Beoordelingen over 't Waepen van Veere 3-sterren

Markt 23-27, 4351 AG Veere, Nederland

#6 van de 14 hotels in Veere

De ligging van het hotel is super in het hart van Veere.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Met het zeer warme weer zou airco op de kamer op de 1e verdieping een pluspunt zijn

De ligging van het hotel is super in het hart van Veere. Zeer vriendelijk en vlot personeel .

Een zeer goede meevaller met heerlijke gerechten en zeer vriendelijk en gedienstig personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed. Wij zijn een harde matras gewoon (Sleepy of Sleeplife). Een verluchting bovenaan het raam ontbreekt : bij afwezigheid moesten wij de deur -en bijgevolg- de hele kamer afsluiten.

1. Kamer op het gelijkvloers, dus geen trappen te doen! 2. De heerlijke gerechten op de spijskaart en de goede wijnen.

Prima, maar kan beter
    • Kleine Tweepersoonskamer

Te prijzig voor de verouderde kamer. Het toilet was niet volledig af te sluiten (soort van saloondeur). Geen eigen kluisje op de kamer. Erg luidruchtige schoonmaakmeisjes (uitvoering wel goed).

Mooie locatie met ruim terras. Het ontbijt was simpel, maar lekker. Ontbijtpersoneel heel vriendelijk en gastvrij. Parkeerkaart te regelen voor gunstige prijs.

Het personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Onze kamer was wat outdated. Schoon maar we hadden een strakker en nieuw interieur verwacht. We hebben er overigens prima geslapen hoor. Tis meer dat t niet geheel aan onze verwachtingen voldeed.

Het personeel. Erg vriendelijk en klantgericht. Bereid tot meedenken. Prima ontbijt.

Zeer rustig verblijf in een zeker in de avond dood stadje.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer klein ( was ook beschreven). Prijs/kwaliteit daarom aan matige kant.

Locatie prima. Parkeervergunning via hotel tegen gunstig tarief. Goed ontbijt.

Perfect ontbijt en verder Goed eten en drinken en...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamertje was voor de prijs wel erg klein en simpel (maar ik zou wel opnieuw hier naar terug gaan, als het zo uitkomt)

Perfect ontbijt en verder Goed eten en drinken en vriendelijk & vakkundig personeel

• Kleine Tweepersoonskamer

Kamer. Badkamer en toilet in dezelfde ruimte te kort op elkaar. Je moest je afdrogen op een ruimte van 25x35 cm. Dekbedden waren te kort.geen prullenbak in de kamer. Geen koelkast met drankjes aanwezig. Geen koffie en thee op de kamer en ga zo maar door. De bar ging om 23.00 uur dicht.

Heerlijk gemoedelijk verblijf op pittoreske locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt was weliswaar goed verzorgd maar niet heel veel keus. Badkamer toiletartikelen worden tijdens het verblijf niet aangevuld. Bed was aan de zachte kant.

Zeer mooie pittoreske locatie alsof de tijd heeft stilgestaan. Leuke winkeltjes en horeca direct voor de deur. Autoluw. Ruime kamer (de luxe uitvoering). Stallingsmogelijkheid voor eigen fietsen.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Zeer vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Hadden luxekamer geboekt. Maar geen bekers of glazen in de badkamer. Geen nachtkastje of tafeltje naast bed. Bedovertrek leek niet zo fris (een aantal vlekken)

Zeer vriendelijk personeel.

het was zalig en voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer

matrassen bed miserabel, geen leeslamp op kamer en weinig licht, de wasbak in de slaapruimte

Het ontbijt en het restaurant met geweldige service en heerlijk eten

bijzonder vriendelijke mensen
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer zou iets mooi kunnen zijn wc bril los electr kabels weg werken kleine oude tv beetje gedateerd maar verder prima hotel

personeel en plaats ontbijt prima

anngenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

avondeten was itt de informatie niet beschikbaar twee fauteuils leken leuk maar zaten slecht

kamer prima en royaal, bedden heel goed, locatie perfect

Een echte opsteker! We hebben veel energie opgedaan in Veere !

eigenlijk niks

Overheerlijk ontbijt Heel mooie kamer zicht op de lokale markt van Veere Het diner was voortreffelijk De bediening was ook supervriendelijk, zowel voor ontbijt als voor lunch en diner: dat is echt aangenaam! Verder kregen we heel aangenaam advies om met kinderen bepaalde wandelingen en zo te doen. Dank u !

Fantastisch hotel !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Super hotel, met fantastisch restaurant! Heel verfijnde keuken! Geweldige service, leuke en propere kamer. Ideale ligging. Gewoon een top adresje, waar we zeker nog meer gaan komen!

Gratis update naar luxekamer wegens onderbezetting was leuk.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Te dunne muren. Onze buren praatten niet luid, maar we konden hun hele conversatie volgen. Voor die prijs was het ontbijt wat mager. Ik snap ergens wel dat men wat minder moeite wil doen als er maar 2 vd 14 kamers bezet zijn, maar anderzijds klopt het ook niet.

Locatie, inrichting kamer, netheid, vriendelijkheid

Goede plek met prettig personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen wifi in het hotel (werkte alleen heel langzaam bij de receptie). Er was geen lobby waar je rustig kon zien. Verder waren er veel lage balken in de kamer. Hierdoor heb ik erg vaak mijn hoofd gestoten.

Goede plek met prettig personeel. Veere is erg mooi.

Prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was onvoldoende verwarmd, radiatoren werden niet heet. Geen NPO 1 te krijgen op TV Geluid TV kon niet hard genoeg gezet worden. Nachtkastjes te laag. Onvoldoende verlichting om goed te lezen. Geen radio aanwezig.

Smaakvolle inrichting. Prima ontbijt en diner.

Ontbijt, het was lekker warm in de kamer, vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was gedateerd. Wel netjes. Maar de badkamervloer wordt helemaal nat bij het douchen. Heel lage plafonds. Smalle bedden. Het was niet echt slecht maar voor €130 per nacht had ik veel meer verwacht.

Ontbijt, het was lekker warm in de kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Een goed en fijn hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

super vriendelijke personeel en bediening , alles ook erg schoon en fris , mooie locatie , en we kregen ook een parkeer kaart zodat we overal in Veere konden parkeren. Kortom dik tevreden. Een aanrader .

Charmant hotel, maar basis kamer opfrissing nodig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Kamer verouderd (basis kamer), lavabo op kamer ipv in badkamer. Wat lawaaierig via deur.

Lekker ontbijt, goed restaurant, mooie locatie! Veere is een topper!

Heerlijke locatie. Zeer goed ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het viel me vooral op dat ik deze boeking ook rechtstreeks bij het hotel had kunnen doen voor dezelfde prijs aan dezelfde condities. Waarom moet ik dan boeken via booking.com ???

Veere is een geweldig mooi stadje! Zeker de moeite waard om te bezoeken.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prijs-kwaliteit was niet goed! We hadden de kleinste kamer en deze was zeker aan renovatie toe! De douche/badkamer was heel oud en er zat een gat in de muur.

De locatie was geweldig. Midden in het centrum van Veere. Het ontbijt was goed maar kon iets uitgebreider. De mevrouw die het ontbijt verzorgde was heel vriendelijk.

Vakantieverblijf viel tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Lamp hing bij aankomst 50 cm aan een draad uit het plafond( wel gerepareerd na melding) Foto's van de kamer zijn mooier dan de werkelijkheid. Prijs/kwaliteit van de kamer te hoog.

Locatie is goed

Schöner Aufenthalt für einen Kurzurlaub . Een goed verblijf in een traditionele sfeer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Die Speisekarte für das Abendessen ist etwas "schwach ", könnte etwas mehr Auswahl anbieten . Die Preise für die Hauptgerichte sind " een beetje hoog " - Een pot mosselen voor 25,50 dat hoeft niet te zijn !

Wir konnten auf eines der besseren Zimmer - im Erdgeschoss mit Blick zum kleinem Garten - umbuchen. Frühstück - gut und lecker.

Goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

De kamer en de badkamer: gewoon het geld niet waard!

Ontbijt prima. Bediening zeer vriendelijk. Kamer was het geld absoluut niet waard. Niet meer van deze tijd.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Het was een goed verblijf, dank zij het héél goede weer en de zéér mooie omgeving.

DE KAMER

Het ontbijt was goed en uitgebreid. De kamer was klein, maar was ons op voorhand gemeld dat het een kleine kamer zou zijn, maar het uitzicht was op een ander dak, en dat was niet zo aangenaam, maar ja, we waren enkel op de kamer om te douchen en te slapen.

we hebben het goed naar onze zin gehad, maar 5 dagen was lang genoeg om alles te bekijken.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Waar het hotel niets aan kon doen, maar het carillon speelde ieder uur hetzelfde melodietje, van 8 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds, dat was wel wennen met het slapen. Oordopjes aanbevolen.

Het ontbijt was heel uitgebreid, maar niet internationaal.

Voor herhaling vatbaar !!!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer is erg gedateerd. Echter wij begrepen dat deze kamers nog gerenoveerd gaan worden, zoals bij enkele kamers al succesvol uitgevoerd is. Ook het uitzicht viel tegen (mooi pannendak)

Restaurantgedeelte van het hotel is sfeervol. Personeel heel erg vriendelijk. Ontbijt is prima. Het hotel is perfect op de sfeervolle markt gelegen. Heel gezellig verwarmd terras. Tot laat in de avond lekker kunnen buiten zitten, ondanks het matige weer.

Centraal gelegen klein proper hotel. Gedateerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Het niveauverschil tussen de gangen op de verdieping waaraan de kamers liggen. Geen waarschuwing dat er zich achter een deur een lager gelegen gang bevindt. Gevolg: valpartijen ! De kamers op de verdieping zijn via steile smalle trappen te bereiken Voor ouderen kan dat een handicap zijn. Geen lift aanwezig. Verder bleek bij vertrek dat de hotelrekening al direct via de credit card was afgeschreven en de vakantie moest nog beginnen.

Het ontbijt was goed, maar niet uitgebreid. Het terras was gezellig en prettige bediening ! Hulde !

Restaurant en ontbijt heel lekker en verzorgd.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamer viel best mee voor een nacht. Badkamer wat klein.

Restaurant en ontbijt heel lekker en verzorgd. Restaurant wat donker maar met heel veel kaarsjes.

te warme slaapkamer, vriendelijke en gedienstige bediening op terras en in restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

niets viel tegen, hadden wel meer verwacht, was gewoon

het ontbijt was basic, lekker maar niets special de kamer was ook basic, geen verluchting in de badkamer, was er snikheet eveneens in de kamer

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Heel plezierig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

De trap is nogal steil. Een lift zou voor gasten die slecht ter been zijn wel heel prettig zijn.

Dat we een parkeerkaart kregen; pal voor het hotel. Fantastisch omdat mijn partner wat slecht ter been is. Heerlijke diners!

Prima hotel en uitvalsbasis voor strandwandeling in domburg
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Geen flesje water en geen vliegenraam.

Hotel ligt in centrum van Veere aan een gezellig plein.We hebben er lekker gegeten en ontbijt was in orde. Heel vriendelijke bediening. Parking op wandelafstand. Kamer was in orde

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

ligging
    • Kleine Tweepersoonskamer

Da er acties waren die goedkoper waren dan wij geboekt hadden, 3 gangen menu +2 glazen wijn , vind da da niet kan , zo hadden wij de indruk da we bedrogen waren , fietsen die buiten stonden,geen parking aan de deur , paspoort afgeven heeft een gevoel van wantrouwen, ontbijt matig,en een oude kamer , blij da we konden vertrekken

ligging

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Was niet verkeerd
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Dat er geen airco is in de kamers en dat we bij aankomst op vrijdag niet meer volwaardig konden eten om 19:30. We konden alleen nog maar een hoofdgerecht nemen.

Fantastische locatie, zeer gastvrij en behulpzaam personeel en een heerlijke keuken!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Graag een mini bar op de kamer.

De locatie is fantastisch en ook het personeel is uitstekend en zeer behulpzaam. De keuken is buitengewoon goed. De kamer is zeer ruim en schoon, enige wat mist is een mini bar (het was zeer warm).

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Wel blijven slapen, niet blijven eten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het eten was niet lekker, wel duur. Een hap sla, zongedroogde tomaten met plak zalm en vier doorgekookte asperges voor de prijs van 22 euro. Later toch nog geprobeerd met kreeftmenu. Ook hier heel dure salade met dezelfde slecht bij elkaar passende ingrediënten. Wel slapen, niet blijven eten!

Vriendelijk personeel, schone kamer, goed ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wifi bereik op de kamer was zeer matig, tot helemaal niet.

Vriendelijk personeel, schone kamer, goed ontbijt. Mooie locatie in het centrum van Veere dicht bij de haven.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Zeker te herdoen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

De eerste morgen middelmatig ontbijt met smaakloze droge kleine prefabbroodjes. Zelfs vroegtijdig uitgeput (idem voor het beleg) zodat late vogels (9,30u) zich tevreden moesten stellen met een tosti.

Kraaknet. Centrale ligging op een heel mooie historische markt. De aangeboden extra service.

Genieten van de rust, de vogels in Veere - of je nu 's...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Genieten van de rust, de vogels in Veere - of je nu 's ochtends gaat hardlopen, een koffie neemt op het terras, de eeuwen dalen op je neer, vlakbij het Veerse Meer.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima hotel in hartje Veere. Aan te bevelen!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Omdat het vrij rustig was kregen we een iets ruimere kamer aangeboden voor hetzelfde bedrag. Verblijf was prima (1 nacht), personeel uitermate vriendelijk. Ontbijt was prima verzorgd.

Toffe bestemming en toffe sfeer in Veere
    • Kleine Tweepersoonskamer

slechte wifi vooral op de eerste verdieping, inderdaad kleine standaard kamers maar dit staat wel vermeld in de brochure met stijle trap geen lift , misschien beter een duurdere kamer kiezen. Best parkeren op de gratis parking op een 10 tal min wandelen anders moet je een parkeervergunningen van 5 euro betalen

prachtige locatie, vriendelijk personeel, gratis onze fietsen mogen stallen,goed restaurant, goede hygiëne en goede bedden

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prachtige kamers en fantastisch restaurant
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De luxekamers zijn misschien een beetje duur, maar ze zijn wel heel aangenaam! Spijtig dat er geen parking aan het hotel is, maar ze bieden een goede oplossing voor 5€ voor het hele verblijf.

De kamers op het gelijkvloers zijn werkelijk prachtig! Het restaurant is fantastisch, zeker het beste adres van Veere! Ook op het personeel valt niets aan te merken, allemaal even vriendelijk!

ALLES WAS EEN GROTE TELEURSTELLING !!!!!!!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

door ons raam in de kamer zagen we gewoon het dak van een huis daar pal naast, zagen zelfs niet wat weer het was, badkamer ( douche en wc) waren heel primitief ( wou daar zeker GEEN douche nemen) wc maakte VEEL lawaai nadien als men doorgespoeld had geen waterkoker met zakje koffie of thee in de kamer aanwezig ben enorm teleurgesteld van deze accommodatie, toch wel 90 euro betaald zal in de toekomst zelf een B&B zoeken !!!!!!!!!!!

ontbijt was gewoon, niks speciaal ! we kregen 1 kan koffie voor 2 personen en dat was het ze kwamen NIET vragen of we nog koffie bijwensten

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Een weldoend weekend!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vriendelijkheid van het personeel, het gezellige en rustige karakter (buiten het seizoen weliswaar) van het hotel en de omgeving. Ook zeer lekker gegeten in het restaurant 't Waepen van Veere.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

goed hotel, jammer van het restaurant dat gesloten was!
    • Kleine Tweepersoonskamer

het restaurant was op de avonden dat wij er waren gesloten, wat jammer was want we moesten toch een eind rijden om iets te gaan eten!

ligging, personeel, ontbijt

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Echt hele fijne mensen als personeel.

Gebouw en kamers zijn echt gezellig en authentiek. Niet design of niet volledig vernieuwd. Dat stoort mij persoonlijk niet. De sfeer zit er echt goed.

Echt hele fijne mensen als personeel. Je wordt goed verzorgd, er is heel wat flexibiliteit, je wordt persoonlijk behandeld en ze helpen je heel graag verder. Dat maakt het een hele fijne ervaring. Lekker eten in restaurant. Lekker ontbijtje. Gezellige en authentieke kamers.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Charmant hotel met een huiselijke gezelligheid!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

De televisie op de kamer was gedateerd en we hadden ook een slechte ontvangst. De wastafel stond in de kamer, wat niet handig en voorbijgestreefd is. De eigenaars zeiden ons dat heel wat kamers reeds gerenoveerd zijn, maar dat was niet het geval met onze kamer (kamer 10).

Charmant hotel op de Markt van Veere, met een leuke terras. Een hartelijke ontvangst, vriendelijk personeel. Wij hebben de problemen met de TV gemeld en er werd onmiddellijk akte van genomen. Wij hebben 2 maal gedineerd in het hotel en het was superlekker! Wij komen zeker nog terug, maar dan vragen wij een gerenoveerde kamer. Het ontbijt is voor ons meer dan voldoende, vers geperst fruitsap, een ruime keuze aan charcuterie en kaas, ook verschillende soorten brood en een croissant.

Locatie is helemaal mooi.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden om een tweepersoonsbed gevraagd. Geen reactie, geen tweepersoonsbed. Geen gratis parkeerplaats, maar ja, dat ligt meer aan het stadje dan het hotel.

Locatie is helemaal mooi. Vlabij water en historische meuk.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

leuk verblijf en behulpzaam personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

'S avonds een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Hadden de indruk dat klanten van buitenaf voorrang kregen op mensen die in eigen hotel verbleven. Jammer, want eten was heerlijk.

Ontbijt was zeer goed. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

uitekend hotel op een prachtige plek
    • Kleine Tweepersoonskamer

de sfeer in het hotel is goed het personeel aller vriendelijkst Bij het ontbijt was alles wat we wilde Veere is een prachtig rustig plaatsje Super schoon voor de deur ook nog een gezellig terras Onze kamer was klein maar dat stond ook aan gegeven.Wij hebben een prachtige midweek gehad en ook nog met mooi weer wat wil je nog meer !

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Leuk weekend
    • Kleine Tweepersoonskamer

We wisten dat we de kleine kamer gereserveerd hadden. Toch vonden we de wc/douche wel erg klein.

Goed ontbijt en goede service in het sfeervolle Veere.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Gunstige ligging hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer voor deze prijs voldeed NIET. Men had ons geïnformeerd dat het een eenvoudige kamer was. Maar dit was wel heeeeel summier . De prijs veeel te hoog.

Ontbijt voldoende. Uitzicht kamer was er niet! Keek op een pannendak.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Voor herhaling vatbaar !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was zeker niet slecht !! Maar.... Spek en een ommeletje, en wat zoets om af te sluiten waren welkom geweest.

De luxe kamer met bad : niks op aan te merken!! Koffie en thee voorzieningen waren er, een mini-bar met frisdrank had het helemaal afgemaakt 😇

• Beoordeeld op: 4 september 2016

We komen graag terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Ik was met een ouder iemand en de opstap naar de douchecabine was risicovol. Ook omdat er geen beugels waren om je aan vast te houden en de douchecabine erg glad en glibberig was. Een licht i/d badkamer deed het niet.

Prachtige kamer en lekker ruim. Leuk met het zitje buiten.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Het ontbijt is basic maar goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

De standaardkamer waar wij verbleven is aan een renovatie toe.

Het ontbijt is basic maar goed. Pluim voor het personeel ,heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Mooi accomedatie en goed verzorgd
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Er was geen airco op de kamer en de dagen dat wij er waren was het erg heet

Het ontbijt was goed, vriendelijk en gedienstig personeel ook de bediening op het terras was uitstekend. Parkeerkaart voor 5 euro is ook een plus punt.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Goed slapen en heerlijk eten in het centrum van Veere !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Redelijk warme kamer, het was wel uitzonderlijk heet weer...

Een basis comfort kamer met een heerlijk bed, centraal gelegen. Heel lekker gegeten! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Een geweldige zaak in een bijzonder plaatsje.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Parkeren is op afstand. Wij hadden het geluk van de parkeervergunning gebruik te kunnen maken, waardoor we maximaal twee minuten hoefden te lopen.

De locatie, de aankleding, het personeel, de totale beleving; het is absoluut geweldig. Het ontbijt zeer goed verzorgd, met verse jus d'orange én bonenkoffie. Ook het diner is van voldoende kwaliteit.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Mooi stadje met een leuke ambachtenmarkt op dinsdag goed vertrekpunt om te fietsen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tijdens de nacht de klokken luiden. De kleine kamers 90 euro waren echt klein, en het was er zeer warm.

Mooi stadje, vriendelijk personeel, zeer lekker avondeten

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ik zou best langer willen blijven

De wc en douche iets gedateerd, maar daar is de prijs ook na. Wel prima schoon overigens.

Het ontbijt was fijnst, hier geniet je gewoon van. Niet extreem uitgebreid, maar ruim voldoende keus.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Fantastische locatie met vriendelijk personeel en een zeer goede keuken.

Matras verouderd.

Een fantastische locatie, middenin het dorpje. Voor 5 euro kregen wij een parkeerkaart waar wij ons gehele verblijf gebruik van mochten maken. Vriendelijk personeel en een zeer goede keuken.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Leuk omdat we met vrienden waren maar echt ondermaatse kamers.
    • Kleine Tweepersoonskamer

de kamers zijn echt ondermaats: lavabo aan voeteinde vh bed. Ontzettend warm (onder het dak, niet gëisoleerd), allerkleinste tv ter wereld zonder afstandsbediening, venster geeft uit op een blinde muur met plat dak met wasems uit de keuken.

De locatie is prima.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Vriendelijk personeel, restaurant zeer smaakvol ingericht maar ik boekte beter een 'duurdere' kamer
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was basic met zeer kleine badkamer en basic afgewerkt (we hadden weliswaar een kleine kamer geboekt) wat in schril contrast stond met het restaurant en de ontbijtruimte.

Het personeel Het ontbijt: bediening, ontbijtruimte (zeer smaakvol ingericht), aanbod

Fijn hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Heel fijn hotel op een prachtige locatie

tegengevallen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

warmte....spooktrap naar boven en geuren in kamer van dampen uit buis plat dak! minimale badkamer met te hoge spiegel voor mijn partner!

gewoon

Locatie was top
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was klein en erg warm. Geen arco

Locatie was top

Service
    • Kleine Tweepersoonskamer

Open deur naar badkamer toilet was een echte afknapper. Hierdoor kom ik niet meer terug.

Service

We hebben heel erg genoten van ons verblijf in 't waepen van veere

Alles was naar wens.

het ontbijt was in orde,ze kwamen regelmatig vragen of er voldoende was.Vriendelijk personeel

De vriendelijkheid van het personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Spijtig genoeg geen private parking

De vriendelijkheid van het personeel

• Kleine Tweepersoonskamer

Super schoon, heel vriendelijk personeel, prima kamer, uitstekende bedden!

We kregen een upgrade naar een prachtige kamer met zicht op...
    • Kleine Tweepersoonskamer

We kregen een upgrade naar een prachtige kamer met zicht op de tuinen en grote kerk van Veere. Prachtig verblijf.

Genoten
    • Kleine Tweepersoonskamer

De vriendelijkheid van het personeel ... echt top !!! Hulpvaardig en gastvrij.

Mooie locatie net supervriendelijk personeel

Mooie plek midden in Veere

We komen terug :-)