Beoordelingen over Strandhotel Scheveningen 3-sterren

Zeekant 111, 2586 JJ Scheveningen, Nederland

#3 van de 26 hotels in Scheveningen

Goed, qua prijs wel voor herhaling vatbaar
    • Budget Tweepersoonskamer

De tv was defect Sommige dingen mogen wel vernieuwd worden zoals het tapijt op de kamer Betaling ging lastig omdat er perse een creditcard nodig is

Goed ontbijt, lekker dicht bij het strand

Zeer goede keuze!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eigenlijk niets alleen jammer dat ze de boulevard voor de deur aan het verbouwen zijn maar daar kan het hotel niets aan doen

Vriendelijk personeel en het ontbijt

Heerlijk verblijf op een top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hele kleine badkamer, geen koelkast op de kamer, geen airco.

Mooie kamer, prima ontbijt, mooi uitzicht op zee, aardig personeel, schoon en leuk ingericht hotel.

Het waren 3 fijne nachten
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Helemaal Niks. Als er wat tegen viel is dit niet aan het hotel. We waren voor 3 overnachtingen buiten de hotel kosten 60 euro kwijt aan pakeergeld.

De 60 euro éxtra voor kamer met zeezicht waren dit meer dan waard.

Top ! Heerlijk verblijf en een lekker ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

Ik ben een stofzuig freak en ik vond dat de kamer iets beter gestofzuigd kon zijn ,vooral de hoekjes en plinten .

Het was een gezellig hotel de kamers niet zo groot maar alles was aanwezig , al met al zou ik het weer boeken als ik naar scheveningen ga.

Klein maar gezellig en net hotel.

Direct aan de boulevard en op loopafstand van de Pier, bioscoop Pathe en casino. Parkeren in de Zwolse straat ook op loopafstand.

Gemoedelijk, vriendelijk personeel, goed ontbijt, kleine maar nette kamer. Zeezicht aangevraagd ivm trouwdag maar helaas. Gratis koffie verkrijgbaar. Gezellig hotel.

we hebben een heerlijk ontbijt gehad met meer dan genoeg...
    • Budget Tweepersoonskamer

we hebben een heerlijk ontbijt gehad met meer dan genoeg keuze en alles was heerlijk vers. zeer vriendelijk personeel en een hele fijne kamer echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

helemaal top

alles eigenlijk de aanblik, de sfeer, de locatie, fijn personeel en de huiselijke inrichting met overal mooie verse bloemen in mooie vazen en potten, parking voor de deur met voucher van hotel.

Heerlijk!

Het weer, maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen.

Ontbijt was heel goed. Ook onze kamer was lekker groot en een hele mooie badkamer. Gratis koffie- en theevoorziening ook een voordeel.

Waren fijne en ontspannende dagen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De werkzaamheden aan de boulevard, deze zijn zomer 2019 gereed.

De ligging, dicht bij alle faciliteiten en openbaar vervoer. Ontbijt was prima. Continu de mogelijkheid om verse koffie en thee te pakken. (kosteloos)

We hebben heerlijke dagen doorgebracht in dit hotel!

Het ontbijt is oké, brood en vruchtensap leek op een A merk uit een goedkope supermarkt. Kan beter voor weinig lijkt mij. De fauteuiltjes op onze kamer de luxe zijn aan vernieuwing toe, echt versleten waardoor weinig zitcomfort.

Uiterst vriendelijke en ontspannen sfeer, prachtige locatie. Zeer behulpzaam personeel.

Fijn dagje uit geweest!
    • Budget Tweepersoonskamer

Géén koffie op de kamer kunnen drinken, maar werd vergoed dat het beneden in de hal wel kon.

Zeer goed ontbijt. Goede ontvangst en medewerking. Prima bedden!

Geweldig verblijf gehad!

Geen airco op de kamer.

De ligging van het hotel is erg goed tov het strand en het centrum. Het personeel was erg vriendelijk, we voelden ons welkom en werden prettig geholpen. Ontbijt was uitgebreidt en lekker.

Geweldig.

Zou het niet weten.

Ontbijt was prima, kamers waren heel schoon, personeel heel vriendelijk, Heerlijke interieursfeer in het hotel alsof je een kasteel komt binnen gewandeld. Wij waren heel tevreden.

Vanaf het eerste moment een heerlijk thuis.

Badkamer was heel schoon , maar minimaal.

Een stijlvol rustpunt vlakbij de extreme standdrukte. Ontbijtbuffet was royaal, zonder overdaad en bijna geen verpakte dingen.

Het was een heerl;ijk ontspannen en zonnig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

jammer dat er geen lift aanwezig was. Echter dit werd goed gemaakt door hulp van personeel. Chapeau. Het gemis van een lift weerhoudt ons er niet van nog eens te boeken en te komen.

Kamers , koffieservice en ontbijt alles geweldig met vriendelijke en gastvrije gastheren en dames

Een fijn hotel die je een huiselijk gevoel geeft.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De badkamer was wat aan de kleine kant.

Het was een fijne grote kamer met zeezicht aan twee kanten omdat het een hoekkamer was Het openbaar vervoer is op loopafstand. Ook omdat het hotel dicht bij alle uitgaansgelegenheden ligt. Dat het een rustig hotel is.

Ontbijt was heerlijk.
    • Budget Tweepersoonskamer

Er waren werken bezig vlak voor het hotel op het stand.

Ontbijt was heerlijk. Personeel heel vriendelijk. Er was steeds gratis koffie ter beschikking. Als de werken aan de boulevard klaar zijn, komen we zeker nogeens terug.

Prima lokatie, heerlijk dicht bij het strand en met de tram...

‘S morgens vroeg veel lawaai vanwege de bouw op de boulevard

Prima lokatie, heerlijk dicht bij het strand en met de tram zo in hartje centrum Den Haag

We hebben een goede overnachting gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer

We hadden een budgetkamer en geen uitzicht. We keken op een brandtrap. Maar voor 1 nachtje was het prima, omdat we er alleen maar sliepen.

Het ontbijt was prima, niet overdadig maar er was genoeg. Ook de bedden waren goed. De kamer was ruim genoeg.

Relaxed hotel zonder overbodige luxe.
    • Budget Tweepersoonskamer

De transportband van de toaster in de ontbijtzaal loopt aan en gaf de hele tijd een storend hoog slijpend geluid.

Je kan overheerlijke koffie pakken, ook kan je voor €20,- per dag als er plaats is voor de deur parkeren met een kaart van het hotel.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

• Budget Tweepersoonskamer

De badkamer incl. toilet was klein. Maar zag er erg netjes uit. Goed te doen.

Aardig personeel. Alles zag er netjes en schoon uit. Het ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

leuk hotel op een fantastische locatie

Ontbijt was qua keuze beperkter dan wij gewend zijn er heeft het hele weekend hondenpoep voor onze deur gelegen jammer dat het buiten het hotel een bouwput is (kan niemand natuurlijk iets aan doen)

gemoedelijke sfeer van het hotel

Top locatie, uitstekend hotel!
    • Budget Tweepersoonskamer

De prachtige ligging aan het strand. De inrichting van het hotel is ook erg mooi, beetje klassiek Engels. Alles is erg netjes, en vriendelijk personeel.

Mooi authentiek hotel;
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer was piepklein. Als je, je zelf wilde afdrogen moest de deur naar de slaapkamer open anders lukte het niet. Echter alles zat erin toilet, douche en wastafel. Het uitzicht was een bouwput omdat ze precies voor de deur met de boulevard bezig zijn.

Mooi authentiek hotel; mooie ontbijtzaal. Fijne ligging. Mooie zitkamer met lekkere koffie en thee voor de gasten.

Leuk hotel voor een nachtje Scheveningen

een regeling met betrekking tot parkeren zou geen slecht idee zijn. nu hangt het allemaal een beetje van toeval af waar je kunt staan met je auto.

het hotel heeft beslist een eigen karakter. het ontbijt was lekker en keurig verzorgd

Een leuk en gezellig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hebben ontzettend genoten van dit hotel. Mijn vrouw en ik waren zoveel jaar samen en had dingen geregeld. Het personeel heeft alles netjes op de kamer neer gezet. En zelf de communicatie met hun was top. Onze hotel kamer op de bovenverdieping nr 15. Was een soort appartementje. Heel knus en een kijk op de zee. Het ontbijt was zeer lekker. Dankjewel voor een prachtig verblijf. En als we weer terug komen naar Scheveningen zeker weer in dit hotel en hopend op nr 15 :).

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Heel goed.

Zie verhaal hier boven.

Ontbijt was heerlijk. Kamer was klein. Wc is weleenswaar klein dus zitten op de WC kan net. Maar probleem is de toilethouder. Hij is te groot met als gevolg dat je je bijna je bezeert aan blote huid als je op toilet gaat zitten. Deze zou ik vervangen voor een simpele kleine. Maar het was echt super goed voor elkaar hoor! Ook personeel was erg vriendelijk.

een sfeervol hotel, fantastische gesitueerd, waar je je prettig voelt. voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer was wat aan de kleine kant, maar zeer schoon en alles wat nodig is is aanwezig. voor ons dus geen probleem.

De hartelijke omgang van de hotelmedewerkers met de gasten, het goede ontbijt in een mooie serre met uitzicht op zee en de pier. de sfeervolle ambiance van de authentieke ontvangsthal, het gezellige zitje. en wat een geweldig extraatje, koffie en thee gratis. Het hotel heeft een speciale uitstraling tussen alle hoog- en nieuwbouw.

Zeker een hotel om aan te raden!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Badkamer krap, maar wel efficiënt ingericht met veel ruimte om spullen neer te zetten.

Gezellig hotel, goede voorzieningen, mooie ligging, vlak bij openbaar vervoer, vriendelijk personeel, mooie kamer met uitzicht op zee, prima ontbijt.

Prachtige locatie!

Toilet en wc waren verstopt en daar werd niets mee gedaan! Toch jammer!

Prachtige locatie! Jammer dat de boulevard nog niet klaar was. Mooi hotel, aardig personeel! Familiekamer was groot!

Fijn verblijf!
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt was prima. Vooral prijs/kwaliteit verhouding was goed. We hadden een budgetkamer geboekt. Alleen het uitzicht was budget. De rest was allemaal goed. En erg fijn dat je niet alleen op je kamer hoeft te verblijven maar dat je ook in de huiskamer spelletjes kan doen of een kopje thee of koffie zelf kan tappen.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Mooi hotel met veel authentieke elementen van vroeger.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Mooi hotel met veel authentieke elementen van vroeger. Hotel ligt mooi gelegen aan het strand. Ontbijt is prima met een mooi uitzicht op het strand. prijs qualiteit verhouding is prima.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goed hetgeen wij de vorige keer ook al hadden geconstateerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

de douche-toilet ruimte is erg krap bemeten. Netjes wassen en tandenpoetsen is zonder te knoeien, gezien de krapte tussen wastafel en deur, niet mogelijk.

De ligging is perfect, het ontbijt prima en de ontvangst vriendelijk

Prima ontbijt en heel fijne kamer en bad kamer.

Een klein punt, wasbakje op de badkamer was wat smal.

Prima ontbijt en heel fijne kamer en bad kamer. Wij zoeken altijd hotels waar huisdieren niet zijn toegestaan, dus prima hygiëne!! Heel fijn personeel.

het was heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

badkamer wat aan de kleine kant. kamers moeten wat opgepimpt worden. Als je in het hotel binnenkomt zou het gezellig zijn als daar ook een paar stoeltjes staan, en je er een kopje koffie kunt drinken. waar nu de koffie staat is zo achteraf.

De locatie is erg goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het pand is al wat ouder en ietwat gehorig.

De locatie is erg goed. Direct aan de boulevard. Bedden liggen prima. Het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is goed verzorgd alleen het gebakken ei ontbreekt.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Geweldig! We komen zeker weten nog eens terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Zoals ik al zei badkamer mocht iets groter zijn!

De ligging, mooie schone kamers (badkamer mocht iets ruimer zijn), vriendelijk personeel, koffie alle soorten hele dag verkrijgbaar, ontbijt uitgebreid, automaat met drank, chips of zoet normale prijzen!in mail gevraagd of ik een kamer met balkon mocht en die kreeg ik ook!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Superverblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij hadden kamer 15. Het was net een klein apartementje. De hele dag door gratis koffie beneden. Krantje erbij of een spelletje doen. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

heerlijk ontspannend
    • Budget Tweepersoonskamer

Niet iets dat hen aan te rekenen is, maar men zou op een website melding kunnen maken van het feit dat er voor de deur verbouwd wordt. Dat geldt op dit moment voor de hele Scheveningse boulevard.

het ontbijt was fantastisch. Veel keus en kleine hoeveelheden die snel werden aangevuld als het opraakte. daardoor blijft alles lekker vers. Lekker vers fruit.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Was vroeger een vakantiehuis voor de rijken.

Geen negatieve punten.

Was vroeger een vakantiehuis voor de rijken. De sfeer van vroeger is bewaard gebleven, gezellige inrichting en sfeer. Vriendelijke ontvangst. Goed verzorgd ontbijt. ( als er ook nog scambled eggs en spekjes bij waren geweest was het helemaal perfect geweest). Zeer nette en schone badkamer. De hard plastic bekertjes bij de wastafel zaten in een houdertje, mooi systeem!Je kon pakken wat je nodig had. Mooi uitzicht. (Er werd gebouwd op de boulevard maar vanuit de eetzaal had je toch gewoon uitzicht op zee) De hele dag door gratis (bonen)koffie en thee.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prachtige locatie, enthousiast personeel en lekker ontbijt!

Ontbijt was zeer goed. Helaas was er door verbouwing van de promenade niet de mogelijkheid te parkeren bij het hotel en kwamen er extra kosten bij voor parkeren elders (vonden we overigens geen probleem, maar had wel gemakkelijk geweest als we dit v.t.v. wisten). Ook werden we op maandagmorgen gewekt door de bouwvakkers die de straat gingen openbreken (ook dat vonden wij uiteindelijk geen probleem, maar ook dat mocht wel gemeld worden).

Zowel het ontbijt als de kamer waren zeer goed.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

'S avonds na 10.00u geen drankjes/bar meer open. Gelukkig wel automaat. Met koele blikjes bier enz. EN parkeren. Dit was gelukkig gratis van nov tot 1 maart. Maar in hoogseizoen erg duur denk ik.

Zeezicht en lekkere ruime schone warme kamer. We waren er in januari.

GOED en aangenaam.

geen negatieve opmerkingen

Ontbijt was meer dan voldoende en verzorgd; de ons toegewezen kamer heel ruim. Leuk was ook dat je doorheen de dag, vrij en gratis water, koffie en thee kon nemen als je daar zin in had.

matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen lift, matig ontbijt, meer een B&B dan een hotel. Geen mogelijkheid om te dineren of te lunchen. Geen koelkast op de kamer. Geen roomservice. Uitzicht bedorven door werkzaamheden.

De gastvrijheid en vriendelijke medewerkers.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was super, ruim, schoon en netjes, maar buitenom het hotel gelegen. Achteraf vond ik dat alleen met jong kind toch raar gevoel geven.

De gastvrijheid en vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

we hebben een fantastisch weekend gehad in strandhotel scheveningen! Top.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

ik had geen wifi, mijn partner wel

we hadden een geweldige kamer met uitzicht op zee, was van alle gemakken voorzien en zeer ruim. ontbijt was ook super! het is een schitterend oud karakteristiek hotel, doet heel sfeervol aan.

Musical weekend in familie hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

De gezellige eerste kamer en de entree. Een echt familiehotel,met "gezellig" ingerichte openbate ruimtes. De slpkmr was netjes maar niets bijzonders, maar hier waren we alleen om te slapen. Debadkmr was helemaal nieuw en ook zeer netjes. De medewerker Bianco is zeeer vriendelijk hij probeert t verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Sfeervol, keurig net hotel met vriendelijk personeel.

Niets viel er tegen

Karateristiek hotel. Vriendelijke ontvangst. Nette zuivere, wel wat kleinere kamer, maar alles heel functioneel ingedeeld. Alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Heerlijk verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De badkamer was erg klein. Maar voor een paar nachten goed te doen.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht vanuit de kamer was prachtig. Het was schoon.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Heerlijk genoten ! Ook de musical De Leeuwenkoning was geweldig !

Jammer dat er momenteel werken uitgevoerd worden aan de boulevard.

Het hotel heeft een mooi, oud interieur met veel hout. Ons appartement was dan weer modern en heel smaakvol ingericht. We kregen gratis koffie en warme chocomelk aangeboden. Het uitzicht op zee vanuit het restaurant was mooi en het ontbijtbuffet uitgebreid en heel lekker.

Super keuze!

Misschien gemakkelijker fietsen kunnen huren. Zonder toeslag bij het hotel.

Persoonlijke sfeer in een knus hotel, ondanks dat Scheveningen 'schreeuwerig' kan zijn. Prima kamer, heerlijk ontbijt met super uitzicht.

Heerlijk! Komen zeker terug

komkommer bij ontbijt zag er niet vers uit. Zoiezo wat meer rauwkost was lekker geweest

schone kamer. heerlijk bed. lekker ontbijt. vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Vriendelijk personeel, fijne bedden, prima ontbijt en top...

Vriendelijk personeel, fijne bedden, prima ontbijt en top locatie overall. jammer dat ze bezig zijn met verbouwen / renovatie precies voor het hotel

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Fijne kamer, vriendelijk personeel, heerlijk verblijf.

bank kon je niet goed op zitten, alleen onderuit hangen. beschrijving wekkerradio niet aanwezig waardoor niet kunnen gebruiken. geen kopjes/glazen in kamer aanwezig (in koffiecorner gehaald). werklui onder ons slaapkamerraam.

nette badkamer ruime 2 kamers koffiecorner lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Leuke pittoreske accommodatie aan het strand van Scheveningen, dicht bij de pier en Circustheater
    • Budget Tweepersoonskamer

Er werd ons geen wifi aangeboden, maar we hebben hier verder ook niet meer naar gevraagd. Voor 1 nacht geen probleem

Leuke pittoreske accommodatie recht aan het strand van Scheveningen. Als je de 'gewone' hotels wel een beetje gezien hebt, dan is dit een hele leuke afwisseling! Het is een oud hotel (op de buitenkant stond 1916), maar is wel recentelijk nog gerenoveerd, dus wel netjes en schoon. Het heeft een oude en knusse uitstraling. Ook het ontbijt was heel goed.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Gezellig knus hotel, centrale ligging en vriendelijk en behulpzaam personeel, aanrader

Niet kunnen ontdekken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime kamer (27) was m.i. Onlangs gerenoveerd.Hotel ligt centraal en vanaf 1 november kun je gratis parkeren op parkeerplaats het zwarte pad (100 meter).Ontbijt was prima. Hier komen we zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

• Budget Tweepersoonskamer

er werd druk aan de weg gewerkt en de promenade wordt gerenoveerd, dus uitzicht iets minder

ontbijt was prima. gratis parkeren aan het zwarte pad 200 m van hotel af. erg vriendelijk personeel. Mooie entree ruimte , oude stijl, gezellige sfeer

Het was geweldig.

Er zijn veel trappetjes en op- en afstapjes. Sommige op slecht verlichte plaatsen. Dat is wat gevaarlijk.

Het personeel was geweldig vriendelijk. En het hotel was brandschoon.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Helaas kon de accommodatie hier niets aan doen, Maar ze waren met de omgeving daar bezig waar we vroeg van wakker werden.

De kamer was erg groot, de douche is daarentegen klein. Maar wel van alle gemakken voorzien en modern. Het ontbijt os uitgebreid en heerlijk.

Voor 1 nacht prima hotel met goed ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

Uitzicht kamer was op kleine binnenplaats.

Ontbijt prima, Budgetkamers waren niet groot maar wel prima. Goede bedden, schoon sanitair. Gratis koffie, thee ed. Dichtbij makkelijk parkeren bij Zwarte pad.

prijs kwaliteit.oke
    • Budget Tweepersoonskamer

wastafeltje veel.te klein kon niet fatsoenlijk spoelen bij het tandenpoetsen mis.

Het was heel schoon maar de badkamer was super te klein, maar voor een nachtje te doen

Superleuk knus hotel met erg vriendelijk personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het viel ons niet tegen, maar er was geen lift. Voor mensen die moeilijk ter been zijn is dit echter lastig

De kamer was netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was in onze ogen erg uitgebreid en vanuit de eetzaal keek je zo het strand op...heerlijk. De tram stopt net achter het hotel en je bent zo in den Haag. Verder was alles in Scheveningen binnen loopafstand.

Heel goed, klein puntje het ontbijt

Zie boven

Alles prima, goed en stevig ontbijt, alleen meer variatie met eiergerechten. Nu alleen gekookt ei, miste gebakken en scrumbled met gebakken spek

heerlijk genoten met prachtig weer en fijn hotel.

Ik had aangegeven bij de reservering dat het een verrassing voor mijn man was ivm 20-jarig huwelijk. Hier is totaal geen aandacht aan besteed. Vond ik jammer.

Ligging vh hotel

Heerlijk, kon niet beter
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De badkamer was aan de kleine kant, maar ach ik ben zelf ook niet groot dus geen probleem. De hele sfeer van het oude hotel was zo warm en gezellig!!!

De kamer heel ruim gezellig en schoon, super lekker ontbijtbuffet, heel vriendelijk personeel en geweldige service. (koffie en thee hele dag door kunnen nemen, fantastisch).

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Erg prettig verblijf, voldoet precies aan de wensen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen standaardhotel, mooi oud pand, maar technisch wel up-to-date. Zeer vriendelijk personeel, ontbijt met uitzicht op zee en aan de boulevard. Alles binnen handbereik dus. Parkeren is altijd een probleem in Scheveningen, maar er worden door het hotel voldoende alternatieven aangedragen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Een prima hotel waar je je thuis voelt op een toplocatie!

Eerlijk gezegd: niets!

Zeer goed verzorgd ontbijt. Hele dag koffie/thee gratis verkrijgbaar. Prima advies voor parkeren van de auto. Het hotel lijkt in eerste instantie 'oudbollig', maar is een prima 'familie' hotel. Het 'thuis' gevoel tref je dan ook aan in de sfeervolle huiskamer met gashaard. En het is zeer gunstig gelegen direct aan de boulevard en dichtbij de pier. Toppertje!!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Het was niet echt een uitgebreid ontbijt.. de kamer en de badkamer waren erg klein dat hadden we niet verwacht.

Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamer was goed schoon en alles was dichtbij qua locatie

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

mooi hotel, huiselijke sfeer, lichte ontbijtruimte met zicht...

we hadden enkel nog keuze voor kamer zonder zeezicht. Een volgende keer hopen we een kamer boven met zicht op zee te kunnen boeken

mooi hotel, huiselijke sfeer, lichte ontbijtruimte met zicht op zee

Geweldig familiehotel op goede locatie, een aanrader

Het enige nadeel is de toilet opnieuw de badkamer, omdat we met 6 personen waren.

Fantastische locatie en zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt, mooi familiehotel ziet er erg verzorgd uit en liefdevol ingericht. Een echte aanrader. Verblijf in zespersoons kamer, genoeg ruimte.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Het was heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Lampje boven de wastafel minder fel licht geven, is nu heel scherp.

Ontbijt prima, mooie inrichting van de villa. Goed uitzicht op zee. Tramhalte op 100 meter afstand. Heerlijk bed. Alles mooi schoon.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Mooi hotel. Voor herhaling vatbaar.

Buiten werd er tot diep in de nacht bij buren erg veel lawaai gemaakt door mensen die duidelijk te veel op hadden. Tja, daar kan het personeel van het Strandhotel wellicht weinig tegen beginnen...

Met parkeren had ik geluk een plekje vlakbij het hotel te vinden. Prima service dat het kenteken direct wordt aangemeld bij de receptie. Hoefde ik zelf niets meer voor te doen.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goede ligging.

De eenpersoonskamer waarin ik sliep was niet echt groot.

Goede ligging. Gezellige gemeenschappelijke ruimten: vrolijk haardvuur in de receptiezaal, ontbijtzaal met zicht op zee. De ganse dag door was er koffie en thee ter beschikking. Het was fijn deze te drinken in de ontbijtzaal met een goed boek en met zeezicht. Daarvoor alleen al zou ik willen terugkomen.

Top weekend in Strandhotel Scheveningen

Prachtig schoon en ruim appartement, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, toplocatie en heerlijk ontbijt met zeezicht. Bovendien zeer vriendelijke ontvangst.