Beoordelingen over Hotel Van der Valk Maastricht 4-sterren

Nijverheidsweg 35, 6227 AL Maastricht, Nederland

#21 van de 51 hotels in Maastricht

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Aanrader. Genoten van deze oude gezellige stad en heerlijk hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluid van de ventilatie was goed hoorbaar. Loopafstand naar centrum van de stad is ver, maar dat hadden we vooraf al gezien.

Mooie hygienische kamer. Perfect voor 2 personen. Heerlijk bed. Goede schone en luxe badkamer. Totaal geen burengerucht. Ontbijt is super luxe, veel keuze én goede kwaliteit, ruime mogelijkheid om te zitten.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

plezierig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik vind de sanitaire inrichting iets gedateerd en kan zeker een upgrade gebruiken

Vriendelijk en behulpzaam personeel , diner was zeer goed, en het ontbijt is als vanzelf sprekend altijd goed.

Uitstekende kamer, heerlijk en GROOT bed, goede badkamer;
    • Suite

Uitstekende kamer, heerlijk en GROOT bed, goede badkamer; meer dan uitstekend ontbijt; zwembad en wellness luxueus. We hebben verder geen gebruik gemaakt van het restaurant.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat wij een kamer hadden aan de voorkant van het hotel

Uitgebreid ontbijt, en goede bedden. En goede mogelijkheid om de electrische fietsen veilig te kunnen stallen in een afgesloten ruimte.

Een tegenvaller. Jammer we komen er al jaren.
    • Comfort Deluxe Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

De kamer was ronduit slecht. Veel lawaai en sigarettenrook vanaf de parkeerplaats. De badkamer was verwaarloosd. De doucheslang was stuk, schimmel in voegen en afbladderend voegwerk en tegels.

Het ontbijt.

• Deluxe Driepersoonskamer

Verbinding van de TV viel af en toe weg. We hebben er niet over geklaagd want het deed geen afbreuk aan ons verblijf

Ontbijt is meer dan goed en voor 15.90. p.p. is het meer dan dat je op kunt. Personeel is gewoon vriendelijk en niet overdreven, bediening of receptie of anderen, niemand uitgezonderd.

Het was een redelijk verblijf maar er moet een betere opleiding / beleid komen voor het personeel
    • Deluxe Driepersoonskamer

We vonden het personeel jong en niet professioneel, niet altijd even beleefd

Ontbijt was goed, kamer was goed alleen veel te laat klaar, we konden pas om 16:00 uur inchecken in plaats van 14:00 uur

Standaard hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koffiezetapparaat was er wel maar geen gelegenheid om thee te zetten. 1 Dag ontbijt gebruikt à 16.00€ p.p. was erg druk en het personeel liep hopeloos achter met opruimen en opnieuw dekken van de tafel. Jammer.

Kamer prima. Leuke brasserie.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden bevielen ons niet, oncomfortabel (te zacht), dus slecht geslapen. Ook was de prijs voor het ontbijt wat aan de hoge kant, aangezien wij tot beide ochtenden toe droog brood aten. Ook stond er bij de upgrade die ik aangevraagd had dat er een balkon bij de kamer zou zitten, deze was helaas niet aanwezig.

De grote van de kamer, de faciliteiten in het hotel en de hygiëne.

Ontspannend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Opmaak vd bedden. Er lagen verkeerde lakens op het matras (later bleek dat dit voor een kinderbed was). We lagen de 1e nacht op het matras zelf wat erg onhygiënisch was. Gemeld bij de receptie en de volgende dag lagen de juiste lakens erop.

Ontbijt was super

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Brasserie verliep rommelig, tegenover gestelde van het restaurant. Was geen overzicht. We werden niet geholpen. Aparte ervaring na het restaurant

Mooie kamer, ruim. Goede stoelen erbij. Goed restaurant, ontbijt ook, zeer gevarieerd en lekker. Prettig personeel.

Makkelijk bereikbaar en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was in de nacht erg rumoerig door muziek van buiten. Verder niet echt knus of gezellig hotel. Gaan in de toekomst ander en kleiner hotel of airbenb boeken. Zakelijk wel prima hotel o.i.

Makkelijk bereikbaar en vriendelijk personeel

4,5
    tegenvaller
    • Comfort Deluxe Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

1) De "airconditioning" blies helaas VOCHTIGE koude lucht. Dit was niet prettig vertoeven in de kamer. Het hotel noemt het dan ook niet een airconditioning. Weet helaas niet meer hoe het dan wel genoemd wordt. (Een systeem wat zowel koude als warme lucht kan blazen). Deze vochtige koude lucht in de kamer was in elk geval niet prettig slapen. Ben snachts naar receptie gegaan om er melding van te maken. Hij wilde meteen in kamer bekijken wat aan de hand was maar ik wist dat er feitelijk niets aan verholpen kon worden. Eerlijkheidshalve moet wel vermeld worden dat het een ontzettend warme dag was, {buitentemperatuur van 38 graden}. Wellicht dat het systeem dit niet aan kon? De kamer oogt schoon maar er mag wel eens extra aandacht besteedt worden aan ventilatieroosters van de airco en van de badkamer ventilatieroosters. Door deze roosters moet nl. schone lucht in de kamer geblazen worden en geen stof ... Er plakte zeker 1 centimeter dik stof op! Badkamertegels rondom wasbak waren ronduit smerig. Er plakte daarnaast nog 1 schaamhaar aan de rand van de wc pot.. Dit is niet 4 sterren waardig.. Bij het inchecken viel op dat de receptioniste niet vriendelijk was. Iedereen heeft wel eens een minder goede dag maar als er geen lachje van af kan dan valt dat wel op. Zij zijn immers het visitekaartje van het hotel... Van der Valk Maastricht zal ongetwijfeld de andere 364 dagen wel goed zijn maar net de dag dat ik hier was viel bovenvermelde mij tegen.

Ruime entree hotel, gezellige zitjes, fonteintje 's-avonds mooi verlicht.

Comfortabel hotel
    • Comfort Deluxe Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Exclusief ontbijt, lokatie buiten maastricht tegen en uitzicht op de snelweg

Kamers erg groot en comfortabel; 2 lekkere zitstoelen, welness met extra badlakens

Prima hotel met de service die ik gewend ben bij van de Valk; koeling op de kamer verdient aandacht
    • Suite

Door de hoge temperaturen buiten werd snel duidelijk dat de ‘ top-koeling’ het niet trok. Dat maakte het verblijf op de kamer vaak onaangenaam.

Heerlijk ontbijt, goed avondeten. Schoon en goede service. Ruime suite met Sauna.

Accomodatie suite is matig
    • Suite

Airconditioning onder de maat. Kamertemperatuur bleef veel te hoog, zelfs op maximale stand. Volgens de informatie zou eucalyptus worden vrijgegeven tijdens het gebruikmaken van de stoomcabine en uiteraard na bediening van de keuzeschakelaar. Echter en helaas werd er géén eucalyptus vrijgegeven. Bij van der Valk adverteren ze correct dat er een Nespresso automaat op de kamer aanwezig is. Alleen hebben zij ervoor gekozen om niet het A-merk koffie-cups aan te bieden, maar een slap aftreksel. Erg jammer!

De jacuzzi was heerlijk

Matig, doordat er tijdelijk geen water was, slechte informatie over de taxi, geen werkende koelkast
    • Suite

De kamer was mooi, maar we hadden gevraagd om een een kamer met balkon daar was akkoord op gegeven, maar kregen we niet, alles was volgeboekt. Het water was tijdens ons verblijf uit, waardoor we niet konden douchen en een deel van onze dag daarmee verloren ging, de Koelkast deed het niet! Sauna werkte niet elke dag in de welness area

Duur, daarom hebben we geen ontbijt genomen

Heerlijk hotel!!!!!
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het enige wat tegen viel was de terugrit van concert Andre Rieu naar hotel. We hebben 45 minuten in de rij staan wachten. Mijn moeder van 87 was daar niet zo blij mee.

De kamer was geweldig!! Ruim, netjes en van alles voorzien!!

Mooi hotel, goede shuttle dienst, lekker eten

Mooie ruime kamers, alleen jammer dat we er maar zo kort konden van genieten ( we waren er maar 1 nacht ifv André Rieu concert) , inchecken was voorzien vanaf 14.00u, echter bijna 2 uur moeten wachten, kamers waren nog niet klaar, poets team was nog bezig. Het personeel bleef ondanks alle problemen en klachten van ons uit heel vriendelijk, waren begripvol en probeerden te helpen waar mogelijk. Heb bij het uitchecken een korting op de kamerprijs geëist en deze ook gekregen. Het ontbijt en het buffet, life cooking dinner waren super!!

Heel leuk hotel.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Wij hadden een minibar. Deze koelde niet af. Wij hebben dit gemeld aan de receptie maar die mevrouw deed alsof dit normaal was. Dus geen hulp. Warm water is niet zo leuk. Het was dus gewoon zo. ??? Had misschien ook het probleem kunnen oplossen.

Mooi hotel met een leuk restaurant en zeer vriendelijke bediening. De kamer was heel proper en ruim.

Een absolute go !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een absolute go ! Geen opmerkingen... mooie ruime kamer, prima parking en fietsenstalling, heel uitgebreid ontbijt, lekkere maaltijden, vriendelijk personeel, budgetvriendelijk,.. We gaan zeker terug !

• Suite

Mooie nette n van alles voorziene suites !! Heerlijk met bubbelbad en stoomdouche cabine en een lekker hoekje op je kamer om lekker te chillen in een filosofenstoel !!! En niet te vergeten heel vriendelijk personeel !!!!

Zeer aangenaam.
    • Deluxe Driepersoonskamer

De veggie burgers aan de bar, vielen wel tegen. Van die burgers met veel puree... dat was het enige min puntje.

Mooie, propere en ruime kamers. Met grote bedden. De badkamer heeft een bad en een aparte douche. Er is zelf een nespressomachine in de kamer. De wellness is fantastisch. We komen zeker terug.

Van der valck is goed
    • Deluxe Driepersoonskamer

Kamers aan opfrissing toe! Extra verduistering om te slapen, overgordijnen laten teveel licht door, waardoor vroeg wakker!Bepaalde faciliteiten van de wellness deden het niet, oa stoombad en sauna, infrarood deed het wel

Super lekker en gevarieerd ontbijt, lange wachttijden aan het koffieautomaat! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Shuttle bus naar het centrum is een pluspunt!

Relaxt hotel met net dat ietsje meer dan een ander hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er had niets beter gekund.

Zoals elke jaar tijdens ons bezoek aan Andre Rieu was het weer helemaal geweldig. Goede ontvangst, prima kamer, vriendelijke mensen op het terras ook ondanks de hitte, goede organisatie naar en van het concert, meer dan luxe ontbijt. Dus volgend jaar weer!

Prima uitvalsbasis met kinderen voor weekendje Maastricht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer luxe ontbijtbuffet, veel plaats in restaurant. Voldoende parkeergelegenheid. Stille kamer ondanks ligging langs weg. Goed bereikbaar en dichtbij centrum. Zwembad was een bonus voor onze kinderen!

kort verblijf en ook moelijk te berijken te voet vanaf het ns station.
    • Deluxe Driepersoonskamer

de afzuiging hoorde ik te veel en de douche was niet goed instelbaar . het zwembad had ik schoner verwacht er lagen pleisters en haarspelden op de randen .

prima kamer voor 3 personen

Ik wilde er even tussenuit om bij te tanken en dat is me zeker gelukt!
    • Suite

de ontbijtruimte vond ik er wat goedkoop uitzien in vergelijking met de rest. Was kil en leek meer op een "vreetschuur". Was echt niet gezellig. De ruimte van het lopend buffet mag ook wat ruimer opgezet worden we werden meerdere malen subtiel opzij geduwd door de bediening omdat zij er ander niet langs konden.

Bij binnenkomst heb je direct het idee dat je eruit bent. Het ontvangst was erg hartelijk. De kamer was ook erg luxe (hadden een suite). Zeer gastvrij en behulpzaam.

Ons verblijf was voor het concert van Andre Rieu.

Omdat het Rieu weekend was stegen de prijzen de pan uit, daarom heb ik prijs kwaliteit een minpunt gegeven, dus niet echt goed te vergelijken.

Ons verblijf was voor het concert van Andre Rieu. Het was echt allemaal geweldig georganiseerd en ook al werd het laat het personeel bleef vrolijk. Een prima hotel buiten het centrum.

Mooie hotel kamer
    • Suite

Het Verjaar dag pakket wat ik er bij nam was voor 7.50 echt heel zielig er stond bij kamer versierd en iets leuk nou dat was een mok van hun eigen en 2 van die carnaval slingers lagen er om heen dat is die 7.50 niet waard

Ontbijt was erg goed en avond eten ook

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

O, sorry zie boven wat ons tegen viel. Alles dus.

We hebben eerst 2 kamers afgekeurd ivm zwarte haren rondom toilet, vuile bruine veeg op deur toilet/badkamer en veel stof op hoofdeinde. Boord. 2de kamer stonk naar rioollucht en er lag een plasticzakje in badkamer. 3 de kamer maar genomen, ze hebben duidelijk problemen met de schoonmaakploeg, of wij hebben kamers gekregen waar al langer niemand in is geweest, dwz overal een laag stof. Heb er fotos van en ook gereclameerd bij receptie en via email, maar nog geen respons gekregen. Bij koffiezet apparaat wel koffiecups bijgevuld maar geen koffiemelk. Sleutels van kamer deden het niet meer bij terugkomst. Bij receptie meteen antwoord, u heeft hem zeker bij uw telefoon gehouden! En.... Heeft u de sleutel van de airco gebruikt (dat is een dummy). Bij ontbijtzaal 1ste ochtend geen kok om eitjes te baken, toen moest een afruim jongen het doen, maar wist niet hoe hij een omelet moest maken en een engels man wilde een ei overeasy! Jongen wist niet wat dat was! 2de ochend ontbijtzaal meisje achter de desk, zei niets ( geen goedemorgen, of mag ik uw kamernummer a.u.b.) ze stond daar maar te wachten tot ik wat zei. Enfin, een zeer teleurstellend 2 nachten in hotel maastricht. O, ja , eerste avond gegeten, tournedos met champignonsaus , champignonsaus was zeker 10 x verdund met water en een rare smaak. Tournedos was goed gebakken.

Personeel is vriendelijk maar niet zeer professioneel.
    • Suite

Mijn suite was niet goed schoon en ook niet meer van deze tijd. Vergeleken tot andere vd Valk hotels is dit echt een min punt. Het ontbijt is ok maar kan zeker kwa bediening verbeterd worden. Niemand staat bv klaar om een vers omelet te bereiden. Ook de minibar is alleen gevuld met twee flesjes water. Andere vd Valk hotels bieden een gratis minibar pakket aan. Strijkijzer moet je persoonlijk beneden ophalen en is een goed pak niet waard. Water liep er aan alle kanten uit...

Personeel is vriendelijk maar niet zeer professioneel. Ik verblijf geregeld in vd Valk hotels en dit is echt een van de minste. Eten is prima en voor de gevraagde prijzen voldoende. De locatie is rustig, dus geslapen heb ik goed. Kamer grote was ook prima. Parkeren is gratis wat ook een plus is.

Slechte Prijs kwaliteis verhouding, 336 EURO voor 2 matige kamers....
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koelkast was op onze beide kamers niet meer aanwezig, het kastje waarin deze normaal hoort te zitten was slordig leeggehaald. Wij hadden dit nochtans nodig voor onze wandelvoorraad. Onze kamers op het 4 de verdiep waren proper, maar met een verouderde badkamer met stukken van de tegels. Wij hebben hiervoor 336 EURO betaald, en zijn niet tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding!

Het ontbijt was top !

Zeer luxe, gratis gebruik van resort, fijne ruime kamers, vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine dingen in de kamer, zoals geen thee-faciliteiten, standaard 2 zakjes melk bij 4 cups koffie, weinig opbergruimte, uitzicht op druk verkeer

Zeer uitgebreid ontbijt, prachtige comfortkamer, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed met OV bereikbaar, vlakbij de prachtige stad en maas

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een uitstekende luxe kamer met een heerlijk bed. Jammer dat we er pas bij het verlaten achterkwamen dat de douche tevens een stoomcabine was. Iets voor de volgende keer. De bereikbaarheid van de stad was prima en voor het eten hoef je 's avonds niet naar Maastricht.

comfortabel en praktisch.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De handdoeken roken muf, een paar zelfs vies. De ligging is erg afgelegen. In de omgeving is niets te beleven en lopen naar het centrum is te ver, dus je bent afhankelijk van auto/taxi/shuttelbusje dat hotel aanbiedt. Fietsen huren kan ook maar kost € 17,50 per dag per fiets.

we kregen een gratis upgrade naar De Luxe kamer omdat de geboekte kamer niet in orde was. Dat was aardig. De De luxe kamer was een royale fijne kamer van alle gemakken voorzien.

Tevreden maar had beter verwacht
    • Comfort Deluxe Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Het avondeten viel wat tegen, we waren met 4 personen maar niemand van ons wasecht tevreden we hadden wat meer verwacht van het eten vooral de sauzen bij het eten waren smakeloos.

Goed ontbijt, niet bijzonder maar gewoon goed

Mooie ruime kamer
    • Deluxe Driepersoonskamer

Mooie ruime kamer en badkamer. Heel handig: Met een shuttlebusje werden we gratis naar het centrum gebracht en terug met een taxi voor € 9,50 (voucher bij de balie te koop). Vraag wel van te voren wat de tijden van het busje zijn.

Het ontvangst, de klantvriendelijkheid van het personeel en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het uitzicht, uitzicht was op een dak en een school. Airco werkte niet naar behoren en de inrichting van de kamer somber en verouderd

Het ontvangst, de klantvriendelijkheid van het personeel en het ontbijt, dat was geweldig. En buiten de kamer zag het hotel er op de begane grond top uit. Ook het parkeergedeelte. Alles was netjes en schoon

Ideaal voor citytrip
    • Deluxe Driepersoonskamer

Voor de zoveelste keer probleem(pje= van bestelde maaltijd! Resultaat weer file aan de receptie om uiteindelijk te horen krijgen dat alles in orde was en dat de onthaaldame aan het restaurant niet goed gekeken had. De tweede keer dan toch goed kijken en "oh ja, 't is wel in orde! " ook al zei ik meteen dat ik besteld en betaald had. De juffrouw in kwestie had ook dan nog eens kunnen kijken. Had mij lang wachten bespaard..... Dit was niet te eerste keer..... Pfffffffffff

Ontbijt en diner perfect. Er moet (eindelijk) niet meer gewacht worden op de (bij) bestelling van een glaasje wijn : fles op tafel.heel vriendelijk (piepjong) personeel. Zalige bedden. Koffie en/of thee op de kamer! Tof!

Prima maar let aub op tv kanalen
    • Deluxe Driepersoonskamer

Leg wat meer producten in koelkast dan alleen 3 flesjes spa water. Geef elk tv kanaal weer, die ook zijn geprogrammeerd. Dus niet RTL 4 en dan opeens SBS 6 zonder de rest

Prima, standaard hotel

De prijs voor de kamers zijn relatief hoog.

Prima hotel, met een (one-way) shuttle service naar het centrum van Maastricht. Restaurant is prima, kamers zijn groot, modern en schoon.

Mooie ruime kamer en nette badkamer, heel lekker ontbijt en...
    • Suite

Kamer niet gestofzuigd, rommel van vorige gasten onder zetels, kasten en tafeltjes niet afgestoft.

Mooie ruime kamer en nette badkamer, heel lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Heerlijk en genoten van Maastricht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bushalte is te ver weg.

Ontbijt geweldig, mag iets minder van mij. Geweldig hoe iedereen zijn best deed voor het gluten vrij dieet van mijn vriendin, haar. ijs werd zelfs terug gehaald omdat er een minuscuul klein koekje opzat, super, binnen een paar minuten had ze het juiste.

Niet voor herhaling vatbaar, tenzij hiervoor een excuus komt met redelijke tegemoetkoming.

Oudbollig tapijt in de gangen en ouderwetse kleuren. Iets meer oppimpen zou geen kwaad kunnen. Ook voor de prijsverhouding die wij ervoor betaald hebben. In zwembad lagen geen handdoeken dus moesten we onze hotelkamer handdoeken gebruiken waardoor we tekort hadden. Ontbijt was goed, alleen niet alles werd aangevuld dus grepen we paar keer mis. Helaas geen TV bereik, konden geen belangrijke serie volgen en ook niets van de koningsdag zien, die dag(27 april!) Ook nadat wij dit gemeld hadden is er geen oplossing geboden...! Schoondochter van 20 jaar werd aangezien voor kind door de serveerder, kreeg dus geen wijn bij haar diner, omdat haar ID op de hotelkamer lag, kon ze niet aantonen. Ook nadat wij als ouders zeiden dat ze bijna 21 jaar is werd er niet geserveerd. Haar hele diner is daardoor verziekt en ook het onze. Ook hadden we gereserveerd om te dineren en toen bleek er maar voor 4 man was gereserveerd i.p.v. 7 dus konden we naar die brasserie waar die onnozele serveerder rondliep die geen leeftijd kan inschatten.

Ontbijt was goed

Goed!
    • Deluxe Driepersoonskamer

Kon niet bubbelen zbad 12.30 ingechekt 14.00 kamer niet klaar 14.20 pas klaar dat vind ik niet kunnen Jammer! Bus 350 een halte dichter bij vd valk misschien?

Ontbijt heel goed Kamer goed

Gezien een aantal mankementen de hoge prijs niet waard
    • Comfort Deluxe Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Slechte matrassen, plateau roomservice niet opgeruimd bij poetsen dag nadien, veel lawaai in en buiten hotel zaterdagnacht

Ontbijt perfect, ruime kamers

Prima verblijf, leuk weekend gehad
    • Deluxe Driepersoonskamer

Erg druk bij ontbijt, lange rijen voor de koffie en thee automaat. Ontbijt niet inbegrepen, terwijl de kamer ook al aardig aan de prijs was. Onze kamer op de vijfde etage had erg gehorige ventilatie, die gelukkig om 22 uur automatisch uitging, maar 's ochtends om 8 uur ook weer automatisch aan ging.

Korte afstand tot centrum Maastricht. Goed gegeten in het restaurant. Vriendelijke bediening. Net zwembad dat nog vrij te gebruiken is na uitchecken. Prima bedden.

Locatie is wat minder , je bent afhankelijk van en taxi of...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen minibar op de kamer . ook al zou ik het aangeboden pakket kopen kon ik het nog niet in een koelkast kwijt op mijn kamer.

Locatie is wat minder , je bent afhankelijk van en taxi of eigen vervoer naar de stad. Ontbijt is werkelijk fantastisch , dat maakt de locatie perikelen helemaal goed , die ben je direct vergeten!! En als laatste moet ik melden dat het hotel zeer flexibel is omgegaan met onze mopshond. Er was geen kamer meer voor dieren maar het hotel heeft dit zeer netjes en professioneel. opgelost. Een groot compliment aan de dame van de receptie!

Mooie locatie, dichtbij het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het putje in de badkamer stonk zo erg, zelf met de badkamer deur dicht rook je het. We zaten dicht bij het zwembad dus was heel lawaaierig in de kamer, ook hoorde je het afzuigsysteem erg hard. Kamer was niet schoon, erg stoffig en de rozenblaadjes van de vorige bezoekers lagen nog onder de meubels en onder het bed. Het bed lag niet lekker, Lagen 2 losse topmatrassen op ipv 1 grote, dat matrasje schoof continue weg waardoor je half uit het bed hing. Varkenshaas was erg droog in het restaurant.

Het ontbijt was heerlijk.

De bedden en ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De service dat wij anderhalf uur moesten wachten op onze kamer. En de arrogante medewerker van de receptie die met ons in discussie ging

De bedden en ontbijt

Locatie, dicht bij de stad, taxiservice
    • Comfort Deluxe Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Geen airco, bij raam open zetten kwam keukenlucht binnen, temperatuur water douche niet constant, defecte apparaten in de sportruimte. Ben beter gewend bij Van der Valk

Locatie, dicht bij de stad, taxiservice

Het zwembad.. te vies voor woorden. Bruine rand van viezigheid..
    • Comfort Deluxe Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

2e dag ontbijt, schandalig dat er meer aandacht was om het restaurant klaar te stomen voor de moederdag brunch. Al snel werd er niks meer aangevuld en gestresst en onvriendelijk personeel. Het gevoel dat we werden weggekeken en hadden ons op het ontbijt verheugt.Hier ook genoeg voor betaald....

1e dag ontbijt

Genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijzen van het restaurant zijn echt iets te hoog om zomaar even snel wat te eten.

Ontbijt was rijkelijk en het aanwezige zwembad is prima en goed schoon.

Op een goeie locatie
    • Comfort Deluxe Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Bij aankomst in de hotel kwamen we een aantal Dingen tegen, We merkten dat de kamer niet was gestofzuigd, Er ziten gewoon gaten in de muren waarbij de beton afkruimeld, Vlekken op de muren en grond, De rol gordijn was kapot dus we moesten alles dichthouden, wel zonde want 15.00 uur met 21 graden wil Je lekker genieten van het weer maar wij zaten in een donkere kamer omdat anders iedereen in de kamer kon kijken, In de zwembad zijn zit afdelingen waar bubbels uit zouden moeten komen, knop werkt niet.. Als je met een duikbril in de wembad kijkt zie je alleen haren en stof en dergelijke plastic( we hebben 10 min gezwommen nadat ik het opmerkte) ik heb zwart haar.. en zat opeens blond haar tussen.. We zijn naar de receptie gegaan en gevraagd voor een andere kamer, volgens de vrouw was de hele hotel voor geboekt, echter terug lopend naar de kamer zagen wij de schoonmakers lege kamers schoonmaken, Bankstel ook zeer oud Bij de zwembad het stoombad gedeelte ligt de tegels los, mijn vriendin haar enkel kwam ertuseen.. en ze had aantal uur er last van.. is enorm gevaarlijk voor kinderen, die kunnen zicj openhalen aan de losse tegels

Op een goeie locatie Makkelijk langs de snelweg

Super naar mijn zin gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Handdoek werd vervangen terwijl ik hem had opgehangen. Nieuwe handdoek was nog niet nodig. Viel niet echt tegen maar wel zonde

Klantvriendelijkheid en rust.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was echt heel warm, kunnen jullie ook niks aan doen, maar een koele kamer is altijd meer welkom dan een warme. Het gezoem van de airco die de buren hadden aanstaan was ook vrij storend ‘s nachts

Vriendelijkheid van receptie. Nette ruime kamer. Mogelijkheid tot gebruik maken van de douche bij het zwembad na de klimclassic 👍🏻

Slecht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel. Bij binnenkomst inchecken 20 min wachten. Bij vraag hierover een sneer van een medewerkster ( corpulente vrouw met Aziatisch uiterlijk) mijn tip: exit gesprek voeren en afserveren!!

??

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was netjes.
    • Suite

Ik vind de prijs voor de suite iets aan de hoge kant.

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was netjes. De massage en gezichtsbehandeling zijn een aanrader en het personeel is vriendelijk.

Fijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helemaal niets... was jammer dat we twee Losse bedden hadden, maar wisten we ook van te voren.

De service van het personeel en alles was snel Geregeld

4,5
    Gaan niet meer naar vd Valk Maastricht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het diner is ontzettend tegengevallen. Droog doorgebakken vlees (waaronder, varkenshaas leek op een droge kipfilet, kalfslever en schnitzel leken op schoenzolen) De tong was te gaar gebakken en waarschijnlijk van de pan getrokken, één kant was de huid verdwenen. Saaie groente, één worteltje smakeloos geheel, jammer zijn beter gewend van vd Valk. Er was géén toiletborstel op de toilet aanwezig. Ontzettend veel lawaai vd snelweg. Kortom, verblijf viel tegen, zeker niet uitgerust.

Het ontbijt was idd uitstekend. Personeel uitstekend

Goed verblijf. Ruime kamer. Perfecte ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik ben hier 4 jaar geleden ook geweest in de comfort kamer en toen was er een minibar, waterkoker in deze kamer. 4 jaar later zijn dezreer niet meer. Achteraf blijkt dat op mijn reservering staat geen minibar (ga dus nooit uit van je eerdere ervaringen) Maar er staat wel een waterkoker op booking.com (nodig ivm baby van 6 maanden en pap). Gebeld en gevraagd zegt mevr ja ipv waterkoker hebben wij een koffiezetter. Gelukkig action in de buurt dus snel 1 gehaald. Kortom de faciliteiten zijn per kamer enorm ingeperkt. Geld ook voor de handdoeken bij het zwembad bijvoorbeeld deze zijn er niet meer Onderhoud Zwembad is afgenomen Resumerend ik merk ontzettens veel verschil met 4 jaar geleden rn had juist geboekt vanwege de goede ervaring destijds

Locatie is top. Dichtbij de snelweg. In de buurt ook vele nornale winkels als de ah, jumbo, bakker action. Noem maar op. Kamer zijn ruim. Aardig personeel Kamermeisjes zetten netjes een zak met schone handdoeken voor je deur bij een do not disturb bordje

Geslaagd
    • Suite

Vele TV en Radio stations vielen regelmatig uit of werkten helemaal niet. Voor de prijs die we voor een suite betaald hebben hadden we op dit gebied iets meer service verwacht. De technische dienst heeft er meerdere malen naar gekeken, maar het probleem was bij het uitchecken nog niet verholpen.

We hadden ter bevestiging van onze vriendschap een suite geboekt. Dat was een uitstekende keuze, want de luxe droop ervan af.

Restaurant was lekker en goede bediening
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen parkeerplaatsen meer vrij aan het hotel Ontbijt zijn we uitgebreider gewoon in een VDV Hotel. Receptie was bij aankomst ondermaats, goed dat er een bekwaam iemand was bij ons vertrek. Badkamer verouderd en rosse vlekken van sigaretten op het bad.

Restaurant was lekker en goede bediening Propere kamer

• Beoordeeld op: 27 april 2018

ingecheckt met 1 persoon en bij thuiskomst erachter komen...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ingecheckt met 1 persoon en bij thuiskomst erachter komen dat je voor 2 dagen voor 2 personen ontbijt hebt betaald en dat er taxivouchers op je rekening staan die je helemaal niet hebt gevraagd.

De klantvriendelijkheid van het personeel.

De klantvriendelijkheid van het personeel. Ik heb met aantal vrienden Luik Bastenaken Luik gefietst en dat betekent wat bijzondere wensen: aan alles kon zonder meer worden voldaan. Fietsen mochten mits schoon, op de kamer. Het, overigens prima, ontbijt was speciaal vervroegd vanaf 5:30 u en zondag uitfietsen was geen probleem, uitchecken om 12.30 u - na nog even te hebben gedoucht - was akkoord. Kortom: top!

Uitstekend verblijf voor de AGR
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt voor 15,50 is wat prijzig als je geen grote ontbijter bent.

Uitstekend hotel met schone kamers en prima bed. Uitgebreid ontbijtbuffet (tegen betaling). Eten in het restaurant is goed en voor een afzakkertje kun je in de brasserie terecht. Met een kleine 10 minuten rijden ben je in het centrum van Maastricht. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Gewoon goed maar ik ben er dan ook maar 1 nacht geweest.

Gezellig hotel. Leuke bar met kleine kaart. Goede bedden. Ruime kamer. Ruime badkamer.

heerlijk, relaxed verblijf, zeker voor herhaling vatbaar!

miste een waterkoker.

mooie kamer, heerlijk ontbijt en diner, zeer vriendelijk en kordaat personeel. goede service m.b.t. shuttledienst naar het centrum en de taxivouchers!

Fantastische omgeving en verzorging ter ondersteuning van de toerversie Amstel Gold Race 2018.
    • Comfort Deluxe Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

We kwamen voor de Amstel Gold Race. Om te fietsen. Hotel was volledig hierop ingericht. Ontbijt fantastisch compleet, kamers heerlijk. En als klap op de vuurpijl totaal geen bezwaar dat onze kostbare racefietsen op de kamers mochten staan. Dit maak je zelden mee!

De wijze hoe de kamers worden aangeboden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wijze hoe de kamers worden aangeboden. Ik vind 120 euro per nacht zonder ontbijt (zo bleek achteraf) veel teveel.het menu tijdens het diner is ook niet meer van hoe het vroeger was bij vdv. Zeer matige porties.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Erg tegenvallend verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij binnenkomst in de kamer waren de prullenbakken niet geleegd, koffieapparaat vies en vol oude cupjes, plakkerige substantie in de badkamer. De schoonmaker reageerde de volgende dag niet of nauwelijks op de klacht. Ook deelde hij mee dat er geen thee meer was zodat we alleen maar koffie konden krijgen. Erg vreemd. Twee keer in het restaurant gegeten waar alles erg lang duurde, we regelmatig het personeel moesten roepen, bestelling niet gebracht werd en de irritaties opliepen. Bij uitchecken werd er weer koeltjes op onze klachten gereageerd en werd geadviseerd een mail te sturen. Dit gedaan maar nog niets vernomen. Na twee goede ervaringen in dit hotel in de jaren ervoor, nu een hele slechte en komen we hier niet meer terug in 2019. Een opvallende achteruitgang dus in klantvriendelijkheid en ongemotiveerd en jong, onervaren personeel. Vd Valk onwaardig.

De afstand tot het congrescentrum. Het ontbijt was goed.

had een gratis upgrade van mijn kamer.
    • Comfort Deluxe Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Het restaurant. kwaliteit van het eten was middelmatig. At varkenshaas. Was taai. Sausje erbij was waterig. Leek uit een pakje te komen.

had een gratis upgrade van mijn kamer. Was erg goed.

Prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Miste waterglas op kamer. Jammer dat thee faciliteit in de gang niet werkte en/ of dat er geen waterkoker op kamer stond om thee te kunnen zetten

Schone ruime kamer. Fijn bed, goed sanitair. Fijn dat er waterflesje in koelkast stond. Goede ontvangst bij receptie. Genoeg parkeerruimte.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet echtt iets. Misschien de locatie: in de directe omgeving is niets te doen. Maar je ben met 10 minuten auto al in het centrum

Ontbijt was heel goed. Kamer + badkamer schoon. Zwembad is echt heerlijk.