Beoordelingen over Van der Valk Hotel Tiel 4-sterren

Laan van Westroyen 10, 4003 AZ Tiel, Nederland

#1 van de 1 hotels in Tiel

De luxe

In de nacht van 14/ 15 sept was er brandalarm. Nadat we beneden hoorden we dat er op de 16 e etage een bruiloft was met heel veel muziek en er was ruzie ontstaan, waardoor iemand het brandalarm heeft ingedrukt. Het personeel was niet in staat de ruzie op de 16e onder controle te krijgen, ook het brandalarm bleef afgaan. Alle mensen in de lobby waren kwaad en overstuur, het personeel wist niet wat ze moesten doen. Na anderhalf uur stopte het brandalarm en konden weer naar boven. Maar de herrie bleef, en stopte na 2:00 u s'nachts. S'morgens na het ontbijt, kwamen we om 10:20 terug op de kamer om voor 11:00 te vertrekken. Echter housekeeping vondt het nodig om ons bed te verschonen waar wij bij waren. Wel gevraagd maar toch. Wij waren er helemáál klaar mee. De compensatie van het ontbijt is te gemakkelijk. Vd valk tiel heeft zijn zaken niet op orde bij een onregelmatigheid.

De luxe

Weinig waar voor weinig geld

Kamer was zeer stoffig. Badkamer zat vol schimmel, bed was instabiel door loszittende toplaag. Van de Nachtreceptionist kregen we te horen dat we om 13:00 konden uitchecken. Maar om 12:00 werden we wakker gebeld door een zeer brutale receptioniste dat we er om 11:00 al uit hadden moeten zijn. Zeer storend en onprettig.

Ontbijt was zeer matig

De douchdeur (glazen deur) sloot niet moest een schoen tegen de deur zetten anders werd alles nat

Ontbijt was super erg uitgebreid kamer ook goed heerlijk bed

Groot hotel maar toch lekker rustig

We hebben heel de nacht last gehad van gebrom van de machine kamer of iets dergelijks! Waardoor we niet echt uitgerust waren de volgende ochtend.

Groot hotel maar toch lekker rustig

Voor kort verblijf was het voldoende
    • Superior Kamer

Helaas lag er een t-shirt van vorige gast in kamer en was er weinig toiletpapier. Bij melden van t-shirt in bed werd koeltjes gereageerd

Nieuwe kamers en ver uitzicht vanuit kamer.

super vriendelijk ontvangen en snelle incheck,

prijs kwaliteit verhouding van de kamer vonden wij niet zo goed, we zaten in de laagbouw met een balkon waar iedereen langs kan lopen. de koelkast koelde niet en de douche deur liet veel water door, waardoor je met de witte handoeken moest dweilen (zonde)

super vriendelijk ontvangen en snelle incheck, mooi hotel met gratis entree voor het casino en een overnight (betaalde) cleaning. goed bereikbaar vanaf de a15

Gemiste kans, teleurstellend
    • Superior Kamer

Eerste kamer was ronduit smerig. Vette spiegel, aangebroken douche producten, alsof iemand reeds in het bed geslapen had (gekreukte lakens en donkere haren op kussen en tussen de lakens), Verlengde uitcheck geboekt maar werd er door de huishouddienst gesommeerd 45 minuten voor verstrijken van de tijd de kamer te verlaten

Niet te spreken!

Op onze kamer deed tv het niet, en ook de minibar was enorm warm..was kapot! Dit hebben wij 3x die dag gemeld, elke keer kwamen ze met een antwoord: wij komen erop terug. Uiteindelijk niet opgelost! Overnachting zonder tv en drinken die koel konden staan. (Uiteindelijk konden wij drinken bij receptie afgeven, maar dit werkt uiteindelijk ook niet..je loop niet elke keer heen en weer!) Het probleem en situatie vonden wij enorm vervelend, ook omdat er niet naar oplossingen werden gekeken. Goed maken met iets andere, tenslotte betaal je er wel voor! Tijdens douchen ging douche deur elke keer open..dus de douche vloer zeiknat! Buiten handdoeken laten drogen zodat wij voor volgende ochtend weer konden drogen..

Prima hotel, goed geslapen.

Helaas was de laagstgelegen beschikbzre kamer op de 8e etage (met hoogtevrees even slikken). Prijs 114 Euro zonder ontbijt, voor slechts één persoon, wel pittig voor een hotel aan de snelweg.

Vriendelijke personeel. De kamer zag er keurig schoon en fris uit en was functioneel ingericht. Zelfs koelkastje voor evt. eigen spullen was aanwezig. (Lag alleen flesje water in) . Verder was er een waterkokertje voor thee-/koffiefaciliteit

Uitstekend verblijf in een luxe hotel.

Ik zou het echt niet weten... Slechts 1 Belgische zender op TV... maar nu doe ik echt pietluttig...

Ontbijt is gewoonweg fantastisch. Ook het restaurant, zowel binnen of buiten heeft een mooie selectie. Ik geniet telkens van een dipje in het mooie zwembad en nog even uitzweten in de sauna. Heerlijk. De kamers zijn uitstekend. Goed slaapcomfort.

Een uiterst onvriendelijk ontvangst, chaotische bediening in het restaurant ,gelukkig mooie kamers

Onprofessioneel ontvangst bij de bali inschrijving. Arrogante medewerkster. Niet klant en service gericht. Luisterde ook niet. Bediening in restaurant chaotisch. eten was slecht . Kamerdeur slot alleen met geweld.

Mooie heldere kamer, hotel strategisch gelegen. Bediening in skybar en restaurant vriendelijk.

Ruime schone moderne kamer voor een redelijke prijs

's Morgens om 0600 uur begon met het lossen van de bevoorrading van het hotel. Wel jammer als dat vlak onder jouw raam moet gebeuren. Zeker als er nog ruimte genoeg is in het hotel voor het toewijzen van een andere kamer. Jammer dat hier niet aan gedacht wordt.

Ruime schone moderne kamer voor een redelijke prijs

De kussens op het bed niet prettig, te dun. We zaten op 415 , daar liep een balkon voor, geen vrijheid. Geen bankje of stoelen op balkon.

Het diner was prima.

geweldige luxe kamer, fantastische locatie om te gaan...

geweldige luxe kamer, fantastische locatie om te gaan fietsen, heel lekker uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel, leuk om gratis te kunnen parkeren

Ik had de verkeerde datum geboekt, eigenlijk een nacht...

De trappen; bijna alles is opgeknapt in het hotel alleen de trappen laten zien dat het een oud pand is.

Ik had de verkeerde datum geboekt, eigenlijk een nacht later: foutje van mij. Gelukkig had de dame achter de balie een oplossing: er was nog een kamer vrij en zij heeft het overgeboekt zonder problemen! Top! Nogmaals bedankt!

We hadden een prachtige kamer met airco en gratis flesjes...

Locatie voor fietsers is niet echt gezellig maar dat namen we voor lief.

We hadden een prachtige kamer met airco en gratis flesjes water hetgeen zeer welkom was na een hete, lange fietstocht. De fietsen konden in een afsluitbare stalling staan. Prima isolatie dus geen last van verkeersgeluiden. We hebben ook heerlijk gegeten in het restaurant. Vriendelijke bediening daar.

Vriendelijk personeel ze brachten me zelf naar de goede...

Zoeken in het begin van de kamer

Vriendelijk personeel ze brachten me zelf naar de goede lift in de bar een vlugge bediening het zelfde aan de balie voor het inschrijving

Het beviel alles prima ik heb niets om aan te klagen

Casino bij het hotel Skybar 14 verdieping met een mooi uitzicht Restaurant goed eten en mooi prijs-kwaliteitverhouding

Zeker de moeite waard voor 1 of 2 nachten

soep uit blik.. tenminste zo smaakte het .. balletjes in de soep waren koud. Viel dus zwaar tegen en zijn in het centrum wat gaan eten. Aanrader de Merckt in het centrum. Prijs/kwaliteit top!

Ontbijt, locatie, kamer, sfeer en personeel

Ik zat in het lage gebouw op de 4de etage. In de avond ontstond een bromtoon in de kamer,waarschijnlijk van de airco.

Fijn dakterras en vriendelijk personeel

Whauw... jammer dat we maar 1 nachtje bleven!

De ligging. Aan een drukke straat. Als je komt om te relaxen is dit niet ideaal. Voor zakenreizen enzo lijkt het me wel super.

Goh.... ik kan niet kiezen de kamer? De lobby? De skybar? We hadden een deluxe tweepersoonskamer en whauw ... mooi echt waar!! En de bedden lagen supercomfortabel. Het ontbijt was meer dan in orde!!

Moderne uitstraling, dichtbij parkeren, lobby ruim opgezet,...
    • Superior Kamer

Koffiefaciliteiten op je kamer in Tiel wat eenvoudig en koelkastje niet echt koud noch instelbaar

Moderne uitstraling, dichtbij parkeren, lobby ruim opgezet, mooie hortensia's bij het hotel

Mooi groot en net hotel op prima locatie naast de snelweg.

Het enige wat tegenviel was het ontbijt: en dan voornamelijk het niet op tijd aanvullen. Om half 10 was er bv geen bacon meer, dat werd pas na 45 min aangevuld. Ook de gekookte eitjes en poffertjes waren lange tijd niet aanwezig. Van wat we op hebben was de kwaliteit wel goed.

Mooi hotel, op goede locatie vlakbij de snelweg, mooie grote kamer en badkamer. Ook de cocktailbar met live muziek was erg gezellig.

Prima locatie voor zakelijk verblijf

Ver lopen van de receptie naar de lift; je moet een lange gang door Beetje prutsen voor de airco het deed

Mooie fitness ruimte met alle moderne toestellen Geweldig ontbijt Fijne ruime kamer

Personeel dat duidelijk ene heel specifieke taak had en daar...

Personeel dat duidelijk ene heel specifieke taak had en daar niet vanaf week. Teamwork ontbrak volledig. Een gevoel van gezamenlijke verantwoordelijkheid voor de organisatie ontbreekt.

Geweldig!!!
    • Superior Kamer

lange wachttijd bij de lift

Super hotel. Zeer gastvrij personeel. Prachtige kamers met een geweldig uitzicht. Hele gezellige bar op de bovenste verdieping, met wederom genieten van het prachtige uitzicht en een heerlijk drankje of hapje. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Ontbijt.

Toegankelijkheid zwembad.. Kon niet met kaart naar binnen en laatste dag zat er niemand achter de balie om het poortje open te doen.

Ontbijt. Zwembad, douche en ligging

• Superior Kamer

Tv bediening en airco / ventilator was omslachtig

Personeel in Restaurant was vriendelijker dan personeel bij de receptie. Verder de kamer controle gaf ook een goed gevoel.

Vriendelijk personeel, mooi hotel goede locatie.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Zeer slechte schoonmaak..! Kleding vorige gasten aanwezig, bij de deur van het balkon(lag zichtbaar in de kamer) stoffig, badkamer stonk. Aangegeven bij de receptie, belooft nog een keer schoon te maken, helaas ook niet gebeurd. Kortom alleen schone lakens, en meer niet..!

Vriendelijk personeel, mooi hotel goede locatie. Erg leuk om op het dak even te kijken.

Geweldig vrijgezellenweekend met WIPE OUT en zondagsbrunch!

1 klein minpuntje. Snel licht in de kamer, geen zonwerende gordijnen.

Familiekamers zijn luxe! Supergroot met 2 badkamers. Zalige douche (rainshower)! We hebben geen ontbijt genomen, maar de superlekkere en uitgebreide zondagsbrunch! Een aanrader!

Top uitzicht op de 15e verdieping. Kamer is comfortabel en modern. Mooie badkamer met bad en aparte douche met rainshower. Gratis parkeren. Er is een mooi zwembad (hebben we geen gebruik van gemaakt). Vriendelijk personeel.

Heerlijk comfortabel en relaxe overnachting gehad, met een mooi uitgebreid ontbijtbuffet.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Ik kan niet zeggen dat me iets tegengevallen is. Wij hadden een familiekamer in het oude, lage gedeelte van het hotel. Jammer dat wij geen luxe bed hadden zoals dat op de 15 de etage wel was... Maar dat is dan ook het enige, ons bed was zeker niet slecht.

Mooi ruim, schoon en fris. Heerlijk ontbijt, ondanks de drukte werd er telkens op tijd aangevuld.

prijs-kwaliteit verhouding helemaal in orde

Wel veel te warm in de kamer en de airco was erg ingewikkeld dus die kreeg ik niet ingesteld.

heerlijk bed, fantastisch ontbijt locatie is goed, dicht bij uitvalswegen naar de rest van het land Gastronomie 's avonds ook prima in orde

Handig als tussenstop-hotel. Verder wat minder aantrekkelijk als de foto's doen vermoeden

openingstijden sky-bar piepklein, onpraktisch rond zwembad oude gedeelte erg ongezellig en onoverzichtelijk bed te zacht

Wanneer je boekt bij dit van der Valk hotel krijg je een volstrekt ander beeld van de werkelijkheid. Hoewel, bij binnenkomst wordt een positief beeld nog zonder meer bevestigd. Alles ziet er tip top uit en je wordt keurig ontvangen. Maar als je eenmaal door een wirwar van wat muffige lage gangetjes in het oude gedeelte van het hotel je kamer betreedt is het enthousiasme toch wel een beetje getemperd. Onpersoonlijke, ongezellige jaren 70 stijl. Alleen de badkamer valt dan in positieve zin op. De bedden zijn in ieder geval voor mij veel te zacht. Het uitzicht is benepen. Leuk dat het hotel een klein zwembadje heeft maar de openingstijden zijn zeer beperkt. Dat geldt al helemaal voor de extra's als de sky-bar. Toen we 's avonds een drankje wilde drinken bleek deze gesloten. We verbleven er op dinsdag en woensdagnacht; dat viel buiten de openingstijden. Al met al ben ik toch een beetje teleurgesteld over dit hotel; daar kan het buitengewoon vriendelijke en correcte personeel weinig aan veranderen.

Kamer was ruim

Veel geluidsoverlast in het gebouw gedurende de nacht. In de vroege ochtend vrachtwagens onder het raam die kwamen laden en lossen. Begrijpelijk maar dan is de kamer te duur.

Kamer was ruim

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Mooie schone grote kamer, gaaf uitzicht en goed ontbijt
    • Superior Kamer

Licht gaat automatisch aan de wc en badkamer, niet heel prettig midden in de nacht zo’n fel licht. En voor 1 nacht met twee personen twee keer douchen is 1 flesje showergel echt te weinig.

Mooie schone grote kamer, gaaf uitzicht en goed ontbijt

Prima verblijf, jammer van enkele minpuntjes.

Toilet in de badkamer was niet schoon. Er zaten nog poepresten in de toiletpot. Deze heb ik zelf verwijderd waarbij ik zag dat de wc borstel niet erg schoon was. Dit kan absoluut beter. Ons was telefonisch beloofd een kamer op de 14de verdieping maar toen wij aankwamen werd gemeld dat we een kamer op de 12de verdieping kregen. Jammer dat dit intern niet goed is gecommuniceerd maar uiteindelijk is het door de receptie goed opgelost. Honden in het restaurant dat vind ik prima zolang deze maar niet op de banken zitten en/of stoelen. Hier zou het personeel wat van mogen zeggen. Ik vind het onhygiënisch.

Grote kamer met mooi uitzicht.

De nachtportiers, zondagochtend rond tweeen. We kwamen met z’n drieën van een feestje en wilden nog wat drinken. We waren vrolijk en zeker niet lastig. De manier waarop we door een oudere portier werden benaderd was erg onvriendelijk. Ga ander werk zoeken of ga een cursus volgen hoe je flegmatiek met van een feestje terug kerende mensen om gaat.

Oudere dame bij de incheck. Zaterdagavond rond 1900. Wat een vriendelijkheid, nog los van de upgrade. Bijna (zie onder) al het personeel was super vriendelijk. Ontbijt was geweldig. Goeie koffie. Lekkere omelet. Helemaal top

slapen prima, eten waardeloos

Het eten viel zwaar tegen. Zeker gezien de reputatie van Van der Valk. Normaal zijn we altijd tevreden maar dit was echt een tegenvaller. de bijgerechten waren beter dan de hoofdgerechten.

Kamers zijn erg mooi. maar waarom niet op elke kamer koffie en thee?

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Fantastisch verblijf.

Zeer mooie locatie vlakbij autostrade en toch gene geluidshinder. Mooi zwembad en sauna. Restaurant heeft een ruime selectie. Ontbijt is echt een overvloedig buffet met alles erop en eraan. Iedereen komt aan zijn trekken.

Uitstraling hotel.

We hadden een vreemde kamer. Kamer zelf was mooi alleen hadden we veel ramen en normaal is dat super alleen hadden wij geen balkon of kon je naar buiten kijken maar was er een hal voor onze kamer waar iedereen dus langs liep. Zo vreemd! Je moest dus altijd de gordijnen dicht houden anders keek iedereen naar binnen. Nog nooit meegemaakt. Ook kan je geen raam openzetten voor frisse licht ivm die hal.

Uitstraling hotel. Ontbijt op de kamer erg uitgebreid en lekker.

Bediening in Skybar was langzaam. Het was erg druk en er liep maar een man in de bediening.

Prima ontbijt met vers geperste jus d' Orange en verder veel keus.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Tevreden

We moesten erg vaak lang wachten het begon met inchecken, de mevrouw achter de balie was zeker 10 minuten aan de telefoon voor er een andere collega kwam en de rij achter ons werd heel groot, tot wel 35 min na bestelling dat we ons drankje kregen in het restaurant en een uur tussen voor en hoofd gerecht. In de skylounge was het niet anders erg trage service en vergeten bestellingen. Toch waren wij enigszins tevreden en als trouwe Valk bezoekers verwachten wij dat dit een eenmalig tekort was aan personeel.

Fitness ruimte, zwembad en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Vd valk Tiel dit keer niet 100%
    • Superior Kamer

Lawaai van die A15 , vraag dus een kamer aan de achterkant, wifi en tv zenders ( de helft dwed het niet of nauwelijks) waren van een zeer matige kwaliteit

Locatie is perfect naast de A15

Goede ruime kamers

Qua hygiene viel het nogal tegen. In de douche zaten nog zeep resten van waarschijnlijk de vorige gasten. Ook lagen er nog papiertjes op de grond. Dit is een groot minpunt voor zo'n mooi hotel. En voor bijna 90€ per nacht voor 1 persoon mag je toch wel enige hygiene verwachten

Goede ruime kamers

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Het is onduidelijk om bv in het restaurant te komen vanaf de...

Het is onduidelijk om bv in het restaurant te komen vanaf de hotelkamers. Kleine simpele bordjes op de muur, terwijl verder alles zo prachtig eruit zit.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

In grote lijnen prima verblijf.

Géén tweede kastje of plankje met bedlampje is een gemis. In de matras van het bed zat een "rare" bobbel. (kamer 232). Bediening in Skybar was niet geweldig.

Entree en bijbehorende accommodatie, zoals zitjes e.d. uitstekend. Uitrusting in Kerstsfeer kwam zeer warm over. Ontbijt was heel goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Overnachten aan de snelweg, praktisch.

Kamer was in een soort „dependance“. Weg van receptie/skybar/ontbijt naar kamer „lang“ en slecht gemarkeerd. Kamers met vloerbedekking, niet hygienisch.

Lunchbuffet was heel goed. Ontbijtbuffet ook, maar in verhouding was de Lunch uitgebreider en beter. Kamer met veel „Extras“: tv, wlan, grote badkamer, grote kamer.... gratis parkeerplaatsen voor het hotel.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Overnachten ok, maar zoals veel in Tiel; het is het net niet.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

In de avond even met mijn gasten naar bar op de 16e etage geweest. Wat een ballentent. Achtelijk dure drankjes, uiterst trage bediening en voor dat geld niet eens vriendelijk. We vragen om 23.00 uur om een bittergarnituur. Dat kan niet meer geven ze aan. Nog geen half uur later bij een andere tafel volop bitterballen. Aangegeven dat dit wel heel raar was...... we hadden voor hen een uitzondering gemaakt zeiden ze....... Ze zagen in dat dit wel heel krom was en we kregen dan ook wel een portie.

Nette kamers en keurige badkamer. Ik had deze kamers voor 2 gasten gehuurd die van ver kwamen. Ik heb er zelf niet hoeven slapen.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Zeker niet slecht, maar wel wat werkpuntjes
    • Superior Kamer

Wifi bijzonder traag: muziek streamen of een filmpje op YouTube/Facebook laden is geen evidentie. Database van mijn firma openen, werkte al helemaal tegen. Ontbijt is lekker, maar mocht nét iets meer zijn. Machine om sinaasappelen te persen werkte niet. In de badkamer vind je een groot raam zonder gordijn of afscherming. Ik veronderstel dat het spiegelglas is, maar dat weet je niet natuurlijk. Of als het buiten donker is en het licht brandt in de badkamer, kunnen ze dan niet door het spiegelglas kijken? Het geeft in elk geval geen comfortabel gevoel... Regelmatig onderbrekingen en storingen op de TV-zenders.

Zeer vriendelijk onthaal, gezellige sfeer en sfeervol ingericht.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Zeer prettig hotel in alle opzichten!
    • Superior Kamer

De lounge bij de receptie oogt wat 'leeg'. Is alleen een tip. Nog een leuk zitgroepje erbij en het is opgelost.

Prachtige kamer, een schoolvoorbeeld hoe een ideale hotelkamer moet zijn

Prima verblijf.

Het personeel in de Sky bar kan niet organiseren en vroeg ons zelfs om naar de bar op de 2de verdieping te gaan, omdat het zo druk was en ze nog 20 bestellingen moesten verwerken.... Hebben we niet gedaan en uiteindelijk heeft de jongeman die de cocktails maakt (daar gaat veel tijd in zitten), ons tussendoor van drankjes voorzien. Mijn advies: meer personeel of personeel dat beter kan organiseren. De tafeltjes bleven vol staan met lege glazen op bepaalde momenten, ook lege tafeltjes en achter de bar stonden ook allemaal lege glazen die niet gespoeld werden. Het gaf geen goede indruk!

Ruimtes, maaltijden en inrichting.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima hotel op doorreis

Bekend dat het "2 bedden" zouden zijn, maar de matrassen schuiven wel heel makkelijk uit elkaar. Chloor lucht in het badkamer is minder prettig.

Professioneel hotel, kort aan de snelweg. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

ik zou het niet weer doen.

we hadden een koude douche en werden niet tegemoet gekomen met bv een lunch, een sorry kon er amper van af erg druk bij het ontbijt, amper een plek te vinden

Mooi hotel, goed restaurant.
    • Superior Kamer

Er mag iets meer oog voor detail zijn wat de schoonmaak betreft. Er zaten nog wijnvlekken van de vorige gast op het nachtkastje.

Ruime kamer en uitgebreid ontbijt. Het hotel ligt naast de snelweg, maar is goed geïsoleerd dus daar hoor je niets van.

Mooie kamers, schoon

Te weinig personeel in sky bar waardoor je erg lang op je drankje moet wachten. Lijkt wel of personeel alleen maar bezig is met invoeren in kassa. Tafeltjes werden laat afgeruimd als gasten weg waren. Dit geeft slordige indruk van overigens prachtige sky bar

Mooie kamers, schoon

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Niet zo fraai dus..

Sorry. Zie boven. Mooie inrichting.

We hadden echte moeite met het bereiken van onze kamer. Er was een vuile stoel. De kamer was echt koud toen we er arriveerden. Nergens een handleiding dus kwamen we van de kou in de kou. Badkamer was te koud om te douchen en dus maar van ellende het bed ingedoken. Geen nachtkastje moest alles op de grond leggen.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Niks!

Wow! Wat een geweldig hotel! Ik werk zelf in een hotel en we kunnen hier veel van leren! Zo luxe en mooi! Voelde me een diva in mn grote superior kamer

• Beoordeeld op: 23 november 2017

De kamer: ruim, modern, netjes, rustig.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Ik was in het verkeerde weekend (Halloween en hondeshow), daardoor was het moeilijk ergens een rustige plek te vinden buiten de hetelkamer.

De kamer: ruim, modern, netjes, rustig...

• Beoordeeld op: 18 november 2017

om nog eens langs te komen

het verkeersgeluid en we hadden vd v geboekt omdat er altijd bubbels bij het ontbijt staan maar hier niet terwijl we onze trouwdag vierden

de propere kamers

Schoon, als nieuw, mooie gestijlde kamer met ruime moderne...
    • Superior Kamer

Schoon, als nieuw, mooie gestijlde kamer met ruime moderne badkamer en gescheiden toilet. Vriendelijk en behulpzaam, geschoold personeel. Ontbijt was goed verzorgt en van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Het diner.

Het diner. Kwaliteit (vlees en kip) was onder de maat. De extra's (bakjes) waren tot de helft gevuld. Jammer voor zo'n geweldige locatie en hotel. Is niet nodig......

Mooie hotelkamer

De stoel aan het bureau was net iets te laag waardoor werken aan het bureau niet zo prettig was.

De kamer had een schone, goed verzorgde en grote badkamer. Heerlijk bed. Vanuit het hotel snel in het gezellige centrum van Tiel. Zwembad was mooi rustig, heerlijk gezwommen 's avonds. In de skybar een lekker drankje gedaan om de dag af te sluiten. Heerlijk uitgebreid ontbijt!

Excellent

Aan drukke baan waardoor er geen raam open kon maar dat wisten we van te voren

Heerlijk ontbijt. Goede bedden. Alles piekfijn in orde. Onze hond was heel erg welkom!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

(Té) zakelijk
    • Superior Kamer

Gebrek aan liften. Kwaliteit WIFi. Door een feest geen parkeergelegenheid op zaterdagavond. Tip: plaats een bordje bij eieren, spek, confituur,... zodat bezoekers weten wat ze waar kunnen vinden bij het ontbijt.

Erg comfortabele kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijk doch zakelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Goed genoeg
    • Superior Kamer

Dacht dat ik een kamer met tweepersoonsbed had geboekt maar blijkbaar zijn er daar maar een paar van. Ik vond dat niet duidelijk op de site

De sfeer van de kamer en de badkamer

Koud, beneden alle peil en uiterst teleurstellend...

Wij hadden 's-avonds ingecheckt en zijn na een feestje rond 1.30 in het hotel aangekomen. De kamers waren ijskoud en niet op temperatuur te krijgen. Verwarming werkte niet. 's-Morgens om 8 uur bleek dat er ook geen water op alledrie de kamers was. Er kon niet gedoucht worden, je kon niet naar toilet want je kon niet doortrekken, noch kon je de wasbak gebruiken. Gebeld naar de receptie en langgegaan bij de receptie. Afwachten, technische dienst was er mee bezig...Vervolgens niets meer gehoord van het personeel. Armoe troef! Om 9.30 maar naar het ontbijt gegaan omdat er nog steeds geen water op de kamer was.... Het uitchecken was ook geen pretje, omdat het personeel niet kon begrijpen dat wij diep teleurgesteld waren met deze overnachting en wij niet het volle bedrag wilden betalen.

Het ontbijt was prima.

een bezette kamer krijgen is niet fijn.
    • Superior Kamer

Twee keer een kamer binnenstappen die bezet was door voetballers.

Medewerkers uiterst vriendelijk maar twee keer masr een kamer gaan die bezet was is niet tof.

Prima, goede prijs-kwaliteit, altijd goede bedden bij Van der Valk!!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De douche in kamer 321 liep slecht door waardoor er water uit de douchebak liep. Maar zoiets kan gewoon gebeuren.

We waren daar aanwezig vanwege een huwelijk in de omgeving van Tiel. We hebben in dat verband elders ontbeten maar kwamen zeer laat thuis en vonden het personeel zeer aardig en behulpzaam. Toen bleek dat sommige familieleden geen vervoer naar het hotel meer konden krijgen was de nachtportier bijzonder behulpzaam.

Fijne kamers

1e kamer was niet schoongemaakt. De receptie dacht dat het wel schoon was, maar was niet helemaal zeker. Jammer van het extra gezeul met bagage. Gelukkig wel goed opgelost.

Kamers zeer goed

Geweldig ontbijt.

Het avondeten was gewoon niet te vreten. Afschuwelijk. Dit is wat niet verwacht wordt van zo'n hotel. Personeel was ook niet vriendelijk toen gezegd werd dat het eten niet goed was.ik persoonlijk was de rest van de avond onpasselijk.

Geweldig ontbijt. Super!

Super mooi chic hotel met super service ook in de nacht heel...
    • Superior Kamer

Super mooi chic hotel met super service ook in de nacht heel vriendelijk en goed opgeleid personeel ih casino super hostmanship daar echt super hotel mooie kamer fij ste bed ooit gehad in hotel bad en douche geweldig uitzicht Zeker 9.5

Erg mooie kamer.

De kamer was niet heel erg schoon. Op het eerste gezicht leek het schoon maar dat was niet zo. Veel te weinig plek om fietsen te stallen.

Erg mooie kamer.

De ligging en inrichting

Tijdstip waarop het onderhoud van zwembad en Welness is geregeld. Zou zelf niet voor gekozen hebben om dit in het hoogseizoen te laten uitvoeren. Tijdens het ontbijt wordt niet tussendoor de tafels ontruimd, waardoor er veel mensen aan tafels moeten gaat zitten waar nog vuile vaat staat.

De ligging en inrichting

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Zakelijk zonder ziel

Geen warm water 's morgens, geen sushi-bar gevonden, zwembad gesloten. Maar excuses, restitutie of een kop koffie was een brug te ver. Een doorreis-hotel. Als je boekt via booking wordt je in de oude vleugel gedropt. Ver weg van de receptie. Oh ja, Alles is er maar het straalt weinig uit. Rij een half uur verder naar Utrecht.