1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van The Student Hotel Amsterdam City

Beoordelingen over The Student Hotel Amsterdam City 4-sterren

Wibautstraat 129, Amsterdam Oost, 1091 GL Amsterdam, Nederland

#93 van de 445 hotels in Amsterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 9 december 2018

Gezellig, levendig hotel!
    • Suite

De kamers leuk ingericht, en leuke dingen te doen in t hotel. Wij kwamen s avonds rond 22.30 terug in t hotel en wildeeen kleinigheid eten, gewoon n kleine snack. Dat was niet meer mogelijk, dus zijn we even bij t volkshotel gaan “ eten”. Mss dat u ook iets kunt gaan aanbieden in de toekomst, kleine simpele hapjes.

Verbleven in december 2018

• Beoordeeld op: 26 november 2018

Goed, een aanrader voor voor ieder.
    • Suite

Gratis parking voor hotel gasten. Meer uitleg en stadsmapjes in de kamer.

Heerlijk ontbijt, genoeg keuze. De kamers waren zeer leuk en gezellig. Zeer proper en rustig. Personeel aan het onthaal was super vriendelijk en vloeiend in verschillende talen.

• Beoordeeld op: 21 november 2018

Leuk, gezellig en modern.
    • Suite

De badkamer was wat klein. Na het douche was een groot deel van de badkamer nat.

Leuk, gezellig en modern. De ligging was goed en we hebben heerlijk rustig overnacht.

• Beoordeeld op: 20 november 2018

Leuke dingen om te doen in het hotel!

Het eten in het restaurant was wat weinig en frietjes waren koud

Leuke dingen om te doen in het hotel! Leuk personeel achter de bar, alles erg schoon en netjes! Zeker aan te raden voor jongeren!

• Beoordeeld op: 20 november 2018

Goede locatie voor een goede prijs/ zeer goede service

Not applicable

Good room, great staff, for a 4 star hotel... comfort is lacking, however they offer multiple things to make it up, bikes, services, restaurant, breakfast. Prijs kwaliteit verhouding erg goed

• Beoordeeld op: 30 september 2018

The Student Hotel Amsterdam...ook voor mensen die nooit student zijn geweest 😁
    • Suite

Eigenlijk niks, het was een positieve ervaring.

Alles was superschoon, en ondanks dat het druk was...merkte je helemaal niets! De kamers waren perfect donker en het ontbijt heel goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Aanrader

's nachts wel wat lawaai langs de straatkant / inkom

zeer moderne en grote kamers. goed gelegen hotel met toffe restaurants in de onmiddellijke omgeving. Op 30min wandelen in het centrum van Amsterdam. Ruime parking aan het hotel voor 17.5 eur/dag.

Mooie plek als uitgangsbasis om de stad te verkennen voor individuen en kostenbewuste gezinnen.

Bed had ‘gat’ in lattenbodem Wastafel liep niet helemaal door, wel goede douche en schoon! Grote ‘aantallen rokenden’ voor de deur: moet je andere plek bieden, niet van deze tijd

Locatie, schoon, moderne opzet met mix van internationale studenten en toeristen, moderne lobby, hergebruik van oude kantoren voor ‘iets nuttigs’, personeel/service: ‘niet te moeilijk doen’

Goede uitvalsbasis voor een stedentrip Amsterdam.

Bij het ontbijt moest extra betaald worden voor een kop cappuccino, gewone koffie was gratis. Daar stond tegenover dat er uiteindelijk niks betaald moest worden voor het parkeren.

Het hotel ligt op korte afstand van het centrum van Amsterdam (zowel lopend als met metro). Er is een ruime, makkelijk te bereiken parkeergelegenheid bij het hotel. Het hotel heeft een moderne uitstraling in de lobby. De kamer was klein maar van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was uitgebreid en goed.

Een leuke ervaring

Het bed was echt slecht, ik lag in een kuil waardoor ik echt met mijn partner 2 nachten slecht heb geslapen

Personeel was super, hotel was ook echt leuk om te ontdekken

Prima verblijf gehad.

Ik had geen tv kanalen (maar wellicht dat dit snel op te lossen was. Ik ben niet gaan vragen aan de receptie, Ziggo GO app werkt prima)

Ik vind het concept goed. Het maakt voor een hele leuke sfeer die niet persé als hotel aanvoelt. Helemaal in de lobby en recreatie ruimtes.

Fijne kamer, prima bed & douche.

Het kussen is erg dik. En die filterkoffie bij het ontbijt kan m.i. echt niet meer. Cappuccino te bestellen tegen betaling.

Fijne kamer, prima bed & douche. Prima ontbijt, op de koffie na, erg vriendelijk personeel. Al met al een heel fijn hotel met een goede sfeer.

Super mooie kamers, en een zeer goede sfeer.
    • Suite

Super mooie kamers, en een zeer goede sfeer. Het hotel is dicht bij het metro station wat ook fijn is. personeel was vriendelijk en alles was erg netjes! Zeker een aanrader ;)

Student hotel A'dam city

Bij het ontbijt was er steeds voldoende eten, alles werd op tijd aangevuld. Maar de borden, kommetjes, koffiekopjes en bestek waren wel steeds op. Hier moest je dan om vragen en dan duurde het lang. Dit was beide keren dat we ontbeten het geval. Jammer van de koffie in de grote 'tank, dan liever goede automatenkoffie (Met bonen bv.)

Het ontbijt zelf was goed. De kamer was schoon. Entourage van het hotel is erg hip.

Super ontbijt, vriendelijk personeel.

Locatie: toch wel ver van het centrum. Gebruik van metrostation vlakbij maakt dit wel goed.

Super ontbijt, vriendelijk personeel. Maar vooral een super modern gebouw met dure materialen + mooie afwerking.

Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen voor wie Amsterdam wil bezoeken !

Meerdere gastheren/gastvrouwen begrepen noch spraken Nederlands !

een zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet, moderne en mooi ingerichte kamer met verfrissende douche en een uitstekend bed.

Behulpzaam personeel.

Behulpzaam personeel. Propere kamer. Goed bereikbaar hotel aan de rand van het centrum. Pluspunt: je kan gemakkelijk goede fietsen huren in het hotel, een aanrader om Amsterdam te verkennen.

Ik koos voor betalen in het hotel, bij aankomst heb ik 10...

Ik koos voor betalen in het hotel, bij aankomst heb ik 10 euro meer moeten betalen dan wat op de site van booking.com stond. Daarnaast kreeg ik niet de kamer waarvoor ik geboekt had. Ik had een deluxe tweepersoonskamer geboekt met groot bed en grote badkamer. In de plaats kregen we een kleinere kamer met kleiner bed en een kleine badkamer. Ik ben dus absoluut niet tevreden over deze boeking.

Schoon hotel.
    • Suite

Schoonmaakster stond ineens binnen terwijl ik in de douche stond met open deur, waardoor ze door de opening van de douchedeur en de deurkozijn mij in vol ornaat kon aanschouwen. Doordat ik onder de douche stond kon ik geen geklop aan de deur horen en dacht ze waarschijnlijk dat er niemand binnen was.

Schoon hotel. Mooi ruim en prima locatie.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goed maar prijzig

Het hotel is prijzig voor slechts 2 nachtjes (580 €) Het ontbijt is niet in verhouding tot de prijs die je betaalt. Wat er stond was vers ,maar ten opzichte van andere 4 sterrenhotels , was er veel minder keuze.

Kamers zijn ruim, badkamer in verhouding te klein . Wel alles heel netjes en goed voorzien. Zelfs espresso apparaat op de kamer. Locatie is goed.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Fijn hotel met slecht restaurant
    • Suite

Het restaurant Commons dat bij het hotel hoort is ondee de maat. Dat was een rommeltje. Niemand die opneemt, tafels vol met vaat, ontbijt maar overgeslagen omdat te lang duurde, geen bestek, geen tafeltje waar geen vaat stond. Rommeltje.

Kamers en de ontvangst is uiterst hartelijk

Hip en mooie grote kamer.
    • Suite

Kleine badkamer en wat verder af van het centrum. Sommige zaken zijn idd gericht op studenten.

Hip en mooie grote kamer. Prima ontbijt. Goede fiets te huur.

• Suite

Het was redelijk gehorig, wat wel lastig kan zijn als je 's ochtends vroeg op moet... De kamer was ook erg prijzig.

Goed verzorgde kamers, in het hotel is heel veel ruimte om te werken/kletsen, fijne sportzaal ook.

One night in Amsterdam

Matras lag niet heel prettig (berg af)

Fijn, centraal gelegen hotel in Amsterdam. Genoeg parkeergelegenheid achterom, beetje verwarrende ingang, maar wel gevonden. Parkeergeld staat los van de hotelkosten. Goede ontvangst bij receptie en ruime kamer (deluxe) met mooie inrichting. Groot bed ☺ en genoeg kussens. Fijne douche met handdoeken, showergel en shampoo.

Prima voor een overnachting

Toch de prijs. 170 euro voor een nachtje zonder ontbijt is wel echt veel. Kamer was ook warm in de nacht en slapen met airco aan is niet echt een optie. Met raam open evenmin.

Mooie, schone kamers, met metro en tram zeer snel in centrum.

De kamer goed, de rest te trendy en lawaai, maar dat is persoonlijk.
    • Deluxe Studio met Kingsize Bed

Beneden erg druk en lawaaierig. Niets voor mij.

De rust midden in Amsterdam, op de kamer wel te verstaan. De kamer erg prettig met zicht over de stad. Prachtig en rustig en goed!

Super!
    • Suite

Enorm zalige verblijfplaats: jong, trendy, mooi. Aangename kamers én personeel! Ideale locatie: metro op 100 meter van het hotel! Ook de parking is een heel groot pluspunt.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Verrassend chillax
    • Suite

Zeer leuk, jong en uitnodigend hotel! Zeer vriendelijk onthaal en behulpzaam personeel. Heerlijk bed! De bereikbaarheid is super door de metro die voor het hotel ligt.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

a good stay for 2/ 3 nights. not more.
    • Studio:

De kamer vond ik toch iets te donker. Een gebruikte afwasborstel meegeven in de keukengerei box is voor mij een 'no go'.

De aankleding van het hotel is mooi. Hotel ligt centraal. Ik denk dat het voor studentiekoze personen leuk is.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Vriendelijke balie medewerkers, prima kamer, prima ontbijt.
    • Suite

Te dun dekbed, bij vorst buiten had dat wel warmer gemogen. Er was ook geen extra plaid oid in de kasten te vinden.

Vriendelijke balie medewerkers, prima kamer, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Zeer trendy hotel met een perfecte ligging.

badkamer was niet in orde. Douche water liep niet af waardoor alles binnen de korste keren onder water stond.

Zeer trendy hotel met een perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Jammer

Foto's van de kamers op internet waren compleet anders (beter) dan de situatie in het echt. Oude kamer met onafgewerkte muren en plafond vol met boorgaten. Het bed was slecht!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Onnodig duur.

De prijs : ik had donderdag geboekt voor za en zon, en toen ik zondag keek was de prijs gehalveerd van 300 naar 150, geen koelkastje in de kamer, parkeerkosten.

Het feit dat housekeeping een tasje schone handoeken hing aan de deurknop wanneer je uit wil slapen.

Goede locatie, met de taxi naar t centrum kost ongeveer €15,...
    • Suite

Goede locatie, met de taxi naar t centrum kost ongeveer €15, vriendelijk personeel! Je auto kun je voor €17,50 24 parkeren. Kamer zag er leuk en bovenal netjes uit! Aanrader!

Prima hotel en verblijf; steenharde matras is niet voor iedere rug.
    • Suite

Matras was steenhard (vriendin vond 'em goed, ik kreeg er alleen rugpijn van). Het ontbijt was goed, maar niet €14p.p./dag-goed. Uitzicht kamer was onbestaande. Personeel was vriendelijk, maar deed duidelijk liever wat anders met zijn tijd.

Zeer mooie kamer met strak interieur. Zeer proper. Alle faciliteiten aanwezig. Relatief goedkope parking met camerabewaking om de hoek. Openbaar vervoer vlakbij het hotel. Stadscentrum op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Meer dan prima verblijf gehad!
    • Suite

Het matras was wat hard en een koelkast was fijn geweest op onze kamer. Verder alles dikke prima!

Mooi compleet hotel met sport faciliteiten. Allerlei plekken om te loungen, te chillen en te werken. Heel vriendelijk personeel, die je ten alle tijde om hulp kunt vragen. De kamer was prima. Het hotel beschikt over een nieuw, gezellig restaurant “the Commons” waar je goed en lekker kunt eten, prima prijs/kwaliteit verhouding. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Er zijn fietsen te huur! Tegenover het hotel is de metro die je in no time naar het centraal station brengt. Wij hebben hier 3 nachten doorgebracht wat ons meer dan prima is bevallen! Aanrader!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Heerlijk overnachten op mooie centrale plek in Amsterdam
    • Suite

Lekker ontbijt, niet erg uitgebreid maar prima. Alleen jammer dat je € 14 moet betalen, vooraf, dan de € 12 als je van te voren had gereserveerd. (helaas niet naar gevraagd bij inchecken) Voor de Cappuccino moot je ook iets extra's betalen

De ruim opgezette kamers, hoog plafond, rustig, mooie badkamer, stroopwafel bij inchecken erg attent.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding voor verblijf op korte afstand van het centrum
    • Suite

de douchekop zit voor je gevoel wat gek, of het glazenwandje is wat kort, dus je staat wat onhandig of voor je gevoel wat krap. Verder prima sanitair hoor!

Ruime hoge kamers, modern / hip ingericht. Schoon en leuke gekkigheidjes die een eigen identiteit aan het hotel geven. Goede bereikbaarheid met openbaar vervoer, metro bijna voor de deur. Prettig restaurant direct te betreden vanuit het hotel. In de omgeving ook veel leuke tentjes om te eten. Voor het ontbijt hebben we gekozen om dat bij zo'n tentje om de hoek te doen.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

• Suite

Het hotel springt bewust om met het milieu. De verwarming staat uit als je aankomt en kan je snel regelen, maar op de badkamer bleef het koud.

Leuke kamers

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

De afstand van & naar het centrum is top!
    • Suite

Het ontbijt was niet zo uitgebreid. De kamer kon gerust wat properder, stof op de kast, haren van onze voorgangers op de zetels,...

De afstand van & naar het centrum is top!

Kamer proper en ruim.

Kamer proper en ruim. Ontbijt was goed, maar al uitgebreider gehad. Locatie is makkelijk te vinden en bereikbaar. Wel nog efkes wandelen naar centrum. Maar dit wisten we op voorhand. Naast hotel ook nog leuke bar/resto (bar C)

Erg goed

Aangenaam verrast door dit hotel, wij gaan vaak naar Amsterdam voor een kort verblijf en weten zeker dat wij dit hotel vaker gaan boeken hiervoor. Echt top!!!

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Bijzonder aangenaam hotel

Geen aanmerkingen.

Fijn hotel, aangenaam luxe kamers met precies de goede voorzieningen. Prijs/kwaliteitverhouding is erg goed voor een kamer in Amsterdam.

Boven verwachting en heel erg verwelkomend.

Niets viel tegen, wel verbetertips. Het is een raadsel hoe de douche werkt. Dus maar in bad gegaan. De kranen zijn zeer complex, ook volgens alle collega's (11) die met mij reisden. Geen groot punt, maar haakjes in de badkamer om je kleren op te kunnen hangen.

Kamer fantastisch, receptie verwelkomend en fantastische service. Veel te zien op de kamer, origineel ingericht.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

locatie van hotelen PERFERCT EN RUSTIG WAAR IK ZAT 2117 akkoord met vriendelijke jonge staf
    • Kamer met Queensize Bed

De verwarming was een punt van zorg , voor mij niet warm te krijgen te hoge plafonds waardoor verwarming minder snel functioneerden. Ook de verlichting kon wat sfeer voller zijn. De look van oude fabriek /kantoor zou wat meer weggenomen moeten worden .

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Zeer leuk en net hotel.
    • Suite

Geen kleine hapjes beschikbaar tot bepaalde tijd. Zou eigenlijk vanaf de middag beschikbaar kunnen zijn.

Zeer nette en ruime industriel ingerichte kamer en badkamer. Van alle gemakken voorzien. Goed ontbijd voor een redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Hip en trendy hotel
    • Kamer met Queensize Bed

Dunne muren, je kan de conversaties van de aanpalende kamers horen! Niet fijn als er een baby naast je slaapt…

Leuke en snelle ontvangst. Jong en vlot personeel. Wij hadden een supergrote kamer gekregen, heel fijn voor deze prijs! Zalig bed en kussens! Een koffiemachine met nespresso capsules was een aangename verrassing! Hotel voor zowel jong als oud met hip design. Leuke omgeving aan het water. Lekkere restaurants en ontbijtplekjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Fijn hotel voor bezoek aan Amsterdam
    • Kamer met Queensize Bed

Zeer vriendelijk personeel. Ik voelde me gast ipv klant. Leuke inrichting .Fijne hoekjes om te lezen of te werken. Goed bed. Rustig hotel. Lekker ontbijt.

Locatie is heel goed, dicht bij de stad en goed bereikbaar.
    • Suite

Badkamer was niet super proper. Kranen leken niet goed gepoetst. Spatten op muur en kranen. Gang was ook niet zo netjes.

Locatie is heel goed, dicht bij de stad en goed bereikbaar. Moderne inrichting.

De 1 pers kamer werd gepoetst om de 2 dagen, we verbleven 2...

De 1 pers kamer werd gepoetst om de 2 dagen, we verbleven 2 nachten, niet dus. Parking kost 30€/nacht i.p.v. 17,5€ volgens booking. Ik had kamers dicht bij mekaar gevraagd 1 op 2de verdieping, de andere lag in ander gebouw op 12 de verdieping 😕 Best wel wat tegenvallers.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Design en onthaal beantwoorden aan de verwachtingen, al bij al een aanrader.
    • Suite

Kamers zijn slecht geïsoleerd wat geluid betreft. Ligging parking niet goed uitgelegd aan de balie. Sommige personeelsleden spreken geen Nederlands.

Lekker ontbijt met vers vruchtensap. Uitstekend bed en hoofdkussens. Hotel is heel goed gelegen.

prima hotel voor een betaalbaar verblijf in Amsterdam
    • Suite

de lobby is heel leuk en de gangen en kamers zijn nogal donker

prima hotel dicht bij het centrum met eigen betaalbare parkeergelegenheid wat heel waardevol is in Amsterdam

Simpele mooie kamer maar een fantastisch uitzicht

Niet echt iets

Ik had gevraagd om indien het mogelijk is ik een kamer te verblijven met veel ramen en dat was het geval. Er was een fantastisch uitzicht.

Aanrader voor wie in een eigentijds, jong hotel wil verblijven dat alsnog de nodige luxe aanbiedt
    • Suite

In de badkamer is alles voorzien, hoewel wel redelijk krap...

Wauw, prachtig ingerichte kamers die perfect weergeven waar TSh voor wil staan: jeugdig, hip, toch luxueus. Het beste bed waarin we ooit op hotel in hebben geslapen.

Leuk hotel in een rustige omgeving.op wandelafstand van het centrum.
    • Suite

- De opstap van de inkomhal naar de badkamer. Deze was een tiental cm hoger. Misschien iets beter aanduiden dat er daar een niveauverschil is. - Geen frigo op de kamer.

- Lekker uitgebreid ontbijt, maar bij langer verblijf mag er wel wat meer variatie zijn. - Rustige ligging. - Stille omgeving. - Ruime comfortabele kamer. - Bij regen kan men een paraplu lenen. - Voldoende restaurants in een straal van enkele honderden meter van het hotel.

Ontbijt is prima, al hoewel er vwb brood wel wat meer keuze...

Ontbijt is prima, al hoewel er vwb brood wel wat meer keuze zou mogen zijn. En een euro meer vragen voor een cappuccino ipv een filterkoffie vind ik niet heel stijlvol. Fijne kamer, prima bed en douche.

Geen klassieke hotelervaring, een beetje te duur
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was zeer klein. De serveerster beweerde chocolade taart op te dienen (terwijl het geen chocolade taart was) en hield uiteindelijk voet bij stuk (terwijl het een soort broodpudding met caramel was). Ontbijtcapaciteit te klein voor aantal mensen. (lange rij en snel alles op). Prijs-kwaliteitsverhouding

Design van de gemeenschappelijke ruimtes. Pizza in "The pool bar" (hotel bar).

Fantastische ligging, basic kamer.

Het raam ging niet helemaal open waardoor het moeilijk werd om de kamer eens goed te luchten. De temperatuur in de kamer bleef 's nachts te warm. (Ook met de airco op)

De ligging is fantastisch. De kamers zijn netjes maar zeer basic. Het is fijn dat er in de lounge veel gezellige zithoekjes zijn.

Goed en leuk!
    • Suite

Best wel prijzig. Zoals veel grote hotels is de luchtkwaliteit in de kamer minder , warm en benauwd.

Leuke hippe jonge sfeer, zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, lekker ontbijt.

Ontspannend

Het bijhorende restaurant was echt heel lekker. Enkel moesten we wat lang wachten.. jammer!

De inrichting van het gebouw was echt prachtig. De gemeenschappelijke ruimtes zorgden voor ontspanning!

Was maar voor 1 nacht maar hotel is aan te bevelen.
    • Kamer met Queensize Bed

Jammer dat de bar gesloten was. We kwamen terug van u-2 optreden en wilden nog wat drinken. Ook in het naastgelegen restaurant was de bar gesloten.

Ontbijt was heel goed. Lekker vers brood en van alles ruim voldoende aanwezig.

Geweldig hotel! En voor Amsterdam is de prijs redelijk.
    • Kamer met Queensize Bed

De airconditioning in de kamer werkte matig.

Erg vriendelijke bediening en aangename kamer. Faciliteiten zijn erg goed. We konden onze bagage na het uitchecken achterlaten om het de eind van de dag weer op te halen. Top!

Top! Als we weer naar Amsterdam gaan dan is het student hotel zeker een optie.

Het was warm op de kamer. De werking van de airco was ons niet helemaal duidelijk waardoor we het niet koeler kregen op de kamer. De airco stond op 21°. Wellicht kon het niet kouder.

Het student hotel is een modern, stijlvol en hip hotel!

een top verblijf
    • Standaard Suite

geen opmerkingen

aangename en ruime kamer, verduistering aanwezig, nette en praktische badkamer ontbijt is een aanrader, zeer uitgebreid en verzorgd diner of lunch : complimenten aan de chefs, zeer verzorgd en krakend vers aan zeer democratische prijzen

Prima relaxed en aangenaam verblijf!!
    • Suite

Wij waren er op uitzonderlijke warme dagen (34 gr) en de aangelaten airco was uitgezet door het personeel waardoor bij late terugkomst een temperatuur van 30 graden op de kamer. Dat kwam niet meer goed en was erg lastig slapen. Snap dat airco's niet hele dagen kunnen draaien maar met deze uitzonderlijke temperaturen moet dat mogelijk zijn. Verder alles helemaal prima!!

Heerlijk hoge en ruime kamer! Makkelijk en dichtbij parkeren voor een prima bedrag. Hele relaxte sfeer en erg aardig personeel.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Goed maar niet uitmuntend.
    • Suite

Nogal ver van het centrum. Het ontbijt vrij duur. Voor een warme chocomelk moest zelf bijbetaald worden.

Was open en het was makkelijk om fietsen te huren. Enkele toffe cafes in de buurt. Leuk terras vooraan.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Goede locatie, fijne kamer, koffie en thee op de kamer, zeer...
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Engelstalig, rare ontbijtlogistiek die zorgde voor gestreste medewerkers. Wilde er dineren, maar vond de muziek te hard. Ben ergens anders heen gegaan.

Goede locatie, fijne kamer, koffie en thee op de kamer, zeer vriendelijke receptiemedewerkers

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Hip hotel op goede locatie, wel heel veel geld voor een kleine kamer
    • Suite

Iedere keer moesten we lang wachten bij de receptie als we iets wilden vragen. Daarnaast is de kamer echt heel klein. Dat was een tegenvaller. We hadden een "suite" geboekt, maar of we zijn in een andere kamer gestopt, of de naam suite slaat nergens op. Je kan net rond het bed lopen.

Mooi design entree, leuk ingerichte kamer. Fijn dat je er fietsen kan huren en onze elektrische auto kon opgeladen worden op het parkeerterrein van het hotel. De donkere gordijnen werken goed, dus we hebben heerlijk (uit)geslapen op de heerlijke bedden. Hotel is ook lekker rustig, je hoort geen geluiden van buiten, andere kamers of uit de gang.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Een kleine kamer, met slechte prijs-kwaliteitsverhouding.
    • Kamer met Queensize Bed

Prijs kwaliteit vond ik de kamer wel duur. De tweede dag werden de doucheproducten niet meer aangevuld. Ook werd er slecht één handdoek per persoon aangevuld de tweede dag. De kamer werd eerder oppervlakkig gepoetst.

Het ontbijt was heerlijk. Een goede locatie vlak bij de metro.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Verjongingskuur
    • Deluxe Eenpersoonskamer

De atmosfeer is geweldig als je van jong en dynamisch houdt. De meeste gasten zijn studenten die de faciliteiten ten volle benutten. Hier zie je de next generation in actie. Basic maar excentriek kader. Lekker ontbijt. Niet te vergeten, ze hebben geweldige fietsen te huur, bijna 600 stuks! Hiermee rijdt je de hele stad door als een koning in het verkeer (wel rekening houden met de andere fietsende koningen, want het zijn er veel)

Het personeel was supervriendelijk & zeer behulpzaam.

Het restaurant was wat teleurstellend, de ober was helemaal niet vriendelijk & zag ook geen werk.. De lege borden bleven op tafel staan tot we zelfs hebben moeten vragen ze af te ruimen... De ribbetjes waren al koud als we ze kregen & ook de pizza's waren niet overdreven lekker. Buiten het restaurant hebben we zeker niet te klagen over ons verblijf!

Het personeel was supervriendelijk & zeer behulpzaam. Heel toffe inrichting van de kamers & andere ruimtes. Parkeergelegenheid bij het hotel is zeer handig & ook fietsenverhuur vanuit het hotel zelf is makkelijk!

Het was een aangenaam verblijf. Handig dat de metro vlakbij gelegen was.
    • Suite

Enig minpuntje: prijs-locatie verhouding -> ik vond het nogal prijzig naargelang de ligging. Het was aangenamer geweest moest het hotel net iets meer in het centrum gelegen hebben.

Heel mooi hotel, leuke kamers. Vriendelijk personeel. Alles netjes in orde en zeer proper.

Ok
    • Standaard Suite

Airco, toiletbril, pompje en tv waren stuk. Technische dienst niet aanwezig en na weekend nog niet gemaakt. Niet onoverkomelijk maar wel lullig dat dit soort dingen niet gewoon goed zijn.

Sfeer

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

eigentijds, comfortabel met een erg goede ligging

niet alles was even goed schoon (stof) de glazen werden gedeeltelijk vuil weer teruggezet de volgende dag

leuk ingerichte en comfortabele kamer nespresso apparaat op de kamer comfortabele douche ik vroeg om een rustige kamer en kreeg deze ook. super locatie

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

wij hebben het erg naar ons zin gehad en zullen de TSH zeker aanraden bij anderen!
    • Suite

'snachts hadden we buren die regelmatig heen en weer de kamer in en uit liepen en de deur met een klap dicht laten vallen en hard praten op de gang. Blijkt het best wel gehorig te zijn. en 'smorgens bij het ontbijt waren sommige tafeltjes best wel vies en het duurde lang voordat ze opgeruimd werden. Het aanvullen van het ontbijt liet ook wat op zich wachten.

kamer super! en ontbijt uitgebreid en afwisselend!

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Student Hotel Amsterdam City