Beoordelingen over Van der Valk TheaterHotel De Oranjerie 4-sterren

Kloosterwandplein 12-16, 6041 JA Roermond, Nederland

#10 van de 19 hotels in Roermond

Het was een prima kamer en het ontbijt was super .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige minpuntje was dat we slecht geslapen hebben . Wij kunnen niet tegen de airco en het was warm dus sliepen we met de ramen open. Een verschrikkelijke herrie de hele nacht . Leek op iets van zware ijzers platen wat neerklapte miss van de spoorbaan. Voor de rest alles perfect.

Het was een prima kamer en het ontbijt was super . Een perfecte afstand van Roermond outlet.

Mooi hotel in het centrum met tegenover een parkeergarage...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klein dingetje: De kamer vond ik ietwat gedateerd.

Mooi hotel in het centrum met tegenover een parkeergarage waar gasten gratis gebruik van kunnen maken. Zeer vriendelijk personeel. De kamer was schoon en het ontbijt was prima!

alleen heel erg jammer dat ene Selim van de schoonmaak maar...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

alleen heel erg jammer dat ene Selim van de schoonmaak maar steeds op de deur bleef bonken terwijl een kaart aan de deur hing niet storen ook schreeuwden zij steeds tijdens haar schoonmaak wij hadden nog 3 uurtjes voordat we de kamer moesten verlaten

Niet voor herhaling
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Problemen met de airco, 40 min moeten wachten tot we eindelijk konden gaan slapen. Hun antwoord was: blijven wachten, hij zal wel eens uitvallen ( ja, na 40 min....). Op de vraag om een andere kamer te krijgen kregen we het antwoord dat alles volzet was maar dit was niet merkbaar bij het ontbijt en in de lobby ed... Het is een proper hotel, wel een muffe geur door de tapijten. Wel een zeer oud hotel.

Het ontbijt was zeer verzorgd

ik kom terug (als er geen kermis voor de deur staat :) )
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niet de keuze gemaakt om op het buitenterras iets te drinken, door de aanwezigheid van de kermis op het plein voor het hotel

heel ruime en nette kamers - superbed heerlijk, overdadig ontbijtbuffet

Ontbijt was prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vooraf melding maken over kermis voor de deur inclusief de herrie die hiermee gepaard gaat. En het in en uitlopen van jeugd van die zelfde kermis

Ontbijt was prima

geweldig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

heerlijk ontbijt,propere kamers,vriendelijk personeel,en een goede ligging in het centrum en vooral als je naar het theater gaat moet je de deur niet meer uit.

Erg goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer. Kwa prijs verhouding vond ik de badkamer aan de kleine kant wat niet goed was te zien op de foto. In de douch kon je amper staan en was een kleine straal.

De locatie was echt super. Mooi groot gebouw. Was samen met mijn vriend, en de kamer was groot genoeg. Een groot tweepersoonsbed, met een heerlijk dekbed. De roomservices van de volgende ochtend was top!

Fijn verlengd weekend in leuk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koelkast was kapot bij aankomst... briefje voor poetsvrouw gelegd...maar na 3 overnachtingen nog geen reaktie...

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, mooi hotel

Kamer viel tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer waren verouderd hebben snel een opfrisbeurt nodig. Twee niet zo frisse sierkussens op het bed. De gang ziet er niet uit. Vind de prijs van de kamer te hoog in vergelijking met het gebodene.

Entree keurig, personeel aardig en servicegericht. Goede locatie. Heerlijk gegeten in de brasserie.

Heel mooi verzorgd verblijf met een top ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Accuratesse richting klant tijdens verblijf in theatercafe. Personeel mag iets beter de klanten 'in de gaten houden 'als deze iets wil nuttigen.

Geweldig zeer goed verzorgd ontbijt.

Prima hotel maar mis Van der Valk sfeer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed van kamer 412 stond wankel en wiebelde aan alle kanten waardoor mijn zoon er niet in kon slapen die last heeft van duizeligheid. Gelukkig hadden wij ook nog een kamer daarnaast dus hebben we omgeruild. Tevens stonken de kamers (412 en 413) enorm naar rook. Alsof er net iemand gerookt had terwijl het rookvrije kamers zijn. Misschien zijn het daarvoor wel rookkamers geweest en krijg je de lucht er niet uit. De douche in de badkamer was mega klein waardoor je je armen of aan de ene muur of aan de andere muur stootte. Wij zijn al in heel veel Van der Valk hotels geweest maar deze viel beetje tegen. De sfeer in brasserie en kamers was een beetje kil. Tevens hadden wij klein hondje mee die sliep in een bench op de kamer maar moesten toch 25,- per nacht ervoor betalen terwijl er echt niet extra schoon was gemaakt of zo. Zoveel hebben wij nog nooit voor een hond betaald per nacht ook niet in andere Van der Valk hotels. In omgeving hotel geen stukje gras te bekennen.

Prima ontbijt alleen ruimte beetje ongezellig ten opzichte van andere Van der Valk hotels. Verder heel fijn om midden in Roermond te zitten.

Zeker een aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, vers geperst appelsiensap, lekkere koffie, kortom een ontbijt om u tegen te zeggen. Ook de kamers waren piekfijn in orde en het bed was zeker comfortabel. Vriendelijk personeel.

De lokatie, de sfeer, het onthaal en ontbijt waren echt...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden zijn te hard. Een topper in tempus doet wonderen. De haardroger trekt op niets en een vergrootspiegel in de badkamer zou ook leuk zijn om te scheren of make up.

De lokatie, de sfeer, het onthaal en ontbijt waren echt super.

Het was een heerlijk weekend en de suites van vd Valk zijn ruim en de lokatie geweldig!

Druk ontbijt, veel was telkens op, zelfs brood. Het was een erg warme dag in april en de airco koelde (nog) niet. Hierdoor slecht gelapen door de hitte. Raam open geen optie ivm straatgeluiden.

Goede locatie in het centrum. Gratis parkeren in Q park Orangerie, na uitchecken krijg je een uitrijdkaart. Van hier 800m naar Outlet. Veel restaurantjes en terrasjes op loopafstand. Groot comfortabel bed, wij hadden een suite geboekt. Vriendelijk personeel. In het restaurant gegeten, was ook prima.

Ontbijt was heerlijk voldoende variaties er word steeds...

Geen opmerkingen

Ontbijt was heerlijk voldoende variaties er word steeds aangevuld. Alleen de late maciato was wat minder was teveel melk en aan de koude kant!

Al veel Van der valk hotels bezocht, dit is de minste!
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Er was een congres! Het was er koud, letterlijk en figuurlijk! De twee dagen overal heen en weer geloop. Heel slordig ontbijt!!! Kamer gelegen aan de parkeergarage, 's nachts veel lawaai van de auto's en theatergasten, en 's morgens lawaai van vrachtwagens ophaling wasgoed en aanvoer voor ...de keuken(?) Voor een boeking van een kamer van 57m2, hadden we toch meer verwacht!

Gratis parking bij het hotel

Uitstekende locatie, prima ontbijt, vriendelijk personeel en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn een klein beetje gedateerd. Wel netjes!

Uitstekende locatie, prima ontbijt, vriendelijk personeel en heel fijn dat het theater in het hotel is. Tijdens pauze en na afloop live muziek in lobby. Erg gezellig.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk behandeld door meisje met de staart zonder naam, We waren toegekomen 13u30 kamer was niet klaar,ze zei met een flair dat er op de site stond vanaf 14u, Om 14u30 pas kunnen inchequen...

aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer ruime propere comfort kamer, met ruime badkamer zeer hygiënisch ,kamer beschikt over kluisje, minibar en Nespresso koffiemachine ,zeer comfortabele bedden.Het ontbijt geserveerd in brasserie L'orange(hier kan men ook dineren) was zeer uitgebreid incl vers fruitsap, niets op aan te merken.Personeel was vriendelijk en efficiënt ,in de aanpalende parkeertoren kan men ook gratis parkeren,uitritkaart aan de receptie van het hotel te verkrijgen.Hotel is zeer centraal gelegen,uitstekende uitvalsbasis voor een shopping trip.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Heerlijke nacht met ontbijt gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was TOP...vers geperst sinaalspelsap, vers fruit, brood, broodjes, koffiekoeken, zal, verschillende soorten kaas, heerlijke koffie! Vriendelijk personeel. Ruime, propere kamers, heel goede matras!

Voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lift is erg traag en krap, waardoor we, ook met onze bagage, de trap hebben genomen.

Mooie kamers. Ruim, schoon. Bad en douche. Vriendelijk personeel. Ideaal in combinatie met voorstelling in theater.

Leuke korte trip naar het centrum van Roermond
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gezelligheid in restaurant. Was erg rustig, er was geen theater voorstelling.

Ruime kamer, ondanks het boeken van de “eenvoudige” kamer + Nespresso koffie

4,5
    Tegen gevallen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De inrichting van de kamer. De balcon/ terras en de verwarming deed het niet. Ik kreeg een losse apparaat die niet goed van kwaliteit waa en die geen fabrieksspecificaties heeft. De receptionusten waren steeds onduidelijj. Zowel bij het uitleggen over de parkeergelegenheid als over de uitcheck regels.

Genoten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het matras was te hard voor mij. Mijn man lag overigens heerlijk (smaken verschillen). Wat wel een groot minpunt was dat het echt veel te warm was op de kamer. En niet koud te krijgen. Hierdoor minder goed geslapen.

Ontbijt erg goed. Zeer uitgebreid. En prrfecte locatie, midden in centrum. Omdat we kamer op 10de hadden erg mooi uitzicht.

Dit keer niets.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij komen al vele jaren bij van der Valk Roermond, maar het hotel begint armoedig te worden. De douche is zeer klein en heeft een hoge instap. Het toilet heeft de neiging verstopt te raken. De kamer was niet echt schoon. De vloerbedekking in het hotel was smoezelig, in het bijzonder in de lift. Geluidsoverlast midden in de nacht. Het balie personeel is jong en onervaren en niet klantvriendelijk. Ze reageren zeer routinematig, na meer dan 15 jaar klant te zijn geweest bij het hotel verwacht je een ander welkom. Wij zullen de volgende keer een ander hotel in Roermond boeken.

Dit keer niets.,

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ga niets verzinnen , alles ok

alles naar wens , proper , parking, eten ,personeel, een voorbeeld , houden zo zelf het weer was prima, zeker nog een sterug,,

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Ontbijt en eten was goed

Personeel in Restaurant Kamers zijn verouderd beneden ziet het er prima uit maar de kamers zijn echt niet up to standard mbt andere hotels en ook andere vd valk hotels

Ontbijt en eten was goed

Het was een aangenaam en prettig verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er viel eigenlijk helemaal niets tegen.

Het ontbijt was echt heel lekker en helemaal compleet. De brasserie was zeker en vast heel goed. Tweemaal lekker gegeten. Comfort in de kamer was uitstekend en hygiene niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets. Zelfs het voorkomen van eventuele problemen met de aanrijroute door éénrichtingsverkeer-straten is duidelijk omschreven.

Uitstekende ligging bij bezoek aan Roermond. Voortreffelijke kamers, goed restaurant en theatercafé , uitstekend ontbijtbuffet en plezierige bediening. Goede parkeermogelijkheid in samenwerking met Q-Park.

Ontbijt is goed.
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Hotel is wat gedateerd. Hygiëne was niet wat ik verwacht had. (spinnenweb, schimmel, natte handdoeken) Veel gebreken geconstateerd.

Ontbijt is goed. Locatie is goed.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Een goed adres voor verblijf in Roermond.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging en parkeermogelijkheid bij het hotel is zeer gunstig. Wij hebben ook het diner genomen in het Theatercafé (restaurant gesloten op zondag). De kaart was van het restaurant en er werd opgediend in het theatercafé, zeer lekker en ook aangenaam zitten.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Een prettig zakelijk verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een ruime goede kamer met voldoende opbergruimte en uitstekende kleerhangers voor de pakken. Een balzaal als badkamer met een heerlijke douche. Ideale lokatie voor de zeer korte trip naar mijn zakelijk afspraak.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Uitzicht
    • Deluxe Suite

Vloer heeft wat gebreken en is niet schoon. Geen minibar en geen aangekondigde fles Spa op de kamer (wel een kaartje dat het gratis ter beschikking wordt gesteld)

Uitzicht

Prima hotel in het centrum van Roermond.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt roomservice zouden wij niet meer doen.

Prima hotel in het centrum van Roermond. Ontbijt in het restaurant is uitstekend, gezellige bar en fijn personeel. Extra compliment voor Mark aan de front office!

Op de menukaart stond varkenshaas saté , maar er werd voor...

zie boven

Op de menukaart stond varkenshaas saté , maar er werd voor dezelfde prijs kippen dijbeen saté geserveerd. Satesaus niet warm. Porties waren voor het gerekende bedrag erg karig en groente minimaal aanwezig. Hebben uit teleurstelling het dessert maar overgeslagen. Ontbijt was prima. Slaapkamer dik in orde. Receptie maakt "kale" ongezellige indruk. We hebben vaker bij van der Valk gelogeerd en waren altijd tevreden. Deze keer was teleurstellend.

Aangenaam verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was een beetje verouderd, met een likje verf zou het er nog beter uitzien!

Zeer aangenaam en behulpzaam personeel. Kamer was zeer ruim en netjes verzorgd. Het ontbijt was zeer uitgebreid, dit was zeer leuk. Locatie is ook zeker fantastisch, op 2 minuten wandelen op een gezellig plein tussen de winkels.

Heel gezellige sfeervolle kerstverblijf !

Zie hierboven

Uitgebreid ontbijtbuffet en supervriendelijk personeel ! Ook aandacht voor glutenvrij was ok, prima ligging. Toegang tot parking mag beter op website vermeld staan, met gps geraak je er niet. Ook dat je de parking gratis kunt gebruiken is een pluspunt maar er moet betere info hierover tijdens boeking, vooral bereikbaarheid ! Vorige bewoners van kamer hadden gerookt en daarom vonden we onze kamer met ruit open en het was zeer koud buiten, niet zo aangenaam om kamer te vinden met raam open... voor mij persoonlijk te harde matras. Mooie, ruime kamer en rustig gelegen zoals we vroegen tijdens boeking !

Al betere van der valks gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- harde bedden - gelige verkleuring van de wc bril - kleine (claustrofobische) douche

- Heerlijk gegeten in brasserie de oranjerie. - Het ontbijt was top. - grote kamers

Aanrader

Alles was TOP

Prima ontvangst door zeer vriendelijk personeel, mooie kamers, heerlijk en onbeperkt ontbyd.... Middenin winkelstraten en toch gratis parking.....

Het ontbijt was heerlijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de badkamer hadden we last van een rioolgeur.

Het ontbijt was heerlijk. De ligging was perfect. Wij vonden het ook heel handig dat we vlakbij konden parkeren, midden in de stad.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kleine douchecabine, lastig om goed in te douchen.

De grootte van de kamer en de locatie midden in het oude centrum van Roermond en maar 10 min lopen van Designer Outlet.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt had voor de prijs wat mij betreft wat luxer gemogen. Ook is de Q-park waar je (gratis, dat is dan wel weer prettig) parkeert aan de krappe kant bij het uitrijden. Met mijn auto kon ik met veel moeite de bocht maken, alsnog resulterend in dat ik zo'n loshangende paal heb geraakt (gelukkig geen schade).

Ligging van het hotel was goed, check-in verliep goed en er is goed voldaan aan mijn aanvullende wensen m.b.t. de verjaardag van mijn partner.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het avondeten (hoen met knapperig korstje) was zeer smaakvol, maar te weinig. Enkele groenten en/of aardappeltjes apart in schaaltjes zou prettig zijn.

Bedden goed, ontbijt prima, zoals ik bij Van der Valk gewend ben.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

In de zomer zou de beleving zeker beter geweest zijn.
    • Deluxe Suite

Onze kamer op de 12e verdieping was enkel te bereiken via een tweede gammele lift. Vloer was zeer onstabiel en daar ik juist dan last had van duizeligheid, viel dat niet mee. Mooie badkamer maar weinig plaats om je spullen te leggen. Minibar met enkel water was ook geen surplus. Het ontbijt was ok maar niet wauw.

Grote inkom. Zeer vriendelijk personeel.

Teleurgesteld in VDV
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een weekje voor onze aankomst werden wij op de hoogte gesteld dat er een evenement zou zijn in het hotel op de dag van ons verblijf en we zouden daar zeker geluidsoverlast van hebben. Omdat we 3 kamers geboekt hadden konden we nergens anders nimmer terecht. "Toeval" was dat ze onze kamers nog recht tegenover de lift gelegen waren zodat we zeker last hadden van de lawaaierige feestvierders van het evenement om half 3 s'nachts..... Heel jammere zaak, zeker omdat het mijn 6e kamer was die ik bij VDV geboekt heb dit jaar. Kamer met stofnetten , gang vol stukken van bloemen afkomstig van de feestvierders .... Ter compensatie hebben we na veel gezeur koffie met gebak gekregen waarvoor dank.

Het ontbijt was zeker in orde. De ligging van het hotel is perfect voor een weekendje shoppen.

Goed hotel, met wat weinig uitstraling
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteit verhouding is goed, het hotel straalt weinig uit, de samenhang tussen hotel en theater is rommelig.

Na een gala heerlijk geslapen en ontbeten. Parkeren echt fantastisch makkelijk! Roermond is een leuke stad!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was niet 100% clean Minibar was leeg Kamertemperatuur was iets te warm om goed te slapen (zonder airco, raam openzetten was geen optie...teveel lawaai)

Personeel overvriendelijk en behulpzaam Ontbijt was lekker Parking nabij hotel super Ideale locatie van het hotel midden in centrum Roermond

• Beoordeeld op: 14 november 2017

praktisch
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

enorm hoge kosten om huisdier mee te nemen (25 euro!), wel aardig dat er een etensbak en hondensnoepjes klaar staan. kamer beetje ouderwets en hoge prijs.... geen BBC te ontvangen op de TV.

fijn dat huisdieren mee mogen. goede parkeergelegenheid. heerlijk ontbijt en vanaf 6 uur (super). aardig personeel. fijn dat er een balkondeur open kan.

We hebben genoten van ons verblijf .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb niets te melden wat er niet goed was , misschien enkel vermelden om de menukeuze die in de lift hangt ergens aan de receptie te hangen zodat je deze gemakkelijker kan bekijken.

Prima kamer en in de badkamer ook alles in orde . Het ontbijt was ook goed verzorgd .

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prettig verblijf met een incident
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We troffen een zeer onvriendelijke ober die denk ik geen zin had om te werken klacht hierover bij de receptie dit werd dezelfde avond nog afgewerkt en naar tevredenheid opgelost

Kamer oké ontbijt heerlijk en uitgebreid

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Relaxed, comfortabel en gezellig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had aangegeven dat ik twee aparte bedden wilde, vooral omdat ik voor zaken op pad was. Bij aankomst waren het wel twee aparte bedden, maar ze stonden wel tegen elkaar waardoor het eigenlijk gewoon een tweepersoonsbed was. Was niet erg fijn gezien ik met een zakenpartner was. De kamer meteen helemaal gaan verbouwen om de bedden uit elkaar te halen was ook niet erg prettig.

Het is een prachtig hotel met vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Verblijf in een 4 sterren hotel, zonder fatsoenlijke badkamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nog nooit zo'n slechte badkamer mee gemaakt in een hotel. Uit de douchekop kwam nauwelijks water en de straal die er nog wel uitkwam druppelde tegen de muur. De douchekabine zelf was erg klein. De badkamer stonk naar rioollucht. Het koffieapparaat in de hotelkamer lekte. Verder erg veel omgevingsgeluid. Ramen en deuren sluiten helpt niets, want die hebben geen enkele isolerende werking. Echt vergane glorie dit Van der Valk hotel. Ik vraag me af hoe ze aan die 4 sterren zijn gekomen!

Centrale ligging. Goed bereikbaar met openbaar vervoer.

aanrader ! lekker ontbijt, ruime kamers, vriendelijk personeel en centraal gelegen

geen idee

-heerlijk ontbijt, alles er op en er aan -vriendelijk personeel -kluisje + parkeren gratis -prijs / kwaliteit -omgeving in centrum -gratis flesjes water (verwelkoming) + dag er op terug aangevuld -zondag pas 12 uur uitchecken + laat ontbijt (tot 12 u)

Één nacht was lang genoeg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kil hotel. Wij zaten op de 2e verdieping. Dit leek in de hal meer op een gesloten inrichting..zeer ongezellig. De bedden waren keihard. Kortom dit hotel heeft niet de uitstraling van een van der valk hotel.

Het ontbijt was prima. De ligging was perfect. Aan de rand van het centrum.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

een afknapper !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het eten is geen 4 sterren waard ! één persoon had een garnalenschotel , waar de garnalen overtijd waren. Hebben schotel wel vervangen door soep. Hoofdschotel was ook maar zo en zo. Alles is wel eens aan renovatie toe !

Ruime kamer met goede bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco ging elke keer vanzelf uit, waardoor het te warm werd op de kamer. De receptioniste was vriendelijk, maar bleek mijn gereserveerde theatertickets niet te kunnen vinden (terwijl ze achteraf toch gewoon klaar bleken te liggen). Moeilijk te bereiken met de auto vanaf Eindhoven/maasbrug als een deel van Roermond is afgesloten (Roerkade was afgesloten i.v.m. city-swim): je verzandt dan in eenrichtingstraatjes waar je niet in mag.

Ruime kamer met goede bedden.

prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik vind papieren bekertjes bij de koffie en thee voorziening op de kamer een wat mindere indruk maken lijkt zo kantine achtig of koffiehoek

goede bedden prima ontbijt buffet bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en of we nog wat nodig hadden op het terras

Wij hadden een familiefeest

Totaal niets

Het ontbijt was voortreffelijk. Vooral de eieren heel goed gekookt niet van die harde kanonnen. En het hotel ligt in het gezellige centrum van Roermond.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Wij hadden een super accomodatie op een top locatie met erg vriendelijk personeel en een leuke sfeer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De inrichting van de Comfort Tweepersoonskamer was minder aansprekend dan op de foto's. Er is weliswaar al een begin gemaakt voor een moderne frisse uitstraling maar het gebruikte houd bij het bed, kast en bureau is er uit de mode.

De lunch, het avondeten en het ontbijt waren perfect. Erg lekker, genoeg keuze, top locatie en vriendelijk personeel.

GEWELDIG !

niets :-)

gratis upgrade gehad van comfortkamer naar suite, wat een verrassing, en wat kwam dat goed uit, fantastische suite 1103, supercomfortabel en met een geweldige badkamer, mijn dochter heeft zeker anderhalf uur lekker in bad kunnen relaxen, dames aan de receptie heel vriendelijk, bediening in het restaurant professioneel, eten prima, ontbijt goed. kamer was echt SUPERSCHOON , Roermond is geweldig op alle vlakken, wauw wat een ervaring. Wij komen zeker terug!

In het algemeen aangenaam verblijf, en aan de receptie vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was goed behalve dat er geen keuze was in thee. De locatie is dan weer wat minder...zicht op binnenstraat..weinig lichtinval.

De bedden waren heel goed, stevige matrassen. Een groot bad en douche...niet veel geen tijd te verliezen, mijn man en ik konden ons tergelijkertijd klaarmaken in de badkamer.

Dus gezellig café,een heerlijk restaurant met wanner een klant iets heel lekker vindt het als een ex
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zal het niet kunnen zeggen. wel dat het entree zeer verrassend is zo lux naar ons hotel alvast kennis te kunnen maken dat maakt het heel gezellig .

uitstekende ligging en goed bereikbaar in een rustige mooie theateromgeving,dus genoeg te doen.

Wij hebben enorm genoten van Roermond en van ons verblijf in het Theaterhotel!! Dank!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is gewoon helemaal niets op aan te merken Alles klopte. Vriendelijk personeel, een zeer prettige kamer, supergoed bed. Alles schoon en fris. Een heerlijk en uitgebreid ontbijt. Ik zou niet weten wat ik als verbeterpunt zou kunnen aangeven. Wij hebben er een heerlijk weekend doorgebracht! Een aanrader!

Alles wat goed geregeld en schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was heel aardig en heeft ons goed geholpen met kamers regelen. Ik had eigenlijk twee nachten apart geboekt, maar wilde graag in dezelfde kamer blijven. Is allemaal perfect geregeld. Ook ontbijt is altijd heerlijk!

Zeer de moeite waard

De ijskast zeker met die hitte van 34 graden buiten

Ontbijt was goed de kamer schoon en ook de aandacht was goed. Wij hadden wat kleine opmerkingen en werden daarbij goed geholpen. Zou deze locatie zeer aanbevelen. Ook een de outlet zeer de moeite waard.

uitstekend ontbijt, uitstekende bedden en kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Minder:laden en lossen gedurende de nacht met veel lawaai. uitzicht op de parkeergarage.

uitstekend ontbijt, uitstekende bedden en kamer. Service gratis parkeren in qpark.

Een rustige en goede nachtrust
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn een tikkeltje gedateerd. Het interieur zou eens opgefrist mogen worden. Ik werd op mijn eerste verblijfdag ´s middags opgebeld door het hotel, met de vraag of ik überhaupt nog wel aanwezig was en of ik op de hoogte was dat een hond op de kamer een toeslag met zich meebracht. Er werd haast geinsinueerd dat ik mogelijk vertrokken was zonder te betalen en niet door had gegeven dat ik een huisdier meenam... terwijl dit niet alleen bij de boeking aan was gegeven, maar het hotel nota bene zelf voederbakjes voor de hond had neergezet. Een beetje curieus en onprettig.

Prima ligging, zeer rustige kamers (goed geisoleerd). Het bed beviel uitstekend (niet te hard, niet te zacht). Bij aankomst op de kamer stond er al wat lekkers klaar voor mijn hond.

Ok verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Helaas geen andere kamer beschikbaar dan standaard twee-persoons. Uitdaging met twee kleine kinderen. Onduidelijkheid over toeslag extra bedden (zowel op website booking.com als hotel bij nabellen). Normaal extra bed kost 25 euro extra per nacht/ baby bed 12,50 per nacht. - Kamer is als rookvrij bestempeld, echter de balkons op de kamers zorgen ervoor dat mensen roken (op balkons) waardoor rook naar binnen komt. Erg vervelend als je met ramen open wilt slapen of bij binnenkomst kamer. - inrichting gangen, liften en kamer doen gedateerd aan. - parkeergarage heeft voldoende plekken beschikbaar echter de bochten zijn wel erg smal (paar keer moeten steken om een bocht te maken zonder schade) - kamerprijs niet volledig het aangeboden waardig

- Prima ontbijt, veel keuze. Goede koffie - locatie parkeergarage - locatie hotel in centrum - personeel was behulpzaam

Prima verblijf gehad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het harde geluid in de ontbijtzaal; het geroezemoes van alle mensen wordt niet gedempt.

Perfecte ligging in het centrum en het gratis parkeren in de parkeergarage.

Mooie locatie voor een goede prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekende locatie en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Huisdiervriendelijk! Prima, rustige kamers met een goed bed. Heerlijk geslapen, ondanks een vrijwel volle bezetting. Goede keuken in een gemoedelijke sfeer.

prachtige ligging, zeer centraal in het gezellige Roermond
    • Executive Suite

zeer luide muziek aan de ontbijttafel, en de stijl van de muziek daarentegen was toepasslijk voor tomorrowland festival

prachtige ligging, zeer centraal in het gezellige Roermond

Festivalhotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs is aan de hoge kant. Bijna 200,- voor een nacht.

Parkeren in de garage is een pluspunt. Ontbijt was ook zeer goed! Goed hotel waar je niets te kort komt.

ligging kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

locatie kamer was aan achterzijde met uitzicht op parkeergarage. Niet erg voor een paar dagen, maar ik had het graag van tevoren geweten. `s avonds/`s nachts nogal wat lawaai.

Ontbijt was top! Kamer met heerlijke bedden.

Een heerlijk Hotel in het hartje van Roermond, genieten.

kan ik niet verzinnen

Een prachtige accommodatie met een mooi restaurant een uitgebreid ontbijt buffet, heerlijk. Vriendelijk personeel, verse producten, hygiënisch en verzorgd