Beoordelingen over Het Maashotel 4-sterren

Veerweg 11, 5872 AE Broekhuizen, Nederland

#1 van de 3 hotels in Broekhuizen

9,7

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Fantastisch uitzicht vanuit de kamer.
    • Suite

Te weinig parkeerplaatsen voor de hotelgasten.

Fantastisch uitzicht vanuit de kamer. Koffie, thee op de kamer. Ongelofelijk vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Alles prima verder.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Leuk maar ik denk dat 's zomers alles nog meer positief is.
    • Suite

Ontbijt was vrij simpel en brood niet vers. Waarschijnlijk doordat er slechts weinig klanten waren.

Grootte van kamer- terras met zicht op de Maas. Mooie fiets en wandelomgeving. Gezellige ontbijtruimte en restaurant.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Fantastisch verblijf in comfortabel hotel aan de Maas
    • Suite

De badkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken.

Mooi gelegen. Prachtig uitzicht over de Maas. Kleinschalig. Goed ontbijt (ook met mooi uitzicht). Zeer ruime kamer. Mooi ingericht. Comfortabel.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Het was een heerlijk ontbijt, de kamers zijn fantastisch,...
    • Suite

Niets. Hele mooie rustige locatie, vriendelijke bediening, heerlijk eten, mooi terras, mooie natuur, leuk gelegen aan de boord van de maas, ook het terrasje is heerlijk om op te zitten. Wij gaan zeker terug.

Het was een heerlijk ontbijt, de kamers zijn fantastisch, wij zijn reeds verscheidene malen teruggegaan omdat het zo heerlijk vertoeven is.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Werkelijk fantastisch!

Er viel ons niets tegen.

Het is werkelijk een heerlijk hotel. Het heeft een prachtig terras aan de Maas en een heel sfeervol restaurant waar je echt heerlijk kunt eten. Onze kamer was fantastisch mooi en ruim van werkelijk alle gemakken voorzien, tot en met een goedenacht-groet op bed en kussens en dekentjes voor op het balkon. Ook al zijn de kamers ietwat gedateerd, het ziet er picobello uit. De kamer had een ruim balkon, voorzien van meubilair. Het ontbijt is heerlijk en je wordt erg gastvrij ontvangen. Het is persoonlijk en prachtig gelegen. Kortom: als wij volgend jaar weer naar de Elfia gaan, komen we weer logeren. En eten!

Beste hotel aan de Maas

Niets specifieks!

De ruime mooie kamer met goede faciliteiten en t mooie uitzicht op de maas. Heerlijk gegeten, wat culinair maar meer dan genoeg! Tophotel ☺

Prachtige lokatie
    • Suite

Zomer 2018, meer dan 30 graden in de schaduw. Onze kamer was ook met een ventilator niet op een aangename temperatuur te houden. Het verduisteringsgordijn was kapot en dat hielp ook niet echt om de zon buiten te houden. Misschien in de toekomst airco?

Prachtige zeer ruime suite met alles erop en eraan. Goed ontbijt en heerlijk gedineerd, vriendelijk personeel en mooie lokatie aan de Maas.

ruime propere kamer, goede bedden, prachtig uitzicht
    • Suite

jammer dat er geen ontbijtkoeken aanwezig waren, maar er was wel ruim aanbod aan brood.

ruime propere kamer, goede bedden, prachtig uitzicht super vriendelijk personeel

Uitstekend en velerlei opzicht!
    • Suite

De Senseo koffie, maar dat heb ik gemeld. Bagger! Het hotel kan hier echter weinig aan doen,misschien een ander systeem?

De kamer, het uitzicht en de maaltijd.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Toplocatie aan de Maas!
    • Suite

Prachtig gelegen hotel aan de Maas. Zeer ruime kamers met de nodige voorzieningen en een schitterend uitzicht op de Maas. Een uitstekend ontbijt, waarin alleen croissants ontbraken.

Aangenaam weekend gehad!
    • Suite

Om van de kamers naar het restaurant te gaan, moet je over straat

Aangename, zeer ruime kamers. Goed restaurant, prima ontbijt. Vriendelijk en correct personeel.

Verwennerij.
    • Suite

Het licht in de badkamer is wat steriel en zou wat aangenamer kunnen.

Het uitzicht over de Maas richting Arcen is fantastisch. Ook de ruime kamer met alle faciliteiten beviel erg goed.

Heerlijk& gemoedelijke plekje Noord Limburg aan de Maas! Aanrader!
    • Suite

Bij aankomst al erg vriendelijke uitstraling van het hotel, aardige ontvangst, grote & heerlijke kamer met een prachtig uitzicht op de Maas en het pontje. Lekker avond eten met allemaal aardige bereidwillige mensen in de bediening. In de ochtend heerlijk ontbeten in het zonnetje met de deur richting het terras open. Kortom; super verblijf en we komen er zeker een keertje terug!

Het was een grandioos verblijf.
    • Suite

Ventilatie door middel van een klein raampje zodat niet de deur van het terras op een kier moet staan waardoor er kans op muggen in de kamer bestaat.

Het uitzicht op de Maas.

Mooi (ouder) hotel met vele voorzieningen in een uitgebreide natuuromgeving.
    • Suite

Geen aanbod van wandel- of fietskaarten voorzien door het hotel. Er is een oversteekpond naast het hotel aanwezig, dat vanaf s'morgens 18.30 uur lawaai maakt. Prijs / oversteek Maas: 2,20 € voor 1 auto + 2 personen.

Ruime hygiënische kamer met tal van voorzieningen. Prachtig uitzicht op de Maas. De locatie biedt verschillende mogelijkheden voor buitenactiviteiten.

Ruime kamers, leuk uitzicht op de Maas en de veerpont naar...
    • Royal Suite

Ruime kamers, leuk uitzicht op de Maas en de veerpont naar Arcen. Zeer vriendelijk personeel. Goede omgeving om te wandelen en te fietsen (bijv.: het Pieterpad is op twee plaatsen goed bereikbaar met busdienst 88 (Venlo-Venray, uurdienst), halte voor de deur .

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Ruime kamer, mooi uitzicht over de maas, goed en uitgebreid...
    • Suite

Voor lange mensen is het bed/dekbed wat kort en de inrichting is wat verouderd. Een douche in de badkuip (overigens wel een prima douche). Helaas geen 24 uurs receptie, maar wel een andere afspraak gemaakt voor de aflevering van sleutels voor de kamers (even iemand persoonlijk spreken voor aankomst is toch fijner).

Ruime kamer, mooi uitzicht over de maas, goed en uitgebreid ontbijt, schone kamers en vriendelijk personeel. Wij hebben hier goed geslapen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Aanrader!
    • Royal Suite

Het hotel ligt op een idyllisch plekje bij het veer. Op 3 km van het Pieterpad. Vrachtschepen schuiven voorbij. Personeel was super aardig, de suite lekker ruim en het ontbijt uitgebreid. Openslaande deur naar het balkon!

De plek aan de Maas.
    • Suite

De plek aan de Maas. Erg mooi. De vrachtschepen zag je vanuit je hotelkamer voorbij varen. Verder een mooie grote kamer met een minibar. Koffie en thee gratis.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Direct aan de Maas, prachtige hotel met zeer ruime kamers.
    • Suite

Al eerdere in dit leuke hotel verbleven. Mooi gelegen langs de Maas. Vanuit zowel de diverse kamers, het restaurant als het terras een mooi uitzicht op de Maas. Naast het hotel bevindt zich direct de pont naar Arcen. Personeel is buitengewoon vriendelijk! Niet voor niets al jaren een gemiddelde beoordeling van 9+

Sfeervol en gezellig hotel, heel goed gelegen.
    • Suite

Zelfs nu was het warm in de kamer. Balkon deur open gezet. Met de wind erop niet zo prettig. In principe kan je dan ook van buitenaf de kamer binnen komen..maar daar gaan we maar niet vanuit

Het ontbijt was zeer goed; personeel heel vriendelijk en de kamer was heerlijk ruim

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Kamer prima!
    • Suite

Het ontbijt, we waren met weinig in het hotel en dat merk je aan het ontbijt, koud eitje, weinig variatie, uitgedroogd brood enz. Dat was in tegenstelling tot de vorige keer een tegenvaller en een let op voor het hotel. Verder alles prima!

Kamer prima! Hotel redelijk centraal voor leuke uitstapjes, bv naar Duitsland.

• Suite

Als ik dan toch iets moet zoeken dan had ik een klein verlicht kerstboompje leuk gevonden haha.

Mooie nette ruime en schone kamer. Net, gezellig en leuk personeel.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

• Suite

Zeer grote kamer, uitzicht op de Maas, goede bedden, goed restaurant waar we heerlijk hebben gegeten, uitgebreid ontbijt en bovenal zeer gastvrij personeel!

Prima prijs kwaliteit
    • Suite

Van hotelkamer naar restaurant moesten we eerst naar buiten om bij restaurant te komen. Er was geen mogelijkheid om binnendoor naar restaurant te lopen.

Uitstekende kwaliteit hotelkamer en restaurant

Mooie accomodatie, gunstig gelegen. Zeker aan te bevelen, maar ontbijt zeer slecht.
    • Suite

Het ontbijt viel ons erg tegen. Geen gewone croissantjes. Hele harde kleine brokjes. Geen hagelslag of vlokken. Thee kreeg je in theepot zonder rechaud. Was zo koud.Stokbrood en keiharde kaasbroodjes vonden wij geen meerwaarde voor een ontbijt.

De kamer was prima! Mooi uitzicht. Goed bed, koelkastje en koffie en thee op de kamer een luxe.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

genoten an de trip.
    • Suite

Afzuiging in de douche/toilet werkte niet, dit doorgegeven. Als reactie, werkt maar 2x 1 uur per dag. na het douchen geen zicht op de spiegel en alles is nat en blijf hetnat..

kamer goed, ontbijt goed, restaurant goed.

Aanrader! Fantastische ligging aan de maas en Hertog Jan brouwerij kun je zien liggen
    • Suite

Inrichting kamers gedateerd, maar wel in prima staat

Fantastische plek aan de maas met prachtig uitzicht, HJ brouwerij op steenworp afstand (te bereiken via veerpontje), hele ruime kamer, zeer uitgebreid ontbijt - aanrader

• Beoordeeld op: 12 november 2017

top hotel !

werkelijk niets.

We trailen / rennen over het Pieterpad van Gennep naar Sittard, vanaf knooppunt Swolgen, moet je 3 km verder lopen naar het Maashotel in Broekhuizen. Absoluut de extra kilometers waard (de volgende dag het pad weer op gepakt ter hoogte van 'theetuin roode vennen') Het hotel heeft een prachtig uitzicht over de Maas, super vriendelijk ontvangst en een upgrade gekregen zodat we heerlijk na al die kilometers in een warm bad konden liggen. Het restaurant is werkelijk geweldig, prachtig uitzicht, openhaardje aan, heerlijk gegeten. Echt een aanrader!! en natuurlijk super snelle wifi, ook fijn.

Het ontbijt was goed en we hadden een geweldig uitzicht.
    • Suite

Het was erg gehorig. De kamer naast ons had een baby die steeds huilde. Daar werden we steeds wakker van. Het leek net of de baby bij ons in de kamer lag.

Het ontbijt was goed en we hadden een geweldig uitzicht. Vriendelijke staf en dichtbij Arcen en het thermaal bad.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Heerlijk ontspannend
    • Suite

-Graag salon om 's avonds te zitten -Graag lekkere kwaliteitsthee bij ontbijt

Ligging-zicht-prijs-restaurant-ruime kamer-fietshok-vriendelijk personeel

Goede uitvalsbasis voor een "short break".
    • Suite

Ruime kamers, van alle gemakken voorzien, uitzicht op de Maas, pondje voor overtocht nabij, evenals vele bezienswaardigheden, een goede uitvalsbasis voor een "short break".

Gunstige ligging ten opzichte van de Hertog Jan Brouwerij.
    • Suite

De kamers vind ik persoonlijk wel echt oud-bollig. Niet meer van deze tijd. Wel erg groot met prachtig uitzicht op de Maas. Personeel is echt vriendelijk. Voor ons het grote pluspunt: dichtbij de Brouwerij van Hertog Jan. Het pontje ligt recht voor het hotel.

Een plezierig en ontspannen verblijf.
    • Suite

De deur van de kamer klappert. Je merkt dit heel duidelijk als een andere gast zijn/haar kamer verlaat. De deur zit namelijk ruim in het slot. Als er nog een extra tochtstrip wordt gemonteerd, dan is relatief snel en voordelig dit kleine ongemak op te lossen. Het zou het geheel net even af maken.

Het ontbijt was uitstekend. De kamer was ruim en geriefelijk. De anti-slip mat in de badkuip. Een geweldig uitzicht over de Maas. De minibar was goed gevuld, hopelijk dat er een volgende keer ook port bij zit. Er was een uitstekend ontvangst van de WiFi, waardoor je snel en makkelijk kon internetten.

Een heerlijk hotel met mooie kamers en heel vriendelijk personeel.
    • Suite

Er viel niets tegen, we vinden het alleen jammer dat er geen hondjes mogen. Anders zouden we zeker ook in de zomer zo af en toe hier overnachten.

Prima ontbijt. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Rust en genot
    • Suite

Het enige tegenvallende was het weer maar desondanks een super verblijf en we hebben meteen voor augustus weer geboekt

Super locatie met overal mooi uitzicht op de maas. Gastvrij en aardig personeel. Ik heb een heel ingewikkeld dieet maar aan de hand van mijn tijdig vooraf gemailde dieetlijst is de kok zich gaan verdiepen en toverde een ongekend bijzonder en lekker 4 gangen menu voor mij....en dat is me elders nog nooit overkomen. Bij een vorige boeking elders werd me gewoon gezegd nee daar kunnen we niks mee dus compliment voor deze kok!!! Dus heb je wensen gewoon tijdig melden.

• Royal Suite

Het enige wat tegen viel was het vertrek uit zo'n mooi en gezellig hotel.

Prima hotelkamer met geweldig uitzicht over de Maas. Heerlijke uitgebreid ontbijt en prima diner. Vriendelijk personeel.

Fijne accommodatie.

Ruime kamers met groot balkon uitkijkend op de Maas. Leuk buitenterras. Heerlijk gedineerd, goede kok en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Top lokatie en geweldig gastvrij.
    • Suite

Er viel niets tegen, we hebben genoten!

De kamer was geweldig. Heerlijk ruim en zeer goed verzorgd. Senseo koffiezetter, pads, suiker. Koelkastje gevuld met lekkere drankjes. We voelden ons zéér welkom! En het uitzicht was superleuk, konden geen genoeg krijgen van het veerpontje wat druk was met overzetten. Drs P. heeft hier vast zijn inspiratie opgedaan voor het liedje over de veerpont.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima gastvrij maar beetje gehorig
    • Suite

Gevraagd om een stille kamer maar tot 1 uur in de nacht wakker gelegen omdat kamer gekoppeld was dmv deur hierdoor konden wij de gesprekken van twee Engelsen woordelijk volgen

Kamer met balkon and a vieuw toppertje

Ideale locatie
    • Suite

Leuke ruime kamer met uitzicht op de Maas. Met het veerpondje voor de 'deur' kun je gemakkelijk even naar Arcen en een biertje drinken bij Hertog Jan. Ideale locatie.

Balkon met zicht op de Maas is super.
    • Suite

Balkon met zicht op de Maas is super. Terras aan het hotel met zicht op de Maas! Onmiddellijk aan het hotel overzet aanwezig waarmee je ook je auto kan overzetten! Een absolute aanrader!

Heerlijk klantvriendelijk hotel met mooi uitzicht

Niks. Alleen het vertrek... 🙂

Ontvangst is bijzonder klantvriendelijk. Het appartement is boven verwachting. Toplocatie met mooi uitzicht over de Maas. Leuk dat het pontje voor de deur heen en weer gaat.

De kamer is inderdaad een suite!
    • Suite

Jammer dat de restaurantkaart zo klein in keuze is geworden! De kok kookt super!! en kan zo veel meer!

De kamer is inderdaad een suite! Balkon met prachtig uitzicht op de Maas

Ondanks dit minpuntje toch een prima verblijf!
    • Suite

Doordat er een besloten groep was kon er 's avonds niet in het restaurant worden gegeten. Dat vonden wij jammer!

Prima verblijf, wij komen hier graag op doorreis naar....

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Vriendelijk hotel en restaurant.
    • Suite

Beperkte parkeerruimte. Wij moesten langs de straat parkeren.

Kamer was ruim en goed gestoffeerd. Badkamer was uitstekend. Balkon met uitzicht op de Maasrivier.

Heerlijk ruim, rustig en comfortabel.
    • Royal Suite

Houd er rekening mee dat als er deuren of ramen openstaan het geluid van het heen-en-weer gaande pondje wel erg aanwezig is.

De kamer was enorm groot. We hadden een complete eethoek, keuken en woonkamer tot onze beschikking. Het is op de kamer erg stil, we hebben onze 'buren' geen enkele keer gehoord. Vanuit de kamer hadden we een prachtig uitzicht op de Maas, het pondje en de Hertog Jan fabriek. Het ontbijt was zeer goed verzorgd, behulpzaam personeel en veel keuze. Mooie omgeving: Broekhuizen is zeer idyllisch en met het pondje steek je zo over naar Arcen.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Ontbijt heerlijk en een geweldig appartement.
    • Royal Suite

Badkamer is heel groot dus er kan misschien wel een aparte douche in.Douchen in bad is niet altijd fijn.

Ontbijt heerlijk en een geweldig appartement.Grote badkamer en prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

geweldig mooie locatie

douchen in een bad.

Prachtig terras met uitzicht over de mooie Maas rivier en het pontje van Arcen-Broekhuizen. Aardig personeel, servicegericht, echt een gevoel van thuiskomen.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

uitstekend verblijf

weet niets te verzinnen

Zeer grote en mooie kamer. heel mooi uitzicht. goed locatie kan met de fiets gemakkelijk overal naar toe . veerpontje voor naar de andere kant van de maas te gaan. Lekker buiten ontbeten gezellig en voldoende keuze. informatie gekregen waar wij naar toe konden fietsen en wat bezichtigen

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prachtige locatie aan de Maas.
    • Suite

Uitstraling van de kamers en restaurant wat chique en mist daarom wat gezelligheid. Maar dat is iets persoonlijks.

Prachtige locatie aan de Maas. Schone en nette kamer met prachtig uitzicht.

super verblijf
    • Suite

Mooie luxe kamers met zicht op de Maas. Super goed geslapen en zeer rustig gelegen. Lellen en uitgebreid ontbijt. Alles Was perfect in orde en veerpont vlak naast het hotel.

Zeer goed hotel met geweldig uitzicht op de maas.
    • Suite

Net hotel met mooi ingerichte kamer met geweldig uitzicht op de maas. Zeer vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt en diner. Prijs-kwaliteit-verhouding is prima.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Ruime kamers.
    • Suite

Eten in hotel was aan de prijzige kant. De porties waren matig.

Ruime kamers. Alles netjes schoon. Mooie locatie. Ontbijt prima. Vooral de dames in het hotel waren zeer vriendelijk en klant gericht.

heerlijk verblijf, een aanrader!
    • Royal Suite

Ik had een andere kamer geboekt via booking.com maar die bleek niet meer beschikbaar hoorden wij van het hotel. Als wij de juiste kamer zouden hebben gehad, was de beoordeling voor het comfort hoger geweest.

Het eten is van zeer goede kwaliteit en de vriendelijkheid van de eigenaren en het personeel is altijd zeer prettig. Het hotel is prachtig en rustig gelegen aan de Maas.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Mooi verblijf aan de Maas
    • Suite

Te weinig mogelijkheid voor luchten. Hoewel in zeer goede staat, toch een en ander wat verouderd.

Prachtige lokatie, zeer vriendelijk personeel, goede service, prima eten in restaurant.

Heerlijk genieten en eten aan de Maas in het Maashotel
    • Suite

Het hotel heeft geen minpunten@

Het zijn zeer ruime kamets Het zijn suites met balkon uitkijkend op de Maas met een prima bed, heerlijk ontbijt. De keuken is geweldig je kunt er fantastisch dineren! Naast hotel de veerpond naar Arcen met zn Kasteeltuinen. Een geweldige fietsomgeving

Ideaal om tot rust te komen.
    • Suite

Restaurant was gesloten en aan de overzijde enkel tapas of beperkte menu. Wat weinig.

Het uitzicht en de rust. Propere ruime kamer. De ligging is rustig, mooi en niet ver van toverland. Ideaal voor een dagje uit.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Mooie locatie, voor relaxt weekend weg.
    • Suite

Douchen in de badkuip. Wifi ontvangst in onze kamer( 11) was niet goed. Daar wordt aan gewerkt, is ons verteld.

Prachtige locatie, alle kamers hebben uitzicht op de Maas (en het pontje naar Arcen). Heerlijke ruime kamer, met balkon, en ruime badkamer. Ontbijt was prima verzorgd. Restaurant ook voor avondeten goede keuze.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Prachtig gelegen aan de Maas
    • Suite

Inrichting ietwat gedateerd, schoonmaak mag net iets beter.

Zeer ruime kamer met prachtig uitzicht op de Maas en veerpont. Zitje op kamer. Rustgevende omgeving. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Was prima!!
    • Suite

werking verwarming/ airco niet duidelijk

Heerlijk grote kamer, uitzicht op pontje (waar je totaal geen last van hebt), ruime keuze minibar (wel zelf betalen natuurlijk), zitje.....gewoon prima....

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Geen minpunten

Een super ruime luxe hotelkamer. Heerlijk vertoeven daar. Het ontbijt was ook heel goed verzorgd.Dit was onze tweede keer hier maar komen weer terug...

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

één overnachting in dit hotel. In 1 woord geweldig. Wij gaan hier zeker terug.
    • Suite

De Wifi was erg zwak. Dat is het enige wat tegenviel. Verder kan ik echt niets bedenken.

Goed ontbijt, zeer goed restaurant (avondeten) Hele fijne en schone kamer en een geweldig uitzicht!! Personeel is zeer vriendelijk. Mijn vriendin heeft diverse allergieën en daar is heel erg goed op gelet. Wij gaan zeker nog een keer naar dit hotel. Een aanrader!!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Het was heerlijk bijkomen met uitzicht op de Maas.
    • Suite

De bedden zijn een beetje zacht en de inrichting is nogal ouderwets maar wel sfeervol en netjes.

Het ontbijt was heerlijk en de service uitstekend. De kamers zijn ruim, met prachtig uitzicht op de Maas.

Bijzonder fijn hotel met heerlijk restaurant en ontzettend mooi uitzicht.
    • Suite

Het is een heel leuk, knus hotel. De kamers zijn enorm ruim, voorzien van alle luxe en een prettige badkamer. Het uitzicht is echt ontzettend mooi. Direct zicht op de maas waar de boten varen, daarachter de uiterwaarden met verderop de Hertog Jan brouwerij. Het naastgelegen restaurant wat ook bij het hotel hoort is absoluut een aanrader!

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Het is echt een aanrader
    • Suite

Mooie ligging van het hotel, grote kamers, een heerlijk uitzicht, heerlijk gegeten en gedronken. Bediening was professioneel en vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Grote, nette kamer met koffie en theefaciliteiten

Grote, nette kamer met koffie en theefaciliteiten

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Goed bevallen

Prachtige kamer. Puike locatie aan de Maas

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Gezellige zeer ruime kamer met fantastisch uitzicht op de...
    • Suite

Jammer dat er geen badjassen aanwezig waren

Gezellige zeer ruime kamer met fantastisch uitzicht op de Maas

2persoonsbed met 2 matrassen

De omgeving, personeel

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Aangenaam verblijf in een rustige omgeving.
    • Suite

De locatie is uitstekend en een rustige omgeving. Prima bedden en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Absolute aanrader!

Er viel ons niets tegen.

Gastvrije ontvangst, prima kamer, uitstekend ontbijt. Dit hotel is een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Het uitzicht en lokatie
    • Suite

Kamer wat gedateerd. Raar dat je buitenom naar het restaurant moet voor ontbijt.

Het uitzicht en lokatie

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Voor herhaling vatbaar. Aan te bevelen bij anderen.

Parkeren

Fijne ontvangst.