Beoordelingen over Thermae 2000 4-sterren

#20 van de 54 hotels in Valkenburg

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

In combinatie met de 2 dagen entree een perfecte combi
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Voor een Wellness Hotel verwachte ik meer van de badkamer. De badkamer was klein en niet echt mooi. Het bed was oke, echter waar wij ons aan stoorde is dat de matras overtrek een los laken was. Hierdoor lag je bij elke draai op een kaal matras

Ontbijt was perfect

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Prima verblijf, met mooie sauna’s en zwembaden

Badkamer wat gedateerd

Ontbijt was super, kamers kunnen wel een upgrade gebruiken maar voldoen prima. We misten alleen een goede lunch gelegenheid met een ruimer assortiment broodjes.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Fijne basic kamer, goed schoon en met mooi uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Fijne basic kamer, goed schoon en met mooi uitzicht. Het ontbijt was heerlijk. De wellness faciliteiten waren geweldig. Gratis badjas en handdoeken te gebruiken die je ten alle tijden gratis kunt wisselen voor droge. 2 dagen wellness, 1 overnachting en een prima ontbijt is perfect voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Lekker weekend weg, heerlijk genoten.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Hygiene, de wc's in de suana stonken naar urine. Betalen voor parkeren als gast. Bediening ontbijt erg onpersoonlijk weinig service gericht.

Ontbijt was goed, kamer was erg goed.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Nette, schone kamers.
    • Luxe suite met toegang tot de spa

Had niet gezien dat je badkleding aan moest. En had een luxe suite genomem wat een massagestoel en sauna zou hebben, maar kreeg alleen een infrarood cabine. Ook leuk maar niet de extra 55 pppn waard.

Nette, schone kamers. Gehele Thermen zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Algemeen kort maar goed...(beter voorbereiden is de boodschap )
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

.Maar het raam naar het terras was gesloten met een houten stok....niet uitschuifbaar....stok weg,raam ging open...ok.Geeft niet direkt een veilig gevoel !!! Buiten op het terras ;een tafeltje met vuile asbak, 2 stoelen en 2 ligzetels..vuil met bladeren (ok herfst, poetsen ??) Maar het terras zelf was dit jaar nog niet gepoetst ,denk ik...muren ,vloer,glazen afdak....je kon goed zien wat de regen had veroorzaakt dit jaar ( of langer ??)Jammer voor de punten van de kamer. Dag voor de aankomst via tel. Een gezichtsverzorging voor mijn vrouw geboekt.Na overleg (overboeking)....wat is nog vrij ? Ok om 17 H.(50 euro),Bij aankomst was het de volgende dag 11h30...NEE Niet afgesproken ..dit was een verrassing voor mijn jarige !! Feestje en programma naar de maan ! Parking is duur...

Ontbijt was goed maar niet uitzonderlijk( normaal),vriendelijke bediening ! kamer was goed ,netjes,zoals we verwachten...buiten het terras. In onze kamer stond een toestel met waterstralingen...naam? Aangenaam pluspunt ! problemen met een massagetoestel in de stresscinema....goed opgelost! 15 euro gratis voor de verjaardag van mijn vrouw! Bloemen bestelt voor de jarige ....perfect opgelost !!

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Accommodatie is ok maar de eten / bediening is onder de maat. Prijs en kwaliteit staat niet in verho
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Hygiëne, stijl van jar80. Eten en drinken wordt gemixt met de oude eten/drinken. Geen losse setjes van shampoo/zeep alleen grote bakjes 😨😨😨 verwacht meer luxe helaas niet hier.

Sauna en naakt zwemmen.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Voor de rest was alles 👍
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

WiFi was heel erg langzaam en duurde lang voor het inloggen ! Kamer was erg warm airco zou welkom zijn ! Het parkeren € 12,50 per overnachting vinden wij erg veel !

Alles !!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima.

De bedden

De kamer was prima maar de bedden waren niet super. Die moeten echt vervangen worden! Personeel super vriendelijk en een heel goed ontbijt. Als het buiten warm is , is dat in de kamer ook... airco zou wel welkom zijn. Faciliteiten top. Kom er zeker wel eens terug.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

We vinden het te duur en de service is waardeloos
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

- het personeel in de wellness waren moeilijk te vinden wanneer je ze nodig had. - alles sloot al om 23.00 uur, dat vind ik vroeg. Daarnaast liep er al vanaf 22.25 uur personeel om ons heen waardoor we ons opgejaagd voelden. Vanaf 22.35 uur werd al aangegeven dat we er over 10 minuten uit moesten en toen we om 22.45 in de douche stonden bleven ze steeds om ons heen lopen. Toen we rond 22.50 uur richting ons hotel wilden gaan bleken ze de doorgang afgesloten te hebben (nooduitgang 😠). - we vonden het zeer onprettig dat er steeds personeel door de wellness heen liep, waarbij ook steeds mobiele telefoons en portofoons gebruikt werden. - we vonden de hotelkamers en sommige faciliteiten van de welness veroudert, ze zijn wel bezig om het te vernieuwen (daardoor zijn er wel bouwvakkers aanwezig). - bij een behandeling van een schoonheidsspecialiste van een half uur, stond ik na 20 min alweer buiten. Dit zag ik pas toen ik buiten stond..

Het ontbijt was heel goed. Het personeel bij de receptie was zeer vriendelijk. Groot complex met veel facaliteiten.

Goede wellness, sfeer in het hotel kan beter
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Het hotel zelf voelt niet echt gezellig aan. De trappenhallen en gangen kunnen wel een make-over gebruiken. Dit zou de totaalervaring completer maken.

Ontbijt in kamerjas, vriendelijke ontvangst, mooi uitzicht op de omgeving, leuke wellness

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Tempratuur van het water heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Lift was stuk en wij zaten op de onderste verdieping dus iedere keer vijf trappen omhoog. Wat mij het meest opviel dat het echt oud is en daar door lijkt het vies. Maar dat is het niet. En ik had niet begrepen dat je donderdag geen badkleding mocht dragen. Dus zijn we donderdagochtend meteen vertrokken na het ontbijt. Jammer dat er geen vrije keuze is. Ik heb er geen probleem mee als iemand anders zijn badkleding niet wil dragen.

Tempratuur van het water heerlijk.

Jammer van de lift, maar de wellness zorgde voor goeie compensatie.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Het niet werken van de lift gedurende het hele verblijf. Ik had al last van barstjes in het kraakbeen van mijn rechterknie en de vele trappen stijgen (dalen viel mee) waren een marteling.

De wellness is super. De sauna met opgieting is zeker een must. Heerlijk ontspannen in de buitenzwembaden en de ligweide. Leuke bar op het buitenterras. Ik voelde me volledig gereinigd. Heb dan ook van alle comfort in alle stilte kunnen genieten.

Fijne ontvangst, heerlijk verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Twee gedeeltes, zwemlandschap alleen met badkleding. Sauna wel zonder. Trek dat recht. Badkledingdagen MET en de naaktdagen, overal ZONDER.

Fijne ontvangst, heerlijk verblijf. Heerlijk ontbijt met veel variatie. Zelfs vlaai in de ochtend 😉 Veel soorten beleg en brood. Kwark, fruit, ei, poffertjes, spek.

Locatie boven op Cauberg
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Lift defect. Ontbijt pas vanaf 8 uur, te laat voor mensen die activiteiten willen doen in Zuid Limburg. Geen zeep bij wastafel op kamer. Ook geen shampoo ed. Weinig douche capaciteit in wellness

Locatie boven op Cauberg

al bij al ging het nog, zijn veel op uitstap geweest
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Lift was kapot en kon niet aanstonds hersteld hersteld worden,n, stukken ontbraken en dat ging dagen duren, maar mijn man kan geen trappen doen, heel moeilijk en wij hadden een kamer op min vier, zodus dat was een heel groot probleem voor onsal bij al ging het nog

Ontbijt was heel goed, restaurant vonden wij te duur, zodus hebben wij maar één keer in 't resto gegeten en de andere dagen buiten het hotel

• Beoordeeld op: 1 september 2018

heerlijk, maar toe aan een investering.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

hotelkamers zijn verouderd, matige bedden, warme kamers en delen van het badgedeelte (m.n. leidingen en koepel) zijn flink aan het slijten en/of verroesten. het geheel is toe aan een investeringsimpuls.

horeca was keurig vernieuwd, zag er netjes uit. personeel zeer vriendelijk en oplossend.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Heerlijk ontspannen weekend gehad!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Hotel gedeelte is wat verouderd, zou wat hipper gemaakt kunnen worden. Maakt het echter niet minder prettig om hier te verblijven

Heerlijk gevoel van luxe en ontspanning. Ideaal dat je met badjas vanaf je hotelkamer zo naar de ontbijtruimte kan lopen en daarna meteen door naar de thermaalbaden. Om jezelf nog eens extra te verwennen bestel eens roomservice, ontzettend lekker gegeten in bed tijdens een film :-) Ook was er de mogelijkheid om afgekolfde melk voor mijn kleine in een koelkast te laten bewaren en koelementen in de vriezer. Heerlijke dagen gehad!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

ontspannend, goed personeel, maar het was niet een toppunt in mijn sauna ervaringen
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De WC's stonken, er werd niet regelmatig schoongemaakt in de WC's. Op de hotelkamer waren kleine beschadigingen in het verf aan de muur niet bijgewerkt. Het bad op de hotelkamer, was bij de raden open, waardoor erdoor heen kon kijken. Het interieur en het plafond maken een verouderde, niet onderhouden indruk. De douchen waar je je kan omkleden, als je uitgeboekt hebt, zien er gedateerd uit. Meestal is er douchegel in op de hotel kamer, maar dit was erg karig. Als het was aangegeven, zou ik zelf douchegel hebben meegenomen. Vooral de hygiëne en het weinig onderhoud viel tegen. Sommige plekken aan de palen, kun je de roestplekken zien.

Vriendelijk personeel, ze waren altijd bereid alles voor je uit te zoeken, en zaken te wijzigen naar de voorkeur van de klant. Daarnaast was er een ruim aanbod aan sauna's, en stoombaden, de opgietingen waren goed verzorgd, ook het badgedeelte was fijn.

Heerlijk verblijf doch hotel is aan een update toe!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Kamer was enigszins gedateerd. Veel te warm op de kamer, geen airco. Anno 2018 toch een minpuntje. 3 mierenlokdoosjes op de kamer???

Prima ontbijtbuffet, zeer vriendelijk personeel.

Heerlijk ontspannen einde van de vakantie
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Parkeren wat aan de prijzige kant.

Heerlijk tot rust kunnen komen! Dit is de 4e keer dat ik hier ben geweest. Ontzettend fijne wellness en ook ontzettend lekker ontbijt. Mooie en schone kamers.

Goed hotel om lekker te ontspannen
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Geen airco op de kamer Loshangend rubber bij de ramen Glas van badkamerlamp boven de spiegel was gebroken en daar had zich een hoop vuiligheid verzameld. Ontbijt was wel goed en niet heel beperkt, maar niet zo uitgebreid als ik zou verwachten. Het viel me op dat de stelletjes in de wellness meer dan gemiddeld 'klef' waren

Locatie was geweldig Personeel erg vriendelijk, vooral bij de receptie. Toen er een rij stond bij de receptie werd er direct extra personeel geregeld om alle mensen zo gauw mogelijk van dienst te zijn. Wellness is erg goed en uitgebreid Goede matrassen op de kamer De schuine lift vond ik ook erg leuk.

relaxvakantie
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Kamer was veel te warm. Ventilator is niet voldoende bij deze temperaturen. Ook op de terrassen in de wellness mogen meer parasols.

Dagelijks schone handdoeken, goed ontbijt. Heerlijk uitgerust.

Perfect
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Dat er nergens in géén enkele locatie géén airco was of aanstond zeker met deze warmte

Vriendelijk personeel , het ontbijt was heerlijk en de rust die het uitstraalde

Voor de prijs die wij betaalden hebben we geen waar voor ons geld gehad.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Hitte in het hele gebouw, alleen een allergoedkoopste ventilator ! niet netjes schoon en achterstallig onderhoud, nog steeds geen koffiehoekje bij het ontbijt, zodat je het ontbijt ophebt en dan pas van koffie of thee wordt voorzien.

Het bad is altijd leuk.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Kamers zijn tot het minimum uitgekleed. Geen minibar meer. Tijdens dit hete weer geen airco is echt afzien. De ventilator deed niet veel. Moest tijdens de nacht voor een koud drankje naar een automaat in het trappenhuis een etage hoger. Portemonnaie in de hand. In de badkamer slechts een knijpfles badzeep aan de muur. Niet eens een stukje zeep op de wastafel. Douche in een bad is uit de tijd. Zeker voor mensen die iets ouder worden.

Het bad is altijd leuk. Parkeren OK. Eten buiten op het terras met uitzicht op de Wilhelminatoren en het Limburgse landschap. Leuke bediening. Snel vanuit hotel naar de wellness. Goede handdoeken en badjassen aanwezig.

Goede accommodatie
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Als beviel eigenlijk goed enige jammer was dat het weer zo warm was dat de ventilator het niet genoeg kon koelen in de kamer s’nachts.

Wellness en ontbijt was ook erg goed niet te veel keuze maar wel lekker en gezond

Zaaaalig
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Kamer mist echt een koelkastje. In de toekomst mag er overwogen worden om airco te installeren. ..

Weer heerlijk kunnen relaxen! Super vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijtbuffet. Dineren in Pure met panoramisch zicht. Kamer met groot balkon en uitzicht. Prijs kwaliteit niet te evenaren met 2 dagen toegang tot de thermen. Bedankt crew voor het verblijf!

Wij hebben erg genoten van deze luxe minivakantie!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Het aanbod van het ontbijt bij drukte.

De kamer was geweldig,de accomodatie voortreffelijk. Het zwembad was uitstekend. Ik zal deze accomodatie zeker aanraden!

Heerlijk genoten, maar renovatie hard nodig.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Het complex is erg gedateerd. Zowel de wellness als het hotel zijn grondig aan renovatie toe. Dit staat wel ingepland binnen niet al te lange tijd. Ook de wellness faciliteiten zijn prima, maar beginnen achter te lopen ten opzichte van andere grote saunacomplexen. Het gebrek aan airconditioning in het hotel is niet ok.

Wat erg fijn is, is de prachtige ligging van het complex en de mogelijkheid om in- en uit de wellness te lopen zo veel je wil. Dat is het grootste voordeel van dit hotel.

Beantwoorde niet aan de verwachting.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De aankleding van het hotel gedeelte zoals in de gangen verdient een betere aankleding met wat schilderijen etc. gewoon een beetje gezelliger maken. nieuwe vloerbedekking zou ook niet misstaan.

0ntbijt was ok

Het ontbijt was goed en de bedden waren goed
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Het water vond ik vies warm (grote bad) te warm ook omdat het buiten super mooi weer was, dus de temperatuur van het water steeg behoorlijk. het kleine bad buiten was lekker verkoelend. Het avond eten viel tegen maar dat is persoonlijk de kaart is gewijzigd We zijn nu voor de vierde keer op rij geweest in verschillende seizoenen, het word tijd om naar wat anders te gaan kijken.

Het ontbijt was goed en de bedden waren goed

Kamers zijn gedateerd en niet schoon.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Kamers zijn gedateerd en niet schoon. Terras bij de kamer was vies, niet uitnodigend om bij het mooie weer op je terras te gaan zitten. Erg warm in het hotel, geen goede ventilatie. Schuifdeur te sluiten met stukje hout-> splinters..Spiegels in de kamer waren vet. Badkamer / kamer heeft z’n beste tijd gehad. Flesje water op de kamer is zonder dop, niet gekoeld. Waardoor je denkt hoe lang staat deze fles al hier? Wellness is niet schoon. Verf bladdert af in de zwembaden en bruine randen. Dit kan beter, zeker in zo’n fijne omgeving/natuur.

Mooie plek om te onspannen. Blijven slapen iets minder modern. Maar prima!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De kamers zij vrij gedateerd en toe aan een verniewing. Apparatuur op de toiletten en douches zijn ook niet de modernste meer. De stoelen op de balkon ook vrij gedateerd en met spinnenwebben. Geen airco op de kamer. Met de warme zomer best heet ‘s nachts. En geen minibar.

De locatie is prachtig en mooi. Je waan jezelf in een ander land! Ontbijten met een droom uitZicht en de vogels die mooi zingen op de vroege ochtend. De wellnes gedeelte is mooi en recentelijk gerenoveerd volgens mij. Genoten!

Relaxed verblijf met practig weer. Prachtige locatie op de Cauberg.

Geen airco op de kamer!

Jammer dat savonds er slechts een restaurant (Sense) geopend was. Het totale complex voldoet, echter op vele punten gedateerd!

Wij slapen altijd zo der sitcom Met de ramen open.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Wij slapen altijd zo der sitcom Met de ramen open. Probleem hier was dat Andersen bezoelers langs ons Terra’s liepen dus was het moeilijk om met open rams of deur te slapen.

Zaaalig, wij zijn uitgerust, ontspannen en volledig opgeladen terug thuis gekomen.
    • Luxe suite met toegang tot de spa

Was perfect voor ons, het enige wat ik een beetje miste was een losstaande douche, nu was de douche in het bad. En de parking vond ik vrij duur. Voor de rest echt wel perfect, wij hebben genoten.

Rustige omgeving, ruime kamer met veel lichtinval. Fijn dat er een infraroodcabine op de kamer stond. 's ochtends eerst even genoten van de wellness daarna fijn in badjas gaan ontbijten, gezellige ontbijtruimte en ruime keuze. Vriendelijke bediening... Ook fijn dat je op de dag van vertrek na uitchecken nog verder kan genieten van de wellness. Wij gaan zeker nog terug.

Heerlijk genieten en relaxen direct vanaf aankomst.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Gras werd afgedaan waardoor balkon en de stoelen helemaal onder het gras lagen.

Heerlijk genieten en relaxen direct vanaf aankomst. Vriendelijke ontvangst en goeie uitleg. Ook heerlijk genoten van de wellness. Zeker voor herhaling vatbaar.

Je verblijft in een "paradijs" in Valkenburg.

Geen

Ruime kamers, die van ons was helaas wat gedateerd. Toch was alles er: 2 ruime bedden, ruime eigen badkamer, TV, wifi, zithoekje, bureau, kledingkasten, balkon en koffie/thee faciliteit. Alles was schoon ondanks dat het gedateerd is. Ontbijt is goed en uitgebreid met roerbakei, spekjes en worstjes. Zelfs zalm en verse (warme) broden zijn aanwezig. Uitzicht vanuit restaurant is prachtig. Parkeren gewoon voor de deur voor € 12,50 p/n. De thermen is heerlijk en de mooiste van Nederland. Dit is de enigste thermen met zo'n bijzondere uitzicht. Het is net alsof je in het buitenland bent. De omgeving is mooi, groen en bosrijk. 10 - 15 Minuten lopen naar het centrum als je goed te been bent vanwege de berg! Ideaal voor stelletjes die van wellness, rust, ontspanning en bos houden. Minder geschikt voor familie met jonge kinderen! Het is namelijk een ZEER volwassen wellnesscomplex. Hou rekening mee met geklede en ongeklede dagen als je van de thermen gebruik maakt! Handdoek en badjassen zijn inbegrepen exclusief slippers. Mijn rapportcijfer voor onderdelen: - Kamer: 8 - Hygiëne: 8 - Bed: 8 - Badkamer: 8 - Wifi: 7 - Ontbijt: 8,5 - Vriendelijkheid: 8,5 - Parkeren: 9 - Ligging: 8 - Thermen: 8,5

Goed verblijf gehad mbt locatie in Limburg, echter hotel en wellness voldoen niet aan de 4-sterren.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Kamers zijn onvoldoende. Klein en oud. Onderhoud is absoluut nodig. Onze kamer was erg muf en wij konden dit alleen wegkrijgen door de terrasdeur open te zetten. De gehele locatie incl. de wellness is hard aan onderhoud toe. Prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit.

Sauna faciliteiten zijn goed. Wel bijzonder dat gebruik van thermale baden in badkleding is, en sauna’s zonder terwijl beiden door elkaar heen lopen. Locatie is goed, vlak boven Valkenburg, en dicht bij Maastricht. Ligt mooi, alhoewel ‘tuin’ wel enig onderhoud kan gebruiken. Ontbijt is goed, maar zeker niet conform dat van een 4-sterren hotel.

Zalig voor fietsers en andere levensgenieters
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Opletten met parkeren! De parking vlak voor het hotel is ok, maar die aan het casino iets verder niet (fiets werd uit auto gestolen)

Fantastische ligging, zalige Spa, heel vriendelijk personeel.

Zalig
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Door de drukte was het met momenten onmogelijk deel te nemen aan de opgieting . Misschien toch met zo dagen er twee doen in beide sauna .

Het ontbijt is altijd heerlijk .

Prijs-kwaliteit absoluut niet in verhouding!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Veel achterstallig onderhoud! Scheur in de wastafel, meubels met gaten in de stof, onkruid op te terras, vieze vlekken in de gordijnen. Het geheel maakt een sleetse indruk en is niet wat je mag verwachten voor de prijs! Als je met 2 personen boekt verwacht je ook 2 relaxstoelen op het terras en niet 1 (met gaten) Parkeerkosten voor hotelgasten €12,50 per nacht is aan de hoge kant.

Restaurant Puur is een absolute aanrader!

Het ontbijt was top, ook de snelle toegang tot wellness...
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Het hotel is wat verouderd, kapotte meubilair op de kamer , doorgezakt bed etc. Verder wel schoon maar de kamers zijn toe aan renovatie. Wat ook tegen viel zijn de parkeerkosten a 12,50 per dag voor hotelgasten.

Het ontbijt was top, ook de snelle toegang tot wellness vanuit hotel en de lange openingstijden zijn fijn!

Heerlijke relaxe 4 dagen gehad!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Qua prijsverhouding vind ik dat je niet hoort te betalen voor het parkeren. 12.50 per dag. Gordijnen mogen wat ons betreft verduisterd aangezien de volle zon er smorgen vroeg op komt

Locatie, schoon en geweldig personeel

Het ontbijt was erg goed!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Waar moet ik beginnen? De kamers zijn oubollig, de badkamer was vies (schimmel, niet goed schoongemaakt). We waren op zoek naar de airco, maar die was er niet. Kamers zijn dus erg warm! De spa was veel te druk, geen plek meer om rustig te zitten. Het personeel in de spa was onaardig of niet geïnteresseerd, onbeleefd (licht homofobe opmerking) zelfs af en toe. Het eten en drinken was duur, snap niet dat er voor deze prijs geen all-in formule beschikbaar is voor in ieder geval koffie/thee/frisdrank. Parkeerkosten ook €12,50. Echt belachelijk als je al ruim €200 betaald hebt voor een overnachting. Valkenburg maakt het weekend daarentegen weer helemaal goed, dus dat is een geluk bij een ongeluk. Wat een geweldig plaatsje is dat. Dit hotel heeft ons echter vooral irritatie gebracht, geen ontspanning.

Het ontbijt was erg goed! Valkenburg is ook fantastisch.

Het was gewoon geweldig
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De prijzen voor het eten van een broodje en een kopje soep vond ik zelf aan de hoge kant

Super accommodatie lekker warm . Heerlijk ontspannen daar zeer zeker voor herhaling vatbaar . En het heerlijke ontbijt was helemaal top heel veel keuze en heel erg lekker

Prima zoals altijd.

geen idee

De locatie is geweldig i.v.m. de Amstelgold race dicht bij de start alleen wel extra duur en dat is minder terwijl het helemaal niet druk was. Wij komen hier al vanaf dat het hotel geopend is, dus wij zijn tevreden.

We hebben een heerlijk weekend gehad, ondanks dat de prijs hoger was dan anders.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Het ontbijt en de kamers zijn een beetje eenvoudig. En de prijs was hoger vanweze een wieler-evenement in de buurt.

Dit is onze 3e keer. Heerlijke zwembaden en sauna’s. Het was weer een heerlijk weekend.

Armoedig verblijf met sterk vervuilde facaliteiten voor €170 per nacht, do i need to say more!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Zowel de kamers als de sauna zijn sterk verouderd en gewoonweg vies!! Ik heb €170 betaald voor een nacht in een super slechte kamer ik een super vieze omgeving! Ik was automatisch voor 2 personen geboekt terwijl ik alleen reis en daar was niets aan te doen!€40 te veel betaald en dat was gewoon vette pech! Belachelijk veel geld voor het slechtste hotel waar ik de afgelopen jaren heb geslapen! Triest!!!

Eten was goed ...

Ons verblijf was leuk.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De aanpassing van de dagen met badkledij, we waren niet op de hoogte hiervan. De buitenkant van het zwembad is wel aan vernieuwing toe. De terrasstoelen aan de sauna zijn aan vernieuwing toe, doorgezakt. Het terras en de vensters van de kamers waren vuil en smerig. Voor de prijs van de kamer mag er een koelkastje zijn.

Het ontbijt was lekker, goede accommodatie van de sauna en zwembad .

Mooie omgeving, ontspannen en tijd voor 2.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Te druk in de wellness,nergens rustig ook niet in de relaxruimtes. Te veel achtergrond lawaai. Alles is aan vernieuwing toe. Ik had een beetje een centerparcs-gevoel😕

Perfect ontbijt in aangename locatie met zicht op Valkenburg. Groot aanbod aan sauna's en zwembaden.

Mijn kleinzoon en ik hebben genoten.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Dat de vloerbedekking op de trappen naar de kamers toe op veel plaatsen is versleten en vuil. Ook vond ik de ruimte waar je de koffer kon achter laten na het verlaten van je kamer en nog naar de welnis gaat geen klassen uitstraling heeft en ook niet schoon was. Jammer..

Dat je van je kamer naar de welnis kon lopen.

ontsoannen
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Deigenlijk niets, maar als er toch een punt van kritiek mag zijn: de bed matrassen(voor mij te zacht) maar ik begrijp dat je niet aan ieders verwachting kunt voldoen

De accomodatie, locatie en natuurlijk het zwembad en de wellness

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Middelmatig maar aangenaam
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Er is parkeermogelijkheid, maar daar betaal je €12.50 per nacht voor (zelfs als hotelgast!). De "restaurants" in het hotel vonden wij niet voldoende qua kwaliteit. We hebben er twee avonden gegeten, maar het kon ons niet bekoren (bv. een Angusburger gegeten, waar ik sterk twijfels over heb of het wel Angus was). Tot slot, de badkamer in onze kamer had geen "deur", maar een soort schuifdeur die niet eens volledig afsloot. Je kon quasi evengoed douchen en naar het toilet gaan met een open deur.

Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid qua keuzemogelijkheden. Bovendien duurt het lang genoeg om zowel vroeg als laat te gaan ontbijten. Het personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. De thermen zijn zalig, vooral ook leuk dat er buiten kan worden gezwommen. De loungebar aan het zwembad is gezellig en leuk om na het zwemmen bijvoorbeeld een boek te lezen met een drankje en/of hapje erbij. De kamer was ruim met een terras en uitzicht op de natuur en had een zeer comfortabel bed.

Meer een overvol vakantiepark dan een rustig thermaelandschap
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Thermaelandschap veels te druk. Sauna bezoeken was niet mogelijk i.v.m. te hoge aantal bezoekers.

Kamer zag er prima uit en goed verzorgd. Ontbijt was lekker en genoeg keuze.

Heerlijk verblijf, prachtige omgeving, maar de met de vernieuwing mag men haast maken
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Verouderd hotel, kan echt niet meer, er wordt aangegeven dat ze gaan vernieuwen. Wij waren op de hoogte van badkleding/ ongeklede dagen, maar dat is niet duidelijk vermeld, bij de receptie werd met inchecken niets gezegd, we spraken diverse mensen die het niet wisten!! Ook thermen gedeelte is hier en daar erg oud maar wordt ook stapsgewijs vernieuwd??, maar toch, de opgietsauna's buiten kunnen echt niet meer, veel te oud en te klein..opgietsauna binnen is vies!

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, De thermen waren heerlijk zo rechtstreeks er naar toe lopen

Locatie fantastisch maar niet zo klantgericht
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Staf is erg met zichzelf bezig, wil veel extra’s verkopen ook als je zegt geen massages of diner te willen wordt aangedrongen met korting vanwege frequentie bezoeker, net alsof we het wel gaan gebruiken met korting, hotel houdt direct prijs van creditcard af, maar de volgende dag moet je opnieuw in de rij om parkereren af te rekenen en als je langer blijft sta je zelfs 3 keer in de rij, dat moet efficienter kunnen... krant in de ochtend was er niet, schoonmaak baden vindt om 22.00 en om 9.00 plaats terwijl de baden dan gewoon open zijn, vieze krukjes worden dan op onze schone handdoeken en badjassen gelegd en op het drukte moment qua lifttijden rond in en uitcheck benut de staf de enige liften met karretjes linnengoed, denk daar van te voren over na.

Bed uitzicht thermen

Aangenaam!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De hotelkamers zijn ontdaan van alle luxe in vergelijking met eerder: geen zeepje in de badkamer, geen koelkastje .. etc. Dat zou eigenlijk niet mogen ontbreken voor deze prijs! Verder was de zonnebank die ik gebruikt heb erg vies en stoffig.

De ruime keus in wellness faciliteiten

Vond het geheel niet meer zo verzorgd er uitzien als aantal jaren geleden.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Aantal keren eerder geweest. Viel nu op dat bv beschadigingen niet waren gerepareerd. Het hotel is er niet op vooruit gegaan. In het bad vielen de wandjes en de afscheidingen erg op.

Het eten was in het algemeen goed. Kamers waren compleet. hier en daar nog wel wat stof (hoekes e.d.) Het bad is nog steeds goed.

Heerlijk! Mooie locatie! Vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Tips: De kamer is een beetje jaren 80. Veel bruin. Dikke donkere vloerbedekking.ivm hygiëne zou ik liever hebben dat er gedweild kan worden.ik moest veel niezen (stof?) De gangen en trap hebben ook vloerbedekking, het oogt beetje armoedig, aan vervanging toe. Mooie glanzende gladde vloeren zou niet misstaan in n wellness hotel. Je loopt op slippers, glad kun je dweilen €25 voor parkeren (2nachten) vind ik duur. Ik zou hotelgasten gratis laten parkeren, klantvriendelijker

Het ontbijt was heerlijk.En zelfs een krant erbij! Het personeel is uiterst beleefd. Ze doen alles om t je naar je zin te maken.Niks dan lof!

We komen zeker terug 😊
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Een verduisterend gordijn zou beter zijn. Je wordt vroeg wakker van het daglicht.

Mooie ruime kamer met goede matras. Zonder problemen regelmatig nieuwe badjassen en handdoeken.

Ligging, fijne bedden, wellness, prachtig uitzicht bij het...
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Slechte wifi. Geen plek om rustig te werken als je even buiten de eigen kamer wilt zitten, want alleen wellness restaurant waar geen telefoons mogen, ook niet om mail te checken. De infraroodsauna op onze kamer was stuk. Dan vraag je bij vertrek of we de volgende keer dat we er verblijven - op korte termijn - een kamer kunnen krijgen met tweepersoonsbed en dan wel een werkende infrarood sauna en is het antwoord “nee”, verder geen klein gebaar om gebrek te compenseren, nee zo’n defect horen we kennelijk als normale dienstverlening te beschouwen. Dan stoort het temeer dat er op het uitcheckmoment -net als altijd- lange rijen zijn, alsof dat ook normaal is en niet te ondervangen door extra personeel op dat moment. Kortom fijne plek qua ligging en wellness maar de klantgerichtheid is beperkt.

Ligging, fijne bedden, wellness, prachtig uitzicht bij het ontbijt

Wat positief opviel is de warmte van de baden en van de...
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De locatie van is geweldig. Daarom is het zo jammer dat er niet meer aan wordt gedaan om dit een echte wellness ervaring van te maken. Hotel is erg aan renovering toe, er is geen aandacht voor details (bv de zeep in de badkamer was bijna op, de deur van het toilet in de kamer ging niet dicht, er was geen shampoo bij de thermae douches), het personeel is traag, ongemotiveerd en onvriendelijk (bv 15 wachten voor een kop thee), en de badkleding gedeelte van de thermae is een soort zwembad geworden, je ziet zelfs kinderen van een jaar of 10 rondlopen!

Wat positief opviel is de warmte van de baden en van de lucht, wat maakt het confortabel om in en uit water / sauna te lopen. Ook was de kwaliteit van baddoeken en badjassen goed. Toch nog een lange weg om een echte wellness hotel van te maken.

heerlijke 2 dagen geweest ,ga zeker nog eens terug
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

in de badkamer van mijn hotelkamer was de wasbak beschadigd ( hotelkamer nummer 1). scheur in de wasbak.

mooie locatie , prima faciliteiten om heerlijk tot rust te komen

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Heerlijk ontspannen!
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Zou fijn zijn als je je natte (grote) handdoek tussen door een keer kunt wisselen, nu loop je lang met een 'natte lap' rond.

Het ontbijt is zeer gevarieerd en de keuze is groot. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij komen hier ieder jaar met veel plezier.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Er is weer veel gedaan aan het onderhoud.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De enorme drukte bij de sauna en het restaurant Senses waardoor er lang gewacht moest worden. Door de drukte in de sauna heb ik niet echt kunnen ontspannen.

Er is weer veel gedaan aan het onderhoud.

• Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De spreuken op de spiegels zijn wel een beetje gedateerd en doen goedkoop aan.

Vriendelijk personeel Fijne baden en saunas Toegang lekker binnendoor!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Heerlijk genoten in de baden .
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

In grote afhaalrestaurant onvriendelijk personeel. In de andere gelegenheden waren ze wel heel vriendelijk..Bij aankomst koude kamer verwarming was uit.Geen koffiekopjes bij waterkoker hier hebben we voor gebeld waren op kamer toen we terug kwamen van de baden.Parkeren duur.Prijs kwaliteit verhouding eten duur.

De in-en uitcheck was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Het ontbijt & de wellness faciliteiten
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Het personeel komt niet gemotiveerd over. Met name een dame in het saunagedeelte. Zij verzorgde een mini honing opgieting en kwam al klagend de sauna binnen. Klagen over de werkdruk (moest op drie plaatsen tegelijk zijn ... ). Heel vervelend voor haar maar wij, gasten, zitten niet te wachten op klagend personeel, tijdens een relax weekendje.

Het ontbijt & de wellness faciliteiten

Voldeed niet helemaal aan de verwachtingen
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De combi met Thermae. Veel en veel te druk. Totaal niet ontspannend. Net een mierenhoop. Parkeren op eifen terrein a 12,50 kwam er ook nog apart bij. Ik heb geen probleem met parkeergeld maar weet het wel graag van te voren en niet achteraf.

De kamer en het hotel op zich waren prima

aan te bevelen
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De parkeerkosten zijn te hoog en de smoothies zijn niet erg goed.

het hotel was prima..de spa is echt top.....om terug te komen.. ontbijt prima en personeel vriendelijk

Locatie, mooie kamer, ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Dat de cocktail bar te vroeg dicht ging, horeca algemeen, sauna te druk, centerparcs gevoel in zwembad gedeelte.

Locatie, mooie kamer, ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Ontspannen verblijf, gespannen nacht
    • Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

De bedden zijn voorzien van een houten plank, waardoor ze niet doorzakken, je wordt hierdoor gebroken wakker. De kamers kunnen een upgrade gebruiken (doen ouderwets aan).

De kamers zijn ruim en het ontbijt is prima. Het thermen gedeelte is top in orde.

• Tweepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

de kosten van de parkeerplaats,toch 12.50euro per dag,en dat voor de gasten van het hotel.an me voor stellen voorstellen voor dagjes mensen ,maar voor holetgasten mmm een behoorlijk minpunt ....

Eigenlijk alles wel,ontbijt was heerlijk,lunch en diner was erg goed.kames waren goed ,maar vooral het personeel.uitermate vriendelijk,maar ook oplettend ,even een vriendelijk verzoek om de telefoons weg te doen ,klasse dat daar ook op gelet wordt..

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Thermae 2000