Beoordelingen over Stroom 4-sterren

Lloydstraat 1, Delfshaven, 3024 EA Rotterdam, Nederland

#23 van de 61 hotels in Rotterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 14 november 2018

4,5
    Grappige maisoinnette zonder al te veel luxe.
    • Maisonnette/Duplex Studio

Voor het bedrag van een maisonnette hadden we een koelkastje en mogelijkheid tot koffie op de kamer gehad. Douche stroomde over. Weinig/geen kastruimte om even wat op te bergen.

De kamerindeling is grappig, maar niet heel groot. Bed van goede kwaliteit!

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Mooie kamer, voor dat geld echter totaal niet waard, slecht personeel en kantjes werden eraf gelopen
    • Loft

Wij waren hier voor onze huwelijksnacht, moment dat wij aankwamen was de nachtbewaker daar om ons een borg te laten betalen. Dit nadat wij al aan hadden gegeven per mail dat het onze huwelijksnacht zou zijn en mijns inzien het makkelijk vooraf had kunnen worden geregeld, dit nam al flink wat weg van de charme en de sfeer. Vervolgens ging de nachtbewaker mee naar onze kamer om eea uit te leggen, waardoor ik mijn bruid niet romantisch over de drempel van de kamer kon tillen, wederom jammer en nam weer wat weg van het moment. De kamer zelf zag er netjes uit in eerste opzicht en het bubbelbad was helemaal top, ook de bedden lagen prima. Ik werd desondanks vrij vroeg wakker van de hoeveelheid licht die de kamer in kwam en kon er weinig aan doen dit te verminderen (de gordijnen lieten wat te wensen over). Toen mijn vrouw en ik in de woonkamer/lounge gingen zitten zagen we allerlei vlekken op het kleed en de bank, die naar mijn idee erg opvallend waren. Tot slot gingen wij weg en toen de receptioniste ons vroeg naar ons verblijf en wij aangaven dat met name de nachtbewaker onze avond een stuk minder romantisch had gemaakt en wij het jammer vonden van de borg op het moment van inchecken, kregen we een erg kattige respons van de receptioniste en sloeg haar bui helemaal om. Normaliter zou ik dit allemaal totaal niet erg hebben gevonden, maar de combinatie van het feit dat wij 180 euro voor 1 nacht betaald hebben, de haast kinderachtige reactie van de receptioniste (in zo'n duur hotel zou je wat meer een "klant is koning"-mentaliteit verwachten) en omdat het onze huwelijksnacht was en je die maar 1 keer kan meemaken, is voor mij genoeg reden geweest om zo'n uitgebreide review te schrijven over onze ervaring. Ik zou het niemand aanraden hier te verblijven, tenzij je het prima vind om te veel te betalen en slecht te worden behandeld.

Mooie kamer

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Fantastisch zeer vriendelijk en flexibel
    • Studio:

Zeer flexibel en vriendelijk onthaal. We konden overdag niet inchecken maar de nachtportier heeft ons erg vriendelijk ontvangen. Het ontbijt op zondagochtend was ook super. Er was een live artiest aan het optreden dat ons het perfecte zondag ochtend gevoel gaf.

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Fijne sfeer.
    • Studio:

We hadden een mooie kamer met bed op mezzanine. Echt prima. Enige wat ontbrak is leuning aan de trap. Gevaarlijk. We hebben het gemeld.

Fijne sfeer. Historisch gebouw. Vriendelijk onthaal. Comfortabele kamer. Brandschoon. Heerlijk én uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Ruime loft met veel achterstallig onderhoud
    • Loft

Veel beschadigingen aan het meubilair, niet werkende afvoer van de wastafel, tikkende afvoer naast het bed, ondefinieerbare vlekken in de bank, kortom kamer was een beetje uitgeleefd.

Ruime Loft

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Industrieel erfgoed omgetoverd tot hotel
    • Maisonnette/Duplex Studio

Jammer dat er geen waterkoker was om een kopje thee/koffie te zetten. De trap af 's nachts voor de wc is wel een dingetje.

Geweldige locatie aan het water vlakbij de Euromast en watertaxi. Tram 8 ideaal rechtstreeks vanaf het station. Zeer gastvrij receptiepersoneel en ontbijtmedewerkers. Heerlijk ontbijt met geweldige cappucino. Hele grote kamers met 2 verdiepingen en een vide. Badkamer met douche en enorm bad beneden. Boven is een slaapkamer met een zitje.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Leuk verblijf gehad.
    • Maisonnette/Duplex Studio

Ligt redelijk buiten het centrum. Moet je echt met auto of metro heen. Op zich niet erg, maar was wellicht meer een verwachting dat het dichterbij was.

Leuke split level kamer met veel ruimte. Keer wat anders dan een standaard hotel kamer. Mooi groot bad erin. Ontvangst en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ideaal de check-out van 12:00 uur, hoef je niet te haasten 's morgens.

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Ontbijt was goed.
    • Studio:

Ontbijt was goed. Jammer dat er op de ontbijtkaart dingen staan voor de bezoekers en niet voor de hotelgasten . Mensen die de tafel naast jou zitten, krijgen soms lekkerder en verzorgdere dingen. Jammer.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Wegdromen bij Stroom
    • Maisonnette/Duplex Studio

Er viel niets tegen! Alles was perfect

De Split Level Studio was fenomenaal, heerlijk bed en overtrefelijk bad. De verwelkoming was perfect, met drankje naar keuze op aankomst. En het ontbijt was royaal.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Fijne locatie, dichtbij de Euromast!
    • Studio:

Fijne locatie, dichtbij de Euromast! Watertaxi en tram voor de deur. Heerlijke bedden, fijne douche incl heerlijke producten van Rituals. Het ontbijt is echt top, je kunt kiezen uit een buffetje en een gerecht kiezen van de kaart. Echt genoten.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

De indeling van de kamer en het grote bad.
    • Maisonnette/Duplex Studio

Dat de parking niet bij in de prijs zat.

De indeling van de kamer en het grote bad. Het bed sliep zalig! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Goed hotel op leuke locatie met een heerlijk ontbijt
    • Loft

De afwerking van de kamer had beter gekund. Niet alles zag er even goed verzorgd uit. Dat hebben wij meegedeeld aan het management en daar werd adequaat op gereageerd.

Leuke locatie. Zeer ruime kamer en een prima ontbijt. Vers klaargemaakt door de kok. Egg Benedict smaakte heerlijke, veel verse broodsoorten en ruime keuze.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Heerlijk verblijf op een hippe plek
    • Studio:

Jammer dat er bij het ontbijt veel niet voorradig was en je constant zelf moest gaan vragen om ham, boter, fruitsap,... bij te vullen. Om 8u30-9u 's ochtends verwacht je dat niet wanneer er ontbijt is tot 11u. De kok bij het ontbijt was de enige die er niet echt gelukkig bij liep en ondanks dat het rustig was de boel niet gemanaged kreeg, wat jammer is. Maar dat was dan ook het enige minpuntje op ons verblijf.

Hippe plek met een verhaal en geschiedenis. Rustig gelegen. Restaurant is heerlijk en perfect voor z'n prijs. Gemoedelijke sfeer, je voelt er je thuis. Personeel is dan ook heel vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn ruim, voorzien van alle comfort, heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Een mooie schone kamer met een goed bed en een heerlijke...
    • Studio:

Jammer dat er geen raam open kon en de tv het maar gedeeltelijk deed. We wilden een muziekkanaal op de tv opzetten en op de boxjes lekker naar muziek luisteren maar dat lukte dus niet. Helaas hadden onze bovenburen smorgens vroeg ruzie en we hoorden gestamp en geschreeuw, daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen maar was wel vervelend als je nog lekker ligt te slapen.

Een mooie schone kamer met een goed bed en een heerlijke douche. Het ontbijt was ook goed verzorgd. Het gepocheerd eitje en de scones waren ook heerlijk!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Modern, vriendelijk, niet geschikt als je ook nog moet werken ' s-avonds.
    • Studio:

Voor mij was het bed veel te zacht waardoor ik heel slecht heb geslapen en enorme pijn in mijn rug. Er is geen tafel of bureau in de kamer dus kunt niet werken. Er is ook geen kast, leven uit je koffer. Daarnaast was het te koud met de airco aan en veel te heet met de airco uit. Was niet in te stellen. Klein wasbakje bij het toilet, verder geen wastafel in de kamer.

De douche is heerlijk. Kamer lekker groot. Brasserie met bakkerij is lekker.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Prima overnachting
    • Studio:

Douche ziet er leuk uit maar straal is te weinig gespreid. Roerei met avocado en zalm (ontbijt) viel een beetje tegen.

Prima locatie. Vrij parkeren 's nachts voor de deur

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Wi-Fi code werd niet meegedeeld. Geen kaas aan het ontbijt smorgens, al lag er wel in een grote rol kaas, maar bij het vragen om er een stukje af te snijden moesten we wel minstens een half uur wachten... dan maar niet ... tevens was ook het water voor bij de thee koud

Geweldige ligging en de kamers zijn van het nodige voorzien

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Heerlijk verblijf!
    • Maisonnette/Duplex Studio

Op de vloerbedekking zaten best wat vlekken en de tv hing een beetje scheef. Ook werd het behoorlijk warm in de kamer toen de airco uit ging, omdat er geen raam open kan.

Hele mooie, speelse en ruime kamer, fijne douche en super lekker bad! Ontbijt is ook goed verzorgd, we kregen een heerlijk vers bereide omelet met zalm van de chef.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Leuke setting
    • Studio:

De vloer en de lakens waren niet super proper. Het bed was met bulten in de matras. De douche is open in de kamer. Dat maakt dat het tijdens het douchen en afdrogen niet warm is.

Het ontbijt was heerlijk. Je kan aan de kok een eitje vragen op verschillende wijzen met zalm en/of avocado.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Heerlijk verblijf in Stroom
    • Maisonnette/Duplex Studio

Een waterkoker was handig geweest. En badjassen en slippers zouden het helemaal afmaken.

De prachtige kamer (maisonnette) met speelse indeling en fijn hoekbad was top! Het hotel is mooi ingericht in industriële stijl en met behoud van authentieke details.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Een heerlijk modern hotel met gastvrije, vriendelijke bediening met een lach.
    • Studio:

eigenlijk viel alleen al door de opvallende vriendelijkheid van de medewerkers niets tegen.

Het ontbijt was geweldig, live cooking heerlijke verse knapperige croissants en ....... karnemelk helemaal geweldig. goede ham kortom dat was goed Dan hebben we nog het personeel, als er al een foutje gemaakt is wordt dit zo opgelost dat het sowieso als vergeven is. Erg leuke meiden aan het werk in de bediening. En bij een opmerking over de saus komt de chef zelf aan tafel om zich te verdedigen, als dan blijkt dat ik gelijk had geeft ie dat ook toe en dat is nu belangrijk.

Het was ok !
    • Studio:

Informatie bij aankomst Hotel kon veel beter !! Veel lawaai van afvoer en airco !! 's morgens lossen de vrachtwagens van supermarkt naast, veel lawaai !!

Het ontvangst was ok, maar zeer weinig uitleg ! Je moet zelf alles vragen. De kamer was mooi, wel lang moeten zoeken hoe de tv werkte. De douche is een stang als douche, maar als vraag haren wil wassen, is dit niet mogelijk, want geen handvat om te spoelen, spijtig. Hebben geen plannetje van Rotterdam gekregen, hadden dit wel mogen vragen. Uitleg tram, neem het daar voor het Hotel !! 'S avonds lang moeten wachten op drank in de bar. Tafels worden niet snel afgeruimd. Ontbijt was lekker !!

goed toegerust ontbijt buffet met een zeer vriendelijke chef...
    • Studio:

afstemming van de kanalen op de tv. steeds een melding over een analoog beeld. zeer storend.

goed toegerust ontbijt buffet met een zeer vriendelijke chef voor de warme gerechten. medewerkers zijn klantvriendelijk.

Bedden en ontbijt waren fantastisch!
    • Studio:

De luchtafvoerpijp zat pal onder ons raam, dus 's nachts hoorde je constant gezoem. Dat was vrij irritant, ik ben er een paar keer wakker van geworden.

Ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Heerlijk hotel
    • Maisonnette/Duplex Studio

De kamer is vrij licht en ook niet te verduisteren (we hadden de split level kamer)

Fijn hotel. Enorm bad en lekker ontbijt (er wordt veel vers gemaakt).

Kamer was fraai ingericht en schoon.
    • Studio:

De ontbijtkok moet nog leren hoe 'n ei wordt gekookt. Dat ging alle dagen (3) mis.

Kamer was fraai ingericht en schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Aparte luxe
    • Maisonnette/Duplex Studio

Weinig opbergruimte op de kamer. Hier en daar beschadigingen. Beetje kille inrichting.

Fijne badkamer, ruim met dubbele douche en bad voor twee (in split level kamer). Goed bed. Goede airconditioning.

Goed ingericht.
    • Maisonnette/Duplex Studio

Goed ingericht. En zeker niet alledaags. Juist het ontbreken van decoratie geeft de splitlevelkamer een mooi architectonische uitstraling. Groot bad.

Prachtige kamer en super verzorgd ontbijt!
    • Studio:

Perfect ontbijt, we mochten aan de van de kaart wat kiezen wat de kok voor ons ging klaarmaken, in ons geval een gepocheerd eitje met zalm en avocado. Naast deze a la carte service staat er een reguliere ontbijtbuffet klaar (broodjes/beleg/yoghurt/(powerfruit/vers fruit/etc).

Mooie locatie, mindere service.
    • Studio:

Ik spreek namens mijn ouders omdat ze een overnachting van mij cadeau hadden gekregen. Ze kregen een kamer waar de airco het niet van deed. Kwamen in de avond terug op de kamer (na reparatie van het klimaatsysteem). Echter was de temperatuur maar met 1 graden gezakt (28 graden). Vonden het vervelend om te zeuren, maar naar paar uur niet geslapen te hebben zijn ze naar de receptie gegaan en hebben ze rond 3.00 een nieuwe kamer toegewezen gekregen. Fijn dat hier over nagedacht word, echter had dit ook eerder gemogen i.p.v. in de nacht gezien het feit dat situatie niet was opgelost. Vervolgens een gebroken nacht en de volgende dag geen stuiver meer waard. Heb er een aardig bedrag van €130 euro voor moeten betalen, maar had ze voor dat geld wat leukers gegund.

Ligging, ontbijt.

heerlijk genoten
    • Studio:

uitstekende bedden (cocomat), heerlijk ontbijt (er worden ook verschillende soorten eieren vers voorbereid, waaronder eggs benedict, eigen bakkerij - vers brood en goede koffie, ontbijt is tot half 12 (!) ideaal je kunt ook fietsen huren, onze ervaring is heel goed

Een hotel in een industrieel gebouw blijft fascinerend.
    • Studio:

Een raampje dat open kan. airco was overigens voortreffelijk.

Een hotel in een industrieel gebouw blijft fascinerend. En uiteraard toch de kwalitatieve voorzieningen.

Ruime apart ingedeelde split-level kamer.
    • Studio:

Fijne ruime split-level kamer met aparte indeling. De locatie is mede gezien mijn werk uitstekend, maar ook een prima uitvalbasis richting centrum en vlakbij de Euromast.

Prima bed, heerlijke douche.
    • Studio:

1 medewerker uit het restaurant was ronduit onaardig. Hij sprak zijn collega's van de receptie onvriendelijk aan in mijn bijzijn. Vervelend. Ook in het restaurant leek hij een vraag over een onderdeel van het menu maar vervelend te vinden. Jammer, want zijn collega's waren erg vriendelijk en servicegericht.

Prima bed, heerlijke douche.

Heel vriendelijk welkom geheten door het personeel, snel...
    • Maisonnette/Duplex Studio

Binnen komen in een super strakke mooie studio en dan boven bij het slaapgedeelte komen waar tapijt ligt, dit vind ik zelf vrij onhygiënisch. Daarnaast liep onze hele studio onder nadat we gedoucht hadden, wat snel opgepakt werd en ons werd gemeld dat het te maken had met de coating op de vloer, maar een extra drankje of vergoeding o.i.d. werd ons niet aangeboden.

Heel vriendelijk welkom geheten door het personeel, snel geholpen toen er iets niet goed was in de kamer. Het eten was ontzettend lekker en de heel attent dat je het eerste drankje van het huis krijgt. Het bed lag heerlijk en de twee douchekoppen waren ook een feestje!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Wat een top parel
    • Studio:

Stoere uitstraling, lekker bed, top douche, heerlijk ontbijt, vriendelijk en attent personeel zowel achter de receptie als in de keuken/bediening Verwachting is echt overtroffen.

Prima maar niet voor herhaling vatbaar
    • Studio:

De luchtafzuiging in de kamer was oorverdovend. Na het uitschakelen van de airco door dit lawaai onrustig geslapen.

Vriendelijk ontvangst en een heerlijk welkomstdrankje op het dakterras.

Mooi ingericht hotel, rustig gelegen met heerlijk ontbijt en goede parkeergelegenheid.
    • Studio:

Geen uitzicht vanuit hotelkamer, maar er schijnt een mooi dakterras te hebben welke we helaas niet hebben bezocht. Geen warm water op de hotelkamer (na onderhoud) maar dat was uiteindelijk opgelost en door personeel goed opgepakt/ afgehandeld.

Heerlijk ontbijt, erg uitgebreid met warme gerechten die besteld konden worden. Mooi ingericht hotel met veel facetten van de oude fabriek, rustig gelegen. Aardig en behulpzaam personeel. Goede locatie met parkeergarage om de hoek. En met watertaxi (aanrader!) zit je zo in het centrum.

Zalig verblijf, ideale uitvalsbasis om Rotterdam te verkennen en super personeel!
    • Studio:

geen gezellige verlichting op de kamer en het mocht net iets properder gepoetst zijn in badkamer.

Het superlekker en vers ontbijt op het terras met life gedraaide LP'tje was zalig. Het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het kader was af !

Leuk en duurzaam hotel, alleen toe aan een upgrade!
    • Studio:

Echter vond ik de kamer tegenvallen; de kwaliteit van het matras was niet al te best, bed was aan de kleine kant. De douche zat onder de kalkaanslag en kitranden waren niet schoon. Tijdens het ontbijt zaten er bij mijn vrouw haren in de muesli.

Het hotel voldeed aan onze verwachtingen. Het concept van het ontbijt was erg goed. Duurzaam en erg lekker

Heerlijk bad op de kamer!
    • Maisonnette/Duplex Studio

Vooraf had ik contact opgenomen met de vraag of er bij het ontbijt rekening gehouden kon worden met een koemelkvrij dieet ivm allergie. Dit zou geen probleem zijn. Er werden pannenkoeken en wentelteefjes aangeboden. Alles op melkbasis... toch hoopte ik dat er wel brood zou zijn maar dit brood was ook op melkbasis en de roomboter croissants en harde broodjes ook. Met andere woorden, ik kon eigenlijk alleen kiezen voor het verse fruit... ik denk dat het personeel die de mail beantwoord heeft ervan uitging dat het alleen om letterlijk een beker melk of yoghurt zou gaan. De chef in de keuken kon wel duidelijk antwoord geven dus volgende keer misschien vragen over voeding en allergie door haar laten beantwoorden???

Heerlijk bad op de kamer! Jammer dat er geen handdouche bij zat om het bad schoon te spoelen. Prima WiFi op de kamer! Fijn dat ik gebruik kon maken van de koelkast in t restaurant voor de opslag van borstvoeding!

Goed ontbijt met door de chef vers gemaakte eitjes naar...
    • Maisonnette/Duplex Studio

Het zou een extra bonus zijn als je zelf een kopje thee/koffie zou kunnen zetten op de kamer.

Goed ontbijt met door de chef vers gemaakte eitjes naar keuze! Het was heerlijk buiten op het terras in de zon om de dag te beginnen.

Geweldig hotel.
    • Maisonnette/Duplex Studio

Er was van tevoren niet gezegd dat de borg 150 euro is. We kregen het natuurlijk terug maar had dit wel van tevoren willen weten.

geweldig verblijf! Hele mooie kamer en vriendelijk personeel. Willen zeker nog een keer terug.

Aangenaam
    • Loft

Het ontbijt viel een beetje tegen. broodjes/croissants waren erg groot, kaas, kip en verse jus was op, eind van het ontbijt werd deze pas bijgevuld en miste een beetje de normale gangbare items. De extra kaart om persoonlijk gerechten te bestellen was daarintegen wel goed.

Personeel was zeer vriendelijk

Veel geld voor wat het is
    • Studio:

Had er meer van verwacht. Vond het zeer duur voor wat het uiteindelijk was. Kamer was niet groot, douche lekte en enorm veel lawaai. 'S ochtends om 6u30 werden we gewekt door het lawaai van meeuwen, uiteindelijk niet meer kunnen slapen. Niet aan te raden.

Top ervaring in Rotterdam!
    • Loft

Ontbijt was vrij beperkt, wel leuk dat je gerechtjes kan bestellen aan de open keuken,maar deze waren helaas nogal flauw van smaak en met weinig vriendelijkheid gebracht. Jammer want overige personeel was erg vriendlijk en persoonlijk,maar voor ons was dit de enigste tegenvaller.

Kamer en volledige setting van het hotel is TOP! Wij namen perongeluk de 'loft',een heel luxuese,verzorgde en trendy kamer met gezellige verlichting waardoor je je meteen volledig thuisvoelt.

Duplex-kamer origineel en super leuk: ruime kamer, dubbele...
    • Maisonnette/Duplex Studio

Er is geen mini-bar op de kamer

Duplex-kamer origineel en super leuk: ruime kamer, dubbele douche en bad, verschillende hoofdkussen aanwezig Voldoende parking (betalend) voor de deur, Restaurant: vriendelijke bediening, lekker eten

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Heel leuk verblijf gehad!
    • Maisonnette/Duplex Studio

De omgeving zelf vonden we niet zo leuk.

De kamers waren verrassend en origineel! Leuk om zo 2 dagen te vertoeven. Personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima ontbijt.
    • Studio:

Ik ben hier nu twee keer geweest wat me opvalt (2x) is dat het personeel een beetje traag is wanneer je vroeg ontbijt. Praten met het keukenpersoneel, niet veel aandacht voor de gast.

Prima ontbijt.

Prima voor 1 nacht
    • Studio:

Geen kast en behoorlijke badkamer. Douche prachtig in de slaapkamer maar "gewone" badkamer geeft veel meer comfort. Water koud.

Aardige medewerkers en uitstekend gegeten. Zowel ontbijt als diner

ontbijt was heerlijk .
    • Maisonnette/Duplex Studio

via booking.com kan je niet zin dat er borg betaalt moet worden .het is best veel geld 150.00 euro .moet beter op de site gemeld worden voordat je boekt.persoonneel en eigennaar moet klantvriendelijker wezen . { hospitality }

ontbijt was heerlijk .

Verrassing voor mijn mans verjaardag
    • Maisonnette/Duplex Studio

We moesten bellen om s’avonds naar binnen te komen waren ze vergeten door te geven

Ontbijt op kamer was heerlijk miste allen peper en zout bij het eitje

uitgebreid ontbijt
    • Studio:

Te zachte bedden, onpraktische douche, te weinig stoelen (maar 1 zeteltje) Afstand tot het centrum klopt niet met de info op booking

uitgebreid ontbijt

De stroom is een tof hotel waar iedereen vriendelijk is.
    • Studio:

We logeerden in studio 4 en vlak naast ons raam stond er een grote afvoer van de keuken of airco en dat ding maakte zoveel lawaai, net alsof er een vrachtwagen naast je staat te ronken. Dus zeker nooit studio 4 nemen!

Ontbijt was heel lekker, leuk dat de kok verse omeletjes maakt.

Vriendelijk personeel maar .
    • Studio:

In de 'Studio' geen kleerkast, geen tafel om te werken. Erg klein Tv-tje met slecht beeld. Dor de indeling effectief nuttige ruimte van de kamer erg klein.

Vriendelijk personeel maar ...... moest in de brasserie te lang wachten

Business trip naar R'dam
    • Studio:

Voor business mensen een tafeltje met stoel om je laptop op een comfortabele manier te gebruiken

Een leuk concept qua kamer en ontbijt voor een prima prijs

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

De kamer was erg clean en niet gezellig ingericht.
    • Maisonnette/Duplex Studio

De kamer was erg clean en niet gezellig ingericht. Geen sfeerverlichting, geen kapstokken, geen barretje, geen welkomstattentie. Erg koel en pragmatisch ingericht, focus op handig poetsen.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Het personeel, top vriendelijk een meewerkend. Vooral de nachtportier die ons midden in de nacht nog van drankjes en bitterballen voorzag vonden we geweldig! En de versieringen voor het verjaardagsontbijt van onze dochter

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Ontbijt was uitstekend.

Op een aantal kamers was geen wastafel. Alleen in het toilet. En ‘s morgens om half vijf werd er bij de naastgelegen Albert Heijn een vrachtwagen gelost. Kan het hotel niks aan doen maar vonden we wel vervelend.

Ontbijt was uitstekend. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Goed verzorgd (ontbijt!), maar te strak ingerichte kamers
    • Maisonnette/Duplex Studio

De kamers zijn wel erg strak en minimalistisch ingericht waardoor er te weinig sfeer is.

Ontbijt (vers, veel keuze en kok aanwezig om op aanvraag eten te bereiden).

leuke plaats voor een WE Rotterdam
    • Loft

Na lang zoeken: niets ;-)

Ruime, hippe, moderne kamers in een oude elektriciteitscentrale, die, samen met de zeer leuke mensen die er werken, dit een toplocatie voor een weekendje Rotterdam maken. Ook al ligt het iets buiten het centrum, is dat centrum zeer gemakkelijk te bereiken met de watertaxi (5 min), met de fiets, met de tram of zelfs te voet (20'?). Het ligt hem vaak ook in kleine details: espressomachine met een volle pot koffiecups (ipv de 2 cups per dag die je in duurdere hotels krijgt) bij voorbeeld. We hebben er de jaarwisseling gevierd, en hebben genoten van het diner.

Perfecte plek om je dag te beginnen!
    • Studio:

Enige minpuntje is dat het erg warm was op de kamer. ‘s Nachts kon het raam niet open en de verwarming kon niet lager dan 20 graden.

Mooie ruime kamer en schoon. Ontbijt was heel uitgebreid en lekker!

Een heerlijk hotel
    • Studio:

Hotel heeft een goede locatie: is goed met ov (tram/metro) te bereiken en loopafstand tot het centrum is ong. 30 minuten. Bedden zijn zacht met fijne kussens.

Aanrader!
    • Maisonnette/Duplex Studio

Het enige minpunt vond ik de vloerbedekking in het slaapgedeelte en de grootte van het bed.

Ons verblijf op oudjaarsdag is zeer goed bevallen. We hebben 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant en ook op het ontbijt was niets aan te merken. De kamer was ruim, met voldoende daglicht en fijne producten van Rituals. Het personeel is tevens zeer vriendelijk. Het hotel is goed te bereiken vanaf het centraal station. De tram stopt namelijk praktisch voor de deur.

Veel te warm
    • Studio:

Ik had de kamer, zoals al jaren gebruikelijk gereserveerd voor mijn dochter en schoonzoon, zodat die bij ons ( ik woon boven het hotel) kerst kunnen vieren. Ze vertelden de ochtend na het logeren dat de kamer zó warm was, geen raam openkon én de temperatuur niet te regelen was. Als je zelf altijd zónder verwarming met open raam slaapt is dat heel vervelend, ze hadden dat al eerder ervaren, maar nu was het helemaal erg. Jammer, geen Stroom meer. Op de klacht van mijn dochter wist de receptioniste niets anders te zeggen dan O, fijne dag verder!

Niet ontbeten

Meer dan goed
    • Maisonnette/Duplex Studio

Gebruik voor de foto's niet de meest luxe versie van het kamertje dat schept een verwachting die niet volledig overeenkomt .

Kamer was goed, echter niet volledig zoals de foto's .

• Beoordeeld op: 17 december 2017

was maar 1 nacht maar komen zeker terug
    • Maisonnette/Duplex Studio

Gasten attent maken op vervoer met watertaxi (super middel van transport) en op de charmez en restaurants van/in Delfshaven

ONTBIJT TOP PERSONEEL, ZOWEL BALIE ALS RESTAURANT

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Origineel gebouw, leuke plek in het hotel zelf om koffie te...
    • Studio:

De suite die ik kreeg had 2 kleine raampjes op kniehoogte. Verder alleen muren. Voelde niet fijn en erg gesloten.

Origineel gebouw, leuke plek in het hotel zelf om koffie te drinken, beetje werken en eten.

Leuk concept, vriendelijk personeel, prima locatie, maar de kamer stelde niet veel voor.
    • Studio:

Wij waren met 2 vriendinnen en hadden de foto's niet goed bekeken, er was weinig tot geen privacy met een douche die midden in de kamer zat. Daarnaast was onze kamer ook vrij gehorig en waren er niet veel voorzieningen in de kamer (ramen konden niet open, geen koffie|thee)

Wat een vriendelijk personeel bij deze accomodatie! De locatie was ook prima, we konden fietsen huren of konden met tram 8 direct de stad in. We kregen ook nog een welkomstdrankje in het leuke restaurant van dit hotel!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

stoere plek in rotterdam vlakbij de vintage maastunnel
    • Studio:

Ik vind Stroom een goed 3-sterrenhotel, ideaal voor een citytrip Rotterdam. Maar: Stroom staat op Booking.com gemarkeerd als 4 sterren. De prijs-kwaliteit verhouding kan dus beter. Bij een 4-sterren hotel verwacht ik een betere (lucht)kwaliteit van de kamers, en ook bedienend personeel met meer ervaring.

Wat een mooie locatie voor een hotel. De kamers zijn sfeervol ingericht en passen bij de industriële look van het hotel. Op zondagochtend draaide een retro dj jaren 30/40/50 plaatjes in het restaurant. Heerlijk wakker worden. Ook de dames bij de receptie waren super, met veel tips om de omgeving te verkennen. Tip: leen een fiets van ze!

Ondanks de hoge temperatuur in de nacht was het een bijzondere ervaring om in Stroom te zijn geweest
    • Loft

Het dekbed was veel te warm en we misten een raampje dat open kon.

Het ontbijt was heerlijk en het hotel is leuk ingericht.de ontvangst was aanvankelijk niet erg hartelijk, maar verder was het contact met het personeel prima. Goede ligging, vlak bij het water.

Een fijn verblijf in een unieke accommodatie!
    • Studio:

Zoals gezegd wat extra faciliteiten op de kamer als het kunnen zetten van thee/koffie. Bed is lang genoeg voor iemand van 2 meter, echter het matras is bijzonder zacht. Voor een nachtje prima te doen.

Gelegen op een mooie locatie in Delfshaven. Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst. Kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een 2 etages studio. Kamers en sanitair ogen nieuw en schoon. Voldoende faciliteiten, echter een mogelijkheid om zelf thee/koffie te zetten, is een welkome aanvulling. Ruime douche met 2 regendouches voor het gezellig samen douchen. Bistro bij het hotel heeft een ruim keuze en is prima betaalbaar. Inrichting doet wat industrieel aan en hebben ook een bakkerij waar ze vers brood verkopen. Goed bereikbaar per metro, auto en watertaxi!

Aanrader!
    • Studio:

Aangenaam personeel, goede bedden, heerlijk ontbijt, iets buiten centrum, kort bij museumeiland. Met de watertaxi ben je snel in het centrum. Goede bar (welkomstdrankje!), lekkere shared dining - heel natuurlijke keuken. Aanrader!

Hip Hotel in het Hippe Rotterdam
    • Studio:

Het ontbijt ! Beperkte keuze en met live cooking. Alleen was de kok onze gepocheerde eitjes vergeten.

De ligging is eigenlijk heel goed. Een rustige buurt en op wandelafstand van de Euromast en het centrum van Rotterdam. Openbaar vervoer van tram, metro tot waterbus op loopafstand. Het hotel heeft een hedendaagse uitstraling en het clienteel is een gezonde mix.

leuke, fijne ervaring

zie voorgaande stukje

Ik vond de locatie heel erg leuk, het gebouw en de kamer ook, hip en "jong", de prijs/kwaliteit was iets uit balans, de kamer vertoonde wat achterstallig onderhoud, geen ontbijt, wel een heel lekkere kop koffie de volgende ochtend. het bed was niet normaal fijn! Tram stopt voor de deur. Ideaal plekje!

Resultaat 1 – 75

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Stroom