Beoordelingen over Thon Hotel Rotterdam City Centre 3-sterren

Willemsplein 1, Scheepvaartkwartier, 3016 DN Rotterdam, Nederland

#41 van de 58 hotels in Rotterdam

Uitzicht over de Maas
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Ontbijt relatief duur - dus niet van gebruik gemaakt - en het was lekker weer: buiten meer dan voldoende alternatieven

Prima ligging, mooi uitzicht op de rivier, nette kamer.

Uitstekende locatie met metro/tram op loop afstand.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Prijs van ontbijt aan de hoge kant. Wel gehorig (door tram) maar met oordopjes hoor je niks meer.

Uitstekende locatie met metro/tram op loop afstand. Heel mooi uitzicht op de Maas en Erasmusbrug. Net hotel met mooie kamers. Leuk terrasje aan de Maas op nog geen 50 meter.

• Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De matras was wat dun vond ik Hangt nergens uit welke uren ontbijt zijn Niks om te gaan drinken in de nacht moet je al helemaal naar het centrum gaan wandelen

De ligging Alles in de buurt tram taxi metro bik het het water maar niet teveel lawaai

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ontbijt goed, maar wel aan de prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer

Zo'n kleine kamer voor zo'n hoog bedrag. Dat wil je niet geloven. Dat heeft niets met de uitkijk op de Erasmusbrug te maken,

Ontbijt goed, maar wel aan de prijs. De kamer is een eenpersoonskamer. In de badkamer kon je niet met z'n tweeën staan, Dat viel goed tegen.

Ontbijt was prima!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was veel lekkage! Mijn MacBook lag in de vensterbank, gelukkig in een hoes. De hele vensterbank, later ook het laminaat was 1 groot waterballet terwijl het maar een beetje regende. Badkamer zaten behoorlijk zwarte randen! En de bedden waren een beetje doorgezakt. Om 2300 op vrijdag wouden we nog een drankje aan de bar doen, die was al gesloten.

Ontbijt was prima! Kamer was op eerste gezicht prima.

Buiten het uitzicht het personeel dat voor me een oplossing...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets kan alleen niet oordelen over het ontbijt omdat ik daar geen gebruik van heb gemaakt

Buiten het uitzicht het personeel dat voor me een oplossing gezocht heeft voor een ander matras aangezien ik zelf van nogal tamelijk harde matrassen.

Te duur voor wat je krijgt
    • Classic Tweepersoonskamer

kleine kamer niet zo netjes: stofferig, zwarte haren in de badkamer, kauwgum op de vloer

Vriendelijk en professioneel personeel Keuze bij ontbijtbuffet Ligging algemeen / openbaar vervoer

Aan een prijs van 19,5 € per persoon bedank ik voor het...
    • Classic Tweepersoonskamer

Bediening in het "restaurant " kan beter en vooral vriendelijker. Koude dranken die niet al te koud zijn. Te late opening van het cafetaria namelijk 12 uur.

Aan een prijs van 19,5 € per persoon bedank ik voor het ontbijt. Piepkleine kamers. en badkamer. Als je op het toilet zit hang je bijna met je kin in de wasbak. Allen het uitzicht (als je een kamer met zicht op de maas hebt ) is prima.

Prima bed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Had om een twee persoonsbed gevraagd, kreeg twee losse bedden aan elkaar geschoven. Omgeving is heel lawaaiig, gelukkig verstrekte men oordoppen...

Prima bed

Prima kamer, prima eten, goed ontbijt en vriendelijk...
    • Classic Tweepersoonskamer

De douche, omdat die een douchegordijn heeft dat tegen je aan plakt als je eronder staat. Vind ik smerig.

Prima kamer, prima eten, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

aangenaam en goed verblijf.
    • Budget Eenpersoonskamer

De kamer was klein , zo ook de badkamer. Als je gebruik maakte vd wc moest je uitkijken dat je niet met je knieen tegen de muur kwam. Dus voor de prijs die je betaald vond ik de ruimte wat tegenvallen

Vriendelijke personeel en het ontbijt. Lekker bed.

Centrale ligging
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer matige prijs-kwaliteitsverhouding. Kamer heeft alle faciliteiten (minibar, TV, waterkoker etc.) maar zeer klein. Mini-douche met douchegordijntje dat plakt aan je lichaam (onhygiënisch), tweepersoonsbed opgemaakt met niet passende onderlakens.

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ik had meer verwacht van een Thon hotel. Kom hier niet meer terug.
    • Budget Eenpersoonskamer

Kmr 601. Toilet vlak tegen de muur waardoor ik geen grote boodschap kon doen. Met oordoppen geslapen vanwege bijgeluid van de centrale afzuig. Vooraf parkeren betaald, alsnog extra moeten afrekenen.

Goed ontbijt met uitgebreide keuze. Goede bistro met voldoende keuze voor een kort verblijf. Goede schoonmaak- en opmaakdienst.

Prima hotel met kamers met mooi uitzicht
    • Classic Tweepersoonskamer

's nachts regelmatig hard pratende mensen voor het hotel die op een taxi stonden te wachten. Daar werden wij wakker van. Wellicht kan het hotel deze gasten daarop attenderen.

De locatie ten opzichte van de highlights in de stad was perfect. De medewerker bij de balie dacht met ons mee en konden een kamer met zicht op de Erasmusbrug met een meerprijs boeken. Goed geslapen in niet-gehorige kamers. Wel buitengeluiden. Kamers waren netjes opgeknapt. Badkamer iets gedateerd, met douche in de badkuip. Voordelig parkeren in de buurt met ParkBee. Volgende keer boeken wij weer bij Thon.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

het was een heerlijk appartement. zeer gastvrije eigenaren die ons van en naar de lcuhthaven brachte
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

appartement lag op de vierde verdieping; helaas geen lift, maar dat is in een stad als deze te verwachten.

het ruime appartement met volwaardige keuken (vaatwasser, oven en kookplaat).

Nostalisch verblijf na 25 jaar weg uit Rotterdam. heerlijk gegeten bij de ons bekende restaurants
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen ontbijt, bij Loos een croissant gegeten. Ontbijt erg duur.

Bedden waren heel goed, badkamer heel klein en het bad was voor mij (81 jaar) te gevaarlijk want erg glad. uitzicht was vreselijk. Volgende keer andere, ruimere kamer en met goed uitzicht. Plek ideaal voor openbaar vervoersverbindingen.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Uitzicht en de kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Doordat we een mailtje van Thon hadden gemist kregen we bij aankomst niet de kamer die we hadden gereserveerd en moesten we bij betalen.

Uitzicht en de kamer

Ruime kamer met mooi uitzicht
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Jammer dat het bed geen tweepersoonsbed was maar twee eenpersoonsbedden met aparte dekbedden.

Schone badkamer en een ruime kamer! Uitzicht op de Erasmusbrug (kamer met uitzicht geboekt) was erg mooi!

• Beoordeeld op: 23 december 2017

We vonden het tof.
    • Classic Tweepersoonskamer

Niets, alleen het weer was niet al te best, maar daar kunnen jullie niets aan doen. (grapje)

Het ontbijt was heerlijk. Vanuit de kamer een prachtig uitzicht over het water. Een prima locatie als je een boottocht wilt maken langs de haven.

Prima hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Ontbijtruimte was klein, we moesten wachten op een tafeltje.

Dichtbij centrum, en metro, en ligt aan het water. Parkeergarage vlakbij. Goede bistro.proma hotel

Prima hotel, met mooie ligging en gezellige kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Minpunt was het lawaai op de gang. (andere gasten) Kamers zijn naar mijn idee wat gehorig. Badkamer is ook wat aan de kleine kant.

De ligging is heel mooi, aan de rivier. Mooie, gezellige kamer. Prima bedden. Badkamer wat klein, maar goed genoeg. Personeel vriendelijk, ontbijt goed. OV is dichtbij, Ahoy is erg makkelijk te bereiken.

Luxe kamer goed ingericht maar douchen in een zeer glad bad. Groot minpunt. Jammer
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Wat ontzettend tegenviel was dat je in een ontzettend glad bad moest douchen. We lazen later in de informatie dat er tegen gladheid in het bad een stroeve badmat kon worden opgehaald bij de receptie????? Niet standaard op de kamer. Zeer slecht. Heel jammer

Ontbijt heel uitgebreid. Hadden kamer speciaal geboekt met zicht op de Erasmusbrug. Super

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Locatie is op en top.
    • Classic Tweepersoonskamer

We hebben geen ontbijt geboekt omdat we € 19,50 p.p wat aan de dure kant vinden.

Locatie is op en top. net onder Erasmusbrug. Wij verblijven hier nagenoeg elk jaar tijdens finale van Cameretten in het Nieuwe Luxor Theater.

We kregen een gratis upgrade waardoor we een geweldig...
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamer was klein, douchen in badkuip en glaswand zat op een rare plek zodat de gehele badkamer nat werd tijdens het douchen.

We kregen een gratis upgrade waardoor we een geweldig uitzicht hadden over de Maas en Erasmusbrug, aangenaam verrast!!

We hebben een fijn verblijf gehad.
    • Classic Tweepersoonskamer

Toen we aankwamen konden we gelijk inchecken, maar eenmaal bij onze kamer aangekomen was de schoonmaakster nog bezig. Dit vonden wij niet heel erg, maar hier gaat wel iets mis.... Verschillende plekjes in de badkamer hadden wat onderhoud nodig.

De kamer was erg mooi met een leuk zithoekje erbij. De locatie van het hotel was erg mooi. Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker.

goede locatie, tegenvallende accommodatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

slecht geventileerde kamer, kleine kamer, weinig daglicht ivm uitkijk op betonnen gevel. Slechte hygiene, schimmel in koelkast, roest vlekken in badkamer.

locatie

havendagen Rotterdam zien en beleven.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

er waren enkele vlekken en haren in de badkamer en op de deur. na doorgegeven te hebben, bij weggaan, zal dat puntje op gepakt worden.

het uitzicht, de kamer op zich, tv en airco, volle privacy. heerlijk vertoeven

prettig
    • Budget Eenpersoonskamer

het had allemaal iets schoner mogen zijn in de kamer van mijn moeder. lange zwarte haren op de grond in de kamer en aan de wand in de badkamer

de locatie en de bereikbaarheid

Het uitzicht en de vriendelijke en begripvolle medewerkers.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De drukte om 9.00 uur op woensdagmorgen bij het ontbijt. Met een man van 93 jaar was dat geen pretje om een ontbijt te regelen. De trap bij de ingang was met een rollator ook niet zo praktisch.

Het uitzicht en de vriendelijke en begripvolle medewerkers.

Perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer was verouderd en doucheputje zag er vies uit. We hebben geboekt in een vrij drukke periode en daarom waren de prijzen van hotels duurder dan normaal. De prijs/kwaliteit verhouding vonden we nu niet ok. We hadden gevraagd om zicht op het water, maar kregen een kamer met lelijk uitzicht.

De ligging is prima. Leuk aan het water en vanuit het hotel diverse mogelijkheden om met het openbaar vervoer naar verschillende wijken te reizen. De kamer was schoon en zag er verzorgd uit.

De ligging van het hotel is geweldig qua uitzicht.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het hotel bevindt zich naast de brug waarover veel verkeer komt en naast de trambaan. Dit betekent dag en nacht veel geluid.

De ligging van het hotel is geweldig qua uitzicht.

overnachting aan de Maas
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

de hartelijkheid en servicegerichtheid van een deel van het personeel is nog voor verbetering vatbaar

prima kamers, uitzicht op de Maas (niet alle kamers), dicht tegen centrum Rotterdam; waterkoker en thee staat klaar

Centraal, efficiënt, vriendelijk en zalig lekker brood
    • Budget Eenpersoonskamer

De locatie van het hotel is uitstekend met een grote parkeergarage vlakbij. Ruime éénpersoonskamer, heel efficiënt ingericht. Vriendelijk personeel. Kamer met uitzicht op de Erasmusbrug als bonus. Een zeer krachtige airco is aanwezig en zorgde voor een heerlijk koele kamer. Zeer uitgebreid ontbijt met het heerlijkste vers brood dat ik ooit al in een hotel at. Ik zou dit hotel zeker opnieuw overwegen als ik terugkeer naar Rotterdam.

Uitzicht op de Maas.
    • Classic Tweepersoonskamer

Matrassen op tweepersoonsbed weken waardoor je steeds in een gleuf lag. Standaardkamer is klein, de badkamer ook. Voor één nacht prima te doen bij langer verblijf is een grotere kamer aan te raden!

Uitzicht op de Maas. Airco op de kamer. Gebruikersvriendelijk kluisje.

Perfecte uitvalsbasis voor een weekend Rotterdam!
    • Classic Tweepersoonskamer

De locatie van dit hotel is perfect voor een weekend Rotterdam: heel centraal en toch rustig. Prachtig uitzicht op de Erasmusbrug en de Kop van Zuid. Watertaxi en rondvaartboten vertrekken precies voor het hotel. Kamer en badkamer zijn niet heel groot, maar schoon en fris en modern ingericht. Vriendelijk personeel.

Veel te kleine kamer voor 5 nachten gekregen, na upgrade (...
    • Classic Tweepersoonskamer

Veel te kleine kamer voor 5 nachten gekregen, na upgrade ( van 20 euro) werd het niet veel beter. Zittend op de wc stootte je je hoofd tegen de wastafel. We keken uit op een brandtrap, heel gehorig door machines. Dus moest het raam dicht, met als gevolg een stikhete kamer. Op de bedden lag een soort skai, dat zweette enorm. Na een klacht werd dat wel verholpen. Maar dat was dus al 1 nacht zonder slaap. Er werd ook niet gevraagd of het verblijf naar onze zin was. Wij werken hard en wilden nog wat drinken bij de bar, maar die was al om 23.00 uur gesloten. Al met al, voor dat geld, meer dan 100 euro per nacht (!) waardeloos. Ik reis veel, zit in vele hotels in Nederland, en dit leek een prima hotel. Maar wat een tegenvaller! Ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug.

Vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamer is veel te klein. Na het douchen moet je je afdrogen in de douche omdat er geen plaats is.Zit je op het toilet, heb je kans om je hoofd te stoten tegen de wasbak. En de toiletrol houder hangt links achter. Voor mensen met rugklachten of oudere mensen erg vervelend.

Vriendelijk personeel. Ondanks dat het ontbijt uitstekend is, vind ik 19,00 erg veel geld. De ontbijtzaal is erg krap, als veel mensen tegelijk eten is het manoeuvreren met je bord en ontbijtspullen.

Aangenaam hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Zeer goed gelegen, stad gemakkelijk te voet bereikbaar. Parkeergarage dichtbij. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Zithoekje op de kamer. Goede wifi

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Redelijk maar geen prijs kwaliteit.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was niet echt het geld waard. Voor 160 euro met z'n 2en verwacht je wel iets meer als dat wat we kregen. Dat viel mij heel erg tegen.

Het bed lag lekker en het personeel was erg meewerkend en beleefd.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Mooie locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Een echt koffiezetapparaat doet echt wonderen op een hotelkamer, hier waren zakjes koffie. En douchen in een badkuip blijft eng als er geen ribbels op de badkuip vloer zijn aangebracht.

Locatie was prima gelegen ten opzichte van een metrostation en de Erasmusbrug. En een pluim voor het super vriendelijke personeel, zowel bij in- als uitcheck.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Mooie plek in Rotterdam

Was wel erg krap de twee persoons kamer, dochter had een eenpersoons aan de overkant met meer ruimte en mooi uitzicht op de maas

Kleine maar comfortabele kamer met uitzicht op saaie binnen plaats

We komen zeker een keer terug!
    • Classic Tweepersoonskamer

De kortingskaarten van de parkeergarage waren op, het zou coulant zijn om die korting dan toch te verekenen met de eind rekening, dat gebeurde niet.

Prachtig uitzicht vanaf de zesde verdieping !

goede ligging overal dicht bij alsook het openbaar vervoer
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

goede ligging overal dicht bij alsook het openbaar vervoer als u met de auto bent parkgarage rechtover hotel waar u in het hotel een parkeerkaart kunt kopen aan verminderde prijs prijs, en een mooi ontbijt

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Het was niet super slecht, maar ik zou hier niet zomaar terug komen.
    • Classic Tweepersoonskamer

De receptioniste was behoorlijk kortaf. De badkamer was erg klein, verouderd en ook niet heel goed schoon gemaakt. Er lagen nog haren van de vorige gasten. Duur hotel voor wat je ervoor krijgt....

Het uitzicht vanuit onze kamer, over de Maas was erg mooi. Het ontbijt was prima. Behalve dat ik yoghurt wilde nemen en daar een pluisje in dreef. Lekkere koffie! Ligging is prima.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Goed ontbijt en goede service!

Jammer dat de vloer in de douche er verkeerd in ligt waardoor het water blijft liggen!

Goed ontbijt en goede service! Mooie moderne kamers! Heerlijk geslapen. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Onze eisen liggen meestal niet al te hoog en voor een nacht hebben we ons ons best vermaakt!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was redelijk tot goed! Ik vond de verhouding prijs/kwaliteit niet goed! € 19,50 voor een ontbijtje is een pittige prijs! Evenals de € 4,00 voor een blikje bier uit de mini-bar! De kamer was bijzonder klein. Twee personen hebben moeite om elkaar te passeren! Doucheruimte was klein, maar uitstekend!

De vriendelijkheid! Vooral van het schoonmakend personeel. Ik was namelijk bij vertrek mijn telefoonoplader vergeten op de kamer, maar bij navraag kreeg ik hem keurig overhandigd door de schoonmaakster!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Viel erg tegen
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer was erg klein. Niet wat op site stond. Tochtte erg veel. Deken bij raam gelegd tegen kou inval. Geen nachtkastje

ontbijt was goed. Prijs wel erg hoog.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Voor een enkele overnachting prima
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer was erg klein, nauwelijks ruimte om te bewegen. Voor het ontbijt moesten we €19,50 betalen,4 euro meer dan andere gasten omdat we via booking.com hadden gereserveerd, beetje jammer.

Vriendelijk personeel, kamer was goed schoon

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

ontbijt, bar en receptie goed en professioneel
    • Classic Tweepersoonskamer

de gecombineerde wc/doucheruimte voldoen niet aan de moderne wensen van de klanten. veel en veel te klein. kamer gehad waar je niet recht op de wc kunt zitten!

ontbijt, bar en receptie goed en professioneel

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

kamer met een fantastisch uitzicht op de erasmusbrug.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

prijs van het ontbijt aan de hoge kant. ontbijtzaal vrij klein met beperkte zitruimte. erg smal bed voor 2 personen zeker wanneer de partner over de 2 meter is.

kamer met een fantastisch uitzicht op de erasmusbrug. badkamer simpel maar keurig schoon.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

De personeel achter de bali toen ik binnen kwam en toen ik weg ging was top..!!
    • Budget Eenpersoonskamer

Dat ik werd van tevoren gezegd dat die restaurant gaat niet vroeg dicht En eindstand als ik eten wil gaan kopen hoor ik van een bartender/kok dat eten is helemaal op en dat vond ik zeer onbeschoft van hem Omdat ik verblijft in een hotel die sterren heeft en die hotel heeft geen eten meer ..???? Ik had die dag niks meer in de middag gegeten zodat ik iets avond kon kopen om te eten De volgende dag ging ik ontbijt eten dat was echt niet lekker zo weinig keus en die kwaliteit was niet lekker *Fruit was niet vers 👎🏼 yogert was niet vers👎🏼 *Die borden kon ik niet vinden..!!! Dit is genoeg reden voor mij om te zeggen ik kom nooit meer bij thon hotel Omdat ik gaat vanaf dat hun die sterretjes niet voor niks hebben Ik ben echt blij dat die mevrouw achter de bali mij goed had geholpen en gelijk een andere oplossing had bedacht om mij toch een goed verblijft te laten voelen Maar voor de restaurant en de bar kan ik niet hetzelfde zeggen En toen ik ging vragen was nog niet zo laat en ik ga ook niet 45 euro betalen voor een buffet dat is teveel voor 1 persoon

Dat er waren mensen die drugs roken en dat is verbod in een hotel Maar de mevrouw achter de bali heeft het wel goed aangepakt alleen dat vond ik wat goed ging

Toplocatie voor oud en nieuwjaar!

Erg jammer dat vanaf heden er bij oud en nieuw een verplichting is om minimaal 2 nachten te moeten boeken!

Iedereen was erg aardig en deed super zijn best!

Goede plek om te verblijven. Goed gevoel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Weliswaar zelfde stijl als eetruimte, maar dit in het café is erg saai, te strak, onaantrekkelijk. Minder zitplaatsen, maar ook veel minder klanten. Daardoor nu voor het eerst daar niet vertoefd, (we zijn daar nu al 4x voor Oud&Nieuw geweest). Oude stijl was zeer gezellig, knus, warm en zeer aantrekkelijk, zoals een café behoort te zijn. Jammer/zonde dat 't weg is. Graag herstellen. Tevens is het, wel goed maar vrij standaard, ontbijt een beetje duur.

Zeer vriendelijk personeel als altijd. Nieuw: De vernieuwde aankleding eetruimte: Mooi passende kleuren en leuke lampen. Een zeer frisse verbetering.

Goed hotel met dito prijs-kwaliteitverhouding. Ontbijt is goed met vers brood en genoeg keuze beleg.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Indeling van badkamer is minder handig met toilet (te) dicht tegenover de wastafel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers met voldoende ruimte en goed bed. Heerlijk warme en krachtige douche.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Zeer leuk en rustgevend verblijf. Voor herhaling vatbaar!
    • Classic Tweepersoonskamer

Geluidsdichtheid van de ramen. Voor oudere mensen die slecht te been zijn, is de badkamer te smal. Aparte matras ipv 2-persoonsmatras

Ruim en lekker ontbijt. Diner in de brasserie eveneens heerlijk! Kamer was klein maar zeer proper. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Openbaar vervoer vlakbij doch veel bezienswaardigheden zijn op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Fijn Hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Na een eerder bezoek aan dit Hotel keek ik uit naar het mooie uitzicht over de Maas. Helaas kreeg ik een kamer met uitzicht op de brandtrap en aircounits. De bakamer was wel erg klein waardoor je in de wasbak keek wanneer je op het toilet ging zitten. Het ontbijt is vanaf 7u beschikbaar en daarmee voor mij als zakelijke reiziger wat aan de late kant.

Mooie, schone en comfortabele kamer. De minibar had voldoende ruimte voor je eigen boodschappen. Wifi werkte prima. de locatie is prima voor een bezoek aan Rotterdam

• Beoordeeld op: 15 september 2016

De schone kamer en badkamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

De behandeling aan de receptie. Niet vriendelijk. Kort en zakelijk. We hadden de indruk, dat het was, omdat wij maar één nacht bleven.

De schone kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prachtig uitzicht op de Maas
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De netheid van de kamer. Veel stof in de hoeken en op TV.

Het ontbijt was zeer goed en vriendelijk personeel. Je moet wel een ruime superior kamer boeken met zicht op de rivier, de andere kamers zijn maar basic. Betaal iets meer, het uitzicht op de Maas is fantastisch. ! Prachtig zicht op de Erasmusbrug (vanop kamer 611). Goede prijs/kwaliteitverhouding. Het hotel is zeer goed gelegen om de stad te bezoeken. Nabij tramhalte en nabij de aanlegsteiger van de boten waarmee je de Maas kan bevaren. Qua ligging is dit hotel super voor een 3*.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Voor alleen overnachten (2 nachten), een kleine voldoende; kamer ongeschikt voor langer verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer

Alleen overnachten. Alles is aanwezig, maar de kamer is dusdanig klein (naast de bedden 30 cm) dat van comfort geen sprake is. Raam kan niet open voor frisse lucht, vooral 's nachts onprettig in de zomer. Bad/WC ruimte erg klein (manoeuvreren).

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima hotel, pracht locatie, gastvrij personeel. Zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Er was geen prijslijst voor de minibar op de kamer.

Fijn dat we bij aankomst (in de ochtend om 11.00 uur) onmiddellijk naar onze kamer konden. Prachtig zicht op de rivier. Mooie ruimer kamer.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

niet voor herhaling .beperkt ontbijt en als ik om 11 u uitcheck wil ik mijn kamer tot dat uur.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

badkamer veel te klein zeer onhandig wc papier hangt achter wc ?bij toiletbezoek zit badkamertje vol , om 9.30 kamer verlaten en konden er niet meer op, was nochtans tot 11 u uitcheck zeer slechte service heb betaald tot 11 u

kamer perfect.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Prima verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kussens waren wel erg zacht. De waterdruk/temperatuur van de douch op de door mij geboekte kamer liet te wensen over, hier zou naar gekeken worden.

Prachtige locatie met uitzicht op de Erasmusbrug. Goed ingerichte en comfortabele kamer.

Locatie is perfect.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer is klein. Toiletpapier is verschrikkelijk :-) ontbijtprijs is het niet waard, gewoon lekker in de stad gaan ontbijten

Locatie is perfect.

Verblijf in Rotterdam was top, de accomodatie matig
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers zijn klein en verouderd, het sanitair was niet schoon

Locatie is top

geweldig
    • Classic Tweepersoonskamer

ontbijt prijs aan de hoge kant

het plek

Matig kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is klein en slecht afgewerkt de slaapcomfort was wel goed.

Het uitzicht op het water was fantastisch

Een heerlijk ontspannen weekend in Rotterdam met een goede overnachting in het Thonhotel.

nvt

Ligging was super, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

prima kamer, uitstekend ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer

Helaas geen kamer met uitzicht op het water

prima kamer, uitstekend ontbijt

Prima hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Was stukje lopen naar openbaar vervoer

Uitzicht op de rivier

Uitstekende locatie - goede kamers - vriendelijk personeel

Akoestiek van ramen

Uitstekende locatie - goede kamers - vriendelijk personeel

Te kleine kamer. Geen value for money
    • Budget Eenpersoonskamer

1 persoons kamer veel te klein. Geen uitzicht raam op binnen. Kamer te heet temp niet controleerbaar bij buitentemp van 16 gr

Lokatie

• Classic Tweepersoonskamer

De kleine kamer voor de prijs + uitzicht

Het uitzicht vanuit de kamer was geweldig.
    • Classic Tweepersoonskamer

De ruimte bij het ontbijt was aan de krappe kant.

Kamers waren goed.

Super locatie, top ontbijt!

Marathon Rotterdam

Uitzicht