Beoordelingen over WestCord Hotel de Veluwe 4-sterren

Oud Milligenseweg 62, 3886 MJ Garderen, Nederland

#2 van de 5 hotels in Garderen

Ontbijt was matig;

badkamer en stoelen op de slaapkamer. Alles een beetje gedateerd. Westcord onwaardig.

Ontbijt was matig;mooie stoel met slechte glijdoppen(veel lawaai) Is wel te verhelpen.

De ligging is prachtig.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Alles was goed en in orde

De ligging is prachtig. Het buitenzwembad is heerlijk; de meeste hotels hebben een wellness en zwembad in huis, maar met mooi weer is het lekker om buiten te kunnen zwemmen. Er staan lekker stoelen en parasols bij.

Helemaal leuk

Ontbijt was rommelig en veel was op, zelfs bestek en thee kopjes. Je moest er steeds om vragen maar de vriendelijke bediening reageerde er adequaat op.

Frisse kamer en badkamer en gezellige sfeer.

Luxueus hotel met alle faciliteiten, vriendelijke staf, heel...

Ik kan niks bedenken....

Luxueus hotel met alle faciliteiten, vriendelijke staf, heel mooi gelegen, zeer lekker gegeten in het restaurant, ongelooflijk aangenaam zwembad !! Een echte aanrader !! Veel te doen ter plekke !

Goed hotel. We komen graag terug.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer was heel fijn. We hadden een 3 persoonskamer nr 220. Het is een prettige kamer, ruim genoeg voor met drieën. Het bad was fijn en groot. Het ontbijtbuffet was ruim gesorteerd, heerlijk en zag er gezellig uit. We wilden graag een korte wandeling maken in de bosrijke omgeving. Maar we vonden te laat een pad dat ons van langs de weg af kon leiden. Volgende keer eerst een wandelroute aanvragen.

Top en zeker voor herhaling vatbaar..

Eigenlijk niets

Zeer vriendelijk personeel. Goed eten goede service, .. nette goed onderhouden kamers. Gehele accomodatie was mooi, modern en goed onderhouden. Het totale 'plaatje' van het hotel was prima en heeft ons meer dan verrast.

Rustgevend, goed hotel

De rust, prachtige locatie. 's Nachts niks gehoord, geen deuren, toiletten, e.d. We zaten aan het eind van de hal dat zal er ook mee te maken hebben. Maar wij vonden het heerlijk rustig met mooi uitzicht op het bos

Geen aanrader

De sfeer in het hotel, er is duidelijk al jaren niets gebeurd aan inrichting. Hierdoor straalt het geen gezelligheid uit en lijkt het zelfs vies. Onze badkamer had een urinelucht waardoor je liever niet onder de douche ging.

Het zwembad was nog open, half september is dat toch echt zalig!!

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Heerlijk rustig schoon hotel met veel mogelijkheden om te fietsen, wandelen en optimaal te genieten

Ons verblijf was te kort.

Ontbijt was erg goed. Bij toewijzing kamer bleek vloerbedekking vies. Kregen direct een alternatieve kamer , excuses en drankje. Complimenten over de afhandeling. Alle personeelsleden complimenten voor de gastvrijheid. We komen zeker terug.

Aanrader!
    • Suite

Ontbijt kan wat uitgebreider is beetje simpel.

Prima hotel en met een meer dan uitstekende service. Het eten is er geweldig, het ontbijt kan wat uitgebreider. Heerlijke bedden. De vloerbedekking (in ieder op de 2e verdieping) mag wel eens vervangen worden. Erg schoon verder. Ik kwam hier vaker met trainingen en de omgeving is geweldig. Heerlijke fiets- en wandelroutes. Ik ga hier weer naartoe.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Het was ok voor onze fietsreis maar de kamer was iets te oncomfortabel voor ons.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamers zijn redelijk "donker" en op het gelijkvloers kan je de kamer enkel ventileren door de deur naar het terras open te zetten dus kan iedereen binnen !

Het ontbijt was uitstekend Het personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prima verblijf op een geweldige locatie. Volgende keer eigen kussen mee.

Het slapen was niet geweldig. Veel te dikke kussen. Ook was het veel te warm op de kamer waardoor wij moeilijk de slaap konden vatten.

Prima ontbijt. Ook een bruin cafe waar je s avonds kon verblijven en je kon er ook een plate service bestellen.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Redelijk hotel

De eerste avond bleef er ruim 3 cm water staan in de douche, ik heb meteen de receptie gebeld en het werd meteen opgelost, het putje zat verstopt met haren en zeepresten. De douchecabine zag er niet uit, de onderste 5 voegen zijn geel van de zeepresten en de voegen van de vloer zijn zwart van de bacteriën. Dus eenmaal per maand een grondige reiniging in de douchecabines en u zal niemand meer horen klagen.

Het ontbijt was goed en de kamer was schoon.

Prachtige ligging van het hotel.

De kamer kan wel een kleine opfrisbeurt gebruiken. De matrassen waren keihard en ook de kussens waren wel erg stevig.

Prachtige ligging van het hotel. De lobby en algemene ruimtes zien er aantrekkelijk uit. Vriendelijk personeel.

Prima verblijf, zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

klein minpuntje, de kamer die wij hadden was vrij gehorig.

Het ontbijt was fantastisch, zeer ruime keuze. Vriendelijk personeel. Op een mooie locatie gelegen, en de omgeving is heel mooi.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prima hotel op mooie en rustige locatie.

Eten in de bar. Was genoeg maar viel qua smaak wat tegen.

prima ontbijt, prima bed, prima kamer, vriendelijk personeel. Personeel wist volgende dag ons kamernr te noemen. Gezellige bar met ruimte om te zitten om een spelletje te doen.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima verblijf, in een mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met Terras

Stukje service van het hotel om de koelkast op de kamer aan te zetten ruim voordat gasten arriveren zou welkom zijn.

Vriendelijk en attent personeel, prima ontbijt, schone kamer.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Even energie opdoen!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Wij vonden het fijn verblijven. Wij waren hier op zijn plek. Maar of het echt een 4sterren locatie is is voor ons een vraag. Wij zijn langer gebleven en gaan zeker terugkomen.

Het personeel is hart verwarmend vriendelijk! Voor ons 5 sterren! Zeker als je uit het Westen komt. De prijs/kwaliteit is denk ik goed in verhouding. Vooral het verwarmde buitenbad is voor mij een grote pré. Het wordt moeilijk kiezen tussen Vlieland en Garderen!

geschikt voor de natuurliefhebber

De wandeling van 6 km was over asfalt langs het bos en niet door het bos. De bediening in de brasserie liet een steekje vallen door ons buiten te vergeten.

Gezellige bar met een leuk terras. Lekkere stoelen op de kamer met openslaande deuren Een goed bed en een late checkout. mooi gelegen in de bossen om te fietsen of te wandelen

Wij kijken terug op een geheel prettig verblijf. prijs kwaliteit was het zeker waard!

badkamer viel tegen, te klein en gedateerd, zeker voor een 4 sterren hotel. Badmeubel (vorm niet passend) naast toilet (erg krap) en hoge instap in douche met 3 delig schuifdeur (lage waterdruk)

ruime kamer , alles netjes en schoon. bed (matras) was super. Leuk grand cafe, ontbijt was erg goed. buitenzwembad verwarmd. Oplaadpunt voor de auto en gratis parkeren! fietsen te huur, welness tegen een vergoeding.

Goede bedden.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Verdieping beganegrond eigen terras, maar geen mogelijkheid om s nachts deur op een kier open te zetten.

Goede bedden. Heerlijk zwembad. Prima ontbijt. Prachtige omgeving. Veel ruimte en terrassen rond het hotel.

Een comfortabel hotel in een oase van rust.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het personeel aan de balie is op zijn best zakelijk/streng en soms ook bepaald onvriendelijk. We reden bij aankomst met de auto tot aan de ingang om de zware valiezen uit te laden en kregen al direct de opmerking dat dit niet mocht!!

De ruime kamers met terras en de locatie. Het personeel van de bar en in het restaurant waren vriendelijk en joviaal.

Heerlijk genoten in dit mooie hotel. Zeer vriendelijk personeel, ontspannen sfeer, goed eten.

De relaxruimte van de Welness kan iets meer aangekleed worden. Dit is nu een saaie, ietwat donkere ruimte, wat jammer is want de sauna's zijn heerlijk!

Omdat ik veganistisch eet was er gezorgd voor soja yoghurt en ook is er tijdens het diner een heerlijke veganistische salade voor mij gemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk. Bij mooi weer is het op het terras heerlijk ontspannen! De stoelen zijn zeer comfortabel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

redelijk avond eten viel een beetje tegen veel sfeer in de bar!

aankomst (1-5):4 lift aanwezig : ja kamer schoon (1-5):5 lekker bed (1-5):4 tv :ja balkon :nee sfeer (1-5):3 gehorigheid(1-veel5):1 bad aanwezig :nee föhn :ja zeep/douchegel :ja afzuiging badkamer :nee bar :ja restaurant : ja

Matig ontbijt. Wat ontbrak: krentenbrood, suikerbrood of ontbijtkoek, vers gesneden fruit. Gekookte eitjes om 9!uur op, kwamen later wel weer, gelijk een run hierop. Kamer werd (na verzoek door ons) pas om half vier schoongemaakt. Het was druk was de verklaring.

Prettig verblijf

Het ontbijt is uitstekend. Erg veel keuze en goede producten. Leuk dat er een restaurant én een bar/eetcafé in het hotel zit. Kamer was schoon en comfortabel.

Zeker voor herhaling vatbaar

Veel kalk (zelfs roodgekleurd in de voegen) in de douche gedeelte. Stoel doorgezakt en spinnenweb bij deur. Ik ben hier al een paar x geweest maar zo had ik het nog nooit gezien

De rest was goed. Eten service enz en prachtige lokatie

Top,hotel midden in de Veluwe je wandelt gauw even het bos...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Top,hotel midden in de Veluwe je wandelt gauw even het bos in , overgaand in een heidegebied. Fietsend de Veluwe beleven . Ook het dorp Garderen is gezellig

Een gezellig weekend gehad om mijn verjaardag te vieren samen met mijn man

Het was wel druk bij het zwembad. Jammer dat er niet een kleine attentie was voor mijn verjaardag, zoals een drankje.

Goede kamer en een prima ontbijt. Lekker gegeten op het terras van de brasserie.

Mooi verblijf van waaruit je kunt fietsen en/of wandelen.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Persoonlijk vond ik het 3 gangen diner, met name de entrecôte minder mals en teveel door gebakken. Voor de rest een prima sfeer ook in het restaurant. Niet te dicht op elkaar de tafeltjes.

Ligging van het hotel in Garderen is perfect. Mooie fietsroutes. Nette ruime kamer met terras. Ideaal om met lekker weer op je eigen terrasje te zitten.

Leuk hotel, goede prijs/kwaliteitsverhouding en schoon.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Beetje kleine badkamer en gehorig..

Ontbijt was eenvoudig, maar op zich o.k.; Locatie prachtig en terras had heerlijke stoelen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Mooi verzorgd goed hotel was gezellig en fijn om er te verblijven een oase van rust en natuur.

Het matras was doorgezakt lag niet lekker de badkamer is niet ingesteld op grote mensen douchedeur gaat in 3en open en dus zeer smal de toiletpot zit ingeklemd tussen bad meubel en douchewand krappe bedoeling en helaas je zit echt klem. metaalrek raamzijde buiten kant was niet vaak schoongemaakt kan beter als het raam openstaat leun je erop en heb je zwarte vieze handen.

Vriendelijk personeel, lekker zwembad, zeer uitgebreid goed verzorgd ontbijt, terras is gezellig met goede bediening op het terras, lekkere airco zelf in te stellen, grote keuze aan biersoorten, mooie omgeving dennenbossen heerlijke frisse lucht, als je de kamer verlaat en daarna terugkomt is alles weer helemaal schoon opgeruimd en zelfs je bed opgemaakt geweldig.

Een heerlijk hotel om bij te komen en ook alles van prima voorzieningen voorzien.

Ik had 3 kamers geboekt. Deze mochten wij pas om 3 uur benutten. Dat staat ook aangegeven, maar wij gingen lunchen in het hotel en dan wil je toch al graag je koffers kwijt. De koffers konden wij na aandrang alleen maar kwijt achter de balie. Anders hadden ze in een openbare ruimte moeten staan. Er was een kleinkind in rolstoel bij. Dit was aangegeven en een kamer met hiervoor voorzieningen werd pas toegewezen nadat deze mondeling gevraagd werd. Eerst werden andere kamers uitgegeven. Een beetje meedenken is wel plezierig. Verder alles top.

Het ontbijt was erg goed. Ook de koffie erg lekker. Mooie tuin accommodatie met mooie terrassen. Heerlijk zwembad

Hotel mooi gelegen in bos, maar ook op fietsafstand van...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Tegenvallen is niet het juiste woord. Het was met het mooie weer vooral jammer dat er niet meer eettafeltjes waren op het terras bij het grandcafé.

Hotel mooi gelegen in bos, maar ook op fietsafstand van diverse plaatsen. Sfeervol restaurant (net nieuw ingericht!), goed eten, heel attente bediening. Daarnaast ook grand café met plateservice wanneer je wat minder uitgebreid wilt eten.

Aanrader voor de veluwe...

slechts één aandachtpuntje: het eten mag wat minder zout. (maar werd na melding goed gemaakt met een gratis wijntje)

Prima Hotel, prima behulpzame staf, schoon en mooi gelegen. alle personeel die we tegenkwamen waren even professioneel. kortom prima hotel.

Het zwembad en de omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Douchekop erg matige waterstraal.Beetje krappe badkamer.

Het zwembad en de omgeving.Het ontbijt was voldoende,verse jus zou het helemaal compleet maken.Geen probleem als je om extra handdoeken vraagt ivm zwemmen,top!

Aanrader, ook voor gezinnen met kinderen.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Konden racefiets binnen stallen. Konden 2 losse kamers omboeken naar familiekamer. Interieur entree zeer fraai.

Prachtige ligging en fijn zwembadje met de hitte.

We hadden de eerste nacht een familiekamer naast een machinekamer. Die machinekamer werd niet stil en we zijn midden in de nacht naar een kleinere kamer bij bijzet bed verhuisd. De volgende dag hoorde we dat gasten na ons in die kamer hetzelfde euvel hadden. Ook jammer dat er geen toezicht was bij het zwembadje waardoor er volwassenen het verziekten voor de kleintjes.

Prachtige ligging en fijn zwembadje met de hitte. Fijn ontbijt. Vriendelijk personeel. Fijne hotelbar met idem terras.

Redelijk hotel, kan veel beter!

Ontbijt is zeer matig, weinig keus, zeker geen 4 sterren waard. Zwembad is zwaar tegengevallen. Is heel klein (fotos vertekenen) en ook alle gasten van het naastgelegen bungalowpark zwemmen er met de vele kinderen, dat past letterlijk niet qua ruimte en geeft overlast. Je kunt gewoon niet heel even zwemmen. Kamers op 2e etage zijn erg klein.

Mooie omgeving, leuk buitenterras, enorm vriendelijke bediening.

Helaas....
    • Tweepersoonskamer met Terras

* Voor je de sleutel krijgt moet het hele verblijf eerst betaald worden. Bij uitchecken vermeldt de receptioniste met luide stem tegen de ene helft van het gezelschap, terwijl er ca 8 wachtende gasten bij staan, dat er niet betaald is. Waarop wij uiteraard stelden dat dit wel zo was. Het was echter niet zo aldus de receptioniste want zij kon het niet zien in haar scherm. We zijn uiteindelijk achter haar pc gekropen om aan te tonen dat er wel degelijk betaald was! Door haar houding voelden we ons n halve crimineel. Toen wij haar hiermee confronteerden was de enige reactie: dat is niet de bedoeling. Een excuus kon er niet af. * Een 2e tegenvaller was dat de airco het de 2e nacht niet deed op kamer 16. Er kwam wel wind uit maar die was zeker niet koel, waardoor de ene helft van het gezelschap slecht sliep die nacht daar de kamer erg benauwd bleef. 'ik zal het doorgeven' was de reactie toen we dit meldden. Ook hier geen enkele vorm van empathie. * Een 3e tegenvaller was dat er versierd zou worden voor de jarige in het gezelschap in de ontbijtzaal. Bij binnenkomst de hele zaal doorgelopen maar niets gezien. Personeel om iets aan te vragen ook niet gezien. Nadat we onze teleurstelling hier over uitspraken werd er direct met een collega gebeld. Uit de reactie bleek dat er wel versierd was. Binnen een minuut stond de collega bij ons. Waar we dan gezeten hadden? Buiten, maar we waren wel de hele zaal doorgelopen op zoek naar een versierde tafel. Hij snapte er niets van want er was wel degelijk versierd. Of we ons bij een collega gemeld hadden? Nee... voor we verder iets konden zeggen was het geirriteerd: 'Ja, dat had u wel moeten doen. Wij stonden op u te wachten. We halen alles wel weer weg.' En weg was hij. Voor we konden zeggen dat wij geen collega gezien hadden. Er was ons ook niet verteld dat we ons hadden moeten melden. 'Wij maken het in orde. Komt goed'. Was ons verteld.

De omgeving, de bedden en het ontbijt.

Prachtige ligging op de veluwe met veel beschikbare wandel-...

Het was warm in Nederland en de kamer had geen airco. Ondanks de ligging in een (koel) bis, was het ‘s nachts best warm.

Prachtige ligging op de veluwe met veel beschikbare wandel- en gietsroutes in de directe omgeving.

Heerlijk zwembad en fijne koele kamer tijdens deze warme zomer

De douche had een wat lage waterdruk en het putje liep niet goed door. Het avondeten bij het café was prima, niet geweldig.

Het buitenzwembad is heel fijn! Mooi groot hotel op een goede locatie. Heerlijke airco op de kamer en het ontbijt was goed!

Goed hotel maar niet bijzonder

Er zaten vlekken op het tegelwerk in de badkamer en heb een tweetal spinnen weg mogen halen. Verder lag de gang beneden bezaaid met blaadjes van buitenaf. Buitenkant van het pand ziet er wat gedateerd uit.

Goede service en dat we na het uitchecken nog van het zwembad gebruik mochten maken op die hete zondag was zeer aangenaam. Goed eten en leuke sfeer. Vriendelijk personeel.

Nieuwsgierig geworden naar andere Westcord hotels
    • Tweepersoonskamer met Terras

De maat van het zwembad, de badkamer en het terras bij de kamer. Met begrip en waardering voor de directie die in een hittegolf de strikte kledingvoorschriften losliet, was de keuze voor shorts niet de meest geslaagde. Zeker niet in het restaurant. Er werden ook nogal wat foutjes gemaakt in de rekening. Al werd dat correct opgelost. Jammer ook dat de late check-out niet mogelijk bleek.

De sfeer in het hotel. De benadering door het personeel, attent en voorkomend. Goede keuken, met zeer royale porties. Voor mij zelfs te royaal. Het achterwege laten van het garnituur bij het hoofdgerecht en overslaan van het dessert werd soepel gecompenseerd met een "aangeklede" koffie. De aankleding van het terras bij het Grand Café nodigde uit om daar de rest van de avond door te brengen.

Top weekend!

Kan niets noemen.

De combinatie van de prachtige omgeving, de vriendelijke gastvrijheid van het personeel, comfortabele accommodatie en heerlijke maaltijden.

Klassehotel.

De badkamer was wel aan de kleine kant.

Ontbijt was goed. Zou nog beter zijn als het fruit bij de yoghurt gesneden zou zijn. Leuk zwembad buiten. Mooie en ruime schone kamer met airco. Dit laatste moet je dan wel even om vragen.

Vakantie in Garderen

Het bed en de kussens waren vreselijk slap. De fietsenstalling is wat te klein en wordt 's nachts niet afgesloten. Culinair heeft Garderen niet zoveel te bieden.

In het dorp Garderen is een ijssalon met heerlijk ijs.

Prima hotel, zeker een aanrader!

Heerlijke plekken om te zitten en te relaxen, zowel rond het zwembad als s avonds voor een drankje. We hadden geen tijd voor ontbijt en toen werd er meteen voorgesteld om een ontbijtpakket klaar te maken en deze was meer dan top!

Vriendelijk en goed georganiseerd hotel
    • Tweepersoonskamer met Terras

Mooi gelegen hotel aan de rand van 'n natuurgebied. Groot en ruim opgezet terras (brasserie), goed ontbijtbuffet. De kamer is comfortabel, de doucheruimte is wat krap en de badkamer is netjes en schoon, maar oogt wat ouderwets. Als je de handdoeken ophangt worden ze inderdaad niet verschoond zoals op het kaartje staat. Bijna altijd worden ze dan toch vervangen in andere hotels. Compliment voor deze groene benadering

gewoon verblijf
    • Tweepersoonskamer met Terras

standaardontbijt, na het poetsen ontbraken de handdoeken, kamer niet goed geïsoleerd (lawaai van de gang was goed hoorbaar)

mooie ligging, fijn terrasje aan de kamer

Prima hotel voor wie op zoek is naar rust in een mooie bosrijke omgeving.

Het buitenzwembad moet worden gedeeld met nabijgelegen bungalowpark, waardoor het erg druk was. De wellnessruimte beschikte niet over een binnenzwembad.

Mooie locatie midden op de Veluwe. Goed a la carte restaurant. Vriendelijk personeel.

Kamers waren basic, maar prima.

- Geen airco - Prijs/kwaliteit van het restaurant viel wat tegen - Het alarm op de deur was zeer irritant

Kamers waren basic, maar prima. Helaas geen airco tijdens de warme dagen, maar gelukkig wel een fijn zwembad. Ontbijt was uitgebreid en werd steeds voldoende aangevuld. Personeel heel vriendelijk!

Een ontspannen sfeer met echte aandacht voor de gasten.

We hebben echt genoten van deze locatie midden in de Veluwe en zijn ons geen minpunten opgevallen.

De sfeer en de aandacht die wij als gast mochten ontvangen! Alles naar wens, de ruime parkeergelegenheid, het prettige ontvangst, de fijne kamer met airco, de bosrijke omgeving en natuurlijk met deze warme zomer het buitenzwembad als extraatje! En ook het fijne buitenterras waar je overdag je lunch en ook s'avonds je diner, weliswaar met aangepaste kaart, kunt nuttigen.

Super verblijf gehad komen zeker een keer terug

Geen tegenvallers gehad

Fantastisch hotel er ontbreekt niets alles was aanwezig lekker buitenzwembad ,fietsen gehuurt,goed ontbijt,vriendelijk personeel top hotel👍zeker aan te bevelen om een paar nachten naar toe te gaan

De locatie:prachtig midden in de bossen.

Het zwembad is wat klein als het in het hoogseizoen ook door de gasten van de bungalows wordt gebruikt.

De locatie:prachtig midden in de bossen. Het personeel: supervriendelijk en uiterst flexibel. De prijs: wij hebben echt zeer comfortabel gelogeerd en heerlijk gegeten met zn 5en voor een zeer aangename prijs.

Een ontspannen verblijf, waar je niets te kort komt

Ten opzichte van interieur type inde rest van het gebouw, vond ik de kamer sober van kleur. Een wat laag plafond wat mij wat bedompt over kwam. De douche cabine niet echt super ,wel netjes maar wat krap. Tussen de voegen op de douchevloer, aanslag van zeepresten. Met slippers gedoucht. Wastafel en toilet netjes.

Entree, bar, terras, restaurant,buiten zwembad, alles even prima! Interieur mooi en van deze tijd! personeel Vriendelijk praatje! Slaapgedeelte op de kamer was schoon en goede bedden.

Heel aangenaam verblijf.

Heel vriendelijk personeel, kamers waren schoon, ontbijt was uitstekend Zwembad was langer open ivm. goed weer. Ik zou hier nog een keer terug willen komen!

het was een goed ontbijt.

kamer was klein en geen mogelijkheid voor buiten te zitten. Hierdoor erg warm op kamer en matras was wat minder van kwaliteit.

het was een goed ontbijt. hygiëne was goed.

Mooie locatie voor een kort verblijf om de omgeving te verkennen. Vriendelijk personeel, mooi terras

Goed ontbijt, veel keuze. Ook fijn dat er een buitenzwembad is. Kan je na gedane arbeid (fietsen, wandelen) nog even afkoelen. Er zijn niet veel hotels in de buurt die dit hebben. Voor ons de reden om deze te boeken. Het hotel heeft een mooi terras waar je bij mooi weer ook nog even buiten kan zitten. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Heerlijk hotel, voor herhaling vatbaar

Matras was aan de harde kant. Ontwaseming badkamer had moeite om na het douchen de damp snel weg te krijgen.

Nette propere kamer, goede temperatuur terwijl het buiten erg warm was. Uitstekend ontbijt, heel vriendelijk personeel. Een goede overdekte fietsenstalling. Ruime parkeerplaats. Ligt fijn in het groen. Goede uitvalsbasis voor fietstochten.

Aangenaam hotel voor een fietsvakantie in de Veluwe!

De kamer was een beetje gedateerd, kan een opfrisbeurt gebruiken. Uit de douche kwam een flauwe waterstraal. Zwembad: zeer druk, te weinig ligstoelen aanwezig.

Ligging: bosrijke omgeving, in de buurt van vele fietspaden. Lekker ontbijt. Het Grand Café heeft een aangenaam terras waar je lekker kan eten. Zeer vriendelijk personeel.

Slecht

beddengoed waren vies aan de zijkanten. De airco-installatie deed het niet tijdens de warme dagen, waardoor we zeer slecht geslapen hebben met onze baby van 3 maanden. Één van de personeel bij de terras was heel associaal. Op de eerste dag kwam hij namelijk naar ons toe op de terras en knikte alleen maar met z'n hoofd (soort van wat moet je). Zonder dat meneer wat zei hebben we toch maar de bestelling doorgegeven. Na de bestelling nog eens een de opmerking: was dat alles? Niks anders meer? Het zwembad werd niet gebruikt, omdat je belaagd werd door wespen.

De ligging, het eten, de sfeer bij de cafe/ bar.

Het was een aannaam verblijf, zou zeker terug gaan.

Matrassen zijn aan vernieuwing toe.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, ligging fantastisch, prijs kwaliteit ok, kamer is ruim genoeg. Grote privé parking. Zeker een aanrader voor enkele dagen te vertoeven en vooral om te fietsen. Een perfecte service, kan niet beter. De vriendelijkheid van het personeel.

Prachtige locatie.

Mogelijkheid ontbijten tot 9.30 (veel)te vroeg. TV te klein. Maximale geluid TV is te zacht. Badkamer wat gedateerd.

Prachtige locatie. Vriendelijk personeel.

Mooi hotel iets te gehorig.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Je hoort heel erg de deuren van de andere kamers dicht klappen (vrij hard) en smorgens om half 8 is dat niet echt prettig. De douche werd steeds warm en koud.

Mooi ruime kamers. Schone kamers en vriendelijk personeel. Heeft veel faciliteiten te bieden. Goed ontbijt. Mooi omgeving.

Super en zou het aanraden bij anderen.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Badkamer mag wel een opknapbeurt krijgen. Plus terras stoelen te vies om op te zitten.

Personeel is zo vriendelijk en barman zo grappig. Heeft zeker ons verblijf ondanks de regen heel gezellig gemaakt. Locatie en het terras.

Rust en ontspanning, goede zaken gedaan..
    • Tweepersoonskamer met Terras

Die sleutel kaart was voor 1 dag ingeschreven terwijl voor twee overnachtingen was geboekt ! dat voelde wel een beetje onwelkom maar iedereen kan zich vergissen..

Vriendelijk personeel, heerlijke Koffie goed ontbijt mooie locatie en rust

prima verblijf en voor herhaling vatbaar

badruimte wat aan de kleine kant--extra lichtpunt in de douche geeft wat meer licht--ontbijt tot 09.30 uur, Tot 10.30 uur geeft wat meer rust.

kamer en hotel zeer netjes--ontbijt goed--locatie in bos uitstekend--medewerkers vriendelijk en attent

voor de eerste keer in Westcord de Veluwe, geweldig aardige bediening en een zeer aimabele eigenaar.

Zie boven

Comfort kamers waren prima, nieuwe vitrage komt.Restaurant vreselijk ongezellig. Nieuwe intichting over 4 weken. Het Grand Cafe was top, de entree van het hotel......ook top!!!!

Zeer aangenaam verblijf gehad. Aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De TV op de kamer werkte niet. Douche nogal somber maar helemaal OK.

Het zwembad was top. Kamer was helemaal in orde maar niet super modern. Wel een terrasje buiten. Maar dat was eerder klein alhoewel goed afgeschermd. Het ontbijt beviel goed.

Redelijk

De kamer is erg gedateerd, en de tv deed het slecht. De badkamer was niet erg schoon, er zaten schimmelplekken in de douche en naast de wasbak een grote vieze vlek. De huur van een fiets schrokken we van. Erg duur.

De omgeving en de begane grond was prachtig.

Alles was echt perfect.

Alles was echt perfect. Het ontbijt was voortreffelijk, het eten s avonds in het Grand Cafe ook en de bediening zeer goed. Kamers top. Niets op aan te merken. De ligging van het hotel is in een mooie omgeving

Prachtige rustige omgeving

Style van de kamer voldoet niet aan de verwachting als je de rest van het hotel ziet. Kamers wat outbollig en somber. Slechte waterdruk op douche en kraan. Badkamer oogt niet super schoon. Vieze voegen op vloer en toilet kalkaanslag.

Mooi hotel, prachtige aankleding. Erg vriendelijk en correct personeel. Ontbijtbuffet erg uitgebreid. Leuke bar met pooltafel. Veel zitmogelijkheden buiten.

Topper!

Echt pinpunten zijn er niet, misschien alleen dat het bed in de eenpersoonskamer een slagje breder mag zijn. Maar ik heb prima geslapen.

Het hotel geeft je het gevoel dat je er al jaren komt, en speelt in op wat jij op dat moment nodig hebt. Zijn dus ontzetten gastvrij, gedreven, vriendelijk en weten hoe je iemand een fijne tijd moet bezorgen.

Voordelig verblijf en propere kamers!!

De kamers waren proper en netjes en het ontbijt was ook goed en om er met de fiets erop uit te trekken hebben ze in het hotel wel zeker en 8 tal routes uitgestippeld klaar liggen voor hun klanten ,super mooie omgeving wij hebben er echt van genoten!!