Beoordelingen over ´t Wapen van Marion 3-sterren

Zeeweg 60, 3233 CV Oostvoorne, Nederland

#3 van de 6 hotels in Oostvoorne

De kamer met een goede airco die stopt wanneer je het raam...
    • Superior Kamer

De kamer met een goede airco die stopt wanneer je het raam opent en de mogelijkheid om je eigen muziek af te draaien op de ingebouwde luidsprekers via Bluetooth.

Zeer mooi, rustig hotel.

Mooi hotel, rustig en zeer proper. Een aanrader, iedereen supervriendelijk. Lekker ontbijt, mooie welness en zonneterras. Wij komen hier zeker nog terug.

Er even lekker tussenuit !

Booking.com gaf aan dat de fietsen gratis waren mits voorradig, maar dit was niet zo. We moesten € 9,50 huur betalen per fiets.

Goede lokatie en een mooie centrale plaats voor verder vertier.

Hotel was oke, locatie minder!
    • Superior Kamer

Wij dachten naar de zee te gaan, maar die lag wel naast allemaal olie raffinaderijen ofzo. Het stonk ook een beetje. De zee was daarna nog 2km rijden met de auto en daarna moest je nog zeker een half uur lopen om eindelijk bij een zee uit te komen.

Restaurant was fijn, lekker eten, fijn personeel. Kamers waren prima.

Een tegenvaller!!

De kamer was heel erg klein met een twijfelaar als bed. Dat is echt niet meer van deze tijd. Daarnaast liep de badkamer onder water als je aan het douchen was, vanwege het te korte muurtje.

Prima hotel en zeker een aanrader

Wij arriveerden 's nachts en wilden slapen maar kregen het licht niet uit. Een korte handleiding voor de uiterst moderne lichtschakelaars op de kamer was wel handig geweest. Ontbijt was prima, al was het buffet wat klein waardoor het snel erg druk was en de broodjes/croissants steeds snel op waren.

Compacte maar mooie, moderne kamer, blijkbaar net gerenoveerd. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Leuk voor t weekend!

Afval in speeltuintje Veel honden!!

vriendelijk behulpzaam personeel Ontbijt was compleet Restaurant OK Kindvriendelijk speeltuin ok Zwembad was topper voor een kort verblijf met kinderen een aanrader.

Prettig

Wat kleine kamers, echter voor enkel overnachten prima (basiskamer voor twee personen geboekt)

Comfortabel bed ondanks dat het maar 140 was. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Goed met een kanttekening.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Eenpersoonskamer geboekt, prijs was strak maar toch viel het tegen. Zeer kleine kamer, erg warm bij binnenkomst ondanks temperatuur van ca. 18 graden buiten. Kamer ook erg gehorig. Gehele nacht met raam wagenwijd open geslapen. Hier wil je met zomerse temperaturen niet zitten!

Ontbijt zeer goed, ook zeer vriendelijk personeel en goede parkeergelegenheid.

Het was een fijn verblijf we komen zeker terug

Kan niet echt veel bedenken , alleen dat je honden hoorde blaffen in kamers wij wisten niet dat er ook honden in het hotel mochten maar niet vervelend of zo

Ontbijd was goed genoeg keuze

zeer goed ontbijt met groot keuzeaanbod ;
    • Superior Kamer

kan er bij het inchecken aangegeven worden dat je een speciale kaart nodig hebt om de sauna binnen te gaan? nu sta je in de welness en kan je terug door een doolhof aan gangen en lift naar de receptie lopen omdat je met de kamerkaart enkel in het zwembadgedeelte binnen kan...

zeer goed ontbijt met groot keuzeaanbod ;kamer netjes maar eerder klein - zelfs de superiorkamer ; goede sauna ;voordeel is dat de welness laat open blijft en het veel rustiger is

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Suite

De ´´suite´´ kamer. Geen slot op de badkamer en het toilet was te laag. De badkamer was niet schoon en is aan vervanging toe. Het ontbijt was gewoon, niets bijzonders. Sommige personeelsleden waren niet erg behulpzaam en/of vriendelijk. Uitzicht op ´n industrieterrein... Fietsen gehuurd dat was erg fijn. Oostvoorne en Brielle zijn mooie plaatsjes kregen van de receptioniste een knooppuntenkaart. Deze is erg gemakkelijk.

Er was niet iets wat eruit sprong.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ontbijt was goed.

Personeel aan de ontbijt balie liepen te klagen tegen de gasten hoor druk het wel niet was. Ondertussen aan het smijten met koffie kopjes en gebaksbordjes omdat het deze dame schijnbaar allemaal teveel werd. We hebben een klein uur aan de bar ontbeten. We hebben haar meerdere keren horen klagen tegen hotelgasten. Dat was absoluut minder.

Ontbijt was goed. Lekker goed aangevuld. Kamers klein maar prima!

Prima uitvalsbasis voor goede vakantie

Bij entree van het hotel loop je door de rokende mensen. Tevens puilde elke dag de prullenbak van peuken bij de ingang uit, dat stinkt en is vies. Logisch dat je binnen niet mag roken maar hoe ongepast is het dat deze mensen zich verzamelen waar jij door de rook heen moet lopen. Kit rand badkamer bij bad is zwart, schimmels!!! Föhn op kamer die pikte bij aan uit knop. Kamer 240. Vind tapijt op vloer niet meer van deze tijd onhygiënisch. Stijl van kamers is verouderd tijd voor nieuwe stijl. Bedden zijn te zacht maar dat is persoonlijk.

Uitvalsbasis combinatie van strand, natuur en ook weer dicht bij steden.

Erg geslaagd!

Openbare ruimtes en het restaurant zijn leuk en vlot ingericht maar veel kruimels of andere rommel op de vloer, plakkerige peper en zoutstellen, tafels niet altijd schoon.

Prima hotel. Kamers zijn klein maar voldoen prima. Lekkere douche, badkamer goed schoon. Uitgebreid ontbijt, elk wat wils. Diner in restaurant was ook prima. Geen gebruik gemaakt van het zwembad, wel even gekeken, zag er goed uit. Gunstige ligging vanwege de mooie omgeving. Veel bos en verschillende stranden. Brielle ligt vlakbij, leuk stadje om te bezoeken.

Helemaal top
    • Standaard Eenpersoonskamer

De zoektocht naar het zwembad en de uitgang vanuit het zwembad.

Goede accommodatie, met mooi weer een heerlijk terras, mooie omgeving met veel wandel en fiets mogelijkheden. Zwembad was goed en schoon. Het eten was goed.

Fijn verblijf
    • Superior Kamer

Enige minpuntje van de kamer was de autmatische verlichting toilet en badkamer in combinatie met lichtdoorlatende deuren, waardoor de ander wakker wordt bij toiletbezoek, licht van de badkamer blijft te lang branden. Personeel wel vriendelijk, maar ook wat down (over algemeen) alsof het einde seizoen was.

Locatie, mooi natuurgebied met zicht op de Maasvlakte en vlabij de kust Mooi ingerichte kamer met oog voor details Heerlijk ontbijt Sauna en verwarmd zwembad fijn Restaurant aan Zee verderop echt heel fijn!

Fijn hotel midden in het duingebied van Oostvoorne.

De prijzen zijn wel pittig.

We hadden een comfortkamer, ruim, modern interieur, Nespressomachine, Frans balkon, en de airco functioneerde uitstekend, kortom, een erg comfortabele kamer. Het ontbijt was uitstekend, we hebben nog nooit in een hotel iemand zo ijverig alles zien aanvullen als bij Marion. Direct vanuit het hotel kun je mooie wandelingen in de duinen maken.

We hebben verder een heel leuk verblijf gehad en alles werd ons heel vriendelijk bij het inchecken

de bar is open tot 1u, maar om 23u was het personeel al alles aan het opruimen en waren niet enthousiast om ons nog te bedienen.

Het ontbijt was zeer goed, alles was aanwezig. Ook het zwembad was heerlijk, heel proper en lekker warm water

Heerlijk en komen graag nog een keer terug
    • Superior Kamer

Het personeel was overwegend vriendelijk en prettig maar bij het inchecken was de dame achter de balie niet zo gastvrij.

Heerlijke plek in super mooie omgeving om even te relaxen of te fietsen

Goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Dichtbij natuur én grote steden. Voor elk wat wils!
    • Superior Kamer

Inloopdouche met stortdouche is altijd prettig, maar de douchebak was heel glad en helemaal met de douchegel erbij. Geen gelukkige combinatie! Uitzicht lijkt wel futuristisch (industrie), als je ervan houdt is het mooi. Helaas veel muggen op het terras en in het restaurant. Daardoor zijn we eerder naar onze kamers gegaan.

Ruime kamer (comfort), aparte w.c., goede bedden, vriendelijke bediening. Ruime parkeerplaats. En leuk zo'n SMEG koelkast op de kamer! Ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. En heerlijk gegeten in het restaurant.

We hebben het meeste van de welness genoten!

Het enige nadeel was de grote hoeveelheid van de muggen op het terras en in de gameroom bij de pooltafels. Wij kon nauwelijks ons avondeten genieten! Ik denk dat dit probleem moet opgelost worden, want ik was niet de enige die last van had. Ook het strand was verweg, na 10 minuten lopen hebben wij besloten om naar het meer te gaan!

Het welness was heel netjes en schoon.

Enorm genoten. Een echte aanrader voor sportievelingen die van de natuur en rust houden.

Honden toegankelijk in een eetgelegenheid vind ik niet kunnen. Ontbijt was vrij basic.

De ligging en de prachtige fietstochten en wandelingen die je er kan maken.

Tot de volgende keer!
    • Superior Kamer

Nachtlamp in het halletje gaat aan als je naar het toilet gaat, s nachts , handig als dit eventueel ook uit te schakelen is.

Prima ontbijt, goed vers en aangevuld. Vriendelijk personeel in het verblijf.

Super verblijf gehad.

Bedden hadden een erg zacht matras alsof je op een luchtkussen lag, je moet ervan houden wij vonden het té zacht er rolde er bijna uit.

Prachtig hotel, erg huisdiervriendelijk we waren met onze labrador, er lag een hondenkleedje op de kamer en hondenkoekjes super. Badkamer heerlijk. Geweldig mooi restaurant en het eten was subliem, personeel super vriendelijk.

Zeer goed
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen airco op de kamer en het was net heel warm weer. Voorstel: sluit tijdig de overgordijnen als er een gast verwacht wordt en het zulks heet weer is.

De omgeving is enorm...

Een geweldig romantisch uitje!
    • Suite

Het enige “wat iets minder” was: als je naar een strandje wil met restaurantjes en dergelijken, moet je toch echt met de auto gaan.

Het was geweldig! Alles was meer dan uitstekend. Een prachtig hotel, tot in de puntjes verzorgd. De kamer was schitterend, het eten verrukkelijk. Een leuke extra was het zwembad, en de sauna!

Zwembad
    • Suite

Matras was stuk en daarin ben ik niet serieus genomen, alle kamers waren vol en er kon dus niet geruild worden, dat snap ik. Maar men heeft dit niet goed afgehandeld

Zwembad

Niet voor herhaling vatbaar , geef mij van der valk maar

Het eerste ontbijt was slecht, oude broodjes en slecht screambled eggs. De tweede ochtend waren de broodjes wel vers. Het diner was super lekker. De kamer verouderd en kleine gangen, dat was niet zo prettig. Het ligt niet dicht bij t strand. Personeel heel vriendelijk en heel goed zwembad. Verbeterpunt is dat men de mensen al bij het inchecken een kaart voor de sauna meegeeft I.p.v dat men dat pas ontdekt als je al in je blootje staat en niet binnen kan met de kamerkaart

De attentie van het hotel voor ons hondje was geweldig,

Heerlijke plek om te ontspannen.
    • Superior Kamer

Ik had rozenblaadjes op bed besteld, dat stond wel in het systeem, maar is niet geleverd. Dat was jammer. Bij een -niet goedkope- superior kamer zou ik eigenlijk wel een bad verwachten i.p.v. alleen een douche. De kamer is er ruim genoeg voor.

Personeel deskundig en vriendelijk, maar ook heel relaxed. Alles kon en was bespreekbaar. Heerlijk zwembad. Prima ontbijt. Overal prettige plekjes in het hotel om te vertoeven. Zeer uitgebreide picknickmand! Verlichting in de kamer en boven het bed was erg leuk.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Beter hotel dan verwacht

Douchen in bad is niet top.

Geweldige faciliteiten (sauna, zwembad), fijne kamer met airco, goed restaurant met zeer vriendelijke bediening. Ontbijt is super

Weekend

Er is een badkuip maar geen badschuim. Er is een wastafel maar geen handzeep. Er is een spiegel maar geen verlichting. Stoffig bij de tafel. Vieze pooltafel met zand.

Goede restaurant, goed eten.

ontbijt zeer goed ,diner heerlijk

eerste dag te weinig pesoneel tijdens het ontbijt , tweede dag was het ok

ontbijt zeer goed ,diner heerlijk Kamer was goed schoon hadden comfortkamer

Het uitzicht op de Maasvlakte is jammer, maar als je de bril afzette zag je een mooi natuurgebied :)

Het ontbijt was zeer uitgebreid, met mooie Paaseieren. Bij aankomst vertelden ze ons dat ze onze kamer gratis hadden opgewaardeerd naar een luxere, dat is toch leuk!

Ik miste een kapstok. Het restaurant was bij aankomst erg rommelig en druk (Food market) waardoor het personeel geen aandacht voor ons had. Pas na 2x vragen konden we bestellen. De terrasdeuren sloten niet goed, waardoor het aan tafel erg tochtte en erg kil was. Als mijn vrouw ging zwemmen met de kamerpas, dan had ik geen licht meer in de kamer, dus een 2e pas lijkt me de oplossing.

Kamer was goed schoon en groot genoeg.

Prima!!

De kamers zijn niet helemaal geluiddicht, dus als er mensen op de gang praten, hoor je dat wel.

Het personeel was erg vriendelijk en zeer bereid mee te denken. We hadden een paar gekke vragen, vanwege onze baby, maar iedereen was even vriendelijk en bedacht een oplossing. Lekker uitgebreid ontbijt. Ook 's avonds lekker en gezellig gegeten in het restaurant. Fijn zwembad en heerlijk rustig. We zijn gratis geupgraded naar een grotere kamer.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Na update kamer , goed verblijf

Hadden een standaardkamer geboekt , deze was echter zo klein , oud en versleten dat we een update naar de duurste kamer gedaan hebben , deze was echter 27,50 euro per nacht duurder . Deze kamer was wel mooi vernieuwd . Het is een schande dat ze de standaarkamers nog verhuren

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Jammer van de kamer, personeel echt heel vriendelijk!

Dat we een kamer kregen waar de bedden van elkaar gescheiden lagen terwijl ik een tweepersoonsbed wilde. Die was mogelijk maar dan moest ik wel 27,50€ extra betalen. Misschien niet goed gekeken maar ik kan me niet herinneren dat het een optie was bij het boeken. Meestal is het bij booking.com dan duidelijk aangegeven. Teleurstellend

Personeel was vriendelijk, bedden lagen prima

goed genoeg voor een nacht.

de verlichting in onze pijpenla kamer was slecht; de spiegel hing in het donker. De badkamer had geen verwarming ; het was er erg koud. Het was uberhaupt erg fris in de kamer, ook met de cv op de hoogste stand.

nvt

Lawaai tijdens daguren, gevraagd om een rustige kamer ivm...

Lawaai tijdens daguren, gevraagd om een rustige kamer ivm nachtdienst en overdag slapen. Maandag veel flessen gerammel, iedere middag zwemles met lawaaiige kinderen die daar naar toe liepen. Huishouding was in gesprek met elkaar van de ene naar de andere kamer. Wasplaats voor mountain bikes was direct achter de kamer.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Het was een teleurtellend verblijf omdat het allemaal een beetje armoedig was.

Kamer was smoezelig. Gordijnen hingen van de rails. Vloer stoffig. WC rol houder onbereikbaar als je op de WC zit. Het bubbelbad in het zwembad was kapot: minimale bubbels en toen we er wat van zeiden werd er laconiek gereageerd "oh, nee, dat hoort niet"....? Belangrijkste reden om dit hotel te boeken is het zwembad en dan blijken er zwemlessen te zijn op tijden dat wij juist willen zwemmen: 's ochtends (het was zaterdag notabene) moet je voor 8 uur gezwommen hebben want dan beginnen de lessen. Fiets huur 9.50 euro. Ook voor 2 uurtjes wat wij wilden. Waarom geen uur tarief?

De ligging van het hotel. Het zwembad.

We hebben een heerlijk verblijf gehad, in prettige omgeving waar het goed wandelen is.

Kleedkamer zwembad uitsluitend eenvoudig buitenom te bereiken. Binnendoor is ook mogelijk maar dan moet je schoenen in kleine ruimte zonder bankje uitdoen en via zwembadruimte zelf kom je pas in kleedkamer.

Zwembad en whirlpool Keuze in restaurant

voldoet voor een kort verblijf, maar ik zou hier geen hele vakantie willen doorbrengen

de ontvangst bij de hotel receptie had wel iets vriendelijker gekund ... dit is toch de 1e indruk en wij startten daardoor met een wat negatief gevoel over het geheel. Verder is de kamer gehorig en klein. Ook de badkamer is behoorlijk klein, er is bijv. geen plek hebt om allebei je tandenborstel tegelijk neer te zetten, maar ... alles wat je nodig hebt, is wel aanwezig, inclusief een flinke tv (die overigens wel wat erg hoog hangt, maar je bevinding is afhankelijk van wat je wilt, in bed liggend kijken - dat gaat - of in een stoel zittend kijkend - kost je je nek).

heel vriendelijk en gastvrij personeel in het restaurant en het zitje bij de lekker brandende openhaard

Verblijf hotel van marion.z

De kamer was erg klein en verouderd. Er zat een gat in de badkamer deur er was geen zeep of shampoo aanwezig er lag een beoordelingsformulier maar geen pen. Jammer was ook ik was samen met mijn zoontje en we konden maandag pas in de middag zwemmen en we moesten om 11 uur de kamer uit dat was jammer. Bij het ontbijt zijn geen croissants die zijn er alleen op zondag een kleinigheid maar toch jammer.

Het zwembad en de locatie

De sauna faciliteiten

Dat jonge stellen (adolecenten) geen rekening houden met het feit dat er kleine kinderen rond lopen in de zwembad en uitgebreid zoenen.

De sauna faciliteiten

super!
    • Superior Kamer

niet genoeg (grote) handdoeken bij de sauna.

al voor de 4e maal hier geweest en nu voor het eerst luxere kamer genomen. we waren met vrienden en die konden nu 's avonds op onze kamer 'op visite' omdat er een extra bank en ruimte was.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Wij hebben fijne dagen gehad. Het weer kan Marion niet maken alleen op Zaterdag.!!

Hier kunnen wij geen antwoord op geven . Gezien de prijs kwaliteit verhouding.

Het was een uitgebreid ontbijt . Keus genoeg! Onze kamer was prima, nummer 207. (2 de etage). Bedden waren zeer goed. Goede steun in de ruggen. Wij zijn er voor de derde keer geweest en dat vanuit Zuid Limburg.

Ontvangst was niet onvriendelijk maar ook niet echt vriendelijk!

Kamers waren klein maar comfortabel, goed bed en een heerlijke douche (scherm tussen douche en toilet te hoog waardoor de badkamer drijfnat werd 😔)

een stel aos’s in het zwembad.
    • Suite

een stel aos’s in het zwembad. Ze hadden zelf muziek bij, bier en een hoop geschreeuw. Geklaagd bij receptie en die hebben ze als t goed is aangesproken.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Fijne, vriendelijke en behulpzame ontvangst bij de receptie.

Het dagmenu viel een beetje tegen. Wij vroegen of de vis graatvrij was, en er werd verteld dat het filet was, dus ja. Maar ik heb behoorlijk wat graatjes eruit moeten halen. De sla was bruin gekleurd.

Fijne, vriendelijke en behulpzame ontvangst bij de receptie. Fijne kamer, lekkere bedden, lekkere douche. Goed ontbijt. Gratis parkeergelegenheid voor de deur. Mooie ruimte om te eten. Leuke ruimte om te zitten, bij een haardvuur.

Best aardig, maar niet geweldig door tegenvallende sauna en kamer.

Saunaruimte is zwaar beschimmeld, super vochtig. Geen handdoeken aanwezig, niet opgeruimd en de volgende ochtend, ruim 1 uur na openingstijd nog steeds koude sauna en geen schoonmaak geweest of schone handdoeken. Zwembadruimte ook zeer vochtig. Bed in de heel erg kleine kamer was te smal voor groot persoon en veel te zacht waardoor we naar elkaar rolden in het midden. Stoel in kamer niet schoon. Minimale afzuiging in badkamer en lichtschakelaar buiten badkamer achter de deur. Gat in de deur. Oubollige inrichting kamer. Restaurant personeel niet erg attent of opgewekt.

De locatie is erg goed, direct aan natuur. Vanwege de aanwezigheid van zwembad, bubbelbad, 3 sauna's en fitness ruimte geboekt. Goed bubbelbad. Balie personeel vriendelijk. Wifi werkte prima in kamer. Ontbijt is prima qua keuze, sommige broodjes leken van gisteren.

Goed verblijf.
    • Suite

Superior room is ruim en heeft een whirlpool bad. Ook voorzien van bluetooth, zodat je muziek kan beluisteren op de kamer en in de badkamer. Minibar aanwezig zonder inhoud. Koffie & thee op de kamer. Ontbijt is standaard.

Ruime en nette kamer
    • Superior Kamer

Wij arriveerde om 22:30 uur. Onze bedoeling was om de volgende dag gebruik te maken van de faciliteiten zoals het zwembad en de sauna. Deze mogen echter uitsluitend tot uitchecken om 11:00 uur gebruikt worden en anders dient bijbetaald te worden. Dit wordt niet duidelijk aangegeven op de website of op locatie. Het personeel gaf aan dat dit nu eenmaal de regels waren.

Ruime en nette kamer

ik vond de prijs kwaliteit verhouding slecht.

ik vond de prijs kwaliteit verhouding slecht. 90 euro zonder ontbijt, geen koffie thee op kamer. douche gel uit een wandhouder. voor de prijs verwacht je meer luxe kamers zijn schoon maar gedateerd

• Beoordeeld op: 21 december 2017

De kamer stonk muf en de badkamer had een riool lucht dat is wel jammer bij binnen komst.

het personeel kan wel een cursus vriendelijkheid gebruiken. Als de lift het niet doet na het zwembad en er hangt een brief op de lift deur dat je buiten om naar het zwembad moet, is het wel handig dat je weet hoe je buiten om moet, en niet dat in je badjas op een brandtrap uit komt. Voor de persoon die de brief opsteld is het van zelfsprekend, maar voor gasten die de eerste keer komen niet. vind het jammer is een leuke hotel.

De zwembad en de sauna

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Ik had gevraagd voor een dubbel bed, echter deze blijkt...

Ik had gevraagd voor een dubbel bed, echter deze blijkt helemaal niet beschikbaar te zijn in dit hotel, echter wordt door Booking.com wel aangegeven als optie, dus we sliepen op bedden die een paar meter uit elkaar stonden... Ontbijt was prima, goed verzorgd. Geen uitgebreid of luxe maar gewoon goed. Ander pluspunt is wel dat er een sauna, stoombad en Infra Rood sauna aanwezig zijn, dat is altijd lekker.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Lekker op kunnen laden in de wellness voor een inspannende volgende dag.

Ik had een comfort kamer, prima op zich , maar relatief kleine bedden 80/190. Best wel beetje gehorig door de wat dunne muren..

De wellness was heel prettig. Toen ik er was, was het niet druk. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie en in het restaurant.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

We waren er maar 1 nacht en dat was genoeg, ik ga dit hotel ook niet aanbevelen.

De kamer was heel klein. Het ontbijt was niet vers, vooral de broodjes en de croissants niet. Wij roeken rook in de badkamer via de ventilatie, denk ik. Het hotel kan wel een opfrisbeurtje gebruiken.

De ligging vlakbij het strand was mooi.

Prima kamer (comfortkamer).

Als je het niet verwacht kan het uitzicht op de Maasvlakte achter het hotel wat tegenvallen, maar de omgeving is verder erg mooi. Je bent al snel bij duinen en strand.

Prima kamer (comfortkamer). Fijn hotel, er is veel mogelijk. Prettig personeel. Rustige ligging.

Over algemeen zeer aangenaam

Matras was voor mij niet zo goed. Heb heel slecht geslapen. Maar dit is natuurlijk weer iets dat van persoon tot persoon afhangt

Heerlijk zwembad, het eten was ook heel lekker.

Locatie vanwege zakelijke evenement.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Douche voorziening en wateropvang; eenvoudige ontbijtbuffet; gehorig; geen borrelhapjes mogelijk na 21:30 uur (keuken al dicht)

Locatie vanwege zakelijke evenement.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

We hebben een goed verblijf gehad in uw hotel.

De kamer is zeer warm zonder dat de verwarming brandt. Vooral s'nachts is dat hinderlijk. Het roken bij de hoofdingang vind ik ronduit smerig. Hier moet u echt wat aan doen.

Het ontbijt is goed verzorgd. De kamers zijn schoon en de bedden prima. Sauna en zwembad zijn heerlijk!

Bed vrij kort, tegen kast aan. Dan liever alleen n douche en geen bad en iets grotere kamer. Geen koffie of thee op kamer, jammer

Ontbijt was prima verzorgd

We hadden een suite, deze kamers zijn geweldig.
    • Suite

Kamer geboekt voor 3 personen, bij aankomst alles voorzien voor 2 personen.

We hadden een suite, deze kamers zijn geweldig. Ontbijt was zeer uitgebreid. Zwembadwater lekker warm.

Zeer leuk weekend gehad(het weer zat ook fantastisch mee)

De inrichting van de kamer was wat bizar(rugzijde van het bed naar tv gericht,kleine badkamer.

kleine,niet erg praktisch ingerichte kamer(standaardkamer),wel erg proper en verzorgd . Ontbijt zeer uitgebreid en lekker,ook de dagmenu's in het restaurant van het hotel zijn zeer lekker en zeker niet duur.Vriendeijk personeel,mooie welness en zwembad,goede liging. Wij komen hier zeker nog terug.

Was goed lekker ontbijt goed personeel

Het avond eten viel tegen helaas was niet lekker en vlees was taai maar het personeel deed hun best omdat recht te zetten !!!

Ontbijt was goed en het personeel echt heel vriendelijk en beleefd compliment daar voor !!!!

ideale na-zomer verblijf.

Kamer is wat gehorig wat geluiden in de gang betreft. Zwembad-uren beetje verwarrend. Afrekenen bij inchecken.

Kleine, nette kamer met uitstekend bed. Geen irriterende ventilator lawaai in de badkamer. Standaard hotel ontbijtbuffet. Restaurant en bar aanwezig. Parkeren op het domein. Goede wi-fi. Sauna en zwembad toegankelijk op bepaalde uren. ideale uitvalbasis voor duinen of strandwandelingen, fietsverhuur voor trektochten in ruime omgeving op uitgebreid net met perfecte fietspaden. Zeer veel fauna en flora.

Goede plek om te slapen, heerlijk zwembad
    • Superior Kamer

Ik vond het ontbijt te duur, 15euro pp. De badkamer is niet prettig ingedeeld, slechte afzuiging waardoor je na het douchen de badkamer wel moet dweilen en je het liefst jezelf in de kamer afdroogd. Je kon enkel 2x1 persoonsbedden krijgen, niet heel gezellig als je met je partner weg bent.

Het zwembad en bubbelbad waren heerlijk, de bedden en kussen lagen prima. Het eten goed. Het hotel is schoon. Alleen het is een vreemde mix van modern/nieuw en gedateerd, alsof ze bezig zijn met vernieuwingen en halverwege dachten... meh laat maar

Prima hotel om een lang weekend te verblijven.
    • Superior Kamer

Er is geen fonteintje in het toilet.

Goed ontbijt. Onze kamers waren pas gerenoveerd. Locatie is prima om met de auto naar centrum Rotterdam te gaan of met de auto naar Zeeland te gaan.

Slechte booking, maar 1x ontbijt i.p.v. 2e. Weer boeken bij booking.com?????

De kamer viel erg tegen, onze 2x 1 pers. bedden stonden aan verschillende kanten van de kamer, een kleine smalle kamer, echt niet leuk. Slechte ervaring, komt dit door Booking.com????

Het was een geweldig ontbijt.

Fietsen door duinen en havens op Voorne-Putten
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het restaurant zou erbij gebaat zijn een opsplitsing te maken in een specifiek diner gedeelte. De ruimte wordt nu tevens gebruikt als recreatieruimte en dranklokaal gebruikt door de in het hotel verblijvende tijdelijke werkkrachten.

Kamer is compact maar wel schoon en compleet. De locatie van het hotel maakt mooie fietstochten mogelijk in duingebieden zowel als de Maasvlakte. De fiets kan 's nachts gestald worden in een mooie afgesloten ruimte. Het ontbijt scoort Een ruime voldoende.

Prima, voor herhaling vatbaar

Omdat het kamermeisje schrok omdat wij om 16.30 terug op de hotelkamer kwamen ivm eten voor de hond. Heeft ze alleen het bed opgemaakt en schone handdoeken gegeven. Niks schoongemaakt en klaagde dat er te weinig personeel was.

Kamer bij aankomst schoon. Erg leuk dat er een extra handdoek en koekjes klaar lagen voor de hond. Vriendelijk en gezellig personeel. Heerlijk eten voor een zeer schappelijke prijs. Walking diner is een echte aanrader! Prima verblijf gehad gaan zeker nog eens terug

Helemaal opgepept na een leuk weekendje Oostvoorne

Jammer dat het zo ver lopen is naar het strand.

Het Walking Dinner wat op de avond van aankomst georganiseerd werd was super! Erg leuk, vooral de verrassende locaties. En heel fijn dat wij enkele dagen voor aankomst een mailtje kregen met de vraag of we hierin geinteresseerd waren.

Lekker relazen

Leuk hotel gelegen aan de rand van Oostvoorne vlakbij het Oostvoornse meer op loopafstand van het dorp. Lekker ontbijt, lekkere sauna. Fijn terras.

ver onder de maat

deur van hotelkamer kapot / niet af te sluiten kamer heel erg klein, zeker met een grote hond erbij(noemt zich hondenvriendlijk hotel) bed zeer klein (140? voor 2 personen...) personeel aan Bali zeer arrogant . kamer meisje loopt 9 uur smorgens gewoon kamer op ivm poetsen. tussendeur tussen aangelegen buur kamer waren niet afgesloten bediening erg langzaam, en bon klopte ook nog niet erna. aanvullende info, we zijn er nu voor de 4 keer op rij geweest dus wij weten wat te verwachten was in dit hotel. laatste jaar is het hotel extreem achteruit gegaan . zoveel we niet meer terug gaan. was ons lievelingshotel wat we altijd aanprezen bij bekenden en vrienden. nu niet meer.

ontbijt ? wel geboekt niets gekregen!! . konden het bijkopen voor maarliefst 14.50 per persoon.