Beoordelingen over Budget Trianon Hotel 2-sterren

4,8

4,9

4,7

5,3

volgende keer als ik een paar dagen amsterdam neem ,neem ik hetzelfde hotel weer,goed en goedkoop

alles was prima

ik had een 1 persoons kamer,zag er allemaal netjes uit.goed geslapen,nette wc , goed stromend water uit de douche, Had tv op de kamer , geen gebruik van gemaakt.Heb ook geen ontbijt gehad ,dus kan daar niet over oordelen,.vriendelijk personeel. Ging met de taxi naar het centraal cs ,taxi werd voor me gebeld was er binnen 1 minuut,ik beveel het iedereen aan.

• Slaapzaal (8 Volwassenen)

Er zat maar een heel laag rekje naast het bovenste bed in het stapelbed waardoor je snel uit je bed kunt vallen als je even niet oplet.

Schone kamer en bedden waren erg comfortabel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam

Voor deze unieke plek verwacht ik meer comfort en netheid.
    • Basic Tweepersoonskamer

De inrichting van de kamer. Het bed was niet geweldig. Net te klein voor een tweepersoons bed. Er is heel wat onderhoud nodig. Als dat zou gebeuren, heeft het pand veel aantrekkelijks. Al lijkt mij slaapkamers met 6, 8 of meer bedden meer iets voor een schoolkamp!

De plek, waar het hotel is gevestigd. De badkamer was redelijk.

Waardeloos!
    • Budget Kamer met Stapelbed

Kamer ouwe troep, stapelbedden dubbel bed en enkel bed alles op een kamer. Voor de rest geen plek. Kamer nr. was 117. Aan het hoofdeinde van het enkelband dat ik gebruikte liep een luchtkanaal of i.d. In ieder geval de hele nacht het geluid van een denderende trein gehoord en amper iets geslapen. Ik zou de kamer aan niemand aanbevelen. En voor de prijs van € 115,- !! Schandalig!!!!! Zo’n aanbod had ik niet van boeking.com verwacht!!

Ontbijt was goedkoop! Ligging qua bereikbaarheid andere zaken was goed

De locatie.
    • Basic Tweepersoonskamer

Hygiëne... overal lange zwarte haren... ook in nieuwe handdoeken. Als iemand die bijna geen haar heeft erg confronterend en niet erg lekker.

De locatie.

Vuil, Nooit meer !
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel heel onpersoonlijk, ze kijken naast je... Ontbijt heel basic : brood stak nog in een plastieken zak Er waren veel vliegjes in de kamer, ( toen ik hen daar over aansprak, was het precies mijn fout : Ik had die vliegen meegebracht ?!) venster kon niet open... Oorverdovend lawaai de hele nacht ( airco ?)

De ligging was perfect !

Ik ben zelfs niet binnen geweest in dat kutkot
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien wat onvriendelijke klanten begroeten, hij deed al z'n best maar het kon nog iets minder.

Het beviel me echt wel dat de receptionist een gsm stal die vergeten werd op het toilet, echt super!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ik zocht een plek om te slapen. Dat heb ik hier gevonden.
    • Basic Eenpersoonskamer

Het hele hotel was nogal grijs met (zeer) weinig aandacht voor het decor. Maar ja : voor 1 nachtje..goed genoeg

Geen ontbijt genomen. Kamer kaal en grijs... Geen faciliteit om bv een drankje te kopen, rustig te zitten...

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

We wilden zo rap mogelijk vertrekken
    • Basic Tweepersoonskamer

Aangekomen in het hotel waren we al snel teleurgesteld; de receptie was het enige propere dat te vinden was in de inkom. Daarbij liet de vriendelijkheid van het personeel te wensen over. Binnengekomen in de kamer zagen we al snel het misleidende karakter van de foto's online: de bezemkast van Harry Potter had ons meer ruimte verschaft dan deze mini-kamer. Verder hadden we een 2-persoonsbed gevraagd, dit bleken dan 2 1-persoonsbedden te zijn... Gelukkig konden de bedden verschoven worden, dit was echter geen aangename ervaring: onder het bed lag een plas vloeistof (bruin, geel,..) en schillen van verschillende vruchten. Verder lagen er (rottende) mandarijnen in de kast, die trouwens niet eens deuren had, waardoor dit makkelijk op te merken was. Je verwacht een warme propere kamer, maar ze hadden de ruit open laten staan (winter!!) waardoor wij arriveerden in een ijskoude kamer. Dit en de grootte van de kamer zorgden ervoor dat ons omkleden om de stad te verkennen, geen plezier was. Ook in de badkamer kon dit niet, deze was niet groot genoeg om onze armen te strekken (tenzij met open deur); tanden poetsen deed je best zittend op de wc. Voor het slapen besloten we nog even tv te kijken, deze was echter helemaal niet goed zichtbaar vanuit het bed aangezien deze niet goed naar het bed gericht stond (moest je rechtstaan op het bed kon je eventueel wel het volledige beeld bewonderen). 's Nachts was het koud, ook al zetten we de chauffage op de hoogste stand, dit doordat er enkele beglazing was en er constant tocht in onze nek terecht kwam met als gevolg: een stijve nek de dag erna. Door deze enkele beglazing en flinterdunne muren had je ook heel veel lawaai overlast. Gezellig wel..meeluisteren naar de gesprekken van onder-, boven- en weerszijdeburen. Gelukkig was de locatie wel goed, waardoor je makkelijk het centrum kon bereiken, zelfs te voet. Ook de bedden waren zacht, niet proper, maar wel zacht.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Dubbel gevoel ... ... vriendelijke mensen ... schoon hotel .... niet werkende WiFi
    • Budget Kamer met Stapelbed

Vriendelijke mensen ... schoon hotel ... WiFi is zeer slecht en werkt vaak niet ... ... ... zeer irritant, want daar heb ik speciaal op geselecteerd !

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Te doen
    • Slaapzaal (8 Volwassenen)

De badkamer heeft schimmel en vieze voegen. De handdoeken zijn oud en als je niet uitkijkt zit je vast in de lift. Verder was de geur in de kamer bij binnenkomst zeer onaangenaam en het personeel mag ook wat vriendelijker, er kwam geen hoi of doei van af

Wij zaten met een groep op een kamer wat prima was, bedden waren goed en we hadden een dakterras wat een plus was! De locatie is ook echt ideaal, alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Comfortabel geslapen, en een fijne grote badkamer voor een leuke prijs.
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel erg gehorig, de deur liet veel licht door en de kamer was lelijk verlicht door het TL licht. Verder had het balkon een heel laag randje waardoor je (zeker als je een kind mee hebt) er makkelijk af kan vallen. (Is niet gebeurt, maar toch). De verf was erg afgebladderd ook.

Het bed lag heerlijk

genoeg voor 1 nacht
    • Budget Kamer met Stapelbed

niks veranderen behalve het raam renoveren

nette kleine kamer precies goed badkamer schoon bedden schoon en netjes alleen de raam is kapot dus veel tocht

Prettig basic verblijf.
    • Slaapzaal (6 Volwassenen)

Het lawaai 's nachts van terugkerende jongeren die uit waren geweest (1 vd 2 nachten).

Goede matrassen, lekkere douche, goede locatie, vlakbij Museumplein.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Amsterdam prima, hotel zeer tegenvallend voor ruim 100,- per nacht!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was gehorig en klein. Wel een tafel, geen stoel... Het schoonmaakgerommel precies voor mijn deur. Geen milieu principes. Toen ik zei dat mijn kamer niet gedaan hoefde worden, zag ik later dat toch mijn handdoeken, waarvan een slechts 1x was gebruikt voor handen afdrogen, toch weer waren vervangen. Prijs-kwaliteit verhouding zeer slecht!

De locatie, aan ket museumplein

okay
    • Budget Kamer met Stapelbed

De TV was niet zichtbaar voor de mensen die onderaan het stapelbed liggen. De trappen om op het stappelbed te geraken zijn niet confortabel en onstabiel. Het personeel moet meer info geven eens je aankomt, bv dat er een lift is, de luggageroom, check-in en check-out uren, dat de afstandbediening bij hun ligt en waar je kunt ontbijten, ...

Het personeel en hun humor. De kamers zijn heel proper en ik was aangenaam verrast.

4,0
    Een gemiste kans!
    • Basic Eenpersoonskamer

De prijs-kwaliteit verhouding is niet goed. Het hotel is te duur in vergelijking met het lage comfort. Mijn kamer was piepklein en bleek slecht geïsoleerd want 's nachts kon ik alles horen wat een ruziënd echtpaar elkaar toeschreeuwde. Het ontbijt is apart te betalen, € 5, en is van een bedroevende kwaliteit. Het personeel (van Aziatische komaf blijkbaar) is stug in de omgang.

De goede ligging van het hotel, namelijk in het Amsterdams museumkwartier en het concertgebouw.

het was een leuk uitje voor herhaling vatbaar
    • Basic Eenpersoonskamer

Een licht in de badkamer viel uit..

De centrale ligging en de goede verhouding kwaliteit/ prijs. Ook het ontbijt was uitstekend voor die prijs. Ook goed bereikbaar met openbaar vervoer. Vriendelijk personeel.

Om nooit meer over te doen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche ruimte stonk heel erg . Er werd gelogen over de parkeermogelijkheden in de beschrijving . Op booking stond dat er parkeergelegenheid was . t Is gewoonweg parkeren langs straat tegen betaling. Zeer arrogant personeel . Werd zelfs uitgelachen ivm de problemen.

De ligging van het hotel t o v de stad was goed

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Verschrikkelijk!
    • Budget Kamer met Stapelbed

Super duur voor zo'n kleine, smerige kamer. Schimmel in de douche en op het douchegordijn. Er lagen nog haren van de vorige gasten in de badkamer. De bedden kraakten. De andere hotelgasten waren heel de nacht lang lawaai aan het maken en toen we er iets van gingen aan de receptie haalden ze gewoon hun schouders op dat ze er niets aan konden doen. Er hangt dan ook nog een muffe, stinkende geur in het hele hotel. Verschrikkelijk!

Het uitchecken

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Goed genoeg voor een betaalbaar verblijf als je doodop aankomt en toch door alles heen slaapt.
    • Slaapzaal (6 Volwassenen)

De geur in de gang is de typische wietgeur die je in de hele oude stad ruikt. Misschien vinden sommigen dat heerlijk maar wij zijn er niet zot van, maar ja, dat is natuurlijk ook typisch Amsterdam Gelukkig drong de geur niet tot in onze kamer. Voor een 5-persoonskamer was het wel erg nipt. Een tafeltje was handig geweest maar daarvoor was er geen plaats meer. Een neer te klappen tafeltje (zoals in een aula) zou misschien al een oplossing zijn voor als je snel iets wil schrijven.

We hebben dit hotel uitsluitende gekozen op basis van ligging en prijs. We hebben geparkeerd in de P+R parking aan het stadion (1euro/24 uur als je het goed uitzoekt). Vervolgens hebben we de tram 16 genomen die vlakbij het hotel stopt. We zijn nauwelijks in het hotel geweest, enkel om er te slapen. Het ontbijt namen we in Café Concertgebouw om de hoek (prima ontbijt overigens). De ligging stond ons het meest aan. De prijs is nog altijd redelijk hoog in verhouding met wat je ervoor krijgt maar het is nu eenmaal Amsterdam en daar liggen de prijzen hoog.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Mag geen hotel heten
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij binnenkomst dacht ik in een kringloopwinkel te zijn ipv een hotel. Kamer leek meer op een cel dan op een hotelkamer. Geen enkele moeite gedaan om eea zo in te richten dat gasten zich thuis voelen.

Ligging was prima, naast museumplein

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Matig Hotel op prima locatie
    • Basic Eenpersoonskamer

Kamer 119 - Laminaatvloer is versleten. het raam kan niet dicht. zit vol geklad met verf. Ik kwam tien minuten voor incheck tijd binnen. Kreeg vrij onvriendelijk te verstaan dat ik maar moest wachten. Ventilatoren van de badkamers zijn erg gehorig (Dus ook van de buren. ) Jammer! Het zou z'n leuk hotelletje kunnen zijn.

Badkamer was klein maar netjes, schoon had alles wat je nodig heb.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Zeer slecht , en zeer vuil !

Alles zeer vuile kamers !! Onverzorgde gangen zeer oud !!! Bedden kapot Schimmel aan de muur stoelgang van andere mensen hing nog in de borstel 2 kamers geboekt en zeer vuil!!! Niet aan te raden !!!

Niets eigenlijk zou zeer graag het geld terug krijgen van de reis met cadau bon

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Goede locatie wanneer je wilt stappen, maar van de kamer zelf niet te veel verwachten
    • Budget Kamer met Stapelbed

Er stond overal dat het verboden was om op de kamers te roken, maar toen wij aankwamen stonk het overduidelijk naar rook. Naar ons idee van voorgangers in de kamer. Ook het ontbijt was zeer matig en niet lekker. Voor het geld dat je betaald bij het ontbijt kun je beter naar de AH aan de overkant van de straat

De locatie was minder dan 10 minuten van het Holland Casino en binnen 5 minuutjes zit je op het Leidseplein.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Om alleen te slapen was het wel ok.
    • Basic Tweepersoonskamer

Televisie was slecht, kamer te klein en kon niet in bad door het ontbreken van een stop, heel erg warm (ondanks kachel uit), geen bar en 2x toeristenbelasting betaald waar ik via boeking moet proberen terug te krijgen.

Locatie, vriendelijkheid, hygieene,

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

GEENaanrader
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vieze kamer, niet goed schoongemaakt, ruikt naar poep. Kregen een luchtverfrisser mee naar de kamer. Zeer luidruchtig/gehorig, met name lawaai van andere gasten. We hebben weinig geslapen. Locatie is het enige pluspunt.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Visit amsterdam
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Staff geen voeling met klant sprak deels gebrekkig engels, vieze doucheruimte,verroest zitbad ,schoonmaak kamer bestond uit handoek wisseling, geen telefoon shabby,behang,veel oude verf en kit,gangen afgeleefd vlekkende vloerbedekking, douche lekkend naar daar onder gelegen restaurant.

Central,bed goed.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

1 nacht, maar nooit langer.
    • Slaapzaal (6 Volwassenen)

De kamers waren smerig en klein. De bedden hadden verschil in kwaliteit van matrassen.

Het lag prachtig naast het concertgebouw, aan het museumplein. Winkels en restaurants op loopafstand te bereiken. Het personeel was vriendelijk als je ze een vraag stelde. Er was voldoende wifi.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Geen aanrader
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles behalve de locatie. Het is aftandse, er is van alles stuk, men is niet klantvriendelijk. Een overnachting hier is echt niet meer dan € 90,- waard. En dat is nog zonder ontbijt. Voor het ontbijtbuffet betaal je € 5,- maar wat je daar voor krijgt, is niet veel soeps. Je kunt voor dat geld beter een paar broodjes en wat te drinken halen bij de supermarkt om de hoek.

Locatie achter het Concertgebouw, op 2 minuten van het Museumplein is perfect

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Prima voor een nachtje
    • Basic Tweepersoonskamer

Zoals ik al had gelezen was het sanitair oud maar ook slecht onderhouden en zag het er daarom onhygiënisch uit.

Locatie is top! Ook prima bedden en alhoewel ze hun best hebben gedaan met een vernieuwend likje verf en wat aankleding dmv schilderijen en plantjes is het behoorlijk gedateerd. Voor een nachtje was het prima.

Perfect budgethotel door locatie en prijs.
    • Basic Eenpersoonskamer

Op de kamer kan je echt alleen maar slapen en douchen.

De lokatie grenzend aan het Concertgebouw is TOP. Het ontbijt voor € 5,-.

Uitchecken en de locatie
    • Basic Tweepersoonskamer

Kleine vieze kamers , douche en wc niet schoon

Uitchecken en de locatie

Perfecte ligging
    • Basic Tweepersoonskamer

Riool geur door gans het hotel, krakende vloer

Perfecte ligging

Nooit meer

Niks werkte op kamer

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Bij binnenkomst werden we netjes onthaald en goed geholpen.
    • Budget Kamer met Stapelbed

Te duur voor de accommodatie

Bij binnenkomst werden we netjes onthaald en goed geholpen.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

schoon

gehorigheid

schoon

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

een kamer met bad geboekt en twee persoonsbed.
    • Basic Tweepersoonskamer

een kamer met bad geboekt en twee persoonsbed. kreeg een douche zonder bad en 6 bedden

Hygiene

• Beoordeeld op: 22 december 2017

het was superleuk voor herhaling vatbaar
    • Budget Kamer met Stapelbed

de kamer is wat klein uitgevallen

het ontbijt was lekker

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Mooie locatie

Erg warm in de kamer

Location

Het hotel is uitgeleefd;
    • Basic Eenpersoonskamer

Het hotel is uitgeleefd; vloerbedekking is vies. Bed was slecht; de badkamer was okay

Kort maar krachtig

Ik had een 2 persoonsbed verwacht. Nu 2 1persoons

Lokatie

Voor de prijs moet je niet teveel verwachten!

Ontzettende vieze badkamers

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Locatie, dichtbij waar ik moest wezen
    • Basic Eenpersoonskamer

WiFi, die vaak uitviel, maar daarna kon he gewoon weer inloggen

Locatie, dichtbij waar ik moest wezen

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

voor die prijs meer dan prima!

Prijs kwaliteitverhouding is prima

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Geen hotel maar een schuur

Hele vieze badkamer, niet eens waard voor 10 euro

Alleen locatie is prima

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Ik heb betere hotels gehad!

Badkamer!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Verwacht er niet te veel van.
    • Basic Tweepersoonskamer

Erg oud hotel. Het had meer weg van een uitgewoond hostel. Gaten in de handdoeken....

De locatie was perfect!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Leuk hotel op een goede plek
    • Basic Eenpersoonskamer

Ik heb nog niets negatief kunnen vinden

Ontbijt was heel goed voor deze prijs

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Je komt hier voor de prijs en de ligging aan het museumplein. De kamer is basic.

netheid kamer en badkamer

prijs/locatie

• Beoordeeld op: 17 september 2016

een praktisch verblijf voor een overnachting

afmeting kamer

ligging van trianon in concertgebouwbuurt

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Konden niet ontbijten omdat deze met cash betaald moest...
    • Basic Tweepersoonskamer

Konden niet ontbijten omdat deze met cash betaald moest worden.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Zeer matig
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enorme rioolstank op de kamer

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Bedden waren te kort

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Top locatie!

Het sanitair is toe aan vervanging in onze kamer. Maar kamer naast ons was het prima en schoon. Basic maar prima en daar is de prijs ook Naar. Bedden zijn goed en schoon.

Top locatie! Prima uitval basis voor vele locaties in Amsterdam. Tram en bus voor de deur.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

schitterende ligging!

-kamer met stapelbed, wat we wisten, maar niet meer dan 5 vierkante meter groot, badkamer inbegrepen, enkele beglazing met condens op de ramen 's morgens, zeer veel lawaai van piepend laminaat van boven en naast, geen badartikelen, enkel handzeep in douche, handdoeken niet ververst, waren ze blijkbaar ' vergeten', net nog gordijnen aan ons raam gekregen, veel stof overal. In één woord: een hok, dat dringend aan een zeer grondige reservatie toe is. Schandalig hoge prijs voor wat het maar is. Een afrader!!! Jammer voor de prachtige ligging.

schitterende ligging! Op een boogscheut van het Van Gogh museum, dicht bij tramhalte.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Hotel goed centraal gelegen vlak bij openbaar vervoer -...

Hotel is zeer dringend aan renovatiewerken toe - vooral het sanitaire gedeelte en vloerbedekking

Hotel goed centraal gelegen vlak bij openbaar vervoer - goede uitvalsbasis voor shopping en cultuur.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Alleen locatie is goed, over het hotel kan ik niets...

zeer gehorig, elke beweging of gesprek op gang en in andere kamers hoorden wij. Slapen was niet mogelijk. Geen opmaak, geen schoonmaak. De tweede dag moesten we zelf verse handdoeken gaan vragen. Badkamer: schimmel, stopcontact werkt niet, kapotte lamp Vuil en vies, de naam hotel niet waardig

Alleen locatie is goed, over het hotel kan ik niets positiefs zeggen

• Beoordeeld op: 23 april 2015

De locatie!

Eigenlijk niets, omdat we heel weinig verwachtingen hadden

De locatie! Dicht bij Rijksmuseum, Stedelijk Museum en Concertgebouw. Met tramlijn 5 op 2 minuten afstand lopen heel snel in de binnenstad of op het Leidseplein

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

Vuile gangen.

Vuile gangen. Onvriendelijk personeel. Heeft meer weg van een hostel dan van een hotel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Kleine badkamer

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Niets, een afgrijselijk hol waarin we moesten bivakkeren.

Niets, een afgrijselijk hol waarin we moesten bivakkeren. En dat voor 173,-!!!!!

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Hygiene, komfort

Günstige locatie

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Sommige kamers hebben 'n (zit)bad

Geen keukenfaciliteit om te gebruiken voor gasten

Sommige kamers hebben 'n (zit)bad

Eenvoudig basic & clean prijs/kwaliteit/locatie

Geen keuken

Eenvoudig basic & clean prijs/kwaliteit/locatie

Eenvoudig basic & clean.

Geen keuken om te gebruiken

Eenvoudig basic & clean. Prys/Kwaliteit/Locatie

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Prima hotel voor deze prijs!

Prima hotel voor deze prijs! Top locatie!

Er zijn ook 27 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Budget Trianon Hotel