Beoordelingen over Suitehotel Pincoffs 4-sterren

Stieltjesstraat 34, Feijenoord, 3071 JX Rotterdam, Nederland

#2 van de 58 hotels in Rotterdam

9,7

Uitstekend hotel als uitvalbasis voor het bijwonen van een academische promotie

Prachtige locatie aan de Maas bij entrepotdok Rotterdam op zijn fraaist Sfeervol verbouwd historisch douanekantoor. In dit hotel zit echt sfeer , niet te vergelijken met een ketenhotel. Zeer vriendelijke gastvrije medewerkers die gewoon zichzelf zijn.

Uitstekend...

Misschien een iets uitgebreider ontbijt...

Alles was prima ok. Wij hadden een kamer met bad gevraagd en hebben die dan ook gekregen. Personeel vriendelijk, attent. Leuk om het boek over het hotel te kunnen inkijken.

Zeker een goed hotel maar voor die prijs zijn er vast enkele hotels die meer te bieden hebben

De badkamer was wel heel klein in verhouding met de kamer. Ook heel jammer dat er geen natuurlijk daglicht binnen kon. Het ontbijt was lekker maar beperkt. Heel verwarrend wat er op tafel werd gezet en wat je zelf moest bijnemen. Ook werd de fruitsla niet aangevuld terwijl ze de potjes om het in te doen wel aanvulden...

Mooie, ruime kamer Vriendelijk en behulpzaam personeel Ontbijtproducten van goeie kwaliteit

Een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Mezzanine

Hotel was top! Ontbijt was goed, kamer was netjes en het personeel was erg aardig. Bedden lagen goed en een goede locatie. De metro is vlakbij en het centrum is ook goed te bewandelen. Was een goed verblijf :)

Zeker een aanrader als je voor een paar dagen naar Rotterdam gaat!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Altijd vervelend zijn de geplastificeerde onderlakens. Ik snap het maar het blijft vervelend.

Het zeer vriendelijke, kundige en behulpzame perrsoneel. Top ontbijtje, prima locatie, leuke kamer.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

We komen zeker terug

Niets. Precies hoe een hotel moet zijn. Komen zeker terug.

Alles was fijn en heerlijk: goed personeel, het rook overal heel lekker, badkamer goed geoutilleerd, koffiemachine op de kamer heel goed, bed goed, fijne "kamer-nachtklaar-maak-service", als je uit eten bent of uit. Heel fijn en persoonlijk personeel, maar zeker niet te amicaal. Ontbijt was heel erg goed. De bar bij het hotel ook erg fijn. Je ziet steeds dezelfde gezichten, dat is erg fijn. We hadden een budgetkamer, dus geen uitzicht, maar dat maakte niet uit omdat de kamer zelf zo heerlijk was.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Prima onderkomen gecombineerd met avondje uit in het Nieuwe Luxor.
    • Tweepersoonskamer met Mezzanine

De piano in de bar is lichtelijk vals. Voetstappen van bovenburen hoorbaar.

Verrassend originele kamer. Gezellig, klein barretje beneden. Zeer fijn personeel.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Fantastisch verblijf in een klein maar heel mooi hotel waar aandacht is voor de gasten.

Fantastische service! Zeer vriendelijk personeel. Een klein hotel waar echt aandacht is voor de gasten. De kamers waren erg mooi en schoon. Het ontbijt was erg goed. Ligging prima: vlakbij de metro.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Best hotel in Town!

Niks!

Heerlijk hotel; gezellig, vriendelijk personeel, lekker ontbijt, leuke bar en mogelijkheid om eten te bestellen van een naburig restaurant aan democratische prijzen. Door de storm was de airco op het dak losgekomen waardoor het dak lekte. Onmiddellijk verholpen door een nieuwe veel ruimere kamer aan eenzelfde tarief zonder morren!

Geweldige beleving, een kijkje terug in de tijd en doet niets af van de kwaliteit.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De kamer zijn geweldig. Wij zaten in een kamer met een hoogte van 4,85 m1 Ook het douche gedeelte heeft deze hoogte, als je de douchekraan open zet en je sluit je ogen dan lijkt het of je onder een waterval in de jungle staat geweldig!!!!!

Prachtige en grote kamer met zeer hoog plafond en stijlvolle...
    • Luxe Tweepersoonskamer

We hadden iets meer van het uitzicht verwacht, maar onze kamer was aan de zijkant van het hotel, waardoor dit toch wel wat beperkt was (voordeel was dan weer dat je weinig last had van verkeer in de sowieso niet zo heel drukke straat).

Prachtige en grote kamer met zeer hoog plafond en stijlvolle aankleding. Allerbeste was de stortdouche die ook uit een heel hoog plafond kwam, fantastisch. Slaapcomfort helemaal goed, door extra lang en kwalitatief goed bed. Ontbijt was compleet met o.a. eieren op bestelling, tegen een redelijke prijs. Parkeren op hotelparking voor de deur was prima en niet te duur (wel reserveren). Locatie was perfect voor leuke wandelingen of watertaxi.

Hotel is zeer sfeervol.

Beide kamers waren zeer stoffig, waardoor de hele familie liep te snotteren. Incl spinnenrag aan de lampen. Ontbijt werd afgeraffeld en de dame van de receptie is op flink hoge, wiebelige hakken wel 6 keer gehaast in en uit gestampt zonder te groeten. Gaf een gejaagd en onprettig gevoel.

Hotel is zeer sfeervol. Badkamer keurig schoon. Heerlijke verzorgingsproducten. Prachtig uitzicht over de Erasmusbrug.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Heel erg fijn verblijf gehad.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontvangst was echt top. Ook keuze van gin tonics was erg goed. Daarnaast zijn er lekkere bitterballen. Zou wel goed zijn om ook een salade op sback menu te zetten.

Goed verblijf.

Het was jammer dat wij om 14 uur aankwamen en de auto parkeerde maar nog niet mochten inchecken.

De bedden waren heerlijk! Het was er schoon en modern ingericht. Heel fijn.

De flexibiliteit en het meedenken van het personeel om...
    • Tweepersoonskamer met Mezzanine

Koffie op de kamer is gratis maar er is slechts één nespresso cup aanwezig voor koffie, één voor espresso, één voor decafe etc Dat zou je anders verwachten voor een hotel in deze prijsklasse.

De flexibiliteit en het meedenken van het personeel om zoveel mogelijk te ontzorgen ! TOP ! Parkeren tegen (zeer redelijke) betaling voor de deur (wel reserveren) ! Watertaxi voor de deur !

Goed hotel met behulpzaam receptiepersoneel, maar het ontbijt en personeel kan beter.

In de kamer lag op het kluisje een behoorlijke laag stof, op de gangen zitten hier en daar behoorlijke vlekken in de vloerbedekking en wanneer je de lift binnenstapt zit er behoorlijk veel vuil in de glijgoot van de deur. Het personeel in de ontbijtzaal was duidelijk nog niet ingewerkt met uitzondering van één medewerkster. De kass en de vleeswaren waren voorgesneden en werden direct uit de koeling geserveerd, wardoor er na een aantal minuten codens op verscheen. Er miste hier en daar nog wat en wanneer je met een 'open keuken' werkt, ben er dan van bewust dat de gasten ook al je (foute) handelingen zien; croissantjes en brood pak je dan niet met je blote handen om het vervolgens op een schaal te leggen. De tweede dag waren wij grotendeels alleen in de ontbijtzaal en waren er vier medewerkers die met elkaar in gesprek waren en voortdurend aan het giechelen waren. Wekte in ieder geval bij ons wat irritatie. Ging het over ons??

Prima kamer met alle facaliteiten en zeer vriendelijk/behulpzaam receptiepersoneel!

Een gevoel van luxe en vrijheid in het hotel dat fantastisch aansloot op een druk programma.

Kamer geweldig maar wat het meest bij zal blijven is de empathische benadering van de dienstdoende dame die mij direct gratis parkeren aanbood omdat ik direct tegen een parkeerbon aanliep (even naar binnen gelopen bij aankomst om te informeren naar...juist: parkeergelegenheid)!! Super klasse reactie!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Geweldig, zou zo weer boeken

Parkeerplek was enigzins beperkt

De persoonlijke aandacht en tot in de puntjes verzorgde kamer. En de ambiance van dit getransformeerde gebouw is prachtig

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

super kort verblijf
    • Luxe Tweepersoonskamer

het tapijt in de hal en kamer is niet zo hygiënisch , in de hal zaten er nogal wat vlekken in het tapijt, in de kamer was het wel heel proper

heerlijk ontbijt, lekkere koffie, vers geperst fruitsap, gedeeltelijk aan tafel bediend, ze kwamen vragen of we nog iets wensten, verse fruitsla en pitten, yoghurt, muesli, noten, lekker brood, eitje wordt op gebakken zoals je het wenst ... super ontbijt en vriendelijke meiden! Ook gratis fles water en koffieapparaat op de kamer! Goede wifi! heel goed bed!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Spontaan maar niet deskundig

Uitzicht op de kamer. Lippenstift op het bierglas Koude bevroren bitterballen. Te veel verschillend personeel aan de tafel.

De betrokkenheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Top locatie in 010

Personeel communiceerde vooral in kosten als het ging over evt extra services die ze verlenen ipv de gemakken. Er zijn Fietsen te leen bij het hotel maar die fietsen verschrikkelijk!

Mooie kamer, heerlijk ontbijt, top locatie

Een goed hotel, op een goede locatie, met fantastisch personeel, voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Mezzanine

De wastafel in de badkamer zou praktischer kunnen zijn (er is weinig plaats om iets op de wastafel te plaatsen). Kwaliteit van het closetpapier zou beter kunnen. Wij hadden een zolderkamer met ramen, maar zonder opstapje kon je niet uit het raam kijken, terwijl je vanuit het hotel prachtig uitzicht hebt op de Maas of andere delen van Rotterdam. Weinig t.v.-zenders. Ik vind 17,50 p.p. voor een ontbijt best wel veel, zou aantrekkelijker geprijsd mogen worden. Als je 's avonds naar het toilet moet en het pikdonker is, kun je het toilet moeilijk vinden. Als je dan eenmaal de badkamer gevonden hebt, is het moeilijk de knop van de lamp te vinden, dan zou beter verlicht moeten worden.

De klantvriendelijkheid en interesse van het personeel. Dat het geen standaard hotel is, maar een boutique hotel; relatief kleinschalig. Ruime kamer en heerlijk bed en beddegoed. Redelijke badkamer qua grootte, netjes en schoon, maar voor 2 vrouwen eigenlijk te weinig ruimte om je spulletjes uit te stallen. Elke avond bedden netjes opgedekt, voorzien van een chocolaatje. Koffiemachine vond ik niet echt gebruiksvriendelijk, maar gaf wel lekkere koffie. Voldoende handdoeken en heerlijk schoon. Goede locatie; vanuit het hotel kun je op loopafstand naar het centrum of andere bezienswaardigheden of met de watertaxi. Het hotelpersoneel is erg behulpzaam bij het reserveren van een taxi, sauna etc. Dat je CD's kon afspelen en er een Ipod was. Gratis Wifi.

Prachtig hotel met luxe, ruime, kamers.
    • Grote Suite

Prachtig hotel met luxe, ruime, kamers. Heerlijke bedden en een rustige omgeving. Je loopt vanuit het hotel zo langs het water naar de kop van Zuid en van daaruit over de brug naar het hippe Katendrecht. Of je neemt de watertaxi naar het centrum. De receptioniste was erg behulpzaam bij het vinden van een leuk eetadresje. Werd bij ons De Hef, waar we heerlijk gegeten hebben, op een paar minuten van het hotel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Echte aanrader

Prachtig hotel, mooie entourage, schone en ruime kamer. Het personeel is vriendelijk, netjes, behulpzaam en laat je echt gast zijn! Aanrader ook wat betreft uitvalswegen naar het centrum.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Het hotel ligt in een rustige omgeving en heeft een gunstige...

De grootte van de kamer en de bereikbaarheid van de rechterzijde van het bed vielen wat tegen.

Het hotel ligt in een rustige omgeving en heeft een gunstige ligging. Zeer vriendelijke ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Mooie inrichting. Alles is aanwezig in het hotel, de kamer en de badkamer om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

fantastische accomodatie

De kamers zijn mooi modern met een authentieke uitstraling. Het ontbijt is heerlijk met biologische en verse producten. Ook de bediening is aan tafel.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Amazing
    • Luxe Tweepersoonskamer

Er was niets wat beter kon op 1 ding na dan de minibar en chips moest nog apart betaald worden .

Het was er helemaal prima en ook het ontbijt top,zoiets had ik nog niet eerder gezien .

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Fijn hotel nabij het centrum met zeer enthousiaste staf
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het uitzicht over het water is fantastisch, jammer dat er nog een lelijk glazen gebouw tussen staat (het ontneemt niet het mooie zicht, maar is wel zichtbaar)

Heerlijke grote kamer met ramen aan beide zijden. Het hotel ligt net buiten het centrum, maar met een wandeling over 2 bruggen of één stop met de bus, tram of metro ben je in het centrum. Aparte vermelding, het personeel is heel attent en 24u aanwezig.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

• Luxe Tweepersoonskamer

De kamers op de zolderverdieping waren erg donker, weinig daglicht. Het ontbijt was heerlijk maar jammer dat er geen buffet was. De broodjes en vleeswaren werden geserveerd aan tafel. We voelden ons al niet vrij om om een extra glaasje jusdeorange te vragen. Maar de smaak was verder prima en het groene keurmerk was waar ik door geboekt had uitstekend! We hadden denk ik alleen een beetje meer verwacht voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Zoals de volkskrant schreef: Dit hotel heeft het begrepen!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het enige puntje van aandacht is het gebrek aan kastruimte.

Eigenlijk was alles zeer goed. Het personeel waren allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke bedden. Badkamer ruim. Koffie en thee op de kamer. Fantastisch ontbijt met live cooking, zalm en perfecte koffie. Gezellige loungeruimte / bar waar we s avond nig wat gedronken hebben. Het kan eigenlijk niet beter.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Fantastisch historisch hotel, op een mooie locatie met uitzicht over de Maas.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Uitleg bij het ontbijt kon iets beter. Wij hadden de info gelezen, maar gasten die naast ons zaten wisten bv. niet of ze extra koffie konden pakken.

Karakteristiek Hotel, ontbijt was heerlijk. Uitzicht over de Maas.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Heerlijk genieten van oprechte, persoonlijke gastvrijheid en comfort.
    • Grote Suite

Het weer. Grapje. We hadden echt niets aan te merken.

Het personeel was zeer hartelijk en gastvrij. De receptioniste liep mee naar de kamer en legde daar alles uit. Bij het ontbijt waren ze ook heel vriendelijk en behulpzaam. Iedereen straalde trots uit dat ze in zo'n mooi hotel de gasten een heerlijk verblijf konden bezorgen. Dat in combinatie met een fantastische kamer, met een echt luxe bed, een nog luxer bad en een uitstekend ontbijt, maakt dat wij graag nog eens terugkomen!

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Baden in luxe met zicht op de Maas
    • Luxe Tweepersoonskamer

We hadden wat problemen met de WiFi maar ik denk dat we gewoon pech hadden, dit zal zeker niet vaak voorkomen. Het hotel ligt ook iets buiten het centrum, je moet dan de Willemsbrug wel over maar voor wie graag stapt, is dat geen enkel probleem.

Heel luxueus, origineel ingericht hotel met uitermate vriendelijk personeel. Grote, gezellige kamer met een heerlijk bed, zalige handdoeken en zeep van Bulgari (mmhhh). Romantisch uitzicht over de Maas en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Geweldig hotel
    • Luxe Tweepersoonskamer

Prachtige kamers, super vriendelijk personeel, geweldig ontbijt met echt heel fijne bediening. Locatie perfect, prachtig pand. Je merkt echt dat het personeel trots is op het hotel. De bedden zijn heerlijk, zo ook de regendouche. Kortom een aanrader.

Fantastisch!!!!!!

Zeergastvrij en warm ontvangst. We waren te vroeg maar konden we gelijk naar de kamer. Wij hadden kamer 17. Zeer, zeer sfeervol!!!!! Het hotel geeft een thuisgevoel. Het is kleinschalig en daarom veel persoonlijker. We hebben hier een onvergetelijke Oud en Nieuw gevierd. Helaas weinig van het vuurwerk gezien maar dat kwam niet door de locatie maar door de mist. Er werd uiteraard een glas Champagne met lekkere oliebollen geserveerd om middernacht. En omdat het het weekend van de jaarwisseling was was er rekening gehouden met het ontbijt. Je kon tot half twee 's middags nog aanschuiven (!) en er was een extra late check out om 13.00 uur.Nogmaals en dat kan ik niet genoeg benadrukken; met dank aan het hele team van Pincoff.Het was top! Ze hebben allemaal bijgedragen aan een ontzettend fijn verblijf.....

Prettig aandachtig
    • Luxe Tweepersoonskamer

Prettig aandachtig, zowel het personeel als de inrichting. Dvd's en boeken die je kunt lenen, dat is kleine moeite groot plezier. Mooie foto's aan de wand (aangekocht in het Fotomuseum) ipv makkelijke reproducties. Ruime kamer, zelfs met het bijplaatsen van een 3e bed voor onze dochter. Hete (!) koffie bij het ontbijt voor een goed begin van de dag.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Heerlijk verblijf in een tophotel met zeer klantvriendelijk personeel

een kleinigheid maar voor ons een erg vervelend gevoel. Het resulteerde in een gratis drankje, maar was wel een domper, mag op geheel geen grote naam hebben.

Top hotel, heel anders dan standaard! Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Je merkt dat klanttevredenheid hoog in het vaandel gedragen wordt.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Abfab
    • Luxe Tweepersoonskamer

Douchen in bad, slechte afvoer, hulpstukken op fohn pasten niet, geen slippertjes en koffieapparaat aan service toe

Kamer echt geweldig qua inrichting.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Persoonlijke benadering, zeer gastvrij

Geen

Service, persoonlijke benadering! Prachtige knusse kamer. Ontbijt was geweldig, heerlijk verwend, ontbijt geserveerd aan je tafel, we voelden ons echt gast!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Gastvrij hotel nabij centrum

We hadden om een twee-persoonsbed gevraagd, maar kregen toch twee aparte bedden.

Het ontbijt op zondag was tot begin van de middag, top! Dus lekker uitslapen en rustig genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Rotterdam mag trots zijn op Pincoffs

Geweldig ontbijt, gezellige kamer, zeer vriendelijk personeel, mooie locatie tegen de stad aan, fraaie lounge, Pincoffs is bijna een reden op zich om naar Rotterdam te komen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

mooie grote kamer, heel hoog, mooi uitzicht (hadden wij ook...
    • Grote Suite

mooie grote kamer, heel hoog, mooi uitzicht (hadden wij ook om gevraagd). goede bedden. Heel lekker vers ontbijt, met o.a. heerlijke jammetjes, en goed klaargemaakte eitjes. vriendelijk personeel. leuk fietsen gehuurd. makkelijk parkeren aan de overkant op eigen terrein, wel tegen betaling.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Het was rustig en dichtbij de havendagen. Een paar gasten verziekte het ontbijt.

Ik had dieetvoorschriften aangeleverd en deze waren wel aangekomen, maar door omstandigheden heb ik mijn omelet pas zeer laat gekregen en was mijn brood al op en mijn man al naar boven.

De accommodatie was fantastisch en het was schoon en monumentaal pand (een oud douanegebouw).

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Heerlijk verblijf op mooie plek in Rotterdam
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het bed was te zacht voor ons. Mijn man en ik hadden allebei last van een kuiltje in de matras. Dat viel mee tegen want voor de rest was het een zeer verzorgd hotel.

Heel vriendelijk personeel, prachtige kamer met uitzicht op de Maas. Centraal gelegen, dicht genoeg bij het centrum om te lopen en vlak naast Kop van Zuid. De extra's zoals gratis dvd's en alle koffie, the en water die je maar wilt maken het helemaal af.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Mooi luxe hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding op goede locatie.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Enige minpuntje was dat de ramen niet open konden.

Alles top! Aardige ontvangst, we kregen bij aankomst een korte rondleiding door hotel. Kamer was groot en ruim. Ontbijt was prima!

Aangenaam, leuk hotel!
    • Tweepersoonskamer met Mezzanine

Zalige bedden, leuke kamers, alle comfort.

TOP HOTEL OP TOP LOCATIE
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontvangst was vriendelijk en gastvrij Hotelkamers schoon en heerlijke bedden

Heerlijk.

Alles klopte. Heerlijke lunch (op verzoek). Prachtig ontbijt. Uitstekende lokatie. Vriendelijke mensen. Lekkere bedden en kussens.

Geweldig ontbijt, alles biologisch en goede bediening aan...

Te zacht bed. Regendouche werkte niet

Geweldig ontbijt, alles biologisch en goede bediening aan tafel. Gave locatie dichtbij erasmusbrug

Boven verwachting en dat met name door al het personeel

Absoluut NIETS!!!

Het personeel! Wat een ongelooflijke leuke enthousiaste jonge medewerkers allemaal.

voortrefelijk

goede sfeer

Prettig in alle opzichten

Geen diner mogelijk

Douche

Prachtige kamer met hoge plafonds,top regendouche en attent...
    • Luxe Tweepersoonskamer

Prachtige kamer met hoge plafonds,top regendouche en attent personeel. Alles was eigenlijk fantastisch.

Fantastisch!

Fantastisch boutique hotel, heerlijke kamer met een lekker bed, leuk ingericht. Parkeren voor de deur mogelijk. Personeel erg vriendelijk!

de gezelligheid en de vriendelijkheid

de gezelligheid en de vriendelijkheid het heerlijke ontbijt

Super ontvangst.

Super ontvangst.behulpzaam.top kamers,super ontbijt,goede ligging. Komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Geweldige service, te kort verblijf!

Niet van toepassing

Geweldige persoonlijke service

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Nooit meer.
    • Grote Suite

Geen hot tub/jacuzzi. Er zat niks inbegrepen terwijl dat er wel bij stond.

Goed bed

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Voor herhaling vatbaar!

De toiletten beneden.

De accomodatie zeer smaakvol ingericht en uitstekende ligging, weg van de drukte.

• Luxe Tweepersoonskamer

Geweldig Hotel met dito uitstraling en personeel. Ga er zeker weer terugkomen

• Luxe Tweepersoonskamer

Het was zeer aangenaam verblijven!

x

Goed bed, rustige kamer, lekker ontbijt, persoonlijk contact. TOP!

De vriendelijkheid, de ligging, de luxe kamer en het geweldige ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

De kamer was super!

De kamer was super!

Prettige sfeer

Een mooi gezellig hotel .
    • Luxe Tweepersoonskamer

Een mooi gezellig hotel . Prima gelegen om Rotterdam te bezoeken . Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Een aanrader

We waren er maar een nacht, fantastisch. Ik ga geen ander hotel meer zoeken in Rotterdam
    • Luxe Tweepersoonskamer

Kamer was super, mooi uitzicht en een geweldige stortdouche

Goede locatie bij het centrum

Bankje onder de trap

Schoon

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

FANTASTISCH HOTEL QUA VERBLIJF & LIGGING

NIETS.

VRIENDELIJKHEID VAN DE GASTVROUWEN!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Een hotel waar 'gastvrijheid' bovenaan staat!

Niets!!

In 1 woord: Heerlijk!! Alles was goed, ontbijt, lunch, de kamer, het bed en niet te vergeten de vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Gastvrijheid

Gastvrijheid

Tophotel

Mooi ingerichte kamers, super comfortabel bed , vriendelijke mensen en het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Zeer mooi en vriendelijk hotel.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Alles was super geregeld. Ontvangst uitstekend, kamer groot en zeer schoon. Ontbijt goed. Zeer vriendelijk personeel. Echte aanrader!!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Tophotel

Eigenlijk niks

Comfort van de bedden . Het ontbijt was heerlijk Parkeren vlakbij wel tegen betaling

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Mede dankzij dit hotel en haar personeel hebben wij een heerlijke tijd in Rotterdam gehad.

Het super vriendelijke en behulpzame personeel. De gezellige bar/verblijfsruimte. Het mooie uitzicht.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Suitehotel Pincoffs