Beoordelingen over 't Zwanemeer 3-sterren

Oude Groningerweg 1, 9461 BP Gieten, Nederland

#1 van de 1 hotels in Gieten

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Ontbijt uitstekend, inclusief zeer attente bediening.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

De hoogte van het bed. Bed was goed. Badkamer oud, klein en klaar voor een flinke update Flessen opruimen 'smorgens vroeg vlak bij ons raam

Ontbijt uitstekend, inclusief zeer attente bediening. Lokatie dichtbij dorpskern en rustig

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Voor herhaling vatbaar..
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Voor ons geen minpunten.. We waren er alleen om te slapen en ontbijten

Ontbijt was prima.. Kon zelfs lunchpakket meenemen. Zat bij de prijs in.. Vriendelijke mensen Kamers netjes.... Goede badkamer Wij komen zeker terug... Echte aanrader...

• Beoordeeld op: 20 september 2018

We hadden meer verwacht van ons verblijf, maar het echtpaar doet zijn best om het de klanten naar de
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Dit hotel wordt gerund door een echtpaar, dat alles zelf doet. Het vele werk groeit boven hun hoofd. Zelfs de was, het strijken van de lakens en het verzorgen van het avondeten. Het ontbijt was elke ochtend hetzelfde. Vers fruit was er niet, alleen uitgeperste sinaasappels sap. Het zitten op de bedden in de kamer om naar de tv te kijken was lastig, doordat ze gemakkelijk gingen schuiven. De badkamer was aan revisie toe, de douchevloer was bobbelig. Elke dag kwam er een schone handdoek, maar in de gang bleef een nare wasgeur hangen.

Voor vier fietsdagen in Drenthe is de lokatie goed. De ruimte in de kamer was OK. De fietsen konden onderdak.

Personeel was heel vriendelijk.

Het was gehorig. Sliep net naast de ingang. Kwamen in de nacht nog gaten luidruchtig binnen

Personeel was heel vriendelijk. Ik kon eerder komen ontbijten dan dat ze opengingen, zelfs op de zondag

• Beoordeeld op: 1 september 2018

prima verblijf in een mooie omgeving.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

voor ons waren er geen opmerkingen.

Het ontbijt was goed zelfs lagen er voor ons beiden twee zakjes waar we broodjes voor onderweg in konden doen nooit eerder mee gemaakt .

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Zou er zo weer verblijven. Was prettig en rustig gelegen en heb er heerlijk geslapen.

Kamers zijn oud, niet overal even schoon (kasten, planken, nachtkastje enz. stoffig) Douche was klein. Vloeren en tegels zouden volgens mij wel een schoonmaak beurt kunnen gebruiken.

Fijne vriendelijke eigenaren. Heerlijke bedden en prima ontbijt. Goed bereikbaar. Ik voelde me niet zo fijn in eerst kamer, gaf dat aan en kreeg meteen een andere, top.

Leuk adres om een paar dagen weg te gaan.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

De handdoeken in de douche mogen nu wel vervangen worden. Erg dun!

Heerlijk 3 nachten hier verbleven. Hotel voldeed zeker aan de verwachtingen en personeel was heel vriendelijk en service gericht. Het ontbijt is super en er worden zelfs plastic zakjes bij je bord gelegd waar in je een lunch kunt mee nemen. Prima geregeld.

Prima ontbijt.

Zaterdagavond zo tegen kwart voor 11 werd er aan ons ( 2 dames 69 jaar) geen drankje meer geschonken door de baas. Dit terwijl er in de "huiskamer" nog een aantal mensen zaten te dronken en de baas zelf wel een grote pils voor zich zelf had ingeschonken en deze drankjes samen met zijn vrouw nog even ging nuttigen. Totale verbijstering bij ons ook vanwege het feit waarop dit aan ons werd duidelijk gemaakt " ( het is mooi geweest !) " is niet klantvriendelijk. Mevrouw daarin tegen is wel hartelijk en haar zorg voor het ontbijt is echt prima.

Prima ontbijt. Goede bedden

Prijs van het eten was zeer laag.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Er was geen airco en dat was wel ff afzien met de extreem hoge temperaturen. Het bier was behoorlijk duur geprijsd € 3.50 per flesje.

Prijs van het eten was zeer laag. Een welkome compensatie voor het dure bier

Reuze gezellig hotel

Het was een rustig en gezellig hotelletje iedereen even vriendelijk en schoon. Zo gezellig dat we alweer een optie hebben genomen voor het volgende jaar.

Aanrader voor een verblijf in Drenthe

Heel compleet ingerichte ruime kamers en niet duur. Vriendelijke mensen. Bij het ontbijt zelfs de mogelijkheid een lunchpakket voor jezelf te maken (gratis)

Voor het Pagefestival in Stadskanaal zocht ik een overnachtingplaats. Het werd dus Gieten! Wat een goeie keuze! Hele aardige mensen, een perfect bed, donderende (lekker warme) douche, en een ontbijt zoals ik het thuis echt niet elke dag heb! Hulde! Tot volgend jaar! Toevallig was de ochtend van vertrek een motor samenkomst gepland Allemaal prachtige oldie's ! De eigenaar vertelde me nog dat hij zelf vroeger een Indian reed, Gelukkig tegenwoordig rijdt hij een Honda! (ik ook :-) )

Aanrader! Mooie omgeving/lekker eten. GEEN aanrader qua sanitair.

Het sanitair. Douche ruimte erg klein en waarschijnlijk vanwege "ouderdom" niet goed schoon te maken. Erg klein TV scherm.

Ontbijt prima! Avondeten (Halfpension) super! Zeer vriendelijke eigenaren!

Gezellig goed hotel, waar je nog gast bent

Niets eigenlijk. Foto's van Booking kunnen een iets betere kwaliteit krijgen. Mogelijk zijn golfarrangementen voor dit hotel optie, dat maakt het nog aantrekkelijker

Gezellig hotel met vriendelijke eigenaren. Goed ontbijt, verrassend was dat we zelf een lunchpakket konden maken (zonder extra kosten!!), de plastic zakjes daarvoor lagen klaar bij het ontbijt. Omdat we gingen golfen op de golfbaan Compagnie (overigens een prachtige baan) , kwamen die lunchpakketten uitstekend van pas. We komen nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Locatie zeer goed te benaderen / een tafel in kamer met...

niet overdreven lux, en 2de dekbed wordt gemist.

Locatie zeer goed te benaderen / een tafel in kamer met wifi / zeer rustige omgeving / eigen douche en wc. / restaurant werkt geweldig snel / gratis parkeren en auto voor eigen raam

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

lekker een nachtje weg
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

bedden konden niet op de rem dus iets te makkelijk te verplaatsen. En voor ons wat te zacht.

Ontbijt was eenvoudig maar wel genoeg. Koffie was super lekker en vers gemalen.

goed . zie wat beviel u het meest......

eigenlijk niets

kamer was mooi en schoon ontbijt was goed bed lag geweldig en hele vriendelijke mensen kortom wij komen er volgend jaar met de dutch open wederom slapen....

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima voor een nacht, verhouding tussen prijs en kwaliteit is goed.

Eenvoudig hotel in Gieten met eenvoudige kamers - met eigen badkamer - die voldoen aan de basic verwachtingen. Het ontbijt is prima geregeld. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is okay.

Om nog eens over te doen!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Het was zeer proper, zeer vriendelijke ontvangst. Proficiat aan het koppel dat alles goed in orde houd en ook nog een gezellige babbel met ons deed. Ook hebben we heel lekker gegeten s’avonds en het ontbijt was ook helemaal in orde en volledig. We hebben ook heel goed geslapen, het is er rustig en stil Bedankt aan dit koppel!!!

Goed verblijf met vriendelijke verzorging. Aan het ontbijt ontbrak niets.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Dat we maar 1 nacht hadden geboekt.

Wij hadden 3 kamers gereserveerd. In iedere kamer 1 echtpaar. We konden eerder van de kamer gebruik maken (14.00 uur). Kamers waren schoon en fris. Bagage neergezet en met de sleutel op zak naar een kerstfeest geweest. Om 23.30 uur terug met eigen sleutel konden we in het hotel en hotelkamer. Heerlijk geslapen en om 08.30 uur weer op. Fijn gebruik kunnen maken van de badkamer. Na het goede ontbijt afgerekend. We konden nog een lunchpakket meenemen als we dat wilde. Aanrader.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Een aanrader, hier ga ik plezier naar terug!

Gezien de prijs-kwaliteit verhouding is er niet echt iets aan te merken. Ja de in,richting is misschien wat gedateerd maar straalt toch ook wel een zekere charme uit. Type huiskamersfeer.

De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. De kamer is niet luxe maar wel praktisch en voorzien van alle benodigdheden. Er zijn totaal geen omgevingsgeluiden waarneembaar, heerlijk rustig. De uitbaters zijn service gericht en staan open voor een gesprek. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Zeer aangenaam verrast van het ontbijt buffet waarvan ik...

Zeer aangenaam verrast van het ontbijt buffet waarvan ik bijna de enige gebruiker was verder uitstekende plaats om het noorden van Nederland te verkennen😉😉😉

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Ons verblijf was maar 1 nacht, maar we hebben het naar ons zin gehad en lekker gegeten, goed diner.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

De bedden kunnen beter: iets zwaarder. Ze verschuiven te makkelijk. Verder wel goed geslapen overigens.

Gezellig hotel, aardig echtpaar. Goed te bereiken en rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Ontvangst en bediening uiterst prettig.

Geen commentaar

Ontvangst en bediening uiterst prettig. Goed ontbijt en mogemijkheid om voor de lunch broodjes mee te nemen. Uitstekende keuken voor het diner in de avonduren. Kortom klasse !

Ideale plaats om van hieruit fiets/motortochten te maken.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Alles was conform de verwachting.

Rustig gelegen dorpshotel met ruime eigen parkeergelegenheid. Nette kamer met bad en douche op begane grond. Ontbijtbuffet met vers brood, vlees, echte jus d'orange, koffie thee en gekookt eitje. Vriendelijk eigenaren-echtpaar.

Het hotel is erg gedateerd.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Het hotel is erg gedateerd. Bedden prima, hygiëne ook prima. Ontbijt goed verzorgd, liggen standaard boterhamzakjes klaar voor je lunch. Geen stiekem gedoe ;-) Erg vriendelijke eigenaars!

We hebben heerlijke dagen gehad en komen zeker nog een keer terug.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Leuk was het zakje wat we bij ons ontbijt kregen om nog een lunchpakketje samen te stellen. Bijzonder was ook dat je het diner zo duur/goedkoop kon maken naar eigen keuze. Kamer had alles wat je moest hebben op een kamer.

prijs - kwaliteit op het juiste nivo en aardige en persoonlijke sfeer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

toch wel wat verouderd en sanitair matig afgewerkt wel schoon maar slecht gekit echt doe het zelf werk geweest.

Ontbijt perfect, dat je een lunchpakket zelf mocht maken en meenemen, diner kaart eenvoudig maar smaakvol en gunstig geprijsd, daarentegen de drankjes prijs op een te hoog nivo

Een prima rustige relaxed nachtje gehad, heerlijk gegeten, zowel 's avonds als 's morgens.

Hygiëne

Ontbijt was goed, maar matig, maar wel voldoende. Kamer was goed voor de prijs, maar de hygiëne kan stukken beter. Bediening en klantvriendelijkheid was prima. Een heerlijke rustig omgeving, maar één nachtje was voldoende.

de bedden waren goed wel wat laag.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

wij vonden de kamer niet echt schoon en de badkamer ook niet. de prullenbak werd ook niet geleegd. er was zelfs op een dag dat de bedden niet opgemaakt waren. en vonden prut stappen in de badkamer.

het ontbijt was erg goed.

mwah

badkamer stonk en de handdoeken stonken. waren wel gewassen maar alsof ze een week in een natte trommel hadden gelegen. bah/ En toen ik aankwam om 1900 en een hapje wilde eten hadden ze geen eten. Er was een partijtje gaande met buffet maar dat was natuurlijk niet voor mij... toen moest ik (terwijl ik moe was van werk) een ander restaurant zoeken. nee dat was niet netjes, dat hadden ze op zijn minst even kunnen zeggen van te voren.

mwah

Op zich een goed verblijf met uitstekende fietsmogelijkheden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

De Accommodatie was zeer oud. Piepkleine slaapkamer.Geen goede afscheiding tussen wc en slaapgedeelte. Eigenlijk niet Booking.com waardig.

Het personeel (eigenaar) was heel aardig Ontbijt was goed.

Goed voor een nachtje slapen

Douchekop spuit alle kanten op. Alles is oud en wat smoezelig.

Erg verouderd. Wel vriendelijke eigenaar en top ontbijt. Niet duur dus kan je niet alles verwachten

Kort (2 nachten) verblijf in een zeer goed onderhouden en nette kamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Voldoende ruimte in de kamer. Badkamer voorzien van bad met aparte douche, toilet. Voldoende shampoo, zeep en handdoeken. Het geheel was gedateerd maar in ieder geval schoon, comfortabel en zeer goed onderhouden. Ontbijt was zeer goed. Er kon gratis een lunchpakket meegenomen worden.

Goed verblijf

Beperkte menukaart.

Klantvriendelijke eigenaren. Ontbijt was goed er werd gezegd dat je een lunch klaar mocht maken hiervoor lagen plasticzakjes op tafel.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Gezellihg
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Het hotel was schoon maar het was wel gedateerd de inrichting. Maar goed de eigenaars zijn harde werkers. Een dikke pluspunt.

Wat ons het meest beviel is Goed ontbijt. Je mag broodjes smeren voor de lunch. Kregen twee boterhamzakjes bij het ontbijt. Het eten was ouderwets lekker. De prijs was fantastisch. Onder de 12 euro en dan ook je buikje vol gegeten.

Was wel schoon en ontbijt was OK
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Tijd voor een totale remake. Erg ouderwets, rumourig, veel te klein, totaal geen luxe. Prijs te hoog voor wat je krijgt.

Was wel schoon en ontbijt was OK

keurig nette verblijfplaats

De mensen waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam. s' Avond mocht in afschuiven bij een lopend buffet dit was keurig verzorgd. Het ontbijt was keurig je mocht zelf nog een broodje meenemen voor onderweg

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Ontbijd aan de sobere kant . Zeer positief dat er een zakje voor je klaar lag om een lunchpakketje te maken.

Dinner super goed gekookt ,wel jammer dat de keukenbestelling voor half acht gedaan moet zijn.

De mogelijkheid om een lunchpakket mee te nemen.

De mogelijkheid om een lunchpakket mee te nemen. Er lagen hiervoor 2 zakjes bij het ontbijt bord en werd er door eigenaresse op geattendeerd. Geweldige service!!!

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Warm en vriendelijke omgang.

Warm en vriendelijke omgang. De omgeving is zeer mooi en rustig. Ideal voor fietsers en natuur liefhebers. Het ontbijt was geniaal, zelfs de mogenlijkheid om eten voor onderweg mee te nehmen. Mocht het zo zijn dat het vertrek zeer vroeg is kan je een lunchpakket mee krijgen. Klasse.

eten prima

Soms rioollucht in de badkamer. Wij wilden om 8 uur ontbijten. Maar wij konden het hotel niet in. En ook niet naar buiten, zelfs niet door het raam. In geval van brand hadden wij 's nachts niet kunnen ontkomen. De deur naar de hotelruimte werd pas om 8.05 uur geopend. Wij hebben onze zorg hierover gemeld aan de eigenaar, maar werden niet erg serieus genomen

Buffet diner. Lage prijs voor eten en drinken.

vriendelijke eigenaren, goed ontbijt er lagen zakjes op...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

vriendelijke eigenaren, goed ontbijt er lagen zakjes op tafel zodat je broodjes voor de lunch kon klaarmaken om mee te nemen mooie omgeving wij hebben er gefietst maar er zijn ook genoeg wandel routes

Ideale plek voor een rustig weekendje weg

Rustiek hotel, waar de ouderwetse Drentse gastvrijheid en uitstekende keuken een nostalgisch hart harder laat kloppen. Brede keuze uit lokale gerechten en een aantal vissoorten. Ideaal als uitvalsbasis voor fietsroutes en het ontdekken van het Drentse landschap. Prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Goede prijs / kwaliteit

brood staat in een mandje waardoor het soms uitdroogt, broodtrommel kan oplossing bieden.

zeer vriendelijke uitbaatster, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, lunchpakket inbegrepen in de prijs, heel lekker spiegeleitje gebakken. Een aanrader. Als ik hier nog eens in de buurt moet zijn kom ik hier terug.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Puur genieten in Gieten in een eenvoudig hotel waar gastvrijheid en rust de boventoon voeren.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

De hartelijke oprechte ingetogen Drentse vriendelijkheid en het eenvoudige maar uitstekende ontbijt met boterhamzakje voor onderweg. En dat alles in een rustige omgeving. Puur ontspannen.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Heerlijk hotel om je eigen gang te gaan met alle voorzieningen die je nodig hebt.

Brood was niet helemaal vers.

De omgang met de hoteleigenaren, man en vrouw. Gewoon en gezellig. Als je van wandelen houdt, ligt dit hotel heel centraal. Veel parkeerplek en snelle wifi.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

relaxed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

de wc rol maakt een (pokke) herrie, douche wordt niet echt warm maar alles was voor de rest super

ontbijt was super, bed lag heerlijk, zeer vriendelijk personeel, prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Persoonlijke benadering
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

De kamer was keurig op orde, de badkamer was erg plezierig compleet en wij hebben er een prima nacht verbleven, voor het ontbijt was er een tafel gereserveerd en er was ruim voldoende keuze en hoeveelheid, er werd zelfs aan de lunch gedacht ( plastic zakjes ) omdat er in de omgeving op maandagen niet veel open is.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

gedateerd hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Het hotel is wel zeer gedateerd! Er hangt een muffe lucht en het ziet er hopeloos ouderwets uit. De prijs-kwaliteit verhouding is daardoor helemaal zoek!

Het ontbijt is prima!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

wij waren er 2 nachten maar komen zeker nog eens terug.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Toilet naast douchecabine was erg krap.

Aardige eigenaar en eigenaresse. Ontbijt was lekker. Diner was geen culinair hoogstandje maar wel erg lekker. Kamer was lekker schoon. Heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Typische herberg. De opgezette dieren aan de muur doet mij aan vroeger denken.

Badkamer met douchegordijn

Leuke typisch landelijke herberg. Sfeertje van het buitengebied.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Lokatie

Lokatie Bedden en kamer prima Schoon Gemoedelijke sfeer Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

we komen nog graag keer terug

n.v.t

gastvrijheid ontbijt de kamer was lekker knus netjes goede bedden

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Naar zin en aanbeveling waard

Gastvrijheid en lokale informatie

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prima hotel, super schoon en gezellig.

Niks!

Alles was prima, we komen zeker nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Gieten en omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Geen thee en koffie op de kamer

Bij het ontbijt een zakje voor een picknick maaltijd

Een goede hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Comfortabele bedden en het personeel service gericht

daar een halve dag in de omgeving gefietst waar het heel mooi was maar helaas 's avonds naar huis

DOOR ZIEKTE MAAR EEN HALVE DAG DAAR GEWEEST DUS 'S AVONDS WEER NAAR HUIS GEGAAN

Wij hebben het prima naar de zin gehad bij t"Zwanemeer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Het ontbijt en kamer waren goed. Fijn dat we de fietsen binnen konden zetten. Het diner was heerlijk en voldoende. wij hebben

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Het tijdstip van het ontbijt maar verder niks

De gastvrijheid en service was top en een goed schoon hotel

Goed bed, goed ontbijt

Goed bed, goed ontbijt

Klein maar fijn

Gieten was 'leeg'.

Fijn hotel. Kleine, maar keurige kamers. Compleet vers ontbijt en mogelijkheid voor een lunchpakket.

Niets gezien de prijs

ontbijt

Vriendelijkheid eigenaren

Had een tuin verwacht

Vriendelijkheid eigenaren

De vriendelijke eigenaars, en `t ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

De vriendelijke eigenaars, en `t ontbijt was goed. Heel leuk dat je een lunchpakketje mag meenemen.

Gemoedelijk sfeervolle vriendelijkheid 👌
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Niks top gezellig fantastische eigenaren 👍👍👍

Gemoedelijk sfeervolle vriendelijkheid 👌

Héérlijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Prima bedden en een prima ontbijt.er lag een zakje klaar om een broodje mee te nemen voor onderweg. Diner prima

Heerlijk rustig , Fijn terras.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Zoals boven vermeld kamer een beetje klein.

Goed ontbijt , Fijne Kamer , vond hem een beetje klein. Alles goed verzorgd .

Prima voor overnachten om de volgende dag uitgerust in de buurt aan het werk te kunnen

Eigenlijk helemaal niets

Ontbijt prima: van alles aanwezig, heerlijk verse jus !!

Het personeel en de locatie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Het personeel en de locatie!!

Prima voor het doel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Schuifpui kon open maar zat een hek voor zodat je niet naar buiten kon, was fijn geweest als ie in de tuin kon zitten

Mooie ligging met goede prijs/kwaliteit-verhouding
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Douche en Toilet

Het bed had iets hoger gekund

De gemoedelijkheid van de eigenaar. Het ontbijt en er ontbrak niets

Rustig hotel net buiten de plaats maar op loopafstand van centrum.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Rustig hotel net buiten de plaats maar op loopafstand van de restaurantjes in Gieten, vriendelijke eigenaren.

goed verblijf

douche ruimte

gastvriendelijk en ontbijt was prima

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van 't Zwanemeer