Beoordelingen over Apollo Hotel Utrecht City Centre 4-sterren

Vredenburg 14, Utrecht - Binnenstad, 3511 BA Utrecht, Nederland

#26 van de 30 hotels in Utrecht

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De locatie is fantastisch.

Prijs van het ontbijt schrikt af, hebben er self geen gebruik van gemaakt maar in de beurt ontbeten. De kamer was wat gehorig, redelijk wat loopgeluid uit een aangrenzende kamer

De locatie is fantastisch. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime kamer met een heerlijk bed en fijne douche. Koffie- en thee faciliteiten zijn erg prettig vroeg in de ochtend. En het geluid van buiten is te verwaarlozen ondanks dat het hotel midden in het centrum ligt.

Beetje oudbollig, toe aan vernieuwing en prijs (dag)parkeerkaart kan absoluut goedkoper, scheelt nu maar 0.50 cent met parkeergarage zelf

Uitstekende locatie

Ondanks tegenvallend ontbijt voor herhaling vatbaar

Het hoog aangeprezen ontbijt à 19,95 viel zwaar tegen. Heel veel was al op toen wij er waren. Voor dat geld had ik een bredere keuze verwacht. Geen vers fruit, koffie was slecht, bijna lege broodmanden, weinig keus in beleg. Voor dat bedrag kun je meer dan royaal in de stad eten wat we de volgende keer ook gaan doen.

De locatie was top, vlakbij Tivoli aan de ene kant en Hoog Catherijne en de binnenstad aan de andere kant. De bedden waren heel goed. Ook de parkeerkaart die je aan de receptie kon kopen was goed geregeld.

Goede centrale plek voor bezoek aan de stad. Wel heel gehorig!

Kamer was echt super gehorig; natuurlijk zit je midden in de stad, maar ik kon mensen op straat gewoon woordelijk verstaan op de derde etage! Daarnaast hadden wij een feest en wilde ik midden in de nacht graag even afspoelen, maar het water bleef koud. 's ochtends had ik wel warm water gelukkig.

Centrale ligging, dicht bij alle locaties waar wij moesten zijn

Met name de douche te smerig voor woorden;

Met name de douche te smerig voor woorden; remsporen in toilet, permanente sigaretten lucht, overal vlekken/ schimmel, loszittende tegeltjes, om die reden heb ik niet gedoucht. Kamer; oud, loszittend behang, verkeerslawaai (oordopjes meenemen!), benauwd, vieze vloerbedekking. Bij vertrek zag ik kamers die er veel beter uitzagen, dus ik heb pech gehad met die van mij. Geen aanrader!

Tevreden. Centraal gelegen en prima prijs/kwaliteit

Er zat (vermoedelijk) iets van poep op de muur achter de wc rol

De locatie. 5 minuten vanaf Utrecht centraal en 2 minuten naar hoog Catharijne en overige winkelstraten

Mooie ligging in centrum van Utrecht.

Geen restaurant en parkeerplaats aanwezig. Kamer (02) zonder uitzicht. Slechte ventilatie van gangen, daardoor erg warm.

Mooie ligging in centrum van Utrecht. Vriendelijk personeel.

was prima hotel midden in het centrum
    • Deluxe Driepersoonskamer

te duur ontbijt

ontbijt is veel te duur. hotel is al niet zo goedkoop per nacht dus wij zijn van mening dat ontbijt inclusief moet zijn. kamer is prima en de locatie geweldig midden in het centrum

Heel vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer 1 of 2 Bedden

Er zat geen deur (meer) in de badkamer (waar ook het toilet in was).

Heel vriendelijk personeel. Ideale ligging; vlakbij station, midden in centrum. 24/dag gebruik van een koffie/thee-hoekje was erg handig.

Prima voor 1 nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer 1 of 2 Bedden

De kamer is iets verouderd en aan een update toe. De badkamer had geen deur, alleen een schuifconstructie met een enorme kier.

De lokatie is fantastisch

Het ontbijt was uitstekend en goed verzorgd.

Als je een tweepersoonsbed aanvraagt, krijg je een kleinere kamer toegewezen (veel kleiner dan de foto's op de website)

Het ontbijt was uitstekend en goed verzorgd. Het is een prima locatie voor een stadsbezoek.

Prima voor een nachtje stappen

Gordijnen zijn niet volledig verduisterend. Gehorige waterleiding. Een twee persoonsbed kan niet gegarandeerd worden. Helaas twee bedden die tegen elkaar zijn geschoven. Had kostentechnisch dan beter een 1-p kamer kunnen boeken. Verder is een kamer bij de lift nooit aan te raden.

Ruim. Ligging in het centrum.

Mooie ruime kamer met extra tof : balkon met tafel en stoelen ; goeie verlichting voor lezen in bed
    • Deluxe Tweepersoonskamer 1 of 2 Bedden

een viersterrenhotel heeft een koelkastje nodig op de kamer ; badkamer : extra kleine lavabo en te hoog geplaatst voor kleine personen

Ontbijt : er is een toestel om wafeltjes te bakken ; 1e dag zei men dat ik pannenkoekjes kon nemen ; 2e dag : geen informatie over het gebruik ; verantw persoon kende het toestel niet

Kamer was heel ruim en perfecte ligging in centrum

Geen douchegordijn dus we konden niet douchen ook al hadden we gevraagd om dit in orde te brengen!!! Bad liep slecht weg, er kwam amper water uit kraan en badkamer was verouderd. Geen airco.

Kamer was heel ruim en perfecte ligging in centrum

Prima locatie in het centrum

De kamer is wel toe aan een opknapbeurt, de glazen schuifdeur van de badkamer kan niet geheel gesloten worden, loopt klem.

De locatie is ideaal, in het centrum. Bed is comfortabel.

Zeer matig hotel

De badkamer klein en benauwd en was niet schoon, het toilet ook niet. Geen airco maar dat wist ik, alleen is het matras van het bed van een zwart synthetisch materiaal, wat met de hitte zeer onaangenaam is. Het is geen 4 sterren hotel.

Locatie is zeer centraal.

prima hotel midden in de stad

De eenpersoonskamer was prima. Helaas geen airco dus best wel warm dankzij de hitte buiten. Met het raam open slapen was geen optie omdat het erg lawaaierig was. Het ontbijt is best wel prijzig nl. 19,50 euro. Deze heb ik niet genomen want in de buurt zijn veel restaurantjes die een heerlijk ontbijt voor minder aanbieden.

De rust en ligging in de stad

De rust en ligging in de stad Het positieve en vriendelijke personeel Het comfortabele bed De tussenkomst van de parking Grootte van de badkamer en kamer Het balkon

Utrecht is een gezellige stad die je beslist een keer gezien moet hebben!

Superzachte matrassen waardoor we alle drie slecht/weinig geslapen hebben. En door de airco (gat in de muur) kwam jammergenoeg veel straatlawaai naarbinnen wat ook voor een verstoorde nachtrust zorgde.

Centraal gelegen. Uitgebreid ontbijt in een gezellige ruimte. Vriendelijk personeel. Ruime kamer.

Hotel is okay..., niet te hoge eisen stellen, en genieten van een perfecte locatie !!!

Ontbijt met afbak broodjes...., wat je helaas steeds vaker tegenkomt ook bij de betere hotels. Zijn hier vaker geweest..., jammer dat ze geen drankvergunning hebben. Een 4 sterren hotel zonder bar, dat kan natuurlijk niet, zeker als je met regelmaat artiesten over de vloer hebt. Doolhof doorwerken om bij je kamer te komen deze keer....

Locatie is perfect...., midden in het centrum. Oude gracht..., 100 meter, Tivolli/Vredenburg 100 meter.

Het was echt alleen een in&out hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer 1 of 2 Bedden

Prijs verhouding met wat je krijgt. Niet voldaan aan het verzoek wat ik hrb aangegeven op de site. Geen ontbijt, daar moet €20 extra voor worden betaald per persoon.

Locatie is top

• Club Kamer

Wij vonden de prijs voor het ontbijt te hoog.

Prima kamer, fijne douche, weinig geluidsoverlast. Prima hotel op prima locatie! Heel fijn dat we een nespresso op onze kamer konden maken.

Voldeed prima aan onze verwachting, fijn hotel voor een weekeindje Utrecht !!

Eén koffieapparaat in een volle ontbijtzaal is misschien een beetje te weinig .... af en toe wachten in een lange rij...

Wij hadden een 3-persoonskamer en die was lekker ruim voor ons, genoeg plek voor alle koffers, tassen en ook extra stoelen om op te zitten. De 1-persoonskamer die we ook hadden was prima voor één persoon. Het ontbijt was gevarieerd en werd voldoende aangevuld. De locatie was perfect: zowel ten opzichte van het stations als het centrum van de stad; alles was prima loopbaar!

Het verblijf was in het licht van het doel waarvoor ik in Utrecht overnachtte, okay.

The room was somewhat outdated, with outdated furniture. The room was on the streetside of the hotel, with a lot of traffic. The breakfast was allright, but not not super.

Nice bathroom, kind staff.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Utrecht is de moeite waard en hotel Apollo heeft uitstekende ligging; perfect voor 1 of 2 nachten.

Bad in plaats van een douche, gedempt licht in de kamer en ook de verlichting in de badkamer kan beter; weinig plaats tussen uiteinde bed en kleerkast, je kan net passeren. De wastafel is erg hoog als je niet te groot bent.

de ligging, heel centraal om alles te voet te bezoeken. Parkeerkaart gekocht in het hotel waardoor goedkoper parkeren in ondergrondse garage Paardenveld.

Vriendelijk personeel.

Gelet op de grootte van de kamer en het comfort is de prijs aan de hoge kant. Badkamer is klein met een deur die erg moeilijk opengaat en vanzelf weer sluit. Hotel ligt in het centrum waardoor er 's nachts veel lawaai is van mensen die uitgaan. Pal onder het hotel is een taxistandplaats waar veel taxi's aan en af rijden wat ook geluidsoverlast geeft. Hotel zelf is enorm gehorig waardoor ik last had van lawaaierige buren en 's morgens al om 5 uur wakker schrok. Receptionist gaf bij uitchecken wel aan dat als ik hem had gebeld dat hij hier iets aan had gedaan.

Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam aan telefoon. 24 uurs receptie waardoor ik heel laat kon inchecken. Kamer is schoon, en bed is prima.

Eenvoudig!

Badkamer is een min punt. Bed is lekker maar heeft geen hoofdsteun. Als je tegen de muur ga leunen, beweegt het bed naar voren.

Top locatie en personeel!

Superligging maar kamers zijn basic (geen hoge score prijs-kwaliteit)

Het hotel zelf is heel donker, met lange gangen waarbij je precies in een kelder wandelt, zonder veel licht. Ook de hotelkamer is aan de donkere kant en voorzien van tapijt. Kamer en badkamer kan wat opfriswerk gebruiken. Voor de prijs die we voor deze kamer betaalde hadden we toch echt wat meer luxe, netheid en tout court schoonheid/gezelligheid van de kamer en het hotel in het algemeen verwacht.

De ligging van het hotel is zeker top. Ook de ontbijtruimte is ruim en licht (in tegenstelling tot de rest van het hotel)

ons verblijf was goed op de goede ontbijtmogelijkheid na (wij zijn geen fan van starbucks)

geen eenvoudig ontbijt te krijgen - alleen een duur ontbijtbuffet. 20 Euro is veel te veel als je alleen een koffie en een croissantje nuttigt... meer zijn we niet gewend in Spanje (waar we wonen) En de tv zenders kloppen niet met de namen van de zenders... geen animal planet, geen bbc

de kamer was fantastisch

Ontbijt was uitstekend!

Kamers waren niet geweldig gepoets & je zag slijtage.. voor de rest was het allemaal super

Ontbijt was uitstekend! Super vriendelijk persooneel Geweldige locatie in het hartje van Utrecht!

Goede locatie , kamer kan beter
    • Deluxe Tweepersoonskamer 1 of 2 Bedden

De kamer mag eens geüpdatet worden en beter sluitende en isolerende ramen zouden welkom zijn om het lawaai buiten te houden

Lekker ontbijt , goede locatie

Perfecte locatie, matig verblijf.

Hygiëne, hotel erg gedateerd kamer erg smerig, vooral badkamer.

Locatie perfect, kan eigenlijk niet beter. Leuk ook dat er nespresso op de kamer stond en we onbeperkt koffie en thee mochten pakken!

Voor 1 nacht kan het

De kamer was erg klein voor de hoge prijs. Niks aan de kamer of de rest van het hotel laat merken dat het om een 4* hotel gaat. Lampjes missen kapjes, het plafond is simpel met plafondplaten gedaan, het behang is slecht met vlekken enz. , de lift was heel erg klein en oud. Alles bij elkaar is het gewoon een te simpel hotel wat alles qua prijs bepaald op de locatie en niet de facaliteiten.

Het bed was goed

Perfect hotel voor een weekend Utrecht

De locatie was uitstekend. Je liep het hotel uit en was direct in het centrum. 5 minuten lopen en je was bij het station. De service was ook erg fijn, het personeel probeerde je wensen echt te voldoen. Zo had ik gevraagd voor een kamer met uitzicht op de Dom, en dit was ook gelukt. De regeling met parkeren was ook erg fijn, scheelde een hoop geld. De kamers waren erg mooi en ruim en het bed was zeer comfortabel!

Goede ligging voor een weekendje utrecht.

Hygiene in de kamer/badkamer , en een doorgezakt bed.

1e kamer die we toegewezen kregen was matig , gevraagt voor een andere en dit was geen probleem & en een goede kamer qua ligging gekregen ook met balkon.

Kamer en ontbijt waren goed,

Het grote probleem is dat er slechts één lift is, en die was dan ook nog stuk voor uren. Wij zijn dan met de bagage naar de derde verdieping langs de trap gegaan en dat was voor mijn vrouw teveel (wij zijn beide 73 jaar oud) Later in de namiddag was het dan uiteindelijk hersteld zodat we maar één keer op en neer langs de trap zijn moeten gaan.

Kamer en ontbijt waren goed,

Een zeer aangenaam verblijf. Dit was dankzij het mooie weer gedurende die 3 dagen.

De kamer leek me wel wat verouderd. Er was nog niets veranderd ten opzichte van enkele jaren terug toen we er ook logeerden. Dat we als GENIUS klant pas om 14 uur in onze kamer konden.

De ligging van het hotel. Dicht bij het station met zijn mooie nieuwe winkel galerij.

Het was heerlijk

Leuk, vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging is perfect. Goed ontbijt. Ik was er eerder geweest en dit was voor mij een reden om weer te boeken

Over het algemeen echt wel goed, een efficiënt hotel, prima ontbijt, maar de badkamer is ondermaats.

We vonden de badkamer wel erg basic, ouderwets, een bad met een sproeier aan een korte slang. Dus als je wat groter bent zit je te klungelen. Er hing ook een vieze zeepfles in. Geen individuele douchegel of shampoo. Badkamer is echt ondermaats voor vier sterren.

Het ontbijt was heel goed, veel keuze en lekker. En zeker voldoende aanbod voor gezond ontbijten.

Wij hebben ons uitstekend vermaakt in Utrecht

Er lag geen informatie in de hotelkamer over de stad Utrecht en ook niet over het hotel. Denk hierbij aan ontbijttijden, info over de stad, aanraders etc.

De hotelkamer was prima. Niet overdreven luxe maar prima te doen. De bedden waren wel heel goed. Verder staat het hotel op een perfecte locatie voor een avondje theater en/of shoppen. Je loopt de deur uit en staat eigenlijk al in het bruisende hart van Utrecht. Het ontbijt was simpel maar alles was wel aanwezig.

hebben fijne dagen in Utrecht doorgebracht; goede nachtrust en lekker ontbijt;perfecte ligging

hotel is aan vernieuwing toe; vooral de badkamer met moeilijk te doseren warmte van het water van de badkraan en ongemakkelijke sproeikop van de douche. zwarte slordig aangebrachte siliconen aan badrand geven geen propere indruk. deuren op veel plaatsen beschadigd. Aan onthaal steile trappen en geen hellend vlak om de bagage naar balie en lift te brengen

gevarieerd en lekker ontbijt; grote nette kamer; geen lawaaihinder ondanks kamer aan drukke straat. treinreis dus perfecte ligging vlakbij station en toch ook direct in centrum via gezellige straatjes.

Een mooi eenvoudig hotel in het centrum van Utrecht.

Het ontbijt, prijs kwaliteit viel ons tegen. Veel dingen waren al op of zagen er niet smakelijk uit om te eten.

Een mooi eenvoudig hotel in het centrum van Utrecht.

Personeel, klantvriendelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer 1 of 2 Bedden

Onze inklapbare rolstoel bij ingang trapje optillen. Personeel behulpzaam.

Personeel, klantvriendelijk Nespresso kopje koffie op de kamer. Waterkoker voor thee of bouillon.

Prima hotel op korte loopafstand van centrum, parkeergarage en met fijn personeel.

Een beetje een doolhof om de kamer te vinden.

Prima uitgebreid ontbijt. Ruime kamer aan de achterkant. Lekker rustig. (Uitzicht minder) bedden goed. Het zag er schoon uit. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeergarage Paardenveld niet ver van hotel.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Pru

Toen we het hotel in kwamen was er ruzie tussen een klant en het personeel. Het personeel heeft ons direct ingecheckt zodat we er niet in betrokken raakte.

Behulpzaam personeel.

Het ontbijt was te duur voor wat je ervoor krijgt

Behulpzaam personeel. We kregen een gratis upgrade maar een luxere kamer. Hotel ligt naast het treinstation en in het centrum van de stad.

Toplocatie voor een mooie prijs

Vriendelijke ontvangst (met paaseitjes) en nette, ruime kamer van alle gemakken voorzien. De locatie is perfect: midden in het centrum nabij station. Dat alles maakt de prijs-kwaliteitverhouding erg goed. Er wordt veel aandacht gevestigd op extra service en speciale wensen (waar wij verder geen gebruik van hebben gemaakt). Het is duidelijk dat de Apollo-keten zich hiermee wil onderscheiden.

De ligging van het hotel is fantastisch, midden in het...
    • Club Kamer

Prijs-kwaliteit viel tegen. Erg warm op de kamer maar niet het raam kunnen openzetten omdat het aan de busbaan ligt, waardoor er erg viel herrie binnenkomt. Tevens doorgang voor reizigers/studenten. Het hotel heeft houten vloeren waardoor je alle voetstappen goed hoort. Voor als je snachts goed wil slapen is dit geen aanrader. Voor de nachtbrakers zeker een goede accommodatie.

De ligging van het hotel is fantastisch, midden in het centrum. Om de hoek kun je alle leuke restaurantjes en winkels vinden.

Prima hotel op een perfecte locatie

Kluisje met een cijferslot was fijn geweest, net als een koelkastje, vooral gezien de gelimiteerde faciliteiten op het gebied van eten en drinken in het hotel. Verder waren de bedden wat hard en verdient het algehele interieur een update. Tevens zijn de kamers erg gehorig, waardoor mijn nachtrust redelijk gebroken was.

De kamers zijn wat klein en gedateerd, maar verder netjes en gezien de locatie is het een perfect hotel voor een paar nachtjes. Tevens ideaal na een concertbezoek in Tivoli Vredenburg, want drie keer struikelen en je bent er. Personeel was ook erg vriendelijk.

Dicht in de buurt van het centrum en station

De geluidsisolatie viel enorm tegen. Hele nacht niet geslapen wegens uitgaande jongeren. Jammer vervolgens dat bij ontbijt koffie uit een kan werd geschonken en er geen cappucino was, iets wat je wel verwacht bij een nogal prijzig ontbijt en 4sterrenhotel.

Dicht in de buurt van het centrum en station

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Netjes verblijf met goede ligging

In de ochtend veel lawaai als het raam open staat van mensen die weg gaan/aankomen maar niet enorm storend. Wij denken wel dat de badkamer aan een renovatie toe is, het plastic douche gordijn vervangen door een grazen wand oogt frisser en de wc borstel in een gesloten standaard i.p.v. open naast de wc. Ook de wc rol eventueel verplaatsen zodat deze niet een meter ‘reiken’ hangt. Iets meer verlichting in de kamer zou fijn zijn, zeker wanneer een dame zich moet opmaken is het vervelend dit in het halfdonker te doen naast de jassen of vooroverbuigend over de wastafel.

Wij denken dat prijs/locatie overeen kwam, je zit pal naast de winkelstraat en tegenover de Bijenkorf met genoeg eetgelegenheden in de omgeving. Het bed Lag prima maar was iets aan de kleine kant.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Gelukkig was het maar een héél kort verblijf, want langer als 1 nacht zou ik er nooit boeken

Geen gordijnen, dus de werknemers van de kantoren aan de overkant konden zo binnenkijken. Geen hygiënische voorzieningen, zoals shampoo, douchegel, ... Geen mogelijkheid om iets te drinken, geen bar Geen water op de kamer !!

Grootte van de kamer Ligging vlak in het centrum

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Perfect.

Het hotel valt vanaf de buitenkant niet erg op, zijn er eerst 3 keer langs gelopen voordat hij opviel.

Bij aankomst bleken wij VIP van de dag te zijn, we kregen kosteloos een upgrade van onze kamer. De kamers waren erg schoon, een fijn bed, uitgebreid ontbijt en MIDDEN in de stad. Top!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Goed gelegen, makkelijk bereikbaar en je bent snel in het...

Voor de prijs verwacht je wel een nettere kamer. Deze was oke maar wel wat oud en niet erg fris.

Goed gelegen, makkelijk bereikbaar en je bent snel in het centrum

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Het ontbijt was uitgebreid en lekker (behalve de fruitsla,...

Het comfort van de kamer, de inrichting van de gangen (troosteloos). Slechte wifi.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker (behalve de fruitsla, die was niet vers).

Kamer netjes en schoon.

Stopcontacten op kamer voor waterkoker en opladers niet handig. Bed was erg zacht. Mengkraan bij douche onhandig. S nachts een zware brom alsof iemand stond te stofzuigen.

Kamer netjes en schoon. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Zeer teleur stellend

De ongastvrije houding van het meeste personeel. Jonge dames achter de receptiebalie, die een zeer verveelde indruk maken en mij niet het gevoel geven dat ik welkom ben ! Het houtje touwtje interieur met de resten van de jaren '80 en '90. Alles is aftands en al het schilderwerk is beschadigd. Een ander is wel schoon. Op de dag van aankomst wil ik rond 18.30 douchen. Op dat moment is er nauwlijks water. Dit zelfde geld voor de volgende morgen rond 9.30 uur. Bij aankomst in de ontbijt zaal wordt mij alleen gevraagd naar m"n kamer nummer. Er wordt niet informeert of ik een fijne nachtrust heb gehad. Ook krijg ik geen uitleg over het ontbijtbuffet.

De locatie.

Heel centraal, midden in het centrum maar geen last van...

De badkamer is aan renovatie toe. Douchen in bad is onhandig en het bad lekte ook. Bij melding werd dit niet genoteerd. Het ontbijt was ongegeorganiseerd en niet alle borden waren schoon. Bestek was incompleet. Verder voldoende eten aanwezig.

Heel centraal, midden in het centrum maar geen last van lawaai of geluid. Heerlijk bed.

Prettig verblijf ideaal lekker dichtbij Vredenburg

Omdat we een kamer langs de weg hadden was het wat rumoerig. En de kamer vonden we wat gehorig, dus wat last gehad van buren gestommel.

Vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Een fantastische kamer en ontbijt

De kamer was schoon, ruim en comfortabel ingericht. Het ontbijt was heerlijk en er was veel keuze De ontbijtzaal is gezellig en licht en het personeel was heel vriendelijk. De ligging van het hotel is midden in het centrum en dicht bij het treinstation. Dit hotel is echt een aanrader. Silvia en Gerard

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Beetje lawaaierig s'nachts, ik zat in een kamer ad straatzijde. Daar kon het hotel niets aan doen. Volgende keer zal ik een kamer ad andere zijde vragen.

prima locatie, dichtbij mijn doel, makkelijk te bereizen met de trein, prima personeel.

Slecht onderhouden hotel, kamers veel te duur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer 1 of 2 Bedden

De kamer was slecht onderhouden, de verf bladdert van de verwarming af, schimmel op de muren in de badkamer. Verder echt een basisinrichting, kaal en heel erg simpel. De schuifdeur van de badkamer sloot niet, waardoor er een kier van zeker 10 cm was. Privacy met naar toilet gaan heb je dus niet. De badkamer is zo klein dat je maar met 1 persoon tegelijk op de badkamer kan staan. Voor een prijs van 192 euro per nacht, zonder ontbijt, vind ik het echt enorm tegenvallen en voor die prijs had ik echt wel iets meer luxe of goed onderhoud verwacht. We hadden geboekt voor een kamer met een tweepersoonsbed, maar kregen twee losse bedden. Bij navraag bleek dat er niet genoeg kamers waren met een tweepersoonsbed. Vreemd dat dat dan ook niet gemeld wordt bij het inchecken. Al met al redenen genoeg om hier niet meer terug te komen.

Alleen de lokatie was fijn, dichtbij het centrum.

Locatie is super!
    • Deluxe Tweepersoonskamer 1 of 2 Bedden

Wat me tegen viel is dat het hotel gedateerd is en een renovatie zou wel op zijn plaats zijn. Ontbijt was ook niet bijzonder. Zeker geen 20 euro waard!

Locatie is super!

Locatie is top! Optie ontbijt is goed. Staf vriendelijk, maar onderhoud aan kamers is nodig.

Vooral de staat van de kamer viel tegen. Moet zeker onderhoud aan gepleegd worden. Geen minibar om zelf evt wat spulletjes in te doen. Lift kan ook een opknapbeurt gebruiken.

De locatie.

Heb goed geslapen, lekkere warme douche.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Niet zo goed onderhouden. Donker bruine deuren, scheur in badkamerdeur, beschadigde plinten. Alles heeft eigenlijk een opfrisser nodig. Wat lichtere kleuren, nieuwe vloerbedekking in de gangen enz....

Locatie is goed. Op loopafstand van het station. Ik heb daar 1 overnachting gehad met mijn 2 kleinzoons. De kamer was ruim. De bedden lagen lekker. Groot tv. Gratis Wifi. Mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Genoeg baddoeken voor iedereen.

Een viersterrenhotel met een tweesterrenervaring.

Slecht onthaal, onaangenaam gebouw en inrichting, piepkleine kamer, ondermaatse faciliteiten, ondermaats ontbijt, geen thermostatische kraan in douche, goedkoop douchegordijn i.p.v. deur, geen verzorgingsproducten in de badkamer, slechts één nachtkastje met lamp voor een tweepersoonskamer, klein bed, geen "niet storen" bordje, geen stopcontact voor waterkoker (moest naast bed op de grond), etc.....

Prima. Vooral de 3 persoons kamer van de kinderen was super.

Ik vond de douche niet zo goed. Aanvankelijk was het prima, maar na 30 seconden werd het een slap straaltje. Niet zo handig dat er aan de rechterkant van het bed geen nachtkastje is. Lastig om je spullen op de grond te leggen... Ik vind € 19,50 voor een ontbijt erg veel. Daarom hebben we in de stad in gegaan om te ontbijten.

De ligging van het hotel is echt super!

slogan 'you'll be back' zal niet op mij van toepassing zijn...

prijs:kwaliteitverhouding vind ik niet ok (kamer/hotel was afgeleefd; zat een zilvervisje in de badkamer; prijs van het ontbijt was stevig in vergelijking met het aanbod; 'gratis' wifi viel regelmatig weg; geen parkeergelegenheid in het hotel (stond wel zo op de website) in de buurt wel beschikbaar maar zeer prijzig 35€/dag...)

Ligging is perfect. Gratis koffie beschikbaar zowel in de kamer als in de ontbijtzaal (24h beschikbaar)

Prima locatie, aardig personeel; verder niet aan te raden, ongezellig, oud en naar verhouding duur.

Verschrikkelijk ongezellig hotel, moest via allerlei omwegen (kelder) bij mijn kamer komen aan achterzijde hotel. Alles liefdeloos ingericht, beschadigd, uit de tijd en op een verkeerde manier zakelijk en somber. Vervelende verlichting in kamer, uitzicht op appartementen erachter, stoffig, koffie en thee niet goed bijgevuld en geen roerstaafjes. Badkamer kaal, douche relatief klein en alles ook oud. Erg duur voor wat je krijgt.

Prima locatie, bed ook goed, snelle incheck. Waterkoker. Straal en warmte douche.

Ontbijt met lekker,versgebakken bruinbrood en meer dan...

Schakelaar voor de verlichting graag dichter bij het bed of bedlampjes monteren,

Ontbijt met lekker,versgebakken bruinbrood en meer dan voldoende keuze om een smakelijk en gezond ontbijt samen te stellen.

Gezellig

Ontbijt tot 12 uur maar om 11 al geen scrammbled eggs meer.. en blik fruit ipv vers fruit. Beetje jammer... voor 20 euro pp verwacht ik beter...

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima verblijf, zeer behulpzaam personeel.

Bedden werden telkens slecht opgemaakt. ook de deur van de badkamer sluit niet 'echt' . Het ontbijt is belachelijk duur. Iets van EUR 20,00 per persoon per dag! We hebben er ook geen gebruik van gemaakt. Als het rond EUR 10,00 was, dan zeker.....maar wie eet er nou voor EUR 20,00!

Ruime kamer, goede bedden, goeie wifi, zeer vriendelijk personeel.

-Het ontbijt was heerlijk ,ook de mensen die daar in de...

-De eerste kamer die we hadden was erg smerig. Nadat mijn vrouw had geklaagd bij de receptie kregen we een andere kamer. We hebben nog nooit geklaagd maar schaamhaar in de douche en op de wc gaat wel erg ver. Deze kamer was ook niet erg schoon, maar we waren een weekend weg dus heb geen zin om de hele tijd te gaan klagen. -Ook vond ik de kamerprijs aan de hoge kant voor een kamertje helemaal achterin het gebouw. Voldeed naar mijns inziens niet helemaal aan de verwachting wat je van een 4-sterren hotel mag verwachten. (ok het is midden in de stad...)

-Het ontbijt was heerlijk ,ook de mensen die daar in de bediening werkten zeer aardig en hielden alles extreem schoon. -De baliemedewerkers waren ook zeer aardig. -De ligging is super, midden op het plein in het centrum! (hierdoor ook geen eigen parkeergelegenheid). -Bedden heerlijk.

Super ligging voor shoppen en uit eten.

Badkamer zou update kunnen gebruiken, maar alles functioneerde verder goed.

Grote kamer. Ligging perfect, midden in de binnenstad en dichtbij de restaurantjes aan de oudegracht.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Goed genoeg voor één nacht.

De kamer was vrij klein. Het bed was nogal oncomfortabel.

De locatie: vlakbij Utrecht Centraal, dus veel verschillende winkels en restaurants in de buurt. Het was ook vlakbij TivoliVredenburg waar we naar een concert gingen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Apollo Hotel Utrecht City Centre