Beoordelingen over Tulip Inn Heerlen City Centre 3-sterren

#10 van de 16 hotels in Heerlen

6,4

6,4

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Verwacht nix en overnacht uit nood.

Oud, afgeleefd, niet onderhouden en kapot. In de lift denk je dat je naar een oud parkeerdek gaat.

Ontbijt met echte koffiebonnenmachine. Ik had van te voren om extra kussens gevraagd, en er lag er 1. Een half puntje dus.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

• Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

de krakende geluiden van de houten vloeren op de gangen , daar wordt je echt wakker van, en het uitzicht op oude achtergevels op de 3e verdieping. weinig daglicht in de kamer 319.

de ligging van het hotel in het centrum van het uitgaans gebied.

Prima voor een nachtje.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Openbare ruimtes zien er verwaarloosd uit. Grafiti op de muren e.d. Maakt een beetje louche indruk.

de locatie is erg goed in het centrum. Parkeergarage om de hoek. Kamer is o.k. voor een nachtje.

Vermijd dit hotel!

Op de locatie na, viel alles zwaar tegen. De kleinste kamer die ik ooit gehad heb, geen shampoo of douchegel, zelfs geen stukje zeep! De tv is zo geplaatst dat er alleen te lijken valt ten koste van een nekhernia. Zeer matig ontbijt ( geen roomboter, bacon lijkt eerder gekookt dan gebakken, roerei staat al uren en ziet er vies uit). Dit is het geld beslist niet waard!

De locatie is prima

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Meer dan uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Mini mini bureautje.

Fijn badkamertje, waterkoker met koffie en thee. Bovenal: bijzonder gastvrij personeel. Daarnaast de locatie aan een pleintje met gezellige terrasjes.

Een prima adres voor een overnachting in het centrum.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Een cupje roomboter bij het ontbijt! Ik lust absoluut geen becel! Dat geldt ook voor mijn meereizende echtgenoot. Ik was in Heerlen - net als een jaar geleden - om een dag les te geven. We wilden vroeg gaan slapen. Toen was er wat onrust, we hoorden af en toe een hond blaffen, gestommel en geluidsoverlast op de gang en elders, moeilijk te localiseren (aangrenzende kamers?). De volgende ochtend - terugkomend van het ontbijt - begrepen we wat de oorzaak was. Uit de kamer naast ons kwam een stel met drie briesende en aan hun riem trekkende honden. Terwijl wij de deur openden om onze kamer binnen te gaan moesten ze ons in de smalle gang passeren. Ik vroeg meteen of ze de honden alsjeblieft bij zich wilden houden. En dat deden ze, gelukkig. Maar ik hoorde wel zeggen: Die houden niet van honden. Dat klopt niet helemaal, maar ik heb er een slechte ervaring mee. Bij vertrek zagen we nog een hondenbezitter van twee, beneden. Ik wist niet dat huisdieren waren toegestaan.

Het gebouw is gedateerd, maar dat vind ik juist wel bijzonder. De muren zijn stralend wit; de kamer en badkamer keurig schoon. Het ontbijtbuffet was prima.

Nooit meer!!

Betaald parkeren in parkeergarage om de hoek. Lift was helaas defect. Erg kleine kamer voor 3 personen en geen airco maar wel een ventilator, helaas dus. TV hing vlak naast de deur van de badkamer, vervelend omdat je goed moest moest opletten, zeker 's nachts in het donker. Was ook gehorig, je hoorde de andere gasten over de gang lopen en praten. De kamerdeur paste niet precies en daarom zag je 's nachts het ganglicht doorkomen. Ook kon er maar 1 klein raampje open, de sluiting van het andere raam (ook klein) was kapot. Al met al veel geld voor een waardeloze kamer.

Ontvangst was vriendelijk.

Prima voor een zakelijk verblijf, maar hotel is gedateerd.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Ventilator zonder tikgeluiden, afzuiger in de badkamer aub los aan/uit te zetten, hor oud voor de ramen ivm muggen bij zomerse temperaturen/raam open.

Ontbijt was voldoende, maar warme gerechten waren niet best. Hotel is gedateerd en dat merk je aan alles. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wifi is aanwezig, maar lang niet snel genoeg. En dan heb ik het niet over streamen van films.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden erg veel geluidsoverlast van de terrassen op straat tot 4 u. En s ochtends om half 8 alweer de veegwagen en bladblazer... Dit komt natuurlijk door de ligging in t centrum, maar luiken of voorzetramen oid zou misschien wel helpen. € 100,- voor deze kamer op zaterdag is erg veel voor zo weinig nachtrust.

Prima kamer, fijn bed, ruime badkamer, apart toilet

Prima hotel, wel warm in de zomer

Er is geen airco. Er bleek een vantilator in de kast te hebben gestaan, dat wist ik niet. Het was 30 graden...

Locatie is goed. Goed Indiaas restaurant naast de deur en parkeergarage om de hoek.

Duur maar wel tevreden

Erg kleine kamer voor de hoge prijs. Kamer was niet klaar op het incheck moment. Inchecken duurde lang. € 110 voor 12m² binnenkamer zonder raam.

Goed bed, lekker ontbijt. Koffie en thee setje op de kamer.

Als slaapplaats voldeed het prima.

Eenpersoonskamer is aan de kleine kant. Als kamer alleen gebruikt wordt als slaapplaats voldoet deze, maar is niet geschikt om er langere tijd door te brengen.

Prima ligging t.o.v. parkeergarage en treinstation. Vriendelijk personeel.

Prima accommodatie en perfecte locatie (voor Pinkpop)
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Als je iets later bij het ontbijt kwam, dan was het brood oud, waarschijnlijk doordat het uit de vriezer kwam. Dit kan beter.

De flexibiliteit bij het inchecken.

Prima hotel voor 1 overnachting.

Prijs/kwaliteit verhouding. De kamers vond ik veel te klein; ik had 2x 1-persoonskamers gereserveerd. Mijn man had wel 1 bed staan maar bij mij stonden er 2 1-persoonsbedden. De afzuiging in de badkamer functioneerde niet. Het restaurant werd alleen gebruikt voor het ontbijt en je kon in de loungeruimte alleen koffie en thee krijgen.

Het matras was goed; smal maar prima geslapen. Badkamer was schoon. Er was een ventilator aanwezig. In-en uitchecken ging snel. Goede ligging in het centrum. Parkeergarage om de hoek en zodra je buiten stond veel restaurantjes enz. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Het gebouw mag wel een opknapbeurtje hebben, oogt watonverzorgd, bijvoorbeeld het schilderwerk

Ontbijt prima, koffie- en theefaciliteiten op de kamer, dat is prettig

De ligging, ideaal zo dicht bij het centrum.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Badkamer is wel aan een opknapbeurt toe. Ontbijt viel tegen, werd onvoldoende aangevuld. Prijs/ kwaliteit voldeed niet voldoende.

De ligging, ideaal zo dicht bij het centrum.

Goed hotel voor één nacht maar een aantal zaken...
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Minder was dat het sanitair niet doorliep (wastafel en toilet) en er geen toiletborstel aanwezig was om te reinigen.

Goed hotel voor één nacht maar een aantal zaken functioneerden niet. Deze (niet als klacht) doorgegeven aan de receptie maar er wel bij verteld dat onderhoud niet tot ouderdom behoort.

Waardeloos.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Waardeloos. Kamertje van hooguit 10m2, niet passend schuifdeurtje naar toilet/doucheruimte (2m2), geen licht boven wastafel, ook geen stopcontact bij wastafel, gangetje naast bed niet breder dan 30 cm, bureautje waar net het koffiezetapparaat op paste, enz. Wel schoon en er kwam ook water uit de kraan.

Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding

Vanwege de ferme kou waren er wat kleine ongemakken, maar niks onoverkomelijks.

Altijd een gastvrije en vriendelijke sfeer; het is er netjes, eenvoudig en rustig. Verwacht geen luxe of 'chique' inrichting of ander overdreven gedoe. Voor mij hoeft dat ook allemaal niet. Een klein bureau, kopje koffie/thee erbij, een lekker bed met goed slaapcomfort, en een schone en bruikbare badkamer - dat is voor mij genoeg.

De kamer beviel me het best.

Ontbijt ..meestal om 645 uur al mogelijk,. Nu pas om 700 uur open en dat is voor de zakelijk markt gewoon te laat. De dame achter de balie de avond van arriveren beloofde nog dat ik net als anders eerder terecht zou kunnen

De kamer beviel me het best.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

De kamers waren klein.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamers waren klein. De eerste kamer was nog vies bij aankomst, rook naar braaksel en het bed was kapot. Daarna een andere kamer gekregen waarvan de deur van de badkamer niet openging. Na een uur wachten weer een andere kamer gekregen waar alles het eindelijk deed. Ik zou geen tweede keer naar dit hotel gaat.

Vermoeiend, oncomfortabel en vies kamertje met vies sanitair.

Het kamertje is erg klein, vies en gehorig. Overal beschadigingen, vloerbedekking bestond ook uit stukjes aan de muur, douche was niet in hoogte te stellen, verkalkt, vieze muur,verblindend niet passend bedlampje, afstandbediening van de tv te vies om aan te pakken, geen plaats om de bedsprei en koffer neer te leggen, geen ruimte in de kast voor kleren vanwege een ventilator en waterkoker, koude tocht door het raam en zeer gehorig met dronken mensen om 3 uur snachts over de gang. De fruitsalade bij het ontbijt smaakte bedorven. Hoewel de receptioniste de bedrijfsleider een mail heeft gestuurd voor contact met mij hierover, de dag erna heb ik nog twee maal contact proberen te leggen met de bedrijfsleider, heb ik geen reactie terug gekregen. Bij aankomst vertelde de receptioniste dat het geen hotel is maar een B en B, dus ook geen lunch of diner restaurant of bar. Een kleine kamer in een oud hotel kan zijn charme hebben, dan neem je wat ongemak voor lief, maar dit was een niet goed onderhouden en schoongemaakt kamertje met vies sanitair. Ik kom er nooit weer!

De grote vriendelijkheid van het personeel aan de receptie.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Voldoende, maar houdt niet over met name veroorzaakt door Toilet!

Er was voor mij een eenpersoons kamer geboekt, en ik kreeg kamer 314. In principe prima, maar ik wil opmerken dat het toilet, als je enigsinds groot bent (ik ben 1,86 en had er al last van), eigenlijk niet normal te gebruiken is! Ten eerste ik kan bijna niet voor het toilet staan. Daar zit naast dat er eigenlijk geen ruimte om te staan is, ook nog een rek in de weg waarop handdoeken liggen. Verder is zittend normaal ook bijna niet te doen i.v.m. lengte van bovenbenen is het noodzakelijk helemaal achter op het toilet te zitten waardoor het geen ik kwijt wil bijna op de achterzijde van de toiletbril terecht komt. Bovendien is er daarna absoluut geen bewegingsruimte om e.e.a. af te vegen/schoon te maken anders als eerst het toilet te verlaten. Aangezien ik zakelijk op reis ben en mijn werkgever betaald, heb ik dit geaccepteerd, maar als dit prive zou zijn zou ik gelijk omgeboekt hebben. Het is zelfs zo dat ik foto's heb gemaakt om in elk geval te kunnen tonen. Maar ik neem aan dat u weet hoe dit er uit ziet! Ik ben uiteindelijk 90 graden gedraaid op het toilet gaan zitten om nog wat comfort en bewegingsruimte te hebben.

Het ontbijt en vriendelijkheid waren prima

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Niet aan te bevelen. Er zijn betere opties in Heerlen
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Armoedige inrichting Tweepersoonskamer met bad/wc zonder deur! Zeer genant. Onvoorstelbaar dat deze verouderde naargeestige kamer 80 euro excl ontbijt kost.

Het bed was goed

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Op zich een prettig verblijf met een verdrietige aanleiding (crematie)

Zie boven ,

Het ontbijt was goed verzorgd. Het personeel buitengewoon vriendelijk en behulpzaam! De niveauverschillen in het gebouw maken het voor mijn echtgenoot wat lastig. De kamer was op zich prima met comfortabele fauteuils maar ook met een niveau verschil tussen kamer en badkamer, wat het voor mijn man lastig maakte. In de douchecel miste ik een thermostaatkraan waardoor het lastig regelen was en het snel ontregeld was. Hoewel keurig en schoon verdient het geheel een aanpassing aan de eisen van deze tijd.

Heeft zijn beste(Een langste) tijd gehad

De hendel van de kraan plakte enorm. Veel tekenen van gehaaste schoonmaak. Het theekopje zat aan de schotel vastgekleefd net als het lepeltje. Zittend op het toilet hangt het wc papier op schoot; staand hangt er een rek tegen je wang.De tv hangt tegen het plafond maar dat is in alle kamers. De cv radiator werd niet warm. Het slot ging aan de binnenkant niet dicht Dit hotel heet gerenoveerd te zijn maar dat was waarschijnlijk in 1945. Bij 3 sterren verwacht je geen Hilton maar dit hotel is geen 3 sterren.

De locatie. Het enige hotel in de staf

Hooguit voor 1 nacht

Somberheid alom, sfeerloos. Overal donker. Ben al menigmaal in dit hotel geweest omdat er eigenlijk geen enkel alternatief is (behalve een café/restaurant). Is hard aan een grondige renovatie toe. Muffe atmosfeer en overal tekenen van verval en gebrek aan onderhoud. Dat kan de vriendelijkheid van het personeel helaas niet goedmaken.

De locatie middenin de stad. Personeel is zeer vriendelijk.

Prima, wel heel jammer van het ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was zeer beperkt, deels niet aanwezig (broodjes op, kaas op, eieren koud). Klopt zeker niet met de prijs. Daarnaast was het ook nog eens eerste kerstdag en er was niets gedaan om een kerstsfeer te creëren bij het ontbijt (muziek, versieringen, bijzondere traktatie)

Locatie in het centrum

• Beoordeeld op: 22 december 2017

beroerd

Ik had dit hotel voor mijn vrouw en dochter en kleinzoon van 6 jaar geboekt. Door vechtpartij voor en tegen hun kamerdeur hebben zij zich heel onveilig en angstig gevoeld en de hele nacht niet geslapen. Compensatie van het hotel hiervoor was 1 gratis ontbijt á 11 eu. Dat is echt veel te mager.

locatie

Jammer van de ontvangst !!!!!!!!!!!!!

De ontvangst was slecht een uur op onze kamer moeten wachten terwijl er om 14.00 uur was afgesproken we werden weer naar buiten gestuurd na een vermoeide reis.Er is niet gereageerd op ons commentaar! We zullen niet meer bij Tulip Inn boeken !!!

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Prima plek, verder een 6je

Het is vergane glorie. Het vriendelijke personeel in C&A outfits doet zn best, maar het hotel mist 'de swung'. Het is een pracht pand met potentie, maar nu erg gedateerd allemaal.

De locatie is perfect in hartje centrum

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Locatie prima in centrum Heerlen.

Oud en versleten, matig schoongemaakt, sleutelkaarten deden het 4x niet binnen 36 uur, kleine kamers, nauwelijks ventilatie.

Locatie prima in centrum Heerlen. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Kamer is wat stijl betreft gedateerd en sfeerloos, mag wel...

Kamer is wat stijl betreft gedateerd en sfeerloos, mag wel een make-over hebben. 2 eenpersoonsbedden tegen elkaar aan met losse dekens voor ieder, is ook niet gezellig. Badkamer is heel basic. Behalve een smal glazen plaatje geen mogelijkheid om je make-up spullen neer te zetten.

Hotel is verouderd, kamers zijn te klein.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer is piepklein, de badkamer nog kleiner, ook omdat de deur naar de verkeerde kant opengaat. Eigenlijk is een hotelkamer als deze in deze tijd niet meer geschikt om te verhuren aan 2 personen. Zelfs voor 1 persoon is deze eigenlijk te klein en te primitief.

Ontbijt was redelijk, personeel is vriendelijk, ligging is prima

Teleurstellend
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Super kleine kamer, over het bed heen klauteren, geen afstandsbediening bij de tv die heel hoog hangt, personeel niet geinteresseert in hun gasten, sober ontbijt

Perfecte locatie, parkeergarage naast de deur

Prima voor een kort verblijf.

In de badkamer is een douchegordijn en hygiënisch gezien is dat niet de meest verstandige keuze van het hotel. Ontbijt was voldoende.

Gratis upgrade gekregen! Kleine kamers, maar voor een nachtje prima te doen.

Karakteristiek gebouw met rustige kamers in het centrum van...
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

We kregen voor de volle prijs een wel erg kleine kamer, waarin je zo ongeveer over je tas of koffer moest stappen om in of uit bed te komen.

Karakteristiek gebouw met rustige kamers in het centrum van Heerlen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Niet voor herhaling vatbaar, bijzonder slecht geslapen.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer was ontzettend gehorig. Alle herrie van zowel buiten als op de gang was uitstekend te horen. De kamer was ook erg oud, geen stopcontact bij het bed, vreemde opstapjes midden in de kamer en naar de badkamer. Erg gedateerd.

Ontbijt maakte veel goed

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima voor een nacht.

Voor de prijs van het ontbijt heb ik beter gezien. Kamers zijn erg klein met open badkamertje.

Prijs/kwaliteit is ok voornamelijk vanwege de locatie.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

heb er alleen geslapen

handdoeken hoeven niet vervangen te worden als ik ze niet op de grond achterlaat voor beddengoed geldt hetzelfde

lokatie prima, geen geluidsoverlast in de kamer die ik had

goede prijs voor een locatie in het centrum

een persoons kamer was wat aan de krappe kant en het hotel was netjes maar wel toe aan iets modernere look hoewel het mooie oude details heeft.

Hygiene, locatie en prijs

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Centraal gelegen dichtbij station, goede service, goed...

De kamer was nogal krap en een beetje onhandig ingedeeld. Het paste er allemaal net in. Vooral de badkamer mag wel wat ruimer!

Centraal gelegen dichtbij station, goede service, goed ontbijt

ruime badkamer, goed ontbijt, midden in centrum

Last van ventilatie in de badkamer, badkamerdeur kon niet goed dicht (was schuifdeur). Hierdoor was de hele nacht een vervelend geluid te horen. Ventilatie bleef hele nacht geluid maken

ruime badkamer, goed ontbijt, midden in centrum

We zijn er maar één nacht geweest, maar dat was ook genoeg,
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen eigen parkeergelegenheid, opgepimd hotel maar je ziet aan alles dat het gedateerd is, bar - groot en ongezellig - is een openbare gelegenheid en cafégangers gaan in hotel naar het toilet,

De douche...en het vriendelijke personeel

Prima voor een verblijf van een nacht waarbij het te laat is om
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer was heel warm, terwijl de temperatuur buiten niet een hittegolf was. Ondanks beide ramen open kwam er weinig verfrissende lucht binnen. Daarnaast rook het in de badkamer nogal muf.

Perfecte locatie op loop- of fietsafstand van het station. Aardig, vriendelijk en vrolijk personeel.

het verblijf was okay

op de drie persoonskamer werd een beetje benauwd , en er is geen airco. nu viel het nog mee door ramen open te zetten. Maar als het 23 graden of meer wordt dan word het zeker heet(benauwd). in de kast lag wel een ventilator, dus het hotelpersoneel weet het al !!!!!!!

de Irish pub naast het hotel

Nah..

Oude kamers. Gordijnen vies. Voegen in de badkamer ook helemaal verkleurd. Veel dingen kapot : raam, shampoohouder, badstop. Niet goed ingericht voor 3 personen : 1 persoon lag onder de tv waardoor tv kijken moeilijk is. Echt veel te weinig kast ruimte. Te duur voor wat je kreeg, boek je bijvoorbeeld voor 2 tientjes meer van der valk heerlen krijg je veel meer!

'T personeel was vriendelijk. Bedden lagen prima.

Drama!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Wat een drama! Kamer was heel erg stoffig! Mijn partner en ik hadden na 2 uur in de kamer last van uitslag en jeuk. Ik ben naar de balie geweest en aangegeven dat ik zo vroeg mogelijk zou vertrekken uit het hotel en mijn geld terug wou hebben voor dag 2. Personeel gaf aan dat het geen probleem zou zijn, hij kwam overigens niet met een oplossing. Ik had al geboekt en betaald voor 2 nachten. Na een nacht zijn we dus gevlucht uit het hotel en ze hadden beloofd dat ik het geld terug zou krijgen van dag 2. Het is inmiddels 15 augustus, 13 dagen en 4 e-mails verder en nog steeds heb ik mijn geld niet terug gezien!

Alleen de locatie.

Slecht verblijf gehad
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het was vies, het was heel klein. We hebben bij aankomst de kamer ge upgrade vanwege dat de badkamer zo klein was dat je er net met 2 personen in kon staan.

Locatie & goed parkeren

We werden zeer enthousiast ontvangen door de receptioniste.

De driepersoonskamer is nogal benauwd, het was goed dat er een ventilator aanwezig was zodat we het op die manier nog een beetje koel konden houden

We werden zeer enthousiast ontvangen door de receptioniste.

Centrale ligging ideaal, basic comfort en vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Geen geen body lotion op de kamer. Heb ik om moeten vragen. Wel gekregen op vriendelijk verzoek. De douche was erg slecht te stellen. Te heet of te koud. Heel erg irritant. Deze kamer had gemakkelijk voor 50 eur geboekt kunnen worden. Waarschijnlijk te laat geboekt of de prijzen zijn nou eenmaal zo omdat het echt MIDDEN in het centrum ligt.

Geen ontbijt. 11,50 bovenop de prijs van de kamer 102 euro voor 1 nacht, vond ik nogal overdreven. Ik heb op de markt in Heerlen fruit gekocht en de meeste winkels zijn daar ook geopend op Zondag. Matras was echt heerlijk. Super zacht en comfortabel. Ideale centrale locatie.

wij konden met onze auto niet bij het hotel komen .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

waar of we konden parkeren .

wij konden met onze auto niet bij het hotel komen . lastig vanwege muziekfestival en dt wisten we niet dus we konden moeilijk in slaap komen .

Goed ontbijt, parkeren goedkoop op loopafstand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen bar in het hotel en de naast gelegen bar was voor een bepaalde doelgroep jongeren, dus dat was jammer

Goed ontbijt, parkeren goedkoop op loopafstand. Hotel kamer simpel maar oké. Nachtportier super vriendelijk

• Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Prijs-kwaliteitverhouding was slecht: voor € 125,- kregen we een kleine, warme kamer met alleen een hoog raam en een zeer kleine ouderwetse badkamer waar mijn partner amper op de wc kon zitten omdat hij dan met zijn benen tegen de wasbak kwam. Veel geld voor een slechte kamer. Bovendien was het personeel niet gastvrij en vriendelijk; dat had nl. nog wat goed kunnen maken. Kortom; geen aanrader voor een weekendje weg met partner of vrienden. Wellicht wel voor een goedkoop vrijgezellenfeest oid, want de locatie is erg centraal gelegen

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Oud hotel kan renovatie gebruiken.

De service van hotel terwijl wij voor boeking contact hadden gehad met hotel is hier niets mee gedaan. Interieur oud bollig. Vloer van hotel zag er niet uit. Stofzuiger stond in zicht bij receptie, airco op slaapkamer was warm. Geen tafeltje in slaapkamer. Het ontbijt zag er goed uit alleen de croissants tweede dag waren oud.

Het was centraal in centrum.

Grote kamer, goed ontbijt, goede ligging.

De kamer op de bovenste verdieping (onder plat dak) was erg warm, terwijl het buiten niet extreem warm was. Er stonden wel twee ventilatoren, maar het was niet comfortabel.

Grote kamer, goed ontbijt, goede ligging.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Heel fijn hotel in centrum Heerlen

De dames bij de receptie deden hun werk goed, maar zouden iets meer enthousiasme mogen laten zien dat ze bij goed hotel werken.

Dit is gewoon een heel fijn hotel. Niet te groot, sfeervol door art-deco elementen en mooie inrichting. Super bed. Stil. Top ontbijt; geweldige scrambled eggs met spek. Mooie ontbijtzaal. Oh ja..en geweldige a-typische hotelbar.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Warm verblijf in wat verouderd hotel

Een wat verouderd, lawaaiig (maar heee, je gaat vrijwillig in het centrum zitten) hotel. Ik vond het voornamelijk ontzettend warm! Geen airco of koeling, alleen een fan. Maakt alles met elkaar een beetje een armoedige indruk, maar dat kan ook liggen aan de kamer die ik had (1-persoons).

Een goede nacht in een mooi hotel onder architectuur gebouwd.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het was prima. het voldeed aan de verwachtingen.

De ligging in het centrum van Heerlen. Een kleine maar comfortabele kamer en een goed bed. Een eenvoudig maar smakelijk ontbijt. Vriendelijke bediening. Het hotel was onder architectuur gebouwd, art deco.

Ontbijt was goed.

douchedeur was kapot evenals de ventilatie. Onder het bed was het niet schoon

Ontbijt was goed. Ivm fietstocht hadden wij fietsen mee en die mochten op je kamer staan. De ruimte word dan natuurlijk wel wat beperkt op je kamer maar fijn dat dit kon. Bedden goed

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Good location, nice short stay hotel

Men had vergeten de kamer op te maken. Toch werd er zeer vlug een oplossing gezocht en gevonden. Bij deze uitstekende service bij een fout(je).

De ligging. Uitstekende service aan het onthaal

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Efficient onderkomen bij deelname aan Limburgs Mooiste

Sommige mede-gasten praatten voortdurend op de gang of in de aangrenzende kamer. Dat is goed hoorbaar in de eigen kamer.

Locatie dicht bij station, en dicht bij centrum Heerlen. Goed bed. Goede douche. Mogelijkheid fiets binnen te stallen!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima voor kort verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De labels op bagage ging met papier en plakband, kaartjes met elastiek zou beter werken. Iedereen kon zonder toezicht in de kast met tassen komen.

Dichtbij het station en parkeergarage. 24-uurs receptie en Ierse pub in hotel

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Vond alles zeer matig
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

fietsen in de hal , op onze kamer miste een plank boven het bed ramen stonden wagenwijd open en het ontbijt was zeer eenvoudig

Ontbijt was erg simpel , croissantjes oud . Alles was het net niet

Eén-nacht-hotel

Wanneer beseffen hotelmanagers dat personen die alléén reizen net zoveel waarde hechten aan comfort als de andere reizigers (2 of meer personen). Immers, het lijkt of je gedumpt wordt op een piepklein kamertje. Er is weliswaar wat je nodig hebt, maar comfort is toch wat anders. En bovendien de prijs die je moet betalen doet niet onder voor een 2-persoons kamer. Dus in het vervolg de eenpersoonskamers mijden!! Het is echt een hotel waar je als alleenreizende beter met je ogen dicht naar binnen gaat en pas als je vertrekt je ogen weer opent.

De restaurantjes in de omgeving van het hotel waren prima; in het hotel is niks te krijgen, geen bar, geen restaurant, 3 sterren hè! Het parkeren van de auto in de nabijgelegen Q-parkgarage is prima.

voor een nachtje goed te doen
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Kleine kamer, bijna geen ruimte aan een kant van het bed. fors hoogteverschil tussen kamer en badkamer. Geen barfaciliteiten. Je kan ' s avonds niet gezellig aan de bar wat drinken. Er is alleen een frisdranken automaat. De kamer was na de eerste dag niet schoongemaakt toen we terugkwamen en er waren geen schone handdoeken. Dat is wel goed gemaakt nadien toen we daarover klaagden en met een flesje wijn. Ontbijt was redelijk, maar wel duur. Hotel ademt sfeer van vergane glorie.

Bed was goed. Locatie is perfect, midden in centrum. Personeel over het algemeen aardig en behulpzaam. Parkeren vlakbij het hotel, niet duur, €8, - per dag.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Top locatie, ruime check out en ontbijt tijd (tot 12...
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Personeel stond om 11uur IN de kamer voor schoonmaak (check out is 12uur). Niet prettig..

Top locatie, ruime check out en ontbijt tijd (tot 12 &11u). Ruime stille kamer

Ontbijt prima, niet veel veganistische opties maar wel komkommer, tomaat, zoet beleg, fruit. Hadden meer opties kunnen zijn, bv hummus, gegrilde groentes, tapenade, soja melk/yoghurt.

Prima ontvangst, aardige mensen. Nette kamer met waterkoker.

Kamer oud en afgeleefd;
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer oud en afgeleefd; zeer veel nachtlawaai slaan de deuren om de 30 seconden,luide muziek van irishpub naast het hotel schimmel aan het douchegordijn, stopcontacten met blote draden in badkamer !!! Ventilatie kapot in badkamer

• Beoordeeld op: 17 april 2017

prima ontbijt met uiterst vriendelijk personeel.

prima ontbijt met uiterst vriendelijk personeel. Ontbijtstart prettig vervroegd naar 06.00 uur ivm aanwezigheid vele wielerliefhebbers die de Amstel Gold Race gingen fietsen.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Nog wat te verbeteren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

lauwe koffie en thee bij het ontbijt omdat apparaat stuk was. Lift in groot onderhoud, maar niet gemeld bij het boeken. Andere gast, bejaarde heer, strompelde 3 verdiepingen op en af. Kussen was te hoog. Uiteindelijk geslapen op sierkussentje. 'vers'fruit bij het ontbijt is voorverpakt en smakeloos. Roerei bleek naderhand uit kant-en-klaar-geklutst pak te komen en was niet te eten zo zoet. Alsof iemand er suiker aan toegevoegd had. Al met al geen succes.

prima locatie, zeer vriendelijk personeel

Weekend Heerlen

De eenpersoons kamer is aan de kleine kant maar voldoet wel. Kamer lag op de 2e etage en tijdens mijn verblijf was de (enige) lift kapot.

Prima ontbijt. Hotel ligt op in het centrum van Heerlen op loopafstand (10 minuten) van Station Heerlen. Prijs/kwaliteit verhouding was goed.

Teleurstellend, diverse jaren achtereen verbleven ten tijde van SBN. Volgend jaar wellicht niet.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Lift functioneerde niet, werd ' vergeten' te melden. Bagage moest drie hoog zelf door ons zestigers gedragen worden! Geen compensatie in de vorm van voucher oid!

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

• Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Beide bedlampjes werkten niet. De indeling van de ruimtes is slecht. Geen plek om de jassen en koffer kwijt te kunnen. Snoer van de waterkoker zo kort dat deze op de grond gezet moet worden. Pyjama's op de grond en geen aanvulling van de koffie.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Net hotel in het centrum van Heerlen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchegordijn vervangen door douchewand zou fijn zijn. Facial towel of washandje is handig. Misschien kunnen jullie een aangepast parkeertrief bieden voor parkeergarage De Klomp?

Carnaval gevierd, hotel lag vlak bij de markt dus locatie was ideaal