Beoordelingen over Brinkhotel 3-sterren

Brink Oostzijde 6, 9471 AE Zuidlaren, Nederland

#5 van de 6 hotels in Zuidlaren

Prima hotel op goede locatie!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Bedden waren wel erg smal. Mag best wat breder. Parkeren was ook niet echt heel duidelijk. Achter het hotel was een parkeerplaats welke al vol was. Naast een tegenover het hotel waren naar ons idee openbare parkeerplaatsen welke voor de stad bedoeld zijn. Echter hebben wij daar de auto wel moeten parkeren.

Goede hygiëne, aardig personeel. Ontbijt was ook prima geregeld. Gezien onze planning moest en we weer vroeg op pad, echter konden we gewoon al lekker vroeg ontbijten.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

prima plek voor één of een paar overnachingen

geen idee, alles was OK

prima, eenvoudige kamer met balkonnetje, midden in Zuidlaren, een leuk Drents dorp. reserveren en in- en uitchecken verliep eenvoudig.

Heerlijk, relaxed en je bent welkom

Parkeerplaats

Het personeel was geweldig, open, toegankelijk en informatief om een prettig verblijf bij hun te hebben. Kamer was schoon en netjes ingericht met een goed balkon. Bedden waren redelijk, douche gelegenheid perfect. Het ontbijt was lekker, gevarieerd en ruim voldoende. Het diner was kwalitatief hoogwaardig, top!

Teleurstellend, vanwege onhygienische omstandigheden en de reactie van het personeel daarop.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De hygiene was zeer onder de maat. We troffen bloedsporen aan op verschillende plekken in de badkamer. Het personeel reageerde erg slecht. We hebben geen compensatie ontvangen in welke vorm dan ook en zelfs geen excuses gehoord. Ook niet toen we het bij de hotelmanager meldden. Heel jammer en erg onprettig.

Het restaurant is goed.

Toplocatie voor een tussenstop en overnachting tijdens onze route van het Pieterpad.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het was een heerlijk hotel. Kleine comfortabele kamer met zelfs koffie en thee faciliteiten. Na een gelopen etappe van het Pieterpad een prima plek om te vertoeven. Een balkonnetje, TV en free Wifi. In de ochtend van een heerlijk en uitgebreid ontbijt kunnen genieten. Met vers sinasappelsap, broodjes, yogurt, vruchten en vriendelijke bediening. Fijn dat je zelf een plekje uit kunt zoeken om te gaan zitten. Een prima uitvalsbasis voor onze stop en weer een goede voorbereiding op de volgende etappe.

Prima kamer voor kort verblijf

Informatie over kamer op de website niet helemaal volledig, bij kamer voor 3 personen, 2 etages waarvan 1 2-persoonsbed beneden en 1 1-persoonsbed boven met daar een badkamer en wc. Was verrassend...

Prima locatie en uitgebreid ontbijt. Altijd fijn als je een kopje koffie/thee kan drinken in de kamer.

Goed genoeg om nog een keer terug te gaan voor ern paar dagen
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Zoals ik al zij we moesten lang op onze koffie wachten

Het ontbijt was lekker en de kamer was ook groot genoeg voor ons tweeën we hadden gern airconditioning maar wel ern waaier van het hotel gekregen fijne bedden goede douche we gaan wel ern keer terug personeel was ook aardig maar moesten soms lang op ons drankje wachten maar het was een goed hotel

Goed (8)
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Wij logeren er vaker. Het bedienend personeel was nieuw en niet goed op elkaar ingespeeld. Kortom de organisatie in het restaurant was matig. Akoestiek in restaurant is matig. Het was continu terrasweer. Later op de avonden was de de tegenoverliggende Brink een soort hangplek voor jongeren met snelle en lawaaierige auto's. Was hinderlijk.

Zuidlaren is een mooi dorp; de ligging van het hotel is prachtig. Ontbijt is prima en het restaurant is in doorsnee ook goed. Onze kamer was prima. Personeel probeert het je naar de zin te maken.

Het Brinkhotel blinkt niet uit.

Geen muggenramen dus geen verluchting. Deur van terras kan niet open blijven staan daar het doorloopt bij de geburen. Te weinig verlichting.

De omgeving van het hotel.

verblijf was goed Prettige omgeving en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten op zich goed maar een beetje vlak van smaak iets meer smaak zou het een dikke voldoende maken. Bij het ontbijt bacon en eieren de bacon was hard en koud de scrambledeggs..met veel vocht.

De omgeving en ligging

Verder een prima hotelletje voor 1 nacht .
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Kamers wat gedateerd , douch oud met viese voegen op de vloer en wand. Te Klein wastafeltje in de douch Oude Stenen bekers ! voor koffie en thee “ beetje onhygiënisch “ Kamer benauwd , er kan geen raam open ! Alleen de deur !

Locatie is perfect

Sanitair tegenvallend
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Wij komen regelmatig terug in dit hotel ivm familiebezoek. Wij hebben meerdere malen ervaren, dat de douche slecht werkt, omdat er nauwelijks druk op het water staat.

het karakter van een familiehotel

Voor 2 nachten
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De gehorigheid op de kamer. De buren. lag er 1 van midden in de nacht dronken voor de deur. Roepen en kloppen maar werd niet open gedaan. Tegen de ochtend ging deur pas open. Erg warm wisten pas tweede dag van ventilator misschien bij warm weer standaard neer zetten.

Ontbijt was goed geregeld. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving

Prijs kwaliteit van de Brink is super!

Kamer was schoon en ruim. Bedden en kussens waren goed. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. De ligging van de hotel ligt in een gezellig centrum, veel cafe's/restaurants en winkels in de directe omgeving. Wij zullen zeker volgend jaar terug komen.

Restaurant matig.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Kamer waarschijnlijk langere tijd niet gebruikt. Stank uit afvoerputje douche. Lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Als reden werd automatisering opgegeven. Schnitzel taai. Spek bij ontbijt was verbrand.

Ruim balkon.

Goed verzorgd hotel, met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Helaas was er geen airconditioning, maar er staat wel een ventilator in de kamer.

Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid en het eten in het restaurant is voortreffelijk. Je wordt door iedereen die daar werkt begroet met een glimlach.

Slechte nachtrust
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De herrie bij de buren tot na middernacht plus het feit dat er wiet werd verwarmd op het balkon. Hierop geen echte actie. Geen echt excuus of compensatie de volgende dag. Alleen: "jammer van de overlast".

Kort weekendje weg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was geweldig, ze was zeer ruim en we hadden een balkon wat met het mooie weer een pluspunt was. Ook het ontbijt was zeer goed er was zelfs vers geperst sinaasappelsap

Benauwd.

Kamer was onrustig, en enorm benauwd. Bedden leken wel met plastic overtrokken, wat het nog erger maakte. Heb bijna niet geslapen. Er is geen airco, en het raam open zetten kan niet vanwege omgevingslawaai.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mooi gelegen hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De douchekop was erg onhandig opgehangen, de lichtknop bij het bed deed het niet, om de kamerdeur te sluiten was de sleutelkaart ook nodig. Dat is klein ongemak. Tijdens mijn verblijf werd er 's avonds behoorlijk met auto's gescheurd op De Brink. De laatste avond werd me duidelijk dat het hotelgasten betrof, vrij bijzonder om dat dan zo te laten gebeuren.

Het hotel is schitterend gelegen, in het buitengewoon gezellige Zuidlaren. Het naastgelegen restaurant De Gouden Leeuw is een aanrader.

We hebben het gezellig gehad met heerlijk fietsen in de omgeving en lekker gegeten in het restaurant

Verder geen klachten

Ontbijt was goed, kamer( bed) was klein maar alles was er , en goed restaurant ,alleen langs een erg drukke weg met veel moters ,erg lawaaierig als je buiten zit met mooi weer , dat was jammer .

Goed en uitgebreid ontbijt, aardige bediening, schone kamers...
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De bedden zijn slechts 70 cm breed.

Goed en uitgebreid ontbijt, aardige bediening, schone kamers waarvan het raam open kan (prettig bij warme nachten).

Prima locatie op de Brink!

Het ontbijt vond ik wel duur: 12,50 euro p.p., ook voor kinderen, dus 50 euro voor een gezin met twee kinderen.

Prima locatie op de Brink! Lekker gegeten in het restaurant en vriendelijke bediening.

Naar verwachting
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het geheel oogde wat gedateerd. De lampen bij het bed werkten niet wat enige irritatie veroorzaakte. Het melden bij de receptie de volgende ochtend werd lauw ontvangen... denk niet dat ze er wat aan gaan doen.

Vlot geholpen, kamers op zich prima met balkon. Prima restaurant bij het hotel met goede bediening. Alles naar verwachting.

We moesten met de auto een soort cross country parcours afleggen om van het parkeerterrein af te komen. Dit lag niet aan het hotel, maar aan de gemeente omdat er aan de riolering werd gewerkt.

Heel vriendelijke ontvangst.

Een heerlijk ontspannen weekend in een prachtige omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer rook niet zo lekker bij binnenkomst. Er was een person in de bediening die nogal sloordig omging met bestellingen.

De ligging op de Brink is prachtig.

Prima, prettig dat je op dezelfde locatie ook restaurant is.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Achterzijde van hotel rommelig, Bij uitchecken had ik de vraag verwacht: of alles naar wens was geweest. Dat vind ik klantvriendelijk .

Gemoedelijke sfeer

Verblijf ok bij uitvheckdn zeer negatieve ervaring zie reactie hierboven.

Personeel ( oudere mevrouw) probeerde nadat wij bij inchecken meteen alles hadden betaald bij uitchecken ons nog een keer te laten betalen . Gaf ondanks onze betaal kwitantie aan dat wij nog niet hadden betaald . zijn hier niet van gediend , vandaar onze twijfels of wij nog eens te gast willen zijn 👎🏻👎🏻

Lokatie,buitenterras , ontbijt.

Een uitstekend hotel direct in de dorpskern van Zuidlaren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een uitstekend 3* hotel, schitterend gelegen in de dorpskern van Zuidlaren. De kamers zijn niet luxe maar keurig netjes ingericht en verzorgd. Men serveert een heel goed ontbijt buffet zelfs met verse jus d'orange, waar vind je dat.

een goed verblijf

dat er mensen zijn die luidruchtig over de gang kwamen en wij er wakker van werden!

Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was prima verzorgt! Zelfs toen we voor onze dochter een ontbijtpakket vroegen waren ze erg behulpzaam!!

Genoten van de omgeving en langer dan 2 dagen moet je niet langer in zuidlaren zijn

Het ontbijt mag gerust wat uitgebreider(afwisseling) zijn!ik heb vooral een krokante pistole,chocodeladekoek,warme melk of chocolademelk gemist.het comfort op de kamer en badkamer viel tegen.

Het meest beviel me de ligging en de gezellige haard in de brasserie

• Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

We sliepen in Kamer 125 en hoorde 's avonds een snerpend geluid. Ik dacht van de lift, maar het was de stofzuiger. Graag een andere stofzuiger aanschaffen. Probleem verholpen. In het restaurant aan de tafel dicht bij de buitendeur, trok het een beetje.

Goed ontbijt. Keuze was prima en ruim voldoende. Lekker eten in het restaurant. Ruime nette kamers en heerlijke douche.

De prijs kwaliteitsverhouding is prima in orde.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Bedlampjes geven te weinig licht om bij te kunnen lezen. Kamer was "bloody hot" toen ik binnenkwam. Kreeg die ook niet voldoende gekoeld voor het slapen gaan.

Het ontbijt was prima. Badkamer en toilet ook prima in orde.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Zoals altijd zeer plezierig
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Baliemedewerker moest ik voor het uitchecken 's ochtends eerst achterin het restaurant opsnorren. Wegrijden van parkeerplaats hotel niet gemakkelijk door extreem slechte bestrating.

Aangenaam, relaxed, fraai gelegen hotel.

Kort maar gezellig

Onhandig dat toilet en douche boven waren. Als kids boven slapen dan moet je die storen. Minder mobiele persoon onhandig. Dient duidelijker te staan dat deze boven bevind. Ik ben slecht terbeen maar moest wel trap op voor toilet. Nu ben ik bij hoteltoilet beneden geweest.

Kamer was leuk, ontbijt was goed

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

zoals hierboven aangegeven de uitstraling aan binnenzijde. Prijs kwaliteit kamer vinden we zeer goed, voor 6 personen ontbijt is dan weer wat prijzig.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. We waren met 4 kinderen, de kamer voor 4 personen was zeer ruim. Het interieur van het hotel was wel wat ouder dan verwacht. Van de buitenkant ziet het hotel er heel mooi uit, van binnen is het wat ouder dan verwacht. Ontbijt hebben we niet gehad, niet te beoordelen derhalve. Het was rustig en alles wat nodig was, was op de kamer aanwezig. Prima hotel in prima omgeving! Je loopt zo Zuidlaren in.

Drie dagen genoten in een gezellig gemoedelijk hotel.

De vierpersoonskamer was ingedeeld in twee etages met op elke etage 2 bedden waardoor we gezellig in één ruimte waren terwijl wij als ouders, maar ook de kinderen hun privacy hadden. Ontbijt heerlijk. Bediening erg vriendelijk. Kamers ook lekker schoon.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Goed voor één nacht, maar alleen bij een aanbiedingsprijs, en zonder ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het ontbijt was ronduit bedroevend (geziende prijs van € 12,50 pp). Er was geen buffet, een klein deel stond klaar op tafel. Voor de rest moest je alles vragen (jus d'orange, -enkel gekookt- ei, jam(!), yoghurt). De vleeswaren waren armoedig en het fruit zag er oud uit (bruine bananen en geblutste appels). Het diner was redelijk in relatie tot de prijs, alleen de varkenshaas was niet gaar.

Voor de prijs van de kamer was het redelijk(€ 55).

uitstekend

(3 pers kamer 223 )geen verlichting bij de linnenkast (geen overdekte fietsen stalling )

prima ontbijt met voldoende keus ,vriendelijk personeel ,mooi en schoon hotel ,goede ligging voor te fietsen of wandelen en ligging tussen Assen en Groningen .wifi werkt goed . gratis parkeerplaats op plein voor of naast het hotel . diverse eetgelegenheid en winkels in de buurt

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Het personeel was vriendelijk, de kamer was gedateerd, maar...

Het personeel was vriendelijk, de kamer was gedateerd, maar schoon. Het ontbijt was prima. Het hotel voldeed aan onze eisen voor een eenvoudig overnachtingsadres, maar daar is de prijs ook naar.

We hebben genoten

we zijn niets tegen gekomen wat ons niet beviel.

het ontbijt was heerlijk en er was iemand aanwezig zodat het buffet er steeds goed uitzag. De kamer zag er ruim uit ook al sliepen we er met zijn drietjes. We vonden het ook erg fijn dat we konden genieten van een kopje thee op de kamer.

gemoedelijk!

Er is niets wat tegenviel.

Keurige kamers. Vooral de algemene ruimte beneden zeer smaakvol, ruim en gastvrij. 's Avonds lekker cosy aanschuiven bij het haardvuur. Uitstekende ontbijtservice. De prijs-kwaliteit verhouding is voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goed verblijf met mooie kamer. Het ontbijt is met € 12,50 wat aan de hoge kant.

Het meubilair in de grote zaal is gedateerd. Wat mij tegenstond bij het ontbijt was dat het tafelblad in de ontbijtzaal niet goed schoon was. Ik kon allerlei handafdrukken en vette vegen zien zitten op het tafelblad. Dan loopt er personeel rond (1 of 2 mensen), die zich daar helemaal niet mee bezig houden. Ik vind dat een gebrek aan beleving.

Fraai dorpshotel met mooie kamer en prima bed.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Goed voor basisbehoeften.

Personeel was 'zakelijk' vriendelijk. Vragen naar iets buiten de gestelde normen (bv. bijkomend zakje koffie op de kamer) werden negatief beantwoord. Goed voor kort 'passage'-verblijf. Drank in bar was duur vergeleken met restaurants in omgeving.

Kamer: al het noodzakelijke maar niets meer.

The place to be in Zuidlaren

De afbakbroodjes bij het ontbijt konden wat langer in de oven. Badkamer is aan vernieuwing toe.

Erg vriendelijk personeel. Goed restaurant. Prima ligging. Goed bereikbaar.

perfect! je voelt je thuis.

het weer !

Gezellige huiselijke sfeer, gastvrij personeel prima keuken en een goed ontbijt waar alles aanwezig was. parkeerplaats in orde met veel ruimte.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Er lag een te dik dekbed op het bed voor de tijd van het jaar. En het bed stond tegen 2 muren, waardoor mijn partner alleen over mij heen naar het toilet kon gaan. Ook te weinig bedlampjes.

Ontbijt was goed. Entree/ restaurant zag er gezellig uit.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het personeel was uitstekend heel vriendelijk en behulpzaam,en een mooie omgeving.

We hadden een twee persoons kamer besteld met een groot bed,maar we kregen een twee maal een persoon bed.

Het ontbijt was uitstekend van alles wat en werd optijd aangevuld. De ruimte van onze slaapkamer was goed,de douche ook groot genoeg.

Fijn hotel, goede locatie als je wilt overnachten tijdens het lopen van het Pieterpad
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Kamer was 's nachts erg warm Temperatuur van de douche was niet stabiel

Goede ligging langs Pieterpad, 's avonds niet meer de deur uit maar heerlijk in het restaurant eten, was fijn!! Volgende dag een prima ontbijt, daar konden we weer een etappe op verder lopen!

Hotel is voorzien van een restaurant waar het goed en lekker...
    • Budget Tweepersoonskamer

Eerst toegewezen kamer had last van wespen. Elk half uur verscheen er ergens vanuit een kier een nieuwe versufte wesp. Bleek dat er die ochtend een wespenbehandeling langs de buitenzijde van het hotel was geweest en dat het probleem zich naar onze kamer verplaatste. Na enig aandringen toch een nieuwe kamer gekregen. Dat het niet zomaar vanzelf ging, was te wijten aan de bezettingsgraad. (Volgeboekt).

Hotel is voorzien van een restaurant waar het goed en lekker eten is. Het ontbijt was een topper. Parking rechtover de deur op de Brink, heel handig.

voor herhaling vatbaar, maar of we er zullen dineren is maar de vraag.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

met name de tweede avond:het dienstdoende restaurant personeel komt beloften niet na wat betreft bijvoorbeeld het fileren van de sliptong.

uitstekend onbijt

Redelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt viel tegen, weinig keuze, wel vers geperst jus d'orange. Prijs kwaliteit verhouding is niet geheel zoals zou moeten.

Omgeving, parkeren, wifi

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goed verblijf in een heel leuk dorp!

Jammer dat het ging regenen en we niet echt lekker door Zuid-Laren konden slenteren. Bij ontbijtbuffet files bij koffie/thee dit kan vast beter georganiseerd.

Goede locatie in centrum, grote mooie kamers en vriendelijke ontvangst. Leuk dat er ook heel voordelig boeken te koop zijn.

Prima hotel gelegen aan de Brink van touristische trekpleister Zuidlaren

Als je een oude kamer krijgt die uitkomt op de binnenplaats heb je minder comfort denk ik

Ruime modern ingerichte kamer en ern sfeervol en goed restaurant

Ontbijt was perfect en de ruime kamer werd dagelijks goed...

Toen wij op dé eerste avond wilden dineren was er helaas geen tafel beschikbaar,kan gebeuren want wij hadden moeten reserveren. Echter om 19.30 uur kwamen er weer tafels vrij dus vroegen wij of we alsnog konden dineren,Dat kon niet meer want er was een tekort aan personeel om ons te bedienen werd ons gezegd,(om 19.30 uur???). Wij hebben daarna 6 avonden elders in andere restaurants gedineerd. DIT VONDEN WIJ HET GROOTSTE MINPUNT.

Ontbijt was perfect en de ruime kamer werd dagelijks goed schoon gemaakt.Personeel was vriendelijk en goed voor hun taken berekend.

Bezoek het Zuidlarenmeer

Warme kamers. Voor ons geen probleem maar voor anderen kan deze info wel nuttig zijn: wij hadden de 3-persoonskamer, u komt binnen in de kamer met dubbel bed en via een trap is in de hogere verdieping zowel het eenpersoonsbed als de badkamer.

Wij hadden de 3-persoonskamer. Badkamer bevat zowel badkuip als douche. Vriendelijk personeel. Mooi ontbijtbuffet.

Prima hotel om de omgeving te verkennen
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Kamers waren erg warm. Wel kon de balkondeur open. Balkon was tussen de kamers niet afgesloten, dus meer een gallerij (2e verdieping)

Het personeel was super aardig. Meisje bij de receptie was heel behulpzaam, net als de bediening in het restaurant. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt was voldoende, goede keuze beleg. Alleen geen harde broodjes. Wel verse jus d'orange en lekkere koffie! Al met al prima hotel om nog eens naar terug te keren.

Prima overnachtingsadres als uitvalsbasis voor wandel- en/of fietstochten.

"viel tegen" is te negatief. Liever " voor verbetering vatbaar" : badkamer (wastafel had het formaat van een toilet fonteintje) erg klein , bed was behoorlijk hard.

Kamers niet groot maar wel ok. Ontbijt prima. Personeel erg vriendelijk.

De kamer was goed zeer ruim de eetzaal/serre was erg...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het menu had zeker klantvriendelijker gekund. we gingen vroeg in de middag bespreken en omdat er (veel) varkensvlees gerechten waren legde ik uit dat ik dat niet eet. Op mijn vraag of ze i.p.v. een varkensvlees spies een kippenvlees- spies wilden maken kwam er een resoluut nee op.

De kamer was goed zeer ruim de eetzaal/serre was erg gezellig

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Het terras zag er netjes uit en is gelegen aan de...

De hotelkamer vanwege de sigarettenlucht, de oubollige en stoffige inrichting en de gedateerde piepkleine badkamer. Daarnaast biedt het gedeelde zitje op het smalle dakterras geen privacy en staan er enkel twee oude stoeltjes zonder tafeltje zodat dit niet uitnodigt om hier even lekker te zitten.

Het terras zag er netjes uit en is gelegen aan de straatzijde.

locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Soort caravanbed, niet van twee zijden in te stappen, voor eenpersoonskamer oke, niet voor twee personen. In zo'n situatie vooraf melden , dan kan men een keus maken of men dit wil!

locatie

Brink hotel ligt midden in het gezellige Zuidlaren, een heerlijk omgeving om te fietsen.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het ontbijtbuffet wordt op een veel te klein stukje bar uitgestald er is geen ruimte om je bord neer te zetten zodat je iets makkelijk kan pakken, hierdoor ontstaat er een lange rij. Broodjes en croissants om 9 uur op, deze werden om 9.55 weer aangevuld, helaas waren de meeste gasten toen al klaar met eten. Slechts 1 koffieapparaat waardoor er een wachtrij van ruim kwartier ontstond voor een kop koffie / thee.

locatie van het hotel

Locatie is goed, direct aan de hoofdstraat, alles op...

Het hotel is heel erg gehorig. Dit was een 2e keer dat we hier verblijven. Veel verkeer aan de straatkant, overlast van de gasten van de naastgelegen kamer (vorige keer ook al) en 's-nacht paar keer wakker geworden van het schoonmaken van het restaurant (schuiven stoelen) en het inklappen van het zonnescherm. Volgende keer iets anders.

Locatie is goed, direct aan de hoofdstraat, alles op loopafstand.

Prima voor een korte overnachting maar niet onder de afzuiginstallatie
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Betreft kamer 222 Bed te smal voor 2 personen Zeer veel last gehad van afzuiginstallatie op het dak ! met als gevolg weinig nachtrust Heb gehoord dat kamer 112 onder 222 er ook last van had ( vandaar min punt comfort !! ) Volgens de baliemedewerker wordt deze klacht in de groep gegooid Hopelijk hebben de volgende gasten hier iets aan

Ontbijt voor Euro 12.50 was o.k. Kamer , badkamer schoon en netjes Vriendelijk personeel en snelle afhandeling bij het inchecken Mochten zelfs een uur eerder

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

diner

het avondeten was matig.

De afvoer werkte denk ik niet helemaal goed, hetgeen een vervelende geur verspreidde, maar door de afzuiginstallatie aan te houden, hadden we hier niet al teveel hinder van.

Vriendelijke ontvangst, kamer was netjes en had al het...
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Veel geluid, het rook wat muf . Geen handdoeken op de kamer. Deze werden wel snel gebracht nadat we er om hadden gevraagd. Aan de prijzige kant voor het gebodene .

Vriendelijke ontvangst, kamer was netjes en had al het noodzakelijke

Heerlijk verblijf gehad in een fijn hotel in een mooie plaats.

De bedden zijn aan de harde kant in vergelijking met ons bed thuis. Ventilatie van de kamer was moeilijk omdat de balkon deur uitkwam op een gemeenschappelijk balkon. De enige ventilatie mogelijkheid was een dauerlufter. De badkamer was gedateerd maar wel schoon en netjes.

Zeer vriendelijk en welwillend personeel. I.v.m. het verzoek voor twee baby bedjes gratis upgrade naar een grotere kamer gekregen. Heerlijk gedineerd in het bijbehorende restaurant en een 's ochtends van een uitstekend ontbijt genoten.

zeer aangenaam verblijf en personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Eén van de kamers had 2 schuine wanden waardoor de douchruimte onhandig in gebruik was

Ontbijt en zeker het diner was zeer goed. mooi en prettig restaurant en hotel voorziening

Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer had wat mankementen. De kraan drupte voortdurend en het licht is te donker. In de spiegel kun je jezelf niet opmaken omdat je niet genoeg ziet. Kamer 130

Het ontbijt was fantastisch, ruime keuze. De kamer was goed, mooi ruim. De bedden waren lekker stevig maar toch zacht. De spiegel in de kamer zat achter de tv wat niet erg handig is.

een plek om terug te komen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ach, ik had zo gehoopt op een beetje paasversiering bij het ontbijt op paasochtend. In de avond heeft het personeel nog een schaaltje chocolade eitjes voor me geregeld bij het diner, dat was fijn. Er was geen apart paasdiner, alhoewel de parelhoen uitstekend was en er zeker voor door had kunnen gaan. Beetje kleine tv op de kamer en gedateerde badkamer bij een overigens mooie grote en goed ingerichte slaapkamer.

Het is een geweldige locatie voor de mensen die het Pieterpad lopen. De route komt langs het hotel en een uitstekende busverbinding voor de verdere routes. De sfeer is prima, heel vriendelijk en professioneel personeel. Uitstekende diners in restaurant Het Eethuis. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekend internet en heel veel parkeerruimte.

Ondanks mooie ligging en gunstige prijs/kwaliteit verhouding, toch helaas geen succes.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Badkamer veel te klein; geen wastafel maar een fonteintje. Kraan handvat kapot. Matras allang afgeschreven. Privé kluis op de kamer heeft niet gewerkt, ondanks onze klacht bij aankomst. Twee barsten in het raam van balkondeur. Hotelschakelaar plafondlamp naast bed, werkte niet. Omgeving parkeerterrein achter hotel moeilijk bereikbaar en maakt armoedige indruk. Dit alles ook gemeld bij vertrek aan receptie.

ontbijt was meer dan goed.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Fijn hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Naar onze mening (stel +/- 50) waren de bedden veel te smal. We hadden gevraagd om een tweepersoons bed. Dat lukte helaas niet. Kan gebeuren. Wellicht de bedden aan elkaar maken. Nu kon er nog niet eens een goede nacht kus vanaf zonder dat de bedden uit elkaar schoven.

Zowel het diner als het ontbijt waren goed. De kamer was schoon en de douche bijna nieuw.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Kindvriendelijk, prijs kwaliteit prima!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Dat de wellness niet in het hotel zat en dat daar nog 15,75 per persoon voor bij betaald moest worden!

Het kindvriendelijke personeel, met name in het restaurant.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Mooi hotel, redelijken prijs
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Service in restaurant, we moesten vrij lang wachten, hoewel het niet druk was toen we ''s avonds wat kwamen drinken.

Nette kamer, wat luidruchtige ontbijtzaal/restaurant.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

prima verzorgd verblijf in sfeervol dorpshotel

Ventilatie op mijn slaapkamer. Ik zet graag 's nachts een raam open, maar er was alleen een deur(die ik om veiligheidsredenen niet open deed plus een rooster bovenaan het raam.

sfeer : klantvriendelijk dorpshotel, waar alles perfekt georganiseerd was. Goed eten.