Beoordelingen over Crown Inn 3-sterren

Markt 35, Eindhoven Centrum, 5611 EC Eindhoven, Nederland

#21 van de 28 hotels in Eindhoven

Prima verblijf, jammer van de airco de 1e nacht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

1e nacht had ik een kamer waarvan de airco het niet deed, dus was het te warm in de kamer. Ik kreeg de 2e nacht een andere kamer, maar door controle vooraf had het voorkomen kunnen worden

Ontbijt was prima. Service was ook goed

Eindhoven ontdekken vanuit centraal gelegen plekje
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

We zijn 2x rond het plein moeten gaan alvorens (in kleine lettertjes) de naam van ons hotel te ontdekken.

Heerlijk bed, ik las commentaar over doorgezakte matras maar daar was in onze kamer geen sprake van ! Toffe ligging op een druk bezocht plein, maar geen last van lawaai in de kamer. Vriendelijk personeel staat je met raad en daad bij. We hebben geen ontbijt genomen.

3,0
    waardeloos
    • Suite

niks geen ontbijt gedaan omdat we niks van eigen drinken mee mochten nemen er is een minibar maar geen drinken geen waterkoker geen koffieapparaat waardeloos voor 146 euro per nacht in een suite

Prima als overnachting voor vroege vliegreis (in ons geval).
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

Geen uitzicht op straat of plein vanuit de kamer.

Omgeving: gezellig plein met terrasjes. Parkeren 'savonds gratis en vlakbij. Niet ver rijden naar Airport.

Ik strande met de trein na concert Pearl Jam in Eindhoven,...
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Ik strande met de trein na concert Pearl Jam in Eindhoven, kon om 23:00 uur nog reserveren, werd vriendelijk te woord gestaan, kreeg tandenborstel en het bed en de badkamer waren okey.

Ligging en prijs.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De airco deed het niet. Een personeelslid zei dat de persoon van de technische dienst ziek was, terwijl een ander personeelslid de dag erop zei dat er een probleem was met de airco en ze het niet allemaal op tijd af hadden gekregen. De bedden waren wat aan de kleine kant voor 2 personen.

Ligging en prijs. Late uitchecktijd van 12.00 uur.

vriendelijk personeel kleine schone kamers super ontbijt
    • Eenpersoonskamer met Douche of Bad

de prijzen in het weekend van guus Meeuwis...

ontbijt was super...6 soorten broodjes...veel soorten beleg..warm roerbakei..spek....kwark..kofiie melk....etc.alles onbeperkt...... kamers klein maar wel schoon...heel leuk personeel....top....

Heel vriendelijk personeel en goede ligging in het centrum.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Hotel moet nodig opgeknapt worden. Stopcontacten werkten niet en de airco hangt er wel en is niet aangesloten Daardoor moest de balkondeur open en veel lawaai van buiten. Koffie en thee werd niet meteen bij ontbijt geserveerd. Hier moesten we zelf nog om vragen.

Heel vriendelijk personeel en goede ligging in het centrum. Probleem met stopcontacten meteen opgelost en klacht gecompenseerd met gratis ontbijt.

Voor doel (concert) prima locatie. Alleen benadering van klant kan stukken beter
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Had 3 kamers met airco geboekt bij 1 hing deze wel maar niet aan. Toen we dit aangaven bij receptie zeiden ze dat er kamers zonder airco waren. Onze reactie we hebben met geboekt en hangt hij er dan voor de sier. Medewerkster niet behulpzaam en je wordt niet serieus genomen. Niet echt een visite kaartje . Borg kan je niet pinnen.

Ontbijt was top. Kamers schoon. Personeel restaurant vriendelijk

Prima locatie, centrum van Eindhoven

Ondanks telefonische navraag was onze kamer niet rolstoeltoegankelijk. Uiteindelijk werd dit herstelt maar het personeel was hier niet vriendelijk of meewerkend in.

Prima locatie, centrum van Eindhoven

In de kamers is het benauwd.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Er was geen airco in de kamer, ramen kunnen niet open in de kamer. Het was zo benauwd s'avonds in de kamer dat wij niet hebben kunnen slapen.

De locatie.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Te klein, bloedhete kamer, slecht/waardeloos bed.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Te klein, bloedhete kamer, slecht/waardeloos bed. Er word niet eens gevraagd of het naar het zin is geweest als je uitcheckt. Het is hup je pas inleveren betalen en oprotten en de volgende is aan de beurt, fijn weekend kon er nog niet vanaf. En dan gewoon 90 euro voor een nacht durven vragen

Valt tegen voor de prijs
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Veel lawaai van de straat. Geen oog dichtgedaan 's nachts. Daarnaast was een stopcontact kapot waardoor er een open electriciteitspunt was waar je makkelijk in kon komen met je vingers. Ook zat er een grote vlek in één van de handdoeken.

Bedden waren goed en de badkamer voldeed zeer goed

het personeel, super aardig en meedenkend, behulpzaam, erg...
    • Eenpersoonskamer met Douche of Bad

ik had kamer 316 ik dacht leuk uitzicht op de stad maar weinig geslapen door de vele herrie op straat. had ramen dicht ook met roosters dicht erg lawaaierig en gehorig. en 1 stopcontact vlakbij bed, maar daar zat ook lampje in. stopcontact zat onderaan de muur dus moest bureau lamp op de grond zetten waardoor het andere stopcontact vrij was voor mn mob zodat ik in bed verder kon werken. niet over nagedacht, niet handig!

het personeel, super aardig en meedenkend, behulpzaam, erg fijn! en het bad was heerlijk

Prima verblijf midden in de levendige stad.
    • Eenpersoonskamer met Douche of Bad

Zowel kamer als badkamer waren keurig en schoon. Het ontbijt was prima, met zelfs keuze uit ´normaal´ en ´Engels´ ontbijt. Het restaurant beviel prima, met vanwaar ik zat een prima uitzicht over de Markt. Het hotel is prima gelegen voor theaterbezoek. Het vriendelijke personeel draagt bij aan een heerlijk verblijf.

kan beter
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

mvr aan balie die ons hielp mag wel wat vriendelijker zijn. verder hadden wij aangegeven dat we eerder wilden inchecken. Dit kon niet ook niet tegen een betaling. waarom houden jullie die optie dan open? uitzicht van de kamer was behoorlijk saai en lelijk. we zagen alleen gebouwen en de achterkant van winkels enz.

niet veel

zeer teleurstellend en irritant.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Bij check in moest de toeristen belasting nog betaald worden (E 7,-). Er miste 2 euro en ik vroeg eerst naar mijn kamer te kunnen gaan om in de bagage een muntstuk van 2 euro to zoeken *alle munten waren uit mijn portemonaie gevallen. DAT KON NIET! Ik moest eerst betalen en dan pas kon ik naar mijn kamer. Dat waren de regels (het leek wel een gevangenis) en daarnaast had de receptioniste ook geen enkele empathy, nog enige glimlach. Super onprofessioneel en super gast onvriendelijk. Het bedorf het hele verblijf. Daarnaast vlekken in de vloerbedekking, voor 2 personen slechts een zeepje, etc. Ik vroeg mij af hoe ze dat trouwens controleren? Verborgen camera in de kamer? In ieder geval voelde ik mij schuldig toen ik mijn dropje op at, want dat mocht niet volgens de gevangenis bewaakster... Ook had ik gevraagd om een kwitantie voor de zaak, maar er werd niet gevraagd op welke naam. Die werd gewoon ongevraagd op mijn naam gezet. Het hotel was ook moeilijk te vinden aangezien de meeste panden op de Markt geen huisnummer hebben. Mag best wat beter worden aangegeven. Bij binnenkomst door de deur keek de genoemde receptioniste niet op, laat staan een vriendelijke glimlach ter verwelkoming, wat eigenlijk normaal is...

Steeds vriendelijk onthaal en bediening.
    • Eenpersoonskamer met Douche of Bad

Sliep vooraan met zicht op de markt ,snacht's wel last van Nachtlawaai in het uitgaansleven .optie volgende keer kamer achteraan.

Steeds vriendelijk onthaal en bediening. 'lekker ontbijt en restaurant op First Floortje schitterend culinair en betaalbaar ..... Waarvoor dank !!😀😀😀

was heel leuk alleen kamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

nou kamer zat geen raam alleen boven raampje kon niet open, daar mijn man het aan zijn longen heeft heel benauwd.

het personeel bij receptie was heel vriendelijk.

Ik was blij toen ik weer buiten stond.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De kamer had toch onze grote verbazing geen raam naar buiten. Er zat een raam die uitkeek op de hal, maar er stond een tafel met stoelen recht voor dat raam waar iemand aan zat, waardoor we het gordijn dicht moesten houden. Het was behoorlijk warm en benauwd op de kamer. De luchtafvoer leek weinig te doen. De faciliteiten waren verouderd. De tv had slechte ontvangst.

De kamer was ondanks het oude interieur wel schoon. Er zat een groot bad in de badkamer.

we hebben een heerlijk verblijf gehad. bedden sliepen perfect. personeel vriendelijk!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

ontbijt wat prijzig, ook voor kind... was jammer want dit eten we er niet af.

de kamer was prima met heerlijk uitzicht op de markt. personeel heel vriendelijk. alleen wat jammer dat kind (5) jaar volledig ontbijt betaald... Dit vond ik nogal aan de prijzige kant. verder alles naar wens en kom graag terug!!!

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Heel de kamer op de foto’s bij booking.com leek het net wat luxer toen we arriveerde was het van de buitenkant net een appertement en als je binnen stapte was het zeer klein en er hing geen leuke sfeer we voelde ons niet op ons gemak bij vertrek was er wel een aardige en nette dame zij was heel spontaan en heeft ons ondanks alle hectiek zonder moeite uitgecheckt ze sprak meerdere talen en zij was wel klantvriendelijk maar bij het inchecken was er een menneer die niet echt geïnteresseerd leek dus niet echt klantvriendelijk heel jammer want het was een fijne locatie omdat het het midden in de stad was en alles was dichtbij alleen het hotel zelf viel gewoon tegen er was geen koelkast aanwezig je mocht geen eten van buiten in de kamer nuttigen wat bij andere hotels waar wij zijn geweest wel mocht en er was geen raam dat open kon misschien dat het eten daarom niet is toegestaan we hadden er echt meer van verwacht helaas

Er was een bad maar wel veel roest

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Het was de 3de keer dat ik in Crown inn verbleef en ik was...
    • Eenpersoonskamer met Douche of Bad

Het enige puntje van kritiek was dat ik net boven de achterplaats sliep en daar was wat rumoer na sluiting van de bar toen het personeel het afval in de containers deed.

Het was de 3de keer dat ik in Crown inn verbleef en ik was opnieuw heel tevreden. Mij kamer was dik in orde.

Locatie maakt dit hotel.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De kamer viel mij tegen gezien de lrijs die je betaalt. Niks geen uitzicht. Dichte muren en enkel een raam naar een binnenplaats wat binnen ligt. Ook de badkamer was mager. Geen wc borstel bijvoorbeeld.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prima bed grote badkamer maar kleine hotelkamer met weinig extra's
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Ons gehele verblijf geluid van doorlopend toilet gehoord en dat er geen koffie/thee op kamer was en geen koelkastje kamer was best klein

Het bed was heerlijk

Goede locatie, vriendelijke medewerkers.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

Hygiëne niet optimaal in de badkamer. Had schoner gekund. Kamer wat verouderd. Verwarming tikte, erg vervelend 's nachts.

Goede locatie, vriendelijke medewerkers.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

Jammer dat er geen raam in de kamer was. Beetje hokkerig benauwend gevoel. Ontbijt was goed en relaxte stoelen en ruimte. Tv kon niet uit en moest personeel laten komen. Moeten vervangen worden vertelde hij maar vriendelijk opgelost en uitgezet.

Niet slecht maar kan absoluut beter zonder veel moeite!
    • Suite

Jacuzzi stonk vreselijk toen ik de kraan hiervan open draaide. De airco werkt maar in een ruimte, en in de slaapkamer was het bloed heet. TV is te groot voor kleine slaapkamer. Veel te fel. Niet perse minpunt. En tv heeft slechte ontvangst.

Locatie is super! Kamer is goed op wat minpunten die volgens goed te verhelpen zijn.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

• Eenpersoonskamer met Douche of Bad

De indeling van de kamer kon beter. Ik had mijn hoofd tegen de hoek van het nachtkastje gestoten in mijn slaap.

Alles was lekker in de buurt, middenin de binnenstad

Bubbelbad was heerlijk
    • Suite

Bed was te zacht. Ik hoorde de hele nacht iets tikken. Te veel licht vanwege de kleine raam in de gang.al waren de gordijnen dicht

Bubbelbad was heerlijk

leuk en gezellig met me dochtertje heerlijk genoten mede ook door het weer.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

geen waterkoker op kamer met eventueel oplos koffie of thee

de ligging van het hotel. bij aankomst gevraagd voor kamer met bad en werd gelijk geregeld top !!!!

Prijs/ kwaliteit slecht
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De kamer, verschrikkelijk klein en erg klein bed, douchegordijn Voor 90€( zonder ontbijt) kamer viel het erg tegen , badkamer erg klein en zag er niet fris uit

Personeel erg vriendelijk

We hebben ons prima vermaakt
    • Suite

Ontbijt had weinig keuze, voor die prijs per persoon hadden we meer verwacht

Ontbijt was ok maar niet verwonderend. Mooie grote tv op de kamer. Bubbelbad werkte voor de helft dat was jammer. Kamer was netjes maar wel een beetje ouderwets. Stopcontacten deels stuk of kabelgoten die niet echt functie hadden.

de badkamer en bed waren goed.
    • Eenpersoonskamer met Douche of Bad

zeer claustrofobische kamer, geen raam naar buiten. Het gevoel dat je in een kast slaapt. Bij het bureau geen stopcontact maar wel op de grond. Dus met de I-pad op de grond gewerkt. Geen parkeerplaats bij het hotel zelf dus nog 14 euro voor het parkeren, 12,50 euro ontbijt. Dus al met al was de kamer niet goedkoop.

de badkamer en bed waren goed. Schone ruimtes. Restaurant en bar gezellig. Goed gegeten.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Het restaurant op de eerste verdieping.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De kamer die me werd toegewezen was niet zo prettig, omdat er geen venster was die rechtstreeks een buitenzicht had maar deel was van een nogal duister atrium. Daardoor was de kamer vrij warm om in te slapen.

Het restaurant op de eerste verdieping. Het eten was er lekker en met een goede bediening. Het restaurant noemde dan ook First Floor

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Beter ergens ander naar toe, Oordoppen zijn zeker welkom , niet vergeten
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

We lagen naast iets wat verschrikkelijk veel kabaal maakte. Een soort airco maar dan nog veel meer kabaal, het was verschrikkelijk gehorig en we konden alles bijna woordelijk verstaan. Toen we aan kwamen werden we gestuurd naar de 1e verdieping maar daar bleek niets te zijn dan alleen een keuken. We moesten maar met de trap naar boven. Ook niet goed, hup met de trap naar beneden tussen 1 en bg van de lift was nog iets van een verdieping, Koffers tillen moet je dus wel kunnen. Ik heb er wat van gezegd, ik vind het fijn als iemand mij uitlegt waar ik moet zijn. Totaal geen reactie, ik nog mals uitleggen. Weer geen vriendelijke reactie. Geen vriendelijke mensen dus. Alleen de volgende ochtend bij het ontbijt was een vriendelijke dame. Maar het ontbijt was echt niet met wat je er voor betaald. Het bed is een twijfelaar, geen 2 persoons Al met al. Voor 99 euro met zogenaamde korting . Zeker niet de moeite waard.

De bediening bij het ontbijt

Koud mini kamertje, personeel zonder glimlach.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Er werd moeilijk gedaan over het feit dat ik op mijn gehuwde achternaam had geboekt. Op mijn ID staat logischerwijs mijn meisjesnaam. Ipv 'dat passen we even aan' werd er gemeld dat ik dat fout had gedaan en er helaas aanpassingen gemaakt moesten worden. Sorry, mijn fout maar pak dat even wat klantvriendelijker op. Onze kamer was steenkoud. Receptie gebeld met de vraag naar een extra deken maar die hadden ze niet. (!?!) Wel een mini kacheltje dat gebracht werd. Daar was niet mee in slaap te vallen zonder brand te veroorzaken of zonder oordoppen. Bij de nooduitgang check die ik altijd even doe stond er een schoonmaak kar in de weg. Nu goed te zien maar bij rook breek je je nek op weg naar buiten. Ik kom niet meer terug.

De prijs beviel het meest. Mooi prijsje voor twee nachten. Wellicht had ik daardoor kunnen verwachten dat dit een zeer matig hotel is. Locatie midden in het centrum, dat was handig.

Prettig
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Om 13:45 wilden wij inchecken en dat kon pas echt om 14:00uur.... bovendien stond er in de beschrijving dat er een flatscreen tv was, maar die heb ik niet gezien

Het bed was heerlijk en het was allemaal erg schoon!

Fijn verblijf voor een nacht. Fantastisch gegeten bij Restaurant Centraal, prachtige kaart. Aanrader
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Verwarming is door een overkapping van de CV onaangenaam gezien de temperatuur buiten. Moeiliijk warm te krijgen.

Hartelijke ontvanst. Kamer was OK, badkamer niet groot maar voldoende ruimte. Hygiene was goed. Restaurant bij het hotel is een fijne gelegenheid met een mooi kaart.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

• Tweepersoonskamer met douche of bad

Parkeren in Qparc 14 euro per dag,maar aangezien ik 2 keer de parkeergarage moest verlaten,om elders heen te rijden,was ik op een dag 42 euro kwijt!

Kamers ietwat verouderd

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Nooit meer!
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Een vuile kamer + de verwarming werkte niet, haardroger deed het niet+ extreem dunne matras .

Het enige positieve is de ligging. Heel dicht bij het centrum.

Leuk hotel midden in centrum!
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Verwarming stond te hoog en kon niet uit. Bed was te klein voor 2 personen (soort twijfelaar). Ontbijt viel ietwat tegen.

Kamer midden in het centrum, helemaal super.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Locatie is top
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De ruiten waren van enkel glas en lieten veel geluid en kou door. Ook waren de kozijnen niet meer al te stevig. Dit vonden wij persoonlijk beetje gevaarlijk (we zaten op de 4e verdieping)

Locatie is top Personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Liever niet meer terug
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Hotel moet nodig worden gerenoveerd. Slechte WIFI als meerdere gasten terug zijn, nauwelijks vooruit te branden, zeer hinderlijk als je dat nodig hebt pom te kunnen werken

Locatie was centraal, echter daardoor ook lawaaiig door slechte geluidsisolatie

• Tweepersoonskamer met douche of bad

Ontbijt was goed. Leuk uitzicht over het plein. Kroegjes zitten lekker dichtbij. Niet aan te raden voor stellen die van rust houden. Op zaterdagnacht is het nogal rumoerig.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Er is genoeg vertier buiten te beleven, de ligging en de prijs was oke
    • Eenpersoonskamer met Douche of Bad

De faciliteiten op de kamer bv de tv stoorde en viel iedere keer uit. De airco op de badkamer bleef doordraaien. Zeker als je alleen reist ( de tv) moeten deze zaken op orde zijn. Het uitzicht was echt heel erg. Maar dat is heel vaak zo bij een 1-pers. kamer Ik heb weliswaar andere kamer gekregen, voor de laatste nacht. Maar die ergernis wat er aan vooraf gaat moet niet nodig zijn. Dat moet een gastheer niet eens willen.

De locatie en de vriendelijkheid van medewerkers waren goed.

goede kwaliteit/prijs
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

In de omschrijving stond alle betaalzenders, dit was echter niet zo. ook de "normale" zenders niet allemaal goed kunnen ontvangen. Niet gemeld omdat je niet daar bent om tv te kijken. Maar dat viel ons op. Verder uitstekend hotel voor die prijs.

Personeel heel vriendelijk, schone kleine kamer. goed uitgebreid ontbijt. Kleine kamer maar wel alles erin.

Kamer en bed waren goed. Locatie is prima. Parkeren duur
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Matig ontbijt. Lekkage in de ontbijtzaal, niet ernstig maar wel te zien dat dit al langer zo is. Het hele hotel is gedateerd dan wel oud te noemen.

De locatie van het hotel.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De locatie is perfect.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Bij aankomst kregen we te horen dat er niet mag worden gegeten in de kamer. De kamer zelf had geen raam.

De locatie is perfect. Uitchecken om 12u is ook fijn, geen gehaast 's morgens.

Midden in het winkelcentrum, dus wel even lopen. Daarna genieten van luxe kamer en badkamer.
    • Suite

Kwaliteit van het tv signaal in de kamer. Absurd grote tv en dan geen HD signaal. Gemiste kans.

Het vriendelijke personeel aan de receptie was een dikke plus.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De ramen hadden kieren en sloten slecht hierdoor was het erg koud in de kamer. De douche is erg klein het douchegordijn blijft constant aan je lichaam plakken. Heel anders dan op de foto's waar er een glazen douchewand is. Het hotel is erg oud en aan vernieuwing toe.

De douche had harde stralen en was warm. Het uitzicht was ook leuk!

Duur voor een oud pand!
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Oud en vervallen hotel. Kamer zeer klein. Zeer smal bed. Wc trok niet goed door. Niet genoeg ruimte voor tassen en kleding. Ook in de badkamer weinig ruimte. Geen minibar.

Het bed lag redelijk
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De kamer was stoffig Kamer was heel gehoorig De deur sluit niet goed Geen flexibiliteit ( kon helaas niet eerder inchecken wat bij een ander hotel In Eindhoven gewoon kan)

Het bed lag redelijk

Niet aan te raden.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Kamer is heeel klein, hele kleine bedden. Tevens is het enorm gehorig, als de buren de stekker in het stopcontact deden hoorde je dat, je hoorde de gesprekken van de buren etc.

De ligging midden in de stad is erg fijn.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Zeer matig, volgende x zou ik een ander hotel kiezen.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De stank ( riolering) te dun dekbed en hele verouderde douche. Geen waterkoker..... Zeer veel geluid overlast van lallende buurkamers die bij elkaar hoorde.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Door de sneeuwval moesten we een onderkomen hebben maar volgende keer boeken we een andere kamer .
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De handdoeken roken niet fris. De kamer was zeer gehorig waardoor we slecht geslapen hebben. We hoorden alles wat de buurman deed in zijn kamer en op de markt in Eindhoven waren ze tot 12 uur s' nachts bezig met het opbouwen of afbreken van iets. Dit alles zorgde ervoor dat we maar weinig nachtrust hebben gehad. Verder was het wifi bereik op de kamer slecht. Douchen in een bad was ook zeer onhandig. We hadden ons er iets meer van voorgesteld.

Het was eigenlijk een matige kamer.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Eindhoven is een prachtige stad en het hotel had een prima ligging.
    • Suite

Het ontbijt! Er was tegen ons gezegd van 8 tot 11 uur. En toen wij er stonden om 10 uur waren we te laat. Niet willen toegeven dat we verkeerd geïnformeerd waren. Deze tijden gelden alleen voor de weekends. Waarom zouden we erom liegen. Het geld kregen we niet terug van het ontbijt. Uiteindelijk kregen we een krentenbol en wat beleg en moesten we begrijpen dat fouten maken menselijk was. Geen nette oplossing terwijl het hotel een restaurant had dus prima een betere oplossing had kunnen bieden dan een krentenbol. Dus mooie kamers maar dit was wel een tegenvaller voor het geld wat we betaald hebben voor 1 overnachting.

De badkamer was mooi. Ruime kamer.

Goed genoeg, mocht goedkoper
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Geen raam. Ik kon niet later uitchecken dan 12 uur. De tv maakte een onzettend irritant bromgeluid dat uitging toen ik de stekker eruit haalde. Kostte wat nachtrust

Het bed was prima, rustige kamer ondanks dat t midden in het centrum was

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Voor een doorreis is het een prima hotel.
    • Eenpersoonskamer met Douche of Bad

De hygiëne in de kamer en de badkamer en de voorzieningen in de douche. Douche bladerde af. Hokje was te klein en in het bad zat geen stop.

De bedden slapen goed.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

alsof ik in een hotel 20 jaar geleden in België was beland
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

Het hotel is in zijn algemeenheid erg sleets, oud en komt een beetje viezig over. De kamer had hele hoge ramen die niet open konden, maar zag dat er heel veel kamers waren die alleen maar uitkeken op een atrium, dat leek me nog erger. Ik kreeg bijna de slappen lach toen ik de trap naar beneden niet kon inden: de gangen zijn een raar soort doolhof met overal kleine trappetjes omhoog en omlaag, spiegels, als je slecht ter been bent, heb je ook een probleem. Het was er gehorig (plassende buurman) en in de badkamer, die op zich wel schoon was, stonk het naar urine. Op verzoek kreeg ik een strijkplankje en strijkbout met een snoer mee waar allemaal breuken in zaten waardoor ik het niet goed aandurfde om er mee te strijken. Niet aanbevolen voor zakenreizigers, maar voor Eindhoven wel redelijk goedkoop. De hotels in Eindhoven centrum zijn in het algemeen duur voor wat ze bieden vind ik. Wel erg vriendelijk personeel. Maar ik betaal liever iets meer voor iets meer frisheid.

Personeel. Het bed was ok, de kamer an sich was netjes en wel schoon en niet te klein. Uiteindelijk goed geslapen en geen last van straatgeluid of airco's op het dak, wat ik in andere hotels in Eindhoven vaker heb...

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima hotel op een perfecte locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

De kamer had geen raam dat open kon.

De locatie was echt fantastisch, midden in het centrum en op loopafstand van het beursgebouw. Zeer ruime kamers en een prima uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Hotel was eenvoudig, schoon genoeg maar niet spotless.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Service van personeel, kwam ongeïnteresseerd over. Hielp niet meteen was met iets anders bezig. Houdt rekening met parkeren is 5 min lopen. Hotel staat slecht aangegeven.

Hotel was eenvoudig, schoon genoeg maar niet spotless. Accommodatie midden in het centrum, goede horeca, bruisend centrum.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

In het centrum aan de markt, goeie locatie.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Niet schoon, alles oud. Toen ik het geblindeerde raam opendeed raakte deze het pand van de buren. Uitzicht op een blinde muur?; hier bestaat het. 😪

In het centrum aan de markt, goeie locatie.

Perfecte uitvalsbasis in hartje Eindhoven
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Veel kamers zonder buitenraam. Liggen aan een soort binnen-overloop met een glazen dak. Er kunnen daar geen ramen open. Geen frisse lucht dus... TV systeem is echt van de vorige eeuw, analoog, veel sneeuw, weinig zenders.

Ruime kamer met grote bedden. Toplocatie!

Central location very clean
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Als ik op zakenreis ben heb ik altijd een kamer 'op de rustiger kant' hier heb ik een kamer op de voorkant met uitzicht op het plein tot de kleine uurtjes veel cafe bezoekers de laatste avond zo erg ik heb amper geslapen Helaas zat het hotel vol (met voornamelijk zakenreizigers) dus alle rustig kamers al bezet Tijdens verblijf vond Eindhoven GLOW plaats wel erg leuk maar dat hield in vele wegen van de stad gesloten tussen 1830-2400 daar had ik geen informatie over gekregen en met super stress amper op tijd de stad in gekund..een informatie van het hotel was wel leuk geweest

Centrale locatie in de binnenstad parkeren in overdekte garage op 5 minute loopafstand Vriendelijke personeel Heel schoon, gratis wifi

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Alle waar is naar zijn geld.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

Het uitzicht dat er niet was. Op z'n minst verwacht je een raam dat open kan.

Vriendelijke ontvangst in een keurig en sfeervol hotel op centrale locatie, midden in het centrum van Eindhoven. Wat we niet hadden verwacht was een kamer met een blinde muur op een plek waar je een raam verwacht. Kamer 213. Volgende keer liever ietsje meer uitzicht of de mogelijkheid om een raam op te kunnen zetten. Verder prima, niet al te grote kamer, goede bedden, doorsnee nette badkamer. TV (4:3) mag wel wat moderner. Eenvoudig maar verder goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

De Lokatie is top als je midden in het centrum wil zitten.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Heel erg weinig tegenvallend, 1 opmerking: De temperatuur op de kamer was warm, er zaten voldoende ramen in de kamer, maar er kon er geen 1 open...

De Lokatie is top als je midden in het centrum wil zitten. Parkeergarage op 3min lopen, markt voor de ingang met winkels en restaurants, kroegen, cafés. Alles op loopafstand! Receptie 24h open EN bemand! Kamer is ruim, douche/bad aanwezig, heel compleet allemaal!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Top locatie midden in het centrum met vriendelijk personeel...
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Bedden lagen redelijk alleen zak je op een gegeven moment een beetje weg in het matras

Top locatie midden in het centrum met vriendelijk personeel en comfortabele kamers

Prima locatie voor een goede prijs.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

Ach, er is altijd wel wat te zeuren natuurlijk. Je moest douchen in een badkuip, terwijl je de douchekop vast moest houden. Dus niet lekker staan en relaxen. Bespaart wel water, dus dat is ook wel weer goed. Klein doucheschermpje (gelukkig geen gordijn!), dus wel gespetter. Maar ach ...

Fantastische locatie. Midden op de markt van Eindhoven, dicht bij alles. We waren even bang voor lawaai 's nachts, maar de isolatie was prima. In de zomer misschien wat minder ... je kunt dan geen raam openzetten.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

De vriendelijkheid van het personeel was uitstekend!
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Het douchegordijn was vervelend, en het afzuiging systeem in de badkamer maakt lang een immens kabaal! Ook kon je heel goed de personen in de kamer naast ons horen.

De vriendelijkheid van het personeel was uitstekend!! Het restaurant op de eerste verdieping was fenomenaal! Het ontbijt was top, en de ligging was heel goed! Vlak in het centrum!

Midden in het centrum
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

De kamer is eenvoudig ingericht en zelfs voor één persoon aan de kleine kant, zeker gezien de prijs voor de kamer. Het douchescherm op het bad is erg smal waardoor de badkamervloer nat wordt.

Het hotel ligt midden in het centrum van Eindhoven. Zeer vriendelijke ontvangst. Kamer was keurig schoongemaakt. De badkamer is ruim opgezet met een ligbad.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Rusteloos
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Totaal geen daglicht en het is enorm gehorig. Ik heb amper kunnen slapen door al het geluid. Er draaide een ventilatiesysteem heel hard naast mijn raam (aan de buitenkant), als er een kamer naast mij de wc werd doorgetrokken hoorde je vervolgens heel lang geluiden uit de badkamer.

Het bed en de kussen waren goed
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

Geluidsisolatie, waardoor je alles hoort wat op het plein gebeurt. Het wordt pas laat rustig en er is al vroeg weer verl lawaai van vrachtwagens die komen bevoorraden De afzuiginstallatie maakt veel lawaai Het ontbijt is idioot duur (€ 16)

Het bed en de kussen waren goed De kamer was schoon en ruim genoeg Vriendelijke ontbijtservice

Genoten van hotel en omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Douche of Ligbad.

Helaas geen uitzicht via het raam vd kamer

Mooie ruime kamer, super centraal bin winkels en leuke restaurants. Zelf op de 1e etage gegeten met heater op het terras. Erg lekker! Ontbijt bij zoet en zout genuttigd. 50 meter vh hotel.

Super verblijf maar niet goed voor de nachtrust.
    • Tweepersoonskamer met douche of bad

We sliepen aan de voorkant van het hotel en vermits de ramen/vensters zeer oud waren, hebben we s'nachts zeer slecht geslapen door het geluid van buiten (je kon met momenten zelfs gesprekken van buiten volgen en we sliepen op verdieping 3). Het was wel zaterdagavond/nacht waardoor buiten veel lawaai was. Aanpassen van beglazing is zeker een must en zou veel oplossen! Kleine badkamer en kleine douche met gordijn. Steeds als je draait in de douche blijft de douchegrodijn kleven aan je natte lichaam wat zeker niet prettig is.

De ligging is super! Vlak in het centrum bij de winkels en het uitgaansleven waardoor je zonder veel moeite heel snel overal geraakt. Het ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid. De kamers zijn klein maar netjes, met een prima bed! Openbare parkeergarage heel dichtbij en parkeren is betaalbaar.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Crown Inn