Beoordelingen over XO Hotels City Centre 3-sterren

Beursstraat 11-19, Amsterdam Centrum, 1012 JT Amsterdam, Nederland

#337 van de 410 hotels in Amsterdam

6,4

6,2

Te duur voor de geboden kwaliteit
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is het meest vreselijke ontbijt welk ik ooit gegeten heb in een hotel van dat niveau. Het was beneden alle pijl.

De locatie en de grootte van de kamers

Alleen de locatie was top.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vuile badkamer Vuile kamer Veel lawaai in het hotel zelf. Wij konden perfect horen als iemand naar het toilet ging of zich aan het wassen was

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren gedateerd.

Personeel en ontbijt prima. Prima service waren wat eerder gearriveerd maar konden al in de kamer. De tweede dag konden wij onze koffer daar laten totdat wij naar huis gingen.p

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Algemene netheid, lift tot derde verdieping (kamer was op 4, gevaarlijke trapjes), ontbijt (presentatie, personeel en taal)

Ligging vlakbij centraal station

top ligging, enkel accommodatie mag opgefrist worden!

De 4-persoonskamer was qua grootte goed, maar zat een gat in het plafond, rook er wat muf, badkamer was klein en lavaboputje zat verstopt...

De ligging is super voor amsterdam te ontdekken, redelijk goed bed.

Ligging geweldig maar hotel heeft TLC nodig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

lawaai, prijs voor wat je krijgt ( gordijnen waren te kort en verschillende kleuren en printen, tegelvloer in het slaapgedeelte, sliepen vlakbij het personeelshok)

ligging van het hotel dichtbij station

Slecht

Zie boven

Het ontbijt was het enige dat goed was €157.00 pppn excl.ontbijt is veel te hoog De kamer(30) leek meer een hok met een klein raam wat uitkijkt op een klein smerig binnenplaatsje De gordijnen hingen kapot aan de rails en konden niet dicht Als je de kamer binnen komt moet je geleid twee treetjes naar beneden en als je dat niet weet lig je al snel op de grond (dat is mij dus overkomen) En als je dat dan zegt tegen de man van de receptie begint hij doodleuk te lachen Ook kan je niet liggend op bed TV kijken het is namelijk zo’n oud toestel dat je alleen vanuit recht voor iets kan ziet De vloerbedekking is ook niet erg fris dus altijd op kousen lopen Dit hotel moet snel gaan renoveren maar ik kom er nooit meer

we vonden het leuk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

matras kan beter, eerder afgeleefd, lawaai 's avonds in de kamer die naast de lift lag

Ontbijt, ligging, vriendelijkheid en behulpzaamheid, charmante kamer

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

matig
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden zonder raam

de toiletten aan de receptie waren smerig. ondanks dat het hotel rookvrij is. was er toch een hinderende geur op de kamer.

goede locatie. vlak bij het station.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Praktisch verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wanneer je wiltdat je kamer wordt schoongemaakt de overige dagen van het verblijf moet je een kaart aan de deur hangen. Gebeurd niet standaard zo bleek.

Vriendelijk personeel, centrale locatie

• Beoordeeld op: 2 december 2017

matig.

Het ontbijt vond ik matig en karig.Ik miste de krentebollen,duitse broodjes,witte bolletjes,bruine broodjes,croissants.en de koffie vond ik niet lekker..

kamer was goed.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

We hebben heerlijk genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nette kamer met een mooie douche en toilet. Zeer aangenaam voor in de binnenstad van Amsterdam. Een zeer oud pand (logisch) en op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Het ontbijt was heel goed prijs/ kwaliteit.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Gezelligheid van hotel. Beetje koel in ontbijtruimte. Bagageruimte was niet afgesloten bij afhaling bagage. Vuile ramen in kamer, venster sluit niet af, lamp was stuk, lavabo kon niet afgesloten worden.

Het ontbijt was heel goed prijs/ kwaliteit. Dicht bij Dam, Rokin, bootjes, station.

Telleurstellend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Werken aan de straat rond het hotel vanaf 5u smorgens. Dus een wekker heb je jammer genoeg niet nodig. Door de hout structuur en het enkel glas van het hotel hoort men alles wat onder/boven en rond het gebouw en buiten gebeurt. Top locatie maar dit is ook een nadeel, je bevindt je echt midden in het altijd drukke centrum. Daar door altijd veel lawaai hoorbaar.

Locatie midden in het centrum dus alles lekker te voet kunnen doen, Ontbijt goed maar beperkte keuzes. Hotel in Amsterdam net buiten het drukke stadscentrum zou ik aanraden, alles is te voet zeker te doen, als dit nier kan zijn Metro/trams en bussen nemen ook zeker een optie zij rijden in overvloed aan en af.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Uitstekende locatie, goede prijs/kwaliteitsverhouding!
    • Comfort Driepersoonskamer

De hygiene had zeker beter gekund (denk aan de badkamer, verwarming en alle hoekjes..). En we hadden een kelderkamer waar de gang erg stonk en de housekeeping 's ochtends heel veel herrie maakte.

De locatie was geweldig, alles is dichtbij! Verder was het ook fijn dat ze een kamer met 3 bedden aanbieden.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Locatie is top, personeel vriendelijk. De hygiëne was minder, de badkamer was niet goed schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de badkuip lag een haar toen wij aankwamen. Ook was het blad bij de wasbak niet goed schoon gemaakt en zaten daar vlekken en vingerafdrukken op. Er zat schimmel aan de wanden/plafond.

De locatie is top, je loopt de straat over en je bent in het centrum.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima verblijf voor 'n short stay.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruimte naast het bed aan de muurkant. Als boven gesuggereerd 1 nachtkastje in het midden om wat meer ruimte te creeën aan de muurkant.

Prima ontvangst; kamer toch wel erg klein, geen doorgang aan één kant. Wellicht handig om 1 nachtkastje te gebruiken en in het midden te plaatsen. Uitstekende badkamer!! Ontbijt goed. Ook het opslaan van de bagage ná de uitcheck als prettig ervaren. We waren nl. nog de gehele dag in Amsterdam.

Amsterdam mooi. Tullip inn zeer tegengevallen zeker niet meer terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles is verouderd en smerig vieze laag stof.Smeer zat nog aan de muur in de badkamer alles was gedateerd. Gaten zaten in de muren. Gordijnen die vies waren heel smerige vloerbedekking.

Alleen de badkamer redelijk

Wij hebben heerlijk genoten van de kamer en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het Hotel is een nostalgisch oud Hotel, waar je van moet houden. Wij vonden het geweldig! Er was veel geluid en leven buiten tot laat in de nacht, maar als je daar rekening mee houd neem je dat op de koop toe. Daar tegenover staat dat je midden in Amsterdam bent.

we kregen een fantastische kamer op de vierde verdieping. Onze complimenten voor de receptionist!Deze had een geweldige uitstraling en uitzicht. Je kan hier Amsterdam volop beleven. De bedden sliepen heerlijk.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Alles. Muffe lucht, oud bruin, verveloos,l sfeerloos, geen bar, geen minibar, chagrijnig personeel aan de receptie

Niets. Een ongelofelijk dieptepunt, dit hotel. Advies: snel dichtgooien die tent en helemaal opknappen. Succes XO !!

Centrum Amsterdam!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte 2-persoonskamer: 2 eenpersoonsbedden i.d. breedte tegen elkaar! Nog nooit meegemaakt! Grote mond v.h. personeel toen ik er wat van zei. Geen mogelijkheid tot het drinken v.e. alcoholisch drankje na een lange dag.

Locatie: midden i.h. centrum, 24-uurs receptie.

Centraal gelegen doorgangs hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is verwezenlijkt in oude panden, daardoor zijn er niveau verschillen. Er zijn liften, maar voor kamers 309 tot 312 dienen nog enkele trappen genomen. Idem op weg naar de ontbijtzaal. Niet geschikt voor personen slecht ter been.

Kamer was netjes en degelijk, badkamer kon beter, ontbijt was zeker voldoende en met ruime keuze

Prima verblijf en gunstige uitvalbasis om de stad te gaan bekijken.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer 224: Schimmelvorming in kastje onder wasbak (dit kan echt niet!). Espagnolet balkondeur zit los. Afstandsbediening t.v. werkte niet.

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Mogelijkheid voor parkeren bagage ná verblijf. Gunstige ligging hotel t.o.v. station en centrum.

Teleurstellend
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren zeer klein, er stonden 2 eenpersoonsbedden in de lengte tegen mekaar en ernaast was zeer weinig plaats, de kamer was supersmal. Dit was echt een tegenvaller. Je hoorde alles van de aangrenzende kamers en er was veel nachtlawaai. Prijs/kwaliteit was niet OK.

Het ontbijt was goed in vergelijking met de rest van het verblijf.

Kamer teleurstellend maar verder fijn weekend
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een economy kamer. Nu hebben we bijna altijd in hotels een economy kamer maar hier leek het wel of we in een hostel ipv hotel geboekt hadden. 2 bedden achter elkaar en konden met geen mogelijkheid met 2 personen naast elkaar staan. Zo smal. Heb ook geklaagd maar ze zeiden dat dit de economy kamer was. Erg slecht. Hebben een andere kamer genomen maar moesten wel 20 euro bij betalen. Viel ons erg tegen

Geen aanrader. Gelukkig was het in ons geval maar voor één nachtje.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de kamer was veel kapot. We hebben de volgende ochtend een lijstje bij de receptie afgegeven van hetgeen incompleet danwel kapot was. Ze zouden er wel wat mee doen, maar er werd gesteld dat het hier om een oud hotel gaat dat altijd vol zit (dus veel gebruikt wordt) en de manier waarop zaken worden gerepareerd is niet duurzaam (aankopen bij goedkope winkels bijvoorbeeld).

De ligging van het hotel ten opzichte van centrum en station.

perfecte locatie voor een weekendje Amsterdam. Prijs/ kwaliteit verhouding was goed.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Locatie was voor een weekendje Amsterdam perfect. Bedden waren goed, ontbijt was prima, uitgebreid. Bij de receptie konden ze onze vragen goed beantwoorden.

Hotel wat aan vernieuwing toe...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vooraf zou duidelijker gecommuniceerd k worden over de parkeermogelijkheden, inclusief bedragen en plaats. Zodoende hoeft men niet eerst de stad door te rijden om nadien op een kiss en rideparking op de ring terug te moeten keren.

Had meer verwacht van Tulip Inn
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik ben geen moeilijke om me snel aan te passen aan omgeving in hotel wanneer ik op vakantie ben, maar we kwamen toe op de kamer, die erg muf rook van de vochtigheid. Hadden ook geen raam in de kamer om eventueel wat te verluchten. Bovendien bleek het vuilbakje in de badkamer niet ververst te zijn ten opzichte van de vorige bezoekers. Ook het ontbijt was de eerste ochtend ietwat buiten de verwachtingen. Zo bleken de koffiekoeken zeker al 1 tot 2 dagen mee te gaan...

De ligging op een paar honderd meter van het station én het centrum van Amsterdam.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

NIETS POSITIEF TE MELDEN8
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

alles viel tegen; had kamer zonder buitenraam, stikheet, wel airco, maar daarin is niet te slapen door kabaal van airco en door koude! geeneens kapstokjes of een kleerkast, zelfs geen stoel om kledij over te hangen; slechte wifi TV die nauwelijks werkte; nachtkabaal, steeds geluid; niets aan comfort, kamer werd niet eens gepoetst of handdoeken vervangen!

NIETS POSITIEF TE MELDEN8

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Zeker voor herhaling vatbaar; volgende keer kiezen we weer voor Tulipp Inn A-centre.
    • Economy Tweepersoonskamer

De afstandsbediening v T.V.

Voor het ontbijt geef ik een 10. Ook de ligging, overal dichtbij, op wandelafstand. Alleen de afstandsbediening werkte niet. (Of lag het aan ons, graag gebruiksaanwijziging)

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima hotel op een goede locatie, kamer viel tegen voor de prijs die je ervoor betaald
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamerprijs vindt ik tov de staat ervan te hoog. Er moet nodig geschilderd worden en een nieuwe vloerbedekking kan ook geen kwaad. De kamer is wel gehorig. De vloer kraakt waardoor je de bovenburen goed hoort lopen. De dikke kabels die door de gangen lopen hadden wel eens met een koof weggewerkt mogen worden.

De locatie is geweldig, midden in het centrum, dicht bij het station. Zeer tevreden over de gastvrijheid. De badkamer is net vernieuwd, mooi en schoon. Klein maar prima.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

het was geweldig
    • Economy Tweepersoonskamer

aangezien het hotel nieuwe werknemers had aangenomen voor het schoonmaken vind ik toch dat ze beter voor een team kan gaan die 3 talen spreekt en verstaat en ze moeten echt beter hun werk doen

het personeel is ect super geweldig ze staan gelijk voor je klaar ze leggen je alles uit en helpen geweldig

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Kamer, klein, warm en in het alegemeen niet heel schoon hotel in het algemeen. Hele accommodatie en kamers kunnen wel een likje verf en nieuwe vloeren(vloerbedekking) gebruiken. Ook uitzicht binnenplaatsje niet echt fris.

Locatie, dicht bij station was het belangrijkst voor mij ivm doorreis.

• Economy Tweepersoonskamer

De kamer, waar wij € 140,00 voor betaald hebben, zonder ontbijt, was niet meer dan een hok. Er was geen raam en dus ook geen goede ventilatie. De badkamer klein en benauwd. Ook de hygiëne liet te wensen over. In de kleding kast lag nog vuile kleding van de vorige gast. Toen wij daar bij de baliemedewerkster een opmerking over maakte, bleek zij nauwelijks Nederlands te spreken en haalde hopeloos de schouders op. Voor ons geen enkele aanleiding om dit hotel ooit nog eens te boeken.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Perfecte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Te kort bedlinnen voor langere mensen, koude voeten of schouders dus. Zeer lawaaige kamer aan de rumoerige straat incobinatie met enkel glas, niet van deze tijd.

Perfecte locatie

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Gratis Wi-Fi.

Het hotel is erg oud, mottig en muf. Foto's op Booking.com komen totaal niet overeen met werkelijkheid.

Gratis Wi-Fi. Prima ontbijt. Goede locatie

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Leuke locatie, maar kamer valt wat tegen
    • Economy Tweepersoonskamer

De hygiene gaat, houdt niet over. Omdat het oude aaneengeschakelde panden zijn sluiten de ramen (met enkel glas) niet goed en zijn de kamers (zowel van buiten als onderling) erg gehorig. En gezien de relatief lage prijs veel lawaaiige Engelsen in het pand.

De locatie van het hotel is prima. Het ligt tussen het gebied van de Wallen en het Rokin, net achter de beurs van berlage. Het personeel is erg vriendelijk.

Toplocatie,vriendelijk personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kregen in eerste instantie kamer met vochtplekken op plafond en lekkage in badkamer.

De locatie is perfect.Hotel eenvoudig,prijs heeft waarschijnlijk met de locatie te maken

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Te gek. Komen hier weer terug.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij waren tevreden. Ondanks het feit dat de kamer uitkeek op de Warmoesstraat met al zijn geluiden, vonden wij het toch heel charmant.

Ontbijt was goed, lokatie was goed, afstand hotel treinstation was goed, personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk en slechte kamer (kamer 30)..op doorloop..constant veel lawaai..de ganse nacht. Kamer was een ingesloten muffige ruimte en absoluut niet aangenaam. Veel te duur voor de kamer.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Zeer goed.

Het geluid van buiten. Je kon alles horen. Dubbel beglazing zou helpen.

Het bed was zeer comfortabel. Als ik weer naar Amsterdam zou gaan, dan ga ik weer naar dit hotel.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

tegenvallend verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiëne, algehele staat van onderhoud (behalve de badkamer), ontbijt (producten en service), geen warm welkom, personeel zonder kloppen op kamer.

Afstand centraal station

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Slecht onderhouden hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles, slechte kamers. Bed slecht, badkamer tegels lagen er uit. Vieze vloerbedekking op de grond. Voor het geld wat wij moesten betalen, schandalig. Dit hotel is absoluut aan een opknap beurt toe.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Proper en heel vriendelijk personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer lawaaierig tijdens de nachten! 4 slapeloze nachten gehad door uitgaande mensen onder ons raam!

Proper en heel vriendelijk personeel. Midden in het centrum!

Dit nooit meer !

super kleine kamer, slechts 3 kapstokken in de kast, geen mogelijkheid om een jas op te hangen, vensters waren zeer verouderd en sluiten niet goed, door gebrek aan isolatie veel nachtlawaai, tv scherm met veel nevel, vuile lakens werden niet vervangen, kraan in de badkamer was los, nauwelijks een goedendag van de receptie, slechte WIFI ontvangst, etc etc......

Alleen het ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Goed hotel op perfecte locatie
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is redelijk oud. Er hing een aparte geur in de gang, maar dat merk je niet in de kamers.

Kamers waren simpel, maar wel schoon. Zelfde geld voor de badkamer. Locatie is ook top midden in hartje Amsterdam

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Jammer van het gespendeerde geld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles, geluid isolatie, vensterbank die rot was, personeel dat amper Nederlands kan, ligt in de uitgangsbuurt en dat geeft vanaf 22u tot 06u overlast

Het enige dat positief was aan het hotel was het ontbijt aanbod

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Kamer kon beter
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Raam kon niet gesloten worden en het was -4 buiten. Dus verwarming op 30 en nog steeds koude tocht op de kamer. +veel lawaai van de straat doordat het raam niet dicht kon.kamer was zo smal dat het leek op het einde van een gang. Juist groot genoeg om 2 bedden achter elkaar te plaatsen. En er juist naast te kunnen. Douche had ook geen douchegordijn en er stond een bak onder de wastafel om lekkend water op te vangen

Voor 54 euro voor 2 personen verwacht ik niet veel. Personeel was vriendelijk. Locatie was ook zeer goed.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Klote
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het stonk, het personeel stond te blowen buiten. De kamer was veel te duur voor de accomodaties. De bar was( welke bar). Dit was mijn slechtste hotel ervaring ooit. Slechter als een derde wereld land.

Het ontbijtbuffet, verder weinig positief

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Nachtje Amsterdam in een tegenvallend Golden Tulip.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontvangst door personeel, expliciet gevraagd om een tweepersoonsbed en wat schetst de verbazing bij het openen van de kamerdeur: twee aparte bedden..terug naar de receptie en wat schetst de verbazing: zo een kamer met tweepersoonsbed. We vragen ons werkelijk af waarom we het twee keer op de site kunnen vragen. Slordig en jammer. Niet bepaald serieus de vraag opgevat. Daarnaast was de douche koud en kwam er een miezerstraaltje uit. Jammer! Al met al Golden Tulip onwaardig. Niet weer dus.

Bed was behoorlijk goed

• Beoordeeld op: 31 december 2016

De locatie is perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer lag in een afgelegen deel van het hotel, de muren op de gang waren gewoon onafgewerkte baksteen. De kamer was niet proper en de lakens waren vuil.

De locatie is perfect. Het personeel is aangenaam vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Geen aanrader ver beneden peil.
    • Comfort Driepersoonskamer

De kwaliteit van de kamer is ver beneden peil. wij hadden speciaal voor tulip inn gekozen omdat we dachten verzekerd te zijn van nette accomodatie. Maar dit hotel is qua prijs/kwaliteit ver beneden peil. De lakens en kussen slopen kapot. Wastafel gebarsten. Badkamer onder schimmel. Spiegel was weg. En ergste van alles een overgordijn gewoon weg. Dus uitslapen zat er niet in. En als je dit meldt wordt er gewoon niets mee gedaan achteraf krijg je te horen dat dit al langer bekend is en dat in het hotel niet meer geïnvesteerd wordt Maar wel dikke prijzen vragen voor veeel minder geld heb je een lowbudget hotel of hostel die waarschijnlijk vele malen beter zijn. ik ben benieuwd of er nog enige reactie komt op onze klachten?

• Beoordeeld op: 22 december 2016

we zouden graag terugkomen , maar dan in dezelfde kamer.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

de smalle trappen voelden gevaarlijk aan ivm met eventuelle brand. maar dat is Amsterdam. Er zou beter naar hygiene gekeken kunnen worden : achter een balk boven in de badkamer was het ontzettend vies .

prima kamer en goed ontbijt. vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goede kamer voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ene raam in de kamer keek uit op een betonnen muur en kon niet geopend worden. Dit zorgde voor weinig lucht en een gebrek aan verluchting na het slapen

De locatie van het hotel was ideaal

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Voor de prijs kun je op deze plek niet veel meer verwachten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Opstelling bedden met hoofdeinden naar elkaar. Douche in bad is ook nooit zo mijn ding. Beetje verouderde uitstraling.

Centrale ligging, wel drukke straat.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Prima hotel wanneer je iets goedkoper uit wilt, maar geen hoge eisen hebben!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer veel lawaai vanaf de straat, vooral s'nachts! Maar te verwachten van deze locatie. Enkel glas, koud en lawaai.

Zeer eenvoudig hotel maar beslist schoon!! Locatie ook weer speciaal vanwege Wallen, Beurs van Berlage, Bijenkorf en de wietgeur in de buurt.

Ontbijt en kamer waren prima, uitstekende locatie
    • Comfort Driepersoonskamer

Haren op de wastafel, niet gastvrij bij uitchecken (werd bijv. niet gevraagd of alles naar wens was geweest o.i.d.)

Ontbijt en kamer waren prima, uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.
    • Comfort Driepersoonskamer

Douchen in het bad was moeilijk owv slipgevaar en de hoge instap. Je kon je nergens goed aan vasthouden.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. De drie-persoonskamer was zeer ruim. De ligging van het hotel was zeer goed: dicht bij het station en vele bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ondanks de lokatie in het centrum,was het toch vrij rustig...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer viel tegen. Moet nodig vervangen worden. Ontbijt mag wat meer variatie hebben.

Ondanks de lokatie in het centrum,was het toch vrij rustig in de kamer.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Geen drie sterren waard

Hygiëne kamers, lift en gangen is slecht: gemorste drank in de lift, vuilnis dat te lang in de gang blijft staan... Een kleine keuze alcoholische dranken in de bar zou mooi zijn. Lakens zijn te klein voor de hoge matrassen. Eén gaste liep beten op van vlooien en/of bedwantsen. Dat zegt genoeg. Vuile muren in de economy kamers, gat in de deur van de badkamer, vuil tapijt, vies bedframe...

Het hotel bevindt zich niet te ver van het centraal station.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Prima uitgangspunt voor een shopweekendje.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze eigen kamer was klein met een heel laag plafond. De voegen in de badkamer waren niet fris. De hoekjes in de kamer ook niet. Voor 1 nacht niet zo'n ramp. Andere kamer die ik gezien heb was beter.

Het personeel is zeer behulpzaam. Bij het ophalen van de bagage mochten wij nog even op een kamer om naar de wc te gaan. De toiletten bij de receptie waren niet bereikbaar door werkzaamheden. Dat was een mooie en schone kamer.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

De airco op de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiëne. Echt schoon was de kamer niet. Had meer het idee dat we een zolderkamertje hadden gehuurd ipv een hotelkamer, ik vond achteraf de prijs dan ook iets te hoog.

De airco op de kamer. Prima locatie vlak bij de Dam.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Vriendelijkheid van personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Oud gebouw dus elke beweging heel goed hoorbaar. Geen hoeslaken op het bed alleen een soort laken maar dit houdt niet dus als je u omdraait ligt de matras bloot.

Vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Locatie is ideaal
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers in verval. Volgens mij wordt er geen onderhoud meer aangedaan. Stank hing op de kamers. Bij brand is het denk ik onmogelijk om weg te komen.

Locatie is ideaal

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

De badkamer en douche waren perfect, volgens mij recentelijk...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was verouderd en dringend aan renovatie toe. Het was er behoorlijk warm en ook stoffig

De badkamer en douche waren perfect, volgens mij recentelijk gerenoveerd. Het ontbijt was ook heerlijk

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Slechtste hotel -geen 3 sterren - duur

Alles ! Ligging-interieur-kamer - ....

Het slechtste hotel waar ik ooit verbleef. Lawaaierige buurt , onveilig gevoel, kleinste kamer ( vergelijkbaar met trein couchette) rommelig interieur , onafgewerkt interieur , de gang naar de kamers ( doolhof) met vele zichtbare leidingen en kabels....

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Hotel met potentie, veel pluspunten maar moet voor hygiëne echt aan het werk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne van dit hotel laat zeer te wensen over. Eigenlijk jammer voor een hotel op deze locatie, met vriendelijk personeel.

Prima locatie, vriendelijk personeel, inchecken kon eerder, bagage-opslag geen probleem.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Een super locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel lawaai van andere gasten, ben om 2u30 naar de receptie geweest om dit te melden achteraf was het was rustiger. Onze kamer was in de kelder en hadden daar ook lawaai van apparaten . Rommelige gangen; er werd blijkbaar verbouwd.

Een super locatie

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Toplocatie, erg centraal gelegen om een citytrip te doen!

Op het ogenblik dat wij daar waren was men in de gangen/traphallen bezig om nieuw kamerbreed tapijt te leggen. De rollen nieuw tapijt lagen her en der in de gangen, alle trappen op alle verdiepingen waren tegelijk in werftoestand. Wij waren daar 2 dagen en er was ook geen verschil te zien in de evolutie van de werken op dag 2 t.o.v. dag 1. M.a.w. de werkzaamheden werden wat ongestructureerd aangepakt zodat de hele gang/trappenhal in werftoestand lag welke het onaangenaam maakte om van en naar je kamer te gaan. Maar dit is een tijdelijke situatie en heeft op zich niets met de kwaliteit van het hotel zelf te maken. De badkamer was erg klein in verhouding met de ruime kamer.

De locatie van het hotel! Het slaapgedeelte van onze kamer was erg ruim en alles was heel proper. Het ontbijt was tip top in orde! De service aan het onthaal was ook top!

Amsterdam zeker ok, ligging hotel ook, maar dat was het dan. hotel heeeel erg tegengevallen. en dat
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer, was niet te doen !!!!!!

ontbijt

Was een prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Was een prima verblijf. Top locatie met vriendelijk personeel. Goed ontbijt,.

Onvriendelijk personeel

Perfecte locatie en overnachten ok als voor een kort verblijf is
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verbouwing aan de gang buiten, vlak aan het raam, erg storend. En lektrisch viel af en toe uit (door verbouwing?)

Mooie ruime kamer en koffie op kamer

De locatie in het centrum is top
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer sterk verouderd, handdoek niet schoon en matras lag door.

De locatie in het centrum is top

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van XO Hotels City Centre