Beoordelingen over Hotel 't Witte Huys Scheveningen 2-sterren

Bosschestraat 2, 2587 HE Scheveningen, Nederland

#23 van de 26 hotels in Scheveningen

5,9

6,2

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Matig hotel.

Oudbollig/ geen schone handdoeken voor tweede dag geen bed opgemaakt voor 2 dag. Geen vers sap. Niet voldoende thee / koffie op de kamer,oude vloerbedekking

Dichtbij locatie

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 6 november 2018

De hele nacht was de kachel aan het pompen en omdat de kamer erg klein was, was dat ook direct naast je hoofd. De leidingen waren de hele nacht aan het tikken, dus weinig geslapen. Verder was het goed.

De locatie was goed, dicht bij het centrum en de boulevard. Personeel ook heel vriendelijk.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Leuk klein hotelletje met een goede ligging en een persoonlijke service

Eigenlijk niks

Het is er gemoedelijk met een persoonlijke service. Je krijgt een sleutel van de voordeur mee. De kamer was ruim en netjes. Het ontbijt was goed. Het hotel heeft een uitstekende ligging. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Het is een super locatie, dicht bij het strand en het...

Het ontbijt viel tegen, het hotel is oud en heeft een flinke opknapbeurt nodig. Er ligt op de trap en slaapkamers vieze vloerbedekking.

Het is een super locatie, dicht bij het strand en het circustheater. En dicht bij een tramhalte.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

iN DE KAMER IS GEEN RAAM ENKEL EEN DEUR DIE UITGEEFT OP EEN...

N RAAM MET VERLUCHTING

iN DE KAMER IS GEEN RAAM ENKEL EEN DEUR DIE UITGEEFT OP EEN KOER WAAR ANDERE BEWONERS OOK INKIJK HEBBEN; 4 TIS EEN KELDERKAMER ? ALS JE CLAUSTROFOBIE HEBT HELEMAAL NIET GESCHIKT;

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Vreselijk

Alles viel tegen !!! Geen enkel positief punt. Enkel de ligging van hotel is goed.

Het hotel is nog geen 1 ster waard !! Onvriendelijk, vuil, ontbijt was zo ondermaats...nooit eerder gezien

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Beroerdste nacht ooit. Ik zou dit hotel niet aanbevelen.

Kamer waar je je nauwelijks kon draaien alles aftands en heel oud. Beschimmelde douche en heel klein. WiFi had geen bereik boven op de tweede verdieping waar ik verbleef. Aan het ontbijt was alles al op om 8u. Nauwelijks nog keuze. En op alle tafels stonden vieze bordjes. De ene foto op Booking.com is absoluut niet representatief.

Helemaal niets

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Het toilet en de badkamer waren erg klein. Je kon niet recht op de wc zitten want dan zat je met je benen tegen de deur aan.

De bedden lagen en sliepen goed.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Fijne kamer dicht bij het strand

Goede service! Op het laatste moment als verrassing voor een vriend geboekt. Het personeel werkte heel leuk mee om het voor onze vriend zo aangenaam mogelijk te maken!

Dichtbij zee

Ontbijt, brood droog. Zelfs de koffie was niet lekker. Alsof het te lang heeft gestaan. Geen babyrbedje en parkeerkaart was al vergeven. Terwijl dat zo wel genoemd wordt bij het boeken. Dat je hier gebruik van kan.maken. Geen lift, trappen lopen met kinderwagen en veel spullen. Gelukkig waren we met 3 volwassenen.

Dichtbij zee Kamer netjes Voor deze 2 dingen zou ik terugkomen

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Locatie prachtig... hotelkamer verschrikkelijk

Hotelkamer was echt verschrikkelijk. Totaal niet hoe het op de foto's staat. We werden in een soort van kelder geplaatst zonder ramen. Alles in de kamer was verschrikkelijk oud. Totaal niet hoe het op de foto's op de site staat!

Dat dit op Booking.com staat...ongelooflijk

Accommodatie zeer gedateerd Ontbijt ...nog nooit zo slecht ontbijt gehad. Veel en veelste duur voor wat je ervoor krijgt..totaal plaatje!

Vriendelijke eigenaarese

Teleurstellend
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We hadden het appartement geboekt (voor een nacht en was niet goedkoop tov andere 4* hotels in de omgeving) maar dat viel heel erg tegen. Het appartement lag niet in het gebouw vh hotel, maar in de fietsenkelder van de flat tegenover. Het waren naar ons idee 3 fietsenboxen die samen omgebouwd zijn tot appartement. Erg kil en vochtig, ook in slaapkamer voelde je de kou uit de muren komen. Iig de keuken was niet schoongemaakt, bank was doorgezakt, op bank lag kleedje om vlekken te bedekken. Voelde in totaliteit niet totaal niet fijn. Ontbijt was ontzettend simpel. Basis was aanwezig.

Locatie is perfect! Loopafstand van pier etc

Prima hotel, dichtbij het strand en de boulevard van Scheveningen.

De accommodatie was prima. Persoonlijk vond ik het wat oud en iets wat primitief voor het geld. Verder maakt dit niet heel veel uit aangezien we niet veel tijd in het hotel hebben doorgebracht.

De ligging van het hotel is perfect. Het strand is op 5 minuten loopafstand, evenals de boulevard. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk.

Gezellige / knusse 1 persoonskamer met een heerlijk bed...

Gezellige / knusse 1 persoonskamer met een heerlijk bed ( twijfelaar) kamer netjes met alle faciliteiten die je nodig hebt . Fijn voor 1 of 2 nachten. Neem wel een badlaken van thuis mee als je van een grote handdoek houdt en bekers om te drinken of te spoelen ( tandenpoetsen ). Prima ligging op loop afstand van het strand en vriendelijk personeel :)

Het was vies.

Bijna alles het enige was dat het bed goed lag

Het was vies. Spinnenwebben. Douchekraan stuk. Dekbedhoed stuk. Raam wilde niet dicht hier is wel wat aan gedaan. Bank met een kleed er overheen omdat er vlekken op zaten en hij zakte door. Onder salon tafel lag vuil. Haren en schimmel in de douchecabine randenJe wordt hier niet blij van als je voor een nacht 129.00 moet betalen.

De ligging was heel goed

Ontbijt was miniem werd slecht bijgevuld Vervelend geluid van vergruizen van de toiletten Prijs was tov accommodatie en ontbijt te duur

De ligging was heel goed

Hotel personeel is super vriendelijk.

De badkamer is erg klein

Hotel personeel is super vriendelijk. Ontbijtbuffet was goed verzorgd De afstand naar de boulevard De grootte van de kamer is prima met een eigen koelkastje. Kleine patio aangrenzend aan de kamer.

dicht bij het strand.

eigenlijk alles wel je kunt het geen hotel noemen maar een bed and breakfast. en zeker geen ster waard. Kamers niet zo goed maar de prijs voor een overnachting belachelijk veel.Wij betaalde 199 euro voor vier personen.De badkamer kon je geen badkamer noemen maar een klein hok.Kon niet normaal op de wc zitten en zeker de fotos op de site veranderen.

dat je vlug bij het strand was.

We hebben genoten!!!

Kamer klein, maar prima voor 1 nachtje. Badkamer/toilet was erg klein, moeilijk om te douchen. Maar alles was netjes schoon!!!

Dichtbij het strand. Nette kamer. Vriendelijk personeel. Schoon! Goed ontbijt.

Heerlijk voor een paar dagen aan het strand. Den Haag is met OV gemakkelijk te bereiken.

Kleine badkamer.

Prettig is de charme van zo’n klein hotel, de persoonlijke aandacht en het uitgebreide ontbijt. Parkeren is heel goed in een parkeergarage vlakbij. Kamer is ruim, badkamer zeer klein. Perfecte ligging. Aanrader.

Net hotel, centraal gelegen. Aanrader.

Nette kamer, beetje gedateerd, maar prima locatie. Vlakbij strand en theater. Goed om een nacht te verblijven in combinatie met een avond uit of dagje strand.

Te duur voor het soort hotel

De prijs-kwaliteit was ver beneden de maat. De kamer was ons inziens geen 230 euro waard voor 1 nacht, eerder 75 euro per nacht. Ikea-stoelen zonder hoes erom en een doorgezakt bed. We zijn zondagochtend eerst naar het strand gelopen omdat de kinderen al vroeg wakker waren en we de andere gasten niet tot last wilden zijn ( erg gehorig ). Het ontbijt kon om 09:00u genuttigd worden, wij kwamen iets voor 09:30u terug en het grootste deel was al op en er werdt niet bijgevuld. Na ons kwamen nog 2 stellen beneden, zij hadden praktisch niets meer. Ook de foto's op de site klopten van geen kant. Erg teleurgesteld

Tja... Niet voor herhaling vatbaar om nog eens in het Witte Huijs te verblijven

Prima plek voor een incidentele overnachting.

Er was erg weinig beenruimte bij de WC en je moest via de douchebak om de WC te bereiken.

Leuk ingerichte kamer, geen standaard saaie hotelkamer. Hoekkamer op kruispunt, maar ik had geen last van verkeersgeluiden.

Lekker dichtbij de boulevard

De parkeergelegenheid. In de advertentie stond dat parkeren 18 euro kostte, dit was echter 30 euro omdat de parkeerkaarten op waren . Wij kwamen om half 4 s middags aan.

Lekker dichtbij de boulevard

Het verschuldigde bedrag wordt al van mijn rekening...

Het verschuldigde bedrag wordt al van mijn rekening afgeschreven enkele dagen voor dat ik in het hotel ben gearriveerd. Dat is niet de bedoeling lijkt mij

3,5
    1 nacht, €175,-, is belachelijke prijs, voor zo'n kamer. Niet meer waard dan €50

Erg kleine kamer, slechte bedden, gaten in lakens. Wc met pomp, veel herrie. Slechte douche, moet krom staan om er bij te kunnen. Geen water oo de kamer, erg slecht. Nooit meer heen..

Niet

Geweldig,verwachtingen 2 sterren acc.overtroffen.

Kan niets bedenken.

Ontbijt prima,keurig verzorgd. Kregen grotere kamer ivm technisch defect in geboekte kamer,zonder bijbetaling natuurlijk. Kamer schoon,bedden heerlijk. Vriendelijke dame,haar complimenten gegeven!

Schande !

Alles !!! Ronduit schandalig !!! 3-pers kamer geboekt en we kregen een ‘kamer’ in de kelder !! Geen licht of raam ... vieze, gescheurde lakens en slechte bedden ... 2 nachten geboekt (150 €Per nacht !!!) we moesten daar helaas 1 nacht verblijven omdat we niets anders vonden én omdat we al betaald hadden voor 2 nachten maar zijn na een slapeloze nacht (heel veel lawaai (je kon iemand zijn neus horen snuiten van in een andere kamer) vertrokken ... we hebben ons beklag gedaan bij de receptie en we kregen toch nog 1 nacht terugbetaald ... geen toegeving v hen dus behalve de parking v 15€ dat we wel terugkregen !!! Voor jullie website zeker geen goede zaak ! Schrappen die handel !!! Uiterst ontevreden dus !!

Niets ! Ronduit schandalig !!!

Nooit boeken ..heel slecht vuil hotel

Geen vriendelijke ontvangst .niks in orde van de verzoeken die er op voorhand waren aangevraagd..geen parkeerplaats en toch duidelijk laten weten ..geen kamer met terras ..En ook dit op voorhand laten weten ...het ontbijt was miserabel..verschrikkelijk ...echt geen aanrader ..2 sterren ..van ons krijgen ze een min 4 ster ..wij boren altijd via booking.com ..maar dit hebben we nog nooit mee gemaakt ..de foto's zijn puur bedrog ..booking.com moet zeker gaan controleren want voor die prijs dat ze rekenen ...zijn er veeeel betere hotels !!! Wij hebben zelfs geen foto's durven trekken , zo vuil

Praktische locatie en goede prijs kwaliteit verhouding.

Kamer en badkamer waren minimaal. Het zag er allemaal schoon uit maar een likje verf zou niet verkeerd zijn. Maar voor die prijs kan je natuurlijk ook niet veel verwachten.

De locatie is perfect. Dicht bij het openbaar vervoer naar Den Haag en lopend ben je zo bij het strand en de boulevard. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook erg handig dat ze een parkeervergunning hebben zodat het parkeren betaalbaar blijft.

De afstand naar de zee en het theater super met 5 min ben je...

Het pand is erg verouderd en is niet meer van deze tijd , de eigenaar is zeer vriendelijk en doet erg z'n best alles is aanwezig .

De afstand naar de zee en het theater super met 5 min ben je er.

De Crazy piano's

Alles, kamers, sanitair en ontbijt. Kamers werden niet schoon gemaakt. we hadden geen nieuwe handdoeken gekregen voor de volgende dag. Parkeren is een drama dit kan in de parkeer voor 30,- euro per dag.

De Crazy piano's

• Beoordeeld op: 20 april 2018

matig

Douche in (kelder)kamer waar ik lag was onmogelijk; daar kon je onder een plafonduitbouw niet met goed fatsoen staan.

Geen ontbijt gehad, niet geboekt, niets was er heerlijk....

Goede locatie, maar zeer achterstallig onderhoud.

Waren met drie vriendinnen, maar het derde bed was een slaapbank welke niet goed sliep. Prima voor een nachtje maar vonden de prijs-kwaliteit verhouding niet in balans.

Fijn en attent personeel. Super locatie maar duidelijk zichtbaar dat er al een tijd niks aan het hotel is gedaan. Zit veel potentie in maar moet echt een opknap beurt hebben.

Leuk weekend gehad. Maar volgende keer ander hotel

De Badkamer. Veel te klein. Zat met mijn knieën tegen de muur als ik op het toilet zat. En douchen tussen 2 douchegordijnen.

De beheerders waren vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Beetje gedateerd hotel maar uiteindelijk goede locatie ten opzichte van Theater en strand

Hotel van buiten nogal oud en onaantrekkelijk, gang en de trap inclusief de vloebedekking en kamerdeuren zeer gedateerd. Nadeel van dit Hotel is dat het zeer gehorig waardoor je s nachts plotseling wakker wordt....

Wij hadden een gerenoveerde kamer goed bed, redelijke douche. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

voor 1 overnachting te doen

de indeling toilet te klein!!! de douche direkt naast het toilet erg krap allemaal. het water bleef staan in en rondom de douche

goed ontvangst en een goed bed

incasseren tijdens douchen, plassen, ontbijten, het goede bed,dus goede nachrust maakte het goed

Kleine douche, alles werd nat, kon niet op het toilet zitten, geen beenruimte. Handdoeken roken muf,echte afknapper. Als verassing van vrienden stond er wijn klaar en bonbons. Bonbons waren niet te eten, helemaal wit uitgeslagen en droog, jammer. Ontbijt viel tegen, merkloze producten van aldi/lidl.

Bedden lagen goed

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Perfecte locatie, duur hotel in verhouding met wat je krijgt.

Badkamer was klein, water kon niet weg waardoor de badkamer blank stond. Douchekop kon nauwelijks opgehangen worden. Wc deur kon niet dicht bij mijn vriend omdat die iets langer was.

Goede ligging!

Royaal ontbijt voor de meesten. Helaas ben ik gluten en lactosevrij, dus bleef het bij een eitje en tomaat. Had mijn eigen ontbijt bij.

Kamer en ligging t.o.v. van zee,tram en belangrijke gelegenheden.

prima voor een noodzakelijke overnachting, te sober om vakantiebeleving te hebben.

ontbijt was erg sober, mevrouw gaf aan dat dat kwam omdat het een 2 sterren restaurant was. de wc deur op de kamer kon niet dicht als we er gebruik van maakten. het doucheputje zat vlak bij de wastafel, dus werd het hele vloertje nat. geen gelegenheid om s avonds aan de bar iets te drinken. geen parkeergelegenheid, terwijl er staat dat je die kunt aanvragen. het is prima maar allemaal wat gedateerd en sober.

Bepaald geen aanbeveling!

Kwaliteit beneden alle peil.Zeer slecht onderhouden, foto's komen niet overeen met de werkelijkheid. Gastvrijheid onder nul. Ontbijt was waardeloos. Prijs komt niet overeen met wat je krijgt. Ik zat nog liever in een F1 hotel.

Perfect! geweldige locatie, vriendelijk personeel en een goeie prijs.

Als voldeed aan de verwachtingen.

Super qua locatie! Aangezien het een wat kleiner hotel is was er in overleg heel veel mogelijk (uurtje later uitchecken). Mooi ruime kamers met een super knus toilet.

Prima, simpel hotel voor een nacht.

Het hotel is verouderd, dat zie je aan alles. Een goede facelift zou wonderen doen. De badkamer is onhandig ingedeeld.

Prima locatie ten opzichte van strand en Circustheater. Communicatie vooraf verliep goed. Ontbijt was prima. Alles is niet superluxe maar daar is de prijs ook naar. Kamer was schoon. Prima voor een nachtje Scheveningen.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Had een goed verblijf bij 't Witte Huys

Vriendelijk personeel, behulpzaam, ruime tweepersoonskamer. Ontbijt alles aanwezig om een goed ontbijt te hebben kwaliteit-prijs uitstekend (luxe ontbijt is niet nodig als je er toch geen gebruik van maakt). Dicht bij strand. Had een goed verblijf bij 't Witte Huys

We zijn heel vriendelijk ontvangen.

Het is niet geschikt voor mensen die slecht terbeen zijn en geen trap kunnen lopen. Ik heb hier zelf geen rekening meegehouden met het uit zoeken , moet hier voor mij zelf rekening meehouden.

De kamer was keurig zo als verwacht in een monumentaal pand Het ontbijt wasook goed verzorgt

Redelijk

De kamer was gedateerd. In de kussens zaten harde stukken. Badkamer heel erg klein en gedateerd. Deze kamer stond niet op de foto’s

Heel dicht bij het circustheater en strand

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

waardeloos en eenmalig

het hele gebeuren viel tegen van ontvangst tot aan vertrek. Vieze vloerbedekking. Een wc waar je de deur niet van dicht kreeg als je erop zat. Warm en koud water omgekeerd aangesloten Erg gehorig. Krakende vloeren en trappen

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Op zich wel ok..

Dat er geen ontbijt bij was, ik vond het nogal een hoge prijs voor een nacht met alleen logies.

De locatie was prima en het personeel was behulpzaam toen ik de weg niet wist.(met dank aan mijn smartphone, daardoor kon ik gebeld en gelokaliseerd worden !)

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

We zaten op de 2e verdieping, de wc was apart in een hoek...

We zaten op de 2e verdieping, de wc was apart in een hoek van de slaapkamer, deze was een stuk uitgebouwd omdat deze te klein was. De afstand van wc en deur was zo kort dat ik niet wist waar ik mijn benen moest laten. Slecht bed. Douche putje was voor de wasbak, dus natte voeten.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Wij hebben ons prima vermaakt, heerlijk geslapen en ontbeten, en komen zeker weer terug.

's avonds geen gelegenheid om relaxt te zitten, behalve op eigen kamer.

Dichtbij Boulevard. Heerlijk simpel en knus hotel, geen poespas. Prima vertoeven.

Perfecte locatie, maar zeer eenvoudig hotel

We verbleven er met oudjaar. De prijzen in Scheveningen zijn dan exorbitant hoog. We betaalden 265 euro voor een kamer per nacht. We kregen een kamer in de kelder met een piepklein badkamertje, waar je niet eens recht op de wc kan zitten. Ontbijt is eenvoudig. Als je 70 euro per nacht betaald is het acceptabel, maar voor 265 verwacht je gewoon meer.

Locatie is geweldig. Vlak achter het Kurhaus en daarmee ook dicht bij het strand, casino en theater. Kamers zijn schoon en personeel is vriendelijk

Gastvrouw en ligging top. Voor kort verblijf oke.

Wc deur kan niet dicht als je op de pot zit. Dat is echt een groot minpunt. Matrassen zijn niet al te best. Geen stopcontact voor lampje/lader naast beide kanten bed. WiFi (2 keuzes) deden het alleen bij de deur.

Gastvrouw is uiterst vriendelijk. Ligging is top. Koffie& thee faciliteit is ook erg fijn.

De locatie is super.

De douche viel erg tegen. Het was enkel een “staafje” waar erg weinig water uit kwam. Het is erg fijn dat er een toilet op de kamer zit echter als je op het toilet zit kan de deur niet meer dicht omdat het te klein is. Het ontbijt was redelijk. Er mag iets meer variatie in beleg zijn.

De locatie is super.

Gelukkig was het maar 1 nacht.

Op de website zien de kamers er goed en schoon uit. Onze kamer was totaal niet schoon! Alles zag er smoezelig uit en 1 bed lagen 2 dekens op en daarop een laken. Erg vies!

Helaas heel erg tegen gevallen

De kleine oude kamer. wc waarvan de deur niet eens dicht kon. Douche waar de kalk harder van de muur af kwam dan het water uit de kraan . Slecht bedden de veren staken in onze rug. Erg duur voor wat je krijgt.

Ze waren vriendelijk en netjes

Slecht, dacht dat ik in de jaren 80 terecht was gekomen.. kan echt niet meer

We hadden n kamer gekregen onder in de kelder, was erg oudbollig. Bij doorspoelen van t toilet werd het water afgevoerd door n pomp wat nogal lawaai maakte, nog nooit zoiets gezien. Als je de kraan liet lopen kwam er riool lucht naar boven, zodat alles stonk. Het was er erg gehoorig. Het ontbijt was simpel, ondanks de mooie foto's op de site. Over het parkeren werd verteld dat er beperkt plaats was.. maar bij aankomst zeiden ze dat ze zo weinig ruimte hadden dus ik moest parkeren in n parkeergarage. De prijs was echt te duur. Ik had geboekt voor 84 euro.. daarbij kwam 6 euro belasting en niets voor t ontbijt 7.50 per persoon betalen. Ik ga er niet meer naar terug.

We hadden een De ligging was wel goed.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Oudbollig

Het gehele hotel is eigenlijk oude meuk , vies tapijt , oude gore badkamer . Al ons personeel zou er niet meer willen slapen , nog niet als men geld toe geeft .

Het enige wat ons bevallen is , is de locatie .

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Wat een tegenvaller!

De kamer in verhouding met de prijs. Het was op geen enkele manier dat wat de foto's weergaven. Totaal andere foto's zelfs wat onze kamer betrof. Zeer gedateerd, bekrompen en klein onder in de kelder. Handdoeken waren vol vlekken. Mijn partner heeft hier op correcte manier over gemaild. Zelfs daarop geen reactie! Niet voor herhaling vatbaar om daar een overnachting te boeken. Omdat de afhandeling van de klacht niet heeft plaats gevonden meld ik het daarom op deze manier. Helaas dus geen positief verhaal.

Ik zou hier niet nog een keer verblijven.

Hoge prijs voor wat werd geboden. Gordijn miste een paar haken. Wastafel zat een barst in. Kussens waren erg zacht en vies. Was maar 1 stoel en die zakte erg door.Niet fijn om op te zitten. Wifi werkte niet en de tv was niet goed afgesteld,slecht beeld. Bij het uitchecken was er niemand aanwezig (7.45). Na veel zoeken in het gangetje vond ik een telefoonnummer. Ik heb geen ontbijt genomen,maar zag dat het ook pas kon vanaf negen uur. Vind persoonlijk wat aan de late kant.

kamer was schoon . Paar minuten lopen van het strand en andere bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima verblijf, super locatie

Eigenlijk beviel alles prima!

Prijs kwaliteit is fantastisch, zeer vriendelijk en warm welkom. Ontbijt was voor zo’n redelijk klein hotel super! Meer dan voldoende keus. Schone kamers, prima bedden en geweldige locatie, alles in Scheveningen is op loopafstand.

Niet goed.

Hygiëne is niet op orde, er lag een dode kakkerlak in de badkamer en er liep een muis door de kamer!! Ook lagen er haren in de doucheput en op het bed. Niet goed schoongemaakt dus! En het personeel was niet behulpzaam en best onvriendelijk.

Er is een supermarkt 500 meter verderop.

Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding, tevreden voor verblijf van een nacht.

WC/badkamer erg klein op kamer. Als je op toilet zit met deur dicht kun je je benen niet kwijt, daarom noodgedwongen kwartslag draaien.

Ontbijt ruim voldoende voor de prijs. Goed verzorgd. Klein gezellig hotelletje, goede locatie. Niets te klagen.

Was een kleine accommodatie maar goed te doen.

Was een kleine accommodatie maar goed te doen. Kamer was schoon maar alleen de douche was klein en dat er een apparaat stond die aan ging als je de douche en toilet gebruikte was iets waar je aan moest wennen, maar voor de rest prima voor een overnachting. Het strand en boulevard was dichtbij

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Mooie nette kamer.

Toilet op de kamer mocht iets meer beenruimte hebben.

Mooie nette kamer. Fijn verblijf gehad. We werden erg gastvrij ontvangen. Circustheater op korte loopafstand

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Eenvoudig, maar schoon en netjes hotel, in een oud herenhuis, lekker dicht bij de zee.

de tv, had een slecht beeld en er waren geen theezakjes, wel oploskoffie.

het ontbijt was goed, en de kamer was ook netjes en schoon, goed bedden. Niks geen luxe, maar dat had ik ook niet verwacht, het is een 2 sterren hotel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Bedden niet opgemaakt na de eerste overnachting en dus ook...

Bedden niet opgemaakt na de eerste overnachting en dus ook geen droge handdoeken. Eerste dag was het ontbijt te weinig voor het aantal klanten. Geen broodjes genoeg. Tweede dag diende het ontbijt te worden genomen op de kamer gezien werkzaamheden in het restaurant????? Kamer was daar echter niet voor voorzien, dus geen ontbijt kunnen nemen. Geen parkeermogelijkheden in de omgeving op de openbare weg. De parking in de nabijheid was twee dagen volzet....

Jammer van t hotel maar Scheveningen was prachtig!

Het hotel was erg verouderd, bed zat een vieze vlek in de laken en de badkamer kon je niet normaal in douchen! Foto's leek het ronduit geweldig maar dit was echt een tegenvaller...

Scheveningen zelf was perfect

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Super ligging.

De kleine kamer was geen probleem , de ""badkamer "" wel !!!! Er was waarschijnlijk geen kamermeisje voorhanden ,het viel tegen dat bij terugkomst het bed niet was opgemaakt en er geen schone handdoeken waren.

Personeel was vriendelijk , het ontbijt was goed en ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zeer matig.

De kamer was oubollig, de douche erg klein en het water was koud (zowel 's avonds als volgende ochtend). Het water liep ook nauwelijks weg, zodat alles nat werd. Prijs kwaliteitsverhouding was ver te zoeken (50 euro voor 1 persoon + 15 euro parkeren).

Eigenlijk niets. Het ontbijt was aardig, maar ook niet meer dan dat.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goed verblijf voor gunstige prijs.

Erg kleine badkamer.

Traditioneel klein hotel. Goed ontbijt. Goed en schoon bed. Dichtbij theater,enz. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Fijn dat er voor parkeergelegenheid gezorgd kan worden.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

De locatie was prima!

Op de site staan foto's van een super mooie kamer, maar eenmaal daar blijkt onze kamer in de kelder te zijn. Opzicht niet zo'n probleem maar de kamer zag er alles behalve netjes uit. Zo zat er in de deur een raam met een stoffig gordijn ervoor. De badkamer en douche waren veel te klein je kon niet eens recht op de toilet zitten als je de deur dicht had. Bovendien zat er schimmel in de waterkoker. Het ontbijt was lang niet zo uitgebreid als op de foto's , zo kregen sommigen tafels wel gebakken eieren aan geboden en andere tafels weer niet. Voor deze prijs had ik toch wel meer verwacht!

De locatie was prima!

voldoende voor n weekendje weg

de badkamer was problematisch , zelfs bij 1.60 mtr stoot je nog je hoofd met het douchen. Laat staan als je 1.90 bent.

een lekkere ruime kamer, met n goed bed

Smerig stonk wc was een oude kast je moest de deur open zetten om fatsoenlijk te kunnen zitten bedden waren 1ste dag opgemaakt daarna niet meer commentaar over bellen in ontbijthok dat mocht niet en je mocht ook maar 1 mini afbakbroodje pakken