Beoordelingen over Hotel Medemblik 3-sterren

Oosterhaven 1, 1671 AA Medemblik, Nederland

#5 van de 10 hotels in Medemblik

Goede prijs/prestatie

Het ontbijt had iets beter gekund, vooral wb thee/koffie faciliteiten! Koffie en thee uit thermoskannen is niet meer van deze tijd!

De centrale ligging en de hotelkamer is prima!

Slapen en goed ontbijten voor een prima prijs.

Geen airco en het was warm. Ramen open werd afgeraden vanwege (veel) muggen, horren waren weggehaald voor glazenwasser volgende dag. Wel ventilator op kamer en dat was heel prettig.

Prima ontbijt, ruime kamer en hartelijke bediening.

Goed hotel, mooie locatie, heerlijk ontbijt.

Het hoge bad in de badkamer, waain je ook moest douchen. De verlichting is niet zo goed.

De ruime kamer, het bed was goed, we hebben heerlijk geslapen. Koffie en thee faciliteiten zijn ook altijd fijn. Het ontbijt was prima. De locatie was helemaal perfekt aan de haven in het centrum.

Hotel op een perfecte ligging

De onpersoonlijke benadering van het personeel bij het inchecken. Simpel ontbijt

De locatie was perfect. Kamer was ruim, goede bedden. Mooie badkamer.

Heerlijk ontspannen en goed verzorgd.

Het uitgaansgebied ligt om de hoek, dus in het weekend 's nachts soms wat lawaai van mensen die in kennelijke staat het hotel passeren. Parkeren kan in de buurt gratis, maar is een eindje lopen (met redelijk stijl stukje omhoog). Mensen die slecht ter been zijn of rolstoelafhankelijk beter eerst afzetten voor de deur en dan auto parkeren. Hotel is rolstoelvriendelijk. Er is een liftje waar net een gewone rolstoel inpast. De manoeuvreerruimte voor rolstoelen is niet groot maar wel voldoende. Kamers met douche en bad betekent in het bad douchen. Bent u rolstoelgebonden of slecht ter been dan adviseer ik om eerst even te bellen met het hotel zodat u een geschikte kamer krijgt.

Gezellig en kleinschalig hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede en nette kamer. Goed bed. Goed verzorgd ontbijt. Fijne locatie in het centrum. We voelden ons erg welkom en thuis. Eten in restaurant was ook goed. Medemblik is een gezellig en overzichtelijk stadje. Alle bezienswaardigheden zijn binnen een weekend prima te doen.

Fijn hotel

Onder het bed had wel iets beter schoongemaakt kunnen worden, was stoffig. Rest van de kamer en badkamer was erg goed.

Kamers zijn kort geleden gerenoveerd en in moderne (maritieme)sfeer uitgevoerd.

De kamer en de badkamer waren keurig.

Het ontbijt had iets uitgebreider gekund. De verlichting in de kamer was te weinig om de krant aan tafel te kunnen lezen.

De kamer en de badkamer waren keurig. leuke ligging aan de Oosterhaven. vriendelijk personeel.

Ontzettend vriendelijk personeel en een goed ontbijt!

De bedden waren erg hard. Kachel moeilijk te regelen. Toen we aankwamen was de kamer heel koud. Je kan alleen de radiatoren aandraaien, 's nachts was hierdoor de kamer weer te warm.

Ontzettend vriendelijk personeel en een goed ontbijt! Nette douche en ruime schone kamer.

Prijs /kwaliteits verhouding uitstekend

Geen scheerspiegel in badkamer. Geen kluisje op de kamer? Geen koelkastje op de kamer. Geen airco op de kamer wel een ventilator.

Ruime kamer en schoon, goede bedden en verduisteringsgordijnen. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

parkeren blijft behelpen.... zeker als het weer niet zo best is, is wandeling naar 'over de brug parkeren' toch wat minder ...

prima kamer, niks mis mee. centrale ligging ten opzichte van doel van de reis dus lopend naar en van bijeenkomst. diner en ontbijt ook weer uitstekend.

heerlijk weekendje weg en mooie omgeving met veel water in de omgeving

Een idee om nog een keer te komen in Medemblik.Dus er viel niets tegen.

Het ontbijt was lekker en goed en vriendelijk personeel, en s,avonds erg gezellig om een drankje te doen.

Top verbijf, super gastvrij en gezellig, hotel mooie loctie, matig ontbijt.

Het ontbijt is heel matig. Geen lekker gebakken eitje (alleen blubberig roerei), slechte kwaliteit en keus afbakbroodjes weinig sortering vleeswaren. Koffie en thee keus bij het ontbijt is minimaal. Jammer hoor van zo'n mooi en gezellig hotel.

Keurige kamer en mooie badkamer

Prima plek Voor een bezoek aan medemblik.

Door drukte in het restaurant, is de keuken vroeg dicht gegaan. Voor ons was dat een erge tegenvaller, aangezien mijn dochter een hele dag wedstrijden gezeild had en geen zin meer had om ergens anders naar toente gaan. Ik vond dat erg slecht, aangezien ik ook gereserveerd had .....

Ruime kamers. Dat was fijn.

Leuk maar niet voor vaker.

Verwarming stond op 0 en gaf toch warmte zodat kamer te heet bleef. Geluidhinder door dunne muren van buren die 's nachts om 4 uur thuiskomen en 1 uur doorpraten op de kamer. Lastige bediening douchekranen zonder waterbespaarknop. Lege kannen koffie en thee bij ontbijt werden niet door personeel opgemerkt.

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima accomodatie op een prima locatie.

Ik vond het bed te zacht maar voor mijn vriendin was het prima.

De locatie in het centrum omdat we kwamen voor de bokkentour. Het ontbijt was net als het diner prima met voldoende keus.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heerlijk genoten van de omgeving.

Daar ik alleen was viel mij een storend geluid op tot na 22.00 uur en begon weer rond 07.00 uur. Ik heb dit gemeld(leek op wasmachine, droger geluid, maar ze zeiden dat dat dan ventilatiesysteem zou kunnen zijn. Ze zouden het doorgeven.

De kamer ruim heerlijk bed, de omgeving schitterend. Te voet naar IJsselmeer en winkelstraat begint naast de deur. Genoeg keuze uit restaurants.

Geschikt om het stadje te verkennen.

1.de parkeergelegenheid; uit de informatie op de website zou je kunnen afleiden dat parkeren in de directe omgeving van het hotel geen probleem is. Voor ons is een blauwe zone geen goeie parkeergelegenheid. 2. de natte cel: deze had gelet op de afmeting van de kamer ruimer kunnen zijn: bijv. een grotere inloopdouche zodat niet de hele ruimte nat wordt. En de design-wastafel is onpraktisch: nat scheren niet mogelijk.

De locatie in het stadje.

Netjes Hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding en goed restaurant met vriendelijke bediening.

Parkeergelegenheid is beperkt. parkeren tot 18.00 met parkeerschijf, tussen 18.00 en 09.00 gratis. plaatsen bij hotel zijn beperkt. Vroeg uitgecheckt en kregen ontbijt mee, boterhammen met los beleg. hadden rustig belegde broodjes mogen zijn. Wel uitgebreid ontbijtpakket.

Net hotel met een gezellige bar. Eten was goed en royaal. Skuumkoppe van de tap Nette schone kamers

Voor kortverblijf zeker een aanrader. Ligging in het centrum en aan de jachthaven.

Parking is een beetje zoeken. Hadden via mail laten weten dat huisdier mee was, maar zij hadden dat blijkbaar niet gezien. Ons hondje was niettegenstaande dat toch welkom. Onze kamer lag blijkbaar aan de zijde van de uitgaansbuurt, want er was veel lawaai.

Goede ontvangst. Zeer verzorgd ontbijt. Kamer was zeer net en ruim. Alles was voorzien. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Grote kamer en hoede bedden.

Ontbijt was zeer matig. Weinig keus en niet goed verzorgd. Kaas was te warm en bezweet.

Grote kamer en hoede bedden. Ruimte voor kleding etc. Ook een mooie omgeving.

Leuk en schoon hotel op een mooie locatie.Kom er zeker nog terug.

Er was niets dat mij tegenviel!

De kamer was erg ruim en de bedden goed,ook de badkamer was erg schoon en lekker ruim!Geen last van muggen want er was een hor voor het raam gezet.lekker terras met uitzicht op de haven.

Heerlijk hotel langs het Zuiderzeepad (LAW 8).

In de beschrijving staat: U kunt parkeren in de buurt van de accommodatie. Preciezer: vlak voor het hotel kun je 1,5 uur staan. De andere openbare parkeergelegenheid dichtbij was vol. We stonden dus op ongeveer 300 meter (over de brug), bij de Pekelharinghaven.

Prima ontbijtbuffet, er waren best veel gasten maar toch was er tot op het laatst van alles voldoende. De kamer keek uit op de Oosterhaven. Heel fijn was het om een raam met een goed hor te hebben. Het raam heeft de hele tijd opengestaan, zonder een mug binnen. Lekker fris! Het hotel is heel goed verbouwd, waardoor de serre, het restaurant en de kamers mooi bij elkaar horen. Alles zag er erg nieuw uit en het was perfect schoon. Lekkere bedden ook! Kasteel Radboud in Medemblik ziet er erg mooi uit.

aanrader
    • Deluxe Suite

gewoon perfect, niks gevonden wat tegen viel

Het is een fantastisch hotel met zeer gastvrij personeel, een zeer goed ontbijt, een prachtige kamer met alles er op en aan, verder is het restaurant top met een uitgelezen menu voor iedere beurs, kortom, weekendje weg, boeken en naar Hotel Medemblik

Prima hotel in centrum van Medemblijk.

Er is nauwelijks gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Wel kun je in de straat parkeren, maar max 2 uur (muv zon- en feestdagen dan is het gratis).

Parkeren is niet bij het hotel maar aan de haven op een openbare parkeerplaats, dit is een stuk lopen vanaf het hotel met al je bagage.

heerlijk ontbijt, erg vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam

geslaagde dagen!

Er is geen airco of fan. Er is geen kluisje/koelkast op de kamer. Ontbijt en diner erg 'gewoontjes'. Koffie goed warm, maar niet erg sterk. Eten is in de omgeving erg goed, m.n. de twee schouwtjes en l'artiest! Geen kontakt gehad met personeel,dus dat item een neutrale beoordeling.

Goede en grote kamer, thee en koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Mooie ligging. Schone kamers

Klantvriendelijkheid. Voor de eerste keer geboekt en waarschijnlijk iets over het hoofd gezien. Dacht dat een twee persoonskamer ook voor 2 personen was zonder extra kosten. Dit bleek niet het geval was vergetende poppetjes aan te vinken. Geen tegemoetkoming van het personeel moest toch extra betalen. Had graag een andere oplossing gezien wel geattendeerd op de fout maar niet de extra kosten gerekend. Vond dit erg jammer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heerlijk uitgerust en genoten.

Het ontbijt was erg lekker. Voldoende keuze van brood, beleg en heerlijke bacon met scrambled eggs. Vriendelijk en attent personeel. Restaurant was niet heel prijzig. Kindermenu's waren ruim en zeer goedkoop.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Betaalbare luxe op top-locatie.

De koffie bij het ontbijt was niet zo bijzonder. Er zijn tegenwoordig prima self-service automaten voor.

Muisstil ’s nachts. Prima bedden. Ligbad, mooie wasbak. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet: van poffertjes tot hardgekookte eieren.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Top geslapen

Het ontbijt vond ik wat simpel voor het soort hotel. De scrambled eggs en de spek hadden niet zo'n lekkere smaak. Verder was het ontbijt helemaal prima.

De bedden liggen echt heerlijk! Top geslapen :)

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

uitstekende accommodatie, rustig gelegen, personeel heeft oog voor de gast

kan geen negatieve zaken bedenken

Ontvangst zeer prettig, goede uitleg van de receptioniste. Kamer ruim en licht, badkamer met ruime inloopdouche. Rijk gevuld ontbijtbuffet en 's avonds heerlijk gedineerd.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

prima hotel voor een nachtje of weekend weg in noord holland

geen eigen parkeerplaatsen waardoor je in de blauwe zone moest parkeren en dus na elke anderhalve uur je parkeerkaart moest verstellen. Geen 24 uurs receptie maar je kunt met je kamerpas gewoon in het hotel komen.

ontbijt was goed, kamers schoon en modern ingericht

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Aardig maar niet voor herhaling vatbaar....

verwelkoming aan de balie was vriendelijk maar daar hield het mee op. We hadden het gevoel dat het hotel niet op ons zat te wachten. b.v. geen airco op de kamer, 32 graden dus warm, geen verkoeling 's nachts. Bij uitboeken zei men :Ja we hebben mobiele ventilatoren maar daar hadden we wel zelf om moeten vragen!!! Ja tuurlijk.... Wij weten dat ze die beschikbaar stellen voor hun gasten. .Verder werd verteld dat de meeste gasten zakelijk kwamen, nou wij niet... Omgeving zelf uitgezocht er werden geen suggesties gedaan of gevraagd. Tuurlijk is er internet en daar is veel op te vinden maar een persoonlijk woord of aandacht voor gasten doet wonderen.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Heerlijk hotel

Er zat flink wat stof op de poster achter het bed, er was geen koelkastje/minibar

De bedden en kussens waren heerlijk!! Ook de badkamer was erg schoon en netjes, het bed werd netjes opgemaakt en elke dag schone handdoeken. Hotel Medemblik zit in het dorp en lekker centraal je kunt alles op loopafstand doen

• Beoordeeld op: 15 september 2016

kamer was goed en netjes , comfortabel

heel standaard ontbijt, meer keus in fruit en bijvoorbeeld verse / biologische jammetjes zou ons blij maken. Koffie bij ontbijt was niet lekker. koffie op het terras was prima!

kamer was goed en netjes , comfortabel

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Uitstekend hotel, top personeel.

Niks, top hotel!

Wij hadden de twee kamers op de 3e verdieping. Mooie ruime kamers, uitzicht op de haven. Eén kamer had een bad, de ander niet. Goede douche, goed bed. Super uitgebreid ontbijtbuffet. Ik was daar voor de Afsluitdijk open en dan zou ik vroeg uit het hotel moeten vertrekken. Personeel dacht mee en op het moment dat de wedstrijd was afgelast werd dat gecommuniceerd. Erg attend!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Perfect hotel voor 1 nachtje.

Ontbijt was er basic en sober. Kwaliteit was ok.

Service gerichtheid van het personeel. Zowel in het hotel als het restaurant. Diner in het hotel zelf was ook erg goed bevallen.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Enthousiast en meedenkend personeel...

Dronken luidruchtige passanten hebben ons s nachts uit de slaap gehouden en mijn buitenspiegel vernield, dus indien mogelijk zou een eigen parkeerterrein wenselijk zijn...

wij moesten eerder weg s ochtends , s ochtends stond er een keurige ontbijtbox klaar ! Heel netjes...

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Fijne vakantie gehad

In de snoep automaat zaten dingen over datum. Bij melding hiervan werd er die de jongen achter de balie gezegd....maar dit is een tht datum....dus niet zo erg....uhm beetje raar. Maar wel gelijk daarna er uit gehaald

De netheid zag er keurig uit. Het ontbijt en de gast vrijheid.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Uitstekend verblijf in Medemblik

Eigenlijk is mij niets tegengevallen.

Een geweldige kamer met een uitstekend bed, mooie badkamer en ruime plek om te werken. 's Morgens uitstekend ontbijtbuffet. Trouwens 's avonds ook lekker gegeten in het restaurant. Receptie en bedienend personeel zeer aardig en behulpzaam.

Mooie rustige kamer met uitzicht op de haven.

Geen negatieve punten

Mooie rustige kamer met uitzicht op de haven. Gezellig terras waar het goed vertoeven is.

Heel fijn weekend gehad

Fantastische ligging super ontbijt

hotel in een heerlijk stadje en een leuke kroeg aan de overkant van de straat open tot laat

locatie is geweldig

Het ontbijt was erg karig

Het ontbijt was erg karig

Het was allemaal heerlijk.

Het was allemaal heerlijk.

Makkelijk personeel, lokatie

Makkelijk personeel, lokatie

Ontvangst wat koeltjes

Ligging,ontbijt was prima

Eten en bediening

Eten en bediening

Ligging g

Het is een mooi gelegen hotel. Het personeel is vriendelijk.

Ligging g

Kamer was ruim, badkamer was prima.

Kamer was ruim, badkamer was prima. Leuk uitzicht op het water.

goede Uitvalsbasis voor ons weekend weg

Kamer op begane grond, stoep loopt pal langs het raam.

Prima verblijf in gezellig stadje.

Prima kamer en ontbijt

Alles goed

Niets viel tegen

Alles goed

Locatie in het centrum

Locatie in het centrum

aan te bevelen

het ontbijt was heerlijk en voldoende,personeel vriendelijk

Uitstekend naar onze zin gehad

Dat het in het centrum is en vrij parkeren.

We waren hier om etappes te wandelen van het Groot Frieslandpad.

Parkeren. Oorzaak twee festivals.

Goede ligging. Prima ontbijt. Mooie ruime kamer.

Mooi hotel met zicht op haven!! Prachtig!!!

Badinstap nogal hoog!

Mooie ruime lichte kamer met zicht op de haven!! Knap!!

Goede kamers.

Goede kamers. Fris hotel. Kort op het centrum.

Het ontbijt was goed.

Het ontbijt was goed. Alleen op zondag zou je het ontbijt tot 11.oo uur willen.

Lekker geslapen en heel vriendelijk personeel

N.v.t.

Ontbijt prima. Kamer schoon.

mooie ligging van het hotel en terras

de bediening in het restaurant, ober praatte nauwelijks en vergat de bestellingen

kamer, prima en de ligging was perfect

Uitstekend hotel

Mooie, ruime kamer met alle faciliteiten

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

verrassend verblijf in provincieplaatsje van goed niveau

goede grote kamer met uitstekende temperatuur.Ontbijt was goed, niet overdreven veel, maar alles wat er zijn moet, was er

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Zeer aangenaam

Opmaakspiegfel in de badkamer

Ontbijt OK Kamers OK

Heerlijk ruime badkamer.

Heerlijk ruime badkamer.

In,alle opzichten een goed hotel. Kom zeker nog een keer.

Bed een beetje zacht.

Goed hotel , eten was ook goed.

Prettig verblijf.

Goede bedden, prima badkamer

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Zo moet het zijn!

Hier klopt alles! Top, lang niet meer onderweg bij andere accomodaties zo meegemaakt.

Goed hotel

Mooie ruime kamers

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Zakelijk.

Bar sluit om 11.00 uur, mag ook om 12.00 uur

Prima kamer, aardig personeel, ontbijt voldoet prima

alles prima!

alles prima!

slechte service vieze kamer

slechte service vieze kamer

Ontbijt prima

Ontbijt prima

prima hotel

geen koelkastje op de kamer

goed ontbijt,mooie kamer