Beoordelingen over Townhouse Maastricht 4-sterren

Sint Maartenslaan 5, Wijck, 6221 AV Maastricht, Nederland

#20 van de 51 hotels in Maastricht

Iedereen heel vriendelijk.
    • Medium Tweepersoonskamer

Heel veel lawaai van buiten af hoorbaar in de kamer. Geen vers water gekregen bij het poetsen van de kamer. Kamer was niet op tijd klaar Te weinig ruimte om iedereen te laten ontbijten

Iedereen heel vriendelijk. Altijd koffie en thee beschikbaar. Nette kamers.

Heerlijk hotel, goed verzorgd!
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

We hadden een kamer met een heerlijk bad op de kamer. Echter een klein detail: een voorziening om de douchekop op te kunnen hangen en zo ook te kunnen douchen ontbrak.

Gezelige ontvangst d.m.v. hapje en drankje.

Heerlijk verblijf gehad
    • Basic Tweepersoonskamer

De ontbijtzaal heeft geen gordijnen. Als er een groep aan het praten is, klinkt het erg hol.

De omgeving is retro gezellig. Het personeel super aardig en de vlaai heerlijk vers!!

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij hadden een kamer aan de straatkant. Veel lawaai (en we zijn wel wat gewoon thuis) Volgende keer nemen we graag een kamer weg van de straatkant.

Het vertrouwen naar de klant(en) toe. De mogelijkheid bestaat thee of koffie te nuttigen tegen betaling. De receptie vertrouwt erop dat jij dat aangeeft en bij het uitchecken betaalt. Toppie!

Heel vriendelijk personeel die ons met plezier hielpen of...
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel vriendelijk personeel die ons met plezier hielpen of tips gaven over activiteiten in de omgeving. Ook het hotel zelf is afgewerkt tot in de puntjes, er is gelet op alle detailles. Er hangt een hele gezellige/aangename sfeer in het hotel. De kamer was prima inorde, groot, aangenaam bed, goede badkamer,... ook het ontbijt buffet was heerlijk! Erg bedankt voor het aangename verblijf!

Aangenaam!
    • Basic Tweepersoonskamer

Via een speciaal verzoek om champagne gevraagd, maar er wel duidelijk bij vermeld dat ik eerst de prijs wou weten. Kreeg geen gehoor, eenmaal op de kamer stond er toch champagne. Wist nog altijd geen prijs en bij het afrekenen hoorde ik dat het 21.50 was, beetje jammer dat dit niet eerst vermeld werd (al was het wel lekker!)

Mooie ruime kamer, heerlijk bed en lekkere douche. Erg vriendelijk personeel en gratis een heerlijk kopje soep gekregen!

Oke, maar niet wat we hadden verwacht van een kamer van deze prijs.
    • Medium Tweepersoonskamer

Prijs-kwaliteit verhouding. 160 euro per kamer zonder ontbijt. Daarvoor vrij basic kamer. Gehorigheid. Water van naastgelegen kamers hoorde je heel duidelijk stromen (alsof eigen kraan aan stond). Deur op de gang klapperde ‘s ochtends continue open en dicht. Ook veel geluid van straat ivm kamer op de begane grond.

Fijn bed. Mooie badkamer. Goede airconditioning.

• Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was goed, maar niet overheerlijk. Had meer mogen zijn voor 16 euro. Kamer zat aan de straatkant van het station. Was een klein beetje rumoerig. Geen mini-bar in de slaapkamer.

Je krijgt echt waar voor je geld.
    • Grote Tweepersoonskamer

Enige nadeel was het langzame internet

Je krijgt echt waar voor je geld. Staff heel vriendelijk, bij ontvangst stellen ze zich netjes voor en krijg je zelf gratis soep aangeboden. Kamer netjes en het ontbijt ook goed geregeld

Een bourgondische ervaring in een van de parels van Zuid-Limburg
    • Medium Tweepersoonskamer

De overlast van verkeer wegens verbouwing en voor station

de extra faciliteiten, zoals een kopje soep bij aankomst en een slaapmutsje en super gastvrij personeel.

Uitstekend hotel op centrale ligging met heel professioneel en vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Centrale ligging van hotel dichtbij het station. Uiterst vriendelijk personeel in het hotel. Veel extra's die ervoor zorgen dat het hotel echt een uitstekende beoordeling verdiend. Bv. bij aankomst soep, toilet bij receptie is voorzien van extra damesbenodigheden indien nodig, kamer heel netjes en badkamer voorzien van zeepdispencher in het bad/douche en lavabo. Het hotel doet ook extra moeite om rekening te houden met het milieu. Kortom een topper!

Pink Pop weekend!
    • Medium Tweepersoonskamer

Het hotel is open 24 uur, maar na een bepaalde tijd kon ik niet meer beneden in de "living room" blijven zitten wegens veiligheid heden. Heel vreemd. 😐

De ontbijt "to go" een super goed idee.

Het verblijf is ons een beetje tegengevallen ten opzichte...
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

Het verblijf is ons een beetje tegengevallen ten opzichte van de recensies die ik op internet las. De kamer (303) was erg eenvoudig. Wij hadden meer luxe verwacht. De louvre deurtjes naar de badkamer bieden weinig privacy. Er was geen WC borstel of badmat aanwezig. De ventilatie in de badkamer is slecht, waardoor de hele kamer klam aandeed. De mogelijkheden om kleding op te bergen zijn zeer beperkt, waardoor we grotendeels uit de koffer (die op de grond moest staan) moesten leven. Er was geen plek om de koffer op te leggen. Het personeel was wel erg vriendelijk en klantgericht.

Het was een aangename binnenkomst.
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

Persoonlijk heb ik graag een kast om mijn kledij op te bergen in plaats van een kapstok. De douche vond ik een ramp. De badkamer was onmiddellijk nat bij het nemen van een douche en er was geen badmatje voorzien.

Het was een aangename binnenkomst. Leuk ingerichte receptie/ lobby. Het personeel was vlot en vriendelijk. Het was een heerlijk bed om in te slapen.

Aangenaam verblijf in Klantvriendelijk Townhouse Maastricht
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

Een minpuntje is het feit dat wij de toeristenbelasting bij inchecken contant hebben betaald, maar de volgende ochtend bij het uitchecken nogmaals werd gevraagd de toeristenbelasting te betalen. Wij hadden geen betaalbewijs hiervan gekregen en in de computer stond het dus niet ingevoerd als betaald. We werden door de receptioniste min of min als onbetrouwbaar neergezet voor oog en oor van andere gasten.

Het personeel was erg vriendelijk. Leuke details op de muren geschilderd, zoals de handboei boven het bed. :) Heerlijk zittende fauteuil. Een goede douchekop waarmee een heerlijke douche gegarandeerd is. Op de kamer liggen diverse leesboeken. Ook de gemeenschappelijke ruimte nodigt uit tot lezen in een van de gezellig ingerichte hoekjes.

• Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

Het hotel mag wel een beetje opgefrist worden, vooral tegels in badkamer niet echt schoon. Ik vond het nu redelijk duur €333 voor 2 nachten incl parkeren, excl ontbijt ondanks dat de receptie zo vriendelijk was ons te upgraden nadat we om een kamer met een Hastens bed gevraagd hadden.

Ligging Erg vriendelijk personeel Goede parkeergarage (betaad)

De kamer was schoon en het hotel en de kamer zijn leuk...
    • Basic Tweepersoonskamer

Ontzettend kleine benauwde kamer met een raam dat nauwelijks open kan. Ontbijt op zich goed, maar zeker geen € 16,50 waard! Helaas geen faciliteiten op de kamer zoals koffie of thee of koelkast. Erg gehorig.

De kamer was schoon en het hotel en de kamer zijn leuk ingericht.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Kleine maar prima kamer.
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

De prijs was niet in verhouding met wat je ervoor krijgt.

Kleine maar prima kamer. Goed bed en een nette badkamer. Als je de dag buiten het hotel doorbrengt dan heb je hier meer dan voldoende aan.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Redelijk hotel vlakbij het station
    • Medium Tweepersoonskamer

De kamer had geen balkon, ik had hier wel voor betaald maar de kamer die ik zou krijgen zat veel te dicht bij de lift. Nieuwe kamer gevraagd, die was op zich wel goed maar wel erg klein voor gemiddeld 100 euro per nacht. Airco is kapot gegaan, heb dit gemeld maar het werd pas heel laat gerepareerd en de airco ging de volgende dag weer kapot. Prijs-kwaliteit verhouding is hier matig, in het centrum zijn betere hotels die minder kosten.

Het ontbijt is goed en het personeel op zich wel vriendelijk. De kamer was rustig gelegen. Het bed zeer comfortabel (mooi groot tweepersoonsbed met goed matras).

super mooi en leuk hotel. gastvrij ontvangen en fijne bedden
    • Basic Tweepersoonskamer

airco werkte totaal niet. we zijn hier nog terug naar de balie voor geweest maar was goed ingesteld. we hadden 2 kamers geboekt en allebei de kamers werden totaal niet koel... laat staan de ingestelde temperatuur. helaas geen parkeerplaatsen op eigen terrein waardoor je "op straat" moet parkeren. gelukkig door de medewerkster van het hotel erop gewezen dat je niet voor de deur mag parkeren maar alleen aan de overkant van de staat of aan de zijkant van het hotel of een parkeer garage die iets verder zat. tevens is het maximaal 2 uur betaald parkeren op de straat waardoor je wel de tijd in de gaten moet houden. Tevens heeft de kamer een douche. Met een prachtige stortdouche waar je na een kleine 700 kilometer echt even naar verlangt :-) maar helaas.... het is een waterbesparende douchekop waar te veel kalk bij ons in zat. hierdoor hadden we een soort van weinig druk en alle kanten opspuitende schijf aan het plafond hangen waar je niet lekker onder kon staan. de handdouche werkte wel super. misschien hebben wij hier net pech mee gehad.

Ontvangst was goed geregeld, konden snel naar onze kamers. alles zag er netjes en schoon uit. er stond een kopje soep en een slaapmuts op ons te wachten toen we aankwamen. enorm veel leuke details in het hotel zoals een goudvis maatje en leuke tekstbordjes. bedden waren goed en goede kussens ( is voor een ieder natuurlijk verschillend maar wij houden van een kussen en geen handdoekje waar je je hoofd op legt :-) )

Personeel, lokatie
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

Te ‘retro’ naar mijn idee. Weinig luxe, sober ontbijt, kleine kamer, eenvoudige badkamer met geen extra’s. Wellicht door de hoge prijs (200 euro incl ontbijt) dat onze verwachtingen hoger waren. De foto’s op Booking zijn iets te mooi. Als jongerenhotel wellicht helemaal leuk maar niet voor 50+

Personeel, lokatie

Leuk hotel voor kort verblijf op goede locatie, echter wel met opmerkingen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamers worden een beetje vies: vlekken en strepen op de muren. Daarnaast was het bed redelijk doorgezakt en deed de airco het niet. Als klap op de vuurpijl: de kamer was op de begane grond aan de straatzijde. Zodra meerdere malen gedurende de nacht mensen voor je raam een gesprek hebben gevoerd, is de nachtrust wel ten einde....

Leuk hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt

We hebben een zeer geslaagd weekend in Maastricht beleefd, o.a. door het fijne hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Wat ons betreft hadden we, ongevraagd, geen vissenkom op de kamer hoeven te hebben.

De extra’s zoals de mogelijkheid bij binnenkomst soep te nemen en ‘s-avonds het slaapmutsje vonden we geweldig. Het hotel straalt een bijzondere sfeer uit. Prettig om in te verblijven en bijzonder aardig personeel.

Ik had een prima kamer en zoals altijd was er super...
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

Ik had een prima kamer en zoals altijd was er super vriendelijk personeel. Het hotel bood zelfs de mogelijkheid om mijn racefiets op mijn kamer te stallen. Ik heb hier een uitstekend verblijf gehad, en kan dit hotel aan een ieder aanbevelen.

Heerlijk genoten!
    • Basic Tweepersoonskamer

Mijn vriend had wat moeite met de betaling in de garage.

Op 10 minuutjes lopen zit je middenin het centrum van Maastricht. Super leuk hotel met vriendelijk, goed helpend en adviserend personeel. Kamer is gewoon precies wat je nodig hebt, een goed bed en een lekkere douche. Ontbijt is uitgebreid, ook met gezondere keuzes en word regelmatig bijgevuld.

• Grote Tweepersoonskamer

- Ontbijt prijs kwaliteit verhouding - Bieden een onnodig dure parkeerplaats, in de p+r is parkeren de helft goedkoper (13 euro per dag). Dit was wel in het weekend. P+R garage is aan de overkant van de straat.

Personeel erg vriendelijk

Heerlijk weekendje!

Fijn hotel, ben hier vaker geweest en het is iedere keer weer goed. Lekkere Hästens beden. Mensen vriendelijk en behulpzaam. Leuke extra dingetjes zoals gratis limonade, likeurtje, of soepje.

Goeie locatie, leuk ingericht.
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

De airco bleek stuk, waardoor het erg warm en benauwd was in de kamer. We kregen daar echter geen melding van en werden met hoofdpijn wakker. We hebben het de volgende ochtend gemeld, maar enige antwoord was dat er een monteur was geweest en dat het blijkbaar niet gelukt was om de airco te repareren. Geen enkel voorstel voor iets van compensatie, jammer. Gemiste kans.

Goeie locatie, leuk ingericht. Goede bedden

leuke verrassing bij ontbijt : een smoothie/ een...
    • Middelgrote Kamer Binnenplaats

reservatie was op de kamergenoot genoteerd terwijl ik met mijn eigen account had geboekt, even verwarring bij aankomst, gelukkig snel duidelijk

leuke verrassing bij ontbijt : een smoothie/ een slush/ cakeje gekregen (versgemaakt) !

Volgende keer weer!
    • Grote Tweepersoonskamer

De buurt is echt een aanrader om te ontdekken en het hotel heel leuk. Heerlijk geslapen, top bedden! En als herinnering 't hoofdkussen besteld omdat die zo goed beviel, binnen twee dagen thuis op de mat. Super attente medewerkers!

Leuk verblijf in Maastricht. Goede locatie
    • Middelgrote Kamer Binnenplaats

Uitzicht op binnentuin is niet aanwezig. Was een muur. Geen frigo. Traphal maakte galmend lawaai

Ontbijt was super. Leuke inrichting en concept. Origineel. Welkomstsoep is heerlijk. Druppel voor het slapengaan is tof

Zeker een aanrader!
    • Medium Tweepersoonskamer

Voor ons was het bed wat aan de harde kant (smaken verschillen)

De huiselijke sfeer en vriendelijke bediening. En het mogen parkeren van mijn motor in de afgesloten garage.

uitstappen uit het bad kan voor mensen die wat minder soepel...
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

uitstappen uit het bad kan voor mensen die wat minder soepel zijn wat moeizaam zijn. Enkele handgrepen oid kunnen daarbij helpen. Deur van wc geeft weinig privacy

Het personeel is zeer gastvrij en het bed is super goed.
    • Medium Tweepersoonskamer

De kamer die we kregen was een zolderkamer met een schuindak en geen lekkere zit hoek. Hierdoor is de kamer erg klein.

Het personeel is zeer gastvrij en het bed is super goed.

Sfeer en blijkbaar de bedrijfsfilosofie is helemaal van deze...
    • Grote Tweepersoonskamer

Wat een beetje tegenvalt is het douchen in een badkuip met een douchekop die dan ook net niet goed hangt.

Sfeer en blijkbaar de bedrijfsfilosofie is helemaal van deze tijd. Ontbijt goed verzorgd.

Concept, aankleding, ontbijt, ontvangst, toplocatie, enkel...
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer was echt klein, geen plaats om bagage te plaatsen, was niet goed schoongemaakt, stoffig, smoezelig

Concept, aankleding, ontbijt, ontvangst, toplocatie, enkel nodig om dus wat beter te onderhouden en poetsen

Ik vond het heel gezellig. We voelde ons echt op ons gemak.
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

In de kamer hoorde je veel geluiden van leidingen en deuren van de buren.

Het ziet er heel gezellig uit. Leuk aangekleed met oude spulletjes. Het ontbijt was goed en aardig personeel.

Erg positieve ervaring!
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Erg positieve ervaring! Ontbijt was heerlijk. Kamer zeer verzorgd en voorzien van leuke details. Het Townhouse Hotel biedt gasten in de middag een heerlijk kopje soep en een broodje aan. Wij mochten ook even onze auto in de garage parkeren zonder extra kosten. Kortom, wij komen graag weer terug in dit gezellige en comfortabele hotel!

Het ontbijt was erg goed en ook de vriendelijkheid van het...
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij vonden de kamer vrij klein en erg basic ingericht zoals bijv. geen mat in de douche, het raam kon niet open en dat vinden wij niet fris. Beetje rommelig qua stijl maar dat is persoonlijk.

Het ontbijt was erg goed en ook de vriendelijkheid van het personeel. Schone kamer en goedwerkende airco.

Geweldig, voor herhaling vatbaar.
    • Medium Tweepersoonskamer

Het bed was niet geweldig en jammer dat er geen opbergmogelijkheden voor onze kleding waren op onze kamer (208).

De service en het vriendelijke personeel waren top. Ook de inrichting sprak ons erg aan.

Aanrader!
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Niet handig: louvredeur als toiletdeur. (Iets teveel openheid) Te hard bed en dito kussen (had andere verwachting van Hastensbed. Kwestie van voorkeur uiteraard)

Locatie Sfeer en inrichting hotel Vriendelijkheid personeel

super
    • Medium Tweepersoonskamer

Badkamerdeur moet opnieuw geverfd worden

super ontbijt, zeer aangenaam concept, familiale sfeer, ligt in een wijk (Wyck) dat aan het opwaarderen is. Trouwens is de 4de keer dat ik daar ga

heel goed
    • Basic Tweepersoonskamer

geluid van de natuurlijke afzuiging/airco

De gastvrijheid en de huiselijke sfeer van het hotel zijn heel prettig. Tevens tracht het personeel je echt "thuis" te laten voelen, hetgeen ook het motto is van het hotel.

Aangenaam, maar niet excellent.
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

Veel geld voor wat het is. Geen bad. Lavabo was een beetje verstopt, maar aangezien we maar 1 nacht bleven en ze niet volledig verstopt was, hebben we dit niet meteen gemeld.

Leuke stijl. Verzorgd ontbijt.

• Basic Tweepersoonskamer

Bed (Hastings) was Kneiterhard. Kregen uiteindelijk korting. Zeer hoffelijk opgelost. Blijken ook zachtere bedden te hebben. Vraag er naar!

Zeer vriendelijk personeel. Hebben ons uitstekend geholpen met klacht over harde bedden.

leuk en tof
    • Basic Tweepersoonskamer

DE ontbijt plaats, veel te klein lange wachtrij, te weinig plaatsen als je dan op reis gaat wil je op zijn minst aan een tafeltje zitten om te eten en niet maast elkaar tegen een muur op de muur te kijken, een grote tegenvaller.

Goede lokatie.
    • Grote Tweepersoonskamer

Geen wc borstel aanwezig. Zeepdispenser was leeg. Geen ventilatie mogelijk in badkamer. Veel licht uit badkamer in slaapkamer.

Goede lokatie. Prima ontbijt, wel érg druk. Gezellige kamer.

Prima verblijf op een leuke plek!
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

Airco was defect.. Maar goed, je kunt niet alles hebben :-).... Zo passief als we waren hebben we dit niet eens gemeld. Onze fout.

Ontbijt was goed, kamers prima en locatie ook perfect. Gezellige sfeer en leuke inrichting.

Geweldig en relaxed hotel!!
    • Medium Tweepersoonskamer

De sfeer was heel relaxed. We kregen een welkomst soepje. Ook voor het slapen gaan een nightcap. Je kon ook een drankje pakken in de middag of avond en dan zelf later aangeven bij de receptie wat je had genomen. We kwamen naar Maastricht voor de Klim Classic. De fietsen mochten gewoon op de kamer staan. Na de tour mochten we ook beneden douchen voor het naar huis gaan. Ontbijtbuffet was heerlijk. De inrichting was ook heel leuk. Allemaal leuke grappige details van decoratie in het hotel. Kortom: Geweldig hotel!!

Superlocatie, dichtbij station, parkeergarage (Q park...
    • Basic Tweepersoonskamer

Superlocatie, dichtbij station, parkeergarage (Q park station 15,-per dag),grotten/wandelgebied en op loopafstand van het centrum, vriendelijk personeel, fijne kamers, Heel fijn dat we veganistisch ontbijt kregen😊

Geen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Hadden liever een grotere kamer gehad, bij boeking wisten we niet precies wat ons te wachten stond. Daar zal dan wel een meerprijs tegenover staan. Gelet op ons doel: prima.

We hadden één nacht geboekt vanwege een crematie waar wij naar toe moesten in Kerkrade. En dicht bij het station. Vandaar dat wij niet al te veel eisen zouden stellen. We hebben een goed verblijf gehad.

Leuk en origineel hotel, we komen graag nog eens terug.
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Jammer dat er geen koffie- of theezetmogelijkheden op de kamer zijn, daarnaast miste ik verzorgingsproducten als een bodylotion en conditioner. Doucheproducten zijn wel aanwezig.

Verrassend hotel met leuke extra's als bijv. een aquarium dat je op je kamer kan laten zetten. Vooral het memootje erbij was grappig.

Basis hotel, op goede locatie om Maastricht te verkennen, goed en verzorgd ontbijt.
    • Middelgrote Kamer Binnenplaats

De ligging van de kamer, we hadden een kamer net naast de ingang tot de gang, wat wel wat lawaai met zich meebracht. Parking was maar tot 11h wat ons niet op voorhand meegedeeld was, waardoor we nog eens extra 13€ kwijt waren aan parking aan het station

Super vriendelijk personeel, goed en verzorgd ontbijt.

Het extra grote bed was heel comfortabel en handig als je...
    • Medium Tweepersoonskamer

Het extra grote bed was heel comfortabel en handig als je reist met iemand die langer is dan 2 meter. De inrichting van het hotel en de kamer was leuk en creëerde een gezellige sfeer. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

• Basic Tweepersoonskamer

Tegenvallers hebben we niet meegemaakt. Maar als we dan toch iets te zeuren mogen hebben, dan was het dat de vier op een rij niet compleet was😄

De gezelligheid in het hotel en het vriendelijke personeel. Dankjewel Michelle en uiteraard ook de rest......

Perfecte rustplek voor een paar mooie dagen Maastricht
    • Basic Tweepersoonskamer

Water in badkamer wastafel liep niet goed weg. Werkzaamheden direct naast ons hotelraam, dus vroeg wakker :-/

Gastvrijheid medewerkers. Locatie. Kwaliteit hotel in algemeen.

De kamer was bij aankomst niet klaar.
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

De kamer was bij aankomst niet klaar. We moesten nog 20 minuten wachten, terwijl de kamer al een uur daarvoor klaar had moeten zijn.......... Kop koffie of thee werd niet aangeboden....was wel attent geweest.

Prettig verblijf in bijzonder leuk hotel; aanrader!
    • Basic Tweepersoonskamer

Beddengoed was wat benauwd. En raam open gaf in de ochtend veel geluiden van het spoor en het station - maar ja, je doet een stedentrip en je bent blij dat je direct vanuit de trein bij je hotel bent, dus wij konden hier prima mee leven. Een louvredeur naar de badkamer vonden wij (moeder-tienerdochter) wat minder als je naar de WC moest, maar ook geen ramp.

Leuke ontspannen sfeer, mooie inrichting met details waar duidelijk over was nagedacht. Je kon makkelijk even in de huiskamer gaan zitten met een boek. Kamer was prachtig, lekker groot en met een goed bed. Vriendelijk en gastvrij personeel. Heerlijk ontbijt met van die dingen die het 'af' maken: warme melk in de koffie en losse thee in thee-ei.

Een comfortabele gezelligheid.
    • Middelgrote Kamer Binnenplaats

De schone, gezellige en " huiselijke" kamer was een " openbaring". Het uitgebreide ontbijt was mede een ochtend gezelligheid die ontwakend was. Kortom: een VETTE plus!

Goede liging en heerlijk ontbijt, teleurgesteld in de kamers en lawaaihinder
    • Medium Tweepersoonskamer

Wij kozen voor de middelgrote kamer en die valt toch wel tegen in ruimte, idem voor de aankleding. Wij hadden om een rustige kamer gevraagd maar wat we niet wisten is dat men reeds om 7.00 AM begon met het openbreken van de straat, vlak aan het hotel. Matrassen van onze kamer zijn minder aan te raden voor rugpatiënten. Wij hadden graag het gratis aangeboden "slaapmutske" geproefd maar dat was al volledig op tegen 11.00 PM.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid in een mooie ruimte. Parkeren doe je best in de parking van het station waar de prijs ook nog goed meevalt. Zeer netjes. welkomstsoepje. 10 minuutjes stappen en je bent al in de nabijheid van tal van heerlijke restaurantjes. (rest. Pakhoes is een aanrader!) Geen lawaaihinder van station.

Hele Top,voor herhaling vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer

De bedden liggen lekker maar de kamer waar wij in lagen is niet geschikt voor een koppel. Voor de rest mankeert er niets aan.

Ik vond het ontvangst heel erg aangenaam, de omgeving was uitstekend, de kamers waren schoon en goed verzorgd. Ondanks dat het hotel midden in de stad gevestigd is, merk je er niets van. Ik zal het zeker aanbevelen aan anderen.

Goede locatie, fijn bed, supervriendelijk personeel, tikkie duur.
    • Middelgrote Kamer Binnenplaats

De kamerprijs is flexibel en nu denk ik op z'n hoogst; ik vond het wat veel voor de kamer die we kregen. Kamer was netjes en bed was super, maar naar de prijs ook niet echt ruim of sfeervol ingericht.

Goed ontbijt, heel vriendelijk personeel. Super bed. Mooie lobby.

Heerlijk verblijf, zeer vriendelijk personeel!

Zie boven, de badkamer!

Het ontbijt was voortreffelijk. Er was ook werkelijk op alle details gelet, dit ervaar je als een warm bad! De badkamer viel wat tegen, douchen in het bad is toch minder, en er ontstaat nogal wat "wateroverlast".

Prachtige stad, fijne sfeer en leuk hotel voor een weekendje weg!
    • Grote Tweepersoonskamer

Enige opmerkingen, een douche & bad zou fijn geweest zijn. Nu kon je niet staand douchen in het bad en werd sowieso als je de kleine douchekop gebruikte, de hele boel tot aan de muur nat.. dat was beetje onhandig. Je moest de douchekop ook met 1 hand vasthouden, je kon hem niet ophangen.. Een haakje om je natte handdoek op te hangen was ook fijn geweest. Verder denk ik dat het rolgordijn best gerepareerd had kunnen worden, kleine moeite. Hij was nu duidelijk door de schoonmaak opgehangen alsof er niks aan de hand was :) Maar zodra je hem aanraakte viel hij eraf. Verder heel fijn en leuk ingericht hotel.

De kamer was heel leuk ingericht, geen standaard hotel kamer. Alleen de loevre deur van de toillet was nogal open (gehorig), 1 rolgordijn was stuk, en het bad is heel apart gedaan midden in de kamer, wel leuk, maar je kan er niet gewoon even in douchen. Wel fijn als je op een verdieping zit want dezelfde kamer begaande grond, kan iedereen die langs loopt, naar binnen kijken. Verder prima en leuke kamer.

Dicht bij het station.
    • Basic Tweepersoonskamer

Dicht bij het station. Heel erg aardig personeel. Bij uitchecken kregen we zelfs een vlaai mee. Waren hier voor de 2de keer en komen beslist weer terug.

Goed ontbijt, fijn ligbad.
    • Basic Tweepersoonskamer

Gehorig, hoorde de buren soms of deuren op de gang en aan de straatkant hoor je verkeer. Schoonmaak had iets beter gekund, beetje stoffig

Goed ontbijt, fijn ligbad. Centraal station om de hoek en centrum op loopafstand

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het ontbijt was TOP, de sfeer in het hotel is heel aangenaam.
    • Medium Tweepersoonskamer

De badkamer viel tegen. We hadden een kamer onder dak, het bad met douche bevindt zich onder de schuine zijde van het dak. Een groot persoon kan moeilijk rechtstaands douchen. Ook het water in de lavabo liep niet goed door. Er was geen badmat waardoor de badkamer onder water stond na het douchen. Pluspuntje wel : de radio in de badkamer, stubru was perfect te beluisteren ;)

Het ontbijt was TOP, de sfeer in het hotel is heel aangenaam. De inrichting is verrassend mooi! De mensen van het hotel zijn heel vriendelijk. De locatie is ideaal, aan het station en in een fijne buurt. De parkeerkosten tijdens de week vallen goed mee. Zonder twijfel een aanrader!

Fantastische locatie, sfeervol, gezellig en gastvrij. Aanrader!
    • Medium Tweepersoonskamer

In de hotelkamer zijn slaapkamer en de badkamer (met toilet) zijn nauwelijks van elkaar gescheiden, er is geen deur tussen geplaatst. Als vrienden die samen een weekend weg gingen ging dat ons toch een kleine stap te ver.

Heerlijk ontbijt, gezellige lounge en een fantastische ontvangst met kopje soep, huiskamer waar het 's avonds ook gezellig is om nog even wat te drinken. Smaakvolle inrichting.

Erg leuk en vriendelijk hotel!
    • Grote Tweepersoonskamer

Het bed was echt heel slecht! Toen we zagen dat het een Hästens bed was, dachten we "top"! Maar dat viel heel erg tegen! Veel te hard en je kon de veren door het topmatras heen voelen zo dun was het! Geen goede nachtrust gehad.

Leuke "huiskamer", erg vriendelijk personeel, nette kamer, schoon hotel, top ontbijt.

Fijn hotel op een super plek en ideaal voor stellen!!
    • Medium Tweepersoonskamer

Enige nadeel vind ik dat als je (zoals wij nu waren) met vriendinnen bent, je alleen maar 2 persoons bedden hebt met ook 2 pers dekbedden. Dus ook de mogelijkheid er niet is om 2 enkele dekbedden te hebben dat maakt het dan toch wel heel intiem met n vriendin in bed en ik sliep ook daardoor matig omdat je bang bent de andere wakker te maken. Ook erg gehorige WC/badkamer met weinig privacy door dat de deur niet echt dicht is. Vonden wij ook niet zo prettig. Je hoorde alles van elkaar. Romantisch met je partner naar Maastricht dan zeker hier naar toe!

Heel fijn hotel op super lokatie! Loopafstand station en in de leuk wijk Wyck! Centrum is ook lekker dichtbij en alles is in de buurt. Heerlijk ontbijt. Fijn beneden qua sfeer met lekkere zitplekjes en soep en koffie en thee om te pakken. Echt een aanrader voor met je geliefde! Ook erg vriendelijk personeel!

• Grote Tweepersoonskamer

Super grappig dat je een goudvis kunt lenen om gezelschap te hebben tijdens je zakelijk verblijf. Plus het nachtmutsje was heerlijk en werd gewaardeerd. We hebben er meer dan 1 op. Kamer met soort van Banksy muurschilderingen. Het is geen standaard hotelkamer. Wat erg fijn is. Daardoor een huiselijke sfeer. Een lampenkap als nachtlampje, briljant. Al met al een aanrader.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Super locatie
    • Basic Tweepersoonskamer Binnenplaats

Eigenlijk niets, alles was dik in orde

Het thuis gevoel, de hartelijke ontvangst en de leuke attenties aan de balie (soep water gebakjes slaapmutsje)

Relaxed, gezellig en schoon hotel met een huiselijke sfeer!
    • Medium Tweepersoonskamer

Weinig, heel misschien het ontbreken van een koffiecooker op de slaapkamer.

Zeer schoon, relaxed & gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel. Ligging is prefect, dicht bij het station, het centrum, cultuurgebieden (lumièregebouw en Bonefanten museum)

Erg jammer van de kleine kamer, niet werkende thermostaat en zeer matig sanitair.
    • Middelgrote Kamer Binnenplaats

De kamer was erg klein. Weinig ruimte om het bed. De badkamer kon niet worden afgesloten. De kraan van de wastafel werkte niet goed. Ondanks dat we een raam open hadden gezet, werd ik in de nacht wakker omdat het zo benauwd was. De termostaat heb ik uit moeten zetten omdat die niet goed werkte.

De ontvangst was heel goed, lekker kopje paddenstoelensoep.

Teleurstellend verblijf
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Ten eerst bij een boeking van een ‘extra large’ kamer, met bad en veel licht kregen wij het tegenovergestelde. Na een melding aan de balie dat de kamer totaal niet aan onze verwachtingen voldoet (we waren niet de einige die kwamen klagen op dat moment.) Kregen we de sleutel de sleutel van een ‘large’ kamer die kleiner was, maar met bad. De kamer was op zich ok, maar was maar 10 euro goedkoper dan de ‘extra large’ kamer die er pakken beter en ruimer uitzag op foto dan. Bij extra benadering van het personeel kregen wij wel een gratis ontbijt om het ongemak met de kamers te compenseren. Op zich voldeed de kamer / hotel / servies niet aan 4*. Er was niets van extra voorzieningen, shampoo of etc.. een grote en kleine handdoek, zelfs geen extra handdoek voor u voeten. Er was sochtend voor het douchen ook geen warm water meer, er waren meerderen mensen in de lobbie er over aan het klagen. Ontbijt was ook zeer matig. Voor het geld dat ik betaald heb, verwachte ik meer van dit hotel.

De locatie is goed, dicht bij het station, er is ook een parking bij het station die maar 13€ per dag kost. Comfortabel bed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Townhouse Maastricht