1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Vakantiepark De Krim Texel

Beoordelingen over Vakantiepark De Krim Texel

Roggeslootweg 6, 1795 JV De Cocksdorp, Nederland

#4 van de 7 vakantiewoningen in De Cocksdorp

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 1 december 2018

Fantastische vakantie gehad een weerzien met het eiland na 25 jaar, we komen terug!!
    • Chalet met 2 Slaapkamers en een Sauna

Matrassen in het chalet. Die zijn aan vervanging toe. en te hard. Verder was het allemaal uitstekend de keuken goed voorzien van alles en de sauna in korte tijd lekker warm.

Fantastisch zwembad . De glijbanen zijn geweldig en ook goed te doen als je boven de 50 bent. sfeervolle locatie het was allemaal al in Kerstsfeer: vriendelijke mensen en het personeel bereid tot een praatje. Leuk.

• Beoordeeld op: 20 november 2018

heerlijk onthaast en fantastisch gegeten en genoten van texelse produkten
    • Deluxe Bungalow met 3 Slaapkamers

we hadden een huis met sauna geboekt maar de sauna werkte maar half ( temp kwam niet hoger dan 50 graden). ook was het huis vol met oude spinnen webben. verder mistte we koffiemokken

eten op texel is een culinair genot! voor het onthaasten moet je echt naar texel gaan alles gaat daar gemoedelijk en mensen zijn er vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

heerlijk tot rust gekomen.
    • Chalet met 2 Slaapkamers en een Sauna

de ligging, was nu niet vervelend, maar denk als het druk is en dan met de nieuwe evenementenhal dat ik daar niet wil zitten. Denk dat ik dan wel graag wil weten of er eventueel wat te doen is in de evenementen hal.

leuk chalet, met alles erop en eraan. mooi park, mooie ligging van park, met veel faciliteiten, fijn zwembad. lekker gegeten.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

bij mooi weer een goede plek want dan leef je de hele dag buiten. Het park ziet er goed uit
    • Hotel Chalet

de reactie naar de huurders toe

bij aankomst stond e ventilator in de badkamer volop te draaien om de stank van het riool weg te krijgen.Deze ventilator moest de hele nacht blijven draaien ivm de stank overlast. Dit heeft het verblijf wel erg overschaduwd, zeker gedurende de 2 nachten. Wij hebben dit gemeld aan de receptie bij ons vertrek maar hebben daar geen reactie opgehad

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Leuk park, veel voorzieningen en genoeg mogelijkheden om iets te doen in de omgeving.
    • Hotel Chalet

Ons bed werd niet opgemaakt, ook waren de prullenbakken niet geleegd en stonden er geen schone kopjes. Ik vind de hotelchalets niet goedkoop voor bijna 150 euro per nacht, dat er dan niemand komt om iets te doen vind ik niet netjes. We hebben daar wel voor betaald en is ons ook toegezegd op de website en in de folder.

De faciliteiten van het zwembad en de restaurants. Mooie omgeving om te wandelen en dichtbij het strand. Leuke activiteiten en dorpjes in de omgeving. Fijn om ontbijt op deze manier op je eigen tijd te kunnen nuttigen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Fantastisch voor jong en oud!
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

Dit is echt een fantastisch park met echt alles bij de hand, alleen ik mis echt een tennisbaan. Zo'n groot park als deze en dat zonder tennisbaan. Dat is t enige wat ik jammer vind. Omdat we graag met de familie tennissen. En dan maakt t ons niet uit of t beton, kunstgras of iets dergelijks is. Als je maar even kunt slaan.

Dat de kinderen zich zo goed kunnen vermaken; fantastisch gezellig speelplein, buiten en binnen! Zwembad super gaaf, handige kluisjes en veel zitruimte! Bowling ook super geregeld en je kunt in het centrum heel gezellig zitten en lekker lunchen! Kids en ouders heel erg blij!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Onze dochter had de tijd van haar leven met de indoor speeltuin
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Bij inchecken leek of het personeel geen zin had om te helpen, het was een late incheck dus we moesten de sleuten in het restaurant ophalen. Het daar aanwezige personeel had minimaal 5 minuten nodig om te ontdekken, terwijl restaurant gasten wel direct geholpen werden. Dit is best jammer

De voorzieningen voor jonge kinderen zijn goed

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Voor herhaling vatbaar, maar dan ipv chalet een huisje.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

De temperatuur in het chalet liep op tot 30 graden (en dat in oktober) omdat het de hele dag in de zon had gestaan. Geen airco aanwezig en ramen open zorgde voor invasie van muggen. Dan douchen in een klein benauwd hokje is niet aan te raden. De douches in het chalet hadden schoner gekund en ik vond het bed veel te zacht. Ook hing er een muffe lucht binnen, dit hebben we opgelost door zoveel mogelijk te luchten en een geurkaarsje.

De klantvriendelijkheid, het eten in de verschillende eetgelegenheden en de service. Via app is De Krim laagdrempelig bereikbaar voor vragen, opmerkingen en klachten. Na de eerste nacht stuurde ik een appje over het te zachte bed en hierop kwamen ze heel snel een bedplank brengen. Er is voldoende te doen voor kinderen, zowel binnen als buiten. Verse broodjes konden smorgens bezorgd worden.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Niet een tweede keer.
    • Hotel Chalet

Vuil. Min ontbijt. Gehorig. De benaming "hotel"chalet is het niet waardig. Het chalet was niet schoon. Het ontbijt bestaat uit 4 verschillende broodjes, een ei, flesje jus, hartig en zoet beleg. Het is wel heel eenvoudig en 1 cupje boter op 4 broodjes?! Via een luikje aan de buitenzijde van het chalet wordt een box tussen 8.30 - 9.00 geplaatst en kan de box in het chalet eruit worden gehaald. Er staat een senseo apparaat, maar deze was zo smerig dat ik deze in de kast heb gezet.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Boeken binnenkort gewoon weer hoor
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Bij binnenkomst in het huisje stonk het naar natte hond , dit was een tegenvaller !!! Heb direct hierover gebeld en binnen een uur kwam er iemand van de schoonmaak ! Deze heeft het uirstekend opgelost dmv een geurblokker

Mooi park , veel te doen voor de kleintjes

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Fijn verblijf in keurig chalet in een groot maar toch rustig park.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Ik miste in de woonkamer een kastje of wat planken waar je wat boeken, tijdschriften, spelletjes kwijt kunt. Chalet stond in een rijtje waardoor er wat inkijk was van en bij de buren. In tegenstelling tot het park vond ik het plein met de voorzieningen erg ongezellig en kaal.

Chalet is keurig ingericht en heeft 2 badkamers. Veel serviesgoed en bestek zodat je de vaatwasmachine kunt vullen zonder tekort te hebben. Goed tuinmeubilair met kussens.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Nette accomodatie en vriendelijk personeel.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Bij het zwembad waren de kleedhokjes niet schoon. Zand. In de accomodatie was niet eens toiletpapier aanwezig.

Nette accomodatie en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het was heerlijk
    • Hotel Chalet

Een beetje klein, maar ja de prijs was ook gunstig en ik vond het jammer dat we niet zelf iets warm konden maken

Het ontbijt was prima en de koffie ook, de bedden zijn ook goed en leuk ingericht

• Beoordeeld op: 23 september 2018

toppie, voor herhaling vatbaar, zeker aanbeveling waard,netjes park ,veel te doen voor jong en oud
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

bedden ,,in ochtend vroeg wakker last van rug ,,te zachten matrassen,inslapen prima , maar om 3 uur word je toch echt wakker van pijn in de rug,,wij hebben onder geslapen ,het nacht lampje mag wel aan een trek koortje moest er nu iedere keer met vingers drukknopje zoeken en opletten dat ik mijn vinger niet niet verbrand aan het lampje

\het huisje was schoon ,netjes ,ruim gezellig ,tuin rondom goed ,veelruimte rondom het huisje, rust,netjes zwembad schoon .leek wel nieuw, kleedruimtes toppie. hebben gegeten in restaurant paviljoen heerlijk vriendelijk personeel,fijne avond gehad,,fijne 5 dagen gehad,heerlijk dicht bij strand,,zeker aanbeveling waard

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Heerlijk uitwaaien vlakbij zee met alle luxe bij de hand
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

De weggetjes tussen de vakantiehuisjes door zijn wat smal en helaas zijn er best wat mensen die gewoon té hard rijden.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Er wordt duidelijk veel zorg besteed aan het park en alle faciliteiten. Het zwembad was leuk voor jong en oud. Kinderen kunnen zich er goed vermaken net als in de overige speelfaciliteiten zoals binnen- en buitenspeeltuin. Erg attent ook, het bloemetje op tafel in het vakantiehuisje.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Zwembad, locatie
    • Bungalow met 4 Slaapkamers

Dramatisch slechte bedden, koelkast sloot niet, vieze barbecue in hok, vies washandje in douche, frietjes tussen de bedden, kinderbedje 30 jaar oud, smoezelig.

Zwembad, locatie

De vriendelijkheid van het personeel .
    • Deluxe Bungalow met 3 Slaapkamers

De bedden waren slecht . Het proper zijn kon beter . En wij hadden een gerenoveerd huisje gevraagd en dat was het helemaal niet .

De vriendelijkheid van het personeel . De faciliteiten in het park !

Het park is fantastisch.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Het onderhoud van de accommodatie viel een beetje tegen. De ouder slaapkamer was erg klein met onmogelijke kastjes boven het bed waar je telkens je hoofd aan stoot.

Het park is fantastisch. Netjes schoon erg gezellig en enorm veel te doen. Super park!

Grandioos
    • Hotel Chalet

Een verblijf van 15 nachten en dan geen schoon beddengoed krijgen! In een hotelkamer worden bedden om de 3à4 dagen verschoond , bij de Krim alleen als je er om vraagt en tegen betaling van €8,95, per bed! Dat is geen goede service, je betaald je eerste pakket beddengoed ook zelf bij de boeking.

Het ontbijt in de kamer, ieder dag schoonmaak van de kamer en het personeel dat de kamer kwam schoonmaken. Zeer vriendelijk en hulpvaardig! Onze complimenten!

Het park is erg goed en ook de voorzieningen waren zeer goed
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

De vakantie woning was niet goed schoon ook geen toilet papier aan wezig en ook hebben we even zonder stroom gezeten

Het park is erg goed en ook de voorzieningen waren zeer goed

Super chalet.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Ik miste alleen een oven om even wat in af te bakken. Helaas zat er een magnetron in.

Geweldige plek om te verblijven op Texel. Het park heeft gewoon alles. Het zwembad is echt super leuk geworden. Chalet ligt prachtig met veel privé ruimte erom heen.

Een mooie eerste vakantie met onze dochter van 6 maanden!
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

De ramen in de slaapkamer konden nauwelijks open voor frisse lucht. We waren er tijdens een hittegolf dus de temperatuur liep ook in het huisje flink op De vaatwasser maakte niet goed schoon, dus alsnog met de hand afwassen. Niet erg om met de hand af te wassen maar als deze dienst aangeboden wordt moet hij wel voldoen.

Zwembad was heel fijn om in te zijn met onze docher van 6 maanden. De privacy buiten op de plekken. Personeel was vriendelijk Alles is aanwezig voor een relaxte vakantie. Park is zeer schoon en netjes onderhouden. Informatie pakket die we kregen bij aankomst was zeer uitgebreid!

De accommodatie was rustig gelegen en dit tegen centrum.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

De hygiëne van bungalow, er lag nog veel stof in hoeken en in kasten lag nog resten van koffie in de keukenkasten.

De accommodatie was rustig gelegen en dit tegen centrum. Zeer goed zwemparadijs.

We hebben er heerlijk genoten en ontspannen
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

Er lag veel stof onder de bedden met ook veel haren. Tevens was de afzuiging in de badkamer niet schoon, zat veel stof omheen in op het rooster

Ontspanning op het park en alle faciliteiten. Het was allemaal super voor ons gezin...

Heerlijk verblijf gehad in vakantieverblijf De Krim.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Heerlijk verblijf gehad in vakantieverblijf De Krim. Park zeer netjes; Zwembad super; Geen drukte de voorbije week; heerlijk fietsen in Texel; elke dag een andere fietstocht gemaakt; altijd heerlijk verrast geweest. We komen zeker terug.

Voor de prijs tegen gevallen. En de prijs niet waard. Was ook niet goed schoongemaakt .
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

Het huisje is verouderd veel defect en slecht werkend veel moeten bellen voor reparatie. Storend tijdens vakantie kokend heet water dan weer ijskoud. Parasol defect stoelen uitgedroogd dus scheuren. Slechte ventilatie in huisje gevaarlijk trap naar boven.zwembad mooi maar kinderen kunnen niet vasthouden aan de kant dus als je niet kan staan weg gevaarlijk.

kamers uitstekend
    • Chalet met 2 Slaapkamers

digitale sleutel om binnen te komen haperde voortdurend. Waarschijnlijk haperde de deur. Ik heb het euvel doorgegeven aan de receptie. Hopelijk is er wat mee gebeurd. huisnummer 59 chalet

kamers uitstekend

Voorzieningen op het park (restaurants, voorzieningen voor...
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

Ons is niets tegengevallen. Van buitenaf gezien hebben we het zeer goed getroffen met ons huisje. Niet elke accommodatie was zo netjes (ingericht) en goed onderhouden.

Voorzieningen op het park (restaurants, voorzieningen voor de kinderen en het zwembad) zijn uitstekend. Het park is ruim opgezet.

Helaas geen fijne ervaring.
    • Hotel Chalet

Geen wifi, personeel deed niks aan het feit dat we niet naar het zwembad konden de eerste dag. Daarnaast ging het de tweede dag ook niet van harte. Want ze konden geen dagkaarten voor ons uitschrijven, ook geen compensatie. Het systeem was stuk waardoor ze geen passen konden printen, wat ook betekende dat we voor de deur moesten wachten een kwartier omdat er een personeelslid deze moest openen. Uiteindelijk maar gebeld met de klantenservice die ons wel kon helpen. Zwembad was tot 9 uur open maar werden er om kwart voor 9 verzocht te vertrekken. Al met al niet echt gastvrij.

Leuk dat het ontbijt via een box in de kamer kwam. Het was erg rustig wat fijn was.

Fijn (te kort) verblijf!
    • Hotel Chalet

Ik moest 20 minuten wachten op de menukaart in het restaurant. Bij aankomst om 19:30 was bijna alles al gesloten. Dat vond ik wel jammer. En ik kon mijn chalet niet heel makkelijk vinden.

Mooi eiland en een perfecte plek om te verblijven. Veel faciliteiten op het park maar ook daarbuiten. Ik had een hotelchalet. In de ochtend werd ontbijt bezorgd, dat was lekker en uitgebreid. Heerlijke omgeving, omringt met bomen en natuur. De prijs/kwaliteit verhouding is uitmuntend. Voor het zelfde geld kun je op een kleinere hotelkamer gaan zitten, maar dit chalet bood alles was je nodig had. Ook al had ik maar 1 nacht doorgebracht op het eiland, toch erg genoten. Ik adviseer wel om een midweek of week te blijven.

Voor herhaling vatbaar.
    • Hotel Chalet

geen airco, toch wel nodig op warme dagen.

goed ontbijt, mooie schone kamer, zeer mooie omgeving, dezelfde faciliteiten als op hotel met het grote voordeel dat je lekker buiten kunt zitten op je terras. Prive parking auto.

• Familiebungalow

De koelkast in de keuken zelf is denk ik aan vervanging toe, koelde niet goed. De andere in de kast was prima. Ik was zelf n badmatje vergeten die was wel fijn geweest.

Het huisje is ideaal, heerlijke ruime opzet. Je zit zeker niet op elkaar lip. Het terras ,de tuin het uitzicht op de golfbaan allemaal top. Kamers ook fijn, bedden waren wel erg warm,maar nu was t dit weekend ook extreem warm. De tuinset, en grote tafel allemaal top.

Texel is altijd leuk zeker als je heel mooi weer hebt zoals wij.😊
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

Huisje zelf wAs heel gezellig, alleen waren er geen fijne tuinstoelen, zes plastic stoeltjes en een kunststof wiebeltafel . Ook was er geen parasol en met een terras op het zuiden is dat in de middag wel prettig als het warm is. De tuin bood geen enkele privacy t.o.v de buren. Wij hadden huisje nr 669. Ook waren wij heel vroeg wakker omdat de gordijnen heel veel licht doorlieten. Maar zoals altijd hebben wij ons weer prima vermaakt. De Krim is heel gezellig met goede restaurants en gezellig terras.

netjes en schoon en luxe van 2 badkamers ruimte genoeg voor...
    • Chalet met 2 Slaapkamers

voor een weekendje vind ik het wel prijzig maar hebben wel enorm genoten van alles op het park

netjes en schoon en luxe van 2 badkamers ruimte genoeg voor een gezin en hondje

Zeer ruim en luxe chalet, top voorzieningen op het park en een geweldige service!
    • Chalet met 2 Slaapkamers

het is even zoeken wat er nog verbeterd kan worden. Een extra spiegel bv binnenkant kastdeur slaapkamer. er zijn al veel ophang haakjes in badkamer + 2 in slaapkamer maar van mij mogen er nog wel een paar bij. horren voor de ramen zou ook ideaal zijn. Oh ja, we hadden zonnig weer en bij het keukenraam en de voordeur hing geen gordijn, dat was heet en gaf een hoop hinderlijke schittering op het aanrecht. Toch daar ook een gordijntje?

Het chalet was een stuk ruimer dan we verwacht hadden. goede bank + 2 goede fauteuils binnen. We zijn vooral caravans in Frankrijk gewend en dan is het meestal een heel ander soort bank. goede stoelen + kussens buiten! Echt goede wifi. en 2 badkamers is heerlijk met 2 tiener meiden. Ik miste een broodmes, stuurde daar een app over en nog tijdens het ontbijt werd het gebracht, echt top! Het zwembad en de klimbaan waren ook geweldig.

Park op zich is prima, maar het via booking.com gehuurde huis was gedateerd.
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

Het gehuurde huis (nr. 690) was erg gedateerd qua inrichting. Kapotte stoel(en), slecht tuinmeubilair e.d. Verder was er een TV die nauwelijks groter was dan een laptop. Een onderhoudsmonteur gaf eigener beweging aan dat dat niet mag. De tuin erg klein in vergelijking met andere huizen die voor eenzelfde prijs worden verhuurd. Ook veel mieren en zilvervisjes in het huis. Op een klacht wordt niet gereageerd (klachtenmanager had het te druk). Wel wordt aan de receptie gezegd dat beter geboekt kan worden via de eigen website van De Krim. Dan schijn je een beter huis te krijgen.....

Park is netjes en er zijn veel faciliteiten op het park.

Wij hebben het weekend genoten van alle comfort in ons hotelchalet!
    • Hotel Chalet

De afstand naar het strand bleek lopend verder dan verwacht.

De bedden sliepen uitstekend, de douche was heerlijk en het ontbijt was boven verwachting.

Mooie locatie, communicatie en vriendelijkheid personeel konden beter!
    • Deluxe Bungalow met 3 Slaapkamers

Onze chalet was niet om 15u beschikbaar, maar pas om 18u. Aanvankelijk zou het 15 tot 30 minuten duren, dat was voor ons geen probleem, we zouden wel even iets gaan drinken. Maar het bleef maar duren, en het receptiepersoneel vertoonde geen enkel inlevingsvermogen : 'ik kan erop niet aan doen, ik zal bellen als de chalet klaar is'. Uiteindelijk is er ook niet eens gebeld als de chalet beschikbaar was. De volgende morgen zou het ontbijt geleverd worden tussen 8 en 9 uur, ook hiervoor kwam niemand opdagen. Bij navraag kregen we te horen dat we in het restaurant hadden moeten gaan ontbijten. Dat was altijd zo als de boeking via Booking.com gebeurde, maar dan had men ons dat ook wel kunnen zeggen bij het inchecken. Uiteindelijk hebben ze het ontbijt toch nog wel naar de chalet gebracht, én het ontbijt was prima in orde. Blijkbaar had dit alles te maken met personeel dat niet was komen opdagen, alle begrip daarvoor, maar een betere communicatie en ietwat meer inlevingsvermogen had tot minder ergernis geleid. Een compensatie hiervoor hadden we ook wel op prijs gesteld, bijvoorbeeld een gratis aperitief tijdens het wachten, maar in plats daarvan kregen we een koek!

De inrichting van de chalet was ok, de omgeving was rustig, er waren 2 parkeerplaatsen bij de chalet.

Heerlijke vakantie naar Texel
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Mooi chalet, compleet ingericht en heel fijn dat er 2 badkamers met toilet zijn. Het park is ingericht op vermaak, ideaal omdat de kinderen zich zelfstandig kunnen vermaken.

Lekkere midweek met het gezin zonder zorgen
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Voor de allerkleinste wat meer te doen. Recent een peuterbad maar is een leeg bakje. Geen speeltoestelletjes voor de kleine dreumesjes. Ook de speeltoestellen in de speelhal zijn niet geschikt voor de <2jr. Ballenbakje erbij en klaar.

Sfeer, vriendelijkheid, grootte park (privé), bereikbaarheid, hygiene

• Hotel Chalet

Het ontbijt was super goed. Echter was er telkens te weinig vleeswaren bij het ontbijt. Graag hadden we een lijst of iets dergelijk gezien waarbij we konden intekenen op het ontbijt.

De ruime kamer

fantastisch
    • Chalet met 2 Slaapkamers

ruime chalet voor 4 personen. Zelfs 2 badkamers ! Veel recreatiemogelijkheden : fietsen, zwemmen, bowling, midgetgolf, speeltuin, fitness... Geen ruimte voor verveling. Wildwaterglijbaan vonden onze kids top !

Erg ver van zee.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

Wilden eerste paasdag reserveren voor buffet. Was al volgeboekt, vandaar tweede paasdag gereserveerd. Echter was het toen zo rustig dat de bediening vergat om drankjes tee serveren en borden op te halen. Kwamen er toch nog mensen binnen, zeiden ze dat ze zo gingen sluiten. Kok was overigens wel heel erg gastvrij en vriendelijk! Bood meerdere keren aan om iets voor ons/ de kinderen vers te bereiden. Afstand tot het strand verder dan verwacht/ gehoopt.

Erg ver van zee. Stond 2 km maar was 4km. Zwembad erg mooi! Heel goed toezicht ook. Hadden in eerste instantie gewone 4 persoons bungalow geboekt mr die was echt van 30 jr terug. Heel lelijk alles verroest etc. Vervolgens toch mr bij de receptie gevraagd om de bungalow om te boeken tegen betaling voor een deluxe. Was stuk beter! Super fijne tuin met speeltoestel vd kids!

Leuk, betaalbaar huis voor een vriendengroep
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

Zonwering werkte niet en ondanks ons verzoek, werd het niet gerepareerd zodat wij van het terras ook tijdens regenachtige dagen kinden genieten

Ruime tuin, stil, schoon, goed wifi, veel voorzieningen in huis en veel mogelijkheden tot ontspanning in het vakantiepark voor jong en oud

het ontbijt was oke en ook het paas ontbijt wat aangeboden...

NVT

het ontbijt was oke en ook het paas ontbijt wat aangeboden werd was ook heel fijn de verdere meldingen werden zeer goed op genomen en nagekeken door het personeel

was heerlijk!
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

een afdak aan het huis...soort veranda maken van het houtwerk zodat je droog kunt zitten buiten, de tuin is toch groot genoeg.

huis groot en schoon..bedden opgemaakt...twee badkamers!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Ontbijt was super!
    • Hotel Chalet

In het speelparadijs was een foam beveiliging verdwenen waardoor mijn zoon zijn hoofd ontzettend hard tegen een ijzeren staaf heeft gestoten bij de trampoline.

Ontbijt was super! Mooie accommodatie. Goede bedden, kussens en mooie inrichting.

Veel plezier gehad tijdens koude Krokusweek
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

Kleedhokjes in het zwembad waren vies. Basis benodigdheden zoals zeep, wc papier en afwasmiddel waren niet aanwezig in het huisje.

Prima faciliteiten voor gezin met jonge kinderen. Goede keuken in 't Paviljoen. Huisje was voorverwarmd bij aankomst in koude krokusvakantie week

Familie
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

Jammer geen extra douche boven wel een wc en wasbak met warm water. En helaas geen oven, alleen magnetron.

Het was schoon en veel wat je nodig hebt was aanwezig. Boven een wc en in elke slaapkamer een wasbak met warm water. Veel lichtinval in de woonkamer, zonnetje scheen heerlijk door de ramen. In de zomer is dat helemaal ideaal. Overal in de tuin zon.

Het uitgebreide ontbijt in de kamer bezorgd
    • Hotel Chalet

Gehorigheid van lopen op de vloer in de kamer ernaast . En dat de schoonmaak onze kamerdeur open heeft laten staan

Het uitgebreide ontbijt in de kamer bezorgd

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ontspannen
    • Chalet met 2 Slaapkamers en een Sauna

Voor de prijs die we voor beddengoed verplicht moesten betalen hadden ook wel een paar handdoeken bij kunnen zitten

Heel leuk ingericht compleet chalet

Genoten!
    • Hotel Chalet

Kregen een hotelchalet waarin was gerookt. Terug naar de receptie gegaan en zonder problemen meteen opgelost. Jammer dat de schoonmaker dit niet had opgemerkt, dan had dit voorkomen kunnen worden

Ontbijt bij hotelchalet is ideaal. Stoppen ze in een luik naast de deur waardoor je kan ontbijten zo laat als je wilt. Mooie kamer én badkamer

Lekker uitgerust in een mooie omgeving
    • Hotel Chalet

De schoonmaak van de kamer, slecht gestofzuigd. Buiten zijn twee dagen schoonmaakspellen en ontbijtdozen blijven staan.

Het ontbijt was heerlijk, goed verzorgd, prima bedden. Leuke locatie de hotelchalets.

Een erg leuk, mooi en net zwembad met voldoende vermaak voor...
    • Chalet met 2 Slaapkamers en een Sauna

Een erg leuk, mooi en net zwembad met voldoende vermaak voor de kinderen. Het chalet waar wij inzaten was ook prima. Zeer vriendelijk personeel. Een top vakantie gehad.

Was heerlijk en voor herhaling vatbaar
    • Hotel Chalet

Betere schoonmaak. Overal vegen. Oude koffiepad in de senseo. Miste een kluisje en een paar haken om je jas op te hangen. Of een iets grotere kledingkast.

Ontbijt en de rust

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

pure ontspanning en genieten van de sluftervallei , het strand, en eetcafe de Rog in de Cocksdorp!
    • Hotel Chalet

Bijvoorbeeld nog 2 glazen om fris/wijn in te kunnen schenken i.p.v. het plastic bekertje van de badkamer.

Het meeste beviel de combi van een hotelkamer het lekkere ontbijt de privacy, de heerlijke bedden, de aanwezigheid van een tv mega....en tevens een muziekinstallatie. Het uitzicht naar buiten was groen en ook niet op 10 hoog maar je stapte gewoon gelijk vanuit je deur de groene natuur in!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Wilt u lekker chillen en plezier maken? Ga naar De Krim!!
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Vakantiepark de Krim is echt heel leuk. Er is zoveel te doen. Zwembad was geweldig, mijn zoontje genoot er ontzettend veel van. We hebben elke avond bij de restaurant Het Paviljoen gegeten, heerlijk! Leuke Kinderspeelparadijs en ook mijn zoontje heeft zich helemaal vermaakt. Ontbijt was lekker. Goede service van het personeel daar. Supermarkt Spar was ook aanwezig, heel handig! Mijn vrouw en ik hebben Glow in the Dark midgetgolf gespeeld, echt lachen. En onze chalet was echt groot genoeg voor ons 3-en. Het was er superschoon, ik voelde me gelijk thuis. De buurt was lekker rustig, nog gewandeld en we zagen mooie familievilla’s. Na 3 nachten moesten we weer helaas naar huis. Ik had zeker nog een weekje willen blijven. Er is zoveel te doen voor ouderen en vooral leuk voor de kinderen!! Nooit gedacht dat De Krim en Texel eiland zo leuk was en wij komen weer graag terug!!! Maar dan in een warme, zomerse omstandigheden hehehe!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Zeer persoonlijke hotelovernachting, doordat het een chalet is.
    • Hotel Chalet

Het bed lag geweldig. Het ontbijt was zeer uitgebreid en werd door een luikje in een box bezorgd, zodat we het op een door ons zelf bepaald tijdstip konden eten. We konden zelf koffie en thee zetten.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Voor drie dagen was het prima!
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

Het huisje was echt niet zo luxe, erg gericht op uit eten gaan. Maar er was veel dicht.

Het zwembad en alles is in de buurt. De fazanten in onze tuin. De matrassen waren prima.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Tot rust gekomen.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Het was een heerlijk weekendje weg op de Krim op Texel. Het nieuwe zwembad is echt een aanrader en vergeet niet bandjes voor de foto's uit de glijbaan te halen. We hebben verder weinig van het park gezien omdat Texel zoveel meer te bieden heeft.

Een voor vooral kinderen uitdagende speel- en spelplek voor een leuke, gezellige vakantie.
    • Deluxe Bungalow met 3 Slaapkamers

Omdat het vooral een plek is om kinderen lekker te laten ravotten is het in de gemeenschappelijke speelruimten behoorlijk druk en onpersoonlijk met soms ook te fel licht. De eetruimten zijn massaal en niet bepaald gezellig.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Aanrader, super leuk en schoon park!

Het weer....

De accommodatie waar wij zaten was top, schoon en netjes. Het leek wel of alles net nieuw was. Het zelfde eigenlijk voor het zwembad, dit was prachtig, onze twee jongens (7 en 9 jaar) hebben zich prima vermaakt. De glijbanen waren mega (om maar even in hun taal te spreken), we komen zeker nog een keer terug als de zon schijnt, want het klimbos was nu helaas ivm het slechte weer gesloten! Echt een aanrader....

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Heerlijk, rustig verblijf!
    • Hotel Chalet

Doordat er verschillende huisjes achter elkaar staan, aan beide kanten ramen zijn heb je erg weinig privacy als alle gordijnen open zijn. Eigenlijk geen.... Er staan bomen tussen de huisjes maar die geven geen privacy. Een haag oid tussen de huisjes zou beter zijn!!!

De rust (wel buiten seizoen) en het comfort

Leuke plek voor kinderen, grote zwembad, ontbijt was goed.

Het weer

Leuke plek voor kinderen, grote zwembad, ontbijt was goed. Je hebt daar zeker wat te doen. 2 overnachtingen was voor ons te kort. We komen zeker weer terug.

Super mini break!
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

Fantastische ligging van ons huisje met uitzicht op de golfbaan (vrij uitzicht)! Faciliteiten De Krim perfect: nieuw indoor zwembad incl glijbanen, kids hebben een super tijd gehad!

Comfortabel en sfeervol weg met kerst
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

Reservering via Booking was niet doorgekomen bij park ondanks bevestiging van Booking . Wel geregeld met park , dag korter verblijf weliswaar.

Comfortabele bungalow , goed restaurant , prima supermarkt op park , golfbaan naast het park, vriendelijk personeel

Heerlijk relaxt weekend in mooi park.
    • Deluxe Bungalow met 3 Slaapkamers

Wij hadden een bungalow geboekt en kregen een gratis upgrade naar familievilla. Erg fijn! Prachtige ruime (2 onder 1 kap) woning met 2 toiletten, 2 badkamers waarvan 1 met bad en sauna, ruime keuken, terras en aan het water. Mooie voorzieningen; bowling, prachtig zwembad, leuke lasergame arena (moeite waard! En het wordt binnenkort uitgebreid met nog meer verrassingseffecten als rook en lasers). Wij komen hier zeker nog eens terug.

Wij hadden een chalet geboekt, de badkamer zat ‘s nachts vol...
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Wij hadden een chalet geboekt, de badkamer zat ‘s nachts vol met vieze zilvervisjes/beestjes ofzo en op bed kregen wij overal jeuk?. De voordeur sloot niet goed. Er is een nieuw binnenzwembad gebouwd maar wat ik zeker ga missen op dit park is een heerlijk buitenbad! Jammer hoor.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Super!!!!
    • Chalet met 2 Slaapkamers en een Sauna

bepaalde meubilair in chalet , meerbepaald eettafel in zeer slechte staat

Properheid, vriendelijkheid personeel, toplocatie, vernieuwd zwembad, speelplein, enz..

Geweldig, prachtig park, prima huisjes en geweldig zwembad

In het zes persoonshuisje had er nog wel een douche/wc bij gekund. De huisjes voor vier personen is wat dat betreft luxer met twee wc's en douches.

Prachtig zwembad!! leuke glijbanen en erg netjes en schoon. De huisjes zijn netjes, prima. Fijn park, prachtig eiland.

Uitstekend em lekker uitgewaaid
    • Chalet met 2 Slaapkamers en een Sauna

Tijdens boekingsproces via Booking de mogelijkheid om aan te geven dat huisdieren mee komen. Nu was dit niet bekend bij de Krim en daarom was er in eerste instantie een verkeerd chalet.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

We hadden ontbijtservice erbij gepakt deze werd elke morgen...
    • Chalet met 2 Slaapkamers en een Sauna

We hadden ontbijtservice erbij gepakt deze werd elke morgen tussen half negen en negen uur bezorgd, en was uitstekend er was voldoende van alles we hielden zelfs over .

• Chalet met 2 Slaapkamers

Verplicht huren van lakens zonder dat dit staat vermeld op boeking. Eerlijk zou zijn om dit direct bij de prijs op te tellen.

Zwembad, sfeer, bedden, alles.

Vakantiepark met verassend leuk zwembad, laagseizoen lijkt de beste tijd om te bezoeken
    • Deluxe Bungalow met 3 Slaapkamers

Horeca in het centrum is eenvoudig. Het zwembad is mooi maar zal in hoogseizoen een te kleine capaciteit hebben. Prijs kwaliteit is matig, mede door vrijd dure aanvullende handdoek- en laken pakketten. Landal is daar bijvoorbeeld beter in

De Krim heeft een geheel vernieuwd zwembad met drie echt leuke glijbanen. Het park is netjes onderhouden en de bungalow De Luxe is ruim en modern. Bijbehorende golfbaan De Texelse is prachtig.

Matig, we komen hier niet weer.
    • Hotel Chalet

De afzuiginstallatie in de badkamer was stuk. Het zwembad was erg vies op de vloer bij de kleedkamers. De communicatie van de medewerkers is bedroevend.

Goed ontbijt, groot nieuw zwembad, nette kamer.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Vakantiepark De Krim Texel