Beoordelingen over Postillion Utrecht Bunnik 3-sterren

Baan van Fectio 1, 3981 HZ Bunnik, Nederland

#3 van de 4 hotels in Bunnik

Tof hotel om Utrecht te bezoeken.

Één minpuntje: zitzak op de kamer i.p.v. zeteltje, moeilijk uit recht te geraken. Leeslamp moeilijk op de juiste plaats te richten.

Modern hotel, ruime kamer, vlak bij autoroute en toch binnen geen geluidshinder, ruime parking, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.

Vriendelijke medewerkers

Toilet te te dicht op de douche, zodat je met de voeten in de douche staat. Piepende douche en koud/warm/straal niet goed regelbaar Uitzicht vanuit de kamer een fabriek.

Vriendelijke medewerkers Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Congres faciliteiten zijn uitstekend!

Veel geluidsoverlast op kamer van A12. Badkamer erg klein, bovendien lekkage op plafondplaten in douche van bovenuit, schimmel op plafond. Badkamer loopt blank tijdens douchen, wasbak loopt zeer langzaam leeg (kamer 128).

Congres faciliteiten zijn uitstekend! Ontbijt en lunch.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

de stille kamers en behulpzaamheid personeel.

NIet van toepassing

de stille kamers en behulpzaamheid personeel. Parkeer plaats dat beveiligd is en de ambiance van het hotel waaronder het design van het interieur

Hotel voor geschikt voor korte overnachting.

Ik miste een koelkastje op de kamer. De plaatjes op de site van Booking kwamen niet overeen met de kamer zelf. De werkplekken gaan vroeg dicht en en het is dan alleen mogelijk om te werken het restaurant.

Goed bed met een prettige airco. Een lekkere douch met zachte handdoeken. inchecken ging vlot en ruime parkeergelegenheid. Het ontbijt is gevarieerd en voor ieder een keuze. Het verse gebakken ei was voor mij een pré.

kon beter

heel veel nachtlawaai binnen in het hotel, waardoor we geen deftig nachtrust hebben gehad personeel kon vriendelijker (toch zeker de man aan het onthaal)

Geluidsdichte kamer voor het geluid van de autoweg lekker ontbijt

Als je de ganse nacht wakker wordt gehouden zou enige restitutie gepast zijn.

De ganse nacht was er op de gang (4de verdieping) hels lawaai van jonge mensen die door de gang liepen. Gelach, gegiechel, getetter, slaan met deuren ... Vreemd dat dit kan.

Goede plek, goed bed, schone kamer.

Late check-out bijgeboekt, desondanks om 13:30 gebeld met het verzoek de kamer te verlaten omdat de uitchecktijd verstreken was. Blijkbaar niet goed gekeken of opgeslagen in het systeem...

Goede plek, goed bed, schone kamer.

Het ontbijt was geweldig.

Er lagen (honden) haren in bed en in de badkamer.

Het ontbijt was geweldig. De kamer was luxe en de locatie was naast de snelweg en je bent binnen een kwartier in het centrum van Utrecht.

heel goed geweest heel mooie fiets routen gereden en na het eten gezellig met zijn allen op het terr

het stallen voor de fietsen had beter gekund men moest langs de achter zijde en ook veel te weinig plaats

het was niet normaal er airco op de kamers maar niet in het restaurant wel was het terras een meerwaarde

Was oké voor het korte verblijf

De kamer was niet zo schoon , heel stoffig, en uitzicht op het platte dak was ook niet alles, maar voor 1 nacht wel te doen.

Vriendelijk personeel en lekker gevarieerd ontbijt.

Voldoende voor doel.

De bedden waren slap. Matras is af. Lagen in een kuil. Kamer viel niet op een aangename temperatuur te krijgen. Airco kon alleen maar op ernstig koud of veel te warm. Dat maakt dat de volgende ochtend geen uitgerust gevoel bracht.

Het ontbijt.

Prima hotel voor een overnachting.

Ik vond de prijs/kwaliteit verhouding van het diner tegenvallen. Het was niet goedkoop en friet en salade kwam er allebei nog apart bij.

Heerlijke bedden en een fantastisch ontbijtbuffet.

Zeker geen drie sterren waard

Vanwege een of ander event zat het hotel vol met mensen met honden, waardoor het overal in de gangen, de trap en de lift naar hond stonk. Ook waren er daar meerdere ongelukjes gebeurd in het hotel, niet hygiënisch. De kamer voldeed niet aan onze verwachtingen voor een driesterrenhotel: gehorig, donker, erg basic en in de badkamer was het een en ander kapot (zeeppompjes, stopcontact). De muren zijn dun, ik kon de mensen in de kamer naast ons verstaan en had last van een snurkende buurman.

Het ontbijt was het enige pluspunt aan ons verblijf.

Ontbijt was prima aanwezigheid van "zachte...

Blaffende honden op hotelkamers ,kennelijk alleen daar achtergelaten. gelukkig was het 's nachts stil.

Ontbijt was prima aanwezigheid van "zachte badhanddoeken . Ondanks ligging aan snelweg geen geluidsoverlast van snelweg. prima!

Het matras...

Het was gewoon een prima hotel..goed ontbijt...vriendelijk...en behulpzaam personeel..nette kamer....cortom...voor herhaling vatbaar.....😊

We Zullen niet zo snel terug komen

Het bed ik lag in een enorm gat het matras was veel te zacht ik heb rond uit niet tot weinig geslapen als ik 2 uur heb geslapen is het veel er moet echt wat aan gedaan worden

Het eten en het drinken was erg goed gisteravond gedineerd ik had een hamburger die was goed patat was eem tikkie te zout maar dat komt omdat ik geen zout gewend ben mijn vriend had de kipsate die was goed ontbijt vanmorgen was heerlijk

goeie locatie, ontbijt goed. kamers super

enig minpuntje ontbijt is zeer ruim maar wij eten allemaal havermout of granola en dat ontbrak volledig. ook gedroogd fruit vond je er er niet. vers fruit mocht iets sneller worden aangevuld. toch 45 min voor er fruit was. plateau lag de hele tijd leeg

+++ vloerbekleding kamers. een parket... zalig Grote comfi bedden en koffie op de kamer! leuke productjes in badkamer en een goeie douche... badkamer zeeeeer proper... geen vieze randen aan douche (zoals in veel hotels) last minut geboekt en super super tevreden

Prima doorreishotel

Bedden iets te zacht naar mijn smaak. Bedden staan los van elkaar met een tafeltje ertussen. Niet aan allebei de kanten van het bed een stopcontact voor het opladen van je telefoon. Leeslampen zijn maar vanaf één bed te bedienen. Kleine kamer.

Goed te bereiken. Prima als doorreis/overnachting. Uitgebreid ontbijtbuffet, veel keuze. Alles vers. Ruime gemeenschappelijke ruimtes.

Het was maar 1 nacht maar lekkere overnachting

De badkamer was ietwat krap Het was rookvrij, maar de gang, lift en bij de trappen rook het heel veel naar rook

Ze waren heel flexibel wat betreft het inchecken Lekker ontbijt met veel keuze

Prima ontbijt.

Restaurant. Men probeerde Noorse garnalen te verkopen als Hollandse. Niet geaccepteerd uiteraard. Ik kan mij ook niet voorstellen dat het -zoals de bediening zei- op een misverstand berustte. Blijft een beetje vaag wat mij betreft. Verder lekker gegeten.

Prima ontbijt. Kamer naar wens.

Makkelijk te vinden, gratis parking aan hotel.

Hygiene in het hotel kon beter (lakens), leeg flesje op balkon. Shampoo en andere producten waren reeds gebruikte producten.

Makkelijk te vinden, gratis parking aan hotel. Correcte afhandeling van betaling.

Ontbijt is heel goed.

We hebben meerdere keren smerig glazen gekregen. Ook de zeeppompjes op de kamer waren vies. Er zaten flinke gaten in de lakens op het bed.

Ontbijt is heel goed. Locatie ook centraal.

Was maar 1 nachtje, behalve het bed prima hotel

De bedden waren mij wat te zacht, iets wat ik niet alleen heb beleeft, ook andere bezoekers die ik sprak tijdens de lunch hadden het er over, deze opmerking ook doorgegeven ter plekke.

Prima ontbijt. goede service personeel

Incheck vanaf 14.

Incheck vanaf 14.00 uur. Kom je om 13.15: ‘ bent u bekend met early check-in? Nee: oh dat kost 15 eur. Aangegeven dat ik dit begrijp indien 10.00 uur check-in! Is kamer niet al vrij dan? Nee, zijn aan het schoonmaken. Ach doe toch maar early check in en opeens kamer wel schoon en vrij! Zeer onprofessioneel om zo in te checken. Geen schoonheidsprijs . Overigens rest personeel en uitcheck zeer vriendelijk!

Redelijk comfortabel

comfort kamer kan beter, onlogische indeling stopcontacten en bedlampjes zijn niet afzonderlijk te bedienen

Prima ontbijt, schone kamer, aardig personeel

Modern en praktisch gelegen hotel met goede service en vriendelijk personeel.

Formaat van de kamer was wel erg klein, geen uitzicht (keek tegen een zwarte wand aan op 1 meter van het raam af) en bed was erg zacht waardoor het net zo lekker lag.

Frisheid van het hotel, schoon, netjes mooi en strak ingericht. Klimaatbeheersing in de kamer erg prettig. (is vaak rampzalig in hotels)

Voor ons een prima locatie omdat wij de volgende ochtend om 7.30 uur in Odijk moesten zijn.

Vond de kamerprijs te hoog en we waren al ge-upgrade (kosteloos). Badkamer heeft geen ventilatie, dus nadat de eerste gedoucht heeft, is alles nat van damp. En... 2 glazen wijn voor bijna € 12,- vonden wij ook aan de pittige kant. Zelf had ik hinder van de verkeersdrukte, wellicht volgende keer kamer aan de achterzijde vragen.

Kamer zelf was keurig. Bedden goed.

Superpersoneel maar wel echt voor zakelijk bezoek.

Niet het allergezelligste hotel dat ik ken. Niet het personeel wat dat doet want die zijn heel goed. Het is de omgeving (grote weg ernaast) en de gangen en kamers zijn een beetje verouderd. Kan wel weer een opfrisser gebruiken. Maar het is hygiënisch en goed.

Het personeel was heel vriendelijk en kundig. Het eten was goed van kwaliteit. De kamers waren lekker rustig. Als je een conferentie hebt of iets zakelijks dan voldoet het prima.

Eerste indruk was ok, tot je verder kijkt dan de eerste blik. Ik ga er niet meer terug!

De kamer was niet netjes, er lagen haren van de voorgaande bezoekers zowel in de kamer als badkamer. Er zaten gaatjes in de lakens en het bed was aan één kant extreem zacht, waardoor je verplicht bent aan de andere kant te gaan liggen die wel kwalitatief is. Maar waar je niet comfortabel uit geraakt wegens het bed te dicht tegen de muur. Voor 1 overnachting hoeft de badkamer geen balzaal te zijn, maar je tanden kunnen poetsen op toilet terwijl je voeten in de douche staan is er ook over. Ondanks dat Nederland erg vooruitstrevend is qua toegankelijkheid van mindervaliden, zijn de kamers in dit hotel niet geschikt om te overnachten als rolstoelgebruiker.

de boeking maken ging erg vlot en het onthaal was erg vriendelijk.

Prima hotel op uitstekende locatie

Niemand van huishoudelijke dienst, op de kamer geweest, om handdoeken te vervangen, of wc papier aan te vullen. Was voor ons geen probleem, maar je verwacht het wel, evenals het bed weer opgemaakt.

Goed ontbijtbuffet, ruime kamer, nette badkamer, goede bedden/matrassen, prima internet.

Locatie langs de snelweg, maar daar zeker geen hinder van,...

Locatie langs de snelweg, maar daar zeker geen hinder van, geen geluidsoverlast. Kamer prima, douche goed, bedden goed. Waren met dochter van 17 waarvoor extra bed was geplaatst en die ook prima in orde. Kamer was wel (te) koud om even samen te zitten en kregen we ook niet warm. Ontbijt goed!

Goed maar veel te koud.

De lobby en het restaurant was niet een prettige ruimte en het hele openbare deel, buiten onze eigen kamer was steenkoud, zelfs nadat we het hadden aangegeven en er van alles aan gedaan was. Dit was ook de volgende dag nog zo in onze trainingsruimte. Erg jammer.

Het bed was heerlijk, kamer goed, diner erg lekker, personeel prima

Prima hotel als je in de buurt van Bunnik en/of Utrecht moet zijn

Het hotel en de kamers zien er ietwat verouderd uit, hoewel dit niets heeft ingeboet aan het comfort. Ik heb meerdere keren verbleven in het hotel, waarbij het mij wel is opgevallen dat het kennisniveau van het personeel erg verschilt, waardoor in-/uitchecken hierdoor soms onnodig lang duurt.

Prima hotel, met nette kamers (incl. badkamer) en prima restaurant. Ontbijt is vrij uitgebreid en van goede kwaliteit. Het personeel is attent; je wordt voortdurend gegroet en bij vragen is het personeel erg behulpzaam. Prima hotel als uitvalsbasis in de buurt van Bunnik/Utrecht!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het ontbijt viel wat tegen, we waren wat laat en toen waren alle warme gerechten verpieterd of op.

Kamer was klein maar fijn, alles bij de hand en een goed bed. Lekker stille omgeving. Zelfs koffie en thee faciliteiten op de kamer !

We hebben een prima verblijf gehad

De badkamer was erg krap, je kunt er niet met ze'n 2en tegelijk op.

De late checkout en het kingsize bed waren heerlijk. Verder vonden wij het een mooi hotel qua inrichting.

Goed, maar door te zachte matrassen zouden wij niet langer dan 1 nacht gebleven zijn.

De matrassen waren veel te zacht, je zakte er door, we houden van stevige, eerder harde matrassen. Hotel met een zee aan ruimte maar krappe badkamer. Afstand toilet/douche te nipt. Veel ruimte voor spullen aan de wastafel en ruime douche.

Hartelijke en zeer correcte ontvangst. Rustige, mooie en zeer propere kamer. Zeer uitgebreid mooi ontbijtbuffet in een aangename ruimte. Gratis faciliteiten voor parking voor de deur.

Heel vriendelijke en behulpzame receptioniste.

De bedden zijn vrij zacht maar dit is natuurlijk heel persoonsgebonden.

Heel vriendelijke en behulpzame receptioniste. Een lekker ontbijt en een rustige kamer. Alles is aanwezig voor een topweekend!

Een uitstekend hotel met fantastisch personeel.

Eén probleempje vraagt wel bijzondere aandacht: Bij het halen van koffie trof ik direct v ijf maal achter elkaar koffiekoppen die nog vuil waren aan de binnenkant. Ik heb daarop maar theeglazen voor de koffie genomen. Het is niet onoverkomelijk, maar het staat een beetje slordig.

De Kamer was prima. Bedden liggen goed. Douche een beetje krap en deels een beetje oud. De keuze voor het ontbijt is enorm en wat ons betreft veel te veel. Maar goed, anderen kunnen daar hun voordeel mee doen. Het personeel verdient een dikke pluim voor de gastvrijheid, vriendelijkheid en attentheid. Dat doet een hotel werkelijk veel goeds.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Teleurstellend.

We sliepen in kamer 132 als overnachting na een bruiloft feest. In die kamer zoemt onafgebroken een hard geluid wat niet te traceren is, waarschijnlijk iets met water door buizen. Na uren wakker liggen heeft mijn man de nachtreceptie erbij gehaald. Die hoorde het ook en heeft ons toen de sleutel van een andere, rustige kamer gegeven. Echter heeft alle onrust en frustratie mij uiteindelijk de hele nacht wakker gehouden. Midden in de nacht een vreemde man in je kamer en moeten verkassen naar een andere kamer is ook niet prettig in een hotel. Ik vind het echt niet kunnen dat je een kamer met zoveel lawaai 'in de muren' verhuurt aan gasten, en zeker niet voor die prijs. Ook was het jammer dat de ober zei dat het geen probleem was om de rekening van de koffie die we hadden gedronken op ons kamernummer te zetten. Maar toen we even naar buiten gingen werden we hard naar binnen geroepen dat we eerst moesten betalen. Alsof we een stel dieven waren. Je verwacht uniformiteit onder de personeelsleden over hoe het werkt met rekeningen in het hotel en dat zij de gasten daar correct over informeren.

De koffie die we hadden gedronken kregen we gratis als compensatie n.a.v. de nare ervaring met de kamer.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ideaal hotel voor zakenreizigers vanwege, professionele bediening en uitstekende prijs/kwaliteit

Enkele kleine details: geen haardroger in de badkamer, de thermostaat bood geen mogelijkheid om de temperatuur manueel aan te passen. Geen verwarming aanwezig in de badkamer.

Het ontbijt was uitgebreid met veel verse producten. Er is een zeer ruime parking + het hotel ligt vlakbij de oprit naar de ring van Utrecht en is dus zeer gemakkelijk te vinden. Uitstekende prijs/kwaliteit van het restaurant.

De ligging.

De dame achter de receptie was top! Zeer kundig en vriendelijk. Maar het was erg koud in de lobby,dat maakt het niet aantrekkelijk om gezellig wat te gebruiken. we moesten erg lang wachten om te bestellen, we waren met 4/6 personen ik bestelde thee. Geen schoteltje eronder en geen koekje erbij en ( nee verkoop) geen muntthee... Zo jammer! Ik moest om een lepeltje vragen en suiker,kon mij theezakje nergens kwijt??. Ontbijt was goed... Om 10:00 was alles niet erg warm meer. Nergens afval bakjes op tafel dus waar laat je dat??!! Zo wie zo nergens een vuilnis bak... Geen idee wat voor jam er in de potten zit...kaartje of leuke label... En niet erg vriendelijk/gezellig personeel...het is prettig als je met een vriendelijk goedemorgen begroet word. Ik werk zelf bij vd Valk en wij groeten iedereen direct met een vriendelijk goedemorgen/middag/ avond. Wij vragen aan alle gasten of alles naar wens is en of we nog iets voor ze kunnen betekenen. Gastheer/vrouw schap heeft een grote boost nodig..... Er zijn nog wat verbeter punten... Succes!

De ligging.

Uitstekend overnachtingsadres

Niets..

Dichtbij afrit/oprit snelweg. Vriendelijke ontvangst, uitstekend ontbijtbuffet, Nette schone kamer/badkamer, uitstekende bedden/matrassen.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Ik moest even wachten tot de boeking verwerkt was en kreeg...

ondanks de korting van Booking blijf ik het aan de prijs vinden voor één overnachting zonder ontbijt.

Ik moest even wachten tot de boeking verwerkt was en kreeg een biertje aangeboden

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

gewoon goed

Nacht portier een beetje knorrig deed moeilijk over het vervangen van de sleutelkaart en kan geen wijn inschenken

Perfekt ontbijt erg vriendelijke receptie

Prima voor een nacht

Zeer formele portier toen wij na 24.00 uur arriveerden; weinig inlevingsvermogen; werden verder wel goed behandeld maar wel zeer afstandelijk

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Korte, maar aangename nacht.

Niet gewekt op gevraagde uur, dus 80 min telaat op de meeting. Zogezegd opgebeld (als wekker) geweest. Toevallig in de 2 gehuurde kamers niets gehoord !! Dus, stress, niet kunnen douchen en de auto in.

Goede matras

Prima hotel vlak bij de snelweg!

De schoonmaakster kwam ons vlak na 9 uur wakker maken, want "dat mag". Ja, vast, maar niet leuk als je tot 11:00 uur kunt ontbijten en pas om 12:00 uur hoeft uit te checken, dus uit kunt slapen.

Goede service, prima ontbijt. Kamer is niet zo groot, vooral de badkamer. Maar waar voor je geld! En uitchecken pas om 12:00 uur. Het hotel is (ook) erg gericht op zakelijke meetings e.d., wat je terugziet in het strakke design.

Heel net hotel voor een goede prijs.

Er was een kleine miscommunicatie mbt de kosten voor een babybedje, maar dat is door het hotel netjes opgelost. Badkamer is wat krap en geen afzuiging, dus na het douchen is alles in de badkamer nat/klam.

Heel net hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim genoeg en het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Typisch zakenhotel

Ik vond het een echt zakenhotel, lastig te bereiken met OV, niet echt gezellig en erg ruim. Personeel was vrij jong en nogal formeel. Ik had ook niet het idee dat het personeel daar met plezier werkte maar dat is meer een gevoel. Niet mijn type hotel en zie mezelf niet snel terugkeren maar het voldeed aan het doel: slapen in in de buurt van een zakenafspraak de volgende dag.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Heel goed maar jammer van de muur voor mijn raam.

Heel jammer dat ik ( kamer 101) niets kon zien uit mijn raam. Staat een muur wat blijkt een aangebouwde vergaderkamer! Dat was niet leuk en maakt de kamer ook donker. Ik was er niet veel maar dat had anders kunnen zijn. Vraag daar naar als je boekt!

Heel vriendelijk en het bed was het beste ooit! En super schoon.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Eens maar nooit weer.

Heel kleine benauwde kamer met dito badkamer waarbij je met je benen in de douche zit als je naar de toilet moet. Douche met gordijn niet meer van deze tijd. Om de kamer te bereiken moest je door diverse meetings heen. Lange wachttijd bij uitchecken.

Locatie was goed, kort hij de snelweg.

Sport weekend slaap adres

Ietwat kleine badkamer. Je kan je amper afdrogen of aankleden.

De ontvangst bij de receptie en incheck was ontzettend hartelijk. Kamers netjes en leuk lees pakket op de kamer. Bed zacht en dat is voor een waterbed slaper een pluspunt. Mooi materiaal in de badkamer en voldoende ontbijt buffet

- matig ontbijt -->

- matig ontbijt --> kijk naar Duitsland !!!! - koud in de kamer - avond ervoor enkel mogelijk tot pro-forma faktuur ipv echte faktuur. Ik wil smorgens geen tijd verliezen met uitchecken - beetje creepy personeel in de zaal - matras was veel te zacht .. lag bijna in een put

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Comfortable zaken hotel voor prima prijs.

Badkamer niet zo schoon, vloer plakte, hoekjes vies, overal strepen op chrome delen in badkamer. Details qua technische staat, bv. Lampjes defect of defecte houder, losgelaten badkamer accessoires. Er zijn ook kamers zonder uitzich, je kijkt dan tegen muur aan!

Erg vriendelijk gastvrij personeel bij receptie en restaurant. Goede gratis wifi. Vrij uitgebreid ontbijt dat werd aangevuld, lekkere natuurlijke thee soorten. Gratis parkeren auto. Raam in slaapkamer kan open. Waterkoker in kamer. Gratis magazines in de lobby en in de kamer!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Geen aanrader, prijs/kwaliteit is niet in verhouding.

Personeel was zeer klantontvriendelijk en kamer is gedateerd. Verder zijn de faciliteiten beperkt en de prijzen hoog.

Locatie is prima, verder voldoende parkeerplaatsen.

Het aardige personeel en hoe de kamer en het hotel er an...

De locatie lag pal langs de snelweg, waardoor de luchtkwaliteit bedroevend is. Aan de overkant van het hotel stond en grote zendmast. Het matras was zo zacht dat er helemaal in weg zakte.

Het aardige personeel en hoe de kamer en het hotel er an sich uit zag

Prima hotel!

Zoals in veel hotels was het dekbed erg synthetisch en dus zweterig. Echt niet fijn.

Ruime ontbijtruimte, genoeg parkeerplaatsen, vriendelijk personeel, erg fijne douche, prima ontbijt. En de kookkunsten van de vrouwelijke kok mogen absoluut genoemd worden. Werkelijk héérlijk gegeten!!

Prima hotel, vriendelijk personeel, goede ligging.

Gedateerd gemixt met nieuw, was toch wel te zien. Niet alles was even schoon. De bedden zijn heel erg zacht; iets waar je echt van moet houden, anders ligt het niet lekker.

Goede service (bereid om met alles te helpen), vriendelijk personeel, prima kamers. Dichtbij bushalte naar Utrecht CS.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goed bereikbare locatie met aansluiting op openbaar vervoer.

De bediening bij Bar en Restaurant mag over het algemeen beter opletten en wat sneller.

Goed bereikbare locatie met aansluiting op openbaar vervoer. Mooie kamers, net verzorgt, beetje aan de krappe kant.

Kan alleen maar jullie hotel aan bevelen, top.

Hoorde via mensen die wij kennen en die verbleven ook in het hotel dat men op verschillende manieren kunt boeken bij jullie, hun hadden wel voor 2 nachten geboekt en dat scheelt wel behoorlijk in de kosten + korting bon voor het avondeten. Misschien een idee om mensen die reeds van jullie diensten gebruik maken met mailtje hier van in kennis te stellen.

Het verblijf in dit hotel is voor herhaling vatbaar, ontbijt was super. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk zodat je er je meteen thuis voelt geweldig. Vond het ook geweldig dat wij zonder extra kosten een upgrade naar grotere kamer kregen .

Prima hotel met uitstekende service!

De kamer vond ik een beetje tegenvallen, erg klein (vooral de badkamer). Sobertjes, geen minibar en geen kluisje... Ondanks deze minpuntjes, prima prijs-kwaliteit verhouding!

Erg vriendelijk personeel en gastvrije ontvangst (met drankje en bitterballetje).

Goed te doen, verder netjes.

Gang en kamer stonk wat naar rook, terwijl bij inchecken een niet roken verklaring getekend koet worden. Vraag is dus hoe vaak men controleert hierop....

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Relaxed en even heerlijk weg! Genoten!

Geen aanmerkingen

Super vriendelijke medewerkers receptie, heerlijk ontbijt ( we waren helaas wel iets aan de late kant, maar er was ruim voldoende). Gemoedelijke sfeer. Ook omdat wij maar “gewone” mensen waren en er best veel in pak ( zakenlui) liepen werden wij net zo netjes behandeld. Mooie inrichting!

Verder een prima verblijf, vriendelijk en behulpzaam personeel .

Maar 1 echte stoel op de kamer. Voor wat oudere mensen geen comfortable gevoel.

Heelijk ontbijt en goed dinner Kamer aan de kleine kant, maar netjes en voldoende gefaciliterrd. Een 2 persoonskamer zou wel 2 stoelen moeten hebben.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Ontbijt was ok, echter gemiddeld.

Business Point zou zeer goed en comfortabel zijn geweest, ware het niet dat de plaats nu voor het ontbijt werd gebruikt.

Ontbijt was ok, echter gemiddeld. Kamer was klein, maar schoon en goed.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Goed gelegen, zeer vriendelijk en attent personeel.

Één koffie machine bij het ontbijt, mag er eentje meer zijn om wachtrij te voorkomen

Goed gelegen, zeer vriendelijk en attent personeel. Diner en ontbijt was uitstekend

Prima verblijf voor een bezoek aan Utrecht of omgeving, zowel privé als zakelijk

Fijn dat er een poging wordt gedaan glutenvrij brood aan te bieden, maar dit was matig van kwaliteit, erg droog. Dit kan tegenwoordig veel beter

Het personeel was heel vriendelijk. De kamers waren schoon en netjes. De ligging van het hotel zeer centraal. Het ontbijtbuffet erg uitgebreid, maar...

verblijf ivm symposium

Receptioniste tijdens het inchecken kon veel vriendelijker optreden. Was nu net een robot, die een standaard en ingestudeerd verhaaltje stond op te dreunen. Leek ook totaal niet geïnteresseerd. Wat een tegenstelling met de zeer vriendelijke receptioniste bij het uitchecken.

Goede kamers en een goed ontbijt.

Ons verblijf was zo kort omdat we om 04:15 besloten hebben naar huis te gaan.

Wij hadden verwacht twee eenpersoonsbedden te krijgen. Wij hebben niet gekregen wat wij hebben geboekt. Matras van het bed was slecht. Muggen in de kamer. Wastafelstop zat vast zodat het water in de wastafel bleef staan.

Het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Matigjes.

de maat van de kamer (in verhouding tot de prijs van de kamer)

Het ontbijt was zeer matig. Alle eieren en andere warme gerechten-pannen waren leeg. Fruit: mer keuzes en kleiner gesneden zou prettig zijn. Geen personeel aanwezig om dit te verhelpen.

Zeer uitgebreid ontbijt en was ook heerlijk

Bij aankomst bleek de 3 pers. Kamer niet zijn schoongemaakt Melding van gemaakt. Is perfect opgelost Kregen tijdens het wachten drankje en klein hapje van hotel erg vriendelijk

Zeer uitgebreid ontbijt en was ook heerlijk Nette kamers

mooie moderne schone kamer , heerlijk bed , goed ontbijt...

uitzicht kamer tegen een gebouw , raam kon niet geheel open en bij Diner zag de ober ons niet staan en hielp gasten wel die later kwamen , waardoor we ergens anders zijn gaan eten

mooie moderne schone kamer , heerlijk bed , goed ontbijt buffet , vriendelijk personeel

uitstekennde ontvangst en ook goede informatie

er was geen kluisje op de kamer waar ik verbleef

uitstekennde ontvangst en ook goede informatie verder uitstekende bediening in het restaurant heel goed ontbijt en ook op zondadag morgen kan er ontbeten worden van af 07:00

Voldeed niet aan verwachting (rustige nacht(en) op goede bedden)

Bedden op onze kamer (132) hebben hun beste tijd gehad. Hotel ligt vlakbij snelweg dus veel rumoer van verkeer, onze kamer lag ook aan snelwegzijde. Hotel wordt in het weekend ook geboekt door partygangers van het nabij gelegen Brothers, met als gevolg 1 nacht met luidruchtige jongeren.

Ontbijt was goed. Personeel zeer vriendelijk