Beoordelingen over Hotel Tjongervallei 3-sterren

Marwei 14, 8508 RC Delfstrahuizen, Nederland

#1 van de 3 hotels in Delfstrahuizen

Nachtje tjongervallei

Het hotel is een beetje gedateert . De kamer was kil vooral toen we s avonds terug kwamen verwarming deed het niet. Ergens een gezellig zitje is er niet om iets te drinken . Erg rommelig overal met veel opslag van spullen .

Ontbijt was goed

Heerlijke locatie. Uitstekende uitvalsbasis om Friesland te verkennen.

Het diner de eerste avond viel tegen. Misschien was het toeval. we hebben er maar één keer gegeten.

Prachtige ligging aan het water. Zeer ruime rustige kamer

Wel naar ons zin gehad maar er is meer uit te halen ambiance kan beter

De deur van de badkamer ging niet helemaa l open klemde en kon er niet makkelijk door met rollator en ontbijt was niet echt uitgebreid zou je meer van verwachten helaas genoeg maar erg simpel

Heerlijk terras mooie locatie

Mooi gelegen hotel + ruime kamers. Jammer dat de kwaliteit van het restaurant achterblijft...

De kwaliteit van het eten in het restaurant en de wijze waarop werd gereageerd op een vriendelijk bedoelde aanmerking…. jammer!

De locatie is geweldig en de kamers zijn mooi en goed verzorgd.

Heerlijk ontspannen

Alleen jammer dat de beplanting verder te lijden had onder de droogte. Een beetje meer water geven

Ontbijt goed heerlijke koele kamer onder de wiijnranken met mooi uitzicht Diner was ook zeer goed

Een prachtige locatie in het gastvrije Friesland!

Was er wifi? Onduidelijk. In elk geval geen bereik.

het prachtige terras aan het water, het uitstekende diner, het zeer vriendelijke personeel en de soepele eigenaren. Toen wij na de voorstelling van Opera Spanga, in de buurt, nog iets wilden drinken op het terras, was dat geen enkel probleem hoewel het al behoorlijk laat was, 12 uur 's nachts.

Wij vonden het een prima verblijfplaats.

De duidelijkheid van de spijskaart -die er overigens erbarmelijk verfomfaaid uitzag- liet te wensen over: de prijs van afzonderlijke gangen werd in het vage gehouden, in tegenstelling tot die van een meergangenmenu, in welke richting je dus a.h.w. gemanipuleerd werd.

Het ontbijt was goed; ook de kwaliteit van het diner was goed; met name de gebakken paling smaakte heel bijzonder. De locatie is aantrekkelijk voor watersporters, fietsers en wandelaars.

Top hotel, top personeel, uitmuntend eten!

Het was een ontzettend gezellig sfeervol hotel met uiterst aardige mensen. We hebben er over over heerlijk gegeten. Dit hotel met deze lieve mensen is echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Een oase in een ijskoude buitenwereld

Prijs-kwaliteit Dieren waren leuk, maar zaten vlak naast de keuken. Ik vraag me af of dat oké is volgens de HACCP-lijst.

Het personeel benaderde me op heel persoonlijke wijze. Het diner bij de haard was keurig van opmaak

Geweldig personeel en geweldige plek!

De ouderwetse tv met spikkeltjesbeeld. Een kleine flatscreen zou al een meer modern gevoel en uitstraling geven. Wij miste op het balkon bij de kamer een parasol en tafeltje. De douchekop bij onze kamer hing naar beneden en was niet te stellen dus lastig haren wassen.

Het uitzicht op het water en de brug. Het buiten kunnen zitten bij de kamer. De bedden sliepen perfect! Geweldige kok dus heerlijk gegeten. Prima ontbijt. We komen zeker nog eens!!

zonde van de vakantie verkeerde prijs kwaliteit verhouding

in de avond is er niks te doen kamers (beetje oud) bed kraakte douchekraan viel uit elkaar zelf weer gemonteerd het plankje bij de wastafel viel bijna tussen de klemmetjes uit eend poep rond het hotel moest zigzaggen om niet constant in de poep te trappen en ook met het naar binnen lopen opletten. op de afrekening stonden consumpties die we niet hadden genuttigd

het ontbijt was redelijk. ligging leuk aan het water en daarbij is alles gezegd

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en dan ook nog een kamer aan het water.

Heel gastvrij met leuke kamers aan het water en heerlijk eten. Ontbijt geweldig personeel zeer vriendelijk. kortom ik zou dit hotel zeer zeker aanbevelen terwijl ik niet zo van de hotels ben.

heel iets anders als normaal, maar een leuke ervaring.

In dit hotel viel niets tegen; als we rust hadden gewild hadden we ergens op de hei moeten logeren.

Logeren in de Tjongervallei betekende in ons geval gewild en ongewild betrokken te worden bij allerlei onverwachte zaken, zoals de Echtenerbrug, die een enorme aantal pleziervaartuigen doorlaat, de prijsuitreiking van het Skūtsjesilen op het Tjeukermeer, die op het terras plaatsvond en dat alles prima waar te nemen vanaf ons balkon. Dit bracht de nodige hectiek met zich mee. De eerste avond een uitstekend diner, de tweede avond meedoen met het buffet bij de prijsuitreiking. Vriendelijke eigenaren en bediening, waarvan je je afvraagt hoe ze het vol houden en die je dus helemaal niets kwalijk neemt als ze een keer een steekje laten vallen.

Genoten van het bijzondere pand, aan het water gelegen en de enorme gastvrijheid van de eigenaresse.

We hadden beter langer kunnen boeken...

Het ontbijt was grandioos, met eigen gebakken brood en heerlijke zelfgemaakte jam! Maar het diner overtrof alles! Prachtige vis en eerlijk vlees, ook een paradijs voor vegetariërs. Op het terras aan de waterkant genoten van een mooie fles wijn met amuses van de chef.

ondanks deze kritiek haebben we het toch naar ons zin gehad.

de kamer die wij geboekt hadden kan wel een opknapbeurt gebruiken, en wat er belooft is wat er op de kamer zou zijn was er niet zoals waterkoker, een oude tv die veel sneeuw gaf en de wifi was ook slecht op de kamer.

ligging van het hotel is mooi aan het water, personeel is vriendelijk en het eten is goed.

Kamer was proper, maar daar is alles mee gezegd

Gedateerd, doe het zelf schilderwerk in (kille) kamer, rommelig hotel, geen wifi, geen functionerende radiatoren-verwarming, ophanging doucheslang gammel.

Kamer was proper, maar daar is alles mee gezegd

leuk om een keer in een oude melkfabriek te hebben geslapen, trapjes niet fijn voor ouderen.

het ontbijt was voor 11,50 p.p. niet echt luxe te noemen. er stond in de beschrijving koffie en thee faciliteit op de kamer. er was een koffiezetapparaat cq waterkoker aanwezig maar geen koffie en thee en kopjes etc om dit op de kamer te maken. het pand is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn dit heb ik nergens gelezen.

het diner was uitstekend hoewel er voor iemand die niet van vis houdt weinig keuze was. er stonden prima bedden, hebben heerlijk geslapen en het was erg rustig

Het diner was perfekt,het ontbijt was goed, de eigenaar is...

Omdat het hotel aan het water ligt heb je nogal last van spinnen op je kamer. maar daar is overheen te komen.

Het diner was perfekt,het ontbijt was goed, de eigenaar is de kok met z,n vrouw er is een perfekt terras aan het water waar de hele dag ruring is wat betreft boten omdat het terras vlak voor de brug ligt. op het zuiden.Heel erg gezellig,het is echt een watersportdorp.

Badkamer was schoon.

Rest was slecht onderhouden. Ramen waren zooo vies. Kastdeur viel uit de kast met open doen. Lampekap kapot en tv slecht ver. Sneeuw..

Badkamer was schoon.

Ontbijt prima, bedden prima.

Lampjes bij het bed deden het niet, geen bekers/kopjes waar je koffie in kon doen. Dus we hadden niets aan koffiezetapparaat. Er kan nog wel het een en ander opgeknapt worden!

Ontbijt prima, bedden prima. Schoon.

een heerlijk plezierige avond en nacht aan het water en tussen de vogels en de stilte...

Wat er beter had gekund is de zorg voor het hotelgedeelte.Het is allemaal niet echt gezellig,lampje bij het bed ontbreekt,niets aan de muur,een schemerlamp misschien bij de kuipstoeltjes?De bedden zo kaal met de dekbedden zonder cover of kussentjes;wat zou ik het graag op deze plek leuker maken !Juist omdat het er zo heerlijk is. De toewijding die in het restaurant overal heerst,is hier wat verder te zoeken;dat is het enige jammere,want de mensen zijn ook zo ongelooflijk aardig en gastvrij ! Maak er werk van !

De jonge donzen gansjes komen je met elf gele pluisjes tegemoet De plek is heerlijk,aan het water,het eten is heel goed en vers en het personeel is bijzonder toegewijd.De eigenaars wonen en werken hier al twintig jaar.,met veel plezier en doorgaans met een goede bezettingsgraad,voor een deel ook door de zomeropera in Spanga.

Verouderd hotel op mooie locatie.

Hotel was vergane glorie, slecht onderhoud. Kamerdeur kon niet op slot. Heel onvriendelijke bazin. Pover ontbijt.

De locatie was heel mooi, vlak aan het water.

Geen aanrader voor de vrienden en kennissen

Mooie foto's op Booking . . .maar wel teleurgesteld in de werkelijkheid. Gebouw en tuin niet goed onderhouden. Beschadigde meubels op het het terras en wat rommel links en rechts. Vriendelijkheid van de eigenares . . . . kan beter ! ! . Geprobeerd om mij 3 nachten te doen betalen in plaats van 2 geboekt. Het is wel in orde gekomen maar geen aangenaam gesprek. Er zit potentieel in dat hotel maar investering en coaching management is brood nodig

De ligging langs het water

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Onthaasten in een culinair voortreffelijk kader

Dat het in er in het echt zoveeeeeeeeel mooier is dan de website laat vermoeden. ;-)

Een nachtje Friesland... Voor de 1ste maal "zo hoog Noordelijk" geweest en dadelijk een schot in de roos: vriendelijk en gastvrij onthaal, prachtige ruime kamer met zicht op het water, balkon om van de voorbijvarende boten te genieten... Tja, en dan was er het diner: goddelijk en tot in de kleinste puntjes af, overheerlijk vanaf de amuses tot aan het dessert. Onthaasten lukt hier zonder enige moeite... 's Ochtends heerlijk ontbijt en de verse munt voor de thee, die knip je gewoon zelf in de geurige kruidentuin. Kortom, wij hebben genoten van de eerste tot de laatste minuut en zijn met spijt vertrokken, omdat dat ene nachtje er best wel 2 hadden mogen zijn. We komen dus met plezier terug :-)

Gezellig

Traplopen, electra op kamers gevaarlijk en lag bloot, deur naar terras kon niet afgesloten worden Ondanks dat toch een goed weekend 😃👍

Grote kamer, nette douche Veiendelijke eigenaren, rust

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Het was een goed weekend.

Ouderwetse TV Geen ontvangst van Wifi De omlijsting van de douche was niet erg schoon.

Goed bed om te slapen. Ligging van de kamer erg goed. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel

Prettig en gastvrij verblijf

Rook wat muf.

Zeer vriendelijk personeel. Ruime kamer

De locatie en vriendelijkheid van personeel

De locatie en vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Heel mooi gelegen.

Kamers zijn gedateerd.

Heel mooi gelegen. Vriendelijke bediening.

Heel fijn, kom er graag nog eens terug.

Gemoedelijke sfeer, fijne kamer met een mooi uitzicht op het water en voorbij varende boten. Heerlijk ontbijt De service is top!

Niet naar wens.

Zie boven.

De kamer was erg saai en niet schoon. De televisieontvangst was zeer slecht en slechts 1 kan. Wij gaan daar niet meer naar toe.

mooi verblijf, alleen te warme kamer. geen airco

de airco. er was weinig of geen ventilatie op de kamer.

mooie kamer, heerlijk uitzicht!

Prima sfeer ongedwongen bediening.

Prima sfeer ongedwongen bediening.

Prettig

Keuze diner

Kamer aan de waterkant

Het is er een grote rommel. Vergane glorie 😟

Kamer aan de waterkant

correct, maar niet meer dan dat

Comfort in kamers, verouderde inrichting, weinig kastruimte

mooie locatie en voldoende tot goed

Ontbijt vond ik niet top, oud fruit, aanvulling liet op zich wachten Onderhoud pand loopt achter dat viel op

Locatie kamer goed

voor herhaling vatbaar

naar verhouding een goede keuze

de ongedwongen vriendelijkheid en rust samen met de prachtige ligging

Heel ontspannen verblijf en heerlijk geslapen, bedden zijn prima

Bergruimte voor de kleding. Geen haken aan de muur om iets op te hangen

Het prachtige terras

op bezoek bij vrienden en ook heerlijk gegeten in het hotel.

de bedden te hard

het ontbijt was prima idem het diner.

boven alle verwachtingen!

Een fohn in de kamer zou fijn zijn

Heerlijk diner en ontbijt. Prachtige ligging met groot en zonovergoten terras, vlak bij Tjeukemeer

Leuk hotel met een mooie historie. De prijs is wat te hoog voor de geleverde dienst.

De badkamer en de vloer

De locatie en het personeel

Prima relaxte sfeer

Prima relaxte sfeer

Nee dit is niets

Ijskoud in de kamer en in douche met jas aan tv kijken, ook slecht tv bild

Dacht is leuk voor de zomer

Fijne accommodatie op een goede plek.

Wij waren zeer tevreden over ons verblijf.

De kamer en badkamer waren netjes en ruim. Het ontbijt was heerlijk en het personeel was heel vriendelijk.

In orde.

De doche kop.

Het hotel. Een voormalige melk fabriek. Zij hebben er iets moois van gemaakt.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Hotel bij het water

heel lekker eten vlakbij het water erg vriendelijke en gemoedelijke bediening ligging

de rust was aangenaam

Verwarming werkte niet, bed heel hard, uitwerpselen van de papegaai die niet vastzit lag vol in de winkel aan het hotel

de rust was aangenaam

gezellig leuk hotel met goed eten en leuk uitzicht ondanks wat verouderd onderhoud buiten , kamer wa

hygiene in de winkel

ontbijt was heerlijk en beestenboel was leuk

prima hotel

de ligging van het hotel

Leuk hotel aan het water.

De prijs/kwaliteitsverhouding viel niet mee.

Leuk aan het water gelegen 'basic' hotel.

Heerlijke landlijke, waterrijke omgeving en vriendelijke mensen. In de omgeving is van alles te beleven.

Het kan wel een likje verf gebruiken

De locatie. Mooi plekje aan het water

Loslopende dieren in en rond het hotel

Zero aangenaam

Xxxzeer

Sfeer

Lang dagje uit

De kamer was goed, uitstekend zicht. Eten in het algemeen was goed en aan te bevelen.

mooi ruime kamer met uitzicht op het water.

de kamer was een beetje koud.

mooi ruime kamer met uitzicht op het water. prima ontbijt.

Sterk wisselende beleving

Slechte tv, slechte douche

Locatie, sfeer, service

Fantastisch even er tussenuit.

Het weer.

Prima verzorgd ontbijt, ruime kamer met comfortabel zitje en heerlijk gegeten.

Vriendelijke gastheer. Hij is een duizendpoot

N.v.t.

Het ontbijt was prima en de locatie heel apart

alles

alles

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Prachtige locatie met mooie mensen

De ligging is geweldig aan het Tjeukemeer en Aleid en Frans laten mij me thuis voelen. Groter compliment kan ik niet maken!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

super verblijf

de ligging was super mooi en personeel hartstikke aardig, plus lekker gegeten. we gaan zeker nog eens terug.

douche stuk volle asbak op balkon zeer slecht ontbeit kleine bedden

douche stuk volle asbak op balkon zeer slecht ontbeit kleine bedden

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Koud in de kamer ondanks verwarming, hele koude vloer en...

Koud in de kamer ondanks verwarming, hele koude vloer en badkamer. Toe aan een up date.

Heerlijk verblijf om lekker van elkaar en de faseliteiten te genieten

Wij vonden de bedden erg hart

Geweldige lokaatie en het bad was ook heerlijk

• Beoordeeld op: 27 december 2016

De rustige ligging van de kamer, en de grootte

Geen 2 persoons dekbed

De rustige ligging van de kamer, en de grootte

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

soms valt het mee, soms valt het tegen!

de kamer was koud; douche gaf weinig water, tv slechte ontvangst

het zitje bij de brandende haard

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Helemaal top

Vriendelijke eigenaar, gezellige zitkamer met haard om savonds nog wat te drinken. Prachtige locatie aan de vaart, mooi terras. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Mooie locatie, fatsoenlijk maar duur ontbijt.

Hotel heeft nodig een renovatie nodig. Rondom het hotel was het een rommeltje.

Mooie locatie, fatsoenlijk maar duur ontbijt.

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.