Beoordelingen over Best Western Plus Grand Winston 4-sterren

Generaal Eisenhowerplein 1, 2288 AE Rijswijk, Nederland

#4 van de 5 hotels in Rijswijk

Overnachting westland

Douche was niet helemaal schoon, ramen kunnen niet open en parkeer voorziening was te klein met als gevolg dat we 's avonds in de wijk op zoek moesten naar een parkeerplaats.

Mooie kamer en goede bedden.

openbaar vervoer recht voor de deur.

ik had een comfortkamer geboekt. Regendouche spoot langs alle kanten zelfs recht naar het plafond, Nespresso koffiemachine werkte niet. Doorgegeven aan de receptie 's morgens maar er werd geen oplossing geboden zoals bv een kop koffie gaan halen in de bar of ontbijtzaal. Kan gebeuren dat er een defect is maar stel alles in het werk om de klant een alternatief te bieden. Dit hotel is zijn 4 sterren echt niet waard . Betaal je ook meer om een comfortkamer te hebben....Dik ontgoocheld. Zelf kop koffie gaan halen in de ontbijtzaal, personeel sprak zelfs geen Nederlands maar Engels. Beetje jammer allemaal.

openbaar vervoer recht voor de deur. eventuele gratis parking wagen te vinden straten dichtbij

Goed hotel, centrale ligging. Met de tram zit je zo in Den Haag of aan het strand.

Er was geen föhn op de kamer. De jongen van de receptie gaf aan dat het nog wel 45 min kon duren, maar dat ik beter een douchekapjekon gebruiken zodat mijn haar niet nat zou worden. 😞

De locatie vlak bij het station

We hadden een prachtige ruime kamer, met prachtig sanitair
    • Comfort Vierpersoonskamer

We hadden graag gebruik gemaakt van het ontbijt, maar vonden dit te prijzig. De locatie is ook wel wat minder

We hadden een prachtige ruime kamer, met prachtig sanitair

Niet veel geld voor een uitstekende slaapplek!

Door het tapijt in de kamers gingen de deuren niet zo vlot open en dicht.

Niet veel geld voor een uitstekende slaapplek! Lekker eten in het restaurant ook. Ontbijtbuffet was heerlijk en uitgebreid, mag ook wel voor de prijs die je ervoor betaald. Leuke kamer ook.

Goed hotel voor een correcte prijs. Goede verbinding met het openbaar vervoer.

1. Het "refter" principe door de lange rijen tafels van de ontbijtzaal. Denk dat mensen net rust en privacy op prijs stellen in een hotel. Dan heb je geen behoefte om met een "vreemde" naast je aan de ontbijt tafel te zitten waardoor je geen prive of zakelijk gesprek kan voeren. 2. Veel te kleine parking die niet op voorhand gereserveerd kan worden. Mega grote lege parkings rondom het hotel die tijdens het WE helaas niet gebruikt kunnen worden.

Eerlijke prijs/kwaliteit.

Rustige, ruime en schone kamer.

Het personeel was erg onduidelijk over de parkeermogelijkheden. Betere informatie zou fijn zijn. Het was erg warm in het hotel en de kamer was ondanks de airco niet koel te krijgen.

Rustige, ruime en schone kamer.

Rustig, ruim en fijn verblijf
    • Comfort Vierpersoonskamer

Vloerbedekking is niet zo hygienisch en ontbijt is te duur a 17,50 pp. Maar, op de kamer is een keuken en tafel dus genoeg ruimte en mogelijkheden om met het gezin op de kamer te ontbijten.

Heerlijke familie kamer. Ruim, met alles wat nodig is.

Ruime nette en schone kamer en badkamer.

Niets. We hebben een comfortabel verblijf gehad.

Ruime nette en schone kamer en badkamer. Groot raam in de kamer. Goed bed (wel beetje aan de harde kant), koffie en thee faciliteiten. Rustig waardoor we goed hebben geslapen. Makkelijk en kosteloos parkeren achter het hotel. Prima uitvalbasis om Den Haag te bezoeken. Goede prijs kwaliteit verhouding.

De kamer was netjes.

Vervelend is het grote badkamerraam. Als 's nachts iemand naar het toilet moet en het licht in de badkamer aangaat is de hele kamer verlicht. Ontbijt is zeker geen €17,50 waard. De ontbijtzaal is niet ingericht op een vol hotel. Parkeren is waardeloos. Veel te weinig plek!

De kamer was netjes.

Max voor 1 nacht.
    • Comfort Driepersoonskamer

Bijzetbed was slaapbank die niet lekker ligt met geul in midden. Airco werkte nauwelijks waardoor het te warm bleef. Ontbijtruimte was erg rommelig met ongeïnteresseerd personeel dat niet of nauwelijks Nederlands sprak. Lange rijen bij één koffieapparaat. Bij schoonmaken van de tafels werd eerst alles op de stoel geveegd en daarna van daaraf op de grond. Was de €17,50 pp niet waard.

Met bus 23 rechtstreeks naar Scheveningen was goed alternatief coor zelf rijden

Lekker comfortabel en functioneel verblijf.

Parkeerterrein is niet groot genoeg. Maar 's avonds is genoeg parkeerruimte om het hotel heen.

Comfortabele functionele kamer. Bovendien ligt het hotel dicht bij station Rijswijk waardoor je snel in Den Haag bent. Parkeren op eigen terrein.

Te vies voor woorden en dat in Nederland 4 sterren hotel niet te geloven

Meubels zaten onder de vlekken.We kregen een andere kamer aangeboden die veel kleiner was, maar ook deze kamer was vies een dikke rand schimmel in de douche en een kleverige vlek op de tafel, dus ook niet schoon en daar er niets anders vrij was waren we genoodzaakt de zelfde avond met gierende banden naar huis te rijden. De volgende dag zouden we bericht krijgen van de maneger, maar tot nu toe nog geen bericht.De meubels moeten grondig gereinigt worden en de schimmel laag is makkelijk te vervangen door de kit rand weg te snijden en nieuw kit erin te doen.

Mooi hotel op goede afstand van Den Haag.

Parkeergelegenheid is erg klein. Als je ‘s avonds laat terug komt dan moet je ergens in de wijk parkeren, omdat alles vol staat. Jammer. De kamer vertoonde behoorlijk wat gebruikssporen. Dit komt vooral door het donkere meubilair. Receptie zit op vreemde plek t.o.v. de parkeergelegenheid.

Bed was heerlijk.

Goed.

De parkeerkosten die we voor 2 dagen moesten betalen. Hotel is wel aan vernieuwing toe. Oogt hier en daar wat oud, waaronder het saniitair.

Ontbijt is goed. Locatie is perfect. Met openbaar is overal naar toe te komen.

Een fijn hotel, verblijf er graag en heb alweer geboekt

Sinds de overname zijn er diverse ontbijtkoks gepasseerd. Helaas niet altijd met een prettige uitstraling ( heel persoonlijk) en zeker die van wknd 7/8 april. m.i. behoorlijk onprettig. Ik vroeg naar gepocheerde eieren, er werd -onvriendelijk- duidelijk gemaakt dat dat niet gedaan werd?! in een 4* Hotel ?!. Overigens al die andere keren geen probleem, andere koks! Dat kok Willem daar niet meer werkt. In e-mail communicatie is soms onnodige uitwisseling omdat er niet goed gelezen wordt. Mogelijk niet van belang maar er lijkt veel personeelswisseling te zijn. Muziek in de bar staat ietwat luid, dan moet ik ook harder praten.

Dat het nog steeds een fijne plek is om te verblijven.(nb regelmatig sinds 2013) Heb altijd een kamer met 1pers. bedden. Verblijf meestal 2, soms 1 nacht. Men heeft weer indien gewenst vervangen handdoeken ingesteld! De kamer is afdoende qua ruimte(1 pers.). Goede, stevige/harde, matras. Goede airco. Nieuw personeel( voor mij) sinds overname neemt tijd en luistert , staat open voor reacties dus. Personeel -receptie-neemt tijd, geeft afdoende informatie bij incheck, idem uitcheck. Jonge barman in wknd 7/8 april heel adequaat, rustig ondanks drukte, geeft goede drank informatie. Ontbijt ruimte heerlijk ruim en licht ,ontbijt aanbod, minder dan in voorgaande jaren ( persoonlijk gevoel) maar voldoende mogelijkheden. Leuk om personeel te ontmoeten dat er al enkele jaren werkt, een vorm van thuiskomen! Nieuw personeel is over en weer wennen. NB receptie personeel heeft mijn klacht tav de kok( zie onder - punt) goed opgepakt.

Uitzicht van de kamer

De ligging van het hotel was voor ons minder interessant. Dit had ik pas na het boeken ingezien. Het was dus jammer dat annuleren niet mogelijk was.

Uitzicht van de kamer

Geen 4 sterren waardig

Geen goede parkeermogelijkheden Tweepersoonsbed geboekt, kreeg twee eenpersoonsbedden Douche geen douchegordijn of scherm Gevraagd om een rustige kamer, niet gekregen met excuus dat het volgeboekt was. Veel Lawaai vanuit gang Geen 4 sterren waard

Lekker bed

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Uitstekend hotel voor zakelijk en privé.

Er was iets fout gegaan bij de betaling via booking.com, maar dat was binnen een paar uur opgelost met het hotel.

De kamer was uitstekend. Bedden sliepen heerlijk, ruime badkamer met inloopdouche. Ruim bureau met nespresso apparaat. Wel warm op de kamer, maar daar had je een prima airco voor. Restaurant is van goede kwaliteit! Goede ligging ten opzichte van snelweg.

Prima hotel en ideaal voor een weekendje weg naar Den Haag en/of Delft.
    • Comfort Driepersoonskamer

Te weinig parkeerplaatsen bij het hotel. De auto stond op 10 minuten. Ontbijtzaal is niet echt gezellig met lange tafels.

Ruime en schone kamer. Goed en uitgebreid ontbijt.

Magisch daar we in rijswijk waren voor zaken met onze stand op de gothic beurs

dat er geen raam open kon, het was s nachts heel warm en geen frisse lucht binnen wat ons tegenviel. Ook het bed was redelijk hard waardoor we weinig hebben kunnen slapen s nachts

de ligging

Prima hotel voor het weekend, rustige locatie.
    • Comfort Vierpersoonskamer

De matrassen waren redelijk hard.

Prima hotel voor het weekend, rustige locatie. Wij hadden de quadruple kamer en die is voor 4 personen erg goed en ruim, met twee afzonderlijke slaapkamers, een keuken en een zitruimte!

Het is ons prima bevallen
    • Comfort Eenpersoonskamer

Het was jammer dat er geen raam open kon. De ingang van het hotel was vanaf de parkeerplaats lastig te vinden.

De inrichting van de kamer was sfeervol en het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Vriendelijkheid van alle receptionisten

Niet onberispelijk schoon. Alleen gedimd licht, wel bureau maar nergens in de kamer licht om te lezen!? Lampje dat men bracht was stuk. Beetje vreemd dat ze dat aanboden.

Vriendelijkheid van alle receptionisten

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Was aangenaam.

Op de foto's zag ik Nespresso koffiemachines, maar uiteindelijk in onze kamer was er oploskoffie en een waterkoker. De TV deed het wel goed, maar soms blijft ie gewoon hangen. Ik had het echt uit de stekker moeten halen en weer erin en weer opnieuw opstarten. Dat de sanitair gedeelte niet volledig afgesloten is.. iemand staat te douchen, jij ligt op bed, lekker stoom die op je neervalt :P. haha. Maarja,. vond ik wel grappig. oh, en op de foto's stond dat er Rituals producten in de douche zijn, maar uiteindelijk niet. Kleine douchegel en shampoo flesjes.

De kamer zag er goed uit. Bed lag lekker. Leuk uitzicht vanuit onze kamer. (3e verdieping).

Was kort (een nachtje) maar leuk!

Openbaar vervoer stopt vroeg. Wilde naar Delft en terug. Alle laatste trein was om 1 uur 30 terug uit Delft. Tram bestemming, richting en tijden waren onduidelijk. Dit is geen kritiek op het hotel maar meer op Rijswijk, gezien dat het vlakbij twee toeristische steden ligt.

Alles was netjes en de personeel vriendelijk en beleeft. Het ontbijt was adequaat. De ligging was prima, vlakbij het station. Parkeerplaats vlakbij ook erg handig. En natuurlijk mocht mijn hondje ook bij mij in het hotel blijven.

Zeer goed bevallen. Rustige en schone, zeer ruime kamer.

De toegang tot het hotel was niet makkelijk. De praatpaal om zonder hotel/ kamerkaart op de parkeerplaats achter het hotel te komen was niet mogelijk, omdat er na de druk op de knop van die zelfde praatpaal geen reactie van de helpdesk kwam. Eerst moest ik vanuit daar naar de ingang van het hotel zoeken, welke niet was aangegeven.

De ontvangst was zeer vriendelijk. De kamer schoon, groot met veel kastruimte. Weinig tot geen lawaai van buiten af. Prima airco. Uitstekende bedden.

Voor ons handige locatie tussen Den Haag en Rotterdam

Glazen badkamer in de kamer , waarvan het lichtknopje naast de "voordeur" van de kamer zat Glazen wanden niet tot aan plafond, dus damp,stank en geluidsoverlast uit de badkamer. Lekkende douche en vieze zwarte schimmel. Van de tv miste de meeste Nederlandse zenders.

Voor ons handige locatie tussen Den Haag en Rotterdam

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Kamers zijn prima, algehele uitstraling iets te prestigieus voor de doelgroep

Veel te luxe restaurant, allemaal keurig gedekte tafel voor groepen van 8 man, terwijl de meeste mensen hier alleen zijn, en gewoon een normaal hapje willen eten, ipv hertenbiefstuk..

Prima kamers, goed ontbijt, alles netjes geregeld

De kamer was schoon, de restaurant was lekker alleen een beetje jammer van de open toilet in je kame

Een open toilet en douche in de kamer was niet echt fris aangezien er een vieze lucht uit de gootsteen kwam van de douche. Gelukkig heeft een werkneemster het opgelost daarna alleen is het niet echt handig als 1 van de 2 een grote boodschap wil doen in de wc dan moet de ander ook in de stank liggen.

De kamers waren erg schoon

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goed hotel alleen geen 4 sterren

Badkamer in de slaapkamer met glas wand. Lijkt leuk maar is praktisch onhandig, geluidshinder. Douche was verouderd, jet stralen waren niet goed meer, kit randen had schimmel. Meubilair verouderd en soms versleten.

Bedden waren goed. Kamers schoon

netjes en schoon

Hoop dat ze in de toekomst in elk kamer een micro wave zetten anders moet je iedere keer naar dr keuken lopen om op te warmen. Voor de rest alles netjes

Perfectie locatie voor ons bezoek aan De Broodfabriek

Veel te hard matras, badkamer afgescheiden door glazen wand die niet doorliep tot plafond waardoor condens van douchen en reuk van stoelgang de kamer in kwam. Verder 's nachts grote temperatuurwisselingen.

Lege minibar, zodat je daar eigen drank in kon koelen.

De eerste indruk bij binnenkomst is goed.

Het ontbijt. Dit was redelijk en het roerei was niet goed. Zorg dat de kok de warme gerechten in het zicht van de gasten, bereid. Andere keus van broodjes. De tafelopstelling van ontbijtzaal vond ik niet prettig en kwam massaal over. Lange rijen met tafels. Medewerkers moeten vriendelijk kijken. Houding medewerkers niet zo gastvrij. Wel de medewerkers bij de receptie.

De eerste indruk bij binnenkomst is goed. De locatie is goed bereikbaar.

Aangenaam verblijf na een dag hard werken
    • Comfort Vierpersoonskamer

We kregen een ruime, comfortabele kamer met twee slaapkamers, keuken, dubbele badkamer en zithoek. Aangezien het hotel vol zat met sporters, kozen we ervoor om het ontbijt op de kamer te laten bezorgen, wat uitstekend verzorgd was. De late uitcheck van 12.00 uur, maakte het tot een heel aangenaam en relaxed verblijf. Zeker aan te raden.

Fantastische locatie met alle openbaar vervoer vlakbij.

Ontzettend vriendelijk en clientgericht personeel. Goede sfeer onderling. Vragen stond vrij en antwoorden waren prima. Aandacht voor de cliënten.

Om te Janken

Waardeloos hotel! Prijs is erg hoog en kwaliteit is te treurig voor woorden. Het begint al bij aankomst... Parkeren is ronduit drama, het eigen parkeer terrein heeft te kort plaatsen en aan de straat is ook zeer beperkt en nog betaald ook. Het entree is aan de andere kant van de parkeerplaats, dus eerst moet je naar boven en vervolgens weer naar beneden, niet echt handig. De douch in de kamer is redelijk, echter zeikt het water tussen de voegen de slaapkamer in (heb ik al op meerdere kamers meegemaakt). Je gordijn is een plank, ook zoiets. Vervolgens kun je de volgende dag eten in de kantine, wat een sfeerloze tent is dat. Ook is het Dineer wat ze serveren niet te rammen, maar wel rete duur. Mocht je de mogelijkheid hebben, boek wat anders!!

Het wegrijden bij GW...

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Must ivm reistijd naar werk anders zeker een andere accommodatie

Belachelijk prijs voor het ontbijt € 28,-! Hiernaast stond er schimmel in de badkamer, dotten stoffen in en op het rooster in de badkamer en de hele kamer was gewoon stoffig. Heb de foto's om dit te bewijzen, maar zal het hotel de ruimte ter verbetering geven. Aangeven bij de receptie en de stagiaire zou het doorgeven en voorkomen, dat het weer zou gebeuren🤔.

Rustige, comfortabele kamer met fraaie badkamer.

Rustige, comfortabele kamer met fraaie badkamer. Heel goed ontbijt, persoonlijke bediening. Raam kan niet open, maar airco werkt prima. Goede keuze voor ons en dichtbij onze feestlocatie.

Matig.
    • Comfort Driepersoonskamer

De stoelen zouden wat geriefelijker mogen zijn,de TV op een andere plek want je moet nu op je bed zitten of je stoel vlak voor het bed zetten,erg ongezellig,ook je kopje of glas moest je in je handen houden,een klein tafeltje zou handig zijn.Het vervelendste was het toiletgedeelte,je kan je kleren niet kwijt als je onder de douche gaat en het ontbreken van een deur,je staat te koop als je onder de douche vandaan komt en hinderlijk licht voor de anderen als je naar het toilet moet in de nacht.

De bedden waren perfect.

Ruime kamer
    • Comfort Driepersoonskamer

Minpunt er lag nog vuiligheid van de vorige hotelgasten onder bed. En douche zeer slecht, water loopt niet weg en is niet af te stellen waardoor ik mij bijna verbrande. Liever vandervalk dan.

Ruime kamer

prima hotel met goede bereikbaarheid
    • Standaard Eenpersoonskamer

Te weinig liften voor hele hotel.fantastische douche maar bij gebruik van jet stream de badkamer onder water

Luxe en comfort. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers. Rustig

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Het interieur van de kamers oud en het tapijt is aan vervanging toe (vlekken etc) Het ontbijt is karig, zeker voor € 17,50 per persoon. Het parkeren is lastig, zeker in het weekend, want de parkeerplaats bij het hotel zelf en de plaatsen aan de straat zijn dan vol. Dus moet je nog een behoorlijk stuk lopen met je bagage om in het hotel te komen.

De kamers zijn mooi groot

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Het personeel was erg vriendelijk en professioneel

De kamer was op sommige plaatsen erg vies. Er waren 2 handdoeken aanwezig, maar deze stonken. De douche werd regelmatig heet wat pijn deed.

Het personeel was erg vriendelijk en professioneel

Uitgeweken naar Rijswijk omdat Scheveningen vol zat..... basale kamer.

Sanitair, douche voorziening is vreemd opgezet, dit doordat er alleen een glazen wand is die niet tot plafond doorloopt...Geen minibar....

Prima bed, vriendelijk personeel

Relax hotel idem personeel

De open douch en toilet. De glazenwand werd als “niet prettig” ervaren. Grote en inrichting was prima.

De grote van de kamer en de aanwezige faciliteiten

Bed was goed.

Afzuiger die aanwezig is in badkamer geeft zoveel lawaai dat slapen niet tot nauwelijks ging. Helaas voor vrouwen is er zo weinig licht aanwezig dat het lijkt dat je jezelf moet opmaken bij een waxinekaarsje.

Bed was goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Mooi Hotel!
    • Comfort Eenpersoonskamer

We hebben hotel via booking gereserveerd. Eens aangekomen in hotel moesten we supplementen betalen voor ontbijt hoewel dit in criteria op booking als inbegrepen stond.

Mooi Hotel! Personeel heel klantvriendelijk en betrokken. Kamer was perfect!

ruime kamer op de 8e verdieping met een mooi zicht

Tussen badkamer (aan de kleine kant) en slaapgedeelte zit geen deur, en WC slechts afgescheiden met schuifdeur.

ruime kamer op de 8e verdieping met een mooi zicht goed bed mooi hotel

zeer prettig

douche en badschuim graag bij bad plaatsen ipv wastafel. als je daar pas achter komt als je onder de douche staat is het een beetje lastig deze te pakken (je moet uit het bad klimmen omdat douche in het bad zit)

groot bureau. erg prettig als je nog even wilt werken. fijn bad. luxe douche met sproeiers op meerdere lichaamhoogtes

Voldoende

Ik vond het niet echt 4-sterren. Een gebruikt shampooflesje in plaats van een nieuwe, de douche is slecht, uitstraling is het niet echt (betimmering tegen de wand lag er bij de lift al af).

Heerlijk bed, aardig personeel

Mooi, fitness aanwezig, goed ontbijt buffet met vriendelijk...

Beddengoed rook niet fijn/fris, dekbed oogde niet "lekker bedje" (dekbed oogde bobbelig alsof dekbed te groot was voor overtrek

Mooi, fitness aanwezig, goed ontbijt buffet met vriendelijk personeel! (vorige x ook al opgevallen), ruime ontbijt n uitcheck tijd

Voor herhaling vatbaar!

Geen idee.

Mooi ruim opgezet hotel. Moderne drink en eet faciliteiten en super vriendelijk personeel! Kamers keurig en de bedden prima! Prijs/kwaliteit top! Ontbijt zeer uitgebreid! Eieren worden gebakken op aanvraag en alles voldoende aanwezig, de tijden waren ook erg ruim. Ontbijt van 07.00-11.30 op een zondag. Keurig dus!

De ligging ten opzichte van openbaar vervoer naar Den Haag.

Dat de glazen scheidingswand tussen toilet/badkamer en de rest van de kamer niet tot het plafond doorloopt en dat dit voor een gebrek aan privacy zorgt is inmiddels uit andere reviews bekend. Ook wij hebben dit ervaren. Dat er een gebrek aan parkeerruimte is kunnen we eveneens bevestigen, en dat het ontbijt aan de dure kant is ook. Wat we willen toevoegen is het volgende: - De kamer was beschikbaar vanaf 14:00, maar we arriveerden een half uurtje vroeger. We mochten wel inchecken, maar konden niet naar onze kamer. De dame aan de balie liet namelijk weten dat voortijdige (!) toegang alleen verleend werd tegen een supplement van 15 Euro. Dat hebben we uiteraard niet gedaan. - In ons nachtkastje lagen nog de vieze sokken van de vorige gast. - 's Avonds wilden we een drankje meenemen naar onze kamer. Toen we de barkeeper vroegen of dat mogelijk was, informeerde hij of we bij de receptie wel voldoende borg hadden achtergelaten. Hij moest dat eerst even checken!!! Het blijkt namelijk dat de receptie bij aankomst een borgsom van je creditcard afschrijft, die minus het verbruikte bij het uitchecken wordt teruggestort. Hier en daar beginnen de kamers wat tekenen van achterstallig onderhoud te vertonen. Vochtkringen in het plafond en een fauteuil waarvan het houtfineer afbladdert.

De ligging ten opzichte van openbaar vervoer naar Den Haag.

Bedden liggen heerlijk, stevig maar zacht

Onze douchecabine zat vol met schimmel. Badkamer zag er verder netjes uit.

Bedden liggen heerlijk, stevig maar zacht Gratis parkeerplaats super geregeld Ontzettend rustig hotel; geen hotel geluiden of buren gehoord Ontbijt prima

Mooie moderne kamers en schoon.

Ze hebben een parkeerplaats maar niet genoeg voor iedereen... Anders moet je langs de kant van de weg parkeren en is het best een stuk lopen als je niet in de buurt kan parkeren.

Mooie moderne kamers en schoon.

Prettig verblijf. Zeker een overweging voor nog een bezoek.

Parkeerruimte was ingehuurd bij een garage. Ik heb dat niet opgemerkt. Misschien omdat het zo verschrikkelijk hard regende.

Ruime kamers die helemaal donker gemaakt konden worden. Betekent: goede nachtrust. Douche-toiletruimte ruim en prettig ingericht. Restaurant gezellig. Ik heb er geen gebruik van gemaakt maar de gasten zaten met animo te eten.

Slechte ervaring

De verwachtingen die geschept werden zijn niet juist. In eerste instantie mochten we een voorkeur doorgeven voor een bed type, maar bij aankomst was dit niet beschikbaar, tenzij we extra zouden betalen. Het bed was behoorlijk stevig - daar moet je van houden. De douche met allerlei opties (regendouche, gewoon, massage stralen) viel zowat uit elkaar van ouderdom. De badkamer is niet afgesloten, dus als je een grote behoefte doet, hoor je alles in de hotelkamer. Wij sliepen op de 8ste etage en we hebben de hele nacht geluidsoverlast gehad - een soort gebrom van allerlei installaties - we vermoeden op het dak. Een telefoontje hierover met de receptie gedaan, maar hier is geen actie op ondernomen en er is geen terugkoppeling gedaan over de oorzaak van het geluidsoverlast. We hebben er slecht door geslapen. Dit heb ik ook de volgende dag besproken bij de receptie, maar we werden weg gestuurd, met dat ze er nog eens naar zouden kijken. Er zou met ons over de mail contact worden opgenomen, maar ook daar hebben we niets meer van het hotel vernomen. Kortom - wij gaan nooit meer terug naar dit hotel en ik raad het anderen ook af.

Het bad - ruim. Dit geldt ook voor de inrichting van de kamer - ruim. Verder niet zoveel.

Geen fatsoen

Weinig personeel , moesten zoeken voor iemand die ons koffie kon schenken !! Mevrouw was niet blij , kon geen goedemorgen of alstublieft of Dankje wel van af . Het was nog n bende in de ontbijtruimte .

Prima voor 1 nacht

Voor een nachtje DenHaag prima.

Parkeergelegenheid maar voor 10 auto's. Te laat; parkeergarage met dito kosten. Verder is de bediening van het grand café erg ondermaats.

Goede kamer met prima bed

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Aangenaam verblijf.
    • Comfort Driepersoonskamer

Ontbijt is wat mij betreft aan de dure kant. (17euro)

Hoewel laat op de avond, vlotte check-in. Vriendelijke dame aan de receptie. Mooie grote kamer. Parking was vol, maar er werd een oplossing gezocht op de parking van het kantoorgebouw naast het hotel. Alles voorhanden.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Onpersoonlijke sfeer van massaproductie.

Alles.

Kamer was niet schoon en veel te veel licht in de nacht omdat schuifwand licht doorlaat. Ontbijt was heel druk en er werd onvoldoende aangevuld. Koffieapparaat kon de vele mensen niet aan. Echt slecht ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Uitje Den Haag

Jammer dat er geen buiten terras was waar je iets kon drinken. Het was super mooi weer en dat zou heerlijk geweest zijn. Oja massagedouche was niet prettig. Als je wat kleiner bent spuit die in je ogen wat niet fijn is.

Hele goede uitvalsbasis voor het bezoeken van Den Haag en Scheveningen. Metro direct bij het hotel. Het ontbijt was heel goed en zeer uitgebreid.

Prima als slaapplek

ontbijt was de prijs niet waard, personeel bij ontbijt erg onvriendelijk

Bedden perfect, rustige kamer. Badkamer afgeschermd met glazen wand. Receptie zeer vriendelijk en attent

De ligging is prima.

De douche en het toilet middels een glazen afzetting in de kamer waren apart te noemen. Een bezoekje aan het toilet voelde niet heel fijn. Mocht je een 'grote boodschap' willen doen dan moet je toch echt even een algemeen toilet zoeken in het pand.

De ligging is prima. Parkeergelegenheid in de omgeving voldoende. Maar dat is alleen in t weekend. Kamers waren schoon, bedden prima.

Wij hebben de airconditioning als erg prettig ervaren.

De locatie van het hotel beviel ons minder goed omdat de bar in het hotel om 00:00 sluit en het enige kroegje in de buurt om kwart voor 1 sluit (ipv de vermelde sluitingstijd op de website om 01:00!!!). Dus dit is geen locatie om lekker te gaan borrelen.

Wij hebben de airconditioning als erg prettig ervaren. De bedden lagen redelijk goed en de kamer was erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk. Toen de standaard parkeerplekken bezet waren werd er een ander parkeerplek beschikbaar gesteld voor de gasten van het hotel.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Snelle en correcte check in.
    • Comfort Driepersoonskamer

Parkeerplaats van het hotel was reeds vol en moesten op straat parkeren. Dit is wanneer je 's avonds terug komt lastig. Weinig vrije plekjes te vinden in het weekend.

Snelle en correcte check in. Zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Bed en inrichting kamer

Douche ziet er prachtig uit, met massagestralen etc, maar eenmaal onder de douche is de enige bruikbare douchekop de handdouche. De andere koppen zijn op de deur gericht en maken vooral de badkamer nat.

Bed en inrichting kamer

Prima verblijf met 3 collega's waarbij we gebruik hebben...

Prima verblijf met 3 collega's waarbij we gebruik hebben gemaakt van het uitgebreide ontbijt. Parkeren was goed geregeld en kamers waren ruim en netjes.

ok hotel maar bedcomfort kan veel beter

slechte topper met heel veel bobbels die uiteindelijk vervangen is dekbad slecht doordat alle dons samengeklonterd was. dus dekbad met dikke bobbels dons en op andere plekken niks

ruime kamer

Prettig voor 1 nachtje.

Verlichting badkamer. Raam naar slaapkamer geeft veel licht door als snachts het toilet gebruikt wordt. Ontbijt 17,50 pp. Veel te duur in verhouding tot aanbod en ontbijtaccommodatie.

Bed en kussens.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Lokatie uitstekend.

Kamer 1603 was gedateerd, douche vieze kitranden en airco werkte niet goed dus erg warm op de kamer. Het ontbijt was matig. Brood uitgedroogd. Vlieg in honingpot.

Lokatie uitstekend. Personeel vriendelijk.

Volgende keer een ander Hotel in Rijswijk!

Er was heel erg weinig fatsoenlijke parkeergelegenheid bij het Hotel en ik vond het personeel, vooral bij de receptie, niet vriendelijk! Weinig begripvol ook.

Het was schoon.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prima kamer.

We hebben een prima overnachting gehad, maar GEEN ontbijt geboekt. Prijs was € 17,50 per persoon ! we zouden dus € 35,00 moeten betalen ............ Parkeren was een ramp, kwamen iets later terug dan gepland, gelukkig was er iemand die de poort van het naastgelegen bedrijf open deed (was op vrijdagavond, geluk dus), de laatste plek. Ook de parkeergarage was dicht (die 24 uur open zou moeten zijn??)

Prima kamer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Deels tevreden

Helaas kon er geen raam open voor frisse lucht ( onze voorganger had gerookt op de kamer) nadeel: het toilet midden in de kamer met alleen een halfhoog glaswandje vind ik persoonlijk ( geluid /geur ) niet prettig voor de kamergenoot

Netjes

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Plus Grand Winston