Beoordelingen over Hotel 't Gemeentehuis 3-sterren

Grotestraat 2, 9781 HC Bedum, Nederland

#1 van de 1 hotels in Bedum

Vriendelijk personeel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ontbijt was redelijk. Kamers schoon maar erg verouderd. Er was een riool lucht aanwezig en de badkamer echt niet meer van deze tijd.

Vriendelijk personeel.

Pronkjewailpad
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

In het weekend kon niet voor 8 uur worden ontbeten. Er was maar 1 raam in de kamer en die was aan de kleine kant.

Er kon om 7 uur worden ontbeten van ma tot vr. een enkele keer ook eerder, maar dat werd niet vooraf gecommuniceerd.

Een fijne kamer in een historisch pand, met super vriendelijke en behulpzame mensen
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het was erg warm in de kamer. Door de warme dagen bleef het erg, hangen.

Het ontbijt was goed. Er was genoeg keus om met een volle maag de deur uit te gaan. Het uitzicht op het water was super gezellig. De bedden zijn goed, schoon en fris. We hebben goed geslapen

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ventilatie systeem maakt lawaai s`nachts en is niet uit te zetten. Wel redelijk geslapen.

Vriendelijke mensen goed ontbijt en lekker geslapen. Groningen en Bedum is prachtig.

Het feit dat toen ik aankwam en het die dag erg heet was, de...

Het matras heb ik erg hard gevonden.

Het feit dat toen ik aankwam en het die dag erg heet was, de gordijnen in de kamer dichtgetrokken waren en het personeel een ventilator in de kamer gezet had en liet draaien.

Super verblijf, uitstekende prijs / kwaliteit
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Uitzicht, we keken uit op een dak vol met dakpannen. Positieve eraan, we hadden geen last van buiten geluiden. Heerlijk geslapen.

prijs-kwaliteit verhouding. Kunt er heerlijk dineren voor een goede prijs.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Heel erg goed.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Eigenlijk was alles prima voor elkaar.

Kamer was keurig het ontbijt erg goed. Ook de gemoedelijke sfeer is ons goed bevallen. Goede uitval basis voor de omgeving.

Gezellig huiselijk hotel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Goed ontbijt , kamers waren netjes. Het restaurant / bar was gezellig om te zitten en eten s avonds was ook goed. Er heerste een gezellige sfeer.

Prima om er te zijn.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ontbijt was goed, maar had uitgebreider gekund. Eerlijkheidshalve was er ook niet meer ruimte om alles uit te stallen.

Het ontbijt was goed. het hotel is authentiek sfeervol en gezellig. de bedden lagen ook goed. wat ook een eervolle vermelding behoeft is het terras. Kortom, het was er goed vertoeven.

Sfeervol hotel in Bedum
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De niet aangevraagde kamer met uitzicht !!

Een leuk welkom, wat heel belangrijk is, hadden om een kamer met zicht op het Boterdiep gevraagd maar kregen een kamer met hoog raam en keken op dakpannen, hotel zat totaal niet vol, maar de kamer werd omgeruild met zicht op Boterdiep, de sfeer is gezellig en hebben er prima gegeten, ontbijt goed verzorgd, je kan zelf een ei bakken en de broodjes waren nog warm, gaan er zeker naar terug !

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prettige ontvangst, in alle eenvoud een hartelijke sfeer,...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Prettige ontvangst, in alle eenvoud een hartelijke sfeer, goed gegeten en smakelijk ontbijt. De gastvrouw rende me nog snel achterna met een opladertje dat ik had laten liggen. Helemaal top!

• Beoordeeld op: 22 december 2017

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het enige minpuntje was het ontzettend lange en harde gepraat 's ochtends op de gang (van het schoonmaakpersoneel denk ik) waardoor uitslapen de tweede ochtend onmogelijk was.

Ontzettend aardig personeel, ruime kamer, gezellige bar, goed bed.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Prima hotel, zal zeker terugkomen.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

In de vitrine waar het ontbijt stond, waren de zuivelproducten niet gekoeld, misschien een kleine koelvitrine aanschaffen?

Prima keuken, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf op het Greuninger laand!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Een verrassende ambiance in het hoge Noorden. zo fijn 'doe maar gewoon dan doe je gek genoeg!' Gezellig restaurant waar ook het ontbijt geserveerd wordt. Alsof je thuis bent!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Geweldig!!!

Zou het niet weten.

Alles was prima in orde. Heel erg leuk personeel. We vonden de locatie mooi en de sfeer en inrichting ook erg mooi. Een huiskamer gevoel.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

ontbijt was uitgebreid.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

de kamer is nodig aan een lik verf toe. vooral als er sporen zijn van dingen die weggehaald zijn. in de badkamer liggen zwarte tegels die zijn uitgebeten door kalkaanslag. er was een constante hoog toon in onze kamer waar die vandaan kwam, geen idee.

ontbijt was uitgebreid. niks heel erg bijzonders maar voldoende keuze. eten in het restaurant was gewoon goed.

aangenaam...

ik verbleef op kamer 3. ik vond het jammer dat de vitrage niet open geslagen kon worden, zodat ik een mooi uitzicht kon hebben op het Boterdiep...

het ontbijt was helemaal goed: alles was aanwezig.

Goed onderkomen met mede reizigers waarmee snel en makkelijk contact gelegd kon worden.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Huiselijkheid, combinatie hotel/stamcafe, beperkte maar prima menukaart, schone kamers en badkamers, koffie en thee voor de hotelgasten 24 uur per dag.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

mooie locatie, gezellig personeel en heerlijk genoten
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamers waren schoon, fijn bed en het ontbijt was goed, ruime keuze en de serveerster was erg vriendelijk en toonde interesse. de Bediening is snel, correct en erg vriendelijk, kortom een aanrader.

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het eten in het restaurant was goed verzorgd. Maar de combinaties vonden we wat apart... Ik heb nog nooit een saté schotel met als garnituur spruiten en rode kool met een stoofpeertje gegeten.

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening! Van het ontbijt konden we niet gebruimaken omdat we vroeg vertrokken in verband met een wandeltocht die vroeg startte. In plaats daarvan lag er 's ochtends een ontbijt/lunchpakket voor ons klaar in de koelkast. Heel attent! De kamer was netjes en schoon en de bedden lagen prima.

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kan ik me niet herinneren.

Alles was prima. 2 x lekker gedineerd in het hotel. Koffie en thee kon je zelf nemen. We komen zeker nog een keer terug in het hotel. Op zondagochtend na kerktijd heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Ontspanning, gezelligheid met "thuis gevoel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Parkeren kan wat lastig zijn, echter ook daar is overheen te komen.

Fantastisch "bruin café" met goede keuken en uitstekende service, in het bijzonder door Melvin! Op het ontbijt valt niks af te dingen: gewoon goed!

Verblijf was zeer prettig
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De organisatie binnen het hele hotel kon beter geregeld zijn.

Ontbijt was goed, diner was super veel. Het geheel was gedateerd, maar gaf wel een bepaalde sfeer. Er was een heel goede stagiair commercieel maar ook aandacht voor de gast.

grote ruime kamer, gedateerd maar goed bed .
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Iets meer subtiel geurende wasverzachter op de handdoeken zou niet verkeerd zijn.

grote ruime kamer, gedateerd maar goed bed . grote badkamer, ook oud maar prima!

Voldoende, maar kan/moet beter
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Wij hadden de kleinste kamer, nr 15. Dit terwijl de bezetting van het hotel laag was en veel (grotere) kamers leeg stonden en wij meerdere dagen verbleven in het hotel. Met hond erbij erg krap. Helaas kwamen wij er pas later achter dat andere kamers groter waren. Hotel had dit vooraf moeten inschatten en ons een grotere kamer m Tweede punt is de klimaatbeheersing in het hotel. Die is voor de kamers onvoldoende als de temperaturen boven de 20'C komen. Het is er te warm en benauwd. Ramen kunnen beperkt/niet open. Na een kleine observatie bij andere kamers later, bleek dit voor meer kamers te gelden. Een simpele ventilator op de kamer helpt maar weinig. Geen lift.

Locatie en uitstraling. Terras buiten. Servicegerichtheid personeel.

Gemoedelijk en sfeervol

Parkeergelegenheid is beperkt.

Midden in het dorp met een leuk terras. Ontbijt achterin het café/restaurant is zeer sfeervol. Goede keuken lekker op het terras gegeten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Hinderlijk
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ventilatie systeem maakte zoveel geluid dat het hinderlijk was. We konden het ventilatiesysteem niet zelf bedienen om zachter te zetten. Dit werd automatisch geregeld. Het ventilatiesysteem zou om 23 uur zachter gezet worden zo werd ons verteld. Dat hebben we echter niet geconstateerd. Ik heb helaas heel slecht geslapen. Wij zullen dit hotel daarom niet meer boeken.

't was een leuke verblijfplaats op doorreis
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

niets..misschien voor minder mobile mensen : geen lift

het was heel gezellig en familiaal..mooi gelegen in het dorp.een echte ontmoetingsplaats voor de locals. kleine wandeling in de omgeving 's avonds gemaakt.

HET ONTBIJT WAS EENVOUDIG MAAR GOED, DE BEDIENING EN...

SLECHTE TOEGANGKELIJKHEID VOOR MENSEN DIE SLECHT TER BEEN ZIJN

HET ONTBIJT WAS EENVOUDIG MAAR GOED, DE BEDIENING EN PERSONEEL WAS UITSTEKEND HEEL SFEERVOL . HEEL GEZELLIG TERRAS IN HET CENTRUM

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Keurig hotel, dichtbij het festival waar we naar toe gingen en in de nachtelijke uurtjes terug kwame
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Toen we arriveerden was de deur gesloten en stond er ook een bordje gesloten. Bij de boeking was aangegeven dat we eerder zouden komen. Na contact te kunnen maken met het aanwezige personeel, konden we alsnog binnenkomen en bleek zelfs de kamer al klaar. Voor ons was het afleveren van de bagage en het ontvangen van de sleutel al voldoende geweest.

Het eerder kunnen inchecken dan officieel was aangegeven

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Na het in checken konden we bij de bar in het hotel moto gp...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Na het in checken konden we bij de bar in het hotel moto gp en f1 kijken met een heerlijk biertje er bij het was erg gezellig aan de bar we hebben lekker gegeten in de avond en bij het ontbijt 👍👍👍

Fijn verblijf
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Er was feest in het dorp, daardoor konden we geen wijntje meer drinken in de bar 's-avonds. Deze ging om 22.00 al dicht, jammer.

De kamers zijn eenvoudig maar schoon, verder allerlei kleine details, zoals een ventilator, deze hebben we dankbaar gebruikt. Het was warm weer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Voor herhaling vatbaar: authentiek Nederlandse ervaring.

De kamer had wat beter gezogen moeten worden; er lagen wat glassplinters op de grond.

Eten prima, sfeervol rustiek, wat ook op de site vermeld staat. Het is heel eenvoudig maar leuk voor paar nachtjes verblijven. Het oude cafe maakt het wel erg leuk, met zijn allen aan de leeftafel. Personeel is heel relaxed en persoonlijk. Ook het afrekenen gaat gemoedelijk. We zijn er voor de 2e keer geweest met een familieweekend en gaan vast nog eens terug.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Jammer dat de bar al om 21.00 uur dicht ging.

ontbijt was een prima buffet met de mogelijkheid om een eitje te bereiden naar eigen keuze. Eigen creativiteit was dus mogelijk. Ook de mogelijkheid om thee en koffie te halen uit de automaat beneden was een goede service.

Net niet!!!
    • Weekendaanbieding - Tweepersoonskamer

Kamer zeer klein, ontbijt redelijk, jammer van het bevroren brood. Hotel was aan het verbouwen, dit zorgde voor veel lawaai vroeg in de morgen, jammer dat dit niet gemeld werd.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Schoon, goed ontbijt.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

het diner in het restaurant kan beter. Kwaliteit van het vlees was middelmatig. De champignons op de schnitzel waren uit blik (nier vers). De houten vloer op de gang maakt het af en toe gehorig.

Schoon, goed ontbijt. Geen airco, maar toch een (stille) ventilator.

Het personeel was heel vriendlijk
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Enkel glas en heeeeeel wam weer Een straat feest met podim voor ons raam, met enkel glas, slaat tegen als je nood hebt aan rust

Het personeel was heel vriendlijk Er was ook koffie te krijgen voor het ontbijt De ligging

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Een veel te kleine kamer, er was bijna geen ruimte om te...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Een veel te kleine kamer, er was bijna geen ruimte om te lopen zitten op een stoel kon net. Wel goede schone kamer en douche. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Ontbijt en het avondeten was goed, personeel erg behulpzaam...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het hotel is iets gedateerd maar heeft daardoor op sommige momenten ook wel weer iets gemoedelijke. Het verf op de kozijnen heeft wel een onderhoudsbeurtje nodig.

Ontbijt en het avondeten was goed, personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Met name het personeel tijdens het ontbijt was erg gemoedelijk. Kamers goed schoon, prima bed en hoofdkussen. Uitzicht op Bedum en zijn gracht is mooi. Geluidshinder is er niet. Kortom, voor herhaling vatbaar.

De kamers waren eenvoudig maar zeer proper.
    • Weekendaanbieding - Tweepersoonskamer

Zoals reeds aangehaald misten we een kleerkast op de kamer. Wel moeilijk te plaatsen denk ik, te weinig ruimte

De kamers waren eenvoudig maar zeer proper. Wij misten wel een kast om kledij te hangen. Voor één nacht was het ok. Ontbijt was in orde.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Heerlijk weekendje Groningen gehad, hotel is goede uitvalsbasis!

Het is erg gehorig, door het enkel glas kon je alles wat er buiten gezegd werd letterlijk volgen.

Nette kamers, alles netjes schoon, heerlijk fris beddengoed en handdoeken, goed verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Hartelijke ontvangst.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Van de toegangsdeur naar diverse kamers was de deurdranger te strak ingesteld waardoor de deur steeds met een klap dichtviel.

Hartelijke ontvangst. Kamer keurig schoon.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Ontvangst was goed.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De deurvanger op de deur van de gang van het hotel.

Ontvangst was goed. Ontbijt was goed , en het restaurant was goed en gezellig. Personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Gezellig en knus hotel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Als ik iets moet noemen dan kan ik alleen de (voor ons) erg harde matrassen noemen..

Niet gehorig. Zeer schoon. En erg aardige eigenaar en bediening! Inclusief een lekker en gezellig restaurant met kroeg.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Gastvrijheid en behulpzaamheid ten top!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Helemaal niets, het was perfect.

Wij moesten onverwacht in Groningen overnachten en hadden niets bij ons. We kregen zeep, shampoo, washandjes, tandenborstels en tandpasta en die stonden bij vertrek niet op de rekening. Schuin aan de overkant zit Italiaans restaurant Mangia e Bevi aan de Emmalaan 30. Werkelijk een aanrader!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima hotel, goede prijs, niet zeer luxe.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De kamer had enig achterstallig onderhoud, verfwerk kozijnen was slecht. Verder schoon/netjes en prima bedden!

Ontbijt was zeeer goed en uitgebreid. Zelf eitje baken, erg leuk!

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Prima ontbijt.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Om rekening mee te houden, maar zeker geen reden om niet nog eens langs te komen. Geluid van de luchtverversing en uitgaande jeugd.

Prima ontbijt. Lekker gegeten. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima hotel voor een overnachting
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het was een prima hotel. Aardig personeel en het ontbijt was ook goed. Het was ook fijn dat ik voor een goede prijs 's avonds in het hotel kon eten.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Je moet altijd de prijs en de verwachting van het Hotel...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Je moet altijd de prijs en de verwachting van het Hotel tegen elkaar afwegen. Omdat wij lange tijden zelf en hotel gehad hebben weet ik waar over we praten. De bedden waar goed,alles was schoon,restaurant was goed,ontbijt was zeer goed. Voor deze betaalde prijs mag je en kan je niet meer verwachten

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Op de avond voorafgaand aan de 2e nacht was er een feest van...
    • Weekendaanbieding - Tweepersoonskamer

Op de avond voorafgaand aan de 2e nacht was er een feest van de brandweer. Er speelde een live-band precies onder onze kamer en de herrie was oorverdovend. Dit hadden we graag van tevoren geweten. Het is uiteindelijk goed opgelost.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Wij hebben goed kunnen uitrusten en vinden het verblijf voor herhaling vatbaar.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

We hoorden wat hinderlijke muziek, maar in de loop van de avond werd het gelukkig rustig.

Het ontbijt was verzorgd. De kamer was ruim en de bedden lagen prima. Alles zag er schoon uit.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goed ontbijt,goede kamers,vriendelijk personeel.

Iets minder zout bij het hoofdgerecht gebruiken. Verder prima diner.

Goed ontbijt,goede kamers,vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit klopt. Gezellige sfeer.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Gezellig en goed hotel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

in de folder stond dat we gebruik konden maken van een computer en printen, toen we onze tickets wilde uitprinten wist de mw. Van niets en kon het niet, moesten we ergens anders printen.

De ontvangst en de medewerkers

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Gemoedelijk en schoon
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Warme kamer, omdat de hele middag de zon erop had gestaan. Wel een ventilator aanwezig, geen airco.

Gemoedelijk. Kleine, maar verzorgde kamers, goed schoon. Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Prima plek om te overnachten.

de nooduitgang kan misschien nog beter vrij zijn. Hoe ziet de nooduitgang er uit wanneer er een aantal mensen langs gehold zijn ? Blijft de nooduitgang dan wel vrij ?

Ontbijt en kamer waren prima. Ik kon bagage achterlaten om 's middags af te halen. De nooduitgang zag er beter uit dan eerder: de 'bakken' stonden strak langs de wand waardoor de nooduitgang vrij was.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het enige punt van verbazing was voor mij dat het ontbijt werd aangeslagen voor 20 euro. Dat vond ik het niet waard; het zou met 15 euro ook meer dan goed betaald zijn. Ontbijt was overigens goed, maar summier waar het vleeswaren, kaas etc. betreft. Mij goed genoeg, maar niet voor 20 euro...

Kamer was goed schoon, lekker ruim en alles wat nodig was was aanwezig. Personeel ging soepel om met wensen, er was veel mogelijk. Het was heerlijk op het terras te zitten en daar ook te eten.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Een uiterst prettig verblijf
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Steeds opnieuw inloggen, bij gebruik van Wifi.

De huiselijke sfeer . Het ontbijt was prima. Gezellig terras . De zonnige lichte kamer met openslaande ramen en het uitzicht.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prima hotel voor 1 nacht, kamers waren wel gehorig.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Afwerking in badkamer (kamer 4) viel wat tegen, douchekop alleen handmatig te gebruiken als je je haar niet wilde wassen, aansluiting slang en douchekop lekte.

Beden, waren goed, ontbijt was prima, prettig dat je zelf een ei kon bakken.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

rustig verblijf gehad en culinai verwend geweest. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Misschien wat meer croissants en/ of andere keuzes qua brood.

Ontbijt was voldoende.Misschien iets vlotter aanvullen. Er was vers fruit. Kamers waren ruim genoeg. Uitstekend restaurant

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Ja de ruime kamer met een schrijftafel.

Een lift voor onze bagage Buiten maaktte gasten veel lawaai. Maar het was lekker weer. Bij het ontbijt miste we verse vruchten.

Ja de ruime kamer met een schrijftafel. En spiegel om je op te maken

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Prima, gemoedelijk dorpshotel, iets te duur voor wat men biedt

Ontvangst beetje kortaf, geen hulp met bagage. Ramen konden niet open. Kamer boven het terras: gezellig maar ook lawaaierig. Miste een fohn...kon op de kleine flesjes niet lezen wat shampoo was of douche-creme...

Ontbijt was prima, bedden goed, royale schone badkamer. Vriendelijke gastvrouw 's morgens. Heerlijke koffie!

Voldeed aan de verwachting
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De bedden vonden wij wat aan de zachte kant

Ontbijt was eenvoudig maar goed

Uitstekende keuze.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ontbijt was prima, schone kamers, vriendelijk personeel.

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Onder ons raam werd buiten gekletst tot laat in de avond. Vonden we storend

2 wastafels geweldig!

Heerlijk rustig.

Het ontbijt.

De ongedwongenheid en gezelligheid.

Prachtige plek aan het water met middeleeuwse kerk vlakbij. Heerlijke plek om tot rust te komen.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

de vele rokers op het terras

De authentieke ontbijtruimte en het terras

2 nachten was veel te kort
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Super lokatie en zeer vriendelijk personeel

Service echt geweldig

Toilet op de kamer zat je klem tussen 2 muren

Service echt geweldig

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Aangenaam hotel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Stoel in de kleine kamer is wat overbodig.

Personeel heel vriendelijk. Gezellige cafe-restaurant.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen

De kamer die voor ons gereserveerd was, was erg benauwd.

De kamer die voor ons gereserveerd was, was erg benauwd. Het raam kon niet open. Het bleek geen probleem om een andere kamer te krijgen.

prettig en ontspannen

Een haar fohn in de badkamer zou wel prettig zijn....

De sfeer was prima!

Personeel super aardig en behulpzaam, kamers brandschoon

Personeel super aardig en behulpzaam, kamers brandschoon

Tevreden over ons verblijf en een leuke plek.

Diner, tournedos was uitstekend de groente helaas doorgekookt.

Ontbijt was goed en het personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Helemaal niksfaf

Onbijt was heel erg lekker