Beoordelingen over Van der Valk Theaterhotel Almelo 4-sterren

Schouwburgplein 1, 7607 AE Almelo, Nederland

#2 van de 4 hotels in Almelo

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima verblijf, grote en schone kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi verbinding. Voor zakelijk verblijf essentieel. Heb hotspot op telefoon moeten gebruiken ;-(

Prima verblijf, grote en schone kamer. Men is niet al te scheutig met de klaarstaande (oplos-)koffie: nogal afgemeten op aantal gasten (PRECIES twee zakjes) maar de WiFi verbinding is écht slecht....

Theaterhoteltop!
    • Luxe Comfort Kamer

Als de inpandige parkeerplaats vol is, is het even zoeken. Via een andere parkeergarage naar binnen. De bel functioneerde niet goed. Geen echte tegenvaller, duurt alleen even langer.

Theater in het hotel blijft een geweldige combinatie. Andere faciliteiten (o.a. restaurant) zijn prima in orde. Show van Hans Klok natuurlijk geweldig en het glaasje bubbels in de pauze (desgewenst een sapje)geeft net dat extra tintje.

Onprettig.

De geboekte suite lag op de vijfde etage en was NIET per lift bereikbaar. Deze informatie heb ik op de site nergens gezien. Toch verweet de dame bij de incheckbalie mij dat ik bij boeking had moeten vermelden dat ik zeer slecht ter been ben. Zij bood mij voor hetzelfde geld een veel mindere en kleinere kamer aan. Meer kon zij niet voor mij doen. Na enig aandringen van mijn kant, kon zij regelen dat ik voor de tweede en derde nacht een suite kreeg op de vierde etage, die wel per lift te bereiken was. Bij het uitchecken werd mij nog een rekening gepresenteerd van ongeveer 75 euro, omdat ik van kamer gewisseld was. Uiteraard heb ik dit niet betaald. Een zeer onaangename ervaring en ik zal dan ook niet snel meer gebruik maken van het Theater hotel.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prima verblijf. Wel aan de prijzige kant.
    • Economy Kamer

Paar kleine minpuntjes: Eén van de stoelen op de kamer leek doorgezakt. Koffie en thee doosje was al geopend voordat we de kamer in kwamen. Fruit bij het ontbijt was deels uit blik.

Kamer was verder netjes, fijne douche. Ruim keuze bij het ontbijt.

Teleurstellend slechte prijs-kwaliteitsverhouding v.d.Valk onwaardig.

Junior suite zonder airco met een buitentemperatuur van 36 graden ! Parkeergarage die vol was door gasten die 2 parkeerplaatsen nodig hadden en een alternatief dat pas na een speurtocht gevonden werd.

Het bubbelbad in de kamer en de aparte regendouche waren...
    • Luxe Comfort Kamer

Ons bad was niet goed schoon (haren), en de bedden waren te zacht. Het zwembad, de sauna en het fitnesscentrum zijn oud en kunnen een opknapbeurt gebruiken.

Het bubbelbad in de kamer en de aparte regendouche waren heerlijk. Het eten in het restaurant was erg lekker en goed betaalbaar. Het ontbijt was prima.

- Mooi afgewerkte kamer.
    • Economy Kamer

- Ligging niet echt aangenaam. - restaurant was niet van goeie kwaliteit. Frietjes waren niet warm. Bediening verliep een beetje ongeorganiseerd. - Lawaai in en rond hotel goed hoorbaar. - Is niet het ruime en goed ingerichte Van de Valk hotel. Maar, de prijs was dan ook lager dan de gekende Van De Valk prijzen. Dus, prijs kwaliteit voldoende.

- Mooi afgewerkte kamer. - Lekker en uitgebreid ontbijt.

Nooit meer.
    • Economy Kamer

Een kamer met een open badkamer. Toilet staat midden in de kamer, afgescheiden met een veel te klein muurtje. Je zit dus midden in de kamer je behoefte te doen. Geen privacy, afschuwelijk.

Niet van toepassing.

Goede bedden en badkamer met douche.
    • Economy Kamer

Restaurants waren niet te reserveren na aankomst, helemaal vol. Ontdekten zelf dat we wel in de brasserie terecht konden.

Goede bedden en badkamer met douche.

De (te)hoge verwachtingen niet waarge.
    • Economy Kamer

Hoewel economy geboekt, had ik toch minimaal airco verwacht. In de omschrijving van Booking werd er ook geen melding van gemaakt. Negatief verrast ! De aangeboden parkeerfaciliteiten waren al vroegtijdig vol !

Locatie bij het centrum.

Ontbijt was uit gebreid, gelukkig op tijd, later werd het...
    • Business Suite

Zie tekst boven, alles in 1 van vermeld

Ontbijt was uit gebreid, gelukkig op tijd, later werd het eigenlijk te druk. Verlichting in kamer niet in te stellen. Vol licht of te donker. Zwembad / sauna veel een beetje tegen onduidelijk, of zwemkleding verplicht was, sauna en zwembad een beetje koud

Jammer maar voor ons geen 2e keer

Oudbolligge kamer, muf stinkende hal, gordijnen stuk, lampen kapot en vieze vlekken op de stoelen. En dat voor een suite waar je aardig wat geld voor neer telt, valt het erg tegen.

Restaurant was Top! Ontbijt is prima verzorgd.

Heel fijn
    • Economy Kamer

De stoelen op het balcon en in de kamer zijn aan vervanging toe. Het beste is om de gasten direct door te verwijzen naar P1 naast het hotel.

Fantastisch mooie kamer ,met balcon,mooie badkamer.

VDV bevalt altijd goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel duurde lang voordat ze hielpen stonden te kletsen met elkaar Bij het inchecken Nagels van de receptioniste waren gewoon vies om te zien ivm afbrokkelende nagellak

VDV bevalt altijd goed

het ontbijt was prima, evenals de kamer met airco.
    • Economy Kamer

de parkeergarage voor het hotel was overvol, heeft een smalle in/uitrit, en kleine parkeerplaatsen.. De nieuwe P3 garage is perfect, direct verbonden met het Hotel, heeft royale plaatsen. en een prima in/ en uitgang.

het ontbijt was prima, evenals de kamer met airco.

• Economy Kamer

Geen airco aanwezig in centrale ruimtes, waardoor het erg warm was binnen. Op het verzoek een upgrade te krijgen(tegen betaling) zodat we een kamer met airco hadden, werd gezegd dat ze vol zaten. Dit terwijl op booking.com nog alle kamertypes te boeken waren.

Nette kamers en een gunstige ligging t.o.v. het centrum, de Duitse grens en overige steden en natuurgebieden. Tevens een leuk pakketje voor de hond gekregen. Huisdieren zijn toegestaan tegen €20,- per nacht.

Kamer was ruim en van alle gemakken voorzien, ontbijt is ook...
    • Luxe Comfort Kamer

Climate control deed het niet goed, in de nachtkastjes lag stof en de cocktails waren niet lekker. Niet zoals wij ze kennen! jammer aangezien je €8.50 betaald. De reden.. er was niet genoeg personeel werd er gezegd.

Kamer was ruim en van alle gemakken voorzien, ontbijt is ook prima! Goede locatie want je loopt zo het centrum in.

Dat was genieten en gezellig
    • Economy Kamer

Gordijnen van kamer 402 konden niet helemaal dicht. En een haakje los van het gordijn.

De barman en vrouw en gezellige sfeer van de bar. Vriendelijk personeel

1 overnachting, kort maar krachtig! voor een avond goed te doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden vielen tegen, ook de schuifdeur naar het balkon viel tegen (deze kon alleen open of dicht en niet in de kantel modus, zoals aangegeven op de sticker) waardoor het toch warm was in de kamer. Jammer dat niet alle kamers standaard uitgerust zijn met een airco/climate control. De standaard kamer en badkamer heeft denk ik een opfris beurt nodig.

De ruime kamer beviel me enorm.

Het is een super mooi hotel en we hadden een ruime kamer.
    • Economy Kamer

Er waren veel verschillende kleine dingen. -je moet door de fitness kamer heen ik je zwempak om naar de sauna te gaan. -we moesten een avond 1,5 uur op ons hoofdgerecht wachten omdat het vergeten was mee te geven en we kregen niet eens een kop koffie of het dessert van het huis. -we hadden twee aparte bedden tegen elkaar aangeschoven gekregen. Hierdoor vielen we in het midden van de twee bedden als we dichterbij elkaar wouden zijn. -toen mijn man een cocktail bestelde die hij thuis ook normaal drinkt werd er gevraagd of die wel wist dat hij een cocktail bestelde en uitgelegd dat het wel heel bitter is, om vervolgens te vertellen dat het lang kan duren omdat het druk is en toen kreeg die hem binnen 3 min.

Het is een super mooi hotel en we hadden een ruime kamer. Het zwembad was ook heel fijn.

Prima verblijf dankzij vriendelijk personeel en een goede kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het uitzicht vanaf balkon viel tegen.

De kamers en het ontbijt en het heerlijk buiten kunnen zitten. Ook het avond eten en de vriendelijke bediening was lekker en verzorgd.

Echt een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn verrassend groot, echt heel fijn. Een mooie grote badkamer en heerlijk balkon. We hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en dit was heerlijk, alles was aanwezig. Vriendelijk personeel. We hebben genoten. Parkeren is ook prima geregeld.

Prima hotel met vriendelijk personeel op goede locatie, maar kamer viel wat tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was verouderd en daardoor was de indruk smoezelig.

Mooi hotel, perfect gelegen bij het winkelgebied. Overheerlijk ontbijt waarbij ontvangen door een bijzonder vriendelijke gastvrouw!

Zeer gehorig van buitenaf, geen waterkoker of...

Zeer gehorig van buitenaf, geen waterkoker of theefaciliteiten, badkamer kon schoner. Tv was niet aangesloten. Prijs/ kwaliteit verhouding niet wat ik verwacht had. €391,48 voor 2 nachten voor 2 personen.

Prima en comfortabel hotel
    • Economy Kamer

In de gangen naar de kamers is het ten opzichte van restaurant erg warm. Ook op de kamer was het aan de warme kant (buiten was het tijdens het bezoek ook warm en daar zal het mee te maken hebben). Verder was alles wel ok.

De kamer was ruim en had een balkon, ruime badkamer met douche én bad. Eigenlijk van alle gemakken voorzien voor een zakelijke overnachting maar ook voor een verblijf na een theatervoorstelling of bezoek aan bijvoorbeeld Preston Palace. Parkeren kan in de garage bij het hotel of in 1 van de andere garages in de nabijheid van het hotel.

Midden in de stad en goed bereikbaar.
    • Economy Kamer

Balkondeur ging moeilijk open en de bedden was, naar onze mening, te zacht. Vooral de kussen.

Midden in de stad en goed bereikbaar. Tevens was het ontbijt erg uitgebreid en lekker

De kamer was veel te warm.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was veel te warm. De vloerverwarming was aan en kon niet worden uitgezet. Ondanks dat de balkondeur de hele nacht openstond was de kamer niet koel te krijgen. Bijkomend nadeel van de open deur is dat je wakker wordt van de herrie buiten.

De locatie is optimaal voor bezoek aan het centrum van Almelo en de omgeving.

De parkeerplaats was wat verouderd en slecht verlicht. Voor mij persoonlijk hadden de bedmatrassen wat harder mogen zijn. Regelmatig wakker geworden van pratende personen die voor de entree stonden (maar we sliepen dan ook met het raam open).

De locatie is optimaal voor bezoek aan het centrum van Almelo en de omgeving. Ruime kamer (junior suite). Prima uitgebreid ontbijt. Via de achteruitgang loop je zo het centrum in.

Goede vraag "hoe was de koffie" nou dat zal ik...

Zie hierboven

Goede vraag "hoe was de koffie" nou dat zal ik vertellen. In bestelde na het diner een latte mattiaco. Nog nooit zo iets smerigs meegemaakt. Het leek wel een opgewarmde die een beetje gefatsoeneerd was. Ik heb deze dat ook van de bon laten schrappen. Dan nog een puntje bij de receptie. Ik stond daar te wachten. 1 balie was bezet en deze iet wat onvriendelijke dame was aan de telefoon. Achter de balie kwamen ineens nog 2 mensen erbij. Maar niemand nam de moeite om te vragen of ze mij konden helpen. Echt triest. Ik heb nog gevraagd of er ook een manager aanwezig was maar die was er momenteel niet. Met vriendelijke groet, René

Prima kamer en ontbijt was goed.
    • Economy Kamer

De douche liep niet door waardoor de badkamer onderliep. Ik kwam s avonds aan en was vervolgens enkel bezig alles droog te maken. vertrek in de ochtend na het douchen verliep dus ook niet zoals gepland. Gemeld bij vertrek maar geen enkele compensatie of aanbieding werd gedaan. Dat valt erg tegen!

Prima kamer en ontbijt was goed.

Locatie is uitstekend, prima ontbijt
    • Economy Kamer

Reservering bij u gedaan, staat er op het plaatje: ontbijt inbegrepen. Print je de definitieve boeking uit: ontbijt NIET inbegrepen. Kan je bij aankomst nog even 90 euro aftikken voor ontbijt. Zo blijft er van de aanbieding weinig meer over!

Locatie is uitstekend, prima ontbijt

fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige minpuntje is dat de slagboom in de parkeergarage een klein beetje opengaat wanneer je op de fiets erlangs komt en dan onmiddellijk weer dichtklapt, hierdoor heb ik een behoorlijke blauwe plek op mijn arm opgelopen.

het ontbijt was voortreffelijk. Zeer uitgebreid.

Correct
    • Economy Kamer

De vloer van d4e badkamer was niet schoon, er zaten donkere vlekken op. Het balkon was ook niet schoon: peuken, papierresten en spinrag.

De ligging van het hotel en de ruime kamers

Het is gewoon een totaalplaatje.
    • Economy Kamer

De Wi-Fi in de kamer is zeer zwak en onvoldoende om er effectief te kunnen werken.

Het is gewoon een totaalplaatje. Vriendelijk personeel, geweldige kamers, geweldig ontbijt en barman Johnny die een echte vakman is.

Prima hotel voor een kort verblijf. Goed ontbijt!
    • Luxe Comfort Kamer

Het hele hotel is erg warm. Lijkt op een terrarium. Doordat we aankwamen aan het begin van de avond duurde het inchecken erg lang, doordat ook de restaurants vol liepen en er veel vragen aan de receptionistes werden gesteld.

Geweldig ontbijt. Heel uitgebreid. Locatie is midden in het centrum.

Goede kamer, prima ontbijt
    • Economy Kamer

Ook in deze v/d Valk is de bureaulamp gekoppeld aan de hoofdschakelaar. Iemand die vroeg wil opstaan heeft of geen licht of de hele kamer is verlicht

Goede kamer, prima ontbijt

Prima voor een nacht, ontbijt kan beter.
    • Luxe Comfort Kamer

Geen bad/doucheschuim om te gebruiken in bad. Harde broodjes bij t ontbijt waren oud.

Prima kamer, modern badkamer, goede lokatie in centrum van Almelo. Parkeergarage van hotel vol waardoor extra kosten voor parkeren.

• Luxe Comfort Kamer

Kreeg niet de kamer aan de zijde die ik had gevraagd, nu met saai uitzicht op parkeerplaats, voor 1 nachtje geen probleem maar jammer. Geen verse yoghurt bij ontbijt alleen bekertjes met fruitsmaak.

Prima Comfort de luxe kamer met fijne bedden. Badkamer lekker royal met bad en aparte douche. Ontbijt is ook prima, voor elk wat wils. De bar is gezellig om 's avonds nog wat te drinken en vaak live muziek wanneer er theater voorstellingen zijn. 15 minuten lopen vanaf station of parkeergarage met doorgang naar hotel.

Fijn verblijf met keurige kamer en parkeer garage vanuit het hotel bereikbaar!

Ik kan niets bedenken...

Alles was eigenlijk helemaal top. Heerlijk buiten op het terras gegeten ondanks dat ik een van de laatste was die er nog zat werd ik keurig geholpen. Enige min puntje was de erg luide muziek in de lobby van het hotel tot best wel laat afgelopen zaterdag. De kamer 303 was daarbij vlakbij en kon goed horen welk liedje er werd gespeeld.

Vriendelijkheid kost geen geld, maar meer klantidizie. Mond op mond reclame is goudwaard
    • Economy Kamer

Het onvriendelijk personeel, kwam bij een restaurant en werdt mij zeer bot verteld dat alleen kon komen dineren als het gereserveerd was. Ik vond het raar, sprak een stel jong gasten en zei ze konden daar aan schuiven. Misschien omdat ik met mijn kleinzoon was, waren ze bang dat hij vervelend kunnen zijn. Nou ik kan jullie vertellen dat mijn kleinzoon echt tafel manieren heeft. Ik ben maar naar de louge gaan dineren. Had ook buiten hotel kunnen doen! Ik had liever nog een nacht bij willen boeken alleen door deze omstandigheden ben ik maar ergens anders gaan logeren. Vond wel zeer atent dat er paas eieren in de kamer werd gedaan.

De kamer, douchen is prima tot zeer goed.

Uitstekend.
    • Luxe Comfort Kamer

douche cabine wat klein Tweede dag geen bed opgemaakt en niet schoongemaakt. Waren ons vergeten en het personeel was al naar huis.

Ontbijt voortreffelijk. Suite uitstekend

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

6,0
    verblijf was niet volgens mijn verwachtingen
    • Economy Kamer

eerstens dat je vanuit zwembad in je bikini door fitnescentrum moet lopen om in de sauna te komen. we zochten ons kapot, naar alles. (kamer,zwembad, lift restaurants )slechte /geen uitleg een sauna voor zoveel gasten geen badjassen daar of aanbod.

de ligging en het ontbijt

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Heerlijke kamer.
    • Luxe Comfort Kamer

Heerlijke kamer. Voornamelijk de badkamer was groot. Verbleven in de luxe kamer met whirlpool. Hadden zowel een.whirlpool als een regendouche. Was heerlijk. Het ontbijt is ook geweldig. Veel.keus en veel vers :) Het is daarnaast ook een tip om bij Dock19 te eten. Heerlijke tent

Fijn verblijf en erg genoten van de restaurants en het ontbijt
    • Luxe Comfort Kamer

De route naar de ontbijtzaal en de parkeergarage C Eerst naar bgg en dan naar de andere zijde weer naar de 2e of 4e

De suite met veel ruimte en fijne badkamer 🍀

Nog altijd een erg goed/fijn hotel dat goede service verleent voor een geweldige prijs.
    • Luxe Comfort Kamer

In de badkamer hangt er een zeeppompje aan de muur bij de douche aan ipv apart zeepjes / shampoo etc. Dit zien we vaker in hotels waarmee ze het gebruik van plastic (flacons) willen terugdringen. Goed initiatief! Bij het bad zou een extra zeeppompje of flacon wel zo makkelijk zijn. Dit ontbrak in enige vorm. Klein minpuntje overigens die verder geen afbreuk doet aan de kwaliteit van het hotel.

Meerdere punten: - Heerlijk zachte bedden en bedgoed - Kamers waren zeer schoon - Nespresso apparaat op de kamer

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima verblijf en perfecte start voor de volgende werkdag met zo een uitgebreid ontbijt
    • Economy Kamer

Kamers zijn gedateerd vergeleken met de badkamer, deur kon niet op slot. Bij uitchecken een niet heel vrolijk gehumeurd medewerker.

Ruimschoots de keuze bij het ontbijt, medewerker bij de receptie bij inchecken zeer vriendelijk.. ruime badkamer en heerlijk bed. Kamers zeer goed geluidsdicht en goed geïsoleerd.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Viel ons tegen
    • Economy Kamer

Vieze en naar rook stinkende kamer, we hebben een andere kamer gekregen. Er wordt geadverteerd met Wellness hotel maar dat mag geen naam hebben.

De lobby was prachtig.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Als je er zelf wat van maakt is het al gauw gezellig :-)

Wij hadden een suite op de 3e verdieping. Oud, kaal en somber ingericht, niks aan de muur. Dikke laag stof op de meubels. De gedateerde badkamer was ronduit vies. Er zaten overal spetters en dat was geen opgedroogd water. Geen toiletborstel en geen scheerspiegel aanwezig. Bad klein, douche klein. Elke dag kregen we een handdoek minder en op het laatst ook geen badmat meer. Het display met shampoo etc. was heeeeeeeel lang geleden schoongemaakt. Dit zijn wij niet van Van der Valk gewend. De buren hadden een bubbelbad in de kamer. Zolang dat in gebruik was hoorden wij continue een irritante zoem, alsof iemand aan het stofzuigen is. Als je in de middag komt is er geen plaats meer in hun parkeergarage. Parkeren vlakbij is prima en op zich niet duur. Domper; er wordt gecommuniceerd dat je per 24 uur betaald. Dat is niet waar, je betaalt per (deel van een) dag. Hoewel het bij ons niet gecommuniceerd werd; betaal bij de receptie van het hotel dat scheelt een euro per dag. Alle grieven gemeld bij de receptie. Door de veel te jonge dames werd daarop ja-en-amen gezegd. Alleen het stof is weggehaald van de kamer.

Van vrijdag t/m maandag geweldig ontbijtbuffet, dinsdag de restjes... Uitstraling in de lobby is 'cosy-chique' (nieuw interieur lobby feb.2018). Combinatie theater+overnachten is aan te raden. Hotel ligt midden in het centrum. Leuke winkels en restaurants. Eten bij het tapasrestaurant Soleda is top! Je moet het vooral (in de winter) zelf gezellig maken en geen smetvrees hebben.

ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluid tv werkte niet, en het licht in de badkamer was kapot en er waren geen tl-balken beschikbaar (we waren bereid die er zelf even in te zetten). We kregen om 23.00 uur 's avonds een andere kamer aangeboden maar daar hadden we op dat tijdstip geen zin meer in. Geen excuses of iets dergelijks bij het uitchecken alleen de mededeling dat het aan de technische dienst wordt doorgegeven maar daar heb je als vertrekkende gast niet zoveel aan, dat vonden we jammer. Personeel mag iets persoonlijker reageren, wij zijn een avondje weg.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Buiten de verbouwing was het verblijf prettig.
    • Economy Kamer

informatie over de werkzaamheden op de locatie. Er waren werkzaamheden met redelijk forse geluidsoverlast. Geen tegemoetkoming ontvangen.

Goed ontbijt .

Comfort en service!
    • Economy Kamer

Kamer was alleen ontzettend warm en temperatuur niet te regelen. Ook zouden we om 12u uitgecheckt moeten zijn maar we konden om 11.30u de kamer al niet meer in. Personeel in de lobby mag iets oplettender zijn met drinken opnemen. Sauna faciliteiten waren klein/beperkt.

Hele nette en moderne kamers met fijne douche. Mooie gezellige lobby met op zaterdagavond live muziek. Bubbling breakfast oo zondag qas zeer uitgebreid en heerlijk. Vriendelijk personeel! Fijne ligging: almelo is goed te verkennen vanuit het hotel.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Superontbijt!
    • Economy Kamer

Ze zijn de sauna aan het verbouwen, het was moeilijk deze te vinden en ver weg. Het is ook een eind lopen naar de kamer

Superontbijt! Ik heb 's avonds gegeten in tapasbar Solara of zo, naast hotel gelegen

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

prima ontbijt en kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onduidelijk aangegeven waar mijn kamer lag nr. 448 (gang ligt achter een deur) en ik zou om 10.00 uur worden gewekt en dat is niet gebeurd helaas. Ik was daardoor verlaat met het ontbijt

prima ontbijt en kamer

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

het was erg leuk en gezellig!
    • Economy Kamer

Het tapijt in de gangen waren wat pluizig.

Roomservice was geweldig! Ontbijt erg uitgebreid. Klantvriendelijk een dikke 10 en al met al een heerlijke paar dagen

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

even zalig genieten.

geen enkele opmerking.

Super onbijt en zeer mooie kamers personeel zeer vriendelijk,wij zijn daar naar het theater gegaan ,en na de voorstelling had het hotel nog een after party opgezet met orkest en dans, in een woord super,voor herhaling vatbaar.

Teleurstellend
    • Economy Kamer

De bediening aan de bar was beneden peil we moesten echt naar de andere bar om geholpen te worden en kamer 321 was zeeeer klein voor dat geld dit is absoluut wat ik gewend ben bij v.d. Valk

Het zwembad en het ontbijt

Zeer comfortabel en goed verzorgt.
    • Economy Kamer

Hotel is mooi ingericht en heeft een rustige comfortabele sfeer. Kamers zijn zeer comfortabel. Ontbijt is zeer uitgebreid en modern. Zelfs keuze uit smoothies en verschillende muesli's. Als eerste kreeg ik een kamer met open badkamer. Dit was niet handig want ik was met een kennis en wilde wel wat privacy in de badkamer. We hebben gelijk een andere kamer gekregen die ook comfortabel was. De bar in het hotel is geweldig. Zeer kundige en vriendelijke medewerker die veel verstand had van de diverse dranken die hij verkocht. Ze hebben o.a keuze uit 40 gin tonics.

Keurig verzorgd ontbijt.
    • Economy Kamer

Drempel van douchebak voor minder valide mensen klein probleem. Is aan de hoge kant. Kan opgelost worden met extra handgreep.

Keurig verzorgd ontbijt. vriendelijke warme omgeving. je voelt je thuis in het hotel. Alles zeer overzichtelijk. heel goed restaurant met kundig en vriendelijke bediening.

Genoten

n.v.t

We hadden een hele fijne kamer, al was het wel wat koud. Gelijk een heater ervoor gekregen wat enorm hielp. Top service. Roomservice ook erg lekker en het hotel ligt op loopafstand van verschillende restaurants met verrukkelijke gerechten.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima verblijf voor een nachtje. Almelo heeft maar een kleine centrum. Vriendelijke mensen.
    • Economy Kamer

De badkamer was een open ruimte in de kamer. Het toilet stond letterlijk midden in de kamer. Beetje vreemd. Geen privacy.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. De kamer was rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

woj komen zeker nog een keer terug voor een theatervoorstelling, maar zonder overnachting
    • Economy Kamer

Slechte te zachte bedden. Op 1 matras zaten vieze vlekken, versleten vloerbedekking en bovendien was de kamer niet geheel schoon (een laag stof op de bedomranding achter het hoofdeinde).

ontbijt was super

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Erg comfortabel verblijf.
    • Economy Kamer

Parkeren en een nare wenteltrap om bij ingang hotel te komen. Een toegang met lift naar p garage zou geen overbodige luxe zijn...

Prachtig in kerstsfeer; alsof je een sprookje binnen loopt

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Goed m.u.v. het eten, zie boven
    • Economy Kamer

Het eten op de eerste dag was niet warm, dat moest ik terugsturen. Daarna was het nog steeds niet heel erg warm helaas, toen toch maar opgegeten. De tweede dag iets beter, maar niet super. Jammer, want de smaak was prima. Kwam over als te gehaast, graag meer zorg aan besteden, dit is niet wat ik bij Van der Valk gewend ben.

Kamer prima, ontbijt prima, personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Net zakelijk verblijf
    • Economy Kamer

Telkens als ik bij inchecken een lunchpakket bestel voor de volgende dag , ligt deze de volgende dag niet klaar, 7 van de 10 keer is dit ‘t geval, dan sta ik weer 20 minuten te wachten tot ze het pakket klaar hebben, zeer slordig, €12,50 voor 4 boterhammen verwacht ik iets meer service

De economy kamers zijn recent gerenoveerd, dit is een hele verbetering, nu mooie badkamer ,nette kamer opzich, niet heel groot in vergelijk met de idioot grote exclusive kamers, maar eigenlijk gewoon goed. Eten en ontbijt zijn goed zoals je van V/d Valk mag verwachten.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Voor de prijs een prima verblijf
    • Economy Kamer

Het balkonnetje was niet onderhouden , er groeide gras en ander onkruid tussen de tegels. Het licht in de kamer was matig, In bed kon je nauwelijks lezen omdat de bedlampen niet ver genoeg naar het bed konden. In de badkamer was de verlichting zo dat het leek of je ernstige geelzucht had

Het diner en het ontbijt waren overvloedig en lekker. de hotelkamer was rustig

• Beoordeeld op: 16 november 2017

ventilatie is luidruchtig

ruime kamers, ruim aanbod ontbijt, met vers gebakken eitjes. Gratis parking voor de deur (ondergronds, met één laadpaal voor elektrische auto)

• Beoordeeld op: 14 november 2017

slecht
    • Economy Kamer

Parking kost extra 5 euro. Ontbijt i.p. 13.50 p.p was het 18.50 p.p. Personeel aan de balie was onvriendelijk. Je kon als hotelgast niet automatisch dineren. Alles moest besteld en gereserveerd worden

eigenlijk niet veel

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Ondanks de wellness gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vind het zwembad en wellness gedeelte onder de maat en dit was bij een vorig bezoek ook al dus nog steeds niet gemaakt. Bubbel bad douches en stoombad werken niet

Mooie locatie midden in het centrum en wandelpark vlak bij. Heerlijk ontbijt top locatie

• Beoordeeld op: 8 november 2017

het bandje die live aan het spelen was zaterdags.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai van mensen die dronken binnen kwamen snachts waarschijnlijk van preston palace af. slecht geslapen hierdoor.

het bandje die live aan het spelen was zaterdags. personeel was wel zeer vriendelijk.

Prima lokatie en geweldig hotel!
    • Economy Kamer

Alleen het parkeren was minder. Parkeerplaats zat vol waardoor we 5 euro moesten betalen om uit een ander parkeergarage uit te rijden.

De hele accomodatie was top!

super fijne dagen gehad daar !!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk weinig,alleen kunnen wij mijn man en ik smorgens genieten van een heerlijk kopje koffie. Maar wij vonden hem veel te sterk,dus maar aan de thee. En dan elders in Almelo maar een heerlijk bakje koffie gedronken !!

Ontbijt was zeer goed ! Hotelkamer was ook zeer goed,en netjes !! Heerlijk gegeten bij de bar waar een heel aardige barman was super !!

Goed verblijf maar voor 4 sterren verwacht je meer te krijgen.

Gehorig. Veel overlast van auto's, motoren, mensen op plein voor hotel. Gehorige kamer (babygehuil, kinderen rennend, deuren etc) verwacht je niet bij 4 sterren. Wifi is slecht. Ook de high speed. Koffie (Latte) was lauw bij ontbijt.

Je loopt zo de stad in. Eten bij tapasbar is niet duur en smaakt goed. Erg ruime kamer.

Economy rooms could be better
    • Economy Kamer

Erg zachte bedden en een economy kamer met toilet en douche in een en dezelfde ruimte als het bed is niet van deze tijd. Beetje privacy mag wel.

Schoon en prima service

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prijs
    • Economy Kamer

Zeer zachte bedden. Luide live muziek die, hoewel gedempt, tot in de kamer te horen is. Met je koffer midden door de ontbijtzaal moeten passeren om naar de lift te gaan voor de check out.

Prijs

Fantastisch,voor herhaling vatbaar
    • Economy Kamer

Er is niks tegen gevallen

Het ontbijt was heel erg lekker, met heel veel mogelijkheden ,de kamer zag er verzorgd en netjes uit, alleen het Er is niks tegen gevaalendouche -shampoopompje in de douche deed het niet.