Beoordelingen over Hotel Turkuaz 3-sterren

4,7

6,4

5,6

Vakantie verpest

De foto's op de site stemmen niet overeen met de huidige toestand van het gebouw. Weinig ruimte, weinig tot geen onderhoud, roest, odeur, schimmel, waterschade aan plafond, bedmijt en vreselijk onhygiënische badkamers.

Beleefdheid van receptioniste.

Ga hier niet heen

Bed bugs - Bedwantsen, 's nachts waren in onze bedden beestjes aan het kruipen. Blijkbaar hebben die ons gebeten omdat er verse bloedvlekken op de lakens waren. Om 02:00 zijn we uit het hotel vertrokken omdat we in dit hotel niet langer wilden blijven.

Er is weinig goeds te melden behalve dat we ons geld terugkregen omdat er bedwantsen in de matrassen waren.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

niets alleen ze waren wel heel vriendelijk

de kamer was heel slecht wat is papier dan toch geduldig en kunnen ze je van alles wijs maken we zaten op de vierde verdieping dat is niet zo erg maar de kamer was heel slecht geen nachtkastje en aan gezien mijn mam apneu heeft moesten we het apparaat op de grond zetten stukken plafon waren eruit rond de verwarming het hout helemaal stuk raam kozijnen stuk plus vies op het vensterbank stoelen waren ook kapot en de muren waren echt heel smerig badkamer was redelijk het ontbijt was wel redelijk goed geen luxe maar genoeg voor ons wij zullen dit hotel aan niemand aanraden terwijl we op de site een heel ander indruk hadden

niets alleen ze waren wel heel vriendelijk

Personeel vriendelijk.

Geen warm water! Tv geen Nederlandse zenders We moesten vragen of kamer kon worden schoongemaakt. Ontbijt voldoende maar wel karig. ( eieren waren op, boter op)

Personeel vriendelijk.

Dikke nul op alle gebied

Vriendelijkheid. Douche ging niet.geen overtrekken over donsdekens. Vuil.sigarettenpeuken tussen de ramen.

Niks. Hygiëne is beneden alle peil. Douche werkte niet.

De mensen waren vriendelijk en behulpzaam.

Kamer was kleiner dan de foto's deden vermoeden. Ook de badkamer viel tegen. Kraan zat los, strip op de vensterbank zat los.

De mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Hotel lag dicht bij centraal station.

Ontbijt was simpel, maar goed.

Gordijnen zijn niet te sluiten Weinig handdoeken Geur op de hal Hygiëne badkamer, veel schimmel

Ontbijt was simpel, maar goed. Bedden slapen lekker. Goede ontvangst, meedenkend.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Slecht hotel, slechte service, vies hotel,

We kwamen snachts in het hotel en bij het openslaan van het dekbed krioelde het van de beestjes in het bed. Stopcontacten hingen los aan de muur. In het hotel werd er geblowd (de geur was duidelijk aanwezig) We hebben direct uitgecheckt, aangegeven dat we hier niet wilde slapen. En ons geld terug wilde. Dit is toegezegd (mail, telefonisch) maar helaas nog niets ontvangen. Slecht hotel!

teleurgestelde

handdoeken in een kleur niet verschillende kleuren. hang de douchekop. alles ziet erg armoede

de kamer erg stond naar roken. Er was geen handdoeken in de kamer. na vragen hebben we pas gekregen. de bed was erg oud. de gordijnen hingen niet goed. de douchekop hing niet. moet ik vasthouden. de haar föhn hing ook niet was helemaal los

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Slapen in een riool lucht

Alles viel tegen

Het ontbijt heb ik niet durven nemen omdat alles er vies uitzag dus ik heb daarvoor wel betaald maar durfde het niet te nemen en ben meteen naar mijn werk gereden

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Niet voor herhaling vatbaar

`Geen hoge prijs , maar daar is het gebodene ook na. Het hotel is echt niet op orde. Er lagen geen handdoeken klaar. Er lag een afstandsbediening voor de Tv, zonder batterijen. Slang douche kop lekt enorm, nauwelijks warm water. Oud brood bij het ontbijt en vleeswaren wat er verkleurd, niet vers uit zag. Niet voor herhaling vatbaar.

Prettig verblijf in hotel op goede locatie.

De wifi had veel beter gekund. De eerste dag moest ik om handdoeken vragen. De bedden waren zacht en beneden bij de wc's waren er geen handdoeken en werd het toiletpapier niet snel bijgevuld.

De locatie beviel het meest: op loopafstand van het station en van de musea. Ook is het prettig dat er een koffie/thee automaat in ontbijtruimte aanwezig is, die je op elk moment kunt gebruiken. Vriendelijke mensen vullen het ( eenvoudig) ontbijt aan. De tweede dag waren er wel schone handdoeken en was het bed rechtgetrokken. Er is goede beveiliging, niet iedereen kan zo het hotel binnenkomen. Kosten van hotel zijn inclusief toeristenbelasting.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Dichtbij Roterdam Centraal.

De hele nacht door was er veel lawaai, zowel op straat als in het hotel. We hebben daardoor heel slecht geslapen. Stoffering, sanitair en meubilair moet nodig worden vernieuwd.

Dichtbij Roterdam Centraal.

was een prima vakantie.

De vloer bevatte een los stuk zeil en er lagen haren op de kussens bij aankomst. een van de medewerkers was softdrugs aan het gebruiken tijdens zijn werk achter de receptie. de hele entree rook hier naar.

Aardig personeel.

De ligging.

De badkamer was erg vies. Schimmel op het douchegordijn,schimmel op het plafond, schimmel in de rails van het douchegordijn. Roestige spulletjes in de badkamer. Brandgaten in de poef en stoel van de kamer. Een rokerige lucht op de kamer. Er werd niet gestofzuigd. Tegels tot aan het plafond in de kamer.

De ligging.

Het ontbijt was prima.

Na het douchen en afdrogen had ik zwarte haren over mijn hele lichaam zitten, Dit kwam uit de handdoek, want niemand van mij of mijn vriendinnen hebben donker haar. Ook zat er een vieze vlek op het bed en op de muur.

Het ontbijt was prima.

redelijk maar niet voor herhaling vatbaar

Ontbijt was slecht , erwas alleen maar wit en bruin brood en dat was nog droog ook.Badkamer is klein en verouderd, kamer is toe aan een opknapbeurt.

Personeel was vriendelijk

Verwacht niet te veel, goed genoeg voor een nachtje!

Hotel heeft wel een opknapbeurt nodig, wat gedateerd en last van rioollucht op de gang wat niet erg fris is!

De locatie was perfect voor ons...ontvangst was prima, het ontbijt was eenvoudig maar goed genoeg!

Voor die prijs is het goed te doen om een nacht te overnachten.

Tv zenders is analoog dus stoorde wel.

Het ontbijt was simpel maar prima te eten. Bed slaap goed. Man achter de balie (overdag)informeerde goed over de omgeving.

Dichtbij de stad en het centraal station

Plafond wat loshing, verwarmingsombouw die van de verwarming afviel, luidruchtig op straat, geen schone badkamer, geen vers brood bij het ontbijt

Dichtbij de stad en het centraal station

Vies goor verschrikkelijk hotel

Dit hotel moet echt opgeknapt worden en eens grondig gepoets worden dat jullie deze hotel nog door iemand laten boeken

Alles was vettig en smerig gewoon een vies hotel

Verschrikkelijk

De hygiëne, badkamer, beddengoed waren niet schoon. Elektriciteit in de badkamer was er niet, lamp was kapot. Kamer stonk naar rooklucht en er was te veel geluidsoverlast van binnen het hotel en buiten. Was een rampzalig verblijf. Als ik dit wist was dan had ik er nooit geboekt.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Niet berekend op serveren van ontbijt voor meerdere gasten. Koffieapparaat werkte niet 😏

De ligging, de lift en de aankleding binnen met tegeltjes. Vriendelijke receptie.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We zijn tevreden, meer moest dat niet zijn voor 1 overnachting.

Er was heel duidelijk gerookt op de kamer. De geur was doordringend. Heb meegenomen kledij thuis moeten wassen want stonk naar sigaretten.

Alles wat er moest zijn was er. Wat gedateerd interieur , zag er niet fris uit maar was wel proper.

Prijs kwaliteit redelijk, aan te lopen vanaf centraal station

Douchegordijn heb ik eerst 'schoon' gespoten

Het personeel was erg vriendelijk. Zowel 's morgens, 's avonds en 's nachts. Onbeperkt thee/koffie.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Middelmatig

Airco in de kamer of standaard ventilator. Kamer was super heet zelfs met het raam open. Raam open betekent heel veel lawaai van de straat. Plus boven de ingang alle mensen die in en uit lopen. Over het algemeen is het hotel gehorig.

De vriendelijke jongeman bij de receptie

Enige pluspunt: op loopafstand Centraal Station.

Ronduit slecht! Heel matig ontbijt (goedkope troep en half verbrande afbakbroodjes), matig personeel (o.a. ruziemakend in van bijzijn gasten). Onhygiënisch. Vies bed! Het dunne laken schoof v h matras, matras zat vol met vlekken (wil niet weten wat voor vlekken...), met 2 personen een (versleten) 1-persoonslaken moeten delen, hele vieze bedsprei (dus in de hoek gegooid) etc etc en heb nu overal jeuk in mijn gezicht en bultjes vermoedelijk van het hoofdkussen. Heb met kleding aan geslapen!. 3 sterren staat er aangegeven... verdiend niet eens 1 ster! Wou volgende ochtend klacht indienen en geld terug vragen. Niemand te vinden bij de receptie. Dit hotel is echt het geld niet waard. En ben behoorlijk wat gewend tijdens reizen in buitenland. Booking.com, check deze locatie aub! Er klopt niets van de omschrijving en voorzieningen.

Enige pluspunt: op loopafstand Centraal Station.

Het verblijf in het hotel is belabberd en voor een gezin een echte afrader

eigenlijk alles , er is geen koelkast op de kamer , alles is versleten de douchekraan werkt niet fatsoenlijk , gedeelte van personeel spreekt geen nederlands verstaat niets. Het onbijt bestaat uit droog brood met beleg er is geen fruit etc. eieren zo hard gekookt dat ze niet te eten zijn. tweede dag geen handdoeken op de kamer. en ga zo maar door.

er beviel niets

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Redelijk budget hotel met vriendelijk personeel

Koud water om te douchen, kregen na klacht hierover wel financiële compensatie Ontbijt was heel simpel

Vriendelijk personeel Kamer was bij aankomst om 9 uur in de ochtend al beschikbaar

Het enigste wat heel vervelend was dat er steeds zowel...

Het enigste wat heel vervelend was dat er steeds zowel nachts als morgens heel veel lawaai boven mij was. Ik had kamer 108. Heb om 4 uur in de nacht gebonkt tegen het plafond of het niet even op kon houden!? Een uurtje was het rustig, dus het kon wel. Ze bleven daar maar heen en weer lopen ,en bewegen. Je werd er helemaal gek er van Wat een onrustig gedoe. Gehorige plavond/ vloer. Zeer irritant. Voor die prijs mag je misschien niet klagen maar toch. Een beetje nachtrust lijkt me niet verkeerd. JAMMER ! Bed/ matras was voor mij te smal. Lag goed. Thuis is vaak beter natuurlijk. Lig gauw met koude rug. Maar dat komt helaas vaker voor. Mensen / bediening ( ontbijt enz.. ) waren prima !! De ligging vanaf het station natuurlijk ideaal . ( mooi dichtbij .) Eenvoudig maar genoeg voor 1 of 2 nachtjes..........

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Heel prima budgethotel

Af en toe hing er een een rioollucht in het hotel en/of in de doucheruimte, maar dat komt van de straat en daar konden ze niks aan doen.

Hele aardige dame bij de receptie die voor ons warme broodjes had bewaard voor bij het ontbijt.

Personeel was aardig

Bepaalde dingen in de kamer en badkamer waren kapot. De badkamer rook ook naar sigaretten. Betaald parkeren vanaf 09:00 - 18:00 van ma tm za

Personeel was aardig

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Bizar slecht, ontgoocheld door de slecht status van alles in het 'hotel' (?)

Het was ronduit bizar slecht. Van een slecht ontvangst (persoonlijke service), hygiëne op de kamers tot de oubolligheid en comfort op de kamers, wij (5 vrienden) zijn/waren ontgoocheld over alle minpunten van dit 'hotel' (?).

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Personeel ,was een wat ouder hotel wat een sfeer geeft dat...

Beetje gehorig en rook naar rook. En de net panty op de grond om de lounge beneden was wat .. Bijzonder

Personeel ,was een wat ouder hotel wat een sfeer geeft dat ik wel leuk vind. Mooie tegeltjes.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

1 nacht was meer dan oké.

Ontbijt zat inbegrepen in de prijs. Op de liftdeur zagen we echter dat er geen ontbijt was op 1 januari... We betaalden het ontbijt, maar kregen niets, zelfs geen excuses. Dit mochten ze wel op voorhand (via website of mail) laten weten hebben. Hierin waren we wel ontgoocheld. De kamer was gewoon. 1 nacht was meer dan voldoende.

De locatie was oké. Het hotel lag dicht bij het centrum. Op 70m van een bushalte en op een kleine kilometer van het centraal station.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

ontbijt gewoontjes personeel aardig, in ieder geval die...

kamers out geen stoel aanwezig tv deed het niet, licht werkte een avond niet, ondanks onze aanwijzingen kwam er door de aanwezige waker niets meer uit dan o o

ontbijt gewoontjes personeel aardig, in ieder geval die Nederlands kon spreken

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prijs/kwaliteit is OK, maar kan met weinig middelen frisser ogen

Waarom niet iets repareren wanneer het kapot is? Waarom nou niet eens in de 5 of 8 jaar een kamertje schilderen. Kost toch niet de wereld? zit er meteen fris uit. En wat kapot is: vervangen of weghalen? Een keertje tegeltjes voegen? Douchegordijntje ophangen?

erg simpel. basic-basic. prijs/kwaliteit OK. vriendelijk. ontbijt een boterham met beleg. punt. bedden waren OK. schoon. warm water met douchen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Had meer begrip verwacht

Kreeg bericht van zoon dat echtgenote in ziekenhuis was opgenomen moest toch 2nachten betalen ben maar 1 nacht kunnen blijven schandalig

Ontbijt was redelijk kon beter

Geen tafel/buro om een laptop op te leggen.

Geen tafel/buro om een laptop op te leggen.

Alles weg lopen

Alles weg lopen

slecht, het viel heel erg tegen

het gebouw, de geur van riolering, geen onderhoud id de kamers en badkamer. echt niet gezellig ingericht

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Uitstekend!

Alles was goed

Het ontbijt was heerlijk, en je had veel keuze. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Lekker bed.

Hele kleine badkamer en erg gehorig.

Lekker bed.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Goed voor 1 nacht maar niet langer

Bepaalde plekken in badkamer schimmel en geen handdoeken.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

U

U

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Verschrikkelijk!

Verschrikkelijk! Blowende protier, mijn deur had geen slot omdat die was ingetrapt, oud en muf. Werkelijk te goor voor woorden!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

gruwelijk

kamer badkamer gehorig ontbijt!!!! geur dan is zelfs 65 euro voor 1 nacht echt teveel!

geen woorden voor!

eens maar nooit meer!

kortom de rest!

warm water

Zeer slechte kamers heel anders dan dat er word aangetoond op de website. Kamers en hotel erg vies.

Alles in het hotel.

Dicht bij centrum

Hygiene,ontbijt

Dichtbij het centrum. 5min lopen

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Het hotel is gelegen in een woonwijk waardoor er bijna geen...

Het hotel is gelegen in een woonwijk waardoor er bijna geen parkeergelegenheid is.

Te veel geld voor wat er aangeboden wordt

De badkamer veel te krap en doeche gordijn zag er niet fris uit. Slechte tv ontvangst en de kamer heel erg gehorig

Bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prijs / kwaliteit is oke!

Geen minibar!

Lage prijs!

Vies. Vuil. Lawaai

Alles was er niet proper Ga er nooit meer naar toe

Eigenlijk niets was er smerig. Bloed aan de pompbak Handdoeken vies

Vriendelijk personeel.

Erg kleine badkamer.

Vriendelijk personeel.

was goed voor 1 dag vriendelijke mensen

was goed voor 1 dag vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

De ontbijt was goed de kamer was kleine

Beter handdoeken en zeep in de badkamer de matras was oud en krakte

De ontbijt was goed de kamer was kleine

Toerijkend.

Koffie.

De ligging en het bed.

Beslist niet voor herhaling vatbaar

Helemaal niets

Automaat in het hotel zat geen bier meer in.

Met 3 man 1 overnachting voor 80€ is prima.

Wij hebben slechts een nacht verbleven. Wij voelen ons niet veilig.

De decoratie.

De douche was kapot, de wc bril was in stuk. Veel vreemde mannen in de avond bij ingang van het hotel.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Conform verwachting.

Personeel zeer ongeinteresseerd. Ontbijt is zeeeer eenvoudig.

Kamer met eigen toilet en douche. Ontbijt inclusief voor 50 euro is ok.

Tevreden

In de nacht soms lawaai.

Goede lokatie en ontbijt.

charmant, rustig hotel maar badkamer moet gemoderniseerd

badkamer

ontbijt

5,5
    Staat van de kamer was versleten.

Staat van de kamer was versleten.

onder de beddenwas het vuil.

Slecht geslapen ondanks dat de bedden wel goed waren.Er was veel straatlawaai en lawaai van de bovenburen.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Dichtbij Centraal Station

Douche

Dichtbij Centraal Station

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Goede locatie maar oud hotel

Erg oud allemaal

Locatie van het hotel

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

De locatie, dichtbij station gelegen.

Sanitair. Verouderd en geen warm water om te douchen.

De locatie, dichtbij station gelegen.

geweldig voor Feyenoordsupporters

er was geen warm water in de douche

de locatie en de prijs

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Het hotel verdient wat mij betreft echt geen €65 en medewerkers zijn niet vriendelijk

Dat er overal lekkages waren en de badkamer erg ranzig was niet schoon!

Ik heb amper kunnen ontbijten

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Nu ik dit gezien heb boek ik niet voor een volgende x

Ontbijt en de badkamer

De prijs

Centrum rotterdam verkenning

Ontbijt was goed. Hotel lag op loopafstand van centrum.Zeer prijsgunstig

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Ontbijt matig