel
    • Tweepersoonskamer I

rustig gelegen, ontbijt was prima en schone kamers, ook koffie en thee voldoende aanwezig voor op de kamer

geweldig!
    • Tweepersoonskamer I

de badkamer is ietwat klein maar wel heel schoon

superschone kamer! goed ontbijt. mooie kamer.

Ontspannen

Geen Airco in de kamer

Ontbijt en geen muziek bij het ontbijt in de zaal

Niets!!!!

Ontbijt voortreffelijk alsmede de accomodatie

Een aanrader.

Niets. Alles was top.

Mooie locatie,dichtbij strand,natuur en Callandsoog. Echt een aanrader voor mensen die houden van rust en de natuur.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Top verblijf