Beoordelingen over New West Inn Amsterdam 3-sterren

Reimerswaalstraat 5, Osdorp, 1069 AE Amsterdam, Nederland

#240 van de 410 hotels in Amsterdam

Heel erg gehorig, rumoerige buren, terwijl we hadden gevraagd voor een rustige kamer aangezien we vroeg moesten vertrekken naar Schiphol.. We hebben daardoor helaas niet geslapen..

Prima hotel, lekker eten, vriendelijke ober

Perfecte uitvalsbasis voor citytrip naar Amsterdam.

Blijkbaar opletten met gauwdieven, dus niets van waarde achterlaten in de auto.

Lekker ontbijt, nette kamers en badkamer, vlotte verbinding met tram naar het centrum van Amsterdam. Gratis parking voor de deur. Den Helder is klein uurtje rijden, daar overzet naar Texel gedaan voor daguitstap.

Niet voor herhaling vatbaar!!!!!!!

Problemen met bankcontact en waardoor bedrag tweemaal van rekening is gehouden. Belofte dat ze dit in orde gebracht hebben klopt totaal niet. Ook de preautorisatie op mastercard is tot op de dag van vandaag nog steeds niet los gemaakt we zijn de 20 ste augustus intussen en hebben in het hotel gezeten van 31 juli tot 2 augustus. Vriendelijkheid was echt ver te zoeken van de ochtendploeg. Ook de kamers waren totaal niet proper. Haar lag nog in douche en onder wasbak ook vol met haar van te scheren. In andere kamer liepen de mieren op de tafel. Ontbijt was lekker maar weinig keuze.

Enigste wat goed was aan hotel was het eten. Prijs was redelijk laag en eten was prima in orde. De persoon van restaurant was super vriendelijk.

Loveland overnachtinkje...

Niet echt iets. Misschien was het huren van de fiets net iets te duur, maar of dat echt tegenviel...

Heerlijk geslapen. Prima hotel voor een korte overnachting

Goede uitvalsbasis voor amsterdam te verkennen

Propere kamer, goed ontbijt, gemakkelijk fietsen te huren maar ook goed bereikbaar met openbaar vervoer.bij aankomst was het heel warm op de kamer maar het waren dan ook hete dagen. Opletten met parkeren voor de deur bij mij is ingebroken, geen venster ingeslagen maar ze hebben wel de deur opengekregen. Zekeker zorgen dat niks zichtbaar ligt

Prima hotel als uitvalsbasis voor bezoek amsterdam.

Wat gedateerd, maar verder over het geheel gezien in orde.

De ruime familie kamer (4 personen) was fantastisch. Ons moment van ontbijten bleek erg druk te zijn. Wachten op een tafel. Ook bestek liet lang op zich wachten wanneer het niet meer voorradig was. Tweede dag was alles beter en gezien de andere positieve ervaringen van dit hotel toch de moeite waard terug te gaan.

6,0
    Voor een nachtje slapen prima hotel! Voor kleinere kinderen ivm loop afstanden niet handig.

Het hotel heeft wat achterstallig onderhoud, vloerbedekking versleten, verouderde prullenbak in de badkamer. Dat oogt vies! Personeel was tijdens ontbijt niet snel met bijvullen van lege schalen. Hotel is erg gehorig, ligt op de aanvlieg route van Schiphol.

Het ontbijt was gezien de prijs per persoon prima! De prijs van hotel last minute was €65 voor een kamer. Prijs/kwaliteit was hierdoor in verhouding! Stukje lopen naar de bus, Surinameplein overstappen op de tram om vervolgens in de binnenstad uit te stappen.

We waren er al eens geweest en waren toen al blij van het...

Een beetje afgelegen van centrum (centraal station, maar is gemakkellijk bereikbaar met de tram.

We waren er al eens geweest en waren toen al blij van het hotel. Ontbijt is lekker. Restaurant is gemakkellijk wanneer je niet wenst buiten te eten. Personeel is vriendelijk.

Voldoende/goed

De buitenkant was teleurstellend.. 1 maal op de kamer was het goed.

De prijs kwaliteit verhouding is goed in balans. Weinig tot geen minpunten. Ontbijt was goed. Het personeel zeer aardig.

Voor herhaling vatbaar!!!!!!

Kamer heel netjes En personeel heel behulpzaam. Koffie tijdens ontbijt niet zo lekker maar dat is een kwestie van smaak . Als je naar de stad wil , de tram is vlakbij en een 24u pasje is maar 7€ !!!!!!

een oud bejaardenhuis verbouwd tot Hotel. daarbij kijk je op aanleunwoningen.

deuren met dranger en vielen hard in het slot waardoor je s nachts veel deuren hoort dicht slaan,niet echt rustig. de ramen konden niet echt open enkel maar 5cm. erg benauwend. aircondioning werkte niet optimaal

goede bedden en prima douche

Leuk verblijf...ruim opgezet en vriendelijk personeel en goed verzorgd ontbijt!

Vloerbedekking kamer wel aan vervanging toe,zat vol vlekken. Wastafelkraan ook aan vervanging of reparatie toe. Moesten deze heel stevig dichtdraaien anders bleef deze druppelen en kraan zat ook los.

Kamer was goed ruim, kingsize bed zalig, ontbijt was goed verzorgd en niet te druk, uitcheck tijd is ideaal!

Prima voor één nacht. Voor de prijs ook niet een te hoge verwachting vooraf. Wel vriendelijk persone

Kamers zijn gedateerd met slecht meubilair. Wanden en kozijnen die beschadigd zijn. Buiten ramen erg vies dit hoeft m. i zo niet te zijn. Ook meubilair ontbijtzaal erg gedateerd.

Prijs verhouding was goed. Bedden waren prima. Kamer was schoon.

Leuk!

Ter hoogte van de tv is er niet goed schoongemaakt. Veel stof op de kast :-(

Kamers waren in orde. Schone handdoeken, bed netjes opgedekt. Zeer vriendelijk aan de receptie. Check out is om 12h.

Kortverblijf was lang genoeg

Een kamer die duidelijk verouderd was en de buurt waarin het hotel gelegen is, nodigt niet direct uit om je auto te parkeren en te gaan wandelen. De douche had weinig waterdruk. De airco maakte veel lawaai.

Verblijf was ok voor 1 nachtje.

Helaas geen water kokertje of iets dergelijks om kopje thee of koffie te zetten.

Bed was super!Badkamer mooi schoon en lekker ruim. Alles superschoon. Zeer vriendelijk ontvangst.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het was een bed voor de nacht,we waren veel op pad hebben dus niet zo veel tijd op de kamer doorgebr

Gedateerde inrichting kamer die wel aan vervanging toe was(overal lichte beschadigingen maakt dat het er een beetje “afgeleefd” uit ziet.

De ruime kamers

Prima parkeren voor de deur.

Fitness apparatuur deed het ten dele niet (battery?).

Prima parkeren voor de deur. Goede prijs/kwaliteit voor kamers. Prettig bed om in te slapen. Ontbijt was vroeg mogelijk 06:30uur. In en uitchecken ging soepel.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Het ontbijt was niet goed.

Het ontbijt was niet goed.Droog brood!goedkoop gesneden vlees. Fruit in de kom wat onder in lag was bruin. Was de 10,--Euro niet waard. Lawaai en troep van de jeugd die aan het eten waren. De 2 pers. kamer met douche geweldig en proper. vriendelijke groet, Ans Hermans

Perfecte accommodatie

Als we echt iets moeten benoemen: Het is wel een half uur naar t centrum van Amsterdam.

We hadden een familiekamer, deze was superruim en voldeed meer dan aan de verwachtingen. Ook de service was top!

Prijs/kwaliteit, zeer goed.

Het is mijn derde keer daar. Prijs/kwaliteitsverhouding is dit zeer goed. Supervriendelijk personeel, zowel achter de balie als achter de bar. Het ontbijt is niet slecht. De wifi ontvangst in de kamer was best OK en parkeren was nog nooit een probleem.

inkopen doen in Osdorp

eigenlijk niets.

Onbijt was ok brood een beetje te droog het beleg kon doorzichtige boxen bewaard worden anders was het beleg ok. het opbewaren van mijn koeltas in de vrieser van hotelkeuken.

Drama

We hebben niet de kamers gekregen die we hebben geboekt. Deze zijn echter wel van onze creditcard afgeschreven, terwijl deze enkel gebruikt zou worden om de boeking te garanderen. Facturen aan de receptie krijgen was ook al niet mogelijk. Heel erg slecht!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Prijs/kwaliteit ga je niet beter vinden...

De ligging is niet top !

Prijs/kwaliteit verhouding was echt top ! Ik wou met mijn puberende kinderen in het begin niet teveel spenderen ... het is toch nooit goed. Na een korte tijd was de weerstand snel weg en voelden we ons precies thuis. Het personeel is werkelijk top, attent en hulpvaardig.

Het is moeilijk om gezellig te genieten van een maaltijd of...

Het is moeilijk om gezellig te genieten van een maaltijd of drankje als iedereen om je heen met een lap top of telefoon bezig is. Ik ben daarom ergens anders gaan eten. Stop ze in een poetshok bijvoorbeeld.

Prijs kwaliteit echt een aanrader! Zeker als tapijt geen minpunt is voor u.

Wel veel tapijt in het hotel... Viel wat tegen omwille van huisstofmijtgevoeligheid.

Onvoorstelbaar vriendelijk personeel! Zeer vriendelijk naar kinderen toe. Gezellige sfeer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima ontbijt, heerlijke pizza, vriendelijk personeel en...

We hadden een rustige kamer gevraagd maar zijn in de nacht drie keer wakker geworden. De kamer lag niet aan de achterzijde maar aan de voorzijde van het hotel. - onrust op de gang doordat er iemand probeerde mijn kamer binnen te gaan; ws abuis. - onrust voor het hotel rond 02.00 door hotelgasten - onrust op straat door een ruzie die daar uitgevochten werd met veel scheldwoorden 02.30 Het was koud; dekbed was dun en aanvullende dekens ontbraken

Prima ontbijt, heerlijke pizza, vriendelijk personeel en schone nette kamers.

Mijn kamer was op de begane grond, vlak bij de liften en...

Mijn kamer was op de begane grond, vlak bij de liften en receptie. Ik verwachtte daarom dat het wel rumoerig zou zijn, maar dat bleek onjuist! Prima nachtrust gehad :)

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Receptie zag er netjes uit.

Voor mij te dik kussen. Maar mn vriend vind dat juiste. Dus dat is persoonlijk. Wel wat gehorig maar met oordopjes opgelost.

Receptie zag er netjes uit. Kamer En badkamer schoon en ruim. Bedden prima!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Genoeg ruimte voor verbetering.

De kamer was erg gehorig, er was een insect doodgeslagen op de muur, de douche bleef niet op 1 temperatuur, aldus de prijs kwaliteit verhouding viel mij erg tegen.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Moeder lief was gestrand op schiphol wegens her...

Moeder lief was gestrand op schiphol wegens her voortreffelijke weer aka sneeuw storm in Nederland. Vliegtuig maatschappij als je het zo kan noemen dee daar weinig aan behalve een hostal aanbieden... moeders dood moe na 9 uur vliegveld op hotel pad en ja hoor alles zat vol tot ik via mijn geliefde app dit hotel vond. Geboekt moeders er heen gestuurd die hartelijk werd ontvangen, volgende dag dacht ze dat ze wel weer kon vliegen maar dat zat er ook niet in dus met geen enkel probleem en het wonderbaarlijk personeel nog een nachtje er bij geboekt. Moeders blij, ik blij.... iedereen blij P.s: the smoke area is Amazing in snow Storms I have heard

goede ontvangst, goede bedden, goed ontbijt

Kamers aan de voorkant hebben gans de nacht last van lawaai , vooral als je in de buurt van de ingang slaapt. Ook last van de geur van sigaretten (met of zonder stuff)! Het dekbed was te klein voor het dubbelbed.

goede ontvangst, goede bedden, goed ontbijt

algemene ervaring: 7.5/10

Het bed lag niet lekker. Badkamer was slecht verlucht. Automaten voor snoep en drinken waren best duur (3 euro voor een klein flesje bruiswater).

Gratis parkeren voor de deur van het hotel. Zeer (!!!) vriendelijk personeel die je in het Nederlands verder helpen (in tegenstelling tot de rest van Amsterdam). De Kamer was superproper en ruim genoeg. Te voet 10 minuutjes wandelen van tramstation "Hoekenes" en van daar 15 minuutjes naar het centrum. Zeer rustig gelegen. Ja kan enkel slaapgang op met pasje van de kamer waardoor je een veiliger gevoel hebt.

Nette kamer, prima bed en badkamer, vriendelijk personeel.

Geluidsoverlast van andere gasten en herrie makende apparatuur (onbekend wat precies, bovenste verdieping). Vrijwel niet kunnen slapen.

Nette kamer, prima bed en badkamer, vriendelijk personeel. Gratis parkeren.

Goede prijs kwaliteit verhouding voor 1 nacht als je kan leven met de walm van parfum die overal hangt

Bloedvlekken op één van de handdoeken Overal in het hotel hing een sterke walm van parfum Lange wachtrij bij het inchecken De gratis parking is een publieke parkeerplaats, alle plaatsen voor het hotel waren bezet toen ik arriveerde Licht verouderd

Goed ontbijt Prijs-kwaliteitverhouding Rustig Flatscreen Groot tweepersoonsbed

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Zéér vriendelijk onthaald, prijs - kwaliteit een aanrader

Bij het binnen komen was het in ene kamer,onder de lavabo niet heel erg proper.

Bij het ontbijt , werd het zéér gewaardeerd dat de kinderen de gevraagde, warme chocomelk vriendelijk geserveerd werd.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Zalig, een aanrader, we komen nog terug!.

Parking in Amsterdam zelf heeft een flinke knauw in ons budget gedaan 47€. Vanuit belgie had ik een parking gevonden voor 15€ per dag aan de bibliotheek in Amsterdam. Daar 1,5u aangeschoven en toen werden we verplicht om door te rijden,wegens volzet. Toen er 6 auto's waren doorgereden kwamen wij eraan en sprong het licht op groen. Ik vroeg de opgeroepen,brutale en erg onvriendelijke parkeerwachter of ik binnen mocht rijden want er was een plaats vrijgekomen. Hij stuurde ons op een hele onvriendelijke manier door. De auto achter ons pikte het voorval niet en reed over het voetpad de parkeerwachter bijna omver en had dan wel een plaats in de garage. Moet een mens dan echt agressief worden om op een correcte manier behandeld te worden? Het heeft toch nog enkele uren geduurd voor ik kon genieten van men uitstap Amsterdam. Maar het hotel heeft alles goed gemaakt en ook de kleine maar leuke, spontane attentie die klaar lag op het bed omdat mijn partner die dag jarig was! Dank u. De volgende ochtend hebben we de tram genomen en waren we goedkoper gesteld.

Zeer vriendelijk personeel,zalige bedden. Ontbijt lekker en voldoende. uitcheck uur 12 u is zalig.

Redelijk hotel met goed prijs/ kwaliteit.

Veel geluid van boven en onderliggende kamers, best rumoerig.

Vroeger vaak bij Remco Hotel geweest, alles was matig van kamer tot ontbijt. Nu de kamers zijn beter tenminste mijn kamer wegens upgrade. Het ontbijt is ook beter maar niet echt uitgebreid. Misschien een advies voor het ontbijt te verbeteren.

Het was een erg fijn en goed verblijf.

De veiligheid van het parkeren van de auto's. Terwijl wij er waren ( 1 nacht ) hebben we 4 ingeslagen auto ramen gezien.

Ik vond het erg fijn dat de kamer zo ruim was. Dan heb je toch even meer ontspanning in je kamer. Kamer was goed schoon en er waren genoeg handdoeken voor ons 4 aanwezig.

Buiten een verouderde indruk, binnen OK.

Afstand naar Amsterdam. Met de fiets nog te doen in 30 minuten. Te voeg niet te doen. Openbaar vervoer stopt op de hoek.

Buiten een verouderde indruk, binnen OK. Kamers zijn OK van formaat. Badkamer kan opfrisbeurt gebruiken met thermostaat kranen of mengkranen.

Fijne plek, niet te duur, wel iets verder van het centrum.

De douchetemperatuur schommelde bijn de tweede doucher. En de producten in de automaten in de lobby vond ik nogal duur.

Heerlijk bed, ook het extra bed voor onze dochter van 15. Het hotel is een stukje reizen vanaf het centrum, maar dat vonden wij niet erg. Je kon daartegenover gratis voor de deur parkeren. Geen last gehad van straatlawaai. We mochten onze bagage al vroeger achterlaten in een speciale ruimte, en ook op de dag van vertrek kon dat.

Goed bereikbaar en veel parkeergelegenheid.

Erg slecht geisoleerd waardoor je veel last hebt van geluidsoverlast. Fitnessruimte pas om 9 uur open en wel heel karig qua apparatuur en slecht onderhouden.

Goed bereikbaar en veel parkeergelegenheid. De kamer was ruim, zelfs voor 3 personen.

Kamer de luxe is erg aangenaam.

Uitzicht op de eerste verdieping achterzijde gebouw was direct op de ventilatoren. Als je in bed ligt zie je de lucht en bomen, dat is wel fijn.

Kamer de luxe is erg aangenaam. Wij hadden een rustige kamer gevraagd en gekregen aan de achterkant van het gebouw.

de tram is kortbij wat zeker een pluspunt is.

een frigo mis ik en de gasten sloegen de deur zeer hard dicht zodat ge rechtop in bed zat.

mooie gerenoveerde kamers, goed bed , fijne warme harde straal in de douche.

Het totale pakket was er namelijk: gratis parking voor de...

Alles naar wens!

Het totale pakket was er namelijk: gratis parking voor de deur, mooie en praktische kamer met ruime badkamer, zalige bedden, drank en snackautomaat, nachtreceptie, maar vooral een zeer smakelijk en uitgebreid ontbijt voor een zeer eerlijke prijs. Ons gaan ze zeker nog eens zien!

Fantastische vakantie

Vers fruitsap bij ontbijt

Heel goed hotel voor deze prijs personeel heel vriendelijk en behulpzaam . Ruime keuze bij ontbijt, en ook het avond eten is lekker en zeker niet duur . Was nu 2 de keer en zeker niet de laatste keer dat ik dit hotel boek

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

je kan gemakkelijk parkeren, gratis, maar de parking is niet van het hotel en dus is er geen veiligheid omtrent het parkeren. verder was alles naar wens

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Lekker ontbijt, goede prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Slecht... POSETIEF voor de toekomst!!!

GEHELE VERBOUWING !! Ramen AFGETIMMERD!!! Je zit/slaapt LETTERLIJK IN EEN HOK!!

Verbouwing GROOTSCHEEPS.. Vanaf 7:30 uur begint HET.. Zowel binnen en buiten. Bijna alle kamers zijn de ramen afgetimmerd!!! Geen zonlicht.. BIJ BRAND, hoe wat waar?!! Puinhoop.. Personeel maakt zich wel openbaar/hulpzaam voor z'n gasten..

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Ontbijt was niet echt nederlands geen Hagelslag geen zachte...

Ontbijt was niet echt nederlands geen Hagelslag geen zachte broodjes je werd in het engels aangesproken vond ik jammer in de bar werd alleen engels gesproken ik kan begrijp en dat als er veel Gasten zijn uit Engeland of amerika dat iedereen ook engels spreekt maar als je als nl. Gast alleen in het engels aangesproken wordt ben je Gast in eigen Land sorry

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Voor overnachting om op tijd op Schiphol te kunnen zijn, prima Hotel

Het was warm op de kamer en er was een lawaaimakende ventilator op het dak

Wij hebben voor dit hotel gekozen op op tijd op Schiphol te kunnen zijn. Qua prijs en kwaliteit voldeed het.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Het meest beviel me de levendigheid in de lounge, wat het...

ik had een kamer aan de straatkant, wat ik meestal prettig vind, maar er was vrij veel lawaai van andere bezoekers van het hotel die enige tijd op straat verbleven, wellicht om te roken.

Het meest beviel me de levendigheid in de lounge, wat het voor mij als reiziger alleen prettig maakte om er enige tijd te verblijven 's avonds.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

De kamer is prima, de bedden zij voor mij perfect, personeel...

Ik kom hier vaak, met veel plezier. Wat ik mis is een waterkoker op de kamer. Dan zou het helemaal perfect zijn.

De kamer is prima, de bedden zij voor mij perfect, personeel is super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Heel goed

Rookruimte is niet verwarmd . Ontbijtruimte : tafels werden niet tijdig afgeruimd . Overal volle vuile tafels .

Heel uitgebreid ontbijt . Zalige bedden . Heel netjes. Zonnebank is leuk .

prijs/kwaliteit prima hotel

Buur die om 3u30 s'morgens een douche nam met heel wat lawaai. Onze tweede nacht verliep dan wel zonder enig probleem. Het hotelmanagement kan daar weinig aan doen. In dit geval moeten we kijken in de richting van de reiziger!

Prima ontbijt. Gratis parkeren auto.

Het ontbijt is heerlijk.

Het ontbijt is heerlijk. Kamers zijn proper. Hotel is rustig gelegen. Ruime parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel. Gemakkelijke verbinding naar het centrum. In de buurt zijn er ook tal van restaurants.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Schoon en netjes. Mooie prijs

WiFi mag sneller en stabieler. Jammer dat het net niet wat dichter bij tramhalte ligt maar lopend is het zeker goed te doen

Ik had een rustige kamer aan de achterkant. Schoon en netjes. Buurt is prima

Prima hotel in het rustige Osdorp

De afstand tot het centrum was groot. En de prijs wat aan de hoge kant.

Prima hotel. Wat ver uit het centrum, maar hierdoor wel rustig. En openbaar vervoer op loopafstand. Ontbijt was goedkoop en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

grote kamers, heel hygiënisch, gratis parking, goede...

ligt wat verder van het centrum, doch een zeer goed hotel en het reisje met de metro neem je er graag bij, je kamer kost een derde van wat ze in het centrum vragen en bovendien heb je meer comfort.

grote kamers, heel hygiënisch, gratis parking, goede verbinding met metro naar het centrum, prijs kwaliteit zeker in orde.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Een heerlijke vakantie!!! In amsterdam.

Eigenlijk niets!!

Super goed hotel om de stad en omgeving van amsterdam te verkennen goede centrale ligging, Kamers zijn goed en bedden slapen prima!! Het ontbijt is perfect,en de bediening in het restaurant zeer attent en behulpzaam. Ik vind het een super vriendelijk hotel en al het personeel zeer alert en attent!!!

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Super accommodatie die een hele goede verbinding heeft met het centrum.

tip!afvalemmertje op tafel tijdens ontbijt om losse afval in te deponeren,verder alles prima

prijs,bereikbaarheid,parkeren,grote nette kamer,uitgebreid ontbijt,

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Geen ( katoenen )slippers en op de telefoons op de kamers mis je de NR'S..

Sommige enkele van receptie... Dame en een jongeman.

Ontbijt te duur voor wat je krijgt... Nieuwe maneger bij receptie ( perfect ) de gene die verlaat ( VORIGE lange slanke ) ZEER SLECHT EN KOPPIG... De slankste kleine Hollandse jongeman OOK perfect.... Voor het algemeen zeer hulpzaam en vriendelijke PERSONEEL.. JAMMER VAN HISCHAM.... Nachtploeg valt mee... En het personeel van de bar MO,SPIOROS,LATICHIA EN SCHOONE PRINSES OP DE TROON SAMIRAAAAA... Ga zo door

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Zeer matig

veel lawaai van gasten bij de entree van het hotel (buiten rokers) en dit tot diep in de nacht. Voor de badkamer mogen ze wel thermostaatkranen aanschaffen. Maakt het douschen minder gevaarlijk en comfortabeler.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Heel ruime kamer.

Prijs/kwaliteit viel mij meest tegen. Was voor mij eerder een hotel voor kleine sport- of jeugdverenigingen. Verouderende accomodatie. Slecht of niet werkende liften. En vanaf 1e verdieping is er enkel een brandtrap naar hogere verdiepingen. Geen minibar, maar wel automaten met frisdrank en snoep Wij hadden het geboekt omdat het in de buurt was van theater de Meervaart, maar zelfs die afstand viel tegen met het koude en natte weer.

Heel ruime kamer. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt - viel mee voor 10 eur. Alles wat je nodig hebt is in de kamer (infoboekje, zeepjes, haardroger, locker, ..) Supermarkten om de hoek (Aldi, AH, en kleine lokale Turkse buurtbewoners winkels)

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

prijs kwaliteit

we hadden 20 euro extra betaald om latere check uit te krijgen maar het personaal klopte om 12u al op de deur en vervolgens begonnen ze nog eens te bellen ook. Serieuze tegenvaller !

Alles wat uitstekend

Prima uitvalsbasis

Het klein onderhoud is achterstelling, zoals lichtknopje wat eraf valt. Parkeren is gratis in de straat, daardoor is het ook erg druk en vol.

Mooie ruime kamer, goed bed en prima douche. Personeel is vriendelijk en het eten in het restaurant was lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bushalte om de hoek met goede verbindingen.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Aangenaam verblijf in de omgeving van het centrum van Amsterdam!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De koffie bij het ontbijt en het zicht vanuit de kamer ( container ).

Bedden zeer goed, mooie kamer, badkamer OK, ontbijt goed : prijs-kwaliteit zeer goed! Gratis parking!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Simpel, schoon en vriendelijk.

De koffie bij het ontbijt is niet lekker, staat op warmhouder.

We komen regelmatig hier. Het is eenvoudig, schoon en niet duur. De medewerkers zijn heel vriendelijk. De ligging is handig als je met de auto bent, er is voldoende parkeergelegenheid. En heel fijn dat je fietsen kunt huren.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Mensen in het restaurant /ontbijtkamer vond ik niet heel vriendelijk. Wat mij ook opviel is dat ik engels word aangesproken terwijl ik in Nederland ben. Heel bijzonder !

Prijs kwaliteit verhouding was goed. Bali medewerkster was zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Voldeed boven verwachting t.o.v. de prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Pratende rokers zijn wel erg goed te horen vanuit de kamer. Wordt ook bezocht door veel hard pratende buitenlandse mensen. Een laadpaal voor een elektrische auto in de buurt zou fijn zijn.

Erg ruime kamers en makkelijk te bereikbaar. Ruim voldoende en goed verlichte parkeerplekken, ondanks de wat mindere buurt. Wifi is gratis en ook nog eens heel snel. Een Netflix serie kijken op de laptop ging prima.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Verouderd

Kamers badkamer beetje verouderd gaten in de deuren getrapt onderhoud laat te wensen over,en koelkastje op de kamer zou fijn zijn voor koud drinken

Nu personeel was superaardig

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Ontbijt zeer slecht.

Ligging echt slecht. Omgebouwd van gewone woning naar een hotel. We hebben 5 minute aan de bel gehangen om naar binnen te kunnen. Eindelijk heeft iemand de deur opgengedaan met rode ogen en hall ruikte naar hasjh. Belijkbaar doet het personeel het in het hotel.

Ontbijt zeer slecht. Voor 10 EUR is het helemaal niet moeitewaard te doen.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Goed hotel waar we zeker nog eens naartoe gaan!

Locatie naar centrum amsterdam (ongeveer 25-30 minuten in tram).

Personeel was zeer vriendelijk, kamers waren in orde. Niets te zeggen over de hygiëne, alles was prima. Prijs/kwaliteit was zeker in orde.

De voorzieningen waren prima in orde.

De voorzieningen 's avonds in het cafe. Het was onduidelijk of er bediening was of dat je zelf je spullen moet halen aan de bar.

De voorzieningen waren prima in orde.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Prima voor het doel waarvoor we een hotel nodig hadden

De omgeving. Nu was dit voor ons niet het belangrijkst, we moesten vroeg de dag erna op schiphol zijn en dit ging prima.

We hebben alleen overnacht, geen ontbijt, we moesten heel vroeg weer weg. Prima bedden en nadat we extra dekens hebben gevraagd ook heel snel gekregen.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Wel aan te raden maar wees alert op de kamertemperatuur en vraag meteen naar een andere kamer als he

Mijn kamer was koud en bleef koud ondanks het feit dat ik de tweede dag heb aangegeven er last van te hebben. Ik kon zelf niets regelen, na mijn verzoek zou dit centraal geregeld worden. Nadat ik 2 uur ergens anders was en weer terug kwam was de temperatuur nog steeds erg laag. Dus weer omlaag naar de receptie, dit keer kreeg ik een dekbed mee en iemand zou een electrisch kacheltje komen brengen. Die kwam na ruim een half uur en bleek niet te werken. Maar ja, ik wilde toch vooral slapen en dat ging goed dankzij de extra dekbedden.

De locatie en de gastvrijheid en gezellige sfeer.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van New West Inn Amsterdam