Beoordelingen over Hotel Villa Trompenberg 3-sterren

Chr. de Wetlaan 1, 1217 JJ Hilversum, Nederland

#3 van de 11 hotels in Hilversum

Voor òns was het TOP.

n.v.t.

De ontvangst was hartelijk en gastvrij. Het ontbijt was uitmuntend. Een sfeervolle, authentieke villa met een modern tintje. We hebben er heerlijk gefietst in een prachtige omgeving. Een aanrader voor liefhebbers van fietsen en wandelen.

Buitengewoon aangenaam.

Wellicht in overweging te nemen rond borreltijd een iets breder assortiment aan borrelhapjes te bieden dan louter wat zakjes noten (mét pinda’s!).

Goede vibes. Open sfeer. Beperkte maar goede selectie drankjes in bar en op kamer. Comfortabele en authentieke kamer met erker en uitzicht over fraaie rustieke tuin. Fijne plekken om even te zitten, zowel in de kamer als daarbuiten; zowel binnen als in de tuin. Goed ontbijt met voldoende keuzemogelijkheden en diverse verse producten.

Fantastische accommodatie, niet te evenaren prijs-kwaliteitsverhouding!

Geen enkel minpunt kunnen ontdekken! Geweldige ervaring!

Prachtige villa gelegen in een weelderig groene omgeving, zeer comfortabele en origineel ingerichte kamers. Alles met zeer goed oog voor detail. De kleinschaligheid, self-check-in en het 'honesty'-concept mbt het gebruik van de bar, minibar, fietsen etc. zorgt voor een hele prettige, ontspannen en intieme sfeer.

Een prachtig hotel met veel persoonlijke aandacht. Een bijzonder plekje en absolute aanrader!

Het hotel is prachtig stijlvol ingericht en ligt op loopafstand van het centrum van Hilversum. Een heerlijk ontbijt! De gastvrijheid en service waren uitstekend. Een absolute aanrader.

Fantastisch we hebben genoten in een prachtige omgeving.

Wat kleine dingetjes: we misten een doos tissues en een badmat. Het gordijn van de badkamer werd nat tijdens douchen.

Een prachtige kamer in een mooi hotel. Het ontbijt was heerlijk, alles lekker vers. De gastvrouw was heel hartelijk en gastvrij. We kregen dagelijks nieuwe handdoeken en dat was heel prettig.

Uitstekend!

Er was niet iets wat ons niet beviel.

De sfeer en de uitstraling van het gebouw en de inrichting. Het ontbijt en de gastvrijheid was ook zeer aangenaam. Alles heerlijk schoon en fris. Rituals producten in de badkamer.

Heerlijke luxe kamers, en een mooie omgeving.

Een prachtige villa met mooie kamers, en een heerlijk ontbijt! Het hotel verhuurt ook fietsen, een goede manier om de schitterende omgeving te bekijken. Inchecken kan 24/7.

Prima Paas overnachting
    • Suite

Na lang nadenken voor verbeterpunten, je hoort af en toe de auto’s voorbij komen. Maar dat is niet storend.

Mooie schone kamers, vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

Het bed was erg hard maar wel heel schoon en netjes!

Wat een ontzettend mooi gebouw...stijlvol ingericht en super mooie kamer en badkamer. Erg netjes en mooi!!! Ook het ontbijt was super goed en lekker! Op loopafstand van het centrum.

Heerlijke bedden, mooi interieur, rustige omgeving, lekker ontbijt en rituals producten in de badkamer. Heel fijn hotel om te verblijven. Ik ga zeker nog eens terug!

Absolute aanrader !

geen opmerkingen

Top locatie - Hilversum centrum op wandelafstand. Ideale combinatie met avondconcert in 'De Vorstin'. Authentieke locatie, oog voor details, absolute aanrader ! Wij hadden kamer 11 suite, helemaal bovenaan.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Heerlijk hotel, schoon en fijne atmosfeer en super ontbijt

Alles was uitstekend geregeld. Niets te klagen!

Hebben hier overnacht voor ons huwelijk. Alles was uitstekend verzorgd en tot in de puntjes geregeld. De eigenaren gingen uit hun weg om onze wensen te vervullen en deden er een schepje bovenop. Hartelijk dank hiervoor! We hadden de suite en hebben genoten van de comfort en de energie die het pand heeft. Het ontbijt was heerlijk en pluspunt was de verse jus! We komen zeker terug en raden iedereen aan hier te verblijven.

Heel fijn

Snelle en flexibel inchecken met code, warm en schoon en donkere kamers. Fantastische accommodatie met bomen en vlak bij huis. Het hotel had ik voor mijn dochters met partners geboekt.

Uitstekende ruime kamer, heerlijk bed en een enorme badkamer.

slechts kleine details, maar niet noemenswaardig

Uitstekende ruime kamer, heerlijk bed en een enorme badkamer. Alles lekker schoon en fris en 's morgens een prima ontbijt.

Nooit meer ! Vila erg luxe maar daarmee is het ook gezegd
    • Suite

Zeer slechte service eingenaar erg zakelijk gedrag

Villa erg luxe maar daar betaal je ook voor .verder het personeel/ eingenaar erg onvriendelijk erg zakelijk naar ons toe en doe een goede dubbel check als je niks laat liggen van eigendommen want moet duur betaald worden als je je spullen weer terug vraagt( bijv via post laten terug sturen) Geld speelt voor hun erg grote rol en klanten staan Op 2e rang Zeer slecht service !!

waren er voor 1 avond i.v.m. bezoek aan de Diner Show, media park op loopafstand 13 min.

geen idee.

een mooie kamer, sfeervol, mooie bad kamer aan alles is gedacht en aandacht aan besteed, rust, een goed ontbijt. gewoon een fijn hotel om te verblijven

heerlijk!

De badkamer is wat klein.

Hotel staat in een heerlijk rustige omgeving. Kamer is prachtig en had een aparte zitkamer met toegang tot de tuin. Het ontbijt is perfect! heerlijke verse producten.

Heerlijk rustig, heerlijk genieten!

Een heerlijk verblijf in een heerlijke rustige accommodatie. Mooie, hele ruime kamers. Goed ontbijt, en het niet aanwezig zijn van personeel vonden wij erg prettig, hoe raar het ook klinkt. Het principe van "zo de waard is, zo vertrouwd hij zijn gasten. Fietsverhuur is ook een leuke extra service van het hotel. Zeker een aanrader.

• Suite

Het inchecken was een beetje vreemd, er zou niemand meer zijn en het hotel staat centraal om zelf service wat wij wisten maar toen we er niet uitkwamen met de kamer sleutel dook er toch ineens iemand op die alleen antwoord gaf en ons niet begroette of fijn verblijf wenste. Als diegene er al was waarom ons dan zo laten klungelen voor zo'n incheck balie, gek. Verder zou ik in een suite wel graag een eigen koffie/thee gelegenheid willen en had dit ondanks de zelf service wel verwacht. Het is toch de suite, desalniettemin hebben we een heerlijk verblijf gehad en maakte de vrolijke meid die het ontbijt verzorgde alles goed.

We hadden de suite dus zowel badkamer en kamer waren ruim. Bed was heerlijk groot en alles zag er erg sfeervol uit. Het ontbijt was super, er werd een vers gebakken roerei voor ons gemaakt en er werd van alles aangevuld toen wij laat aan het ontbijt verschenen. Badkamer was ook erg schoon.

Heel fijn adres in prachtige omgeving.
    • Suite

Geen persoonlijke ontvangst, wel alles goed geregeld. Huurfietsen aanwezig, niet geschikt voor lange tochten.

Heerlijke bedden, prachtige badkamer (Suite) mooi interieur. Rustige omgeving . Prima ontbijt .

Uitstekend!

Bij binnenkomst lag er bij de receptie een lijst met gastennamen en de bijbehorende kamernummers. Keurig geregeld, maar niet zo persoonlijk.

Super ontbijt! Prachtige, ruime kamer. Heerlijk om in de tuin te kunnen zitten.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

De ruime kamer, badkamer met bad en douche, mooie locatie.
    • Suite

Jammer dat er niets bijzonders wordt gedaan als je daar je huwelijksnacht doorbrengt, voor dat geld had ik op z'n minst een paar rozenblaadjes o.i.d. verwacht in de kamer...

De ruime kamer, badkamer met bad en douche, mooie locatie.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

LUXE voor een eerlijke prijs. Wij komen binnenkort terug voor een lang weekend.

niets - laten zoals het is - genieten.

Aanrijden en parkeren super. ligging midden in het groen. mooie ontvangst in klassieke villa. Heerlijke ruime kamer met groot comfort bedden. gevulde minibar en koud Belgisch bier. heerlijk rustige locatie ( geluidsarm) uitgebreid en ontzettend lekker ontbijt. We kwamen helemaal zen thuis na een heerlijk weekend. PS. fietsen huren aanraden voor €3/dag.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Een aanrader qua sfeer, ruimte, rust en comfort

Niets, we komen zeker weer terug

Het is een fantastisch gezellig en zeer verzorgd hotel met een persoonlijke benadering en sfeer. Iedere ruime kamer is mooi ingericht en geeft een gevoel van 'thuiskomen'. De ligging is rustig en mooi. Het ontbijt biedt een uitgebreide keuze en is in een wederom gezellige ruimte.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

mooie kamer, met een aparte serre.

badkamer is erg klein. Vreemde self-servive check-in. De eigenaar was op dat moment aanwezig en wees ons waar we onze sleutel konden vinden. Beetje raar, hij kan hem dan toch zelf pakken en ons een fijn verblijf wensen.

mooie kamer, met een aparte serre. Ondanks dat het vroor buiten was het er snel warm genoeg. lijkt me in de zomer ook prachtig om te verblijven met de openslaande deuren naar de tuin. Het ontbijt was heerlijk, met smaakvolle verse producten.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Prachtig voor een dagje weg

Het enige minpuntje kan het geluid van de drukke weg zijn die vlakbij is. Maar de kamer is goed geluidgeïsoleerd dus 's nachts geen last van.

Een prachtige villa met een tuin. Mooi ingericht. Super vriendelijke personeel. Bij het ontbijt genoten van de uitzicht op de tuin. Binnen 5 min lopen is een bos te bereiken voor een goede wandeling en ontspanning. Het aanbevolen restaurant Paisan was ook een zeer positieve ervaring.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prachtige hospitaliteit met het oogmerk op service en kwaliteit!

Helemaal niks! Het was super!

Werkelijk waar fantastische hospitality! Mijn gast voelde zich helemaal thuis en het was te zien dat dit bedrijf werkt met hart voor de zaak en voor de gasten. Vanaf nu blijft iedereen die bij The Analog Playground komt opnemen slapen in dit geweldige hotel!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prima voor een wat luxer verblijf in Hilversum
    • Suite

Kapotte spiegel in de suite is een blikvanger. Zeepflesje in de douche was op.

Suite heerlijk ruim en schoon. Megagroot bed. Hoge plafonds. Fraai en rustig ingericht. Ontbijt heerlijk vers met veel fruit en vers omeletje. Zeer vriendelijke dame bij het ontbijt en receptie. Gratis parkeren. Op 2 min rijden van Hilversum centrum. Stille kamer. Minibar en drankjes in de lobby, goed geregeld. Als u een paar tientjes extra budget heeft, de suite is een aanrader.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Leuke locatie in een mooie omgeving.

Bed was naar onze zin/gewoonte veel te zacht, waardoor wij beiden met een stijve rug opstonden. Het ontbijt mag op een weekendje uit ook wel wat ondeugend minder gezond. Steile trap, gelukkig hadden wij weinig of geen bagage... of rolstoel...

Kamer leuk artistiek decoratief ingericht. Badkamer helemaal OK. Het ontbijt was OK, met een ruime keuze aan vooral 'gezonde' alternatieven. Handige self-check-in voor wie - zoals ikzelf - geen hyperenthousiaste hotelmedewerkers hoeft.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Stijlvol.

Twee minpuntjes: de kwaliteit van de verhuurde fietsen; het hotel ligt aan een drukke weg. Daar is binnen geen hinder van, maar het maakt de (zéér aangename) tuin iets onrustiger.

Sympathieke ontvangst, mooie inrichting, goede bedden, kamer helemaal in overeenstemming met verzoek, namelijk uitloop naar de tuin.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Goede en vriendelijke service
    • Suite

Onze suite voor onze huwelijksnacht was door andere gebruikers ingenomen waardoor we in een gewone tweepersoonskamer terecht kwamen. Het werd wel goed opgelost door onze kamer niet door te berekenen.

Goede en vriendelijke service

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Bijzonder aardige ontvangst in een heel schoon en gezellig hotel.

De huiselijke sfeer van dit hotel met karakter en de manier op die wij ons zelf mochten bedienen met koffie en versnaperingen, die wij later gingen afrekenen, zorgde ervoor dat wij ons hier heel erg thuis voelden. Het zegt veel over de eigenaren van het hotel als er in vertrouwd wordt dat de gasten eerlijk zijn. Bovendien werd bijzonder aardig en coulant met onze vraag naar een extra bed in onze kamer om gegaan. Onze dank hiervoor. Wij komen zeker terug.

geweldig

had geen email met de code ontvangen maar werden netjes geholpen.

prachtige sfeervolle kamers. Ontbijt ruimte ook zeer sfeervol en luxe

Prachtige , rustige locatie , vriendelijk personeel , we hebben genoten !

Ontbijt was zéér uitgebreid en erg lekker

Heerlijke overnachting gehad. Goede bedden, fijne tuin en een heerlijke kamer.

nvt

Heerlijke overnachting gehad. Goede bedden en een heerlijke kamer. Fijne tuin waar je nog lekker van het zonnetje kan genieten.

Een prachtige locatie en mooie sfeervolle kamer.

Niet van toepassing,

Een prachtige locatie en mooie sfeervolle kamer. Echt geweldig! Concept van zelfbediening beviel aangenaam goed!

fantastisch

leuke kamer, mooi uitzicht. bedden waren heel goed!

Top locatie en accommodatie

Top locatie en accommodatie

verwennerij om hier te mogen logeren

douchekabine was iets glad

Prachtige entourage en vriendelijke mensen. Ongedwongen sfeer. Heerlijk bed Supermooi tuin met bloeiende rondondenderons

Geweldige locatie en zeer vriendelijk personeel

Kamer mooi ingericht, ontbijt goed en ruim voldoende van alles.

ontzettende lekkere sappen en bier

ontzettende lekkere sappen en bier

Was prima maar te kort volgende x langer

N v t

Kamer prima goed bed ontbijt n v t

Prachtig hotel!

Prachtig hotel! Van alle gemakken voorzien, ontzettend goede bedden en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prettige ervaring!

Waterkoker op de kamer met koffie /thee voorzieningen

Erg vriendelijk personeel en mooie sfeer

Heerlijk en ontspannen en zeer gemoedelijk

Geen minpunten

Een heel mooi verblijf

Zeer rustige ligging

Kleine badkamer

Zeer rustige ligging

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Heel netjes, smaakvol, decadent en heel schoon.

De kamer fantastisch. Bed was uitstekend.

Het is thuiskomen. Je voelt je meteen op je gemak!

De kamers zijn speciaal en romantisch. Hele mooie stijl.

Villa Trompenberg voelt als thuiskomen

Villa Trompenberg voelt als thuiskomen

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Aanrader in Hilversum

Luxe, gezellig, schoon, mooie locatie

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

prima hotel, voor herhaling vatbaar

mooie huiselijke inrichting, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Top hotel, prachtige kamers

De sfeer, grootte van de kamer, lokatie, ontbijt, sfeervolle woonkamer, de liefdevolle verzorging

Goed, maar alles bijna zwart geverfd. En te weinig lijfelijke aanwezigheid van gastheer of gastvrouw

Te veel zwart. Zwart als inrichtingskleur te nadrukkelijk en veel te donker daardoor.

Heerlijke overnachting

Gehorig

Bed was top

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Heeeerlijk Hotel !!!

Absoluut geen min punten

Prachtige locatie, mooie schone ruime kamer. Gewoon verzorgd en netjes

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

De hotelkamer was erg warm

De hotelkamer was erg warm

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Geweldig mooi hotel, heerlijke sfeer!

Geweldig mooi hotel, heerlijke sfeer! Alle top geregeld.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het was zeer aangenaam en goed hotel

Mooie gezellige en nette kamer met een vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Inrichting en uitstraling kamer en gebouw en Rituals...

Inrichting en uitstraling kamer en gebouw en Rituals producten

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Stijl en klasse
    • Suite

Geweldige styling van het pand!

Klein maar fijn; zelfbediening met een persoonlijke touch!

Alles viel mee; We zijn zonder verwachtingen aangekomen.

Ontbijt was uitstekend; lekker en gezond; vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

lekker ontspannen

sfeer

Mooi hotel en vriendelijk personeel

Mooie kamer. Goed bed en veel aandacht voor het ontbijt

Een hotel waar we zeker terug komen !

Het ontbijt was voldoende gevarieerd en van uitstekende kwaliteit

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Geen

De huisstijl

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

sfeervol prettig aanbevelenswaardig voor herhaling vatbaar!

alles was okay

Fijne accomodaties

Niets alles was goed geregeld

Super locatie fijne schone kamers . Goed ontbijt rustige ligging

• Beoordeeld op: 30 september 2017

De kleinschaligheid.

Prima verblijfplaats aan de rand van Hilversum.
    • Suite

Ruime kamers en een zeer schone en ruime badkamer

mn zoon was die dag getrouwd

het was met 1 woord toppie

Mooie villa

Ligt aan drukke weg. Veel verkeerslawaai.

Mooie villa

Heerlijk genieten in een mooie omgeving

Niets viel tegen!

Super ruime kamer ( suite). Ontbijt uitgebreid en goed verzorgd.

mooie fiets mogelijkheden

alles was voortreffelijk

Niet naar buiten via de deur

De rust

Locatie, aangenaam historisch gebouw met behouden kader aangepast aan alle nieuwe normen

Aangenaam kader