1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Beachhotel Zandvoort by Center Parcs

Beoordelingen over Beachhotel Zandvoort by Center Parcs 4-sterren

Trompstraat 2, 2041 JB Zandvoort, Nederland

#20 van de 22 hotels in Zandvoort

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

Prima.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De bedden zakken door, zijn aan vervanging toe.

Geweldig uitzicht over de zee, direct aan het strand. Lekkere koffie op de kamer, helaas geen suiker en thee op de kamer.

viel niet tegen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De werking van de Nespresso; de reactie van een receptiemedewerkster (stagiaire?) op een vraag over kortingsaanbod in folder op de kamer> stond niet in het systeem, dus helaas niet (meer) geldig! Op de folder zélf stond helemaal geen datum en dus ook niet de geldigheidsduur van de aanbiedingen. >met folder in de hand gemeld bij ontbijtbuffet en daar werd het zonder discussie verwerkt. De reactie van een receptiemedewerkster (vaste kracht) op de mogelijkheid van verlenging met 1 nacht> van zaterdag op zondag. Er waren verder geen reserveringen voor die kamer en je kunt er van uit gaan dat die kamer tóch niet meer geboekt zou worden (erg slecht weer); moest eerst in het systeem kijken wat de prijs dan was. Bleek de volle prijs te zijn, dus van afgezien! Gemiste kans!!

We waren aangenaam verrast met een zeer ruime kamer en ook nog een kitchenette, en een zitje. En natuurlijk het zeezicht. Ook aangenaam verrast dat parkeren gratis was ivm aanpassing apparatuur.

• Beoordeeld op: 10 december 2018

Fijn hotel. Dichtbij het strand en op loopafstand van het station. In 30 min. In Amsterdam.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel s wat verouderd. Ramen sluiten niet goed en de badkamers zijn aan vernieuwing toe. Dit wordt volgend jaar gerealiseerd. Dan is het helemaal een top hotel.

De ruime kamer, zeezicht, kitchenette

• Beoordeeld op: 9 december 2018

wij hadden een speciale dag gepland ivm het overlijden van mijn dochter en man.was perfect
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

wij vonden de prijsverhouding van het ontbijt eigenlijk te duur in verhouding.

de ligging van het hotel was prima, de bedden waren erg lekker. de service was prima . douche fijn

• Beoordeeld op: 9 december 2018

fijn verblijf op een toplocatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

warme maaltijd was niet echt warm. bij stormachtig weer kwam de regen via de sponningen de kamer binnen, vensterbank en vloer nat van de regen. veel tocht bij het raam, de wind kwam onder de vensterbank door.

fijn welkom geheten. en koffie op de kamer aanwezig aparte wc lekker brede bedden uitgebreid ontbijt. goede verduistering dmv gordijnen

• Beoordeeld op: 8 december 2018

Gunstig gelegen hotel maar niet wat ik gewend ben qua kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen zakje thee op de kamer (wel koffie). De behandeling bij het ontbijt. Het was een warrig gedoe. Wij hadden geen ontbijt geboekt maar dit zou geen probleem zijn. Toen we wilden ontbijten werd er een partij moeilijk gedaan. We moesten betalen ter plekke. Prima, geen probleem. Nee, we moesten toch naar de receptie. Nee, we konden toch ter plekke betalen. Hadden we een vouchte? Nee? We moesten toch naar de receptie. Ik werd echt boos. Uiteindelijk konden we gewoon betalen ter plekke toen er een andere medewerker bij kwam. Was ook geen enkel probleem voor ons, maar doe niet zo moeilijk. Als jullie het al niet snappen, hoe moeten wij het dan snappen?

Goed bed.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Goed verzorgd ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eigen eetgelegeheden open hebben.

Goed verzorgd ontbijt. Jammer dat de interne eetgelegenheden niet open waren(exc. Het restaurant). We zijn buiten het hotel gaan eten. In Zandvoort genoeg keuze, qua restaurants. Prachtig uitzicht,;zee en strand!

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Zeer slecht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alles in de kamer. Hele vieze bad die allang niet geschrobd is. Na een aantal keer met een spons overheen te gaan was meteen al een zwarte laag te zien, bah. Tapijt al jaren vies. Bedden ontzettend doorgezakt. Kreeg last van mijn rug. Verschrikkelijk. Nog nooit zo een slechte ervaring gehad.

Het mooie uitzicht

• Beoordeeld op: 4 december 2018

Uitstekende korte short brake verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De in en uit check tijden.

Aan het strand, loopafstand station/centrum 5 minuten, uitstekende plek Strand vind ik altijd uitdagend maakt niet uit wat voor weer het is. Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 3 december 2018

Heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer dat het restaurant overdag dicht is.

Comfort, lekker warme kamer, snel warm water douche, keukentje handig.. Ik kom weer als ik weer naar Zandvoort kom. Prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 1 december 2018

prima verblijf, mooi uitzicht, en heerlijk gezwommen in het zwembad,
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

zoals ik al zei, de bedden zakken iets door, en de kamers zijn toe aan een opknap beurt, bijvoorbeeld de radiatoren waren erg geroest, hier en daar scheuren in de muren,,

het ontbijt was prima, de kamers zijn wat verouderd, en de bedden akken iets of wat door, maar al bij al prima,

• Beoordeeld op: 28 november 2018

Heerlijk genoten van het strand en het comfort van het hotel!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In het hotel is er geen ruimte waar je lekker even kan ontspannen met een wijntje en een stokbroodje.

Het uitzicht op zee. De ruime en nette kamer. Het heerlijke en uitgebreide ontbijt, met het vriendelijke personeel. We zijn maar een nachtje geweest,maar het is voor herhaling vatbaar.

een uitvalbasis voor Amsterdam
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het gebouw wordt in januari gerenoveerd, wat hard nodig is. Helaas was het sanitair hierdoor niet echt schoon en erg verkalkt wat met wat antikalk zo verholpen kon worden.

Het ontbijt was prima

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij waren vrij laat voor het diner, daardoor was niet alles even warm meer. Wel van prima kwaliteit en veel keus.

Het personeel was uiterst vriendelijk. De kamer prima verzorgd..ontbijt was goed. Er is veel te doen.

Tevreden

Zie boven

Airco maakt te veel geluid. We weten dat er binnenkort gerenoveerd wordt. Vitrage ontbrak, vloerbekekking versleten. Inventaris keukentje niet helemaal volledig. Wifi traag. Koffie goed, uitzicht goed. Al met al zijn we toch tevreden.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Mooie locatie, fijn hotel. Communicatie over de faciliteiten en beschikbaarheid is mi een verbeterpu
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De faciliteiten, bowlingbanen, konden niet worden gebruikt. Er werden nieuwe banen geplaatst. Dit had mi vermeld kunnen worden. Ook de verwachting van het entertainment viel tegen. Was alleen in het weekend. Ook dit was niet vermeld.

De kamers waren erg goed en ruim.

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Voor 1 nacht een goede oplossing
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Oude kamer, gedateerd, gaf geen schone indruk. Stoffige vloer en plinten. Kleed op voeteneind bed, gaf geen schone indruk

Personeel en het prachtige uitzicht

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Locatie was super, direct aan het strand, uitzicht vanaf...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bedden waren hard, niet erg comfortabel geslapen. Er kwam zowel bij het raam als bij de deur veel kou en tocht door. Dit was koud en ging gepaard met een gierend geluid van de wind (zeker s' nachts niet fijn, hierdoor ook slecht geslapen). Betere isolatie zou dat in mijn ogen kunnen oplossen.

Locatie was super, direct aan het strand, uitzicht vanaf hotel was mooi.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Hotel was prima
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In het grandcafe wilde het personeel om 10.30 geen ontbijt serveren terwijl het wel op de kaart staat. Daar begon ze niet aan zei ze. Ze was al te laat met alles door uitreiking van zwemdplomas. Nog nooit zoiets stoms en klantonvriendelijk personeel meegemaakt :(

Hotel was prima

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

we hebben een leuk weekend gehad, maar het had nog beter gekund.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

een aparte douche zou beter zijn als in het bad douchen. De horeca in het hotel was s'avonds gesloten dus moest je naar het centrum van het park lopen of met de taxi naar het dorp als je wat wilde drinken.

de plek is uniek en in de omgeving genoeg te doen

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Personeel vriendelijk, redelijk ontbijt en fijne ligging.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bedden echt niet meer in orde, zelfs in de 2e kamer na klacht bij receptie weer een extreem versleten en doorgelegen matras. Thermostaatkraan kapot, maar 1 temperatuur mogelijk, lauw. Zwaar achterstallig onderhoud in hotel en op park. Wandeling naar zwembad 90% van lantaarnpalen kapot.

Personeel vriendelijk, redelijk ontbijt en fijne ligging.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Vriendelijk personeel, goede service
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bowlingbaan dicht op vrijdag, de avond ervoor sloot deze al om 21.00 uur. Grand café gegeten, na een uur op het eten gewacht te hebben. Kibbeling was smakeloos net als de pannenkoek, pizza's wel lekker

Vriendelijk personeel, goede service

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Goed verblijf gehad, met lekker weer, zijn er echt even lekker uit geweest.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hotel mag wel gerenoveerd worden, alles in het hotel is minimaal 25 jaar oud. ontbijt was vrij simpel, mag wel iets meer kwaliteit worden geleverd.

Hotel bevind zich op een prima locatie, vlak bij zee en ook bij het centrum van zandvoort.. Ook heeft het een voordeel dat je gebruik kan maken van de faciliteiten van centerparcs (zoals het zwembad).

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Heerlijk ontspannen dagen gehad met schitterend weer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We kregen een kamer op de 2e verdieping en hadden zo hoog mogelijk gevraagd. Dit werd door de receptioniste meteen opgelost. We kregen een kamer op de 7e verdieping.

Heerlijk om wakker te worden aan de zee en een heerlijk ontbijt in het vooruitzicht. We komen hier vaker en voelen ons altijd op ons gemak.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Heerlijke dagen aan zee gehad, prachtige locatie, super uitzicht op zee..wat wil een mens nog meer?
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Je mag gebruik maken van het park,....helaas niet zo druk en had, toen wij er waren, niet zoveel sfeer. Het was rustig en wat uitgestorven. Het zwembad was lekker....waren we 23 jaar ook geweest en was nog net zo. Misschien iets meer laten meegaan met de tijd….?! Onder in het hotel is de mogelijkheid om buffet te eten...helaas was het daar ook niet druk en kwam wat saai over. Hierin mist het hotel wel wat.....jammer....

Een toplocatie, aan de boulevard. Even de straat oversteken en je bent op het strand. Bij aankomst in het hotel en bij het openen van onze kamerdeur, zagen we meteen een superuitzicht...op zee!! Fantastisch. Als je dan de ondergaande zon 's avonds vanuit je kamer ziet, dan is dat gewoon een extra kadootje! Het ontbijt is lekker en uitgebreid, de bedden lekker groot en breed en hebben een goede matras. Ook het keukentje is erg fijn. Mogelijkheid tot zelf koken. Je kunt zelf koffie en thee zetten en zelfs zijn er Dolce Gusto cups aanwezig! Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

6,0
    Prima overnachting maar ga hier absoluut vanwege diner buffet nooit eten!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Diner buffet was ronduit matig Veel was koud, niet vers of krokant Zeer matige kwaliteit Reden om hier niet meer heen te gaan

Ruime schone kamer Uitzicht Gratis toegang tot zwembad

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Van ontspannen en relaxte dagen genoten aan het strand en boulevard!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De uitzoek bij het diner was minimaal. Vis was er bij het voorgerecht maar werd gemist bij het hoofdgerecht. Bij het ontbijt werd een smaakjes kwart gemist. De douche kop bleef niet op een goede hoogte hangen aan de stang. Badkamers zouden toe zijn aan een vernieuwend tintje. Ook was het deksel van het waterreservoir kapot. We misten melk en suiker bij de aangeboden koffie kuipjes. Jammer dat ze dag 2 niet aangevuld waren. Een gezellig zitje in de hal waar je bv bij een haard wat kunt drinken en een nootje kunt knabbelen werd gemist. Het praten over elkaar als personeel graag niet onder de gasten. Het duurde lang voordat de slagbomen open gingen om het terrein op en af te gaan

Het ontbijt was heerlijk. Voorgerecht en nagerecht waren heerlijk bij diner. De kamer was fijn. Personeel was vriendelijk en zette hun beste beentje voor

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

goed, maar de locatie is oudbollig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het sanitair en de vloerbedekking is hard aan renovatie toe. Geen producten beschikbaar zoals bodylotion, douchemuts, papier en pen

Het ontbijt was heerlijk. De locatie is goed

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Er was geen mogelijkheid de datum te verzetten, ook niet met...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er was geen mogelijkheid de datum te verzetten, ook niet met bijbetaling. Dit voelt als diefstal en is niet ok. Booking en Centerparcs schuiven de verantwoording hiervoor naar elkaar toe; heel makkelijk. Persoonlijk had ik dit niet verwacht als trouwe klant, ook niet na zoveel boekingen via Booking.com.... Heel teleurstellend dit alles om niet tot een oplossing willen komen, ook niet na het bellen van hun betaald klantenservice nummer...

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Heerlijk er even tussen uit.

Geen minpunten.

Na uitchecken mag je de auto nog op parkeerplaats laten staan, zodat je Zandvoort nog even in kan. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Fantastische ligging, zwembad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Veel muggen-lijkjes in de kamer. Alles is verouderd, laminaat in ontbijtzaal struikel je over omdat het loslaat, in zwembad schimmel op randen. Kamer ook verouderd, plaat bij bad bijvoorbeeld aangetast door vocht.

Fantastische ligging, zwembad

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Mooi hotel vriendelijk personeel en mooie omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wat mij het meeste tegen. Iel het lange wachten tot de slag boom open ging bijn 20 minuten moeten wachten bij binnen rijden en uit rijden. Moest terug naar binnen om te vragen of de poort nog open ging maar kreeg als antwoord u kunt zien dat we het druk hebben 😮 en we moeten. Aar achteren om de poort handmatig te openen. Dit moeten jullie echt anders gaan doen en zorgen dat de luidspreker het doet bij de slag boom kunt wel op het knopje drukken maar er komt niemand aan de lijn dus je moet echt weer terug naar binnen om het te vragen erg ongemakkelijk als er meer auto’s achter je staan.

Het meeste wat mij Emiel was de omgeving. Mooi uitzicht op het strand

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De rust in het zwembad en het vriendelijke personeel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dat het ontbijt niet inbegrepen was. Dat er geen stroomversnelling was in het aqua munda.

De rust in het zwembad en het vriendelijke personeel. De uitgebreide inventaris in de hotelkamer met het uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Suiker en melk bij koffie apparaat op kamer ontbrak, bij het ontbijt waren de borden op, moest ik om vragen, zoetigheid was op, werd niet gezien door personeel helaas...

Kamer was top, ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Vierentwintig uur per dag strand en zee
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel was prima, maar het meest geweldige was de plek: echt zeezicht, zodat je naar adem hapt elke keer als je je kamer binnenkomt. En dat je de zee ook 's nachts hoort als je even wakker bent. En dat je de deur uitloopt, de boulevard oversteekt en op het strand bent!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Vieze gedateerde kamer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De badkamer was gewoon vies! Stof en haren op de grond en de Tegels op de muur een reliëf van aanslag! Wat een verouderde bende is het hier.....

Het uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

lekker buiten de deur gegeten en fijn aan het strand gelopen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

haren in de wasbak verouderde badkamer en bad met een gordijntje was niet geweldig kozijn vies tapijt .......

het uitzicht was super heerlijk aan het strand gelegen

• Beoordeeld op: 27 september 2018

ALLES is aan vernieuwing toe. Nu is de prijs VEEL te hoog.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

ALLES is aan vernieuwing toe. Dit gaat volgens het personeel begin 2019 ook gebeuren. Nu is de prijs voor een uitgeleefde kamer waar onder andere de gordijnen stuk zijn VEEL te hoog.

lokatie

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Heerlijke locatie en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het dinerbuffet viel tegen. Het eten was net redelijk, maar ik vond de prijs-kwaliteitverhouding slecht. Ik zou er niet weer gaan eten.

Mooie kamer met zelfs nog klein keukentje.

Fijne paar dagen weg geweest
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer viel iets tegen. Je hoorde de afzuiging steeds en had verwacht dat het voor de prijs er iets netter zou uitzien

De locatie was perfect, heel vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt

Prachtig hotel qua ligging en uitzicht. Maar......gedateerd en niet meer van deze tijd.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel is gedateerd, vloerbedekking verkleurd en vlekkerig. Het bed is heerlijk ruim maar doorgezakt. Mijn collega/man heeft een gefixeerde rug en heeft hinder ondervonden van het doorgezakte bed. En dus slecht geslapen. Douchen in een ligbad met een douchekop die niet opgehangen kan worden op menshoogte is niet van deze tijd. Evenals het douchegordijntje dat tegen je aanplakt tijdens het douche.

Ligging, uitzicht vanuit het raam van de kamer op het strand. Ronduit prachtig. Ruime kamer separate w.c.

versleten gedateerde locatie. Niet van deze tijd
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alles was zo verouderd dat het vies overkwam. Bij het ontbijt ook. Daar helaas geen keuze in broodsoorten. Weinig variatie. Kopjes bruin van de aanslag, donkere eetzaal. Erg gedateerd en versleten. Kamers erg oud, sanitair ook. Was niet echt vies maar wel zo versleten dat het niet fijn is.

weinig, personeel was aardig. En locatie is top

het meeste was goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

het meeste was goed. we hebben het meeste een gezellig hoekje of zitje voor de, avonden gemist, waar je iets kon drinken of een kaartje kan leggen??

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Goed en eenvoudig hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel is echt wel aan een opknapbeurt toe, tapijt in trappenhuis is vergaan, ook de kamer ziet er smoezelig uit

Dat het hotel de service heeft om gebruik te maken van CenterParcs Het personeel is uitstekend!!!! Service heel goed ( Kim )

De ligging van het hotel (tussen het circuit, strand en het...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Je merkt dat de jaren beginnen te tellen. De liften zijn erg langzaam en maken behoorlijk wat lawaai, het behang laat op sommige plekken los en bij ons in de kamer zat er een scheur in het gordijn, viel de deurkruk bijna uit de deur en zat de toiletpot los. Maar dit weegt niet op tegen de pluspunten van het hotel.

De ligging van het hotel (tussen het circuit, strand en het centrum), het geweldige uitzicht op de zee vanuit alle kamers, de parkeergelegenheid en het vriendelijke personeel zijn redenen om hier elk jaar minstens 1 keer terug te komen.

Redelijk hotel op prima locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parkeren bij oplaadpalen blijft een probleem , worden bezet gehouden door non e-autos waarbij er geen actie vanuit hotel wordt genomen

Locatie is super

De locatie is perfect, eenvoudigere fijne kamers.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er was 1 vrouwelijke medewerker die was behoorlijk nors. Gelukkig hadden we ook een jonge vrouwelijke medewerker die een dik compliment verdient iemand die haar vak verstaat en een negatief gevoel als een 9+ beleving kan neerzetten. Die andere medewerker zou daar van kunnen leren.

De locatie is perfect, eenvoudigere fijne kamers. Alleen de deur is enorm zwaar om te openen.

Mooie locatie bij het strand en rustig hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Medewerking personeel is matig en je bent een nummer Ontbijt is wat druk

Locatie is geweldig , met leuke en goede restraurants in de buurt Ontbijt op locatie is behoorlijk compleet buffet

Gedateerd.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bedden waren slecht. Hotel gedateerd. Ontbijt matig, weinig variatie in vergelijking met de prijs. Geen producten, mager of zonder suiker. Zwembad een giller met dochter van 21.

De locatie.

Centraal gelegen is een plus punt. Ontbreken van een bar is min punt. Personeel zeer vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Verouderde aankleding restaurant. Vleugelpiano in restaurant;leuk, maar niet bespeelbaar wegens gebrek aan onderhoud. Buiten zijde gebouw meer dan passé

Ontbijt was okee, maar ook niet méer dan dat. Geen mogelijk he'd om s avonds een klein hapje te eten, enkel buffet à volonté

Goeie locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Airco op de slaapkamer en in de ruimtes beneden veel te warm

Aan het strand. Fietsverhuur. Zwembad.parkeren ook na het uitchecken kon de auto blijven staan de hele dag nog. Ontbijt. Boxspring.kluisje in de kamer. uitzicht op zee

Zwembad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen airco in kamer. Kwam op vrijdag 27 juli was 38 graden. Kamer veranderen naar sauna! Klein kinderen kon niet slapen. Kamer niet schoon. 3 dagen na check in kamer niet stofzuigen. Drink flesje van vorige gasten onder de bed in dezelfde positie voor 3 dagen. Vriendelijkheid van front office kan beter. Nieuwe beddengoed elke 3 nachten ipv 4 nachten.

Zwembad. Lokatie. Bowlen.

Het ging wel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dat je moest betalen om je auto op het terrein van het hotel neer te zetten terwijl je daar als gast verblijf

Als je een kamer van 159,00 euro reserveer vindt ik dat er ook best een ontbijt erbij kan voor 1 nacht slapen vindt ik de prijs best hoog

Locatie: Heerlijk aan de boulevard en op loopafstand van het...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen balkon. En live cooking bij het ontbijt stelt niet veel voor. Personeel kan vriendelijker.

Locatie: Heerlijk aan de boulevard en op loopafstand van het dorp. Veel ruimte in de kamer om spullen op te leggen. Apart toilet. En handige pantry. Bed sliep prima.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het was vreselijk heet op de kamer geen airco maar ook geen ventilator of iets dergelijks

Uitzicht op zee vanuit het bed. Prima ontbijt Prima locatie lekker centraal en rustig

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Vriendelijk ontvangen, maar vond 1 receptioniste waar ik later een vraag aanstelde allerminst vriendelijk. S Avonds ook weer ern vriendelijk daarom toch een lachend icoontje. Maar als ik alleen die ene dame had gesproken was de beoordeling zeker negatief geweest, Vetder werd het s nachts behoorlijk warm in de kamer, airco was fojn geweest

Gemiddeld
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer dat er geen airco was, te warm. Het bed schoof steeds weg, misschien een idee om klanten van te voren te informeren hierover. Prijs was te hoog voor 2 nachten. Misschien een idee om mensen bij aankomst te vertellen wat de voorzieningen zijn in het hotel. Toiletbril zat los

Locatie was perfect. Fijn dat er een koffieapparaat aanwezig was. Sigarettenautomaat, jammer genoeg zag het pas op de laatste dag. (Niet zichtbaar)

Het hotel is minder geschikt voor kinderen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De ramen zijn al een tijd niet schoongemaakt. Ik had een kinderwagen bij mij. De wagen paste niet goed op mijn hotelkamer. Toen ik vroeg of de kinderwagen misschien ergens anders kon staan, kreeg ik het antwoord: alleen in de bagageruimte is plek, maar daar kan iedereen de wagen gewoon meenemen. Ik vond dat jammer. Naast dat het geen goede service is, vond ik dat ook vreemd, want het leek mij een hotel geschikt voor kinderen. Ik heb het hotel daar ook op geselecteerd, maar ze hebben geen bewaakte ruimte voor kinderwagens.

Het uitzicht op zee

Nooit meer naar dit hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het is een oud, gedateerd hotel. Vies tapijt in de kamer, gescheurde gordijnen. Geen airco. Ook geen hor voor het raam dus met veel muggen, motten en prikbeestjes niet uit te houden in de kamer met hoge temperaturen zoals nu. Faciliteiten: ondanks dat het hoogseizoen is, was alles om 22 uur dicht. De Market Dome, de bar bij het hotel, alles uitgestorven om 22 uur. Geen enkele gezelligheid. Wij hebben 's avonds nog een ander hotel geboekt omdat we hier niet konden blijven vanwege de hitte, de beestjes, de vieze lakens/gordijnen/badkamer. Verder is het zwembad gevaarlijk, mijn moeder is bijna verdronken doordat de golven ineens opkwamen in het zwembad. Zij (76) zat op het bankje in het zwembad en werd door de golven van het bankje geslagen en verdween onder water. Gelukkig dat ik het zag, de "lifeguards" hadden niks door, die waren druk met water drinken en zwemvestjes van hier naar daar verplaatsen. Gemeld bij een lifeguard en het probleem was bekend (!). Let dan extra op!

Alleen de ligging was goed, en de parkeerplaats.

Perfect kom zeker terug
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer dat er geen balkon is maar voor 2 nachten met prachtig weer prima accommodatie!

Prachtige locatie direct aan het strand met mogelijkheid om gebruik te maken van zwembad op het bungalowpark erachter. Goed ontbijtbuffet voor redelijke prijs.

Genoten van center parcs zwembad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De ontbijtruinte was ruim maar sfeerloos. Uitstraling van het hotel is gedateerd.

Kamer heerlijk ruim met lekkere nespresso. Bed lag prima. Faciliteiten van center parcs helemaal top. Uitizicht fenomenaal.

Goed hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het is duidelijk te zien dat alles een beetje oud is. Hier en daar wat renoveren kan het hotel goed gebruiken

De locatie en het personeel is top. De kamers zijn gewoon goed.

Prachtig weer! Leuke mensen en lekker gegeten!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij komen hier al meer dan 30 jaar de kamers zijn aan een flinke opknapbeurt toe!! Deuren en ramen vuil Vlekken op de bedsprei!! Het hotel is geen ster meer waard! Prijs kwaliteit is ver onder de norm! Groetjes Netty. Ik heb dit ook in het hotel aangegeven. Er komt een grote renovatie!!

Ontbijt en locatie super!

Zeezicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De ontvangst was niet vriendelijk, receptioniste ( Patricia ) had duidelijk geen zin om ons vriendelijk te woord te staan. Onze Kamer was om 14 nog niet klaar( begrijpelijk) en bagagedepot was helemaal vol!! Sta je daar met ken koffer... Echt jammer dat ze verder niks aanbood. De trainee daarintegen heeft ons het gehele midweek verblijf steeds met een vriedelijke lach begroet en te woord gestaan.

Zeezicht

Voor overnachting o.k. Wel prijzig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Lange wachttijd bij receptie ( maar 1 medewerker en het was druk met ook nog telefoon etc.) Fietsen huren lukte niet ivm ingewikkeldheden (?) computer, moesten uitwijken naar naburig park. Beetje omslachtig.

Kamer was prima.

De ligging van het hotel met uitzicht op zee is fantastisch
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer was verre van hygiënisch. Ontbijt was ronduit slecht ( Center Parcs onwaardig) Men kon nog geen ei bakken( en daar is niks van gelogen)

De ligging van het hotel met uitzicht op zee is fantastisch

Over het algemeen tevreden
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De algehele aanblik van de buitenkant van hotel en overige gebouwen zag er triest en verouderd uit.

Ontbijt was voortreffelijk, kamers waren wat gedateerd maar op comfort e.d. geen aanmerkingen.

Heerlijk hotel vlak aan het strand met zeezicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het interieur is best wel gedateerd en kan naar mijn mening wel een opfrisbeurt gebruiken, het tapijt was oud en daarom vond ik de hotelkamer best duur. Jammer dat er geen pasjes systeem is om de kamer te openen, het was een sleutel met een hele grote knoest van een sleutelhanger eraan.

Kamers waren schoon, we hadden super mooi uitzicht op het strand, het ontbijt was lekker, het personeel was vriendelijk.en we konden gebruik maken van de aqua mundo in het centerparcs park.

Heerlijke dagen aan zee gehad in prima en goed verzorgd hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

uitchecktijd 10.00 uur erg vroeg, en ontbijten kan tot 10.00, dat zou ook tot wat later mogen.

Mooie ruime kamer met uitzicht op zee. Ontbijtbuffet was uitgebreid en meer dan genoeg. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mijn betaling is 2x afgeschreven, dit is 4 weken geleden en...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Mijn betaling is 2x afgeschreven, dit is 4 weken geleden en ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen; echt belachelijk. Hoop dat ze als ze dit lezen actie gaan ondernemen. Accomodatie verder prima.

Ruime kamers
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Raam in kamer kon niet open, doorgegeven maar dit werd niet gemaakt Buffet in het hotel was vreselijk. Vies koud eten wat niet bijgevuld werd. Eten werd al tijdig opgeruimd en wij werden weggekeken Ontbijtbuffet idem, weinig bijvullen van fruit e.d. Buitenzwembad op het park was groen, overal mos tussen de voegen Lunch op het park duurde een uur (broodje) werd verkeerd gedaan en was idem dito niet lekker. Personeel was vriendelijk maar jong, onervaren en zeer traag

Ruime kamers Schone kamers Mooi uitzicht op zee

Mooi hotel met zicht op zee, vriendelijk personeel en genoeg animatie voor jong en oud.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamers waren proper en het zicht op zee was prachtig. Toen we 's morgens ontbijt hadden gemaakt en de vaat hadden laten staan om snel naar het strand te kunnen, was deze allemaal opgeruimd toen we terug kwamen.

Jammer!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het raam in de kamer sloot niet goed waardoor er een gierend geluid te horen was. Nadat we dit gemeld hadden kregen we te horen dat er niets aan te doen was. Er werd geen kamer aangeboden waar het raam wel goed te sluiten was.

De locatie van het hotel, direct aan het strand.

Prima verblijf op een goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was erg schoon, maar wel een beetje gedateerd. Het raam ging niet open en in de badkamer functioneerde alles prima, maar het was wel oud.

De locatie was perfect. Dicht bij het strand en dicht bij het circuit. De kamer was bijzonder schoon, erg prettig. Het uitzicht op zee was mooi. Personeel erg vriendelijk.

viel enorm tegen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Erg duur voor de kwaliteit. hadden betaald voor ontbijt voor 4 personen, maar mijn vrouw en dochter werden geweigerd, ga hier nog een klacht over indienen, Geld retour eisen ! Deze behandeling verwacht je niet in Nederland !

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Beachhotel Zandvoort by Center Parcs