Beoordelingen over Hotel ten Cate Emmen 4-sterren

Noordbargerstraat 44-48, 7812 AB Emmen, Nederland

#5 van de 9 hotels in Emmen

Prima hotel voor 1 overnachting en uitvalsbasis voor dagje Wildlands.
    • Standaard Familiekamer

Het vierde bed in de standaard familiekamer viel wat tegen. We waren met 2 kinderen die qua lengte redelijk lang zijn en dan is het vierde bankbed wat aan de kleine kant. Daarnaast is de kamer wat aan de kleine kant tov de prijs.

De vriendelijkheid van het personeel is een absoluut pluspunt van dit hotel. Daarnaast als je een bezoek aan Wildlands heb gepland is dit een prima locatie op te overnachten. Je kunt je auto daar laten staan en het is een klein stukje lopen naar het park.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima accommodatie voor een overnachting
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Gehorige kamers - Gemeenschappelijke ruimtes ietwat out of date - Voelt grootschalig aan - Ontbijt is simpel, koffie en thee uit automaat

- Makkelijk parkeren - Laagdrempelig en gezellige sfeer - Prima restaurant met leuke menukeuzes - Nette kamer voorzien van alle benodigdheden - Mogelijkheden voor fitness

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Voor 4* viel de kamer een beetje tegen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Standaard kamer van dit 4* hotel heeft GEEN koffie mogelijkheid op de kamer en geen föhn in de badkamer.

Prima ligging. Aandig personeel onverwacht onze kamer na de eerste nacht overgezet naar een andere kamer (upgrade)

aardig verblijf met slecht ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt was slecht.op zondag een droog afbakbroodje.weinig zoets en geen lekkere youghurt.zoete jus en dit voor 13.95

parkeren was gratis en een goed ontvagst

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Voor een dag Wildlands voldoet dit hotel prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beeldkwaliteit van de tv was slecht. Via WiFi op de laptop of tablet veel beter beeld. Prijs van € 13,95 pp voor het ontbijt vond ik te duur. Raar dat je na het uitchecken nog een kleine rekening krijgt van de gemeentelijke belastingen.

Erg vriendelijke medewerkers. Goed restaurant en lekker ontbijt. Alles is schoon.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het alarm op de kamer deuren gingen vaak af.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ook met een ondeugend zoontje van 6 met hdadd. Als alleen staande moeder 😉😀

Fijn hotel, vriendelijk personeel, mooie en schone kamer
    • Suite

Bij het uitchecken hoorden we dat er ook een suite was met een afsluitbaar tussengedeelte. Dat was achteraf gezien wat prettiger geweest voor ons. Maar dat is iets waar we zelf ook naar hadden kunnen vragen (echter wisten wij niet dat die optie er was)

Uiterst vriendelijk personeel. De suite is ontzettend ruim en van allerlei gemakken voorzien. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Ideaal uitstapje: Wildlands, op loopafstand van het hotel.

Zeer goede ligging, dichtbij Wildlands.

Kamer van vrienden had geen airco. Ventilator niet voorzien bij enorme hitte...

Zeer goede ligging, dichtbij Wildlands. Eten in restaurant was zeer goed (op de te harde frietjes na) Ontbijt pico bello in orde.

Fijn hotel voor een schappelijke prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gecombineerde douche/bad. Mijn voorkeur zou zijn alleen een goede/ruime douche of in ieder geval een aparte douche.

De locatie, de kamers en vooral de fijne bedden/matrassen.

Zeer correct, vriendelijk en kraaknet hotel met net een ander speels kantje.
    • Art Tweepersoonskamer

Kunstzinnige van een aantal gevels en een heerlijk ontbijt! Heel veel begrip van het personeel ook ... We waren een half uur te vroeg bij het ontbijt (drukke dagplanning) en dat werd meteen met een brede glimlach in orde gebracht. Dit is echt uitzonderlijke service!!

Prima locatie voor bezoek aan Wildlands
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Stopcontacten in een familiekamer zouden mogen worden afgeschermd.

Ruime familiekamer en schoon. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt of diner in het hotel.

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel gezellig familiehotel, we hebben van een heerlijk diner genoten, uitstekende keuken, personeel bijzonder vriendelijk, prima ontbijt, locatie is goed

Bijzonder vriendelijk personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen airco op de kamer was en minpunt is dat de bedlampjes niet los van elkaar aan en uit gedaan kunnen worden!

Bijzonder vriendelijk personeel! Uitstekende locatie.

Weekendje Emmen
    • Standaard Familiekamer

Wij vonden het een prima hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In de kamer hadden wij een 2 persoonsbeschrijving met daarboven een hoogslaper. Dit vond onze zoon erg leuk!!!

Wij voelden ons zeer welkom in dit fijne familiehotel.
    • Standaard Familiekamer

Wij zouden even niets kunnen bedenken wat ons tegenviel!

Zeer vriendelijk ontvangen door de receptionist, de familiekamer was heel netjes en schoon. Ook leuk dat bed bovenin de kamer! 'Avonds heerlijk gegeten in het restaurant, door de drukte was er iets misgegaan met de bestelling van de kinderen. Maar dat werd op een hele leuke manier ruimschoots goedgemaakt!! Ontbijt was gevarieerd en ook erg goed. Kortom, een heel fijn familiehotel waar wij zeker nog een keer terug gaan komen!

Super, familie kamer suite. Wat een luxe voor 120 euro
    • Suite

Als ik toch iets mag zeggen, dan zou ik het ontbijt was meer glans geven voor 15 euro pp

Alles, personeel was super, kamer 45 2m met lekker koud flesje wijn en water. Bad slippers en over lekker ruik niet te klagen

Prima hotel.
    • Standaard Familiekamer

Raam tegen / met uitzicht op (haaks) balkon van de buren.

Zeer makkelijk te bereiken. Op loopafstand van "Wildlife Emmen", diverse restaurants en (iets verder lopen) een Kinepolis bioscoop.

Super hotel, vriendelijk personeel, schone kamers en perfecte locatie!

We hadden geen airco of balkon terwijl dit wel op de papieren stond bij Booming.com, maar dit is netjes tegemoet gekomen door het hotel.

De vriendelijkheid van het personeel, de schone kamers en het fijne bed.

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Standaard Familiekamer

Heel leuk en vriendelijk personeel. Mooie, schone en ruime familiekamer. Dichtbij het centrum en Wildlands. Fijn dat er gratis parkeergelegenheid bij het hotel is.

Centrale ligging ten opzichte van Wildlands
    • Standaard Familiekamer

Graag 3 bedden op de grond in plaats van 1 erboven Koelkastje of minibar zou fijn zijn Slaapbank dekbed en kussen vol vlekken, erg vies! Ontbijt was lekker, maar niet uitgebreid voor 4 sterren

Heerlijke bedden, nette badkamer, zachte vloerbedekking Centrale ligging ten opzichte van Wildlands Mochten auto laten staan op parkeerplaats na uitchecken, scheelt 12 euro parkeerkosten bij Wildlands Vriendelijk personeel

prima hotel. lekker centraal
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

al beantwoord in de vorige vraag.

de kamer was ruim en schoon, alleen was er geen mogelijkheid om wat te koelen, wij waren er tijdens de hittegolf. de kamer was erg heet, s.nachts het raam open hielp wel maar het hotel ligt aan een erg drukke weg.

De airco was super lekker, goed ontbijt en het personeel was...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enige wat mij tegen viel was dat ik smorgens vroeg wakker werd omdat andere mensen de deur hard dicht deden

De airco was super lekker, goed ontbijt en het personeel was erg behulpzaam

Hotelkamer was super netjes.
    • Standaard Familiekamer

De douchekraan was moeilijk om open en dicht te krijgen. Was heel hard om te draaien. Naast ons kamer waren een stelletje jongens. Die maakten een herrie. Kamerdeur steeds open en keihard weer dicht doen. Dat ging hele nacht zo door. Dit was iets minder. Dat de beveiling hier niks van kan zeggen. Waarschuwen en daarna de kamer uitzetten. Het was niet prettig voor de mensen die daar sliepen.

Hotelkamer was super netjes. De bedden waren goed en netjes. Airco in de kamer was heerlijk met het warme weer.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Veel Gevaarlijke stopcontacten op ooghoogte van mijn bijna twee jarige! En ontbijt was heel duur en stelde niet zoveel voor. Moest ook voor de kinderen iets van 13 euro betalen en mijn kleinste eet 1 croisantjes!

Mooie ruime kamer en alles netjes. Aardig personeel en goede locatie

Heerlijk verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel hartelijk ontvangst door de dame achter de balie, de dames van het ontbijt en de eigenaar van het hotel, waardoor we ons erg welkom voelden. Iedereen was heel behulpzaam en vriendelijk. Kregen een tas met schone handdoeken, wc papier en toiletartikelen, nadat ik had aangegeven dat de kamer niet schoongemaakt hoefde te worden, erg netjes. Prima kamer, heerlijk ontbijt en locatie ook super (loopafstand centrum/wildlands).

Gewoon goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Leuk personeel in het restaurant, heerlijk gegeten! Er hangt een goede sfeer. Kwamen de volgende ochtend er achter dat we airco hadden dus dat was jammer, hele nacht het raam open gehad en dan hoor je de weg heel goed.. maar dat is onze eigen on oplettendheid.

Minder hartelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In vergelijking tot onze vorige keren dat we hier verbleven, leek alles wat commercieler en minder hartelijk te zijn geworden. Jammer, want de hartelijkheid was voor ons een reden terug te komen, ook al zijn de kamers bijv. erg warm in de zomer zonder airco.

Ontbijt was prima. Ontvangst bij de receptie was goed, de gehuurde fietsen stonden weer netjes klaar.

Locatie is prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2 kamers geboekt. Ene was gerenoveerd de ander nog oud. Vooral de badkamer van de niet gerenoveerde kamer was onder de maar.

Locatie is prima. Op loopafstand van centrum en Wildlamds

Geweldige hotel om op loopafstand Emmen te ontdekken!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hoofdkussens, deze waren erg hard. Maar dat is dan ook het enige minpuntje...

Kamers zijn heerlijk ruim met goede bedden. Mooi ruim balkon met zitje. Op loopafstand van Wildlands en het prachtige centrum van Emmen. Tip: wandeling door voormalig Noorderdierenpark, ook in het centrum gelegen! Personeel in hotel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was super. We komen zeker nog eens terug!

Prima plek om te logeren als je Emmen wilt bezoeken.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Niet echt iets bijzonders. Om toch wat te noemen: Badkamer wat verouderd en muren in de kamer hebben opknapbeurt nodig. Het fruit bij het ontbijt mag verser en de jus d' orange ook; die kwam uit een pak ;-). Verder erg tevreden dus raden het hotel zeker aan.

De locatie, het ontvangst bij de receptie en de grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Net verblijf en zou een volgende keer weer hier boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als we het over het toiletpapier gaan hebben kun je beter in een gevangenis zitten! De prijs is hoog in vergelijking met andere dit jaar eerder bezochte hotels.

Net personeel. Goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Locatie was prima, goed gelegen in de buurt van het centrum...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mager assortiment ontbijt en muffe/benouwde lucht in de kamer door slechte ventilatie.

Locatie was prima, goed gelegen in de buurt van het centrum en genoeg parkeerruimte.

Prettig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, waar we zeker nog terug komen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Erg warm op de kamer. Een aanwezige kleine ventilator was onvoldoende voor de familiekamer.

Eenvoudig, maar goed ontbijt. Erg schoon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!!

Kleurrijke rustplaats
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een vriendelijk hotel met goede faciliteiten. De kamers zijn schoon, het sanitair is goed onderhouden. Het ontbijt is zeer compleet, het restaurant en de bediening zijn keurig. Er is een ruime parkeergelegenheid voor en achter het gebouw.

Het uitermate vriendelijke personeel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Koude douche. Licht badkamer schijnt in je gezicht. Raam boven deur dichtplakken.

Het uitermate vriendelijke personeel. De inrichting. Het goede restaurant.

Zeer netjes en schoon hotel
    • Standaard Familiekamer

Eigenlijk niks. Alles was na wens.

Een zeer net hotel. Met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer. Zeer netjes Als we in Emmen iets zoeken dan zeker hier..! Een echte aanrader..

Een aangenaam verblijf met goede accommodatie die soms wel last heeft van geluidshinder.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was heel warm en de (luidruchtige) airco was vereist om de kamer naar een gewenste temperatuur te krijgen. De ramen konden helaas niet open. Bovendien waren gasten in de gang bijzonder goed te horen, wat storend was.

Een ruime, nette kamer met goede bedden. De kamer bevatte eveneens twee zetels, een ruime kast en een bureau. Meer dan wat noodzakelijk was.

Veel toeristische plaatsen bezocht, musea en parken en leuke dorpjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche was kapot. Hotel heeft geen invaliden accomodatie.

Kamer was ruim, badkamer schoon. Personeel heel vriendelijk. Oplossing gericht, douche werd meteen gerepareerd. Compensatie voor ongemak na vraag.

Dicht bij wildlands en zeer ruime kamer voor gezin met 2...
    • Suite

De prijs 124 euro per nacht voor de kamer en dan exclusief ontbijt. Ontbijt kost 13 euro per persoon en we waren met z'n vieren..

Dicht bij wildlands en zeer ruime kamer voor gezin met 2 kinderen.

Een heerlijk verblijf in een mooi, modern hotel, dicht bij het centrum met een heerlijk restaurant.
    • Standaard Familiekamer

Niets viel tegen, maar biologische producten bij het ontbijt zoals biologische melk, eieren en dergelijke zouden welkom zijn, deze zijn tegenwooordig naauwelijks duurder dan niet biologisch.

Het restaurant bij het hotel was geweldig. Niet alleen was de bediening vriendelijk, correct en behulpzaam, maar de gerechten waren heerlijk en met zorg bereid. Zelfs de kindermenu's waren uitstekend. Naast een kinder "amuse" met verse meloen was er een verse huisgemaakte pasta voor kinderen, in huis gemaakt room en sorbetijs etc. De kok heeft er duidelijk plezier in en eer in zijn werk. Kamers waren net opnieuw modern ingericht, netjes, zeer schoon en alles werkte zoals verwacht mag worden.

Aangenaam verblijf op rustige locatie vlak bij Wildlands.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wel een beetje warm en helaas was er geen airco. Gelukkig kon het raam open. Geen mini-bar of koelkastje in de kamer. Het trappenhuis oogde wat rommelig, maar kennelijk is men bezig met een renovatie er van. Maar goed, als we het al over het trappenhuis moeten gaan hebben ... Behalve een uitstekend restaurant en de kunstwerken biedt het hotel niet heel veel faciliteiten. Voor ons was het een uitstekend drie sterren plus hotel, met 5 sterren personeel. En dat is gemiddeld dus toch weer 4 sterren.

Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel. Wij voelden ons zeer welkom. 's Avonds in het restaurant van het hotel uitstekend gegeten in een leuke ongedwongen sfeer. Kamer was relatief klein maar voldeed prima. Een paar kleine dingetjes die aan onderhoud toe zijn (vlekjes op de muren, loshangende gordijnrails). Wij hadden een badkamer met bad, waar ook de douche in was. Vrij hoge instap, maar als beloning een heerlijk warme en harde douchestraal. Goede bedden, al houd ik zelf wel van een iets harder kussen. Ontbijt was basic maar goed. Voldoende keus, en het buffet werd voortdurend aangevuld. Het hotel ligt op loopafstand van Wildlands, al moet je daar wel 10-15 minuten voor uittrekken. Voor ons geen probleem. Verder zijn de kunstwerken door het hotel meer dan de moeite waard. Een erg leuke aanvulling op een meer dan prettig verblijf.

Lokatie en Parkeren Hotel beviel.
    • Standaard Familiekamer

De kamer voor 2 kinderen en 1 volwassene viel tegen 1 pers. moest boven op stapelbed slapen, bed was heel hard (boven) en moeilijk op te maken. En ik vond het voor deze kamer te duur betaald.

Lokatie en Parkeren Hotel beviel.

Gastvrij hotel, echt een aanrader

Weinig.

Gastvrijheid. Je voelt je hier echt te gast, vriendelijk, behulpzaam, geïnteresseerd en informeel team. Locatie; rand van Emmen en toch bijv Wildlands op 10min loopafstand.

Wij hebben genoten.

Niets is er tegen gevallen. Werkelijk niets op aan te merken.

Al het personeel en eigenaar waren zeer vriendelijk. Het eten in het restaurant was uitstekend. Er was nergens iets op aan te merken. We zijn in alle wensen voorzien. Zeer dicht bij de dierentuin en centrum. Auto niet gebruikt!

Prima hotel in combinatie met Wildlands.
    • Standaard Familiekamer

Kamer was te klein voor 4 personen maar voor 1 nacht te doen.

Vriendelijk personeel. Ontbijt prima maar aan details ( staat glazen ontbijt) kan gewerkt worden. Locatie vlakbij centrum en Wildlands. Kamer netjes.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima familie hotel waar je goed kan eten en drinken. Op 500 mtr van Wildlands
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kunstkamer was een upgrade ivm inloopdouche. Bevatte helaas een weliswaar groot 2 persoonsbed. Wij hadden gevraagd om aparte bedden. Toch goed geslapen.

Dinner was geweldig, ontbijt uitstekend. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam

Heerlijk dineren en op loopafstand van Wildlands, super!
    • Art Tweepersoonskamer

Geweldig restaurant bij het hotel met een hele mooie kaart en heerlijke wijnen. Fijn verblijf in een ART kamer en de volgende morgen wandel je zo naar Wildlands. Dat de auto overdag gratis bij het hotel kon blijven staan was mooi mee genomen :-) Super vriendelijke mensen ook!

Veilig, warm, rustig en gastvrij
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer functioneert maar kan worden geupdate

Goed bed, aardig personeel, gezellig warm qua sfeer in het restaurant, verrassende keuze op de kaart. Een goed liggende locatie voor een uitje maar zeker ook voor zaken een goede keus.

Mooie familiekamer met heerlijke bedden en bad.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Mooie familiekamer met heerlijke bedden en bad. Het diner was ook erg goed. Het eten is van zeer goede kwaliteit en wordt mooi opgediend. Personeel was super aardig en behulpzaam.

Heerlijk verblijf in ruime familiekamer met zeer vriendelijk personeel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik was met mijn twee dochters, en had de familiekamer geboekt. Tot mijn grote verrassing bleek deze kamer zeer ruim en comfortabel, met een aparte aangrenzende kamer met twee eenpersoonsbedden voor mijn kinderen. Ideaal. Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

De kamers waren super schoon en waren erg mooi.
    • Art Tweepersoonskamer

Het kussen van het bed viel me tegen want voor mij was deze te dik en er was geen vervangend kussen, daardoor heb ik niet super geslapen, miste ook wel een airco, want met de verwarming uit was het zelfs nog te warm in de kamer

De kamers waren super schoon en waren erg mooi. Restaurant was netjes en bij het ontbijt was er volop keuze uit eten en drinken. Voor ieder wat lekkers.

In principe een prima hotel, op sommige punten verkeerde bezuiniging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gordijnen gingen niet helemaal dicht, omdat de rails kapot was aan een kant, er was geen waterkoker, geen huistelefoon (met eigen mobiel receptie bellen), geen koelkast (niet gemist) badkamer was geantidateerd met een zeikstraaltje water (was begrensd denk ik)

De bedden waren prima. Het was er schoon. Het eten was uitstekend. Het personeel supervriendelijk

Goed hotel voor een kort bezoek aan Emmen. Pal naast Wildlands.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was veel te warm en benauwd op de kinderkamer. Als je het raam openzette kwam er erg veel lawaai van de weg voor het hotel. Slechte kussens. Inrichting heel standaard en gedateerd.

De grootte van de familiekamer.

prima heerlijk gegeten. Het weer was jammer genoeg erg regenachtig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer was dat mijn man die coeliakie heeft na een heerlijk diner toch ziek is geworden 's nachts. waarschijnlijk heeft er toch een besmetting plaats gevonden.

Het personeel was heel vriendelijk. Ontbijt was redelijk. Koffie was heerlijk.

Precies wat we nodig hadden voor een bezoekje Wildlands.
    • Art Tweepersoonskamer

Dat de kamer erg koud was, maar zoals eerder aangegeven werd dit boven onze verwachting opgelost.

De verwarmingsknop in de kamer was kapot. Nadat we hier een melding van maakte, kregen we direct een andere kamer aangeboden. Ook konden voor onze lange reis kosteloos onze drinkbekers met koffie vullen. Erg vriendelijk en meedenkend personeel.

Op mijn verzoek kreeg ik een gebakken ei bij het ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op mijn verzoek kreeg ik een gebakken ei bij het ontbijt. En de volgende dag vroeg de dame of ik weer een gebakken eitje bliefde. 's avonds een biertje aangeboden door de eigenaar. Alles top.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Wij kregen de love room, extra veel kunst beschilderingen...
    • Art Tweepersoonskamer

Ik had gehoopt dat er een zwembad aanwezig was bij de wellness. Helaas was dit niet zo.

Wij kregen de love room, extra veel kunst beschilderingen wat erg leuk was!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Goed hotel voor een nachtje.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mag hier en daar wat worden opgeknapt en wat meer aandacht voor details. Is geen 4 sterren waard. Voorbeelden: vlekken in de vloer, vlekken op stoelen in restaurant bij ontbijt, plastic gordijntje bij het bad, ontbijt niet goed aangevuld, verlepte bloemen op tafel restaurant. Het is het allemaal net niet. Jammer.

Goed hotel voor een nachtje. Voor zakelijk verblijf oké.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Aanrader, zeker weer terugkomen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bergruimte op de kamers. Er is alleen een kledingrek geen afsluitbare kast.

Gedineerd in het restaurant. Dit was fantastisch. Heerlijk eten en leuke, kundige bediening.

Was een zeer gezellige dag/ nacht en konden lekker vroeg dierenpark in zonder vroeg op te staan.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ligging tov dierenpark Emmen is super(5 min) lopen ook binnenstad Emmen op loopafstand. Eten en ontbijt in hotel is goed personeel zeer vriendelijk.

• Art Tweepersoonskamer

Buiten het restaurant en de badkamer om is het wel wat gedateerd.

Zeer vriendelijk personeel, schone kamers, prima restaurant voor diner. Ontbijt goed.

Fijn verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Diner was heerlijk,ontbijt prima veel keuze Kamer gezellig en vrolijk met kunst op de muur en veel keur in het hele hotel Personeel super aardig

Heerlijk verblijf, zeer geschikt om Wildlands te bezoeken.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vieze vloerbedekking en haren in het bad en een piepende kamerdeur.

Het restaurant serveerde Heerlijk eten. We hebben genoten en zullen zeker terugkomen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prettig verblijf door de goede ligging voor ons.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De entree was erg rommelig, jammer. De hygiëne van de badkamer kon beter. Het interieur van de kamer was nogal oubollig. Helaas heel veel kabaal in de kamer naast ons/gang door kinderen en slaan met de deuren en geschreeuw. Dit kan ik het hotel niet aanrekenen.

De vriendelijkheid -behulpzaamheid van het personeel.

Aan te raden, neem je hoofdkussen mee, ga genieten in het restaurant!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Verschrikkelijke hoofdkussens. Keihard en daardoor alle 3 niet goed geslapen. Kamer voor 3 personen maar je moet zelf voor de derde persoon spullen uit de kast pakken ( hoorden we later) Tot slot: goed en compleet ontbijt, wel wat te duur.

Het diner in het restaurant was heerlijk. We namen 3 gangen menu. Pure smaken, heel gezellige bediening!

Supergezellig en een aanrader als je naar Wildlands zoo wil gaan
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was een erg leuk hotel met zeer gastvrij personeel. Een heel goede keuken. We waren met een groep en al onze wensen werden ingewilligd. Goede bedden, lekker ontbijt en heerlijk eten in het restaurant. Kortom we hebben erg genoten in Emmen, ook van Wildlands Zoo.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Leuk tussenverblijf voor een nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met een notenallergie het ontbijt nemen was een ramp en de domper van het verblijf. Men kon niet aangeven welke allergenen waren opgenomen in het brood en ik werd afgescheept met glutenvrij(niet lekker ook nog) brood. Dat stukje was dus een zware onvoldoende. Tip voor het bedrijf: zorg dat het allergenenprotocol wat er wèl was in de avond ook wordt ingevoerd voor het ontbijt en leidt het personeel daarin op!

Leuke kunst hing er. Bij avondeten kundig en gezellig personeel

zeker weer voor een bezoek waard
    • Art Tweepersoonskamer

er was geen vaste airco in onze kamer. Wel was er een losse "fan" in de kamer.

Het restaurant en alle bediening gratis parkeren op het terrein

Netjes en comfortabel
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig stopcontacten in omgeving bed (denk aan het opladen van telefoon of wekker). Gebouw was gehorig waardoor het vertrek van andere gasten zeer goed merkbaar was. Daarnaast hadden gasten een hond bij zich in de eetruimte. Denk ook hier aan hygiene en eventuele allergieen van gasten.

Kamers waren netjes en verzorgd. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Gemakkelijk bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid. Hygiene was goed. Doucheruimte was netjes verzorgd.

Prima locatie op loopafstand van het centrum en gastvrij personeel

Geen opmerkingen

Goeie ligging, op korte afstand wandelen naar het Centrum. Ontbijt prima en kamers zijn schoon, goede bedden. Fietsvakantiegangers kunnen hun fiets in afgesloten ruimte naar de hoofdingang kwijt.

Heerlijk geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine klachten worden serieus genomen. Er zijn geen verbeteringen via deze weg.

Het is een gezellig hotel. We komen er vaker. Parkeren is lekker dichtbij. Hethotel ligt net buiten het centrum van Emmen, en is rustig. Ook als je slaapt aan de kant van de Hondsrugweg!

Vriendelijkheid personeel en de mooie vernieuwde badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedlampjes konden niet apart van elkaar aan/uit gedaan worden. In de nieuwe badkamer hing een vreemde ondefinieerbare lucht. Misschien komt het doordat deze net vernieuwd is.

Vriendelijkheid personeel en de mooie vernieuwde badkamer.

Ontspannend heerlijk gedineerd in het hotel en ik zou de prijs iets hoger doen en dan incl ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen zwembad en geen koelkastje thee en koffie op de kamer van het zwembad waten wij op de hoogte dus moet ik dat achterwege laten.

De gemoedelijke sfeer vriendelijkheid personeel en alles kan geen probleemzoekers

Hotel met twee gezichten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Standaard kamer is verouderd(****), tijd voor een verbouwing. Medewerker gaf aan dat ons kamer inderdaad de ''oude deel'' van de hotel zich bevindt. - Ingang - Balkon is klein, vuil en er zijn geen stoelen aanwezig.

- Mooie buitenkant (niet bij de ingang)van de hotel - Gezellige binnenhofje - Ontbijtbuffet - Snelle internet - Zeer vriendelijke personeel bij het ontbijt

Teleurgesteld
    • Art Tweepersoonskamer

De hygiene op de kamer die ook klein was. We hadden de artkamer geboekt. En hoewel de muur mooi beschilderd was viel ons het meubilair tegen. Ook de kleine badkamer was van extra's voorzien die we niet konden waarderen zoals schimmel op het plafond en stofslierten uit de ventilator. Als er een douche genomen werd stond het water ook buiten het douchegedeelte. In de kamer was het erg warm en er was geen airco wel stond er een ventilator die zo te zien al eeuwig niet gebruikt was met een enorme laag stof erop. Dus aanzetten was geen optie want dan had de hele kamer onder het stof gezeten! Ook waren er afdekplaatjes weg van kabels bij de stopcontacten niet echt veilig denk ik. Maar het hoogtepunt was toch wel de "kast" twee zijkanten met een roede ertussen en een paar hangertjes, geen deuren geen planken helemaal niets! Het hotel staat als een viersterrenhotel te boek maar dat is het naar onze mening qua kamers echt niet waard. Wel was het personeel erg aardig. Maar toen we uit gingen checken en de jonge dame vroeg of alles naar wens was geweest, heb ik wel gezegd dat het me tegen was gevallen en ook waarom. het was wel jammer dat ze niet goed wist hoe en of ze er op moest reageren. We hebben de barrekening voldaan die nog openstond en zijn toch wel teleurgesteld vertrokken.

Het personeel in de bar was erg vriendelijk. Het ontbijt was oké maar geen viersterrenwaardig.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel ten Cate Emmen