Beoordelingen over Bilderberg Kasteel Vaalsbroek 4-sterren

Vaalsbroek 1, 6291 NH Vaals, Nederland

#6 van de 9 hotels in Vaals

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

De kamers waren fantastisch elke ochtend zeer zorgvuldig...

S avonds last gehad van blaffende honden.. Vind ik niet kunnen mischien ook omdat ik geen honden liefhebber ben... Voor anderen wellicht minder storend..

De kamers waren fantastisch elke ochtend zeer zorgvuldig schoongemaakt... Ontbijt was aan de dure kant maar je krijgt er zeker wat voor terug... heerlijk... Omgeving is prachtig .. schitterende wandel routes...

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Genoten.

De drukte in de ontbijtzaal vond ik niet plezierig en douchen doe ik liever niet in een ligbad maar in een douchecabine.

Geweldig goede bedden, vriendelijk personeel en een prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Service was uitstekend.

Naakte auwe kerels in en rond de sauna. Voor de zonnebank moet betaald worden,dit was niet helemaal duidelijk. Waterkoker zat nog water in (wil niet weten hoelang) . En jammer dat ik geen kamer met terras had kunnen bestellen. Ivm roken. Ierders keer naar buiten wandelen is wel gezond maar hoorde dat er wel degelijk kamers met terras of klein balkon was. Helaas was er vrijdagavond een feesje in het kasteel waar de muziek (tijdelijk) zo hard stond dat ik op men kamer kon meegenieten.

Service was uitstekend. Super vriendelijk personeel. Eten was voortreffelijk. Hele mooie locatie. Ontbijt was rijkelijk en erg lekker. Miste alleen de bloedworst om het Engelse ontbijt compleet te maken. Kamer was schoon en rook lekker fris.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Heerlijk gedineerd en ook het ontbijt de volgende ochtend...

Dat we naar een ander gebouw moesten om iets te eten. Dat de lift in het appartementengebouw niet werkte, voor mij als copd-patiënt een ramp

Heerlijk gedineerd en ook het ontbijt de volgende ochtend was fantastisch

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Op booking.com geboekt voor het kasteel, echter je krijgt een bijgebouwtje, dus niet voor herhaling!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Verwachting was in het kasteel te overnachten, echter het werd een bijgebouw. :-( Verwachting was een rondleiding en diner te krijgen in het kasteel, maar was niet mogelijk, alleen een bbq. :-( Veel lopen voordat je bij de kamer bent. Geen drankjes in koelkast. Een aantal gasten van de dure autoclub hebben geen fatsoen geleerd, om deur even open te houden voor de oudere. En als je hem zelf openhoud, dan denken ze dat het zo hoort en nemen het niet over voor de volgende. Vreemde gasten.

expositie aan de gang-muren was mooi. Kamer was schoon. Mooi uitzicht op balkon. Mensen aan de receptie zijn prettig

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Helemaal geweldig!

De prachtige locatie van het kasteel/hotel en de goede staat van het complex. Vriendelijk personeel en lekker eten en drinken. Geweldige wandelroutes vanuit het kasteel en direct in de buurt.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Ontvangst heel vriendelijk, kamer superschoon, heerlijke...

Ontvangst heel vriendelijk, kamer superschoon, heerlijke bedden. Ontbijt waar Bilderberg bekend om staat: zeer uitgebreid, erg lekker en op tijd aangevuld. We komen zeker terug bij Bilderberg!

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Prettig verblijf

Het viel ons erg tegen dat er voor die prijs niet een behoorlijke Senseo of iets vergelijkbaars op de kamer stond.

Het ontbijt was goed. Wel aan de hoge prijs. De bedden lagen prima. En de omgeving is prachtig. Wij waren er om te fietsen.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

De junior suite was heel ruim en comfortabel.

Het uitzicht vanuit de kamer. Voor het ontbijt buitenom naar het kasteel lopen is met slecht weer niet prettig.

De junior suite was heel ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Hotel staat in een prachtige omgeving , goede uitvalsbasis...

Hotel staat in een prachtige omgeving , goede uitvalsbasis voor het bezoeken omliggende steden . Het ontbijt was Prima , en de kamer was erg mooi , ruim en schoon. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Heerlijk hotel, toplocatie, geweldige omgeving voor wandelen en fietsen.

De dames bij de receptie zouden wel wat meer mogen lachen. Verkoop van kaarten met fietsroutes met knooppunten zou het verblijf optimaliseren.

Perfecte locatie als startpunt voor geweldige fietstochten. In één dag 50 km gefietst door Nederland, Duitsland en België. Aken is slechts 6 km fietsen. Het fietsen'hok' bij het hotel was erg ruim en elk fietsenrek had een eigen oplaadpunt voor de accu. Helemaal top! 's Avonds meer dan geweldig gegeten in het restaurant, daarna nog wat gedronken in de gezellige bar/kroeg van het hotel.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Heerlijk!

In de spa voorziening was het personeel onvindbaar. Lastig als je iets wilt vragen. De bediening in het restaurant was nogal traag.

Prima kamer en fantastisch ontbijt met heerlijk brood. Prachtige omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben genoten van het verblijf.

De ligging.

Bij uit boeken niet echt klantvriendelijk. Maar.....Dit schrijf ik omdat jullie er echt om vragen. Maar we zijn het anders gewend. Groet

De ligging....mooie kamers...de rust .prima ontbijt, al vond ik het daar wat aan de frisse kant.Zeker

dit nooit meer

alles . we zaten niet in het kasteel maar in een bijgebouw, zwembad had geen badjassen .voor alles moest extra betaald worden. personeel was meer met elkaar bezig,dan met service aan de gasten

te duur

Was een bepaalde kilte. Warme gastvrijheid is anders.

Op mijn kamer # 344 was constant een bromgeluid aanwezig. Irritant zeker bij het slapen gaan. Heb dus slecht geslapen.

Prijsverhouding ontbijt aan de hoge kant.

Mooie ruime en nette kamers.

Mooie ruime en nette kamers. Ontbijt was goed. Ruim assortiment. Mooie omgeving waar het hotel gelegen is. We gaan dan ook graag nog een keer terug.

Heerlijk uit(je)!

De kamer was kleiner dan getoond op de foto bij de boeking, waardoor het zitje met 2 stoelen ontbrak. Er stond 1 stoeltje. In de douche was geen plek om eigen spullen neer te zetten, behalve op de grond.

Het ontbijt was heerlijk. De ligging van het terras van de bistro aan het water idem. De kamer was prima, al viel de omvang wat tegen (zie hierna). Uitstekende bedden en restaurant.

Prachtige locatie, fijn dat er zo’n prachtig luxe restaurant...

De illusie dat je een kamer in een kasteel (Hotel Kasteel Vaals) boekt terwijl het hotel naast het kasteel staat.

Prachtige locatie, fijn dat er zo’n prachtig luxe restaurant bij zit en dat er ook een ‘gewone’ bar/restaurant met terras bij is. Zwembad en sauna was ook top.

Prachtig in het groen gelegen hotel.

donderdagavond was er een feestje, met de 'nodige' luide muziek. 's Nachts bij het verlaten van het domein, konden dronken gasten het niet laten om de slapende gasten te laten meegenieten van hun geroep en 'gezang'.

Prachtig in het groen gelegen hotel. Gratis parking. Goed restaurant. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Voor ons was het de tweede keer dit jaar dat we er verbleven.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Voor zo'n kamer is het jammer dat de douche in het bad was. De dame aan de receptie kan iets klantvriendelijker.

De omgeving is lekker rustig. Echt om te ontspannen.

Heerlijk hotel op een fantastische locatie

Met uitzondering van het restaurant wordt er geen persoonlijk contact gemaakt door personeel of gastheer/ vrouw. Ook veel wisselend personeel.. voelt daardoor wat onpersoonlijk. Hotel wordt ook veel gebruikt voor conferenties. Verblijf was verder erg plezierig. Wij komen graag terug.

De ligging, terras en restaurant. Ruime prettige hotelkamer.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Wel lekker ontspannend in het mooie Limbug

ik had aan de hand van de brochure het idee dat we meer in het kasteel zouden zitten De foto is misleidend ,daar de foto van het kasteel heel oud is en er goed verzorgd uitziet. wat momenteel niet het geval was. Vooral de tuin Tevens zou ik verwachten met de huidige prijzen, dat er wel een airco in elke kamer aanwezig zou zijn

ontbijt en zwembad

• Beoordeeld op: 12 september 2018

personeel erg vriendelijk, schone kamers.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat de bistro beperkt open was en savonds na 21:30 kon je niks meer eten, was een beetje jammer. Bijna geen kinderfaciliteiten dat ze speelruimte hebbben. Ondanks dat een hotel waar wij vaker gaan komen. personeel is perfect!! Zo vriendelijk en behulpzaam

personeel erg vriendelijk, schone kamers.. lekker tosti's en lekker eten in de bisto. zeker een plek om terug te komen!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Er wer niet gelijk voldaan aan het het verzoek voor hovered verdieping, we moesten er om vragen. Nette ruime kamer , mooie omgeving. Misten wel echte glazen.

Heerlijk verblijf in Limburg

Het zwembad was wel erg klein en ook een beetje koud. Daar hebben we dus weinig gebruik van gemaakt. Wel erg prijzig voor de relatief kleine kamer.

Fijne bedden en vriendelijk personeel! Jammer dat de hotelkamers niet in het kasteel zitten, maar in het bijgebouw. Badkamer was erg mooi. De kamer prima, niet super bijzonder. Zoals op de foto.

Uitkijken voor feesten, anders top!

Ontbreken airco tijdens hete zomernachten en de geluidsoverlast van een groot trouwfeest. Onmogelijk te slapen met open raam. Kamer was daarvoor verkeerd gelegen.

Prachtig gelegen en uitstekende accommodatie. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. BBQ op vrijdag aanrader.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Zeer goed tot uitstekend. Was reeds mijn 5de of 6de bezoek.

Ik heb deze opmerking vroeger reeds gemaakt. Namelijk dat een alleenstaande steeds de volle pot betaald voor een kamer. Ik ben van mening dat het mogelijk moet zijn om daar toch iets aan te doen , bv een korting of inderdaad enkele kamers voorzien voor singles. Deze opmerking is niet alleen van toepassing voor Bilderberg. De meeste hotels , campings ed zijn wat dit betreft ziek in hetzelfde bedje. Dat weerhoudt singles soms van te boeken. Spijtig. Graag had ik hier jullie mening over.

Het ontbijt was heerlijk en eerlijk. De accommodatie uitstekend. Alles net en verzorgd.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Vreselijk zou een 0 willen geven

Het personeel. .. niet klantvriendelijk... Geen kennis van zaken. ... toen we gingen uitchecken werd gevraagd of het verblijf was bevallen. Ik had een 4 pagina's met klachten. ... die heb ik allemaal met de receptie besproken en toen ging ze naar haar manager. ... Die kwam 5 minuten later op hoge poten verhaal halen waarom ik zoveel klachten had. Ik wilde alle klachten met hem (Wout ) doornemen maar na de 5e van de 12 stond het gesprek hem niet meer aan omdat ik het niveau van Vaalsbroek vergeleek met wat wij gewend zijn in de 2 Bilderberg hotels in Amsterdam. .. zoals een Airco. ... pantoffels. .. inhoud in de koelkast (hier helemaal leeg!!!! ).. meerdere kussens in de kast (hier helemaal niets ). ..een ontbijtzaal waar je niet in de regen zonder paraplu van het hotel in je nette pak naar toe kan... een bad wat wel doorloopt. .. een douche met een straal de goede kant op ipv langs de slang... etc... Wout beweerde bij hoog en laag dat de Bilderberg hotels in Amsterdam ook dezelfde standaarden had.... het was immers ontworpen door dezelfde architect. ... ik heb de websites laten zien en hij werd even stil.... Want hoe kon het dat de standaarden in Amsterdam zo hoog waren. ... zelfs een 2 sterren restaurant de bekende Kersentuin hoorde bij zijn hotel keten waar hij de baas van was in Vaalsbroek. ... Want toen ik genoeg had van zijn onprofessionele gedrag vroeg ik naar de baas van het hotel. Dat was hij vertelde hij met droge ogen terwijl volgens de eigen webpagina een dame de baas was. Wout vroeg wat voor korting ik wilde voor de klachten. ... Ik zei... ik wil graag met uw baas praten. Maar hij bleef ontkennen dat zijn baas een vrouw was. Uiteindelijk kreeg ik welgeteld 15 euro korting voor een lijst van klachten en een onprofessioneel gesprek met de baas.... ik kom hier nooit meer terug zolang hij de baas is. En ik zal de echte baas hiervan op de hoogte stellen. Mvg Een geregelde gast van de Bilderberg hotels in Amsterdam.

Location and inrichting

prima verblijf voor een paar dagen.

Absoluut een minpunt is dat er geen airco op de kamer is. De kamers waren (erg) warm, na een wekenlange zomerhitte. Je kon door de warme op de kamer slecht inslapen. Als we het raam open deden werden we wakker gehouden door harde geluiden vanaf het terras. jammer dus!!

de kamer was prima, groot, overzichtelijk en schoon. prima dus! het ontbijt krijgt van ons een dikke 7, niet overdreven goed, maar naar verwachting

Het personeel was heel vriendelijk. Toch hadden we het leuk gevonden mochten we meteen info krijgen over het hotel (internet, plaats ontbijt, plaats welness en de omstreken). We moesten alles zelf vragen, jammer. Ook een tweepersoonsbed was handig geweest.

Het ontbijt was heerlijk. Ook de kleine welness was leuk om te vertoeven, vooral het saunagedeelte. De kamers waren zeer mooi en ruim.

Het diner in het restaurant was heerlijk en had een...

We hebben helaas erg slecht geslapen omdat het zo warm was op de kamer (buiten was het 12 graden) Er was helaas geen airco. Gelukkig hadden we ramen die open konden zodat er koele lucht binnen kon komen. Maar omdat onze kamer letterlijk zo’n 3 meter naast de weg lag werden we al zeer vroeg (rond 06:30 uur) gewekt door langsrijden auto’s. Heel vervelend aangezien we toch zeker tussen 3 en half 5 ‘s nachts wakker hebben gelegen. Bij het uitchecken hadden we aangegeven dat het wel erg warm was geweest ‘s nachts maar de enige reactie van de dame achter de receptie was “dit hotel heeft geen airco, daar adverteren we ook niet mee” (punt). Daarmee was voor haar de kous af. Jammer...slechts een “wat vervelend voor u” was een stuk klantvriendelijker geweest.

Het diner in het restaurant was heerlijk en had een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. De heren in de bediening waren heel aardig en professioneel Het ontbijt was ook heerlijk en uitgebreid.

geen airco

prima verzorgd uitgebreid ontbijt; schone ruime kamer; badkamer met inloop douche en 2 douchekoppen; tv in zitdeel en op slaapkamer; grote kast met kluis

Lekker genoten van een avondje weg zonder kids met heerlijk eten..

Had verwacht dat de kamers in het kasteel zouden zijn, maar je zit in een ander ‘nieuwer’ gebouw. Ontbijt is wel in het kasteel zelf.

Fijn restaurant en prima ontbijt. Mooi meer erbij. Erg vriendelijk personeel.

De bedden waren top.

Wij hebben gegetennin de bistro, nadat ons hoofdgerecht op hadden wilde wij eigenlijk nog een toetje en koffie. Helaas haalde de ober de vuile borden weg maar vroeg verder niets. Vervolgens hebben we nog een half uur gewacht, maar de ober had het te druk met andere zaken. Wij zijn maar uiteindelijk naar de kamer gegaan. Dat viel mij eigenlijk wel tegen.

De bedden waren top.

Fantastische plek voor een aantal dagen Limburg

Het onderhoud van het groen rondom het hotel kan echt beter.

Drie nachten verbleven in hotel Vaalsbroek. Wij kregen een heerlijke suite. Smaakvol ingericht en erg schoon. Personeel is evriendelijk en behulpzaam. Restaurant de oude Watermolen in het hotel is een aanrader. Zeker voor een hotel een uitstekend restaurant voor een heerlijk diner.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker uit, goed eten en een uitstekende omgeving

Het was een fantastische ervaring in dit Bilderberghotel Vaalsbroek. Uitgebreid ontbijt, maar ook leuke bistro. Goeie fietsenstalling. Receptie altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik reis best veel en vind dit een uitstekend hotel. Van tevoren zag ik enkele negatieve beoordelingen over warmte en geen champagne bij het ontbijt enz. enz. Belachelijk, het is helemaal top

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Groene omgeving.

Geen airco op de kamer. Geen vliegenramen.

Het uitgebreid ontbijt met vele soorten brood, veel soorten beleg, vers fruit, ... en heerlijke karnemelk konden ons bekoren. De prachtige groene omgeving is heerlijk om te fietsen. Je kan in het fruitseizoen heerlijk vers fruit kopen bij de boer in de omgeving.. In centrum van Vaals heb je allerlei eet- en winkelgelegenheden voor ieders budget. Dit hebben we met de auto gedaan. Vaals ligt op de Duitse grens en hebben we een mooie rit gedaan naar Aken.

Wel boos om de eerste bediening

Verblijf boven de vergader ruimte erg veel onrust en gepraat jammer Bediening was slecht. Bij aankomt drie kwartier op soep gewacht toen bleek dat er nog niet aan was gewerkt ( boos)

Schoon,ontbijt en vriendelijk

Genieten!

De hotelparkeerplaats was vol...maar we konden gelukkig parkeren bij de parkeerplaats van het kasteel. We bleven maar 1 nacht en hadden geen zware koffers, maar als we dat wel gehad hadden...

Mooi hotel, mooie omgeving, lekker ontbijt: perfect genieten!

Echt een super mooie kamer zwembad en sauna was ook keurig

Kleine min puntje ondanks dat het niet meer zo warm was was het wel heel warm op de kamer geen airco wel ventilator

Echt een super mooie kamer zwembad en sauna was ook keurig Personeel doet echt hun best om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken Ontbijt is ook echt super En je kan daar ook heerlijk eten voor de lunch diner borrelhapje Komen hier zeker keer terug

De algehele sfeer kamer met inloop douche was prima.

geen commentaar

De algehele sfeer kamer met inloop douche was prima.keurig schoon ontbijt prima, rondleiding ,daarna het diner in het kasteel romanties en geweldig verzorgd. geweldige BBQ goed verzorgden een woord was alles geweldig

Mooie locatie, moderne kamer.

In de tweede kamer hing een hondengeur. Dit werd na melding slechts gedeeltelijk verholpen. Restaurant op zich natuurlijk goed maar voldeed niet aan de (hoge) verwachtingen.

Mooie locatie, moderne kamer. Ontbijt goed,

De ligging van het hotel is prachtig en het ontbijt is zeer...

Erg slechte WiFi verbinding. Het wellness gedeelte viel erg tegen, voor zo'n groot hotel was het zwembad te klein. Het saunagedeelte was erg rommelig. Mensen in natte badkleding op de banken, bloot en gekleed loopt door elkaar. "Niuwsgierige mensen" die even "om het hoekje gluren".

De ligging van het hotel is prachtig en het ontbijt is zeer uitgebreid.

Locatie, vriendelijk personeel, ontbijt was super.

Geen airco voor 4 sterrenhotel heb ik nog nooit meegemaakt. BBQ die werd aangeboden was beneden niveau wanneer je daar €32,00 moet voor betalen om dan worst te krijgen. Volgens de aankondiging zou alles geserveerd met zicht op de mooie vijver. Maar niks van dit alles.

Locatie, vriendelijk personeel, ontbijt was super.

2 dagen erg aangenaam op 1 dag erg minder door bruiloft

Grote min was een bruiloft/feest wat tot 4 uur 's nachts duurde. Zou tot maximaal 0000 of 0100 moeten duren. Daarom locatie en prijs/kwaliteit een lage rating gegeven.

Een mooi hotel, alles goed verzorgd en erg mooie omgeving. Heerlijk en bijzonder gegeten op het kasteel

Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet, gezellige brasserie,...

Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet, gezellige brasserie, smakelijke gerechten, lekkere wijntjes en bieren; heerlijk zwembad en uitstekende wellness faciliteiten.

Kamer,hygiëne

Ontbijt. De afgebakken broodjes waren droog, de appels beurs, de scrambled eggs hadden een vreemde chemische smaak. Verder voldoende keuze en alles werd keurig bijgehouden door het personeel.

Kamer,hygiëne

Kamer was ok, maar kreeg toch een beetje een bunker gevoel.

Bij aankomst in de kamer wilde we wat drinken gezien de warmte, helaas was de ijskast leeg, en bij navraag werd ons verteld dat we water konden halen bij de bar/bistro. Kasteel diner leek ons leuk, om te informeren waar dit zou plaats vinden liepen we naar het hoofdgebouw, daar werd ons gevraagd wat we daar deden. Er waren die dag 3 bruiloften werd ons verteld en dat we weg moesten gaan. Kasteel diner bestond uit een voorgerecht en nagerecht buffet. Normaliter is het binnen , maar door de warmte zaten we buiten. Buffet was binnen, niet gekoeld met 33 graden. We zijn in de avond naar het zwembad gegaan. Toen we weg wilden gaan bleek de deur dicht. Na bellen werd ons verteld dat deze automatisch om 10 uur op slot ging. De nood knop werkte niet dus zou er iemand komen om ons er uit te laten. Na lang wachten zijn we via een nooduitgang weg gegaan. Er wordt blijkbaar geen check gedaan of er nog iemand is. We besloten te gaan praten met de manager over onze ervaringen. Hij hoorde ons aan maar reageerde nergens op. De volgende dag bij uitchecken kregen we korting omdat we een klacht hadden. We hadden liever reactie gehad dan een korting. We komen hier niet meer terug.

Kamer was ok, maar kreeg toch een beetje een bunker gevoel. Airco was fijn geweest met deze temperaturen.

Met airco was het helemaal perfect geweest (het was boven de 30*C overdag en de koelkast produceert ook nog warmte....)

Prachtige ligging, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en faciliteiten om ‘s avonds drankje te nuttigen & te kaarten.

De restaurants zijn prima, evenals het ontbijt

Een kamer zonder airco, zonder koelkastje is niet meer passend bij een 4* hotel. Badkamer met eenvoudige douche in bad, waar vind je dat nog

De restaurants zijn prima, evenals het ontbijt

Anders dan verwacht, maar prima hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Je slaapt in bijgebouw van kasteel. Hierdoor is hotel veel masaler dan lijkt op het plaatje. Kamers schoon, maar rook wat muf. (ik denk na reinigen tapijt)

Omgeving. Dichtbij Vaals, maar je loopt zo het bos in. Heerlijk gefietst. Terras van hotel bij watertje.

Heerlijk 2 dagen er tussen uit

Restaurant viel tegen, bistro ernaast was beter. Washandjes zou prettig zijn voor in de badkamer Ik vond het ontbijt vrij prijzig.

Omgeving is prachtig, mooi hotel

Prettig verblijf en komen zeker een keer terug met hond voor een langer verblijf!

We hebben bij de receptie al aangegeven dat er echt een laadpaal voor elektrische voertuigen moet komen. Wij rijden volledig elektrisch en de accu was vrijwel leeg bij aankomst! Nu moesten we bij het nabijgelegen bungalowpark opladen. Er is overgens wel een mogelijkheid om gewoon via een stopcontact te laden maar dat duurt dan weer een halve dag.

Het ontbijt was prima en de welkomsnoepjes voor de hond vonden we een zeer aardige geste

Goede locatie comfort om kamer minder en lawaai s nachts

Er was geen kleine ijskast voorzien en voor 4 sterren zou dat mogen Wij hadden blijkbaar een mindere kamer in de hoek 239 met veel nachtelijke geluiden van machines waardoor wij niet konden slapen

Het ontbijt en eten restaurant en zeer goede wijn

matig

Er was een deur naar de andere kamer en wij konden onze buren horen alsof ze in onze eigen kamer zaten. Veel te warm op de kamer.

Het ontbijt en de afgesloten fietsenstalling.

4,4
    bar goed, ontbijt gewoon, grote kamer goed maar dan zie hierboven!

kamer voor dat geld , nog geen airco alleen ventilator, had voor die prijs zeker meer luxe verwacht en betere lakens, leken wel van kunststof of gesteven lakens ( zoals vroeger) niks geen natuurlijks, matrassen zo zo

ligging

Lekker een dagje weg.

Mooie locatie in het groen met tuin en waterpartijen. Zeer lekkere keuken. Gratis parking bij de accomodatie en op 3km van 3landenpunt en 8km van Aken.

Heerlijk en prachtige omgeving

Wij vroegen om een spiegelei (voor 1 persoon) en vanwege de drukte kon dit niet. Wij kwamen pas om 10:30 binnen en de meesten gasten waren toen al weg (voor 80€- 4 personen zou dit wel mogen). Er werd tussendoor niet uitgeruimd, dan kan beter. Restaurants aanbevolen op de site van het hotel zijn bij personeel niet bekend als locatie en moet via het hoofdkantoor worden gereserveerd. Die zijn in het weekend niet te bereiken.

Het ontbijt was goed. Wij misten op zondag wel de prosecco (wel in andere Bilderberg hotels) of zalm.

Geweldig, ga zeker terug

Jammer dat je niet in het kasteel kunt had dat graag bezichtigd

Geweldige omgeving , geweldig zo dicht bij dat kasteel. Eten was heerlijk, sfeeer ook. En genoeg te doen in de omgeving. Mooi park om in te wandelen.

het was lekker om op deze manier er enkele dagen tussenuit te zijn. Omgeving is mooi en uitnodigend.

Het uitzicht. We keken op korte afstand tegen een ophoog lopende weg aan met veel bomen. Zitje was ook heel klein en weinig uitnodigend om er te gaan zitten.

de omgeving is mooi en het ontbijt was goed verzorgt.

We hebben heerlijk genoten.

De warme kamer en de de upgrade naar junior suite. Deze was niet beter dan de standaard kamer bij VD valk

De ligging en de vriendelijkheid van het personeel.

mooie kamers, goed restaurant.

er was geen airco en voor iets snellere WiFi moet betaald worden. Dat is niet meer van deze tijd.

Mooie ruime suite en goed restaurant met alleszins betaalbare wijnen.

Wat een heerlijk verblijf

Alleen dat het verblijf te kort was.

Echt alles. Vooral de prijs/kwaliteitsverhouding. Echt geweldig. Wat een luxe. Wij kwamen net uit Duitsland en hebben daar voor meer ged in veel slechtere accomodaties gezeten. Wat hebben wij genoten.

Superfijn hotel met heerlijk ontbijt en heel vriendelijk personeel.

We missen de minibar een beetje.

Zoals altijd weer een heerlijk ontbijt. Kamer weer uitstekend en personeel erg vriendelijk. De omgeving is erg mooi en het is er rustig.

Viel erg tegen omdat de airco ontbreekt, er was zelfs geen zonnewering

Geen airco, was bijna niet uit te houden. Het had niet veel gescheeld of we waren hierdoor in de nacht bijna weg gegaan. Op het buiten terras werden we na 1 half uur nog steeds niet bediend. We zijn elders buiten het hotel iets gaan eten en drinken.

Grootte van kamer

Het terras

Er stonden heel veel mensen midden in de nacht (0.3.00 uur) te lallen voor de ingang van het hotel. Dit was ontzettend irritant en hield ons uit de slaap. Officiële klacht ingediend bij de receptie.

Het terras

Kamer ruim en goed voorzien van direct noodzakelijke dingen.

We waren wat te vroeg. Kamer nog niet schoon . Maar toen dat wel het geval was werden wij daarop niet geattendeerd. Zou een mooi teken van welkom en gastvrijheid zijn als dat wel gedaan werd....

Kamer ruim en goed voorzien van direct noodzakelijke dingen. Ontbijt was fantastisch. Zeer ruime keuze en uitstekende kwaliteit.

Locatie.

Geen airco op kamer. Gemis aan privacy op balkons. Vreemde ligging lift in bijgebouw. Watertemperatuur douch verspringt soms.

Locatie. Parkeerplekken. Ontbijt. Vriendelijk personeel.

Goede service in restaurant, ondanks mijn late binnenkomst ...

Minibar was leeg. Geen flesje(s) water in de kamer. Zeker gelet op het warme weer jammer.

Goede service in restaurant, ondanks mijn late binnenkomst werd alle tijd genomen. Uitstekend eten.

Grandioos hotel met een fantastisch restaurant en een...

een airco met dit extreem warme weer had het helemaal afgemaakt

Grandioos hotel met een fantastisch restaurant en een geweldig ontbijt. Kortom het was af......

ZALIG GENIETEN!

Gezellig terras aan vijver, prachtige natuur. Hedendaagse inrichting, luchtige en aangename sfeer. Zeer lekker gegeten in het restaurant met aangepast Limburgs wijnarrangement, met top bediening. Uitgebreid ontbijt van 8u tot 11u. Personeel is zeer vriendelijk. Perfecte uitvalsbasis voor fietstocht.

Heel fijn en verzorgd!

Het glutenvrije ontbijt. Twee broodjes staat niet in verhouding tot al het lekkers voor gluteneters. Eerder kreeg ik bij het brood wel eens een cracker of een plakje cake. Dat maakt het ontbijtje leuker.

Prima ontbijt 😊

De kamer 262 boven het zwembad in de avond en nacht hoor je de pomp draaien 😕 Heb er over ge reclameert Heb zonder problemen een andere kamer gekregen (keurig geregeld!) 😊

Prima ontbijt 😊

Fantastische ervaring voor jong gezin om even bij te komen van maandenlang ziekenhuisbezoek

Niets wat mij zo te binnen schiet

Het restaurant vh hotel was een absolute verrassing! Heerlijk gegeten en gedronken. Voor het eerst met baby (9mndn) op stap en ook in het restaurant dachten ze goed met ons mee.

Prima kamer net boven de receptie.

Geen bad Geen airco Mini-bar niet gevuld Dure fietsverhuur Verouderd zwembad

Prima kamer net boven de receptie. Heerlijke locatie om te wandelen. Goed ontbijt met ruime keuze. Wel iets te duur alles bij elkaar maar toch genoten.