Beoordelingen over Hotel Troisfontaine 2-sterren

Kiewegracht 22, 6271 BN Gulpen, Nederland

#7 van de 13 hotels in Gulpen

Een heel leuk en brandschoon hotel,vriendelijke eigenaars,ontbijt is oke.Bedden prima.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Wij zijn een nacht gebleven en dat is prima! Bedden zijn uitstekend.Het hotel is niet super modern maar dat wisten wij al! Niets viel tegen omdat wij het van te voren al hadden ingeschat!

Het hotel is super schoon en de eigenaars zijn ontzettend aardig. Prijs/kwaliteit is prima in verhouding. Het centrum van Gulpen is prima te lopen en super gezellig. Zeker de moeite waard!

Ondanks de trappen zou ik zo weer teruggaan voor een volgend weekend.
    • Tweepersoonskamer met toilet/tv

Prijs en verblijf zijn in overeenstemming. Veel trappen en afstapjes.

Ontbijt was zeer goed. Kamer was schoon. Bed lag goed. Ontvangst was zeer vriendelijk. Hotel is gedateerd maar verder goed, sfeer gezellig.

Een gezellig en leuk hotelletje.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Groter bed had voor ons wel genogen.

Het is een gezellig hotelletje, alles schoon en vriendelijke mensen. Ligging is prima. Geen luxe maar wel alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

prettig
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

was goed en schoon vriendelijke mensen en heel goed onbijt met een lekker zacht gekookt eitje erg knus voor dit geld een aanrader groet fam schaap

Wij hebben er van genoten en het voldoet aan onze eisen.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Ontbijt in het weekend tot 10.00 uur maar dat is persoonlijk misschien alleen in de winter.

Ontvangst hartelijk, kamers knus en netjes super schoon. Heerlijk rustig gelegen en ideaal voor een weekend om de omgeving te verkennen. Ontbijt was prima en goed verzorgd met vriendelijk personeel.

ontbijt en vriendelijkheid mensen
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

gehorig, klein, ouderwets, geen douche op dezelfde verdieping, geen pinapparaat, niet gelegen aan tuin, geen uitzicht, klein raam.

ontbijt en vriendelijkheid mensen

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Mooie locatie, schoon en vriendelijke mensen. Binnen is het oudbollig en een simpel ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Binnen zeer gedateerd, badkamer met toilet door vouwdeur gescheiden van de kamer. Soort huiskamer wat aandoet als huiskamer in een verzorgingstehuis. Ontbijt wat magertjes, sinaasappelsap uit een pak, alleen brood of stukjes afbakstokbrood. croissantje ofzo was wel lekker geweest, weinig keus.

Mooie locatie, buitenkant nostalgisch, vriendelijk personeel en zeer schoon. Gulpen is erg mooi en we hebben een prima weekend gehad

1 nacht was meer dan genoeg
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het hotel heeft zijn beste tijd gehad. We hadden een muffe kleine kamer, 2 douches voor alle kamers op de gang op de bovenste etage, handdoeken zijn ook zeker aan vervanging toe, ontbijten met stukken stokbrood ipv warm broodjes.

De eigenaren waren vriendelijk en gastvrij voor de rest geen positieve dingen te melden

Een warm en bealangstellend oord van waaruit men heerlijk kan gaan sporten en waarna men goed kan ui
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

de matras deze keer was voor mijn rug niet de beste; te zacht. Ik heb graag een harde matras maar dat kon het hotel niet weten.

ja ontbijt weer goed/ uitstekend. Blijft een warme plek. Ja en de doucheservice na de wandeing blijft onovertroffen. Dat is echt goede service. Blijft aanbevolen.

Kwalieteit -Prijs -Goed
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

De kleine kamer en douche en dat het er wel rumoerig was, vooral s 'avonds bij gasten die binnen kwamen.

Het ontbijt was prima, kamer aan de kleine kant. Gastvrijheid was top, zeer vriendelijk echtpaar, en zeer behulpzaam. Prijskwaliteit was goed

Vriendelijke eigenaar, erg lekkere koffie bij ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Vriendelijke eigenaar, erg lekkere koffie bij ontbijt. Omgeving prachtig, goede uitvalsbasis voor wandelingen. Bij regen liggen Aken en Maastricht dichtbij, ook goed te bereiken met de bus.

De vriendelijkheid van de uitbaters.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

De vriendelijkheid van de uitbaters. Het ontbijt is zeer goed voorzien. De afstand tot het centrum : zeer dichtbij maar toch op voldoende afstand om geen last te hebben van de volle drukte.

Het was thuiskomen!
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

weet ik niet. Alles wat je als reiziger, toerist, sportman nodig hebt was er.

Het was thuiskomen! Invoelende ontvangst. Gezellig. Bijzondere service zelfs na verloop van kamerboeking na sport: heerlijk kunnen douchen voor vertrek huiswaarts. Toont bijzondere gastvrijheid. Ontbijt goed, smaakvol en dik voldoende.

Voor 1 nachtje te doen.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hele kleine kamer met 2 losse bedden. Erg gehorig. In verhouding kamer/prijs aan de hoge kant. Zeer eenvoudig ontbijt. Handdoeken erg gedateerd.

Aardige hoteleigenaren. Omgeving. Schoon. Charme van het hotel in zijn eenvoud.

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met toilet/tv

De kachel zat op een zeer vreemde plek boven het bed aan de muur. Ik kan mij voorstellen dat het in de winter niet ideaal is zo.

Zeer vriendelijke eigenaren. Goede locatie. Zeer schoon.

Lieve mensen met een hart voor de zaak! 2 leuke overnachtingen gehad. Een verouderd hotel, maar daa

? gewoon goed.

Een wat verouderd hotel maar super schoon en heel netjes! De eigenaresse was een topper! Zó lief en vriendelijk! Het ontbijt was goed geregeld en smaakte heerlijk!

Prima voor een paar dagen. Zeer mooie omgeving. Leuk plaatsje. Alles op loopafstand
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk. De bedden zijn goed. De douches zijn uitstekend. Hotel is schoon. Ontbijt is niet heel uitgebreid maar verder goed. Onze kamer was nog niet klaar maar werd meteen opgelost en wij kregen een drankje beneden aangeboden. Prima opgelost.

ontbjt ok, zeer proper, zeer vriendelijke uitbaters, toch...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

kamer veel te klein, televisie heel oud en niet meer van deze tijd, douches te ver weg, prijs toch iets te hoog, te veel trappen moest eigenlijk verwittigd worden denken we ,

ontbjt ok, zeer proper, zeer vriendelijke uitbaters, toch wel wat verouderd,

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

nachtje Gulpen
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

het water van de douche wisselde voortdurend. een thermostaatkraan is geen overbodige luxe.

prima hotel voor een korte overnachting. Eea is wel gedateerd maar heb een prima nachtrust gehad. De gekookte eieren bij het ontbijt waren perfect.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

tof hotelletje voor kort verblijf om streek te ontdekken.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

als je kijkt wat je betaalt eingenlijk niets. kamer is groot genoeg en je hebt alles wat nodig is om te slapen en je te wassen.

prijs kwaliteit is goed. eigen parkeerruimte achter hotel. mooie rustige tuin om in te vertoeven in mooie omgeving. veel wandelinformatie en informatie van de omgeving aanwezig. zeer vriendelijk en persoonlijk onthaal.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Bijzonder vriendelijk familiehotel, eenvoudig en zeker de moeite waard.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

De parkeergelegenheid. Veel trappen.

De gastvrouw was bijzonder vriendelijk. Vanwege temperaturen boven de 30, misten wij een ventilator. Het ontbijt was eenvoudig maar goed verzorgd. Geen bijzondere etenswaardigheden: gewoon goed.

Vergane glorie
    • Tweepersoonskamer met toilet/tv

De kamers zijn ondermaats (ruimte, meubilair, TV van zo'n 30 jaar oud (wellicht?), super klein formaat, kun je niets op volgen (iPad formaat, alleen dan wel met korrelig beeld). Jammer; zou hier graag terug komen voor de voorbeeldige service, maar gelet op staat van de kamers en het hotel zal dat niet meer gauw gebeuren. De prijs is er natuurlijk ook naar (relatief goedkoop), dus voor een nachtje kon het wel.

Hele aardige mensen (eigenaren zelf) met geweldige inzet en klantvriendelijkheid ten top. Zorg voor een gunfactor die de toch wel enigszins aftandse staat van het hotel goed maakt. Ontbijt sober maar voldoende, parkeergelegenheid is een mooie bonus,

Prima hotel voor een overnachting, matrassen naar onze smaak veel te zacht.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen toilet en douche op de kamer, hiervoor naar de gang en voor de douche naar boven gelegen verdieping.

Onbijt goed, vriendelijke professionele uitbaters.

• Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

De badkamerdeur oo de kamer was een plastic harmonica deurtje. Naar het toilet gaan was dus een bepaald niet privé aangelegenheid.

De locatie was erg goed, mooi uitzicht vanuit de kamer onder de nok van het dak. Prima parkeren, lekker zitten met tuin en terras. De eigenaren waren lief en professioneel. Het hotel ademt een sfeer van ouderwetse kneuterigheid, die me aan mijn kindertijd deed denken.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Geweldige plek om zo weer naar terug te gaan!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Matras was iets te zacht.

Persoonlijke benadering! Gezellig personeel en leuk dat kleinzoon enthousiast meehelpt! Heel uitgebreid ontbijt. Ook goede verzorging van mee te nemen lunch!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

schone kamer met goed bed, echter wel gedateerd en toe aan een update
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Geen koffie/thee op de kamer Gedateerde inrichting Prijs van 80,00€ voor het gebodene aan de hoge kant

Goede bedden Brandschone kamer en badkamer Vriendelijk personeel Rustige kamers

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Erg matige kwaliteit maar wel zeer vriendelijke mensen.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ik vond het geen hotel. Meer een hostel. Er was voor 10 kamers maar 1 wc en 2 douches. Het was erg prijzig voor een heel klein kamertje zonder enkele faciliteit.

De mensen waren vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

heel fijn en erg prettig, hele lieve mensen.

wat ruimere douche

Het personeel was heel erg vriendelijk, de locatie was erg mooi, de omgeving is ook erg mooi daar. Ontbijt was netjes verzorgd, het was schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Echt gastvrijheid 😍

Niks.

De vriendelijkheid en gastvrijheid van deze lieve ondernemers was echt geweldig waar door we ons echt thuis gevoelt hebben. Volgend jaar komen we weer terug. 😉

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

op het festival na super
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

was jammer was net bierfeest in het dorp dat weekend, eerste nacht niet veel geslapen maar tweede nacht was goed, als er geen bier festival was geweest was ook dat super geweest

ontbijt was super, kamers waren heel netjes en schoon ook de bedden

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Voor een nacht net voldoende. Vriendelijk mensen
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamer,weinig ruimte om het bed aan de raamkant. Geregeld je schenen stoten aan het bed doordat er ook nog een radiator zat

Ontbijt was goed,kamer heel erg klein. Douche was boven ,toilet ook buiten de kamer.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Prettig eenvoudig tweesterren-hotel voor een schappelijke prijs zonder veel luxe of extra's.
    • Tweepersoonskamer met toilet/tv

Kleine TV op kamer gedateerd met enkel Nederlandse zenders en zwak geluid. WC afsluitbaar met harmonica-schuifdeur niet echt ideaal en biedt minder privacy. Hotel is erg gehorig. Stallen fietsen bij hotel wat lastig. Nogal steile trappen naar kamers op 1e en 2e etage Betalen middels pinnen is NIET mogelijk..

Ontbijt prima in gemoedelijke ruimte. Bushalte voor het hotel handig. Vriendelijke, joviale hoteliers.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Gulpen heeft een gezellig centrum
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Niet geschikt voor mindervaliden, dit gelet op een steile trap naar boven. Opstapje naar de kamer en de badkamer.

Kleinschalig objekt, heel dicht bij het centrum van Gulpen, heel gezellig.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Leuk klein hotelletje. Vriendelijke eigenaar. Verwacht geen Hilton voor de prijs die je betaalt.
    • Tweepersoonskamer met toilet/tv

Eigenlijk viel niets tegen, gelet op de prijs. Als je het dubbele betaalt, dan zal het allemaal wat luxueuzer zijn geweest. Prijs/kwaliteitsverhouding zijn goed in balans.

Kamer was klein, maar voldoende. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Was prettig en rustig gelegen en eigen parkeerplaats .
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Kleine kamer en warm , het bed was goed maar klein voor 2 personen als het warm is .

Goed ontbijt ,alles vers en rustige verloop ,kan goed bijkomen van de nacht .Prettig dat je zelf kan pakken ,anders is het gauw teveel .

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Erg aardige mensen, simpel maar brandschoon, ontbijt is eenvoudig maar wel lekker
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

De hele entourage is wat verjaard, maar daar staat tegenover dat het er brandschoon is!

De eigenaars doen er alles aan om je het naar de zin te maken, erg vriendelijk personeel.

Uitstekende service, prima ontbijt

We zijn er 4 dagen geweest was goed geregeld zeer gastvrij, aanrader als je een kort verblijf doet!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er viel ons niets tegen bij het verblijf.

Het meeste beviel me de gastvrijheid van de eigenaren, en alles was heel netjes geregeld!

Prima voor mijn doel. Een basic hotel, bijna een tijdcapsule
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

De vriendelijkheid van de eigenaren. De rust 's nachts en de héérlijke bedden

Alles in orde

Dat zo zuiver was.

Gastvrij en heel proper
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Het ontbijt was zeer beperkt.

Vriendelijke mensen, we zijn daar heel goed ontvangen. Heel proper en rustig.

Vriendelijk

Beetje ouderwets

Vriendelijk

Knus huisje en fijne mensen met leuk contact

Het dunne matras

Knus huisje en fijne mensen met leuk contact

Eenvoudig, keurig en netjes verzorgd.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Eenvoudig, keurig en netjes verzorgd. Vriendelijke uitbaters

De omgeving
    • Tweepersoonskamer met toilet/tv

Niets we hadden geen verwachtingen

De omgeving

Eenvoudig (we spreken over een twee sterren accomodatie) en...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Eenvoudig (we spreken over een twee sterren accomodatie) en flink verouderd, maar wel schoon, prima ligging en zeer vriendelijke eigenaren.

Prachtige locatie

Prachtige locatie

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Een mooi uitstapje in Zuid-Limburg
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

De vele op en afstapjes.Je moet goed ter been zijn.

De ligging was perfect.

Goed ontvangen,vriendelijk,proper,wel alles basic(oud) maar gezellig.!
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Yoghurt en fruit zou bij het ontbijt wel smaken,ontbijt was basic.

Uitbaters waren suppervriendelijk,De ligging,

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Fijn hotel, rustige omgeving en goed ontbijt

Kan eigenlijk niets verzinnen

Lekker rustige omgeving Gratis eigen parkeerplek Ontbijtbuffet Kleine, maar nette en schone kamer Vriendelijk ontvangst

• Beoordeeld op: 6 december 2017

OK
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Prijs in verhouding tot kwaliteit kamer

ontbijt goed

kamer erg klein

ontbijt goed

Voor 1 of 2 nachten wel een redelijk hotel
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

de bedden lagen wel heel erg hard

Personeel heel vriendelijk en ontbijt was redelijk

Prima locatie voor uitstapjes in de omgeving
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Het hotel was wat gedateerd

Het ontbijt was super en de mensen zijn enorm klantvriendelijk

prima voor een nacht

comfort, grootte kamer, badkamer

vriendelijkheid, locatie/ligging

• Beoordeeld op: 10 november 2017

kort en matig

sobere kamer en ontbijt

vriendelijkheid eigenaar

Het was heerlijk genieten,mooie omgeving,kamer lag rustig gelegen
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

De ontvangst was heel hartelijk.

Wat een top horeca mensen zijn dit!
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Wat een top horeca mensen zijn dit! Zo zou het altijd moeten zijn!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Meerendeel erg ouderwets.

Ontbijt erg goed. Personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 september 2017

• Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Ontbijt was goed. Kamers gedateerd.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Dichtbij het stadscentrum.

Het ontbijt was matig.

Dichtbij het stadscentrum. Vriendelijke ontvangst. Heel schone kamer.

• Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was oud ,maar het was heel netjes en de mensen waren heel aardig en behulpzaam

Goed hotel Goed verblijf
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Opslagpercentage van Booking.com. Dit doe ik geen 2e keer meer.

Ontbijt.

Gastvrij en vriendelijk eigenaars echtpaar.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Gastvrij en vriendelijk eigenaars echtpaar. Vrij parkeren.

gedateerd

het was netjes

Het was fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met toilet/tv

Eigenlijk viel ons niets tegen!

Alles was perfect!

Goed weekend
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Voor deze prijs alles goed

Alles was goed

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima, we denken met genoegen terug.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

De steile trappen. De accommodatie is erg gedateerd.

De hartelijke vriendelijkheid en welwillendheid van de eigenaars.

Zie boven.

Eigenlijk niets.

Accomodatie gedateerd en eenvoudig, maar ruim voldoende voor een kort verblijf. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ouderwets onderkomen in de goede zin van het woord

Geen WiFi Trappen lopen na wandelingen

Dat alles prima functioneerde .Alles erg verzorgd . Prima gastvrouw en -heer

genoten

Het huiselijke karakter

Voor ons was "t een mooie oplossing om een nachtje te overnachten.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We hadden geen douche, die zouden we moeten delen, maar ik heb geen douche kunnen vinden.

De ontvangst was goed. Het ontbijt was ook goed.

alles goed op orde met de acc.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Toilet

Voor de prijs was alles prima in orde.rustig en gemoedelijk

• Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Veel last van geluid op andere kamers.

Ontbijt goed