Beoordelingen over De Swarte Ruijter 4-sterren

Holterbergweg 7, 7451 JL Holten, Nederland

#1 van de 5 hotels in Holten

• Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was heel erg gehorig

De locatie is prachtig, je wandelt zo het bos in. We hebben gedineerd en ontbeten op het terras aan de boszijde. Diner is topklasse en ontbijt was heerlijk. De kamer was ruim, heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Mooi hotel in schitterende omgeving met gastvrij personeel
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was voor mij heel slecht. Alleen maar earl grey thee, opgepiept brood, geen mogelijkheid om zelf te kiezen, geen muesli, geen keus in fruit, geen echte roomboter, slecht roerei. Ondanks dat er heel mooi terras was, werd het ontbijt binnen gepresenteerd. Wanneer het ontbijt verbetert kan worden, zou het perfect geweest zijn. Dit lijkt mij iets wat het management toch redelijk eenvoudig kan verbeteren.

Mooie ambiance, harmonieus, niet tuttig. Aardig personeel

We hadden een fijn verblijf op een prachtige plek .
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zie boven over de kamer.

Ontbijt, lunch en diner waren uitstekend. De kamer was wat zakelijk en kil ingericht maar voor een kort verblijf prima. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

Zeer lekkere keuken,sfeervol hotel op een prachtige locatie,zeker voor wie van de natuur houdt!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Slechts 1 minpuntje : liever geen spaarlampen in de badkamer.

Zalig hotel op een prachtige locatie,veel sfeer,perfecte bediening.Daarbij zeer lekkere keuken,zijn ster waard.

Bijzonder leuk nachtje weg, voor herhaling vatbaar!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Wij hadden kamer 4 en deze was bijzonder gehorig. Naast ons was een man die in de ochtend last van benauwdheid had en constant aan het hoesten was, wij konden dit stel letterlijk verstaan..... Vervelend voor deze man, jammer voor ons. Iets meer isolatie zou wenselijk zijn qua privacy.

Geweldige ambiance, zeer goed personeel en een top diner, ook al was het een aanbieding! We hadden de avond voor Hemelvaartsdag, dus het weer zat ook mee, tot laat heerlijk zitten dineren op het terras aan de rand van het bos. Sprookjesachtig!

De prachtige ligging in een rustige ongeving waar we op dat...
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gezien de prijs kwaliteit verhouding us er geen enkele reden tot klagen.

De prachtige ligging in een rustige ongeving waar we op dat moment aan toe waren.

Kookkunsten en liggen voor mtb route
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In het restaurant en cafe tochtte het stevig door open gaan van schuifpui, enkel glas en tochtgaten bij vensterbanken.

Kookkunsten en liggen voor mtb route

Fijne, rustige lokatie en zeer de moeite waard.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas was er beide dagen geen gelegenheid om aan het eind van de dag een drankje aan de bar te drinken. De 1e dag was er een groep die de vrijdagborrel kwam doen en de 2e dag was er geen plek. Dus hier zou nog wat verbetering te halen vallen. Geen idee of ze nog iets aan kerstversiering gaan doen, maar de lokatie leent zich er zo goed voor, en dat zou de lokatie ten goede zou komen.

Ontbijt was prima! Kamers in de bijgebouwtjes waren heel leuk. Niet groot maar prima! Het personeel was superaardig!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Top restaurant voor een diner.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Doordat het diner in het sterren restaurant zo erg goed was viel het ontbijt, al was het goedkoop, erg tegen. Er ontbrak van alles zoals o.a. Keuzes in ei gerechten, vers fruit enz. Douchen in een badkuip is armoedig en voor mensen met knie problemen een uitdaging..

Het diner en de omgeving.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

In een prachtige omgeving, mooi ingerichte kamers. Het eten is fantastisch!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Wij waren met vrienden en hadden een zgn 'connected room'. Deze geschakelde kamers zijn erg gehorig. Omdat je samen op pad bent is het minder vervelend/erg. Maar als wij 'vreemde' buren hadden gehad, zou ik het niet prettig hebben gevonden.

Het diner was voortreffelijk! Kamer is mooi ingericht en liggen erg leuk in de prachtige tuin. Personeel is top!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Kort maar k (p)rachtig.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zie boven: douche in de badkuip

Ontbijt was prima ,kamer goed,maar een minpuntje vind ik dat je in de badkuip Moet douchen. Dat is wat gladjes. De locatie is prachtig.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Top locatie
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Accomodatie is wat basic, past niet helemaal bij de geweldige locatie en het mooie restaurant - aan de andere kant is het eigenlijk ook niet storend. De prijs is passend, dus ik denk dat het een keuze is om de drempel laag te houden. Ontbijt mag wat uitbundiger, brood keuze iets beperkt. Maar wel vers en lekker.

Het restaurant, het menu en het personeel

Je blijft hier terugkomen!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Was prachtig weer dus zalig buiten kunnen dineren! Natuurlijk voortreffelijk gegeten en gedronken. Mooie smaakcombinaties en prachtig gepresenteerd. De lodge was weer heerlijk om in te vertoeven en vooral het terras ervoor vinden wij heerlijk. Blijven hier terugkomen!

Eten en personeel en locatie allemaal prima
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een kamer met een tussendeur naar een andere kamer, het was bijzonder gehorig. Niet geschikt voor een romantisch weekend. Bed erg zacht en de kamer donker.

Eten en personeel en locatie allemaal prima

Verbleven ivm bruiloft
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bad is krap waardoor je niet met de schouders of benen onder water kon. Het was warm die dag maar helaas geen airco in de kamer. Raam kom wel open maar als je dit deed moest het rolgordijn omhoog zijn. Het was dus kiezen, of warmte en een donkere kamer of koelte van buiten maar met vroeg in de ochtend veel licht in de kamer.

Het ontbijt is heerlijk! Kwalitatief goed en eigen gemaakte producten. Het personeel is vriendelijk en ook de locatie is prachtig.

Heerlijk rustig verblijf met een fantastisch diner.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het enige minpuntje was dat mijn kamer zich naast de keuken van het restaurant bevond. Daardoor was er tot ongeveer 22:00 redelijk wat lawaai van de afzuiginstallatie te horen. Niet heel storend, maar wel aanwezig. 's Nachts was het gelukkig wel erg stil.

Prettig dat de kamers zich in de (groene en rustige) tuin bevinden, waardoor het mogelijk is om aan een eigen tafeltje voor de kamer te zitten. Daarnaast een simpel maar heerlijk ontbijt, en de mogelijkheid om 's avonds te genieten van een fantastisch diner in het restaurant (1 Michelin-ster).

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Wat een heerlijkheid.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles was tip top kan niets bedenken.

Alles is in orde! Mensen hebben vreugde in hun werk. Dat merk je aan de passie en liefde die ze stoppen in de details! Ik beveel dit hotel met uitzonderlijk goed restaurant van harte aan.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Beste plek om te genieten van de Sallandese Heuvelrug
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Enorm genoten van ruim appartementachtige kamer met eigen terras in tuin direct grenzend aan het bos.Fietsen konden in de schuur. Vriendelijk en toegankelijk personeel. Heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Fraaie locatie met wereldberoemde keuken.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets. Als tip kan ik wel meegeven: denk eens na over wat meer faciliteiten (opslag en schoonmaken) voor bezoekers die met de fiets komen/fiets bij zich hebben.

Prachtig gelegen in de bossen van Holten. Fraaie locatie met heerlijke kamers. De keuken is inmiddels wereldberoemd en ik kan daar slechts aan toevoegen: daar is niets aangelegen.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

zeer prettig verblijf in mooie omgeving
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluid uit belendende kamer duidelijk te horen (lopen met hakken op de harde vloer)

Hartelijke ontvangst en bediening. Het was mogelijk om ter plekke een andere kamer te verkiezen.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Onthaasten en lekker tafelen ? Kom naar De Swarte Ruijter
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Inrichting van onze kamers is netjes maar lichtelijk verouderd

Zeer rustige omgeving, zeer vriendelijk personeel en een verfijnde keuken.. Een klein paradijsje..

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

De kamer was rustig en heeft een zitje, waardoor je er ook...
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was rustig en heeft een zitje, waardoor je er ook overdag prettig terecht kan. Er is een Nespresso-apparaat. Helaas geen thee. Ook heeft een klein terrasje voor als het mooi weer is. Het restaurant van het hotel is erg goed (Michelinster). En je wandelt zo vanuit je hotel de Sallandse Heuvelrug op. Prachtig wandelgebied.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

• Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt is pas vanaf 08:00 mogelijk.

Uitstekende locatie, mooi gelegen in de bossen van Holten. Vriendelijkheid personeel is ongekend en ja de met een ster gewaardeerde keuken is TOP!

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Ontspannen verblijf.

Echt niets.

Eigenlijk was alles geweldig. Sfeervolle kamer met voldoende ruimte. Prettige ontvangst, uitgebreidt ontbijt, geweldig diner in wederom sfeervolle ruimte en personeel dat hun vak uitmuntend verstaat. Gastvrijheid ten top op een ontspannen manier.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Rustig boshotel met fantastisch eten!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie rustige, ruime kamers achter het restaurant, midden in het bos. Fijne bedden. Ook heerlijk ontbeten: onze hele tafel werd vol gezet met verse broodjes, vleeswaren, zelfgemaakte jammetjes, etc.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Eten was zeer goed en de kamers ruim en netjes.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Bediening tijdens het eten kon beter. Meer aandacht voor klant en uitleg over eten gezien het een michelinsterren restaurant betreft.

Eten was zeer goed en de kamers ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Het was geweldig!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De hoeveelheid van uitgeschonken wijn per glas was echter wat aan de krappe kant.

Heerlijk ontbijt. Fantastisch diner Wijn keuze bij de gerechten: uitstekend.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Zie hierboven
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een rustige locatie verwacht echter de avondrust werd verstoord door lawaaimakende motoren die over de Holterberg reden. Daarnaast hadden wij een kamer die middels een binnendeur gekoppeld was aan een nevenkamer agwaarvan het zeer gehorig was. Ook het sluiten van de tuindeuren was voor het gehele blok hoorbaar.

De locatie op de Holterberg is erg mooi.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

zeer geslaagd verblijf en absoluut voor herhaling vatbaar.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer is wat donker, in ons geval (het was heel warm) geen enkel probleem.

Een voortreffelijk ontbijt, een vurrukkulluk diner, prachtige luxe uitstraling, zeer voorkomend personeel. Hele mooie omgeving. Prettige kamer met zitje buiten, afsluitbare ruimte voor onze electrische fietsen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

De ligging van het hotel is prachtig.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers komen wat kil over. Het terras bij onze kamer lag op het noorden, wat in NL geen genot is.

De ligging van het hotel is prachtig. Je kunt er fantastisch wandelen en fietsen in de omgeving. Het gehele complex ziet er mooi uit, ook binnen in het restauratieve deel is het goed aangekleed. Veel terras om het restaurant heen waardoor er altijd wel een zonnige plek is. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het restaurant serveert heerlijk eten, alhoewel we de porties wat aan de kleine kant vonden (althans bij het 3-gangen menu).

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Personeel,diner,ontbijt zeer goed tot uitmuntend
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bad mist anti sl en veilligheidsgrip bij de douche. Tv scherm klein Verluchting via raam slechts mogelijk zonder rolgordijn voor veduistering Uitstekende koffie maar geen thee faciliteiten

Personeel,diner,ontbijt zeer goed tot uitmuntend

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Rust, lekker eten, heerlijk fietsen.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Rustige kamers. Heerlijk ontbijt . Voor ons was deze omgeving onbekend maar we hebben leuk gefietst en komen zeker nog terug niet in het minst voor het restaurant.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

prima verblijf voor lekker eten met overnachting
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

focus ligt duidelijk meer bij het restaurant dan bij het hotel. Daar zijn qua comfort wel wat verbeteringen mogelijk, o.a. in de badkamer.

het eten was heerlijk

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Voor herhaling vatbaar, het was een heerlijke aangename vakantie
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Oplaatpunt in de fietsstalling was niet voorzien.

Een hartelijke ontvangst, Ontbijt uitstekend, vriendelijk personeel, Diner subliem, vakkundige bediening.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Super op de Holterberg
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Als ik dan iets moet noemen is het het onbrekende bad. Terwijl dat volgens booking.com wel aaanwezig was.

Het restaurant is super. En de medewerkers ook. Verder een heerlijke kamer. Lekker rustig met eigen buiten zitje.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Pure verwennerij
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

We hebben de hele nacht last gehad van muggen in onze kamer, hoewel we zelf alles hadden dichtgehouden.

De prachtige accommodatie in een rustige groene omgeving en natuurlijke het heerlijke 4-gangen menu met wijnarrangement. Quality-time!

de omgeving, de rust, de gemakkelijk te bereiken kamer
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de keuze voor het ontbijt zou toch wat ruimer moeten zijn voor een 4 sterrenaccomodatie

de omgeving, de rust, de gemakkelijk te bereiken kamer

Overweldigend en voor herhaling vatbaar.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer. Het was eigenlijk een klein huisje. Ruim en goed uitgerust.

Heerlijk verblijf
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtige ligging. Bijzonder mooie uitstraling van de accommodatie. Uiterst vriendelijk en correct personeel.

Detail: De spiegel in de badkamer hangt te hoog voor de wat...
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Detail: De spiegel in de badkamer hangt te hoog voor de wat kleinere mensen.

Gastvrijheid tijdens ontbijt

Ontbijt was super.

Prima!!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk restaurant! Fijne locatie. Goed ontbijt. Heel aardig en behulpzaam, servicegericht personeel!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Heerlijk , ontspannen met top restaurant

Fantastische keuken..

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Voor genieters van spijs, wijn en natuur
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fantastische ligging op de Holterberg! Fantastische keuken met zeer goede wijnen.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Omgeving
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Verlichting kamer defect. Verwarming Jan beter. Geen wijnglazen en bierglazen aanwezig. Kamer erg klein.

Omgeving

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Heel prettig verblijf.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Zowel het ontbijt als het diner waren heerlijk. Het personeel is bijzonder vriendelijk en attent. De locatie en omgeving zijn prachtig.

Prachtig adres om wandelingen of fietstochten vandaan te maken

nvt

Mooie ruime kamers inclusief zitje. Fantastisch diner en goed, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Echt verwennen in de natuur
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Erg gastvrij personeel en een geweldig goed restaurant

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prachtige romantische plek midden in de natuur.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtige romantische plek midden in de natuur. Culinair genieten

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Het was een zeer ontspannen, prettig en rustig verblijf.

Niet aan de orde.

De kamers zijn prima verzorgd, mede door de leuke ligging. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Het was goed.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers hebben zo langzamerhand een upgrade nodig.

Heel goed ontbijt.

Prachtig hotel met voortreffelijk en sfeervol restaurant op een heerlijke locatie.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed. Liever 2 aparte bedden en 2 aparte dekbedden dan 2 tweepers.bed met 1 dekbed.

De ruimte

n.v.t.

n.v.t.

Geweldig eten, gastvrije sfeer en prachtige omgeving

Geweldig eten, gastvrije sfeer en prachtige omgeving

Fantastisch!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtige locatie midden in de bossen. Een mooi intiem charme hotel. Het eten is meer dan goed. Een aanrader in alle opzichten.

Prachtige kamer, mooie ligging , mooie tuin
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt prijs is hoog , geen gebruik van gemaakt

Prachtige kamer, mooie ligging , mooie tuin

Mooie locatie.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie locatie. Verrassend mooie kamers met eigen terrasje. Prima ontbijt.

Fantastische keuken

Fantastische keuken

prima verblijf

nvt

zeer comfortabel, prettig personeel

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

de omgeving
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt mag iets meer keuze hebben

de omgeving

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Alles klopt hier.

Geen koude douche.

Keurige correcte mensen in de bediening. Snelle afhandeling. Spectaculair ontbijt!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

aanrader
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles ok, geen opmerkingen!

Ja , en het weer liet toe om het onbijt buiten tenemen

uitstekend, luxe verblijf ; diner ( terecht) pittig geprijsd

kamer

Het hele totaal plaatje.

Niet van toepassing.

Het hele totaal plaatje.Zeer tevreden.Komen zeker weer eens langs.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Mooie locatie met een mooi uitzicht en een uitgebreid...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Mooie locatie met een mooi uitzicht en een uitgebreid ontbijt en een heerlijk diner.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heerlijk verblijf!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fijne kamer! Prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Mooie locatie en een hele goede keuken
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitgebreid ontbijt, bijzonder goed verzorgd!

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heerlijk genoten in de natuur op een schitterende locatie.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De locatie is perfect en elke kamer heeft zijn eigen terras.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Genieten met hoofdletter G!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijke bedden, maar wat smal. En 2 éénpersoonsbedden naast elkaar is nog geen tweepersoonsbed..

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Ontbijt geweldig, uitstekende service

Ontbijt geweldig, uitstekende service

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Genieten op de Holterberg
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie kamer in apart 'tuinhuis.' De kamer is niet erg groot, maar heel knus en smaakvol ingericht.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

culinaire etape van formaat

geen probleem

uitstekende service en excellente keuken

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

De kamer was netjes en schoon

De kamer was netjes en schoon

Ontbijt prima.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Spiegels in de badkamer te hoog. Verlichting in de kamer kan beter

Ontbijt prima. Diner uitstekend

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Mochten nog later ontbijten, heel fijn.

Kamer is erg gehorig

Mochten nog later ontbijten, heel fijn. Prachtige locatie. Personeel heel vriendelijk