Beoordelingen over Tulip Inn Media Park Hilversum 3-sterren

Koninginneweg 28 - 30, 1217 LA Hilversum, Nederland

#10 van de 11 hotels in Hilversum

Als regelmatige hotelganger voelde ik me hier "thuis".

Geen verbeterpunten.

De netheid van de kamer; royaal voor één persoon (er stond een eenpersoonsbed in). Niet al te ver van het centrum van Hilversum en ook dichtbij het mediapark (waar ik op2 september moest zijn)

heerlijk rustige hotel vlakbij house of talent #prah #samirsamihot
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

enige wat ik kan bedenken is weinig parkeer mogelijkheden, zeker als je laat in de avond pas aankomt

super vriendelijke man die ons naast het inchecken ook van wat drankjes heeft voorzien en geweldige verhalen vertelde

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Politie
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Prima kamer, maar erg onvriendelijk personeel. Omdat we ons verslapen hadden, waren we niet op tijd uitgecheckt (3 kwartier later). Ik snap dat dit niet de bedoeling is. We hebben hiervoor netjes onze excuses aangeboden en gezegd dat we zo snel mogelijk klaar zouden zijn. Mijn vriendin kreeg geen gelegenheid zich aan te kleden, het ging de blonde dame achter de receptie niet snel genoeg en ze dreigde de politie te bellen als we niet onmiddellijk uit de kamer gingen. Ik heb in veel hotels geslapen, maar ik ben nog nooit zo onredelijk en niet klantgericht behandeld als in dit hotel. Schandalig. Never again! (De housekeeping was wel erg vriendelijk by the way, misschien zouden ze die dames achter de receptie moeten zetten)

Redelijk hotel voor een redelijke prijs.

Men wilde ontbijt in rekening brengen, terwijl ik die al bij het boeken betaald had., Zeer slordig en zeker niet klantvriendelijk. Ik weet niet waar de fout ligt (bij booking.com of bij het hotel). Het is sowieso slecht geregeld. Jammer.

Kamer met bad. Mooi uitzicht. Redelijk ontbijt. Tip: Bestel servetten met een nieuw logo.

Vriendelijk personeel, waterkoker op kamer

Gehorige, krappe en stoffige kamer en hele kleine badkamer met lekkende douchekop en een douchedeur die niet helemaal open kon omdat de kraan in de weg zat.

Vriendelijk personeel, waterkoker op kamer

Ik vind in B&B betere voorzieningen voor minder !

Badkamers is sterk verouderd, gevaarlijke douchebodem, lakens te kort om in te stoppen, 2 op hout geplakte spiegels als decoratie, armoedig ! Kuipstoeltje niet geschikt om een avondje tv te kijken. ( zet eens een lekkere stoel neer.) Een washandje/waslapje zou ook fijn zijn. Stopkontakten zitten op onmogelijke plaats, wand is ruw afgewerkt en bed staat tegen de wand !

De omgeving en vriendelijkheid van Personeel

Handige ligging op loopafstand van het centrum en het...

De éénpersoonskamers verschillen erg in oppervlak. Wij hadden twee éénpersoonskamers geboekt, en de ene was erg ruim en de ander was erg krap.

Handige ligging op loopafstand van het centrum en het station van Hilversum. Mooie, rustige omgeving. Hotel is niet groot, maar zeker comfortabel.

• Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

geen idee. daarvoor was het verblijf te kort zoals gezegd het is iets gedateerd. MAar dat mag je verwachten voor die prijs / kwaliteit verhouding. Personeel is vriendelijk - dus nogmaals geen idee

VAnwege bezoek aan theater hebben we gekozen voor dit hotel. Dus de verwachting was niet hoog. Maar bed was goed, schoon, ietjes gedateerd. Geen airco maar vond ik niet erg. ontbijt was prima. Dus het voldeed volledig aan onze verwachting

Goede ligging ten opzichte van het centrum, station en...
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Wij hebben het prima naar onze zin gehad maar sommige dingen vielen wel een beetje tegen voor een viersterren hotel, vooral de oude vloerbedekking in de kamer en de zeer eenvoudige en oude badkamer. Het ontbijt was in orde maar we moesten wel vragen om borden, koffiekopjes en/of bestek omdat er niet op gelet werd of alles nog aanwezig was of moest worden aangevuld.

Goede ligging ten opzichte van het centrum, station en mediapark, alles lopend te doen. De kamer was groter dan verwacht

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goed bereikbaar Hotel maar verwacht er niet te veel van.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer was een beetje simpel en niet echt stijlvol, de bedlampjes waren van slechte kwaliteit aan mijn zijde van het bed werkte die niet en had ik ook geen mogelijkheid om mijn telefoon naast op het nachtkastje te kunnen op te laden omdat ik daar geen contact/voltage had. Koelkastje is leuk op een kamer maar er zat niets in om te gebruiken..?! Badkamer erg simpel en niet echt proper. Het buitenbord van TULIP INN mag wel eens gereinigd worden was zeer smerig. Het buiten terras aangrenzend het restaurant was niet gezellig en ook niet uitnodigend om daar te gaan zitten, het restaurant is op zondag gesloten dus misschien lag het daar wel aan dat er niemand zat maar de aankleding van het terras was zeker niet gezellig helaas.

Ontvangst was vriendelijk en zeker correct. Onze kamer had een buiten terras wat ik zeer waardeerde zo ook het bed was van goede kwaliteit. Op loopafstand van het centrum en gratis parkeren. Het ontbijt heb ik niet meegemaakt dus kan ik die niet beoordelen wel de service in de avond om nog een drankje te kunnen bestellen voor op de kamer was geen probleem.

Vriendelijkheid personeel en ideale locatie.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer was kleiner dan verwacht.

Vriendelijkheid personeel en ideale locatie. Kamers waren schoon en voorzien van alle benodigde faciliteiten. In de lobby waren zelfs spelletjes en tijdschriften aanwezig. Met mooi weer kon je heerlijk genieten op het terras waar in de namiddag de zon heerlijk scheen.

Prima kamer en bed en locatie
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het was erg warm in de kamer en de ramen openzetten in de nacht was geen optie want de kamer lagvop de begane grond aan de parkeerplaats. Er was helaas geen airco

Prima kamer en bed en locatie

teleurstellend en het geld niet waard
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Niet alle verlichting deed het in de kamer dus op de tast op zoek naar een lamp. Douche deed het niet, na professorische reparatie de volgende ochtend weer niet. Geen parkeerplek dus moest betaald parkeren terwijl Booking.com zei dat er genoeg was.

Het bed sliep wel oké, verder niks positiefs

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Verouderd hotel met vriendelijk personeel.

Het hotel is sterk verouderd. Voorzieningen zijn erg gedateerd. Daarnaast zijn de kamers op de tweede verdieping veel te warm en voor verkoeling staan er ventilators klaar.

De ligging van het hotel is uitstekend en het personeel vriendelijk.

Het is gewoon een fijn, gemoedelijk hotel met leuk personeel.

N.V.T.

Ligging is goed( vlakbij het station, ong. 10 min. lopen); het ontbijt is erg divers en lekker; wat erg fijn is, is dat je pas om 12.00 hoeft uit te checken :-)

Goed hotel in een rustige villawijk.

Iets gehorige kamers. Dat is lastig als er andere gasten luidruchtig in de nacht aankomen of gaan. Verder is het wel rustig in het hotel. Je hoort geen tv of andere geluiden van andere kamers. Ontbijt werd onvoldoende aangevuld.

Mooie en heel rustige omgeving. Uitstekend diner en goede bediening. Vlakbij het centrum van de stad.

prettig hotel, mooie omgeving op loopafstand van mediapark en centrum hilversum
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

de stroom deed het aanvankelijk niet, de bekers op de kamer zaten aan elkaar vast vacuüm getrokken en het was erg lawaaiig

mooie lokatie, gratis parkeren, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Handig en op loopafstand van het media park.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Na het inchecken gingen we buiten op het terras zitten. De jongen die ons hielp was erg aardig. Daarna nam een vrouwelijke collega het over. Deze had er duidelijk geen zin en. We bestelden telkens maar ze ging met een leeg dienblad terug terwijl de tafel steeds voller kwam te staan. Er kon geen lachje vanaf.

De medewrekers achter de balie en bij het inchecken waren erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Dit in tegenstelling tot de medewerkster welke het terras deed.

Fijn hotel op een rustige locatie, dicht bij station en centrum!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Kleine dingen die het genot niet verpesten maar die wel gauw wat onverzorgd uitzien: de douchekop zat wat los, de kit langs de douche liet wat los. Een van de lampen haperde bij het bed.

Kamer heel oké. Verdonkerende gordijnen die goed sloten. Goede bedden maar de matras was wel iets te zacht. Evengoed heerlijk geslapen! Hotel was volgeboekt maar we merkten daar in het geheel vrijwel niets van. Alleen aan het ontbijt, dat heerlijk was. Bij grote drukte stonden we lang in de rij voor een kopje koffie/thee, met maar 1 koffieapparaat.. Rustig hotel en niet gehorig. Het was mogelijk om een kopje (oplos)koffie-thee op de kamer te maken. We hebben genoten!

• Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De ligging van het hotel is geweldig! Vlak bij het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was uitstekend, met een balkon. Goede bedden. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

hotel op zich: zeer goed, accomodatie voor zakenreis zeer matig

"beperkte" parkeergelegenheid bij het hotel - voor de rest ben je aangewezen op "in de straat" - maar waar? inchecken werd gevraagd om 12u-12u30 - kamer niet in orde, dus bagage in depot in "Sauna en Fitness ruimte ... blijkbaar niet in gebruik dus.

kamer en bed goed, ontbijt zeer goed

Dinershow Mediapark Hilversum
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Wij hebben via Booking.com geboekt. Hier geef je alle NAM-gegevens op. Dit moet nogmaals bij het inchecken (met de hand op een papiertje schrijven). Dit is toch niet meer van deze tijd en wekt ergenis. Wij kregen een (gratis) upgrade naar het verderop in de straat gelegen appartementencomplex. Dit was verouderd, warm en vies en de kamer vertoonde veel mankementen. Naast dat je geen gebruik kunt maken van de hotelfaciliteiten (je gaat immers niet iedere keer van het ene naar het andere gebouw lopen) is dit appartement ons in de maag gesplitst als een upgrade (omdat het duurder is dan een kamer). Je kunt hier niet van een upgrade spreken omdat het een totaal ander verblijfstype is dan wat wij geboekt hadden. Wij vonden het absoluut een downgrade !!! Omdat wij vrij laat aankwamen, hadden wij geen tijd meer om voor het avondprogramma terug te lopen naar het hotel om te reclameren, immers een reclamatie (met een nieuwe incheck) kan zomaar weer een half uur duren. Hier zit je trouwens ook niet op te wachten als je een weekendje weg bent. Dus wij hebben het er maar bij gelaten. Wel de volgende morgen ons ongerief (downgrade ipv. Upgrade, de warme en smerige kamers en de vele mankementen) bij de receptie gemeld. Ze konden toen echter niets meer voor ons betekenen (logisch, dan hadden wij maar direct moeten reclameren). Erg vervelend voor ons aangezien wij gasten uitgenodigd hadden (op onze kosten). Ook zij waren ontevreden over het verblijf en waren teleurgesteld.

Het was een grote teleurstelling.

Mooie combinatie voor avond uit met overnachten
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

We hadden avond uit naar dinnershow Pandora en dit was geweldige oplossing om de avond gepast af te sluiten door een overnachting zo dichtbij . Heel rustgevend

Heerlijk hotel!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het ontbijt: poeder- jus d'orange en weinig keus. Te summier voor 15 euro.

Wij vonden het personeel allemaal fantastisch. We waren met een groep van 10 en kwamen aangeschoten (en waarschijnlijk best irritant ;) ) terug van een dinnershow. Iedereen ging hier super mee om. Complimenten! De kamers waren heel fijn. Lekker dat er een raam open kon! Fijn terras en gezellige hotel bar.

Prima ,schone en comfortabele kamer en zeer vriendelijk personeel. en een uitstekend ontbijt buffet.

De verlichting op de kamers kan beter (te weinig licht) kamer 22

De bedden zijn goed , hotel centraal gelegen , het ontbijt was uitstekend en het personeel is vriendelijk.

Een erg goed hotel , centraal gelegen met vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De verlichting in onze (de) kamer(s) 22 en (23) had meer kunnen zijn.

De bedden zijn goed en het ontbijt was uitstekend en het personeel was vriendelijk.

• Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt was in verhouding te duur. De warme gerechten waren bijna op en uitgedroogd. Geen gekookte ei (en dat met pasen), die waren ook op. De scrumbled eggs werd wel later bijgevuld maar smaakte naar bacon, was hoogstwaarschijnlijk in dezelfde pan gebakken. Dat kan natuurlijk niet. Al met al viel het ontbijt ons niet mee. Verder alles prima in het appartementencomplex. Personeel vriendelijk.

Verrassend mooi ruim appartement.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Rumoerig, oncomfortabel

Enorm gehorig, heel slecht geslapen door muziek en door geluiden uit keuken die zich onder kamer bevond.. Bij uitchecken gezegd dit doorgegeven, enige reactie; Sorry, geef het door aan het management.. Met een houding die mij niet aanstond.

De ober is het restaurant was uitermate vriendelijk, veel bewondering voor!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

goede ontvangst en parking mogelijkheid

ik sliep in kamer 10, net boven de keuken. Van 's morgens vroeg al lawaai in de kamer door de keuken. Ik weet het is een oud gebouw, maar dit is toch wel een probleem.

goede ontvangst en parking mogelijkheid

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Teleustellend verouderd hotel
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Ontbijt viel tegen alles was op duurde veel te lang om bijtevullen op zondag ! Medewerkers wisten niet wat ze moesten doen geen begleiding !

Personeel ok maar kamers niet ok
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Temperatuur van de kamer veel te hoog ook met de CV uit. Heel klein raam dus weinig verse lucht en daglicht. Minimale badkamer met weinig ruimte om je spullen neer te zetten

Personeel is heel vriendelijk

uitstekend, zie aantekeningen.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

*er is weinig daglicht op de kamer vanwege een (te) klein raam. *we hebben geen ontbijt genomen vanwege de prijs: deze is erg hoog voor een paar broodjes en een kop koffie... *het was koud in het voorste gedeelte van het restaurant.

heerlijke bedden

Badkamer veel te koud, heb al verschillende malen hier...
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Badkamer veel te koud, heb al verschillende malen hier overnacht en het is op alle kamers hetzelfde ...geen vaste verwarming geinstalleerd !!op sommige kamers een klein verwarming ( hangt aan de want) met een tijdklok , max 30 minuten .... daarme krijg je echt de badkamer niet warm ...... !! zoiets verwacht je niet in een Tulip Inn !!

Erg basic hotel, veel kleine mankementen, maar op loopafstand Mediapark
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

- Douche afwisselend warm en koud. - Douche lekt; slang kapot. - WC blijft doorspoelen. - Ontbijt echt minimaal. - Vergane glorie/matig onderhouden. - 's Avonds laat geen machine om drinken of eten uit te halen.

Enige pluspunt is dat het hotel dicht bij het Mediapark ligt.

prima locatie , slechte slaapgelegenheid
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

We kregen een upgrade naar het appartementencomplex van het hotel. voor 1 nacht heb je niet zo veel aan een appartement. waar het om gaat in een hotel is het slapen en dat viel tegen. je kon bijna je bed niet inkomen(geen ruimte) geen nachtkastjes met lampjes en het raam was niet geheel te verduisteren.

prima ontbijt en locatie

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Aangenaam met wat op en aanmerkingen
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Dekens, vooral koud aan het hoofdeinde wegens tochtig raam. Een krukje in de badkamer zou handig zijn. Knopje verlichting badkamer onhandige plaats. En eigenlijk vind ik het een beetje jammer dat het ontbijt niet bij de prijs is inbegrepen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

De kamer zelf beviel prima, bij de receptie goed geholpen...
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer zelf beviel prima, bij de receptie goed geholpen maar ontbijt verzorging slecht aangevuld, moesten om veel dingen vragen en personeel liep er ongemotiveerd bij in de ontbijt ruimte.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

prima voor het doel: slapen in de buurt van de studio.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer was gelegen in het oudere deel en te bereiken via een smalle ietwat stijle trap. Een smal bed en een zeer kleine badkamer waar 1 persoon in kon, niet helemaal meer van deze tijd.

Uiterst vriendelijk en behulpzame dame bij de receptie.

Top.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Tip: een oplaadpunt voor elektrische auto's zou handig zijn.

Een prachtige ruime kamer. Het hotel staat in een mooie wijk op loopafstand van het centrum. Het ontbijt was heerlijk zo ook het diner . Personeel was erg vriendelijk.

Goed bevallen, volgend jaar weer.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Op loopafstand van Beeld en Geluid, wat het doel van ons verblijf was. Ontbijt prima. Diner .... aardig... De vangst van de dag was niet naar verwachting (geen verse moot vis) En dat verwachtte ik wel.

Aan een opknapbeurt toe.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamers zijn zeer gedateerd, losse stopcontacten, slechte verlichting en niet leeggemaakte prullenbak in de badkamer. Zeer beperkte parkeerplaatsen zodat je ergens in de omliggende straten moet parkeren.

De locatie t.o.v. het Media park en het ontbijt zijn goed.

Prima voor een nachtje
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Deze keer een kamer dicht bij de lobby (kamer 19) en daar kwam tot ver na middernacht behoorlijk wat rumour vandaan van terugkerende Pandora Dinnershow bezoekers. Een extra deur tussen de lobby en de gang zou wellicht een idee zijn?

Prima kamer. Parkeren bij hotel is gratis. Dicht bij Mediapark. Ontbijt is in orde.

Slecht hotel. Heeft alleen bestaansrecht omdat het zo dicht bij Mediapark ligt.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Onvoldoende parkeergelegenheid bij het hotel. Kamers waren niet schoon. In 1 van de kamers was zelfs gerookt. Aantal kamers is alleen via steile trap te bereiken. Als iemand anders in het hotel van de douche gebruik maakt, sta je zelf onder een kokend hete douche. Verwarming in badkamer kan half uur aan, dus eerste persoon staat in koude badkamer. Slechte bedden en kussens. Kamers zijn zeer gehorig. Oubollig.

Goed ontbijt. Hotel is op loopafstand van het mediapark. Na middernacht na terugkomst van mediapark kon er nog van de bar gebruik gemaakt worden.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Niet meer dan de noodzakelijk basis.

De kamers zijn niet heel eigentijds, met name de badkamer en douche valt iedere keer weer tegen. Het is prima, maar niet mooi en zeker niet comfortabeler dan bij een gemiddeld iemand thuis. Op het bed liggen gaat prima, maar ik kreeg hoofdpijn van het kussen. De internetverbinding (Wifi) is zo traag, dat je moeite hebt om er een Netflix aflevering mee te kijken. Het ontbijt is prima, maar vrij eenvoudig.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Was prima voor 1 nacht.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer was heel erg klein evenals de badkamer. Ik had gevraagd om twee eenpersoonsbedden maar kreeg een tweepersoonsbed van 140 cm. Dit is niet meer van deze tijd. Echt te klein voor twee volwassenen.

Het personeel was vriendelijk, ontbijt goed en kamer schoon

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Fijn maar prijzig
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Ik vond het een prijzig hotel en ik had voor die prijs een unieker uitstraling willen krijgen.

Ruime kamer en fijne locatie. Binnen 5 min loop je zo de stad inen het museum beeld en Geluid is ook maar op 5 min. En het ontbijt was gevarieerd en lekker.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

ontbijt was ok
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Ik heb geslapen in een kamer dicht bij de lift alsook aangrenzend aan een andere kamer met een tussendeur (gesloten weliswaar). Ik hoorde ALLES bij de buren, enorm storend wanneer je tot rust wil komen. Alsook was er een wake up call voorzien voor een van mijn buren om 6u, die mij ook heeft wakker gemaakt door het geklop op de deur. Spijtige ervaring want ik heb al vaker geslapen in dit hotel (8-9 keer) maar dit vond ik echt niet kunnen. ( ten minste moet men verwittigd worden over de type kamer die men krijgt...

ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Eenvoudige stek op redelijk goede plek

Ok de kamer was niet heel duur en één-persoons, maar ook wel erg sober. Wie staand wil plassen, kan beter een andere kamer boeken, want de wasbak zit recht voor het toilet gemonteerd... De verlichting was ontoereikend. Te weinig en wat er was van matige kwaliteit. Er was niet heel goed schoongemaakt.

Relatief voordelige kamer in de buurt van station en centrum vriendelijk personeel gratis parkeren op terrein. (Kom wel op tijd, want beperkt aantal plaatsen.)

goed, maar badkamer onvoldoende
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Zoals in bijna alle hotels is de afzetruimte in de badkamer non-existent terwijl er een hele muur was waar zeker 3 planchets van bijna 1 meter lang hadden kunnen zijn geplaatst.

Kamer ruim, badkamer klein

• Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer was al voor de vaste tijd die er voor staat schoon gemaakt, zodat we meteen naar onze kamer konden. De kamer was eenvoudig maar netjes en schoon. Daarbij stond er ook nog een waterkoker met een blaadje met thee/suiker/melk enz. Het ontbijt was heerlijk. De bediening was erg aardig!

Verblijf voor zaken/short stay en op basis van de kamer die wij hadden zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Kamer was wat benauwd, ook nadat we het raam open hadden gehad, geen föhn, matras was erg zacht maar dat is persoonlijk, m'n partner vond het prima, ik heb er pijn aan m'n rug aan overgehouden :( gehorig vanwege tussendeur naar naastgelegen kamer.

We hadden een van de goedkopere 2-persoonskamers. Deze is prima voor 1 of 2 nachten als je zaken/bezigheden in de buurt hebt. Op loopafstand van podium de Vorstin alsmede enkele andere muziekcafé's, centraal station en centrum Hilversum. Personeel hebben we als vriendelijk en behulpzaam ervaren.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Personeel was vriendelijk
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Erg gehorig. Nare geur op de kamer en badkamer beetje verouderd. Kamer lag naast de plek waar nieuwe goederen werden aangeleverd voor de keuken, dus om 6.00 uur karren die heen en weer gingen.

Personeel was vriendelijk

Prima locatie, hotel viel tegen
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Ontbijtruimte borden bleven lang staan zodat de mooiste tafels niet opnieuw gebruikt konden worden Badkamer verouderd, had geen fohn Kamer had klein raam was een donkere kamer Er was geen trap naar de verdiepingen zodat iedereen met de trap moest Voor 145 euro waren de verwachtingen hoger

Locatie, was lopend goed bereikbaar naar mediapark

We hebben genoten (zes vriendinnen) van het Gooische Vrouwenarrangement.

Het weer!

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Prima, schone kamers. Zeer aardig personeel. Vooral de man achter de balie was ontzettend aardig en gastvriendelijk. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Hilversum in een rustige buurt.

Prima hotel voor een paar nachtjes.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het was vrij benauwd op de kamer en erg gehorig (er zat een deur naar de andere kamer en we konden alle gesprekken van de buren letterlijk horen).

Fijne bedden. Goede douche. Lekker gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Vriendelijkheid personeel
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Lamp kapot Tijdens ontbijt 3x iets moeten vragen wat op was (geen borden, geen eierdopjes, geen gedekte tafel) Tijdens ontbijt 1 meisje aanwezig die ik uit de keuken moest halen om iets te vragen. Onder mijn tafel lag friet van de vorige avond. De helft van de tv zenders was niet beschikbaar.

Vriendelijkheid personeel Uitstraling buitenkant gebouw

Super dagen gehad, mede door het prachtige weer!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

We konden de auto soms niet op het eigen terrein kwijt en moesten parkeren in de wijk wat wel mogelijk was en ook gratis.

Ruime kamer, heerlijke bedden, koffie/thee faciliteiten op de kamer en een leuke, chique buurt in Hilversum.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Aanbevelings waard
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Afstap in gang, was niet aangegeven. Even niet opgelet en een lelijke val was het resultaat! Misschien een bordje bij het verlaten van de lift?

Prima ontbijt, mooie kamer

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Gewoon zoals het moet zijn....

Gebouw is wel wat verouderd, maar daardoor toch weer sfeervol. Kamer was zeker niet groot, maar voor één nacht voldoende net als de badkamer. Wel lekker warm water......

Was gewoon goed en passend bij de prijs. Midden in Hilversum, wel even zoeken, want via Google earth kom je bij een ander deel van de betreffende straat uit........ maar later toch gevonden.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Prima hotel voor een kort verblijf.

* kamer wat gedateerd, kan een frissere look gebruiken. * aanwezige stoel ervaarde ik meer als een kruk

* Vriendelijk personeel * Prima bed * Uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Ontbijt was prima, vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamer was oud en niet erg schoon. Badkamer was steenkoud. Ook tocht op de kamer. Prijs-kwaliteit uit verhouding.

Ontbijt was prima, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Ontbijt en bed prima.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De prijs.. aangezien wij het hotel bezochten icm Pandora dinnershow. We hebben ruim 20 euro teveel betaalt en dat is voor mij heel erg veel geld. Daarmee had ik bijv ook toegang kunnen hebben tot beeld en geluid ecperience

Ontbijt en bed prima. Ligging voor studio 21 ook zeer goed te wandelen

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Heerlijke jaarwisseling
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De lasagna (Vega) werd koud opgediend. (Dit is daarna door serveerster wel weer opgewarmd.) Verder was het eten gewoon. Zeker niet slecht maar ook niet bijzonder.

Geweldige kamer, lekker ruim en schoon. En de afstand naar het mediapark was zelfs met een enkel blessure zeer goed te lopen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Leuk hotel dichtbij Mediapark!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Afgaan brandalarm en dronken gasten die erg veel herrie maakten om 4 uur 's nachts.

Mooie kamer met veel comfort. Het was netjes en zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Heerlijk verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Parkeergelegenheid op en rondom het hotel en er was geen tv kanaal waarop de Top 2000 te zien was...!!!

Mooie kamers, mooi hotel, ontbijt, diner en vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Goede ligging.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De kamers en uitrusting ervan is wat gedateerd. Met name de tv en de vloerbedekking. Matras iets te zacht. Verder is het redelijk gehorig.

De locatie van het hotel. Mooie rustige wijk, niet ver van het Mediapark.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Prima adres om te overnachten als wij bij onze zoon op bezoek zijn!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Welkomstverhaaltje was precies hetzelfde als 4 maanden geleden, terwijl in de computer te zien moet zijn dat wij dezelfde gasten zijn: anders hoef je toch geen adres in te vullen. Printer haperde wat, 4 maanden geleden ook. Het zal toch niet aan ons liggen..

Ontbijt was goed, alleen het roerei was wat droog. Voldoende keus

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Fijn weekend

Dat er wel iets meer personeel mocht zijn. De gene die er waren waren goed.

Het ontbijt was heerlijk. Personeel vriendelijk. En het was er heerlijk rustig.Geen lawaai.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Het ontbijt was voldoende / goed;
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Er is wel een kluisje aanwezig in de kamer, maar .... 'wegens een technisch defect' is het niet te gebruiken. (men onderkent het probleem, echter ... er wordt geen oplossing gezocht / geboden. In de prijs wordt dit niet verrekend ... Algemene staat van onderhoud: matig

Het ontbijt was voldoende / goed; de locatie van het hotel is goed: rustig gelegen en op loopafstand van het centrum en NS-station Hilversum noord. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Goede prijs, kwaliteit verhouding
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De nachtportier was kort van geheugen. Als je binnen 6 uur vergeet dat er al betaald is en een factuur hebt uitgegeven is dat niet best

Wes een kort verblijf, kan er weinig over zeggen

• Beoordeeld op: 24 december 2016

het hotel is een prima plek om diverse activiteiten te ondernemen.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

het hotel is wel wat gehorig en dat is een beetje een probleem als je een slechte slaper bent. Als er dan ook nog mensen 's nachts om 4.30 uur binnen komen en denken dat ze alleen op de wereld zijn.

de kamers perfect maar ook het diner was geweldig, lekker goed verzorgd en heel gezellig personeel. Het hotel ligt ook heel gunstig t.o.v. het centrum van Hilversum slechts 10 minuutjes lopen.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Gezellig en knus hotel met prima kamers
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

gezellige sfeer, leuk restaurant en prima kamer. Fijn dat er gratis parkeerplaats bij het hotel was. Gezellige kleine bar waar je 's avonds nog wat kon drinken.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goed hotel voor een overnachting als je in Hilversum bent.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

geen verwarming op badkamer, zodat deze zeer koud was. zaterdagnacht was het -6 graden. Geen mogelijkheid om toilettas ergens op te zetten. Douchkop ging heen en weer. Geen klerenhaak om je kleding op te hangen.

ontvangst was goed. Ontbijt was voldoende en goed. Ruime kamer en goede wifi ontvangst.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Lekker bed
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het is een beetje gedateerd gebeuren met her en der war achterstallig onderhoud (kit bij de ramen etc). Verder was het echt ijskoud in de kamer toen wij aankwamen. We moesten het eerste kwartier onze winterjas aanhouden. Verder hebben wij de tv niet aangekregen (receptie was in gesprek de 2 keer dat we belden). Maar voor de betaalde prijs (rond de 70 euro) kan je ook niet super veel verwachten en was het dus value for money!

Lekker bed

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Goed hotel en juiste ligging.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden.

We hadden kamer 19, die beschikt over een tussendeur. Het was hierdoor zeer gehorig en konden de buren horen praten. Dit is zeer vervelend en geen privacy!

Ontbijt en personeel zijn prima.