1. Startpagina hotelbeoordelingen

Beoordelingen over Urban Residences Maastricht 4-sterren

Statenstraat 4, Centrum Maastricht, 6211 TB Maastricht, Nederland

#6 van de 26 vakantiewoningen in Maastricht

9,8

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 12 februari 2019

Super verblijf
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Eigenlijk niks.. nou ja misschien het uitzicht. Maar hadden dit ook niet geboekt of verwacht.

Keuken was helemaal compleet met goede apparatuur. Heerlijk bed en goede douche

• Beoordeeld op: 12 februari 2019

Een mooie locatie, maar relatief duur.
    • Familiesuite

Het is nogal lawaaiig. de hele nacht hoor je geschreeuw van buiten. Helaas was er maar 1 wc voor 4 personen. Ook moesten 2 personen op de bedbank slapen. De receptionist vertelde ons dat we een upgrade kregen. Dat bleek uiteindelijk precies dezelfde kamer die we geboekt hadden, maar dan op niet op de BG. Niet doen. Wees eerlijk of maak er echt een upgrade van.

Het appartement ligt in hartje Maastricht in een mooi voormalig postkantoor.

• Beoordeeld op: 4 februari 2019

Aanrader van formaat, zeker voor herhaling vatbaar
    • Maisonnette/Duplex (3 Volwassenen)

kan niets bedenken, alles was gewoonweg schitterend.

De vloerverwarming... zalig is dat! Toestellen in keuken zijn van opperbeste kwaliteit. Zalige matrassen. Badkamer - wc: allemaal prachtig materiaal en heerlijke douchegel/shampoo. supervriendelijke mensen aan het onthaal, waar we onze bagage in volle vertrouwen konden achterlaten, zalig gewoonweg. Ligging vlakbij het Vrijthof en op een klein wandelingetje van het station, wat kan je nog meer wensen.

• Beoordeeld op: 29 januari 2019

Het was zo verrassend goed dat we besloten hier terug te keren!
    • Deluxe Maisonette (3 Volwassenen)

Was vooraf gekend: geen geluidsisolerende deur tussen het tweepersoonsbed en het enkele bed.

Design kamers zijn stijlvol en hedendaags aangekleed. Ondanks de centrale ligging is het een waar rustpunt. Personeel was zeer behulpzaam bij oplossen van praktisch probleem.

• Beoordeeld op: 24 januari 2019

Perfect verblijf, mooiste appartement, beste plek.

Niks.

De bedden sliepen heerlijk, heel schoon (ook ivm stofallergie). Alles heerlijk luxe, fijne keuken, vloerverwarming. Het appartement was zelfs heerlijk warm, ondanks - 12 buiten.

• Beoordeeld op: 22 januari 2019

Toppie
    • Suite

Aangezien er geen deuren in de suite waren en de badkamer doorloopt on de keuken was het geheel een beetje gehorig. Moeilijk slapen als de partner wilt douchen

• Beoordeeld op: 22 januari 2019

De ruimte, afwerking en locatie.
    • Penthouse

Prachtige design appartementen, hoogwaardige afwerking met design inrichting (Alessi en Vitra o.a.) het enige waar het in tekort schiet is sfeer, prachtig nu maar mag wel wat minder steriel.

De ruimte, afwerking en locatie.

• Beoordeeld op: 8 januari 2019

Zeer goede locatie en appartement
    • Deluxe Maisonette (3 Volwassenen)

Er waren wat problemen met verwarming maar bij vermelding werden die direct opgelost(probleem met ketel in kelder) en werden we vergoed met gratis parking

De inrichting van het appartement was zeer mooi direct in het centrum en parking nabij was ook een pluspunt

• Beoordeeld op: 6 januari 2019

Top ingericht.
    • Familiesuite

De verwarming is lastig in te regelen. Het was er veel te warm. En het douchewater was niet altijd heet genoeg. Verder écht top!

Top ingericht. Alles van goede kwaliteit. Geen bij elkaar geraapt zooitje zoals je vaker in appartementen ziet.

• Beoordeeld op: 5 januari 2019

G
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Parkeren in de buurt is vrij duur. Gelukkig op loopafstand een redelijk betaalbare parkeerplaats.

Heerlijk modern appartement op een fantastische plek in Maastricht. Veel privacy.

• Beoordeeld op: 1 januari 2019

Mooi appartement in voormalig hoofdpostkantoor (1912) Maastricht. Nabij Vrijthof.
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

De kamers zijn sober ingericht. Verlichting is matig. Slaapkamer uitgesloten. Badkamer weinig licht, geen scheerspiegel, douche onhandig, draait zwaar. De accommodatie heeft geen airco, wel 2 ventilatoren. Temperatuur en luchtcirculatie moeilijk te bedienen.

betreft een appartement, maisonette. Ligging centraal op 100 m van Vrijthof, toch weinig geluidsoverlast. Kamers ruim, schoon en netjes ingericht. Na 2 dagen nieuwe set handdoeken etc. Locatie heeft ook eigen P gelegenheid.

• Beoordeeld op: 26 december 2018

• Deluxe Maisonette (3 Volwassenen)

Weinig koffie / thee voorzieningen. Hadden wij achteraf even zelf moeten meenemen.

De ruimte. Alles netjes. Ook fijn een keuken waardoor wij zelf kerstontbijt konden maken. En rustig. Geen gasten gehoord. Ligging is ook prima. Je bent zo in de stad.

• Beoordeeld op: 24 december 2018

De locatie en het mooie interieur.
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

We hadden deze keer een kamer aan de achterkant daar heb je weinig uitzicht

De locatie en het mooie interieur. Strak design alles is heel en ziet nieuw uit

• Beoordeeld op: 22 december 2018

Genoten in gastvrije en mooi verblijf.
    • Suite

Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangst. Het appartement was prachtig. Mooie afgewerkt, compleet. Voldeed aan alle verwachtingen. Heerlijk centraal gelegen in Maastricht, we konden zo de kerstmarkt op het Vrijthof op. Het is erg prettig dat de auto in de bijbehorende garage kon.

• Beoordeeld op: 19 december 2018

Fantastische locatie, luxe en ruim!
    • Deluxe Maisonette (2 volwassenen)

Hier en daar wat lange haren op de grond, inchecken duurde iets langer gezien de persoon bij de receptie bezig was met andere inchecken en wij, na 5x geen gehoor, buiten moesten wachten. Uiteindelijk het telefoonnummer gebeld maar moesten nog even geduldig buiten wachten.

Locatie was perfect, grote kamers, veel gemakken, vloerverwarming is top, elektrisch bed aanwezig.

• Beoordeeld op: 8 december 2018

Mooi, luxe appartement op top locatie , vlakbij winkels en restaurants
    • Familiesuite XL

vriendelijke ontvangst, mooi , luxe appartement, er stond zelfs een kerstboompje in ons appartement!! Vlakbij Vrijthof, dus vlakbij restaurants en winkels. Top!!

• Beoordeeld op: 7 december 2018

Prachtig rujm appartement van alle gemakken voorzien.
    • Deluxe Maisonette (3 Volwassenen)

Jammer dat er geen ontbijt bij zit, Maar voldoende mogelijkheden op het vrijthof

Prachtig rujm appartement van alle gemakken voorzien. Heel netjes, goede bedden. Zou er zo willen wonen. Super locatie, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 1 december 2018

Luxe op een top locatie in hartje Maastricht
    • Suite

De hoogte van de douchekop (laag) en de douchekop was ook erg klein. Voor zo een luxe appartement verwacht je hier iets meer van.

Super luxe appartement, van alles voorzien. Locatie ook top, binnen 1 minuut loop je van je appartement het Vrijthof op.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 4 november 2018

ontspannend, rustgevend verblijf in het centrum
    • Familiemaisonette

de prijs van de parking vond ik te duur

mooi, modern, in het centrum, netjes en alles bij de hand dat nodig is in de keuken...veel ruimte in het verblijf goede bedden...gewoon super

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Fantastisch mooi appartement!

Niks. Alles was perfect.

Fantastisch mooi appartement! Op de laatste ochtend hadden we geen warm water bij de douche. Bij het uitchecken werden we netjes geholpen en kregen een bedrag als tegemoetkoming voor het ongemak. Heel netjes opgelost!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

• Maisonnette (2 Volwassenen)

Het hek was 's avonds dicht, waardoor we via de voordeur het hele pand door moesten (veel trappen!) om bij onze kamer te komen. De vriendelijke dame die ons heeft ontvangen, had juist verteld dat we vanaf dat moment de achterdeur zouden kunnen nemen. Een klein I-pod-dock zou leuk zijn. Iets meer Nespresso koffie-cups zou gewoon aardig en attent zijn; deze zijn niet te koop in de stad.

Locatie Schoon en ruim Mooi ingericht

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Alles!
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Alles! Heel netjes en schoon. Super modern en alles wat je nodig hebt zin erin. Als je wilt shoppen hoef je alleen maar over te steken. Meer heb je niet nodig :)

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Prima kamers.

NIets!

Prima kamers. Groot, licht, schoon en van alle gemakken voorzien. 10 stappen uit de deur en je bent op het Vrijthof !!Mooie stad met vele mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

De perfecte locatie aan de rand van t vrijthof, de luxe, de...
    • Deluxe Maisonette (2 volwassenen)

Het is erg gehorig. Alles enkel glas, dus elk geluid op straat hoor je.

De perfecte locatie aan de rand van t vrijthof, de luxe, de ruimte en de late uit check.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Heerlijk!
    • Deluxe Maisonette (2 volwassenen)

Ondanks dat we heel blij waren met de accomodatie leken er sommige dingen wat verouderd. De vlekken op de meubels, badkamermeubel was aan vervanging toe en een douche die kapot was maakte het wat smoezelig overkomen. Ook stof achter het bed was niet prettig. De douche werd meteen volgende dag vervangen, dat was erg goed service.

Locatie was echt perfect, het appartement was van alles voorzien en straalde luxe uit! Doordat je 2 verdiepingen hebt, is het heerlijk ruim! Mensen zijn ook erg aardig en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Aanrader!!!
    • Deluxe Maisonette (3 Volwassenen)

Zeer modern appartement, van alle gemakken voorzien. Mooi ruime kamers. Alles netjes en schoon. Centrale ligging, supermarkt om de hoek en je bent binnen 100m in het centrum.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

ontspannend

jammer dat er maar 1 klein raam open kon, zwak licht in de badkamer

perfecte locatie, op wandelafstand vh centrum. Dicht bij het centrum en toch rustig ,geen last van lawaai gehad. inboeking vlot verlopen, alles wat we nodig hadden was voor handen. Konden steeds binnen zonder iemand lastig te vallen,... airco voldoende zeep, shampoo en handdoeken

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Helemaal zoals we verwachte!!
    • Familiesuite XL

Wij zaten in een kamer die ramen had op het gelijkvloers aka dicht tegen de grond want de ruimte is soort van onder de grond. Eén van onze twee nachten waren er een paar onnozelaars die niet meer binnen geraakte die héél luid op 5 van onze ramen hebben geklopt. Hou er rekening mee dat het in de midden van de nacht was en dat wij allen wakker werden met een enorme hartinfarct. Bleek dat ze hun sleutel vergeten waren. Dit was onze enige slechte ervaring, maar dit had natuurlijk helemaal niets te maken met het bedrijf. Het waren simpelweg slecht opgevoede mensen.

Alles was heel goed. We hadden bijvoorbeeld een probleem met het vuur dat maar niet wilde werken. Meteen nadat we dit gingen melden, kwam er iemand langs die samen met ons heeft proberen uit te zoeken wat er aan de hand was. Een klein beetje later waren we weer aan het koken. Super service. Ook waren we terug allemaal weer even kind toen we de kranen zagen. Het leken kleine watervallen =).

• Beoordeeld op: 30 september 2018

zalig centraal gelegen appartement
    • Familie Maisonnette/Duplex XL

weinig negatieve punten. Door het enkel glas was er wat geluidshinder van de straat maar zeker niet echt storend. Door het enkel glas in de ramen was er ook een koude luchtstroom. maar door de verwarming hoger te zetten werd dit ook weer verholpen.

Het appartement is zeer centraal gelegen in Maastricht, vlakbij Vrijthof. parking is op wandelafstand. We werden zeer vriendelijk onthaald. Het appartement is voorzien van alle comfort. Het is zeer ruim en kraaknet. Supermarkt AH op wandelafstand (hoek om). een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Was heel leuk spijtig van het slecht weer maar we komen zeker nog eens terug.
    • Familiesuite XL

Mss het feit dat er geen lift is , voor mijn grootmoeder waren de trappen wat moeilijk maar stond beschreven in hun uitleg over het appartement daarom hadden we de beneden verdieping genomen .

de luxe van het appartement is indrukwekkend vooral het dubbel bed was fantastisch heb nog nooit zo goed geslapen elders als thuis dikke pluim.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Een echte aanrader.
    • Familie Maisonnette/Duplex XL

Onder de bank helaas NIET goed schoon gemaakt. Maar mocht de pret niet drukken.

Locatie, personeel, ligging. Uitermate vriendelijke student die ons heeft geholpen. Reageerde adequaat toen ik mijn mobiel had laten liggen in appartement, waarvoor mijn complimenten.

Prima verblijf.
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

De verlichting in de badkamer, erg donker als je je lenzen in moet doen of uit moet doen. Tevens de verlichting in de hal. We hadden in ons apartement in de gang een lichtstraat waardoor we in onze slaapkamer de gehele nacht veel licht hadden. Ze hadden er wel een gordijn hangen maar voor mij was dit helaas te weinig.

Ruime loft, moderne inrichting.

Een overzichtelijk en net appartement;
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Ramen konden niet open; bij binnenkomst hing er een onfrisse geur/vochtig daardoor moest de airco aan; Parkeervoorziening ontbreekt; afhankelijk van dure parkeergarage(s); Gehorigheid vanaf de gang; Drempel bij de voordeur waarover je makkelijk struikelt;

Een overzichtelijk en net appartement; Prima en groot bed; Aanwezige voorzieningen zoals vaatwasser en oven; Zeer dicht bij het centrum;

• Maisonnette (2 Volwassenen)

Geen eigen parkeergelegenheid. Veel trappen en opstapjes in het gebouw/appartement. De tv gaf in de nacht ineens tikjes, nadat ik de stekker eruit had gedaan hadden we geen last meer. Dat deden we elke keer voor het slapen gaan. Jammer dat er geen samenwerking is met eetgelegenheden.

Schitterend appartement op een fantastische locatie.
    • Maisonnette/Duplex (3 Volwassenen)

Aanmelden aan een dichte voordeur, waar pas boven een receptie is. Deze deed niet open, omdat er even niemand was.

Ruim, modern, schoon, keuken met zeer hoogwaardige apparatuur

De ligging is prima.
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

De enorme warmte in het appartement maakte het verblijf uitermate onprettig. Het gebrek aan airco kon niet worden ondervangen met de ventilatoren die wij tot onze beschikking kregen van de behulpzame medewerkers. Doordat onze slaapkamer zich aan de voorkant bevond net boven BG was het bovendien niet mogelijk om ramen open te hebben. Slapen was dan ook niet mogelijk door de temperatuur. Ook de badkamer had onvoldoende ventilatie. Afdrogen was onbeginnen werk, laat staan een fohn gebruiken. Dit was wel gedurende hittegolf van augustus 2018. Doch gezien de prijs 180,00 p/nacht was ik uitermate verbaasd over het gebrek aan airco. Minder belangrijk, maar wel te benoemen: Bij meerdaags verblijf is geen handdoekenwissel of huishoudelijke dienst voor het opmaken van de bedden.

De ligging is prima. Het interieur is prima. Medewerkers zijn behulpzaam.

Perfecte plek midden in de stad
    • Familie Maisonnette/Duplex XL

Niets, wel handig misschien om te weten dat er geen lift is.

Mooi gebouw, op de hoek van het Vrijthof. Heel veel ruimte, voor de loft van 5 personen. Goede douche, lekkere bedden, verder alles erop en eraan. Perfect voor verblijf in de stad een paar dagen. Informatie door medewerkers uitgezocht.

Het Andre Rieu totale belevenis happening!
    • Deluxe Maisonette (3 Volwassenen)

De hitte.... maar valt Urban Residences niets te verwijten....het heel diep aftrapje van en naar het balkon zelfs met licht aan ...was soms moeilijk te zien.....

Het Andre Rieu totale belevenis happening!!!.....balkon was hier perfect voor......zeer tevreden over de kamer....ontbijt niet gezien....maar de MC is vlak om de hoek voor ontbijt....dus geen probleem

Meer dan prima!
    • Maisonnette/Duplex (3 Volwassenen)

Heel modern ingericht appartement met boven een woonkamer en keuken en beneden de badkamer en slaapkamer. Slaapkamer heeft boxsprings. Ligt in het centrum van Maastricht, je loopt de deur uit zo het Vrijthof op.

Centrale ligging overtuigde ons maar volgende keer toch een hotel!
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Slaapkamer erg klein en benauwd, badkamer te donker in het algemeen was ons appartement niet gebruiksvriendelijk ingedeeld. Na onze zeer positieve ervaring bij UR te Rotterdam viel Maastricht erg tegen!

Centrale ligging in Maastricht

Ligging is perfect!
    • Familie Maisonnette/Duplex XL

Een appartement voor 5 personen met 1 toilet op de 2e verdieping is wat onhandig. Zou perfect zijn geweest indien er een 2e toilet was geweest of apart van de badkamer.

Ligging is perfect! Goede bedden Mooi interieur

Goede uitvalsbasis op Maastricht te verkennen.
    • Familie Maisonnette/Duplex XL

Toilet alleen op bovenverdieping en in de badkamer.

Mooi schoon appartement, zeer centraal gelegen in Maastricht. Perfecte locatie. Vriendelijke ontvangst. Ondanks locatie geen geluidsoverlast.

• Suite

Het enige minpuntje: het gebruik van de gordijnen. Maar dat weet de eigenaresse ook.

Wij hadden een suite voor 2 personen. Zeer ruim, schoon met alles erop en eraan op een geweldige locatie. Kortom een echte aanrader!

Goed geregeld. Wij komen terug!
    • Suite

Klein puntje van kritiek. Ik was in de veronderstelling dat parkeren bij de accommodatie kon. Dit bleek 2 straten verderop in een P garage. Niet onoverkomelijk maar er was een andere verwachting gewekt.

De locatie is echt geweldig.

Top locatie, heerlijk bed, aanrader, voor herhaling vatbaar.
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Dat we maandagochtend 7 uur id ochtend wakker werden gemaakt door gemeente werkers die de boel aan het schoonmaken/schoonblazem waren, maar daar kan het hotel niets aan doen. Eigenlijk viel er dus niks tegen!

Mooie grote suite! Schoon. Heerlijk bed! Design keuken, keuken met alle faciliteiten die je nodig hebt. Douchestraal was super! Top locatie, naast het Vrijthof. Helaas geen ontbijt, maar meer dan voldoende eetgelegenheid in de omgeving. Er waren ook fietsen te huur (van het hotel zelf) helaas hebben we hier geen gebruik van gemaakt (door regen). Volgende keer komen we graag terug!

Mooi appartement op top locatie
    • Familiesuite

Enige minpunt bij appartement xl 5 pers is dat je de weg goed hoort...maar ja wel midden in centrum

Vriendelijk personeel, mooi appartement, locatie helemaal top, fijn dat je op binnenplaats auto kunt in en uitladen

Heerlijk!!
    • Familiesuite XL

Erg steriel ingericht. Een beetje jammer dat je ongeacht de duur van je verblijf maar 6 kopjes koffie krijgt, daarna betaal je bij. (Met zijn tweeën is dat zo op in 4 dagen. )

De centrale ligging, comfortabele bedden en mooi schoon!

Luxe verblijf in de binnenstad
    • Deluxe Maisonette (2 volwassenen)

Het verblijf was te kort ;)

Kamer was strak ingericht. Veel oog voor detail. Moderne keuken. Op steenworp afstand van het vrijthof. Eigen parkeergelegenheid vlakbij. Vriendelijk personeel.

Een fijn ontspannen verblijf met vriendelijk behulpzaam personeel.
    • Maisonnette/Duplex (3 Volwassenen)

Het aantal nachttafeltjes bij de bedden. Boeking was voor drie personen.....verwachting was voor iedere persoon een nachttafeltje.

Hulp van het personeel bij WiFi verbinding, sjouwen koffer, brengen bij extra nachttafeltje.

• Deluxe Maisonette (2 volwassenen)

Prijs varieert sterk per dag; wij hebben flink moeten betalen voor het weekend (vandaar een lage prijs:kwaliteit verhouding). Douche was koud op zondagochtend (wel meteen deels compensatie gekregen). Douche-cabine is vrij smal. Design van ruimte is zeer wit, weinig warmte.

Zeer comfortabel bed. Locatie is fantastisch; Restaurants en kroegen om de hoek. Goede keuken met Miele apparatuur, Nespresso machine en waterkoker (vooral ideaal voor een langer verblijf). Geluids-isolatie goed, nauwelijks geluid 's nachts.

Centrale ligging met prachtige kamers.
    • Suite

Prachtige, schone kamers. Mooie, centrale ligging midden in de stad. Parkeergelegenheid om de hoek van het hotel (tegen betaling natuurlijk, €25,- per 24 uur). Ontbijten is niet mogelijk bij Urban Residence, maar om de hoek, richting de parkeergarage is een klein cafe'tje genaamd VERS waar je heerlijk kunt ontbijten.

Een zeer mooie locatie om Maastricht echt te bezichtigen.
    • Deluxe Maisonette (3 Volwassenen)

De maisonnette was ruim en zeer proper met een uitstekende uitzicht op het Vrijthof en st Jans kerk. Parking heel dichtbij. Zeer vriendelijk personeel met een persoonlijke rondleiding.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het was een topweekend!
    • Familiesuite XL

Het lawaai van straatveegmachines heel vroeg in de morgen!

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf, alles was netjes in orde. De ligging was uitstekend, alles wat we nodig hadden was in de buurt. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

niet prettig
    • Familie Maisonnette/Duplex XL

wij hadden dinsdag 20 maart rond 16u00 een ontzettend onvriendelijk personeelslid getroffen, dit maakt dat wij niet meer terug gaan naar deze accommodatie, en ook niet aanbevelen aan vrienden of kennissen, andere dagen wel vriendelijk personeel.

ligging

uitstekend, voor herhaling vatbaar
    • Penthouse

Het zou ons een goede suggestie lijken wanneer de gehele ruimte s avonds kan worden afgesloten met gordijnen. Deze mooie penthouse-achtige hotelkamer is 's avond een vissenkom. Er is dus, met uitzondering van de slaapkamer, geen privacy.

oppervlakte , ruimtelijkheid

Geweldig appartement waarbij niets aan het toeval is...
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Het is wel een beetje gehorig (vanwege de achterdeur).

Geweldig appartement waarbij niets aan het toeval is overgelaten. Alles is aanwezig waaraan je tijdens een verblijf behoefte hebt en het is comfortabel ingericht met goede spullen. Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk om er op deze maier er even tussenuit te zijn.
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Prima accomodatie. Prachtig design-interieur. Erg gunstig gelegen, vlak bij het Vrijthof en het historische centrum.Heerlijk om er op deze manier er even tussenuit te zijn.

Weinig ruimte in de badkamer om de toiletspullen neer te...
    • Familiesuite

Weinig ruimte in de badkamer om de toiletspullen neer te zetten. Twee plankjes naast de douche zouden de trick doen. De heeeel erg lage bank met het lange zitgedeelte was niet erg comfortabel.

Super appartement in het centrum gelegen.
    • Familie Maisonnette/Duplex XL

Ontvangst zeer vriendelijk. uitleg duidelijk. locatie super. kamer meer dan geweldig, ruim en zeer schoon. prive parkeerplaats is top. in het centrum is ideaal. kortom, aanrader en wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Groot appartement waar alles aanwezig is wat je nodig hebt.
    • Penthouse

Best op voorhand doorgeven wanneer je aankomt, anders is er niemand aanwezig. Verder is er ook geen mogelijkheid om te parkeren, wel parking beschikbaar in het centrum tegen dure prijs.

Groot appartement waar alles aanwezig is wat je nodig hebt.

het was erg leuk en lekker dicht bij t Vrijthof.
    • Suite

kleine dingetjes zoals n gescheurde wastafel. ook vonden wij de keuze om de overgordijnen achter de glasgordijnen te hangen niet erg praktisch. Jammer dat er geen ontbijtservice is.

mooie en ruime kamer

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Prima lokatie voor weekend Maastricht
    • Deluxe Maisonette (2 volwassenen)

Ik verwachte dat de Parking in de prijs ingegrepen zat (n.l. logo 'P' bij samenvatting op Booking.com). Dit is enigszins misleidende manier van presentatie door booking.com. Verder rook de badkamer niet echt lekker.

De kamer en de inrichting waren geweldig. Heel ruim, 2 verdiepingen, design meubelen. Lokatie direct naast het Vrijthof.

Onze suite was compact en compleet, maar geen uitzicht.

Suite is in deze accomodatie gewoon een “standard room”. Vanaf suite loopt de gradatie op tot family deluxe. Boxspring sliep niet lekker door dunne topmatras Douche niet verstelbaar voor langere mensen Geen buiten als in een balkon Niet mogelijk in en uitrijden met parkeren

Onze suite was compact en compleet, maar geen uitzicht. Family deluxe zijn qua indeling en uitzicht de moeite waard! Design-achtig, waardoor hij qua looks afwijkt van een standaard hotelkamer. Veel mensen zal dit aanspreken.

Voor herhaling vatbaar we hebben een heerlijk weekend gehad.We hebben ervan genoten.
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Ik zou het zo niet weten ?.?

De grote van het appartement, en de luxe van badkamer en alle apparatuur die aanwezig was super.Je loopt zo het vrijthof op waar de kerst helemaal tot zijn recht was.En natuurlijk de vele winkels allemaal op loopafstand.

Ideaal voor een verblijf van een aantal dagen.
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Het bedlinnen raakte steeds los dit was heel vervelend, er was een warm water storing maar dit kan gebeuren. Vervelend vond ik dat ik geen gebruik kon maken van mijn toegezegde delayed check out. Waar ik als Genius klant wel recht op had.

De lokatie en de ruimte waren boven verwachting. Het ontvangst was voldoende. De kamers waren schoon, de WiFi deed het goed en een zeer bruikbare keuken!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Super clean apparaten, schoon, modern en lekker midden in het centrum!
    • Suite

Niet beter, alleen de prijs/kwaliteit verhouding weet ik niet of we het nogmaals zouden doen. Wij miste toch wel het gemak van een hotel, er was bijvoorbeeld geen ontbijtservice, dit was vooraf bekent maar achteraf gezien denk ken wij toch weer een hotel te boeken. Voor vergelijkbare prijs zijn er ook goede hotels te boeken. Zoals aangegeven alles was dik in orde maar terugkijkend denken wij dat we voor een vergelijkbare trip van twee nachten weer een hotel zullen boeken.

Mooie suite, super strak! Rustig, weinig lawaai om en rond het appartement. Midden in de stad waardoor alles goed beloopbaar is.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Zeer vriendelijk personeel, goede locatie dicht bij het...
    • Maisonnette (2 Volwassenen)

Badkamer oogt relatief klein en primitief tov de rest van het appartement.

Zeer vriendelijk personeel, goede locatie dicht bij het centrum, appartement van alle faciliteiten voorzien.

Goed maar zeer prijzig en meer voor ouderen denk ik
    • Deluxe Maisonette (3 Volwassenen)

Er zit een vreemd systeem in met de verwarming, bij aankomst was het bloedheet dus zetten we een raam open. De thermostaat was redelijk ingewikkeld dus dachten we dat we hem uitgezet hadden. Vervolgens was het slapen terwijl de vloer echt warm was. Niet lekker. Wij waren met vrienden en dronken in de middag wat en luisterde muziek. Appartementen zijn blijkbaar heel gehorig want tot 3 keer toe kwam er een student klagen dat hij het aan het eind van de gang kon horen. Het was ook niet 3 uur in de nacht of zo maar gewoon in de avond in het weekend. Dit was jammer

Bedden zijn prima, Het app ligt letterlijk aan het vrijthof. je loopt vanaf je appartement zo erin. Alles in de buurt en om de hoek zit een heel goed restaurant.

Ruim bovengemiddeld en zeker voor herhaling vatbaar.

weet ik niet

de kamers waren goed ingedeeld veel gebruiksgemak. lekker ruim en veel licht. ook al door het witte interieur. top. De koffers mochten de dag van vertrek nog blijven staan. Wel erg handig.

Fantastisch!
    • Familiesuite XL

Als je slecht ter been bent is het niet handig... veel trappen, geen lift...

Het was een superkamer, we waren met 5 zussen en schoonzussen! Veel ruimte, heerlijke zithoek! Kortom fantastisch!

Het appartement is keurig verzorgd super de luxe alles er op...
    • Familiesuite XL

Het appartement is erg gehorig dit viel echt tegen. Alle ramen dicht en nog steeds last van het uitgaansleven en de rijdende auto's. Misschien een idee om er voorzet ramen voor te zetten.

Het appartement is keurig verzorgd super de luxe alles er op en er aan.

Erg goede locatie voor zakelijk en prive verblijf.

WiFi was een open netwerk, dat is niet zo prettig als je zakelijk reist. Parkeren is elders, en nog redelijk prijzig.

Prettige locatie. Erg goed ingericht, licht, fris, comfortable.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Mooie schone kamers - slechte (geen) service
    • Familiesuite XL

Rondom de appartementen is het echt een zooi. Urban - klinkt leuk maar dan Kun je het ook netjes maken. Vrijdag 19:05 check in: gesloten en geen telefoon beantwoord :-( Sta je daar met je koffers. Zaterdag 10:15 uur check-out: receptie weer gesloten - we zijn maar vertrokken en hopen per mail een factuur te ontvangen...

Mooie inrichting en A locatie

Bijzonder modern gelogeerd in het bruisende centrum van Maastricht
    • Deluxe Maisonette (2 volwassenen)

Maar één stopcontact bij bed. Naast de grote handdoek zou een middelmaat als extra een idee zijn.

Prachtige plek in het centrum. Bijzonder ingericht. Schoon en goed geïsoleerd tegen het stadsgeluid. Wasmachine en droger plus strijkplank. Geen last van andere gasten.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Fantastische ligging in Maastricht!
    • Maisonnette/Duplex (3 Volwassenen)

3 bedden op 1 kamer was lastig, liever 1 bed in woonkamer gehad. Weinig ruimte in badkamer om toiletartikelen neer te zetten. Magnetron zou handig zijn.

Fantastische ligging in Maastricht! Schoon en strak ingericht appartement, mooie design meubels en apparaten.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Urban Residences Maastricht